• 106.

    לא מבין

    אנאלפבית, 13/04/08 22:17

    למה לא מחרימים את כפר השעשועים?

    הגב לתגובה זו

    • כי כפר השעשועים זניח מאוד (ל''ת)

      אי חשיבות, 14/04/08 23:33

      הגב לתגובה זו

      • מה?? לשפע יש לכם תחליף לכפר שעשועים לא (ל''ת)

        תורת אמת עלאק, 23/04/08 19:56

        הגב לתגובה זו

    • אולי בגלל שמדובר בזכינים

      אלי, 23/04/08 13:50

      ואולי בגלל שמתמקדים בגדולים.

      בכל מקרה, אני מסורתי, לא חרדי ומעדיף לקנות בחנויות שאינן פתוחות בשבת מטעמי תועלתנות פשוטה.

      אני לא רוצה שבעבודה הבאה שלי ידרשו ממני לעבוד בשבת. אני גם רוצה שברחובות העיר יראה הבדל בין שבת לימים רגילים.

      אני בעד אוטובוסים בשבת בתי קולנוע ומסעדות פתוחים בשבת אבל ממש לא עסקים אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    דודי וייסמן- יישר כוח!!! אל תיכנע, זה בנפשנו!!!

    עדי, 09/04/08 14:52

    לאור חרם הציבור החרדי על עסקיו של מר וייסמן, הנני לחזק את ידכם ולקרוא לכם להמשיך לפתוח את חנויות הרשת בימי שבת. כניעה לסחטנות החרדית תוביל לאובדן צביונה המודרני, החילוני והחופשי של המדינה ויוביל את כולנו לקראת מדינת הלכה בסגנון איראן!
    מעבר לזאת, החרדים שאינם משתתפים בחובות המדינה(שרות בצה''ל, תשלום מיסים), אינם בעלי זכות להביע את דעתם ולכפותה על רוב הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • גדולים רק בדיבורים (ל''ת)

      קשקשן, 14/04/08 23:33

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מדבר?! ככה זה היה צריך להיות מלכתחילה!

      חסוי, 13/07/08 02:10

      כבר מיציאת מצרים אמורים היינו להיות כולנו חרדים רק שאתם (החילונים) לא עמדתם בזה והדתיים כן!!!

      הגב לתגובה זו

    • משלמים מיסים

      אני, 08/09/09 20:46

      החרדים משלמים גם משלמים מיסים. הנשים החרדיות עובדות. סתם חבל שפותחים בשבת ושהמכירות יורדות. מה אכפת לדודי לנסות לסגור בשבת ולראות אם המכירות שלו ירדו. מובטח שמי ששומר שבת שלא יפסיד מזה. אנשים הרי צריכים לקנות. בהנחה שהם חכמים ולא הולכים לקנות בגלל גחמות רגעיות אלא קונים בחכמה מה שהם צריכים, הם ממילא יקנו את מה שהם צריכים, אם לא בשבת אז ביום אחר. המגמה לפתוח חנויות בשבת לא מחמיאה לציבור שקונה באותו זמן. בשבת יושבים עם המשפחה-זה הזמן היחיד, (שאין בצפר ואין עבודה-זמן איכות), ולא עוזבים אותה לשופינג. באמת לא מחמיא

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    שפע שוק

    אחת, 03/04/08 23:01

    אני לא מוצאת סיבה לסגור את השפע שוק בבני ברק מכיוון שיש מסביב עוד הרבה חנויות שכן פותחות ומוכרות בשבת..אז בגלל שזה של דודי ויסמין אז להחרים?! תעשו לי טובה!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    סניף אחד של AMPM כבר סגור בשבת

    לירון, 02/04/08 15:02

    לא רק לחרדים יש כוח קניה ונשק חרם, אנחנו ציבור גדול יותר מהם ומסוגלים להשפיע יותר. דודי ויסמן כבר התחיל להכנע והסכים לסגור סניף אחד של רשת הAMPM - סניף שינקין, תל אביב!!! (שם כמובן, סניף הAMPM הוא העדות היחידה לחילול שבת...).

    אם רק נהיה מוכנים להתאגד גם אנחנו, למען שמירה על זכויותינו ועמידה כנגד הכפיה הדתית, נוכל לעצור מהלך זה ומהלכים דומים לו. אני קוראת לחרם צרכנים חילוני על סניף שינקין 59 (אל תדאגו, סניף שינקין 24 עוד פתוח בשבת...) ולקניה ותמיכה חילונית ברשת שפע שוק, בכדי להקל על החרם החרדי, כל עוד ויסמן לא נכנע אליו.

    הגב לתגובה זו

    • מה כפיה?

      אני, 08/09/09 20:49

      אתה אומר את זה כאילו לחרדים אין זכות לקנות איפה שהם רוצים. זכותו של כל אחד לקנות איפה שהוא רוצה ולהביע מחאה בלי שיקראו לו בשמות. תודה

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    כי אשמרה שבת אל ישמרני

    אורלי, 30/03/08 22:09

    מקור הברכה של העם היהודי, היא שמירת יום השבת. אני מכירה מספר מסעדות שהגדילו את הרווחים בזכות שמירת יום השבת. וזהו המבחן הגדול, מבחן האמונה שלנו.כמו כן, במשך ששת הימים בשבוע, אנו עובדים כל כך קשה ונתונים בלחצים כל כך גדולים, אז יש לנו מתנה גדולה שהיא השבת, יום אחד להיות עם המשפחה והילדים ולשכוח מכל העבודה וטירדות העולם החומרי, יום אחד שאנו יכולים לחדש את הכוחות ולשבת מסביב למשפחה.
    אני קוראת למר דוד וייסמן להענות לקריאות לסגור את רשת המסעדות הפתוחות בשבת ולהתעלות מעל עצמך, כי רווח לא יצא לך מעסקים הפתוחים בשבת. כיבוד רצון החרדים כן עוזר לך, כי אני באופן אישית קונה בשפע שוק הדרים בעיר נתני'ה, ורואה את הציבור החרדי מגיע וקונה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יהודי ? או גוי דובר עברית?

    יהודי, 30/03/08 10:48

    טוב לך לחיות כמו גוי ? חבל. אני מעדיף להישאר יהודי, ולהחרים את מי שנלחם נגד שבת קודש.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מי ששומר על השבת השבת שומרת עליו

    פלוני מהדרום, 26/03/08 09:52

    חבל שאין מספיק פרסום למה שקרה בסוף אחרי שאל על חזרה בתשובה ונמנעה מטיסות בשבת, לפתע פתאום המניות שלה התחילו לזנק באופן נדיר במיוחד (למי שמבין עליה של חצי אחוז זה הישג גדול אל על בשבוע אחד עלתה ב7 אחוז ), בשבוע הראשון כולם אמרו, אך מקרה זה, אך בשבוע השני זינקו מניותיה עוד ועוד ובשבוע השלישי והרביעי גם כן בעוד כל המניות של חברות אחרות היום רק יורדות
    מי ששומר על השבת השבת שומרת עליו
    אף אחד לא עושה טובות...
    אם מי אתה מנסה להלחם דודי השוטה עם אלוקים, עם כל יכול?!

    הגב לתגובה זו

    • לשבת 100

      צפניה, 03/04/08 13:54

      יש לך הוכחות שמי ששומר שבת השבת שומרת עליו?
      סתם אמרה נבובה.
      אין חרדים שנהרגו באיזה תאונה בשבת? ובתאונות דרכים מחוץ לשבת?בשואה לא נרצחו שומרי שבת בשבת? ולאחריה?

      הגב לתגובה זו

      • זו לא אמירה נבובה אלא אמירה חילונית

        אלי, 23/04/08 13:53

        מי שפלוני מצטט בלי ידיעה הוא ''אחד העם''.

