• 79.

    למה עדיף חיפה על ת''א?

    חילוני, 08/04/08 10:30

    אני מעדיף שהאטובוס שלי יעבוד בשבת על פני השעות הקטנות של הלילה.
    אני מעדיף אהבה ואמת על פני שנאה וצביעות.
    אני מעדיף טילים של חיזבאללה על פני הכפייה הדתית.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    AM PM שווה רק אם פתוחה בשבת

    אופיררר, 07/04/08 10:05

    אחרת קונים באלף סופרים אחרים, אני לא מבין את החרדים, קניתם שם בשקל פעם? אתם סוגרים לו את הסופרים הרווחיים בשביל שיוכל למכור לכם חצי חינם.
    בסוף אף אחד לא ירצה להתעסק איתכם כי בקשות ה''בקשיש'' שלכם והחרמות שלכם, הופכים התקשרות עסקית איתכם למסוכנת כלכלית.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    להחרים מוצרים בהכשר בדץ!

    קונים חכם, 07/04/08 10:00

    לקנות רק ברשתות שפתוחות בשבתות ולרכז קניותכם אצל רשתות שמתחשבות באינטרסים שלכם. אחרת החרדים יקבעו מה תאכלו וכמה יעלה וכמה בקשיש יקבל כול רב ואיזה תפקידים יקבל בן הרב ובן הדוד שלו וכמה כסף הישיבה תקבל ''תרומה'' מהכסף שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עוד מעט הולך לקניות אצל ויסמן

    רוני, 07/04/08 09:08

    ממלא דלק ועושה קניות במגה .
    מאוד מוזר לי שהדתיים מחרימים את ויסמן לא את לביב ששמפעיל כביש שש, שיש לו 26 אחוז מניות בדור אלון.
    ואפילו הגדילו הרבנים לעשות ונתנו לו תעודת כשרות.....

    לא מאמינים? הנה קישור, תגידו לא צביעות.
    http://www.funder.co.il/article.aspx?idx=7812

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ויסמן במו''מ רציני לשמירת שבת קודש

    מאחורי הקלעים, 07/04/08 00:01

    הוא לא דתי יש לציין, אבל בעסקים הוא מבין לא רע, עובדה שהגיע לאן שהגיע.

    פלח השוק הדתי/חרדי משמעותי עבורו מכדי שירשה לעצמו לוותר עליו.

    הגב לתגובה זו

    • שישמור יקומו רשתות מתחרות

      רוני, 07/04/08 09:09

      שלא ישמרו שבת לא ימכרו כשר בסופרים שלהם.
      ובמקרה כזה אני מחרים אותו לא יראה שקל ממני יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הציבור החרדי , הוא כח קניה , לא יעזור לכם כלום לא טוב לכם ? בעיה . (ל''ת)

    מפוכח, 06/04/08 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כתבה מוזרה. מדי שבת מציפים אלפים את המרכז המסחרי בשפיים ואין פוצה פ (ל''ת)

    ערבה שלום, 05/04/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מדהים לראות תמיד באיזו התלהבות ויכוח לגיטימי הופך

    גאה להיות חרדית, 04/04/08 02:04

    למסע השמצה שנאה ושסיעה של ציבור שלם.
    המדינה הזו מלאה בכפיאה חילונית אבל הם תמיד אלו שצועקים חמס
    הרבה יותר פשוט למצוא בארץ מסעדה טריפה מאשר מסעדה כשרה
    זכותו של ציבור להחליט אם הוא רוצה לצרוך או לא וזכותו של הבעלים להחליט אם הוא רוצה להכנע או לא למה תמיד זה הופך לבמה לשפיכת ארס ושנאה תהומית שלא הייתה מביישבת כל אנטישמיות
    כל פעם חוזרות הטענות על השטמטות אי תרומה וכו'.
    בחשבון פשוט אנו הציבור העשוק וגם אם זה לא מעוגן בשירות בצבא התורם ביותר למדינה, וכן גם האיכותי ביותר למרות הנסיון שלכם להוכיח אחרת על ידי הבלטת כל התנהגות לא הולמת של מי שמגדיר עצמו חרדי גם כשמודבר באחוזים מינוריים ביותר

    חברה, קחו נשימה אנחנו כאן, נשארים כאן ואולי גם הרבה אחריכם

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אין סיכוי שאפרנס רשת היורקת עלי

    באמונתו יחיה, 04/04/08 02:03

    ועל אמונתי.


