שעיר לעזאזל
כשהבנתי שאני משקיעה כל כך הרבה זמן ומשאבים בהורדת שיער, החלטתי לפנות לפלאי הטכנולוגיה – הסרת שיער בלייזר. אני ביקשתי לומר די לסיסמה: "בשביל היופי סובלים" – אך כנראה נאטורפיל חשבו אחרת.
כמו צרכנית טובה עשיתי שיעורי בית והשוואת מחירים, ובחרתי מכון ידוע בעל מחיר ממוצע. אנשי המכירות ועובדי המכון עשו רושם מצוין – הם אכן היו חלקים מאד. חלקלקים אפילו. ביד אחת הציגו בפניי את רזי מכשירי הלייזר ופלאי התוצאות, ובשניה סייעו לי לכתוב שקים דחויים על כל הסכום. חשבתי לעצמי: אם הם כה מומחים בלחלק את הכסף, ודאי יצליחו גם להחליק את רגליי. אך בדיעבד מסתבר שהקול קול יעקב אך הידים ידי עשו. (במקרה הזה, אולי להיפך...)
כשהגעתי לתור שנקבע לי, דלת המכון היתה סגורה. זאת שפותחת קצת איחרה. לאחר שהגיעה, היא בודקת ברשימותיה ומראה לי שלא מצויינים כל חלקי הגוף בהם אני מטופלת, אז היא מקווה שיישאר זמן. לאחר שהרופא סיים לקרוא עיתון, הוא הכניס אותי לטיפול בעשר דקות איחור – החלטתי להחליק את זה, הרי החלקה זה כל הענין.
בפעם אחרת, הגעתי למכון והנה אני רשומה למכשיר הלייזר הלא נכון. המזכירה לא שכחה את המומחיות שלהם וענתה לי בדברי חלקות: כן, זאת טעות נוראית, ודאי לא באשמתי, אבל זה לא משנה – שני המכשירים אותו דבר.
מאחר והיה זה ההיפך ממה שאמר לי הרופא בתור הקודם, החלטתי לא להשתכנע מדברי המזכירה ולעמוד על שלי. חיכיתי בסבלנות עד ששני רופאים יסיימו להתווכח בנוכחותי למי מבינהם תהיה הזכות לא לטפל בי, עד שהמפסיד הועיל להיכנס איתי לחדר הטיפולים. ארע נס באותו יום והטיפול הסתיים לאחר 10 דקות במקום 45. כששאלתי על כך, מלמל הרופא מיני הסברים. אינני מביאה כאן את דבריו, אך האמינו לי שהוא לא בדיוק דקדק עמי כחוט השערה...
כך חלפו הטיפולים עם מיני חוויות משעירות והתוצאות המיוחלות מיאנו להגיע, לפחות לא בשלמותן. נקבע עבורי תור לרופא מומחה – שלושה שבועות מראש. כשהגיעה השעה והתייצבתי 10 דקות לפני המועד, התבשרתי שהרופא כבר איננו (הוא כנראה חלק עם הרוח), תבואי מחר לקבוע תור חדש.
מאז תלונות הועלו, פקסים נשלחו ודקות רבות ירדו לאבדון בהמתנה בטלפון. הכסף כבר שולם – כאמור מראש, ואני חשה את עצמי כשעיר לעזאזל. כל שנותר לי הוא לפחות להזהיר אחרים ולומר שיש מכוני לייזר שהם כמו הכינרת: מבחוץ חלק אך בפנים מלא סערות.
הגב לתגובה זו