• 73.

    זה החוק ההגון ביותר שהמדינה יכולה להעניק לחיילים

    חנ''ב, 26/03/08 18:51

    החיילים תורמים שלוש שנים מהחיים והחיילות שנתיים למדינה,
    לאפשר להם משכורת של 4000 שח לחודש רק יקלו ויעודדו את המשרתים בצהל, יקלו על ההורים שרבים מהם נמצאים במצוקה כלכלית וקשה שבעתיים לתמוך בחיילים כלכלית,
    זה החוק ההגון ביותר שהמדינה יכולה להעניק לחיילים בכל החילות ובכל הרמות, רוצים לעודד קרבי- עודדו בעוד שכר או תנאים מטיבים, אך אנא
    כל חייל ישראלי מצדיק כל הטבה למענו. מי כמונו יודעים זאת,
    כמעט בכל בית יש חייל...
    שרק יחזרו הביתה בשלום.

  • 72.

    לוחם קרבי בשטח 4000 .לוחם בקריה יקבל 350 שקל

    רק ללוחמים, 26/03/08 17:51

    אם לעשות צדק אז לוחם קרבי רובאי 7 יקבל 4000 שקל לוחם רובאי 5 יקבל 3000 .לוחם בשלישות הראשית 350 שקל על שוטטות סתם מסתובב בבסיס .
    לוחם בקריה 300 שקל בלבד על מנת שיקנה בורגר קינג

    • תקשיב ותלמד

      חייל, 27/03/08 06:59

      יש אנשים שהם רובאי 02 שמשרתים בשטחים ושומרים על דברים שהמדינה הפקירה במקומות הכי עזובים אז מסכים איתך חצי מי שבקריה לא אמור לקבל כלום אבל מי שתקוע בשטחים גם צריך לקבל משכורת נורמלית אגב טוב אבל קצת מאוחר מידי לא?

      • לחייל 02 אתה צודק מצטער על ההכללה (ל''ת)

        לחייל בשטחים, 27/03/08 17:49

  • 71.

    צדק לעם

    רועי סלמה, 26/03/08 17:26

    הגיע הזמן ירים הכפפה יעשה המעשה של מתן האפשרות לחייל צה''ל לחיות בכבוד. בואו ונחשו לרגע בהגיון. כאשר אדם מגיע לגיל ש8 חדלים הוריו מלקבל קיצבאת ילדים. כלומר המדינה מצהירה שמעתה האדם הוא בפני עצמו ועליו לכלכל את עצמו. אולם האם זה יתכן שאדם יוכל לכלכל את עצמו בשכר של 300- 700 ש''ח בחודש? היכן הם אותם שיקולים שע:''פ נקבעים קצבאות האבטלה וגובה שכר המינמום? היכן הסיוע להורים בתמיכה בילדיהם המשרתים את המדינה?
    בר און היקר צבא העם הוא לא צבא עבדים. יאם חסר כסף תמיד ניתן להביא רו''ח חיצוני שיבדוק לאן באמת הולכים להם כל הכספים, כלומר כספי הציבור.

  • 70.

    מבורך, רק דפירנציאלי גם בסדיר

    אני, 26/03/08 16:56

    מי שתורם יותר יקבל, לא יתכן שלוחם וג'ובניק יקבלו אותו שכר

  • 69.

    חוק עם כוונה טובה, אך בפועל יעשה פעולה הפוכה. מה שצפוי לקרות זה

    לא הכל כסף, 26/03/08 16:46

    שגורמים כלשהם בצה''ל יעשו שימוש מוטעה ולא נכון בחוק כזה.
    יהיה מי שעשוי לחשוב שאם כבר משלמים לחיילים, אז הבה נבחר רק את הטובים ביותר, קרי החזקים משכבות סוציואקונומיות גבוהות ואת השאר נשחרר מסיבות אילו ואחרות, מה שעשוי להעמיק ולחדד פערים קיימים בחברה המשוסעת כלכלית.

    אם אני מעסיק ועלי לשלם שכר אני אברור ואבחר למי נוח לי לשלם.

    את התקציבים למימון חוק כזה אפשר לנתב באופן טוב ומושכל יותר:

    1- אפשר להעלות יותר את המענק החודשי לקרביים ולחיילים בדרגות סיכון.
    2- אפשר לתגמל חיילים על פי קריטריונים מוגדרים מראש,- בשווה ערך לכסף,- למשל מימון השלמת בגרויות לחיילים שמערכת החינוך לא השכילה להטיב עמם ושלא עברו בהצלחה את כל הבחינות מסיבות כאלו ואחרות, ןהסיבות הן רבות ומגוונות.
    3- אפשר לשלם תוספות גמול נאותות לחיילים שמיד לאחר השירות הצבאי יעבדו בענף הבנייה, בחקלאות
    או בכל עבודה מועדפת אחרת לפרק זמן מינימאלי המוגדר מראש.