        במאמרו אחד העם אינו מיחס כוחות מאגיים לשמירה על השבת אלא רואה בשבת סממן לאומי יהודי וטוען שהשמירה על השבת אינה ענין דתי אלא ענין לאומי.

        לדבריו העובדה שהיהודים שמרו על השבת כל הדורות היא אחת הסיבות שהיהודים התבדלו מהגויים ושמרו על ייחודם.

        לצערי יותר מדי בורים לוקחים את האמירה הזו למקום אחר כאילו השבת הגנה באופן פיזי על היהודים. זו לא היתה כוונת אחד העם.

        הגב לתגובה זו

      • יש הוכחות

        אני, 08/09/09 21:02

        מישהי למעלה כתבה על כמה מסעדות שהיא מכירה. ואני שמעתי על 2 מקומות. או שתבקש מדודי לנסות ולראות בעצמו. השואה היא אחת ההוכחות הגדולות לנצחיות עמ''י ושאנחנו העם הנבחר. אחרת איך תסביר את זה שכל הזמן רוצים להרוג אותנו? ועכשיו המניג'אד המטורף. גם לפני השואה אף אחד לא חלם על מה שהיה בהמשך. והשבת היא חלק מהעם היהודי ותמיד תהיה. אין מה לעשות.

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    בדור אלון 30 אג' הנחה לליטר

    יואב, 16/03/08 10:05

    אני מוכן לתדלק שם גם ביום כיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מישהו יכול להגיד לי איפה יש סניפי שפע-שוק, שאוכל להחרים אותם? (ל''ת)

    תומך בחרם, 15/03/08 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הכול בגלל שדודי ויסמן נכנע להם

    אסי, 15/03/08 19:14

    הסכים לסגור חנות אחת בשבת, לא מוכרים מזון בלי החותמת של הדתיים אבל זה לא מספיק לועד הרבנים.
    זה כמו עם הפלסטינים, אסור להיכנע לדרישות שלהם כי הם מקבלים תאבון.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אני. עכשיו תדלקתי בדור אלון

    חרם נגד חרם, 15/03/08 19:10

    240 שקל, , אחכ נסעתי למשתלה, קניתי צינורות וטפטפות לגינה, 210 שקל.
    אני מתכוון לקנות ברשתות שפתוחות גם בשבת, רשת אחרת לא תראה ממני שקל.
    אני אשתדל גם לרכז את הקניות שלי בשבת.

    הגב לתגובה זו

    • ה' ירחם עליך (ל''ת)

      פלונית, 30/03/08 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אני קונה אצל דודי ויסמן

    יוני, 15/03/08 14:21

    במקרה שויסמן נכנע לחרם, אני מחרים אותו ועובר לקנות רק ברשתות שפתוחות בשבת.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יכול להיות שלא משתלם לעבוד עם הציבור הדתי?

    מחרים בדצ, 15/03/08 13:15

    מה קורה פה? מי יכול להסביר?
    סיכום תולדות הסופרים לחרדים בישראל ----

    1. גיאדמק חוזר בו מהסכם לקנות את רשת טיב טעם להפוך אותה לרשת שפונה לקהל החרדי , אגב כך לקנות את הקול החרדי ולהכנס למשרת ראש עריית ירושלים,
    גיאדמק מליארדר, ...על אף רצונו העז להיות ראש עיריית ירושלים העסקה לא משתלמת לו. הוא מתחרט.

    2. זולפה, רשת סופרים בבעלות חרדית, פונה למגזר החרדי, פושטת רגל, בנקים מוחקים לרשת מאות מליוני שקלים חובות. בית משפט ממנה לרשת כונס נכסים. הרשת מתפרקת.

    3. ויסמן, הוא הבעלים של כמה רשתות שיווק , חלק מעסקיו פונים לציבור חופשי חלק במובהק לציבור החרדי, הוא מחליט להרחיב עסקיו במגזר הלא דתי , הוא לא מתייחס למחאות ואיומים.

    אז, אוליי,,, לעבוד עם הציבור החרדי לא כזה אגרוייסע מציאה. מה אתם אומרים?
    ויסמן, לא מכיר אותך, אבל מצאת לך לקוח קבוע.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש או שקרן

      דור, 27/04/08 20:53

      .''2זולפה, רשת סופרים בבעלות חרדית, פונה למגזר החרדי, פושטת רגל, בנקים מוחקים לרשת מאות מליוני שקלים חובות. בית משפט ממנה לרשת כונס נכסים. הרשת מתפרקת.''

      ''זולפה פושטת רגל'' ??

      קלאבמרקט היא זו שפשטה רגל חברה חילונית למהדרין,
      מה שנכון הוא שהיא החזיקה בבעלות חלקית ב''זול פה'' , אם היית רואה את הדוחות של קלאבמראקט (שהייתה חברה פרטית, אגב) היית מגלה שזול פה היה המותג היחיד שלה שהרווויח ויפה, אם רכישת קלאבמרקט, זול פה היה המותג היחיד של קלאבמרקט ששופרסל שימר , ולא החליף, ועתה לא נותר לי לתהות האם אתה סתם טיפש שלא יודע להבדיל בין חברות או מסלף עובדות קיצוני?

      הגב לתגובה זו

      • הוא פשוט קצת נשמע כועס

        אני, 08/09/09 21:07

        זה כנראה כי הוא כועס, כשכועסים לא שמים לב לפעמים. לא נורא

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    עין תחת עין שן תחת שן חרם תחת חרם (ל''ת)

    חרם תחת חרם, 15/03/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא קיבלו מספיק שוחד, חילוני - תדלק בדור אלון

    לא מופתע, 15/03/08 11:47

    איזו כשרות יש לבנזין ?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מנסים לכפות על החרדים לקנות בשפע?

    מנדי, 13/03/08 23:53

    הלקוח תמיד צודק, לא?

    שוב ביטוי לצביעות החילונית הטיפוסית.

    היללות בנסיון להכריח את החרדים לקנות בשפע שוק ודומיה הוא לא כפייה דתית, רק רצונו של החרדי שלא לתת את הלחי השניה למי שיורק לו בפרצופו הוא כפיה דתית.

    עליבות מחשבתית חילונית טיפוסית, לא יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ניפרד לשלום-פחות תורים . לויסמן יש מצספיק כסף

    הציבור ישמח, 13/03/08 19:41

    נשמח -כי החרדים עטים עלינו בסופרמרקטים כשיש הנחות לחיתולים ולשאר דברים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אלי ישי אינו אוכף את חוק שעות עבודה ומנוחה. חילול שבת בפרהסיה אינה

    רב כואב, 13/03/08 19:12

    מפריע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חרדים דתיים וחילונים. כל מי שהשבת יקרה לו יצטרף לחרם. (ל''ת)

    יוסף, 13/03/08 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שהדוסים לא יקבעו לנו בתל אביב איפה לקנות חזיר בשבת (ל''ת)

    foxy, 13/03/08 16:02

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא קובע לך כלום, תקנה מה שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה

      רמי, 13/03/08 16:14

      אנחנו קבענו לעצמינו להחרים את הרשת.
      תקרא את הדברים ותבין אותם ורק אח''כ תגיב, קאפיש.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    להחרים

    אורון, 13/03/08 13:47

    אני לא אדם דתי וחילוני גמור
    ואני טוען למה הנוצרים בכל העולם
    מכבדים את יום ראשון ,ואצלנו הופכים את האנשים לעבדים בשביל תאוות בצע של מאן דהוא
    בעד להחרים אותו עד חרמה שיחמד לקח ,ושילמד שהערכים לא קונים בכסף

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני לא מבין על מה יצא קצפכם חילונים שלי