    האיש הזה לא ירויח עלי אגורה שחוקה. אני מוכן לשלם יותר... הרבה יותר ולא לתמוך באנשים הבזים לאמונתי בפרהסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    קריאה חשובה: באים מחר (ששי) לסניף שפע שוק בבני ברק

    אקי, 03/04/08 21:34

    ליד קניון רמת גן ועושים קניות לשבת במקום בסופר השכונתי !!
    1. כי זה זול יותר
    2. יש הרבה חניה בחינם
    3. כדי לתת כח לדודי וייסמן שיתנגד לכפיה הדתית ולא יסגור את AMPM בשבת!!

    בואו בהמוניכם כי זה קרב על חירותינו

    הגב לתגובה זו

    • הייתי ביום שישי בשפע שוק..

      שכן שלו, 07/04/08 00:07

      היו שם אנשים בודדים, לעומת כל שישי שהחנות היתה מלאה בהמון אדם.

      אי אפשר לסמוך על הקונה החילוני, הוא יקנה רק במקום שזול, זמין, ונוח.

      הגב לתגובה זו

      • על הקונה הדתי אי אפשר לסמוך

        רוני, 07/04/08 10:14

        הדרישות של הקונה הדתי יביאו עסק עד למצב שלא יהיה שווה להפעיל אותו כלכלית., מי שנכנע פעם אחת ימשיך להיכנע. אין לו ברירה.
        בסוף היום שבקושי הצלחת להרויח כסף, ידפקו בדלת כמה לובשי שחורים ויבקשו את מה שלא הרווחת ''בקשיש''

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    מחרידים נמאסתם

    גינגי, 03/04/08 21:22

    שיפסיקו להיכנס לנו לחיים , אנחנו החילונים נותנים למחרידים לחיות את חייהם . לא מתערבים בהם ולא נכנסים לצלחת שלהם , מה הם אוכלים , לארון שלהם מה הם לובשים . ואילו החלאות האלה ללא כל בושה נכנסים לתוך הורידים שלנו החילונים הדבר הזה כבר נמאס !!!!
    אני מאוד חרד שיקום מטורף חילוני ויעשה מעשה שלא צריך שיעשה ותוצאותיו בלתי הפיכות . על כן , על המנהיגות של המחרידים להיתעשת ולמתן את תביעותיהם על חשבון החילונים . ומהר ככל האפשר .

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    וייסמן אל תישבר

    גינגי, 03/04/08 21:05

    כל שעליך עכשיו לעשות זה דבר אחד - להוריד את המחירים בשפע שוק ובגדול ותראה כמה דתיים יכנסו אל רשת שפע שוק .הרי הכסף מדבר ולא הרבנים . ככל שהמחיר יהיה זול יכנסו לרשת יותר מחרידים .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    וייסמן יתכופף כמו כל הגאים במרצ אולי כן ואולי לא נחכה ונראה (ל''ת)

    גיא זוהר, 03/04/08 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קונים רק אצל ויסמן!! (ל''ת)

    רומח, 03/04/08 17:47

    הגב לתגובה זו

    • לא קונים אצל ויסמן (ל''ת)

      יהודים, 04/04/08 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    למען השבת צודקים החרדים אך שיוותרו על תרומות לב לבייב (ל''ת)

    שבת שלום, 03/04/08 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מצויין שיסגרו המרוויח בגדול טיב טעם!!!

    מניות טיב טעם, 03/04/08 16:49

    לא שאני בעד הפיכת המדינה לבית כנסת גדול אבל אם כבר קרה - המרוויח הגדול יהיה רשת טיב טעם שמחוץ למשחק מראש!

    כמי שמחזיק במניות טיב טעם מכמה סיבות ובינהם: הרשת נמנעת במאבק על מחיר בלבד אלא על מוצר איכות, ועכשיו התווסף - אפשרות שקהל AMPM יעבור לחניות הרשת במרכזי הערים - נפלא!!!

    קדימה טיב טעם העתיד נראה טוב מתמיד לרשת ולמשקיעים, שיתקפלו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ויסמן תן תרומה לרב גור

    משה, 03/04/08 14:03

    תן צדקה והכול יסתדר לרב גור

    זה הוצאה מוכרת

    הגב לתגובה זו

    • עלקקק..משה מבני ברק*** (ל''ת)

      יצחק אשר, 03/04/08 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לכל המגיבים שכחתם שהוא עובר על החוק

    חיים, 03/04/08 13:07

    לכל המתלהמים עצרו רגע ותחשבו!
    יש בארץ חוק שעות עבודה
    פתיחת עסק בשבת זה בניגוד לחוק!!!
    אבל מה ? הופכים את זה למאבק ''כאילו'' דתי אז הכל מותר
    וגם לעבור על החוק !!!!!!
    לכן אל תתפלאו שהחרדים לא מתרגשים משלטון החוק
    כי רק כשנוח לחילונים יש חוק אבל אים זה לא נוח אז מותר לעבור על החוק

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה! לרשת AMPA יש רשיון לעבוד בשבת!!