    ויש עוד ואפשר לחשור על עוד אפשרויות.
    -------------------
    חוק כזה טומן בחובו פגיעה קשה בחלשים.
    יש להבחין בין אילו שעד היום בחרו להשתמט לבין אילו שצה''ל מסיבותיו ונוחיותו בחר לשחרר.

    אם נכון הדבר ואם לא טעות מיסודו,- כל אותם המשתמטים עד היום הם מקרב האוכלוסיה החזקה דווקא, ואם יהיה מצב שמשלמים, דווקא הם ימהרו וירצו להתגייס בגלל התגמול, דבר כזה עשוי לצמצם את סיכוייהם של האחרים לגיוס חובה.

    בואו נודה באמת, לא כולם נחוצים לצה''ל.

  • 68.

    עלק יהרוס את הצבא ....

    חייל בסדיר, 26/03/08 16:11

    רוני בר-און בוא אתה תעשה צבא ותקבל 700 שקל לחודש במשך 3 שנים סעמק אני בקרבי ואני מתבאס רק על זה שאני רואה מלא יוצאים מהצבא והולכים לעבוד
    ועד שאני יסיים את הצבא בגיל 21 להם בגיל הזה כבר יהיה אוטו והרבה כסף
    אז תתחילו להיתחשב באלה שנותנים תתנו להם בחזרה ולא 700 שקל

    • בגילך קיבלתי 70 לירות ולא קיטרתי... אתה חייל בצה''ל! שוב בשלום וזהו! (ל''ת)

      מילואימניק ישיש, 26/03/08 17:05

      • מסכים איתך,כל אחד פה מתפנק על העולם כאילו אנחנו ארה''ב לא ישראל. (ל''ת)

        יהונתן,ירושלים, 01/08/11 09:34

  • 67.

    איך זה התעכב 60 שנה?

    אבי, 26/03/08 16:08

    חייל חייב לקבל לפחות שכר מינימום ולא אגורה אחת פחות. מי קבע שהורי חייל בן 18-21 חייבים לממן אותו? בחור שגמר תיכון יכול להתפרנס, אם הוא חייל הוא חייב לקבל משכורת. חוצפה שלוקחים 100% מכס על רכב (''כי יש הוצאות בטחון'') ומשלמים לחייל עשרה שקלים ליום.

  • 66.

    יישר כח לעמיר פרץ

    שושנה אם לחייל, 26/03/08 16:01

    כל מהלך שתנסה להוביל תמיד יהיו נגדך מתנגדים הם לא יכולים להבין אם לחייל עם שכר זה מה לעשות בני לא נולד למשפחה בקיסריה או במגדלי אקירוב הלוואי ותוכל להוסיף צבע ללחיים של כל חייל ביום המשכורת

  • 65.

    חוק משלים לחוק זה

    כתום מציע, 26/03/08 15:58

    ברור כי את עלות המימון של הצעה זו חייבים להוריד ממקור אחר בתקציב המדינה. להלן מספר תובנות בבסיס הצעתי:
    - הגיע הזמן לבטל את השפה הערבית כשפה רשמית בישראל. ברור לכולם כי החכ''ים המוסלמים נלחמים על שילוט בערבית בכל פינה בארץ כעניין לאומני ולא אישי. ערביי ישראל הרי יודעים עברית טוב מרבים מאיתנו...
    - הגיע הזמן לבטל את הגדרה של ישראל כ''מדינה יהודית ודמוקרטית''. שום מדינה לא מגדירה את עצמה כדמוקרטיה אלא מי שצריכה להתנצל על משהו. אני לא צריך להתנצל על דבר. מדינת ישראל היא מדינה יהודית נ ק ו ד ה !!!!
    כיוון ומדובר בנושא שהוא ברובו המכריע נוגע ליהודים (החוק יתפוס גם לגבי דרוזים ובדואים המשרתים בצבא) צריך לקבוע ברורות וחד משמעית כי,(ולהלן הצעתי לחוק המשלים:) לא יהודים, תושבי מדינת ישראל, אשר לא משרתים בצבא או בשרות לאומי (מאושר על ידי הכנסת) יקוצצו 75% מקיצבת הביטוח הלאומי כמו גם מכל הטבה כספית או אחרת המוקנת להם בחוק הביטוח הלאומי או בכל חוק כנסת אחר והכרוך בקבלת תשלום כספי שהוא.
    יתרונות ההצעה:
    - בתוך כ-עשרים שנה, יתפנה תקציב אדיר לטובת אלו התורמים לביטחון המדינה.
    - ללא כספי הביטוח הלאומי לא יהייה גידול אוכלוסין מוסלמי ברמות הנוכחיות. דבר שיעזור לשמור על צביונה היהודי של מדינת היהודים.
    - לאלו המשרתים, יוכלו כבר תוך כדי שנת השירות האחרונה שלהם, לתכנן מהלך אחד קדימה, תוך ידיעה כי יש להם את הבסיס הכלכלי לעשות זאת. ועוד, תהייה זו דרך לפתור (לרבים וטובים בתוך צבאנו) את הצורך לעבוד בלילות כדי לסייע לכלכלת הוריהם / משפחתם.
    אוהב ומעריך את תרומתכם, חיילי צה''ל.