    רמי, 13/03/08 13:16

    זכותו של כל אדם או קבוצה לפעול בדרכים לגטימיות להשגת מטרות שנראות לה נכונות, ואם הציבור החרדי רוצה לנסות ולהשפיע על מר וויסמן שיסגור את עסקיו בשבת בדרך חוקית ולגטימית למה לא?
    אף אחד לא איים עליו באלימות, אף אחד לא מכריח אותו לסגור בשבת, אנחנו פשוט מצביעים ברגליים ואומרים מי שמחלל את כבוד השבת שהיא משוש עינינו ויקרת ליבנו אין חלקנו עימו, לא נוכל לפרנס את מי שרומס ברגל גסה את עקרונותינו החשובים לנו ביותר.
    להזכירכם, פעולות כעין אלו משפיעות מאוד ופועלות את פעולתן, ראו ערך אל על אשר חשבו שהציבור החרדי הוא לקוח שפוט שלהם והם יוכלו לטוס בשבת והציבור החרדי לא יוכל לעשות כלום בענין, והנה החרדים החרימו את החברה ובמשך כמעט חודש שלם לא יכולת לראות ולו חרדי אחד על מטוסי אל על (ומי שטס יודע שהחרדים במטוסים הם אחוז גבוה מאוד, הרבה יותר מחלקם היחסי בחברה), והחברה אכן התקפלה והסכימה לקבל על עצמה לשמור על קדושת השבת.
    כמו שעובדים במשק יכולים להרשות לעצמם לחסום כבישים בשביל להשיג פנסיה טובה יותר, כמו שסטודנטים יכולים להפגין ולהתפרע בשביל להשיג ספסוד לשכ''ל, כך גם לנו מותר לעשות שרירים בשביל לקדם אינטרסים שלנו.
    אל דאגה חילונים שלי, גם ויסמן כמו אל על, וכמו עוד הרבה אחרים יתקפל ויסכים לדרישותינו, אחרי הכל אנחנו כוח קניה חזק מאוד בתחום מוצרי המזון והצריכה הכללית.

    הגב לתגובה זו

    • זה לגיטימי לחלוטין

      יעל, 13/03/08 17:51

      והתגובה החילונית צריכה להיות ריכוז הקניות דווקא בחנויות המדוברות כדי לאזן את החרם החרדי.

      אני קוראת לכל החילונים להשתדל לבצע קניות מעתה דווקא בחנויות שברשימה, אותה כבר הפצתי בקרב חברי לצורך זה.

      ושוב, החרם החרדי לגיטימי לחלוטין. באותה מידה לגיטימית קריאה חילונית לרכוש דווקא בחנויות האלה.

      הגב לתגובה זו

      • אולי את צודקת אבל לא חכמה

        שלום ירושלמי, 14/03/08 15:17

        יתכן שאת צודקת שזה לגיטימי, ואפשר גם לעשות מהלך נגדי.
        בפועל את יכולה לקפוץ, החרדים יצליחו לשמור על החרם שלהם, ואילו החרם שלך, אולי עוד שלוש חילוניים משועממים יצטרפו אליו זה הכל.

        הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה, יישר כח (ל''ת)

      איש אמת, 23/03/08 19:32

      הגב לתגובה זו

    • הצדק איתך

      גוטמן, 26/03/08 09:07

      צודק בהחלט

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    התיקון הגדול של אפריקה נכסים התחיל! (ל''ת)

    דניאל, 13/03/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    להחרים אותו שילמד לכבד את החשוב לעם ישראל (ל''ת)

    אני בעד, 13/03/08 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מי שילם לכל הטוקבקים שתומכים בוייסמן

    ששש, 13/03/08 12:27

    בטח משרד הפרסום של שפע שוק
    תמכרו את כל היקר והקדוש בשביל כסף?
    שבת קדש היקרה תפרע מיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להחרים כל מוצר שיש עליו סימן ''בהשגחת הבד-צ'' (ל''ת)

    זה חשוב., 13/03/08 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    סוף סוף לא יהיה תור בסניף באלעד (ל''ת)

    דתי לאומי קדימה, 13/03/08 11:32

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי?! כדל''י אתה בעד תמיכה בחילול שבת?

      לא יאמן, 13/03/08 15:58

      התחרפנתם על השכל
      דלי''ם שבדלי''ם

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הם גם ככה אוכלי חינם. כמה כבר החרם יזיק לעסקים?! (ל''ת)

    מאור, 13/03/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תגובות דוחות של אספסוף אנטישמי ,תסר זהות

    א, 13/03/08 11:05

    יהודית.אם היו מבקשים מכם להמיר את דתכם הייתם נרתעים אך לזלזל בעצם זהותכם זה מותר מבחינתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כסף כנגד שבת? שבת! כל הכבוד לחרדים! מצטרף לחרם!! (ל''ת)

    אפרים יעקב, 13/03/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל פעם שאני שומע עליהם אני רץ לדלי לפני שאני מקיא (ל''ת)

    גסטרואנטרולוג, 13/03/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני אקנה מעכשו רק אצל ויסמן בשבתות ואצל שפע שוק באמצע השבוע

    יונינ, 13/03/08 08:48

    גם זול גם זמין בכל שעה. שילוב נהדר של השתיים. אנחנו החילוניים יכולים לסייע כמו שקורה עם בעלי העסקים בשדרות. לא ניתן לחרדים לשגע אלפי עובדים בשני מקומות העבודה האלה ואת הספקים ואת כל המעגל. בשום אופן לא.

    הגב לתגובה זו

    • שפע שוק מזמן כבר איננו זול

      יוסי, 13/03/08 11:25

      הייתי השבוע בסניף שלהם ברמת בית הכרם.
      מצד אחד, סחורה מטיב ירוד.
      מצד שני, מחירים גבוהים ברמה של שופרסל שכונתי בצהלה בת''א, או בטלביה בירושלים. מחירים נוראיים.
      ממש אין טעם לקנות בשפע שוק.

      נ.ב. - אני חילוני (לא מגיב מטעם קבוצת רבנים כלשהי).

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    שפע שוק מחירים מצחיקים. שווה להכנס. הייתי אמש. בחיי. שווה. (ל''ת)

    אורי, 13/03/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה אעשה עם פנקסי הקניות שלי בשפע שוק?? (ל''ת)

    יצחקי, 13/03/08 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שפע שוק מקום אדיר. לא עוזב אותם. נקודה (ל''ת)

    גביר, 13/03/08 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Who is the Gado Hador?

    Isaac Hager, 13/03/08 07:47

    Rabbi Shmuel Izik Popack is the Gadol Hador and he should be consulted

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני קונה רק בחניות של דודי וייסמן בגלל החרם החרדי

    עמיר, 13/03/08 06:41

    מציע לחילונים להצטרף אליי ולהראות לחרדים את כוחם הזעיר הגיע הזמן שלא נהייה בידיים שלהם ולא בני ערובה ,וגם אלעל יטוס בשבת

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לפרסם מייד עסקים שבעליהם חרדים - ולהחרים אותם.

    חילוני חרד, 13/03/08 06:33

    זו השפה שהם מבינים - כסף, כסף, כסף

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      חא חא, 11/05/08 11:33

      1 דודי וייסמן

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הטלת חרם זה דבר חוקי? (ל''ת)

    לחוקק נגד!, 13/03/08 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נראה לי סתם שנאת חינם. תנו לאנשים לחיות כרצונם. מספיק עם ההתנשאות.

    אורן, 13/03/08 02:10

    כאילו זה באמת מה שהופך את המדינה הזו ליותר טובה... שעסקים סגורים בשבת.

    חרם על תנובה,
    חרם על AMPM, ועל מה?