      משקיף מהצד, 03/04/08 17:16

      ושפע שוק היא בעצם רשת ששומרת שבת ולכן לחילוניים רבים וגם לחרדים לא ברור על מה החרם הזה.
      יש אומרים שזו תחרות מסחרית בין השופרסל והריבוע הכחול

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    שופרסל מפעילה טוקבקיסטים בשכר נגד ויסמן. בושה גדולה. (ל''ת)

    נעמה, 03/04/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ויסמן אל תיבהל. רוב העם איתך. (ל''ת)

    חניתה, 03/04/08 12:33

    הגב לתגובה זו

    • חצי העם ודאי לא איתך...

      מ, 04/04/08 01:49

      אבל גם החצי שאיתך לא יתרום לך שקל.

      כי החצי החילוני בעם יקנה רק איפה שנוח,זול,וזמין. הוא לא יזיז ת'תחת שלו לקנות למען מלחמת תרבות, כביכול.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ...וזו רק ההתחלה...

    עובד הריבוע, 03/04/08 12:32

    שימו לב לשיטת הסלמי - בהתחלה רק סניפים שקרובים אליהם, אח''כ כל הרשת, ולאט לאט נגיע לדרישה לסגור את האלוניות וגם את תחנות הדלק, ומי יודע מה הלאה....
    חברים - זה אינו מאבקו של דודי ויסמן - זה מאבק של כולנו על צביונה של המדינה - גם ככה הם מכתיבים לנו את כל אורחות חיינו מלידה ועד קבורה.... די!!!!!!!!!!
    דודי ויסמן - אני שונא לעבוד בשבת, או אפילו במוצ''ש או בסמוך לזה, אבל כמו כולם גם אני מאחוריך - חזק ואמץ ואל תחת!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה לכתוב טוקבקים..

      אירוני, 04/04/08 01:50

      למען ויסמן, התשלום לפי מטר רץ ?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    דרוס כל דוס!!! (ל''ת)

    גברי, 03/04/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    את החילונים זה לא מעניין

    גידי, 03/04/08 11:59

    למה את החילונים זה לא מעניין שהרשתות מעבידות אלפי עובדים ביום המנוחה במשכורת רעב והמנהלים יושבים בבית בנחת וסופרים את הכסף?
    למה בגלל שהחרדים מגנים על יום מנוחה אז כל חילוני ממוצע מייד נהיה בעד עבודה בשבת?
    אני רוצה לראות ציבור גדול שקם ואומר שהוא ממש אבל ממש רוצה בעצמו לעבוד בשבת. בעצמו - ושלא יהיה חכם וישלח אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    היי דוסים, אבל אחר כך אל תבואו להתבכיין. אתם ממיטים

    יהונתן, 03/04/08 11:57

    על כל הציבור שלכם נזק רב, הן בפיטורי עובדי רשת שפע שוק והן בכך, שלציבור שלכם יהיה מעתה הרבה יותר קשה ויקר לרכוש מזון. אכלתם אותה בגלל הרבנים המסואבים והלא גמישים שבעדה שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מעתה אמור = ויסמן המלך יעשה בית ספר לחרדים. (ל''ת)

    רננה, 03/04/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לסגור את שפע שוק

    הרב מיכאל, 03/04/08 11:46

    הפיתרון פשוט: לחץ מול לחץ
    פשוט לסגור את שפע שוק הרשת ''החרדית'' לפתר את מאות העובדים החרדים שעובדים שם
    לנתק כל מגע מהספקים של מזון אולטרא כשר ולמכור כשר בלבד
    ואם עדיין לא יבינו את הרמז להסב את
    סניפי שפע שוק ל AM-PM
    ענקיים לרווחת הציבור החרדי שרוצה לקנות בשבת

    הגב לתגובה זו

    • ל 54 אין צורך לסגור זה יסגר מאליו

      יוסי, 03/04/08 12:59

      ואל תדאג לאכלי ה''אולטרא'' כשר יפתחו חנויות חדשות כי הרי הציבור החרדי לא יפסיק לקנות