    • ממליצה (ל''ת)

      בכל פה., 27/03/08 19:51

  • 64.

    אזרחי ישראל שימו לב ! בעוד מספר שנים

    אורנ, 26/03/08 15:57

    אם לא נעמיד לרשות הצעירים שלנו תנאי שרות הולמים כולל החזר כספי לא ישאר צבא

  • 63.

    בנתיים תנו לחיילים הקלות .למשל : מס רכישה של דירה (ל''ת)

    אור, 26/03/08 15:56

  • 62.

    שר האוצר רוני בר-און תקף את החוק . למה? כי לחרדים

    אור, 26/03/08 15:55

    משלמים בלי הפסקה הא ?

  • 61.

    הבן שלי מתגייס השבוע

    עמי, 26/03/08 15:52

    לא צריך להשתגע, אבל גם צריך לתגמל. איני יודע מה מקבלים היום אבל....

    ''נסגור'' על 50% משכר מינימום.
    הוגן, נראה הגיוני, ומשאיר הרבה למרחב האידיאלים.

    ולגבי האוצר, מעולם לא הסכימו להוצאה כלשהיא. לא מרשימים אותי.

  • 60.

    הבן שלי מתגייס השבוע

    עמי, 26/03/08 15:52

    לא צריך להשתגע, אבל גם צריך לתגמל. איני יודע מה מקבלים היום אבל....

    ''נסגור'' על 50% משכר מינימום.
    הוגן, נראה הגיוני, ומשאיר הרבה למרחב האידיאלים.

    ולגבי האוצר, מעולם לא הסכימו להוצאה כלשהיא. לא מרשימים אותי.

  • 59.

    ,,תודה לאהוד ברק, שעדיין בודק את ההצעה. (ל''ת)

    עופר, 26/03/08 15:52

  • 58.

    עמיר ברז הופך את צה''ל לצבאשכירי חרב (ל''ת)

    ברברוסה, 26/03/08 15:51

  • 57.

    מדינה בהפרקות. עכשיו זה ברור. (ל''ת)

    ., 26/03/08 15:45

  • 56.

    בהחלט תומך, -אבל-...

    איתמר, 26/03/08 15:44

    לדעתי, אין צורך בשכר מינימום משתי סיבות:
    הראשונה - העלות הגבוהה למדינה. כך עלולים לעלות המיסים לתושבים ותרד הקצבה הכלכלית לבטחון הפנים.
    השניה - ממש אין צורך בכך. חיילים לא צריכים לקבל 3000-4000 ש''ח ואין שום סיבה לכך.

    לדעתי, פשוט להעלות את השכר הקיים כיום בכ-200%-300%. כך שני הצדדים יצאו מרוצים.

    לסיכום, בהחלט צריך לעלות את שכר החיילים ובהתאמה כמובן (קרביים וג'ובניקים), אך יש לעשות זאת בחכמה ולא בפזיזות.

  • 55.

    רק פרץ מסוגל לחוכמה כזאת,,צבא שכירי החרב,,תביאו תאילנדים,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    הפלמחניק הכועס, 26/03/08 15:39

  • 54.

    כל הכבוד על היוזמה חבל שנזכרו עכשיו

    אנסטסיה, 26/03/08 15:37

    עכשיו הם נזכרים - הגיע הזמן. ככה יתגייסו יותר חיילים והמוטיבציה תהיה יותר גבוהה.....
    הלוואי שהחוק יעבור...

  • 53.

    החוק האווילי הזה ימומן מתקציב הרכש (ל''ת)

    והאימונים של, 26/03/08 15:36

  • 52.

    אולי גם רכב ונהג צמוד ע''ח תקציב (ל''ת)

    הביטחון, 26/03/08 15:35

  • 51.

    תגובה ל20

    אם לחייל, 26/03/08 15:35

    מה הביזיון הבזיון הא לקבל כ 300 שקל לחודש לא לכל חייל יש אבא שגר במגדלי אקירוב

    • צודקת צודקת צודקת!!!

      אמא של חיילנוסף, 26/03/08 16:08

      מסכימה איתך בכל מילה!

  • 50.

    אפילו נסראללה לא היה מציע לנו כזה

    חוק, 26/03/08 15:35

    המשכורות יירדו מתקציב הרכש והאימונים של צה''ל-מי שלא מבין את המשמעות, שלא יגיב.

  • 49.

    המדינה מתקרבת עוד צעד לידיים שלנו אללה וועכבר השעייב אל כיתב תאבן (ל''ת)

    סלימן אבו גרדוד, 26/03/08 15:27

  • 48.

    הצעה פנטזיונרית

    אביעד, 26/03/08 15:21

    איך אפשר לעמוד בזה ?

  • 47.

