• 8.

    כנסו זה חשוב

    שם בדוי, 04/12/08 12:50

    אני מתחננננת בכ לשון של בקשה אין לכם מושג כמה עוול המקום הזה והצוות המזעזע של סניף ירושלים בבניין שערי העיר גרם לי במשך שנים...הרבה מאוד דמעות בזבזתי עליהם.לכל אחד הם אומרים שזה מתאים לו והם מבטיחים שהסרת השיער תהיה לצמיתות...זה שקר מוחלט. לי הבטיחו שהמכשירים בדיוק מתאימים לסוג השיערה שלי ומקסימום לאחר ארבעה טיפולים כל השיער יעבור לי לצמיתות. נרגשתי ושילמתי 4,000 ש''ח עבור טיפול באיזור הפנים. לאחר כארבע שנים ולאחר מעל 50 טיפולים לערך השיער ממש אבל ממש לא עבר לצמיתות...
    נאטורפיל-אכזבה גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ממש יופי להם!!

    לקוחה עצבנית, 22/05/08 11:01

    ומה עושים הלקוחות שחתמו על חוזה לכל החיים??
    טיפול ראשון משלמים 25% מהמחיר. טיפול שני ושלישי משלמים 50% מהמחיר. וכל השאר מחיר מלא!!
    זו פשוט שערוריה!!! לא שמים עלינו פס

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נאטורפיל

    נטע 22, 19/05/08 11:37

    אני לקוחה חוזרת של נאטורפיל ואני מאוד מאוד שמחה על הבשורה!!
    זה אומר שהקיץ אני חלקה (-:
    טיימינג מצויין
    כל הכבוד למשקיעים שהחליטו להרים את הכפפה ולהחזיר לנו את הלייזר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    היי

    מלי, 27/04/08 23:26

    אני מהנפגעות שעוד לא סיימתי טיפולים ושילמתי המוןןןן כסף למה צריך לשלם עוד כסף במקום לפצות אותנו . אבקש לדעת איך ליצור קשר עם החברה ואשמח אם תיצרו קשר איתי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לכבוד נאטורפיל ולקחותיהם!

    ליז, 20/04/08 17:49

    אכזבה גדולה על אי לקיחת האחריות
    ואחרי ששילמנו אלפי שקלים אין אנו מתכוונים לוותר.רעש בתקשורת ובבתי המשפט אנו נעשה.אנו הפסדנו כסף רב ונפנה אל הערקאות.

    הגב לתגובה זו

    • היי ליז!!!

      מלי, 27/04/08 23:29

      אני מאוכזבת כמוך וההפסד הוא גדול ובצדק זה להילחם על זכויותינו השאלה איך ולמי לפנות אם את יודעת משהו תכתבי לי בבקשה. מלי

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איך יוצרים איתם קשר כעת?

    נ, 15/04/08 12:37

    כל המס' שלהם לא מחוברים, אז איך אמורים ליצור איתם קשר כעת לאחר הרכישה.
    מה מתי הם יצרו קשר עם הלקוחות הקודמים שעדיין בטיפול?
    לדעתי הלקוחות הקודמים ''נדפקו'' כי גם כעת הטיפול מתעקב להרבה זמן ממה שאמור להיות ועוד צריך להוסיף כסף תמורת השתתפות עצמית שעדיין לא ידוע מה הסכום.
    ממש מאכזב ללקוחות שבאמצע טיפול.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוויותי ברשת נאטורפיל - המשכון לדברי רוני בגון

    שמעון ש, 09/04/08 18:24

    אני יצאתי מגה פראייר באחד הטיפולים - אמור היה להיות לי טיופל ב-20:00 אך ב-16:15 הקדימו לי אותו, בניגוד לרצוני, לשעה 17:00.
    הגעתי מתנשף ומיד ננזפתי על כך שאני מגיע באיחור, חרף ניסיונותי להסביר שהם האשמים, בכך שהקדימו את הטיפול! (לא עזר).
    בכל מקרה, מאחר שהרופא שאמור היה לטפל בי היה לחוץ בזמן, הופעל עליי לחץ רציני להסכים להיות מטופל ללא שתימרח עליי משחת האילחוש, המצמצמת מאד את הכאב.
    בהיותי פראייר נטול אסרטיביות - הסכמתי.
    את צרחות הכאב שלי שמעו עד עיר העירקים השעירים, ר''ג. הטיפול, אגב, היה נטול אפקטיביות כמעט לחלוטין, מאחר שבוצע בעוצמה 16.
    בקיצור - מסוכן ליפול להם לציפורניים ועוד יותר מסוכן אם אתה פראייר נטול אסרטיביות, כפי שהייתי באותה עת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שעיר לעזאזל - קורותי ברשת נאטורפיל