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    עם ויסמן לנצחון!! (ל''ת)

    עמית, 03/04/08 11:43

    הגב לתגובה זו

    • נכון, גם בגהינום . (ל''ת)

      דוד, 03/04/08 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא לוותר להם. מספיק עם השטויות. (ל''ת)

    פאר, 03/04/08 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עוכרי המדינה=חרדים

    אבי, 03/04/08 11:16

    הייתי מציע לעוכרי המדינה, החרדים, שאינם מכירים עדיין במדינת ישראל כמרבית מדינות ערב שיחרימו את חברת החשמל אשר ברוב ''עוונותיה'' פועלת בשבת.
    יכול להיות שהראשון לציון הרב עובדיה שהוציא לפני מספר שנים את אחד מפיסקי ההלכה ''החשובים ביותר'' ליהדות, שמותר לחטט באף ביום כיפור יוציא גם פסק הלכה שעבודה בשבת בחברת החשמל היא ''עבודת קודש''.
    דרך אגב אני רוצה להודות באותה הזדמנות לרב עובדיה בעניין האף, מאז פסק ההלכה שלו אני הולך בגאון וללא בושה ברחוב ביום כיפור תוך כדי חיטוט באף, זה יום הנקיון היסודי השנתי שלי באף.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לשבת בספרד יהודי לא מתענין במלחמות שוורים (ל''ת)

      נ, 05/04/08 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מר ויסמן אל תתכופף. לא עוד!! (ל''ת)

    שילוח, 03/04/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לעולם לא תצעד לבדך ויסמן היקר!!! (ל''ת)

    ועד תומכים, 03/04/08 10:55

    הגב לתגובה זו

    • לקנות מוצרים של ויסמן -כל החילונים!

      ירון, אשקלון, 03/04/08 11:26

      נמאס מהכפייה החרדית של נצלנים וגזלנים שלא עושים מאומה לחברה בישראל
      שלא יקנו דבר משם, ואנחנו לא נקנה כלום מהם ונפסיק להיות הפרייארים שלהם - בבחירות להצביע למפלגות חילוניות בלבד, שיקימו קואליציה בלי החלאות מש''ס ואגודה

      הגב לתגובה זו

      • אין סיכוי שהחילונים ירימו מהלך

        יוסי, 03/04/08 11:36

        כזה - האידיאלים שלכם - מתו !!
        וטוב שכך !

        הגב לתגובה זו

        • אל תספיד אותנו, חבר - נפגש בבחירות (ל''ת)

          ירון, אשקלון, 03/04/08 12:36

          הגב לתגובה זו

          • חילונים לא משתתפים בבחירות הבאות

            טיילן, 07/04/08 00:10

            אין למי להצביע.


            מוטב לנצל את החופש לנופש בחיק הטבע עם הילדים.

            הגב לתגובה זו

  • 48.

    ויסמן תהיה חזק. העם מאחוריך!!!! (ל''ת)

    אלדד, 03/04/08 10:54

    הגב לתגובה זו

    • אני לא (ל''ת)

      יהודי, 03/04/08 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לידיעת החרדים, לבייב הבעלים של כביש 6. נידמה שנוסעים שם בשבת, למה

    אריה, 03/04/08 10:54

    לא מתנפלים עליו. למה רק על ויסמן.

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא תורם לישיבות

      רוני, 07/04/08 13:16

      כסף מטהר ממזרים

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הרבנים הצבועים האלה לא מצייצים על זה שלבייב שותף בampm (ל''ת)

    דוידי, 03/04/08 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בוא נגיד לכם למה צביעות....

    987, 03/04/08 10:52

    אם חרדים קונים איזה רהיט או מוצר שמיוצר בחול , הרי שם עובדים בשבת , וזה גם גויים , אבל זה מותר לקנות (כשזה נוח) , אז ???

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול

      שומר שבת, 07/04/08 00:14

      לגוי מותר לעבוד בשבת.


      לכן אין בעיה לקנות מוצר שנעשה על ידי גוי בשבת

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ויסמן איש יקר. איפה תרומתו העצומה מול האין תרומה החרדית (ל''ת)

    בנו, 03/04/08 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עד מתי יתערב הממסד החרדי העלוקות תשבש את חיינו ואת חיי הציבור שלהם (ל''ת)

    טובה, 03/04/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    המדינה היחידה בה מיעוט מנהל את החיים לרוב. (ל''ת)

    09, 03/04/08 10:50

    הגב לתגובה זו

    • אין למיעוט זכות להחרים רשת..