    אני יכול לדאוג למימון החוק ללא תוספת מיסים:

    דוד מלכי, 26/03/08 15:20

    להעביר את התקציבים הבאים :
    -קשר עם הבוחר.
    -רכב צמוד לחברי כנסת.
    -לשכה לראשי ממשלה לשעבר.
    -לשכה לנשיאים לשעבר.
    -לשכה ליו''ר כנסת לשעבר.
    -קיצוץ שכר חברי הכנסת ל- 15000 שקל לחודש.
    -ביטול משרד הדתות.
    -ביטול משרדי שר בלי תיק.

    רוצים עוד ?

    • RIGHT

      RIGHT, 28/03/08 09:12

      RIGHT

  • 46.

    הקבלנים,הבנקים והמשק בכלל,ירוויחו מזה בטווח הבינוני-ארוך. (ל''ת)

    פרץ מנוע צמיחה, 26/03/08 15:05

  • 45.

    לקבוע פטור משכ''ל לקרביים מילגות למשרתים ותשלום מלא לפרזיטים (ל''ת)

    שכ''ל אוניברסיטה, 26/03/08 15:04

  • 44.

    החבר הפופוליסט שלי

    חבר מפ' העבודה, 26/03/08 15:02

    הצעת חוק פופוליסטית מטומטמת של עמיר פרץ וכל חברי הכנסת שתמכו בה... מחר יביא הפוליטרוק הזה תיקון לחוק שיקבע ,שיום עבודתו של חייל הוא 8 שעות וכל פעולה מעבר לזה היא שעת עבודה נוספת בשכר,ולאחר מכך ,לכל פעולה מבצעית ,יוענק בונוס כספי. ----מטומטמים לאן אתם הולכים ????

  • 43.

    רק כך יפסק ההשתמטות!!! הצעד הבא-ביטול חובת גיוס

    חייל סדיר, 26/03/08 14:53

    הצבא מלא בקיטבגים אנושיים ובנגדים משועממים שעולים הון תועפות
    ורמת התועלת שמפיקים מהם שווה-0 אחת גדול.

    הגיע הזמן להעיף את כל משק''י הממטרות למינהם את כל עודף כוח האדם שיש בקבע
    ולצמצם את מה שצריך,בקיצור הגיע הזמן אחרי 60 שנה לבצע רפורמות גם בפרה הקדושה הנקראת צה''ל!!

    בסכומי עתק אלו שיתפנו יהיה מספיק כסף לשלם משכורת לחיילים (כבר חסכתם את רוב הוצאות הכלא הצבא ונספחיו המשטרה הצבאית לוכדי העריקים וכו,רובם המשתמטים עושים זאת רק בגלל המצב הכלכלי!!)

    ו..כן!! מי שלא מביא תועלת למערכת לזרוק אותו!! אין שום צורך לגייס בכוח חיילים שגורמים רק נזק למערכת ונטל כספי ומנטלי

    יש מספיק דרכים לגרום לנוער להתגייס גם מבלי לחייב אותו!
    כמה דוגמאות-משכורת,הטבות רציניות לאחר השחרור(לא חארטה כמו היום),
    הנחה בקניית רכב,הקלות במיסים,נסיעה חינם חצי שנה לאחר השחרור,העדפה במקומות העבודה על פני אלה שלא עשוצבא..
    ועוד ועוד

  • 42.

    כאילו שזה יעזור לגיוס של המשתמטים...

    ר, 26/03/08 14:51

    הבעיה שלנו היא ערכית. נסיון לפתרון פלא לא יעזור. ההצעה הזו היא רק סימן למצוקה .

  • 41.

    הצעה דמגוגית שממילא לא תעבור כחוק! (ל''ת)

    דן ידען, 26/03/08 14:44

  • 40.

    בשלב ראשון 2500 אחר כך יעלה ל4500 , למה 700 ? (ל''ת)

    700 בחודש לבמבה, 26/03/08 14:39

  • 39.

    כל חוק שעולה כסף לא מבוצע למעשה אם לא מוצאים לו מקור מימון, כלומר

    פתי מאמין, 26/03/08 14:38

    קיצוץ זהה בסעיף אחר בתקציב... לכן החוק הוא סתם עבודה בעיניים.
    אף אחד לא מתכוון להגשימו

  • 38.

    רק ללוחמים הגובניקים רדעובדים בזמן השירות - כסף קטן רק ללוחמים (ל''ת)

    לוחם במיל, 26/03/08 14:38

  • 37.

    לקצץ את הפנסיה של הקצינים הבכירים - לחלק ללוחמים ולא לגובניקים שעו (ל''ת)

    רק ללוחמים, 26/03/08 14:37

  • 36.

    ל-24

    גבי, 26/03/08 14:33

    כאב ל-3 חילים אין לך אפילו טיפה מושג כמה אני צריך לעבוד כדי לתמוך בהם בדברים שחובת הצבא לספק אותם ולא נותן אבל אני לא בוכה ואני מאחל לך שלא תזכה אפילו לשניה לראות את ילדיך חוזים ביום שישי הביתה אתה אדם מגעיל ולפרץ אל תעשה חשבון לאף אחד אוהבים אותך ואת פועלך חזק ואמץ

    • אני איתך.חייבים לעזור למי שתורם למדינה (ל''ת)

      אב ל- 3 חיילים, 26/03/08 15:12

  • 35.