    סתם משנאה והתנשאות

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שפע שוק רשת לא רווחית

    יואב, 12/03/08 23:59

    אם לא היה מגה הריבוע הכחול וam pm לא היה שווה להפעיל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד לאלו הנאבקים על ערכיהם ההיסטוריים (ל''ת)

    הדת הצלה לעם!!!, 12/03/08 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אנחנו החרדים לא סופרים אותכם

    חרדי אמיתי, 12/03/08 23:24

    עוושים בארץ הזאת כבשלנו

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שההתבדלות של המגזר היא היא אחת הסיבות שעוצרות מבעד הגאולה

      אורן, 13/03/08 02:14

      תגובות ודיעות כמו שלך ממחישות את זה.

      אנחנו החרדים, נגדכם...

      שאתם... החילונים
      או הכופרים
      או הערבים

      רק לחפש כל הזמן מי זה מי זה שאנחנו יכולים להיות נגדו.

      כאשר כל המטרה של האנחנו הזה זה לקדש את ערך המשפחה ולתת לאדם מסגרת לעבודה הדתית - להתסכלות פנימה.

      חבל שאתה בוחר להשתמש ב''אנחנו'' כדי להפריד ולפלג.

      כולנו רוצים לעשות טוב.
      כולנו נשמות שבאו לפה להתממש בתוך גופים.
      ואהבת לרעך כמוך, הרי מחר אתה בנעליו.

      הגב לתגובה זו

    • אתם אף פעם לא ספרתם את החרדים

      חרדי אמיתי, 13/03/08 21:07

      למה שנספור אותכם גלגל חוזר בעולם פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה הגלגל עומד להיהפך לצידנו ואתם תצטרכו אותנו ולא הפוך

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תודה תודה לכול הרבנים

    זיסמן, 12/03/08 23:10

    עשיתם לי פרסומת חינם אין כסף מודה לכם מקרב לב ,

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שופרסל של חרדים

    נוחי דנקנר, 12/03/08 22:23

    אל תקנו בשופרסל !!! הבעלים שלה הוא איש העסקים שלום פישר - חרדי!!!
    תקנו רק רבוע כחול.
    תראו את הצביעות. פישר שותף ען דנקנר.
    דנקנר מפעיל את מרבית עסקיו בשבת.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הפכו אותנו לחולי נפש עם הקסאמים (ל''ת)

    שדרות, 12/03/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לו רק המחירים בAM PM היו שפויים

    יניב, 12/03/08 22:02

    הגזל שלהם הוא נורא

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק החרדים תבינו את זה כנסו

    בחור ישיבה, 12/03/08 21:49

    לנו יש את כח האחדות ויסמן תכריז על פשיטת רגל

    הגב לתגובה זו

    • איזה רב התיר לך אינטרנעט (ל''ת)

      רוני, 12/03/08 23:14

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי חרד מהחרדים?

    הדת אופיום לעם, 12/03/08 21:29

    אני קורא לציבור הנורמלי, כולל דתיים מתונים ומסורתיים, לקנות אך ורק בעסקים שהוחרמו ע''י אוכלי החינם השחורים. הם לא נושאים בשום עול כלכלי-ביטחוני-מדיני, אבל רוצים לנהל את המדינה. עובדיה שולח את בנינו למלחמות ואת בניו למדרשים ולחופה, האגודה חיה ונושנת אך ורק מכספי הציבור החופשי, אבל מתנהגת כאילו מפתחות המדינה אצלה ביד.
    הגיע זמן להצביע ברגליים: בעל המאה הוא בעל הדעה. ישבו השחורים בד' אמותם, יאכלו לחם צר ומים לחץ (או ילכו לעבוד) והציבור הרחב הוא שיכתיב מה ואצל מי לקנות.
    כל כניעה לחרדים, גוררת דרישות נוספות. הנה וייסמן הוריד מוצרים לא כשרים מהמדפים ונתון ללחצים נוספים
    , סחטנות מכוערת של עדת פרזיטים חסרי יכולת קיום עצמית.
    אורו החילונים, אורו החופשיים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תשלה את עצמך.

      יאיר, 13/03/08 15:08

      הביטוי דתיים מתונים לא קיים.
      אנחנו הדתיים הלאומיים לא ''מתונים'' יותר בדת שלנו. אמנם יש לנו אידאלים שונים מהציבור החרדי, ביניהם גם שירות בצבא וכדו', אבל זה לא כי אנחנו ''פחות דתיים''. עם זאת, שמירת השבת היא ערך חשוב לשנינו. וגם למסורתיים, ולכל יהודי שמכבד את המסורת שלו. כל הכבוד לחרדים, שיש להם מספיק כח ואומץ לעשות את הצעד הזה.

      הגב לתגובה זו

      • עיני פקוחות לרווחה

        הדת אופיום לעם, 13/03/08 17:22

        איני משלה את עצמי. במצב הנתון תוך דורות ספורים, יהיה כאן שלטון ההלכה של הרוב החראדי והנה הלכה לנו מדינת ישראל לעולמים.
        אתה צודק, הדתיים הנאורים גם הם הולכים ונעלמים והאימרה חיה ותן לחיות או איש באמונתו יחיה, הופכת לכלי ריק מתוכן.
        רק אל תשלה את עצמך ידידי: החראדים שונאים אותך יותר ממני ובבוא הזמן תלבש שחורים וזקן או לא תחיה. ....איראן אמרנו???

        הגב לתגובה זו

        • אין דבר כזה ...

          נסים, 10/04/08 22:31

          איש באמונתו יחיה נאמר רק צדיק באמונתו יחיה פשוט דפקו לך את המוח בחינוך לא חינוך של החילונים ועכשיו אתה מתפלא שהאמרות הדביליות חסרות תוכן.
          נ.ב
          לא אכפת לי ללכת עם כרוב על הראש העיקר שנהיה עם מאוחד יחד תומכים אחד בשני ולא מודרנים נחפזים חסרי כל ערך ותכלית.
          שמחפשים אפה להשוויץ מתי תבינו יש אלוקים.

          הגב לתגובה זו

    • הנתונים לא יבלבלו אותי

      א ט, 03/04/08 14:48

      בס''ד
      אנשים כמוך לא נותנים לנתונים לבלבל אותם.
      תראה לי חרדי 1 שחי מקצבה בלבד, 80 אחוז מהחרדים עובדים. וה20% הנותרים נשותיהם עובדות,
      לעומת זאת: אני משלם שכר לימוד אלפי שקלים בשביל בית ספר יסודי (חידר)ואילו אותך המדינה ממנת. אני לא משתמש בשירותי השב''ס(ביחס לגודלי באוכלסיה,) , כמו גם מכוני גמילה מסמים , מקלטם לנשים מוכות, מעדוני ספורט. מתנסים, ועוד... אוניברסיטת תל אביב חייבת מלירד ש''ח למדינה, ומרצים ממשיכים להשתכר ב30.000 לחודש
      (גם מרצים לא פרדקטבים כגון מרצים למדעי הרוח וכו.) ואילו רמ בישיבה משתכר ב'5.000 ש''ח שמגיע ברובו המכריע מתרומות.

      ישנם את בעלי העסקים החרדים שמשלמים מסים ( חמי בעל חברה בינונית שמשלמת 3 מליון ש''ח מס) הם לא היו רוצים לממן רק את החילונים אלא לקבל חלק מכספם על שירותי דת.

      כל חרדי שקונה במכולת משלם מע''מ בניגוד לחילוני שמקבל בחזרה את כספו על ידי שירותים, החרדים לא נמצאים בספר התקציב. מה שמצריך מאבק פרלמנטרי על כל גרוש, וכמובן שהצרמוניה התקשורתית סביב העניין עוזרת מאוד לאנשים כמוך .(אגב רשות השידור בלבד מקבלת קרוב ל' מלירד ש''ח שזה יותר מכל התקציב כל הישיבות גם יחד ),

      נ.ב.
      טיפ חשוב מאוד: תמיד תלכו עם סיסמא קליטה לציבור הטיפש. כגון ''אוכלי חינם'' גם בימי הביניים עבדה הסיסמה ''היהודים הפרזיטים''

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    גם בשינקין תקבעו לנו?