      מ, 04/04/08 01:54

      הפוגעת במה שהוא מאמין ?

      ה'נאורות' שלך נעצרת בחריקה צורמת, כאשר הדבר נוגע לזכויות החרדים

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    דת = זבל (ל''ת)

    חילוני, 03/04/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חרדים - נמאסתם!!!!!!!!!!!

    עידן, 03/04/08 10:45

    דיי עם לשלוט לנו בחיים. נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חילונים - קדימה, לכו לקנות ברשתות המוחרמות

    יעל, 03/04/08 10:40

    כוח השוק שלנו בכל זאת יותר גדול.

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי (ל''ת)

      צחי, 07/04/08 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    החרדים לא ממש מחרימים את שפע שוק כי משתלם להם מאוד לקנות שם

    יודע, 03/04/08 10:40

    החנויות מלאות קונים, גם אלו שבשכונות החרדיות....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ויסמן הגבר, אל תיכנע!! (ל''ת)

    עומרי, 03/04/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי שלא תורם כלום לחברה ולמדינה לא יכול לאיים ולהחרים. יאללה עופו!! (ל''ת)

    שמעוני, 03/04/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לא מחרימים את השופרסל ואלף? לדנקנר יש רשת

    צדק, צדק,, 03/04/08 10:38

    הנקראת זול פה שחלק מסניפיה פתוחים בשבת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ויסמן לא לוותר להם. לא הפעם. נמאסו!! (ל''ת)

    אביב, 03/04/08 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בעד סגירה בשבת - בלי קשר לחרם

    יוסי, 03/04/08 10:34

    לכל אלו שבשם החופש מוכנים לפגוע בפרט - תפסיקו יא צבועים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אלוהים לא נתן את התורה, ובטח שלא את המשנה

    אלון, 03/04/08 10:24

    ולכן כל מה שכתוב שם אינו תקף ואסור לפעול לפיו.

    הגב לתגובה זו

    • מילא שהנחות היסוד שלך מגוחכות ומופרכות

      בלון, 03/04/08 10:34

      בתור תינוק שנשבה זה צפוי.

      אבל על העדר לוגיקה מינימלית קשה למצוא לך הקלות.
      רפואה שלימה.

      הגב לתגובה זו

    • אז מה הוא כן נתן??...הוא ברא אותך לחינם?!?!? (ל''ת)

      סקרן!!, 03/04/08 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    טוב מאד - פה זה מדינת היהודים קודם כל (ל''ת)

    חילוני, 03/04/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין חוק במדינה נגד סחיטה???? (ל''ת)

    momo, 03/04/08 10:19

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור סחיטה ?

      יוסי, 03/04/08 11:01

      זו החלטה שיווקית של הרשת מי קהל היעד שלה .
      אם אחוז רציני הוא החרדי - הם לא יכולים לפסוח על שני הסעיפים , גם להרוויח מהציבור הזה וגם לזלז באמונתו.
      לא רוצים - לא צריך , אבל סחטנות זה לא. (אחרת כל עמידה על עקרונות של ציבור שלם המאמין באיזה שהוא אידאל , תחשב לסחטנות).

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שבת מנוחה

    ד, 03/04/08 10:13

    סוף סוך ציבור צרכנים לא כנוע משמירת שבת רק מרויחים

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זכותם של הדתיים לא לפרנס מחללי שבת! (ל''ת)

    שוקי, 03/04/08 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חרדים יאללה תחזרו לעיירות שלכם במזרח אירופה, זו מדינה מודרנית

    מוטי, 03/04/08 10:06

    אין מקום לשטויות

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נחליט כאן ועכשיו איפה לקנות

      שומר שבת, 05/04/08 22:27

      לא נקנה במקום המבזה את שמירת שבת קודש בבת עינינו.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    Welcome to Iran (ל''ת)

    The Dude, 03/04/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צריך לייבש את החרדים האלה. שילכו לקנות בסוף

    רני, 03/04/08 10:02

    העולם, והרי כמעט ואין להם מכוניות, נראה אותם חוזרים עם הסלים מאיזו רשת עלומה ורחוקה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הרב בריח לא הצטרף לחרם?? וואללה. מתמהמה!! (ל''ת)

    אבני, 03/04/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שהחרדים יעשו חרם על כל העולם וזהו! (ל''ת)

    בגדש, 03/04/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ויסמן you are the man אל תיכנע להם!!! (ל''ת)