    עמיר פרץ נמרץ ופעלתן אמיתי

    אלי סתוי, 26/03/08 14:30

    ביומיים האחרונים , הספיק עמיר פרץ
    לעשות יותר יוזמות ופעלתנות פוליטית מבורכת, ממה שנעשה
    שנה שלמה במפלגת העבודה ,שהתנהלה בעצלתיים ללא מנהיגותו האנרגטית ,החסרה למפלגה
    ולציבור כולו ,כמו אויר לנשימה

    • נו באמת, פול גז בניוטרל

      No, 26/03/08 15:17

      קח את החוק הזה למשל, כל המטרה של עמיר פרץ היא להראות לציבור בוחריו שהוא פועל למען החיילים יותר מאהוד ברק. כשהחוק הזה יגיע לשולחן הממשלה הוא יפול מן הסתם, כי זה חוק מטופש ופופוליסטי, אבל עמיר פרץ יוכל להציג את ברק כמי שהפיל את החוק הזה, ולהביך אותו במרכז המפלגה ובקרב בוחריו. מאחר שמי שבוחר עבודה סובל ככל הנראה מלקות בכל חושיו ומחוסר התמצאות במרחב, יש סיכוי שהוא יצליח להוליך אותם שולל, כפי שהצליח איתך.

  • 34.

    ולשלם 300-700 ש''ח לחיילים זה יותר ערכי בעיני שר האוצר? (ל''ת)

    1, 26/03/08 14:30

  • 33.

    מדוע שכר מינימום?

    אתוש, 26/03/08 14:14

    בשוק החופשי יש אנשים שמעדיפים לקבל דמי אבטלה ולא לעבוד עבור שכר מינימום,מדוע חייל צה''ל צריך לשרת את המדינה, להיות כמעט תמיד תחת איום לחייו, בזמן שיש משתמטים, מדוע לא שכירי חרב, או בשפה מעודנת יותר צבא חזק עם מוטיבציה ולא משתמט ולא מרגיש פראייר עם משכורת ותנאים כמו קבע.

    • זו טעות לשלם משכורת מלאה לחיילים

      No, 26/03/08 15:21

      זה ימשוך לצבא כוח אדם פחות איכותי וירחיק את האיכותי מהצבא. זה יתן לגיטמציה מלאה להשתמטות - מי שישרת יחשב כשכיר חרב ולא כמי שבחר לתרום למדינה. תראה איך נראה הצבא ה''מקצועי'' בארה''ב

      בנוסף, לא ברור לי מה יעשה חייל קרבי, שאין לו בעיה כלכלית (כי אחרת הוא כבר היה מקבל קצבה מסוימת) עם הכסף הזה. עדיף לצ'פר את המשרתים אחרי סיום השירות שלהם

  • 32.

    אב צעיר לחיילת

    בני, 26/03/08 14:13

    כאב צעיר אומנם לחיילת בשרות סדיר אני מברך את אותם חכי''ם אשר רואים לנגד עניהם גם את הקושי הכלכלי של החיילים עצמם (בידקו כמה חיילים עובדים בניגוד לחוק כדי לעזור להוריהם).
    למיתנגדים אני אומר -לא כל החיילים נולדו להורים בעלי אפשרויות כשלכם,לא כולם בנים של ח''כ,מנכלי''ם,עו''ד וכדומה.רובם בנים לבעלי אפשרויות ממוצעות ולכן אל תתנגדו טוטאלית -אפשר לשפר את שכר החיילים ובכל זאת לשמור על ערכים.

  • 31.

    לכל ה''אידאליסטים'' המתנגדים -

    יאיר ל, 26/03/08 14:13

    ה''אידאל'' כפי שהוא מיושם כיום :
    צעיר ערבי, תומך קאסאמים, מקבל עדיפות בהרשמה לאוניברסיטה,
    ואילו צעיר יהודי, הנותן למדינה 3 שנים בהן הוא מסכן את חייו במלחמה בקאסאמים, זקוק לתמיכה כלכלית מהוריו במהלך שרותו ותלוי בעזרתם הכספית, או חייב לעבוד, כדי לזכות בהשכלה גבוהה.

  • 30.