    מנחם, 12/03/08 21:16

    מי שנכנע בירושלים, והסכים להתקפל, מקבל את זה עכשיו בת''א.

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט גם לשם אנו נגיע (ל''ת)

      חרדי, 12/03/08 23:40

      הגב לתגובה זו

    • איפה ראית בכתבה משהו שמשתמע ממנו כאילו אני רוצה לקבוע לך?

      רמי, 13/03/08 15:52

      אתה יכול לקנות איפה שאתה רוצה, כולל ברשת של מר ויסמן, לא קבענו לך כלום, קבענו לעצמינו שאנחנו לא נקנה בחנויות שלו.
      אני מקוה שאת זה אתה כן מרשה לנו אדונינו הפטרון, מותר לנו להחליט באיזה מכולת נקנה לחם וחלב? או שמא אתה לא מסכים, ואתה רוצה לקבוע לנו.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לשבור את החרם החרדי (ל''ת)

    יואב, 12/03/08 21:12

    הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק תשבור? תכריח אותנו לקנות אצלו?

      רמי, 13/03/08 15:55

      גם אם תהיה תגובת נגד חילונית ויהיו יותר חילונים שילכו לקנות בשפע שוק בכדי ''לחזק את ידיו'', (מה שלהערכתי לא יקרה, אצלכם אין מי שיארגן אתכם לתנועתיות כזו), עדיין, היעלמות החרדים מהסופרים תביא את הרשת למצב כלכלי מאוד בעייתי בהתחשב בעובדה שרוב לקוחות רשת שפע שוק הינם ציבור חרדי.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם תיסגר am pm תיפתח רשת אחרת

    ביג דילל, 12/03/08 21:10

    אדון גיאדמק המכובד רצה לקנות את רשת טיב טעם הלא כשרה ולהפוך אותה לרשת כשרה למהדרין ולפנות לקהל החרדי.. אבל בדקה ה90 הוא התחרט..

    מה יודע גיאדמק שלא יודע זיסמן??

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כדאי שתתקפל לא כדאי שנחרים

    מני, 12/03/08 21:05

    תאמין לי

    הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו מפיונר שמבקש דמי חסות? (ל''ת)

      רוני, 13/03/08 00:26

      הגב לתגובה זו

      • ואתה נשמע מפוחד ומאויים מזכותם הלגיטימית של החרדים

        מ, 13/03/08 13:40

        להחרים את מי שדורך ברגל גסה על קדושת השבת.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    נחרים אותך ונמחק אותך כמו כנס

    מני, 12/03/08 21:03

    שמחקנו את פפסי הבנת את זה לנו החרדים יש כוח כל העסקים יפלו חבל לך על הזמן

    הגב לתגובה זו

    • פפסי נכנעה קודם לחרם הערבי

      עושה סדר, 15/03/08 14:03

      לפני שהיא נכנעה לחרם החרדי.
      פעם היה אפשר לקנות פפסי, סבן אפ רק בירושלים המזרחית ובגדה המערבית.
      אבל כשנשבר החרם הערבי, פפסי התחילה למכור בישראל ואז אתם התחלתם עם החרם שלכם, פפסי התקפלה.
      ראיתם כי טוב.. המשכתם להחרים לאיים ו... היום היא מחוקה בכול המגזרים...
      אם פפסי לא היתה מתעניינת מאיפה אתם עושים פיפי..... היום היתם ממלאים פיכם פפסי ושותקים.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תחרימו את כל המדינה

    ליאור, 12/03/08 20:59

    לא יעזור לכם.
    ,AMPM, מגה ואיקאה מסתמכות על החילונים וכל מי שנכנע (אל-על) מפסיד כסף.

    עם עובדות אי אפשר להתווכח ותרבות העדר תביא אתכם לאבדון יחד עם הקיצונים מהימין ומהשמאל.

    רבנים לא מביאים שלום, לא מביאים השכלה ולא מביאים כסף.
    רבנים מביאים רבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הועדה אצלי בשכונה החליטה להתעלם לחרם הרבנים ולהמשיך לקנות בשפע שוק (ל''ת)

    שמואלי, 12/03/08 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הרבנים לא חושבים על מאות ואלפי משפחות שמתפרנסות ברשתות. בושה (ל''ת)

    ששון, 12/03/08 20:35

    הגב לתגובה זו

    • הם דוקא כן חושבים עליהם, על איך מפירים את זכותם ליום שבתון

      רמי, 13/03/08 15:57

      כנהוג בכל רחבי העולם.

      הגב לתגובה זו

    • שפע שוק רשת חרדית ושומרת שבת

      ר.ש, 15/03/08 15:10

      זה לא עניין של אך אחד בציבור מה דודי ויסמן עושה בכספו החרדים
      צריכים להתייחס למקום שבו הם עורכים קניות חנויות שפע שוק נותנים מענה ללקוחות החרידים בכל מה שקשור לכשרות אמיתית האם בכל הארץ קימים לקוחות חרדים שצורכים ירקות משנת שמיטה למה הלקוח החילוני חייב לקנות ירקות משנת שמיטה ולמורות זאת מנכל שפע שוק שהוא חרדי לא הסכים שבחניות של שפע שוק יכנסו ירקות עם היתר מכירה אתם שמטילים חרם חושבים על המשפחות שמעסיקים שפע שוק האם ירבץ על מצפונכיים פיטורי העובדים תחשבו על זה ותבינו שלא על ידי חרם תשיגו את מטרותיכם ולדעתי ישנה פה תחרות לא הוגנת על מנת לפגוע בשפע שוק

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    החרדים יכולים להחרים עד מחר בבוקר. אני לא מחרים (ל''ת)

    קיקומןי, 12/03/08 20:32

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר, אתה יכול להמשיך לקנות שם, עכשיו אני בטוח שויסמן לא יתקפל (ל''ת)

      רמי, 13/03/08 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי יודע כמה עולה למשק החרם החרדי

    איפה יש, 12/03/08 20:27

    כמה זה עולה לחקלאים ישראלים למשל, שזורקים מעשר, עשירית מהתוצרת לפח הזבל, כול שנה שביעית מתפרנסים מאויר ומשלמים שוחד כול הזמן לרבנים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לעזור לויסמן ולשפע שוק על ידי רכישה מאסיבית של חילוניים כמו שעוזרים

    לרר, 12/03/08 20:23

    לשדרות המוכה. כל ישראל אחים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תמשיכו להפעיל כמה שיותר חנויות

    תת, 12/03/08 20:19

    בשבת - בלתי אפשרי להסתובב במדינה בשבת ושהכל סגור ולא אפשר יהיה לנסוע ממקום למקום. עם כל הכבוד לדתיים ולשומרי הדת, אני כחילוני, רוצה לנוע בארצי ולקנות מתי שארצה...

