• 8.

    הוטי זה לא מעניין אם החתול גמר ללקק את השמנת

    לקוחה מאוכזבת, 24/09/08 12:04

    הוטי מעניינת השאלה למה במדינה ''מתוקנת, ודמוקרטית'' כמו ישראל תמורת האגרה אי אפשר לראות את הערוצים הממלכתיים ו/או הישראליים
    הוטי מעניינת השאלה למה חברה דרקונית כהוט לא עונה ללקוחותיה ומיבשת אותם יותר משלושת'רבעי שעה על הקו עד שמישהו מואיל לענ-הוט
    תקשורת - אמרנו?
    וקיבלנו במקרה ההוט פתק לבן לכתוב עליו ''שנה טובה'' ולדחוף באבני הכותל
    הוטי זה ממש יותר לא מעניין!!!

  • 7.

    קמיניץ לא הצליח לשפר את השירות

    עמיקם, 10/06/08 19:07

    מר קמיניץ כשל ולא הצליח לשפר את השירות המזויע של חברת הוט. בחברת הוט יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. חברת הוט הינה חברה של בריונים שמנסה לצרף מנויים חדשים באמצעות איומים (אני ושכניי כרגע עוברים את זה על בשרינו). מצ''ב קישור לתוכנית ''שומר מסך'' ששודרה לאחרונה על מעללי הוט:
    http://www.youtube.com/watch?v=KxDcTXXhbTg&feature=related

    • ממש לא נכון

      מישהי, 25/08/08 21:18

      מדור על ''לקוחות'' שניסו להתחבר פיראטית

    • הוטי זה לא מעניין אם החתול גמר ללקק את השמנת

      לקוחה מטופשת, 24/09/08 12:06

      בריונים מימים ימימה
      צודק בכל מילה שנובעת מנסיון חייך
      שנה טובה

  • 6.

    קח אתגר -לשפר שירות

    דנה, 10/06/08 17:06

    השירות של הוט כ''כ גרוע: רק שם אתה יכול למצוא נציגים אפטיים חסרי תוחלת, מערכת קורסת וזמני המתנה נוראיים.
    ולא אני לא עובדת ביס סתם לקוחה מתוסכלת שמחכה שתענו לה כבר 8 דקות על משהו שהייתם אמורים לפתור לפני שבועיים.

  • 5.

    מה היה לנו לפניו...

    אלי, 10/06/08 16:08

    CNN,EUROSPORT NEWS,NBA TV,ערוצים שעלו פחות,יותר ערוצים פתוחים,לא עשו לנו משחקי אגו עם ערוצי הספורט החדשים ומאידך לא היו כמות גדולה של זליגת תכנים לערוצי הספורט החדשים.

    והיום: מוריד תכנים לא משנה את המחיר ולבסוף מעלה את מחיר חבילת הבסיס,מנהל מו''מ עם כל חברה המציעה את שירותיה על הוט ובעם היא לא מסכימה להוריד את מחיר העלות שלה היא יורדת מחד ומאידך מחזיק את לקוחות הוט כשבויים בכל מיני התחיבוייות דרקוניים למינהם,שירות לקוחות מתנשא שבמידה ולא מגיעים עימם להבנות הם מתחילים לאיים(''אדוני לא רוצה לקבל את ההצעה אז ההתחייבות בעינה נשארת ואתה אדוני... תשלם קנס! עם לאט הבנת''[בטון מזלזל]), זו היא רק רשימה חלקית לפאר יצירתו של ה''מנכ''ל'' ועם עד עתה לא הפנמתם זאת אז קבלו את הסלוגן הבא: הוט כל מה שחם(במקרה שלנו מזג האויר, לא כל כך מצליח לקשר בין זה לכבלים שם הכל מרגיש קר ולא נעים).

  • 4.

    איש ומנכל מדהים

    מיטל, 10/06/08 15:36

    אין ולא יהיה מנכל כמוך !! המון הצלחה בהמשך. כל המשמיצים - שקוף עובדי יס.

    • הוטי זה לא מעניין אם החתול גמר ללקק את השמנת

      תגובה למיטל, 24/09/08 12:11

      מיטל אני לא עובדת בשביל אף אחד
      אבל הוט גם לא עובדים בשבילי
      שירות חרא!
      מילה שלכם זה על הקרח
      ואני קוראת לכל הלקוהוט של הוט לבטל את הוראת הקבע שלהם

  • 3.

    מנכ''ל מעולה

    אמיתי, 10/06/08 13:38

    חברת הוט השתפרה פלאים בשנתיים האחרונות.
    כל הכבוד

    • מסכימה!

      יגאל, 10/06/08 15:37

      בהחלט מנכ''ל מצויין. לכל הגאונים- חברות הכבלים היו בקרשים והוא הביא אותם לרווח. ולא, השירות של יס לא יותר טוב בכלל.

    • הוטי זה לא מעניין אם החתול גמר ללקק את השמנת

      לקוחה סמפטית, 24/09/08 12:14

      תודה להוט על השירות הנפלא - ממש עושים פלאהוט!!!
      מאחלים לכם שנה טובה עם מנכ''ל טוב יותר

  • 2.

    הוא אחראי לשרות לקוחות הגרוע ביותר במזרח התיכון (ל''ת)

    אבי, 10/06/08 13:26

  • 1.

    הוא גרועעע

    ..., 10/06/08 11:41

    הוא היה צריך לפרוש מזמן. שלא לדבר שהיה צריך להתפנות מידית בגלל השירות הלקוחות הגרוע והיחס המזלזל והזחוח של ''NOT''