• 2.

    ראשי ארגוני הצרכנים בחרו את עצמם. הם מנותקים מהצרכנים.הם צרחנים. (ל''ת)

    צרכן, 20/03/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברצוני לעדכן את הגולשים לגבי ''אמון הציבור''.

    צ, 20/03/08 15:39

    לפני שנתיים פניתי בתלונה ל''אמון הציבור'' בנושא של גז ביתי.
    כתבתי את כל מה שקשור לתלונה ופירטתי עד הסוף.
    ''אמון הציבור'' משכו אותי וסיפרו לי כל מיני סיפורים שזה לא בידם ואין להם את הכח להתמודד עם תלונות מסוג זה.

    אם כך, נשאלת השאלה, אז מה התפקיד של ''אמון הציבור'' ?

    או אולי, יש ל''אמון הציבור'' מספר גופים או עסקים שאיתם הם לא רוצים להסתכסך ?

    הגב לתגובה זו

    • ל-1. בהמשך לתגובתך.

      נעמה, 20/03/08 17:50

      אמון הציבור מטפלים בין היתר בתלונות רק שהם מגיעים לתקשורת, ונותנים זמן מסך לאנשי אמון הציבור.

      הגב לתגובה זו

      • אמון הציבור נתנה לי תשובות מדוייקות ומהירות (ל''ת)

        רזי, 21/03/08 08:36

        הגב לתגובה זו

        • לרזי יקירי - {כנס בבקשה}.

          בתיה פז, 21/03/08 10:16

          אולי במקרה שלך אתה קיבלתה מענה.
          אבל אני עדה לכך שאמון הציבור לא תמיד מתיחסים לתלונות, ורק במיקרים בודדים תלונות מקבלות מענה.
          אני פניתי לאמון הציבור בתלונה שקשורה לרכישת חדר שינה, אחרי שלושה שבועות פניתי טלפונית לשאול מה קורה עם תלונתי, לאחר המתנה ארוכה דווח לי שהתלונה בטיפול ושהם יחזרו אלי בעוד כשבוע.
          לאחר שבועיים פניתי שוב פעם, ושוב הם סיפרו לי שיש להם עומס והם מטפלים בתלונה, רק צריך סבלנות.

          נכון להיום עברו כ-4 שניים ואני עדין מחכה !!!!!!
          אבל אני כבר הרמתי ידים ואני מוותרת על הכל.

          הגב לתגובה זו