    הגב לתגובה זו

    • מעניין למה 300 מליון אמריקאים לא אומרית את אותו הדבר לגבי יום א'

      רמי, 13/03/08 16:00

      גם הם רוצים לצאת ביום א' ולקנות דברים, אבל הם לא יכולים כי רוב בתי העסק סגורים ביום א', וזה אמריקה חבוב, לא פרובינציה ישראלית.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    השתגעתם יש לי תווי קניה בהרבה כסף בשפע שוק. אני לא מתיחס לחרם!!! (ל''ת)

    רחמן, 12/03/08 20:18

    הגב לתגובה זו

    • גם לי יש, קניתי בהם במקומות אחרים, בגלל החרם. (ל''ת)

      חיים, 13/04/08 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    קשקוש. לבייב הבעלים של כביש 6 ומי לא נוסע שם בשבת?? למה לא

    מיכה, 12/03/08 20:17

    מחרימים אותו?? כי הוא חובש כיפה ותורפם הרבה.תתבישו. לא עוזב את שפע שוק

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך! כן החרימו אותו, אמנם מסיבות אחרות, אבל אין משוא פנים

      רמי, 13/03/08 16:05

      כביש 6 הוחרם לתקופה ארוכה מאוד בציבור החרדי בגלל חפירות שהתבצעו שם עם פגיעה בקברים קדמונים, ורק לאחר הסדר עם רבנים בענין הוסר החרם.
      לגבי הנסיעה בשבת בכביש, כאן בעצם מוכח שגם אנחנו החרדים אנשים פרגמטיים ויודעים שיש דברים שעליהם צריך להתעקש ולהילחם, ויש דברים שצריך להבין שאנחנו חיים בחברה שהיא ברובה לא דתית ולכן יש צורך לפעמים לוותר.
      במקרה של ויסמן אשר מפעיל את רשת שפע שוק, שכידוע זוהי רשת עם הפנים לציבור החרדי, רוב לקוחותיה הם חרדים, החרדים מהוים משקל משמעותי בהכנסותיה של החברה של ויסמן, כאן יש מקום לבוא ולומר תן לנו את הכבוד המגיע לנו כלקוחות, אל תרמוס אותנו ותתעלם מאיתנו כאילו היינו זניחים בעניינך.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    60 סניפים נוספים בת''א?

    1212, 12/03/08 20:08

    רק לתושבי ת''א מגיע?
    צריך להחרים אותו רק כי הוא חי במדינת ת''א

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם החרדים לא יודעים גם אלונית פתוח בשבת

    W, 12/03/08 20:06

    זה בתחנות דלק ובשטחים של קיבוצים, נראה אותם אומרים לקיבוץ לשמור שבת

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא קולט, אהה. אנחנו לא אומרים לאף אחד מה לעשות

      רמי, 13/03/08 16:07

      אנחנו אומרים לעצמינו בואו לא נקנה ממי שמחלל את השבת, קאפיש.
      כל הקיבוצים המפעילים עסקים בשבת מוחרמים ועומדים אצלינו כבר שנים ארוכות.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני כחילוני מחרים כל עסק שעובד בשבת

    אלעד, 12/03/08 19:53

    במיוחד סופרים שמנצלים את העובדים.
    בעלי העסקים מנצלים את כוחם להפר את זכויות העובד .
    בסך הכל בצע כסף.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה חכמה, עיניינית

      שרית, 13/03/08 08:30

      ללא קשר לדת!
      אהבתי.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    החרדים הם היחידים שיש להם אומץ להזיז דברים

    רינת, 12/03/08 19:53

    כל שאר הדתיים מפחדים באמת להזיז משהו-להשאיר את החיים פה במדינה חילוניים-העיקר שלא ידברו עליהם ככה-בדיוק כמו להסתיר את הכיפה!!במה אתם מתביישים?! תראו איזה טוב לחרדים בלי כל התקשורת השקרית הזאת-הם אפילו לא יודעים שככה מלכלכים עליהם והם ממשיכים בעבודת הקודש שלהם-אפילו שלא עם כל מה שהם עושים אני מסכימה-אני לפחות יודעת להעריך אותם!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    החרדים הם היחידים שיש להם אומץ להזיז דברים

    רינת, 12/03/08 19:50

    כל שאר הדתיים מפחדים באמת להזיז משהו-להשאיר את החיים פה במדינה חילוניים-העיקר שלא ידברו עליהם ככה-בדיוק כמו להסתיר את הכיפה!!במה אתם מתביישים?! תראו איזה טוב לחרדים בלי כל התקשורת השקרית הזאת-הם אפילו לא יודעים שככה מלכלכים עליהם והם ממשיכים בעבודת הקודש שלהם-אפילו שלא עם כל מה שהם עושים אני מסכימה-אני לפחות יודעת להעריך אותם!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני מחר קונה ב AM:PM

    דנה, 12/03/08 19:50

    לא ניתן לחרדים לגמור את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • את לא חכמה במיוחד...

      מלי, 12/03/08 22:11

      ב AM:PM את משלמת כמעט 40% יותר מאשר ברשתות הפרטיות...

      הגב לתגובה זו

      • לחופש אין מחיר

        עם חפשי, 12/03/08 23:13

        מי שקיבל הכול על מגש כסף לא יבין

        הגב לתגובה זו

        • עבודה בשבת היא עבדות מהסוג הבזוי ביותר (ל''ת)

          מ, 13/03/08 13:42

          הגב לתגובה זו

          • בזוי לא לעבוד ולגבות דמי חסות (ל''ת)

            חופשי, 13/03/08 17:57

            הגב לתגובה זו

  • 37.

    קריאה לחרם נגדי על החרם החרדי הצבוע

    רוני, 12/03/08 19:43

    לא לקנות בדץ יותר בסופרים.
    לקנות רק ברשתות חופשיות שלא חותמות על הסכמים שיש בהם כפיה דתית.

    אני קונה רק בדור אלון מהיום ועד שיחתמו על מכתב מביש.

    הגב לתגובה זו

    • שאתה משתין על החרדים הם נרטבים - שהם עליך אתה טובע :))) (ל''ת)

      גלעד, 13/03/08 06:15

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כת מסוכנת !

    שרון, 12/03/08 19:42

    כת מסוכנת !

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל המאמינים של הגורואים ,הם אנשים מבולבלים ומסכנים

    דרור, 12/03/08 19:39

    כל המאמינים של הגורואים ,הם אנשים מבולבלים ומסכנים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הדתיים טיפסו על עץ גבוה

    קונה רק, 12/03/08 19:36

    שלא ירדו.
    תיזכרו ש TOWER נפלה, גם קנטקי פרייד ציקן שהיתה בהכשר בדץ נפלה וחזרה לארץ לא כשרה.

    חברת שמן בבעלות דתית שלא נכנעה לחרם החרדי הצליחה להגדיל מכירותיה ב28 אחוז.!
    גם חברת אלעל סובלת מהחרם הכלכלי ומתקשה להתחרות מול חברות אחרות ביעילות.

    חרם חרדי אפשר לשבור בחרם נגדי אני קונה רק בדור אלון.

    הגב לתגובה זו

    • חברת שמן הרוויחה מהחרם החרדי

      רוני, 12/03/08 19:52

      מכירותיה עלו ב27% מאז החרם החרדי.
      אל תיכנעו לחרם. לקנות רק בחברות שלא נכנעות. לדרישות שלהם אין סוף והמשק הישראלי סובל מהפסדים.

      הגב לתגובה זו

    • איפה ראית את KFC ?

      בבב, 12/03/08 20:11

      פעם ראשונה ואחרונה (לבינתיים) הייתה באילת מאז לא ראיתי אף סניף וזה היה לפני הרבה שנים

      הגב לתגובה זו

      • בתל אביב (ל''ת)

        אני, 12/03/08 20:51

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מצטרף לחרם

    אלון, 12/03/08 19:31

    לכל המתלהמים, במדינה דמוקרטית מותר לכל אדם לקנות היכן שבא לו ומתי שבא לו וכן להציב תנאים לקנייה במקום מסויים.
    אולי במקום לקנאות מהציבור החרדי על שהם מגובשים(=כוח כלכלי) תתאגנו לחרם על רשתות השיווק ותנובה כדי שיורידו מחירים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    וייסמן תכריז על פשיטת רגל

    ניר, 12/03/08 19:31

    גדול עליך חרם חרדי-דתי.
    תתעשת מהר !

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למר ויסמן

    חרם חילוני, 12/03/08 19:25

    אני מודיע לך חגיגית כי מרגע זה,אנוכי,משפחתי חבריי ומקורבי,נקנה ביתר שאת מעסקיך השונים ,כול עוד ישנו חרם של ''אוכלי חינם'' על עסקיך נקפיד יותר ויותר לקנות ממך.
    כמו כן נקפיד שלא לקנות מחרדים ועסקים המקושרים אליהם.