    רוני בגון, 09/04/08 17:01

    שעיר לעזאזל
    כשהבנתי שאני משקיעה כל כך הרבה זמן ומשאבים בהורדת שיער, החלטתי לפנות לפלאי הטכנולוגיה – הסרת שיער בלייזר. אני ביקשתי לומר די לסיסמה: "בשביל היופי סובלים" – אך כנראה נאטורפיל חשבו אחרת.
    כמו צרכנית טובה עשיתי שיעורי בית והשוואת מחירים, ובחרתי מכון ידוע בעל מחיר ממוצע. אנשי המכירות ועובדי המכון עשו רושם מצוין – הם אכן היו חלקים מאד. חלקלקים אפילו. ביד אחת הציגו בפניי את רזי מכשירי הלייזר ופלאי התוצאות, ובשניה סייעו לי לכתוב שקים דחויים על כל הסכום. חשבתי לעצמי: אם הם כה מומחים בלחלק את הכסף, ודאי יצליחו גם להחליק את רגליי. אך בדיעבד מסתבר שהקול קול יעקב אך הידים ידי עשו. (במקרה הזה, אולי להיפך...)
    כשהגעתי לתור שנקבע לי, דלת המכון היתה סגורה. זאת שפותחת קצת איחרה. לאחר שהגיעה, היא בודקת ברשימותיה ומראה לי שלא מצויינים כל חלקי הגוף בהם אני מטופלת, אז היא מקווה שיישאר זמן. לאחר שהרופא סיים לקרוא עיתון, הוא הכניס אותי לטיפול בעשר דקות איחור – החלטתי להחליק את זה, הרי החלקה זה כל הענין.
    בפעם אחרת, הגעתי למכון והנה אני רשומה למכשיר הלייזר הלא נכון. המזכירה לא שכחה את המומחיות שלהם וענתה לי בדברי חלקות: כן, זאת טעות נוראית, ודאי לא באשמתי, אבל זה לא משנה – שני המכשירים אותו דבר.
    מאחר והיה זה ההיפך ממה שאמר לי הרופא בתור הקודם, החלטתי לא להשתכנע מדברי המזכירה ולעמוד על שלי. חיכיתי בסבלנות עד ששני רופאים יסיימו להתווכח בנוכחותי למי מבינהם תהיה הזכות לא לטפל בי, עד שהמפסיד הועיל להיכנס איתי לחדר הטיפולים. ארע נס באותו יום והטיפול הסתיים לאחר 10 דקות במקום 45. כששאלתי על כך, מלמל הרופא מיני הסברים. אינני מביאה כאן את דבריו, אך האמינו לי שהוא לא בדיוק דקדק עמי כחוט השערה...
    כך חלפו הטיפולים עם מיני חוויות משעירות והתוצאות המיוחלות מיאנו להגיע, לפחות לא בשלמותן. נקבע עבורי תור לרופא מומחה – שלושה שבועות מראש. כשהגיעה השעה והתייצבתי 10 דקות לפני המועד, התבשרתי שהרופא כבר איננו (הוא כנראה חלק עם הרוח), תבואי מחר לקבוע תור חדש.
    מאז תלונות הועלו, פקסים נשלחו ודקות רבות ירדו לאבדון בהמתנה בטלפון. הכסף כבר שולם – כאמור מראש, ואני חשה את עצמי כשעיר לעזאזל. כל שנותר לי הוא לפחות להזהיר אחרים ולומר שיש מכוני לייזר שהם כמו הכינרת: מבחוץ חלק אך בפנים מלא סערות.

    הגב לתגובה זו