    רביד, 03/04/08 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מציעה לויסמן להתחיל לגדל חזירים בחוות מיוחדות לאות מחאה (ל''ת)

    מיס פיגי, 03/04/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איזה כייף להיות צודקים ומתחסדים ונגד אלה הלא בסדר

    י., 03/04/08 09:54

    איזה כייף להיות צודקים ומתחסדים ונגד אלה הלא בסדר. כמה טוב שאפשר להטיל חרם על מישהו. שהוא הלא בסדר לעומת אנחנו שהם בסדר.
    זה בציניות. וסליחה על הציניות.
    השבת חשובה ועונג שבת זו ברכה גדולה.
    עם זאת - כל הגישה הזו של חרם היא ילדותית ולמעשה גם תוקפנית.

    הגב לתגובה זו

    • מה תוקפני בחרם צרכנים ליגיטימי ?

      מ, 05/04/08 22:29

      בארה''ב הגדולה אנשים מחרימים מוצרים עקב עליה בלתי מוצדקת של 5 סנט.


      הלקוח צודק תמיד

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל המגיבים של שופרסל המתחרה, תתביישו אתם שקופים. ויסמן גבר!! (ל''ת)

    מאירה, 03/04/08 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לכל השקרנים חילוניים ודתיים שאומרים שהם יחרימו, אני

    לוכד שקרנים, 03/04/08 09:54

    רוצה לראות דתי אחד, שאשתו שולחת אותו בערב, להביא משהו לתינוק או טמפון לעצמה, או כדורים, או לא חשוב והדבר היחיד שפתוח בסביבה הקרובה שלו זה ampm והוא לא נכנס לקנות. ספרו לסבתא. או שהוא ניתקע בלילה אפל בדרך מיהופיץ לכתריאליבקה, בלי דלק והתחנה היחידה הפתוחה היא במרחק 200 מטר מהאוטו שלו והיא של דור אלון והוא לא נגש אליה למלא את המיכל, אלא הולך ברגל יומיים רק כדי לא להכנס לדור אלון של דודי ויסמן. אם זה קורה אני חותך את הז... שלי בכיכר המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • חנות מוחרמת לא תשרוד

      חריימה, 05/04/08 22:32

      כאן לא יהופיץ ולא כתריאלובקה, הציבור הדתי הוכיח שהוא מסוגל להחרים בצורה כואבת.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכנים עובדי הרשת שצריכים לעבוד 7 ימים בשבוע (ל''ת)

    ארנון, 03/04/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא להכנע לחרדים. ויסמן ינצח בגדול!!! (ל''ת)

    אורי, 03/04/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני מצטרף לחרדים בגלל הפגיעה של וייסמן בעובדים

    מאור, 03/04/08 09:46

    וכי העובדים של am.pm לא צריכים יום חופש?
    זהו מאבק לזכויות עובדים יותר מאשר הוא מאבק דתי.
    כשוייסמן נופש ביאכטה שלו, העובדים צריכים לעבוד במקום לשבת עם משפחתם.
    הלואי שהחרדים יצליחו.

    הגב לתגובה זו

    • אז שיעבדו במקום אחר!!!!

      עובד בשבת, 03/04/08 10:16

      יש מספיק מקומות שלא פתוחים בשבת! הבחירה היא חופשית ואיש לא מנצל את העובדים לרעה, להיפך.

      אני עובד בחנות רשת שפתוחה גם בשבת, מתוך בחירה אני בוחר לעבוד בשבת בגלל המשכורת.

      אז בחייאת, מספיק עם ההתיפהפות הזו.. מי שרוצה לעבוד שיעבוד מי שלא אז לא!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה חיפשת לאחרונה מקום עבודה? כל כך

        רוני, 03/04/08 10:43

        בקלות אפשר לעבור למקום אחר? איפה אתה חי??

        מאה שנה לחמו עובדים להקים ועדי עובדים כדי להשיג ההישג הסוציאלי הגדול ביותר שאי פעם הושג: הזכות ליום אחד מנוחה, ואתה מוותר עליו בשביל כמה אגורות? מה עם עובדים אחרים בחברות אחרות שלא יתקבלו לעבודה אם לא יעבדו בשבת? החזרת אותנו לימים השפלים של שנות השלושים בארה''ב ולתנאי עבדות דומים לאלו שנהוגים במזרח הרחוק. טיפש שכמוך!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה משקר-אתה דתי שמתחזה לדאוג לעובדים (ל''ת)