    שלטון קלוקל-במדינה מתפרקת

    פומפי, 26/03/08 14:12

    שמעתי את שר האוצר ואני שואל-האיש הזה חושב שאנחנו ערימת סמרטוטים?האיש המתועב הזה מטיף לנו על-הקרבה?התנדבות?ערכים?.האיש האטום הזה שעולה לנו-80,000 ש''ח לחודש,אומר שזה ביזבוז לשלם לחייל שכר מינימום?האיש העלוב הזה,שבמשרד שלו יש עוד שר שאף אחד לא יודע מה תפקידו,ועולה לנו-עוד-80,000 ש''ח לחודש+עוד-9 פקידים עלובים בתנאי מנכ''ל שזה-65000 ש''ח לחודש כל אחד,-יותר חשובים מחיילים אשר מבזבזים -3 שנים מחייהם,וחלקם מאבדים את חייהם??.היום ניתן לומר שכנסת ישראל הפכה למאורה שחורה של ערימת אנשים מטונפים,נהנתנים,אשר אנחנו במו ידינו מגדלים.אני כקצין בצהל מתבייש ומרחם על החבורה הזו אשר צריך להעיף לכל רוח.ולמי שיכול להתחמק מהעונש הזה של לבישת מדים,ובזבוז של-3 שנים יקרות-מומלץ אכן.כי אין כבר למה,בשביל מה,ולבטח לא בשביל חבורת הזבל האטומה שרובצת בדיור המוגן.שהחבורה ההזויה הזו שהעתיקה את ילדיה לאמריקה ובראשם ראש הממשלה הנפל,תיקח נשק להגן על עצמה ועל ה-80,000 ש''ח לחודש+וולוו+דלקן+פלפ+רפואה חינם.ולאלה שהתנגדו-שלי,כבל,כרק,בראון,אולמרט,ביבי-אנחנו כבר נתחשבן אתכם חבורת נבלות,אתם העונש של המקום השחור הזה.

    • כל הכבוד!!!!!

      אלירן, 26/03/08 15:18

      בדיוק על זה חשבתי כשקראתי את הכתבה.

    • תגובה ל30

      משה, 26/03/08 17:57

      ניסוח חזק ומדוייק של איכות ''החומר האנושי'' אם קיים כזה בכלל בשלטון
      להדפיס להעביר 120

  • 29.

    איפה פרץ היה כשהיה שר הביטחון? (ל''ת)

    אורן, 26/03/08 14:12

  • 28.

    אב צעיר לחיילת

    בני, 26/03/08 14:11

    כאב צעיר אומנם לחיילת בשרות סדיר אני מברך את אותם חכי''ם אשר רואים לנגד עניהם גם את הקושי הכלכלי של החיילים עצמם (בידקו כמה חיילים עובדים בניגוד לחוק כדי לעזור להוריהם).
    למיתנגדים אני אומר -לא כל החיילים נולדו להורים בעלי אפשרויות כשלכם,לא כולם בנים של ח''כ,מנכלי''ם,עו''ד וכדומה.רובם בנים לבעלי אפשרויות ממוצעות ולכן אל תתנגדו טוטאלית -אפשר לשפר את שכר החיילים ובכל זאת לשמור על ערכים.

  • 27.

    הצעה חכמה פעם ראשונה בחיים של פרץ!

    קפיטליסט בנשמה, 26/03/08 14:09

    אבל לא לשכוח גם אותנו את חיילי המילואים!

  • 26.

    ל 1 : לא הבנת עוד שכבר לא נשאר ערך ? (ל''ת)

    מימי, 26/03/08 14:05

    • אז צריך להרוס גם את המעט שנשאר ? (ל''ת)

      ט, 26/03/08 14:35

  • 25.

    כמובן שזה יפול בקריאות האחרות. כאן נוח להנהיג מדיניות ניצול. (ל''ת)

    09, 26/03/08 14:04

  • 24.

    עמיר הטיפש פרץ - צא לנו מהחיים אידיוט

    חצוף, 26/03/08 14:00

    אין לו בושה לטמבל הזה.
    שב בבית 10 שנים לפני שתראה שוב את פרצופך הטיפשי

  • 23.

    הצעה דבילית, הצבא הוא צורך קיומי של כולנו.

    אורן, 26/03/08 13:55

    פופוליזם זול מכיוון שגם ככה ההצעה לא תעבור את האוצר.
    ההצעה גם מצביעה על בעיה אחרת, על ירידת הערכים של תושבי ישראל שלה אחראיים מוסדות החינוך והממשלות בשנים האחרונות.

  • 22.

    מגיע להם ואף יותר

    דוד, 26/03/08 13:54

    לכל המתנגדים : האם נראה להם ערכי מאוד שהחיילים ימשיכו לתרום וחבריהם אשר פטרו אותם או פטרו עצמם משירות צבאי יעבדו באותם שנים (היום קוראים לזה ''עושה לביתו'')
    האם הם יתמכו בחוק האוסר להעסיק אדם בגיל 18 עד 21 שאינו עושה שירות צבאי?

  • 21.

    ברור שברק מתנגד.הרי הקשר שלו למפלגה חברתי הוא מקרי בלבד

    EDUARDO, 26/03/08 13:51

    אילו היה מדובר על העלת שכר הבחירים במשק, שממילא מרוויחים אלפי דולרים לחודש שלא לדבר על כל מיני הטבות גכון אוטו צמוד וכיו''ב, הוא היה הראשון שמרים את ידו בעד העלה שכר לעשירים, אולם כשמדובר על שכר לחיילים, מה לו ולזה?
    אין כל הבדל בינו ובין ביבי פרט לעובדה שהאחד הוא בליכוד והשני לעבודה, אז שלא ינסה מר ברק להטעות את כולנו כאשר הוא מציג את עצמו כאלטרנטיבה לביבי, כי הוא לא.
    עצוב להודות שאולמרט מצטייר כהחלופה הפחות גרוע כיום בין אלו שמועמדים להוביל את המדינה.