    לא ניתן לבערות ולפרימיטיביות דתית ומחשבתית להרים ראש!!

    הגב לתגובה זו

    • תקנה ,תקנה,תעשיר את האיש נחמדן הזה

      אלעד, 12/03/08 20:02

      תראה באיזה תנאים הוא מעסיק את העובדים. בתנאי עבדות..העיקר שלו יש ימי מנוחה ובשפע.
      עובד שיבקש את זכויותיו הבסיסיות ביותר ,יפוטר ר לאלתר.
      אדם שרק יעז שרוצה את שבת כמנוחה ,א להיות בסבב השבת ,יזרקו אותו לכל הרוחות.
      ימי עבדות מודרנית בהם אתה נותן את ידך.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש להם זכות בתור צרכנים להחליט מה שהם רוצים. גם לבקש שהמוצרים יהיו

    חילוני שפוי, 12/03/08 19:25

    בצבע שחור. גם אם למשל הצמחוניים יחרימו רשת שהם קונים בה, זה לגיטימי!!! הם לא חייבים לקנות והוא לא חייב להתקפל, אבל זו זכותם. הם חייבים לו משהו?

    הגב לתגובה זו

    • זכותם אבל גם זכותינו כחילונים להלחם בחזרה (ל''ת)

      גל, 12/03/08 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    למר ויסמן

    חרם חילוני, 12/03/08 19:23

    אני מודיע לך חגיגית כי מרגע זה,אנוכי,משפחתי חבריי ומקורבי,נקנה ביתר שאת מעסקיך השונים ,כול עוד ישנו חרם של ''אוכלי חינם'' על עסקיך נקפיד יותר ויותר לקנות ממך.
    כמו כן נקפיד שלא לקנות מחרדים ועסקים המקושרים אליהם.

    לא ניתן לבערות ולפרימיטיביות דתית ומחשבתית להרים ראש!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פונדמנטליסטים

    חיים, 12/03/08 19:23

    פונדמנטליסטים
    מה הבדל בינם לבין האיטולות באירן?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כולם! לקנות בAM PM מיד

    שמוליק, 12/03/08 19:22

    אותם מחירים של שופרסל - המוכרים יותר אדיבים, ולקנות בעיקר בשבתות

    הגב לתגובה זו

    • צודקקקק!! (ל''ת)

      יוני, 12/03/08 20:54

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד כמה ימים וייסמן יתקפל

    רמי, 12/03/08 19:13

    עוד לא קרה שחרם של החרדים נכשל. הם חבר'ה מאוד ממושמעים. הרבנים מצווים - הציבור מבצע. נראה לי שמר וייסמן לא בדיוק מבין עם מי הוא הסתבך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני חילוני ומצטרף לחרם!צריך לשמור על צביו יהודי במדינה!

    דודו לוי, 12/03/08 19:13

    כל הכבוד לחרדים.
    אני ליברלי וחושב שמי שרוצה לקנות לפתוח בשבת, באופן כללי-שיפתח.

    אבל כאשר זו רשת של עשרות ואולי אפילו מאות סניפים שפתוחים בשבת זה הורס את הציביון היהודי בארץ והורס את האוירה של השבת!

    הגב לתגובה זו

    • זה נשמע כמו

      עיתוניש, 12/03/08 19:31

      אוי אוי אוי, פותחים עסקים בשבת, עכשיו אלוהים נורא תכעס ותעניש אותנו!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה ליברלי כמו שצב מים יודע לעוף (ל''ת)

      בני, 12/03/08 23:01

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עכשיו עוד פעם נראה

    דורון, 12/03/08 19:11

    את כל אלה שמתלהמים נגד הציבור החרדי.
    כדאי שתפנימו שמי שרוצה את הכסף של כל ציבור שהוא, צריך לעמוד בקריטריונים של הקונה.
    וכל בעלי העסקים הגדולים יודעים כי כמות הרכישות בקרב הציבור החרדי, למשפחה, הוא הרבה יותר גדול מכל משפחה חילונית, ולכן רוצים את הציבור הזה כלקוחות.

    ובכן, מי שרוצה אותם כלקוחות צריך לעמוד בקריטריונים שלהם.
    בשביל הציבור הזה, השבת היא דבר ראשון במעלה, ואין הם מתפשרים על זה, איפה שהם יכולים להשיג את רצונם.

    ומי שלא נוח לו פשוט שיתעלם מהם, ואם זה משתלם לו אז טוב מאוד.

    אבל כנראה שלא משתלם.

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון

      סתם אחד, 12/03/08 20:55

      אנחנו החילונים לא קונים אותם כמויות. ולכן שמים לב יותר לחרדים

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מתדלקת רק באלון וקונה באלונית

    מאיה, 12/03/08 19:10

    די לכפיה הדתית!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני קונה איפה שאני רוצה ומתי

      יריב, 12/03/08 20:07

      שאני רוצה ,או לא יקנה ,אם זה שאני חילוני או אם זה שאני דתי.
      אז די לכפייה החולנית של החילונים תאבי בצע(בעלי סופרים ,שלא איכפת להם בגרוש מזכויות העובדים)ושל החילונים מלאי בולמוס של קניות והרבה ריקנות רוחנית ואדישים לעובדים שעובדים בתנאי עבדות ,בחסות חולה שכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • כולם חולים חוץ ממך (ל''ת)

        איפה הכדור, 12/03/08 20:53

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אידיוטים די לנהל את המדינה!!!! כל השפויים תקנו ותחזקו את הרשתות!!!! (ל''ת)

    חילוני עם שכל, 12/03/08 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חרם חילוני לא יעבוד

    אבי, 12/03/08 18:59

    בניגוד לחרם הדתי על עסקים שאינם שומרים שבת, אם החילונים ינסו להחרים עסקים דתיים כתגובה אני יכול לומר בוודאות שהם לא יצליחו
    והסיבה לכך היא באי יכולתם לכפות את החרם על התושבים הלא דתיים
    לעומת זאת הדתיים מאורגנים היטב ויש להם תוצאות בשטח (ע.ע. אלעל) ולכן אני מציע לכל החכמים עם העיצות להחרמת עסקים של דתיים להחכים ולהפסיק עם ההסתה חסרת תוצאות. ולאדון דודי וויסמן היקר, הרווחים שתעשה משבת לכאורה לא יכסו לך את ההפסדים מאובדן לקוחות בקנה מידה כזה. זה לא ענין דתי חילוני, זאת תהיה החלטה עיסקית נבונה (שוב ע.ע. אלעל)

    הגב לתגובה זו

    • יש יותר חילוניים, לכן לא צריך לשכנע את כולם כדי להיות אפקטיביים (ל''ת)

      גל, 12/03/08 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מסר לדודי וייסמן

    ירושלמי, 12/03/08 18:58

    אנחנו נדאג שהעסקים שלך יצליחו בתנאי שלא תיכנע להם. אם אתה גבר ולא נשבר אני מבטיח לך שאנחנו נדאג להיכנס יותר לחנויות שלך ולאזן את החרם החרדי. אולי תאבד הכנסה לטווח הקצר אבל לטווח הארוך זה ישתלם לך. אני רק מקווה שחילונים חלמדו מהחרדים כיצד לקיים התארגנות מסודרת, אבל זה יבוא בסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני מעכשיו קונה רק בעסקים של ווייסמן!!