      rr, 03/04/08 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אסור להכנע

    אחת מאי שם, 03/04/08 09:43

    אסור לדודי להכנע. שיסכים לסגור רק סניפים שיש להם קשר ישיר לחרדים כמו בשכונות חרדיות וכאלה.
    אני לא מבינה מה הבעיה. שהחרדים לא ינסו לסניפים שפתוחים בשבת ולא יצאו מנקודת הנחה שכל הסניפים של אותה רשת כשרים אלא רק אלה שאינם פתוחים בשבת.
    אני פשוט לא מבינה את הבעיה. מה זו הכפייה הזו.
    בסוף מתפלאים ששונאים חרדים ושיש כזו קיצוניות לצד השני.
    בקצב הזה ניתן לצפות למפלגת שינוי נוספת רק בגלל דברים כאלה
    דודי, אך תכנע!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הלוואי שהם יצליחו, ולא אצטרך לעבוד בשבת.

    יוחאי., 03/04/08 09:43

    דודי אתה הבוס שלי, אבל בבקשה תן לי את יום המנוחה שלי בשבת הילדים והאשה בביית ורק אבא צריך להזיע.

    הגב לתגובה זו

    • אין עובד ברשתות האלו מעל גיל 25-אז אתה שקרן (ל''ת)

      rr, 03/04/08 10:16

      הגב לתגובה זו

      • כנראה אתה לא קונה שם, או שאתה השקרן! (ל''ת)

        רוני, 03/04/08 10:45

        הגב לתגובה זו

    • אז תעבור לעבוד במקום אחר (בהנחה שאתה כותב אמת)

      יעל, 03/04/08 10:43

      מישהו מכריח אותך לעבוד דווקא שם?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני מחרים את ה-AMPM מאז שהם הפסיקו למכור נקניקים של מזרע

    אמנון, 03/04/08 09:40

    וייסמן הנקניק התכופף מיידעם קניית הרשת והחליט מיוזמתו לא למכור שם חזיר ושרימפס
    ושום ועדת של חילונים לא קמה וקראה לחרם
    מצידי - שיתקע עם החרידם, אני את AMPM מחרים מאז
    לא מספיק שהם יקרים יותר, אז עכשיו הם גם ינסו לחנך אותי?
    עברתי לטיב טעם, 2 דקות הליכה יותר אבל יותר זול ואת הנקניקים הטריים פורסים לי במקום

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא כשר? מה קורה לך יהודי? (ל''ת)

      עוד יהודי, 03/04/08 10:35

      הגב לתגובה זו

    • מה זה להחרים ?

      אירוני, 04/04/08 01:57

      יא חשוך פאנטי, מה השטויות האלה במאה העשרים ואחת ?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    להכריז מלחמת חורמה על הדתיים

    החילוני הלוחם, 03/04/08 09:39

    הם מסוכנים מהאירנים והחמאס
    צריך להחרים ולהרוס כל מה שהוא בעל צביון דתי במדינה לפני שיהיה מאוחר מדי

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לבייב צבוע. שותף עם ויסמן, אבל משחק אותה סגן

    יוסי ב., 03/04/08 09:37

    יושב ראש מחלקת הצדק האלוהית, שותף בעסקים שפתוחים בשבת אבל רוחץ בניקיון כפיו. ויסמן לפחות גבר. לא מצטעצע ולא מתחסד. אני עם ויסמן. אקנה רק ברשתות שלו. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    החרדים יכולים ללמד אותנו פרק בצרכנות.

    אורי, 03/04/08 09:34

    הלוואי והציבור החילוני היה לומד מהם איך עושים צרכנות נבונה ואיך גורמים ליצרנים להתחשב בדעת הלקוחות.

    הגב לתגובה זו

    • קל להתארגן שאין לך דעה משלך (ל''ת)

      ff, 03/04/08 10:17

      הגב לתגובה זו

      • אתה טוען שדעת גורמת לפילוג? אין אפשרות

        רוני, 03/04/08 10:49

        שבעלי דעה שונות יתאחדו מאחרי רעיון מוסכם על כולם? אתה בטח אחד שמתנגד לכל דבר, כדי להראות שאתה קיים!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    כניעה לחרדים

    נועם, 03/04/08 09:32

    AM PM משרת ציבור גדול של חילונים אשר לא יכול לבצע את רוב קניותיו בימי חול בשל עבודה ולכן מרבית הקניות מתבצעות בסופשבוע.
    סגירת הרשת בשבת תפגע בציבור גדול אחר ,במקרה כזה הציבור החילוני כולו צריך להחרים את הרשת שיעשו את החשבון לבד.