  • 20.

    הצעה ביזיונית

    חייל, 26/03/08 13:48

    פרץ יעשה הכל כדי לעלות את הפופולריות שלו. אין למדינתנו את היכולת לבצע מהלך זה, חיילים שאינם יכולים לחיות בכבוד ללא תוספת משכורת מקבלים כסף נוסף. המצב כיום טוב

    • ילדון אנשים רעבים ללחם!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יש לך שקל?????, 26/03/08 15:53

  • 19.

    תנו להם מגיע להם זה בדמנו !!! (ל''ת)

    מגיע, 26/03/08 13:47

  • 18.

    פרץ פופוליסט מבטיח ולא מקיים

    חסידה חסדאי, 26/03/08 13:46

    למה פרץ עם האג'נדה החברתית לא דואג להגדיל לשכר מינימום גם את קצבות הזקנה? תחשבו על כל אותם קשישים שאין להם פנסיה והחייבים לחיות מקצבה חדשית של 1700-1300 ש''ח. חוק הפנסיה החדש לא מכסה עשרות אלפי אזרחים במדינה מעל גיל חמישים שלא חסכו לפנסיה ומשאיר אותם לחסדי קצבאות עלובות של הביטוח הלאומי.
    ותחשבו על זה!

  • 17.

    מסכים עם 1

    י.ז., 26/03/08 13:42

    אני מסכים עם 1.
    גם אני כאב לחייל בסדיר חושב שצריך לתת יותר ממה שמקבלים היום. משהו בסדר גודל של עד כ- 1200 ש''ח, אבל שכר מינימום זה הרבה מידי.
    זה לא צבא של שכירים...

  • 16.

    חוק צודק

    אמא של חייל, 26/03/08 13:41

    אם יש כסף לחרדים ולש''סניקים שיושבים לאולמרט על הוריד ובסוף יקחו הכל ויעזבו למחנה נתניהו.
    אם יש כסף לשחיתויות של חברי הכנסת שלנו.
    אם יש כסף להחזיק את קצב ברמת חיים שלא מגיעה לו.
    אז תנו למי שבאמת עושים למעננו, למען המדינה ותנו להם לפחות שכר מינימום.

    • אני 100% מסכים איתך-כסף למי שתורם (ל''ת)

      אבא של חייל, 26/03/08 14:31

    • אבל למי יקחו, אמא יקרה ??

      No, 26/03/08 15:57

      לחרדים ולש''סניקים אי אפשר לקחת כי אז תתפרק הקואליציה, לקצב אי אפשר בינתיים לקחת (אלא אם כן יוכרז עליו קלון, לא יודע מה קורה עם זה) השחיתויות של הח''כים מן הסתם לא יפסקו אם עמיר פרץ יבקש. זו בדיוק הבעיה - אי אפשר לקחת מהאויר, זה תמיד יבוא על חשבון מישהו. על חשבון מי ? מי שלא יכול להתנגד - אמהות חד-הוריות, קשישים, חולים ושאר מקרי סעד, שלא יבינו מאיפה פתאום באות עליהן כל ה''גזריות'' שיונחתו בתקציב הבא.

    • מום מה שכחתה את המליונים לנסיעותיו של פרס (ל''ת)

      מוטי, 26/03/08 16:00

  • 15.

    אני בעד, מספיק לתת לעשירים ממילא הם גונבים כל הזמן! (ל''ת)

    בוזגלו, 26/03/08 13:40

  • 14.

    צריך גם להשוות את זמן השירות בין נשים לגברים

    beetle, 26/03/08 13:39

    לא יכול להיות שגבר ישתכר שכר מינימום בשנה השלישית לשירות (והיום רק כמה מאות שקלים) ואילו אישה תשתכר הרבה מעל, זו אפליה מינית בחסות החוק.

    • צריך להשוות שירות אבל לא בגלל

      לולו, 26/03/08 14:20

      הסיבה הזו. הסיבה שבגינה צריך להשוות היא בכדי שהשירות הצבאי הנשי ייראה שווה בחוץ ולא סוג של משחק. אורך השירות צריך להיות לפי תפקיד והכשרה ולא לפי מין.
      ובלי קשר- חיילים אכן צריכים לקבל לפחות משכורת מינימום וכדאי שהצבא יהפוך מקצועי שכן לא כל אחד יכול ומסוגל להתמודד עם משימה כזו. מה גם שזה יהפוך את הצבא לטוב יותר כיוון שיהיו בו רק אנשים שרוצים להיות בו ורואים בו מקום עבודה שיש להשקיע בו ולא אנשים שמחכים ליום שבו הקבן יוציא אותם מהצבא.

    • לצערי, רב הבנות בצבא מבוזבזות

      תל-אביבי, 02/04/08 13:21

      אין ספק שגם חלק מהבנים, אבל מאז הכנסת המחשב לצה"ל, צה"ל מלא בפקידות שאף אחד לא השכיל איך למלא את הזמן שלהן בפעילות שתועיל לצה"ל ולהערכה העצמית שלהן.

  • 13.

    אם הצעת החוק עוברת אני מגיש בג''ץ

    עוזראין, 26/03/08 13:38

    אני אבקש את כל ההפרשים צמודים ובריבית, משנת 1978 - בה התגייסתי לצה''ל.

    • עתירתך תידחה על הסף

      מבין עניין, 26/03/08 14:21

      חוק פרוספקטיבי, לא מחילים אותו על העבר.

  • 12.

    מה יש לבחור הזה אם שכר מינימום?!

    t, 26/03/08 13:37

    לא מספיק שהוא רוצה להוריד את השכר המינימום ל 3400 (1000$) כפי שטען
    הוא גם רוצה להפוך את חיילינו לשכירי חרב ?
    .

    • בינתיים הוא הצליח

      רפול, 26/03/08 15:06

      כעת שכר המינימום ירד ל1000 דולר

  • 11.

    מה יש לבחור הזה עם שכר מינימום?!

    t, 26/03/08 13:37

    לא מספיק שהוא רוצה להוריד את השכר המינימום ל 3400 (1000$) כפי שטען
    הוא גם רוצה להפוך את חיילינו לשכירי חרב ?
    .

  • 10.

    לא מומלץ אין תקציב שיסתדרו עם 700 ש''ח (ל''ת)

    רפאל, 26/03/08 13:36

  • 9.

    פקידי האוצר

    אופיר, 26/03/08 13:31

    עוד פעם פקידי אוצר קובעים מדיניות לכנסת בושה עד מתי????????????????????????????????????

  • 8.

    רטרואקטיבית מ-1975 (ל''ת)

    לוחם, 26/03/08 13:30

  • 7.

    עמיר פרץ אתה קרצייה! לא יכול לראות אותך! (ל''ת)

    חבר מפלגת, 26/03/08 13:30

  • 6.

    עכשיו שיעלו את שכר המינימום המגוכח. (ל''ת)

    פועל, 26/03/08 13:30

  • 5.

    אפשר לממן זאת ע''י ביטול ביטוח לאומי וסל תרופות למי שלא שרת בצבא (ל''ת)

    אלון, 26/03/08 13:26

    • ל-5 המרושע

      מתקומם, 26/03/08 14:33

      אתה בן אדם קטן ומרושע!

      • ואתה בטוח משתמט שמשקשק מפחד (ל''ת)

        ברק ששירת, 26/03/08 14:59

  • 4.

    עמיר פרץ, צא לנו מהחיים, אנא! (ל''ת)

    דניאל, 26/03/08 13:26

    • שנאת חינם

      יעל, 26/03/08 13:54

      מאיפה השטנה הזו.בינתיים הפעילות שלו לאגרמה נזק,כמו החרדדים,שזוכים להון מקופת המדינה.

      • זכרון קצר יש לאנשים בארץ

        No, 26/03/08 15:35

        טוב, אני מניח שרוב מצביעי העבודה סובלים מפרקינסון ו/או אלצהיימר בדרגה כזו או אחרת של חומרה... אז לטובת מי שמתקשה - עמיר פרץ היה שר הביטחון במלחמת לבנון ה-2 הכושלת ! איך הספקתם לשכוח ? טוב, כי זה כל כך הזוי, שהאיש הזה שאפילו לא יודע איך מסתכלים דרך משקפת יהיה שר בטחון, אז כנראה שהדחקנו..

  • 3.

    לשר האוצר ושר הבטחון

    נמו, 26/03/08 13:24

    לכם יש כסף לתת לילדים בשירות הסדיר, לא לכל ההורים יש והמשכורת הצבאית לא מספיקה.

  • 2.

    הצעה פופוליסטית!!! (ל''ת)

    יניב, 26/03/08 13:24

  • 1.

    האמת כאב לחייל שכר כזה הוא מוגזם .צריך לשמור על הערך

    א.מ, 26/03/08 13:24

    של המחויבות לאו דווקא לכסף אלא למדינה ולבטחונה.יש להעלות את השכר לשכר הוגן אבל לא לשכר מינימום.

    • שטויות - אין אידיאולוגיה

      יעל, 26/03/08 15:39

      איזה שטויות... כאם לחייל - הם זקוקים לכסף ולוקחים ממני כסף והרבה כשהם בחופשות- זה מסתכם בכ-3000 ש''ח לחודש לפחות כולל פלאפון. דלק, אוכל בחוץ, מסיבות, מסעדות, פאבים ועוד....

      • ומדוע הציבור צריך לשלם עבור הפאבים?

        לפופולריות זולה, 26/03/08 16:00

        למשפחות מסוימות נותנים שכר מינימום וחיילים צריכים 3800 ש''ח ?
        הצבא הרי מממן להם חלק מן ההוצאות.

    • אל תהיה שמוק

      שוקולדה, 26/03/08 17:00

      חייבים לגייס את הטובים ולתגמלם, תוך עשור 70% משתמטים