    הגב לתגובה זו

    • נועעעעעעעעעעעעעעעעעעעם תיתעורר

      טובלרון, 03/04/08 09:47

      מי שישמע אותך יחשוב שאתה עובד מהבוקר עד לרגע שאתה ניכנס לישון טוב יכול להיות שאתה לומד אבל גם הדתיים לומדים ועובדים את עבודת הקדש לא משנה לך יש את השבת האם ידעתה שפה אצלנו בחו''ל הכל סגור ביום ראשון כלומר החברה עושה קניות כל השבוע ולא מחכים ליום א לעשות קניות אז בבקשה ממך זה כבר לא כפיה זה מינהג אז תועיל בטובך למצא זמן באמצע השבוע לקראת הערב לפני שאתה בא הבייתה ועשה את המוטל עליך כי בסופו של עיניין זה רק בשבילך כולם רוצים לנח ותחשוב על אלה שעובדים בשבילך מה לא מגיע להם מנוחה בשבת הרי הם אותו גזע כמוך תקן אותי אם אני טועה יום טוב שוויץ

      הגב לתגובה זו

      • לא מזמן הייתי בשוויץ

        יעל, 03/04/08 10:41

        המון מקומות פתוחים ביום ראשון. הפתעה!

        הגב לתגובה זו

        • i dont think u wess hier (ל''ת)

          Toblerone, 03/04/08 12:10

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    החרדים מפחדים מלבייב!

    שימי, 03/04/08 09:28

    נלחמים במי שנוח להם...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ריבוע הכחול

    חיים, 03/04/08 09:25

    התחלתי לקנות בריבוע הכחול. עיתונאים אנא קראו לכלם לעזור לסכל את החרם הדתי

    הגב לתגובה זו

    • כחילוני סוציאליסט (יש כאלה... תתפלאו) אני דווקא בעד החרם. צריך יום (ל''ת)

      מנוחה אחד בשבוע, 03/04/08 09:38

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא חילוני סוציאליסט אלה דתי עוכר מדינת ישראל (ל''ת)

        dd, 03/04/08 10:17

        הגב לתגובה זו

        • ואתה לא DD אתה חתול מנומר מקפריסין. (ל''ת)

          עוד אחד ש''יודע'', 03/04/08 10:36

          הגב לתגובה זו

        • ואתה לא ערבי? שומעים המבטה!! (ל''ת)

          רוני, 03/04/08 10:50

          הגב לתגובה זו

    • בעד החרם, למה לא לכבד את היהודים (ל''ת)

      חילוני, 03/04/08 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    דודי ויסמן רגיל לנצח. גם כאן הוא ינצח!!!!! (ל''ת)

    שחר, 03/04/08 09:25

    הגב לתגובה זו

    • הפאם לא ינצח (ל''ת)

      יהודי, 03/04/08 12:14

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מבין איך ויסמן שהוא גאון והרבנים החכמים, לא מצאו עדין הסדר של

    אפרים, 03/04/08 09:19

    פשרה ראויה וחסכו לעובדי הרשת הצפויים להינזק עוגמת נפש ואובדן פרנסה ולקונים, שרובם דתיים, את הצורך במעבר לרשת אחרת, יקרה יותר, או רחוקה יותר, או לא נעימה, או כולם ביחד. חבל מאוד. סומך על ויסמן ועל הרבנים. יהיה טוב.

    הגב לתגובה זו

    • הטוקבקיסטים המתלהמים לא רוצים פשרה

      כלכלן, 05/04/08 22:37

      הם רוצים מלחמה, ולא איכפת להם שוויסמן יפסיד כסף.. הרבה כסף.

      כאשר הוא יפסיד הם יהיו רחוק רחוק.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפעם, כל הכבוד לחרדים! המשיכו כך! (ל''ת)

    אפרים יעקב, 03/04/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ויסמן תציע להם לבנות איזו ישיבה וגמרנו. מה העיכובים?? (ל''ת)

    תומך בויסמן, 03/04/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ויסמן גבר. לבייב צבוע ומתחסד וברחן (ל''ת)

    עמי, 03/04/08 08:43

    הגב לתגובה זו

    • לבייב הרויח כסף מיהלומים באנגולה

      רוני, 07/04/08 11:00

      זה כסף מעבדות בתנאים הכי קשים שקיימים בכדור הארץ.
      מי שלוקח כסף ממנו, לוקח כסף דמים.

      הגב לתגובה זו