    דפנה, 12/03/08 18:53

    לא להיכנע לחרדים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מהיום אני אקנה רק בעסקים שהחרדים מחרימים

    דני, 12/03/08 18:52

    כל מי שמתנגד לכפייה הדתית חייב לדאוג לעסקים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק מזיקים ולא תורמים מאומה,

    אלי א, 12/03/08 18:49

    לא זו בלבד שהחרדים הקיצונים לא תורמים לחברה והינם סמוכים על שולחננו קרי משלם המיסים עבורם הם גם מעיזים להזיק בקריאות חרם נגד משרתי ציבור וצרכנים .יש להוקיע את תופעה חולנית ורעה זו של חרם כללי .פשוט בושא וחרפה,

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפא (ל''ת)

      כ, 12/03/08 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הידעתם ש....

    JOOP, 12/03/08 18:44

    מטוסי אלעל נוסעים בשבת- תחת השם ארקיע.
    למה את אלעל לא מחרימים הדתיים?? כי זה נוח להם.
    הכל עניין של נוחות וכסף.. גם הדת מסתבר!
    להחרים את המחרימים!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור, את אלעל לא מחרימים אבל את ארקיע כן!!!

      דתייה גאה!!!, 13/07/08 02:20

      אלעל לא מחרימים כי הם לא נוסעים בשבת, אבל את ארקיע כן כי הם מטיסים בשבת. אפילו שאלעל מטיסים דרך ארקיע. החרדים לא מתייחסים לזה. כי לא צריך להתייחס לפרט שולי כ''כ..

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הדת היהודית היא כמו אצלנו השיעים דת של דיכוי,אפליה וכפיה וטוב שזה

    האימם עלי, 12/03/08 18:43

    ככה כי זאת הדרך להכניע את הכופרים ולהפחיד אותם.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין זה לעסקים?...

      שי, 12/03/08 22:16

      אם אתה צמחוני ואתה מחרים רשת שפוגעת ברגשותיך - למשל רשת שבה מוכרים כבד אווזים מפוטמים שעונו בשיטות אכזריות - וכל מי שחושב כמוך יחרים את הרשת, האם זאת ''כפייה צמחונית'' ?! האם אני כחובב כבד אווז צריך להרגיש שהצמחונים מדכאים אותי ומלים אותי ?! אתה ממש פאתטי.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא להיכנע לאוכלי חינם - לחזר את החנויות המוחרמות. (ל''ת)

    JOOP, 12/03/08 18:41

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע להקליד חרם והחרדים יודעים לעשות, זה ההבדל (ל''ת)

      שלום ירושלמי, 12/03/08 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הפרסומת הטובה ביותר שהרשת יכלה לקבל האיש הגדיל את העסק35%

    דש, 12/03/08 18:40

    מקווה שהרבנים יחרימו את הביטוח הלאומי ואת התחבורה הציבורית
    ויש לבדוק עם מבחינה משפטית האם מותר להטיל חרם או להסית במדינת ישראל נגד עסקים מוסדות ובני אדם בגלל אמונתם,צבע עור,או שיכות לאומית ,או דתית
    בארה''ב הכנופיה הזאת לא היו מעיזים לפרסם דבר כזה היו יושבים בבית סוהר כמה שנים בגלל הסתה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד. ככה נוכל לנוח בשבת. (ל''ת)

    עובד ב-AM:PM, 12/03/08 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי שעובד בשבת ינוח כל השבוע

    חברת השמירה, 12/03/08 18:38

    ככה לאט לאט ובשקט, צומחת לה תרבות חדשה של עסקים בשבת.
    פעם היו אלה רק מסעדות ובתי שעשועים, היום כבר אפשר לקנות בית ותכולתו בכל הרשתות הפתוחות בשבת. תיזהרו רק שהמעסיקים לא יתחילו לכפות עלינו להתחיל לעבוד בשבת.
    ''זכור את יום השבת לקדשו..''
    בכסף של שבת מכסים נזקים וקונים תרופות רחמנא ליצלן.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הממשלה הרגה אותנו עים עניים פתוחות בעליות המחירים ולאף אחד לא אכפת (ל''ת)

    תלמדו מהם להתאח, 12/03/08 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לקנות כמה שיותר ברשת המוחרמת ע''י,

    נתן.ש, 12/03/08 18:36

    רבנים חשוכים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    והגיע הזמן שאנחנו החילונים

    ב., 12/03/08 18:34

    נפעיל לחץ על חברת אגד שפועלת כמשת''פית עם ההמצאה החדשה - הפרדת מינים באוטובוסים, בצורה שמזכירה את הדרום הגזעני בארה''ב של תחילת-אמצע המאה ה-20. נשים שמנסות לשבת מקדימה מתקבלות ביריקות, קללות ודחיפות וחב' אגד משתפת עם זה פעולה.

    הגב לתגובה זו

    • תלך ברגל (ל''ת)

      ליצן קטן, 13/03/08 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שופרקקסל שותפים באלוניות וכדאי להחרים גם את שופרקקסל (ל''ת)

    פשוט לא לקנות, 12/03/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש להניח שראשי המזדעקים יהיו אלה שהטילו חרם אנטישמי על תוצרת יש''ע. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 12/03/08 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אסור להיכנע לציבור שלא תורם מאומה

    אסור להיכנע, 12/03/08 18:26

    אוכלי חינם

    הגב לתגובה זו

    • ...

      יאיר, 12/03/08 19:03

      הבעיה בעסקים שפתוחים בשבת זה שהם פוגעים בכל מי שלא רוצה לפתוח בשבת

      זה אומר חרדים דתיים ובעיקר מסורתיים

      זה לא רק עניין של חרדים זה עניין של כלל הציבור לחופש דת

      מצטער אני לא קיצוני בדעתי אבל בנוגע לשבת זה מאוד מפריע להגיון ולשוויון הזכויות במדינה היהודית

      ולא סתם באנו למדינה הזאתי מכל מקום באנו כדי לחיות בחופש דת ושלא ירדפו אותנו בגלל שאנחנו מנסים להיות יהודים

      וזה גם אומר לא ליצור אפליה בגלל שאנשים לא רוצים לפתוח בית עסק בשבת ( ושוב זה לא רק דתיים זה בעצם רוב המדינה ! )

      הגב לתגובה זו

      • אלעל מתחרה מול חברות לא שומרות שבת

        רוני, 12/03/08 19:40

        ונפגעת. האם אתה בעד שאלעל כן תטוס שבת?
        ודאאי שלא.
        ובקשר למצוות שלך, גזירה משמים, עול מצוות קוראים לזה.
        לקחת על עצמך עול, שמח בחלקח ואל תעביר אותו במרמה וגזל על כתפי אחר.

        הגב לתגובה זו

        • לידיעתך, אל על התחילה להתאזן כלכלית רק לאחר..

          יודע דבר, 13/03/08 00:30

          שבטלה [רשמית] טיסות בשבת.


          לפני כן היא צברה כל שנה הפסדי ענקק.

          הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל במוח??!!

      ישראל, 12/03/08 19:07

      אני עושה מילואים כפול ממך ומשלם המון כסף מס הכנסה, דתי וגר במודיעין ובודאי שאשתתף בחרם.
      אגב, יש רבים כמוני.תגובתך מעידה על בורות וחוסר ידיעה על החברה בישראל- הטלויזיה שלך טימטמה לך את המוח ואתה אוכל לוקשים חופשי כגון זה שכל החרדים והדתיים לאומים הם אוכלי חינם.

      הגב לתגובה זו

    • תתבגר! הציבור החרדי ברובו עובד (ל''ת)

      d, 12/03/08 19:10

      הגב לתגובה זו

    • כולכם יכולים לקפוץ, לחרדים יש כוח כי הם ממושמעים לחרם

      שלום ירושלמי, 12/03/08 22:08

      אם אתה ועוד שני חילונים תעשו חרם, זה לא יזיז לאף אחר.
      כשהחרדים החרימו את אל על החברה התקפלה.
      כך גם היה עם פפסי לפני מס' שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל החילונים -חרם נגדי! לעצור את הדוסים! (ל''ת)

    יהודי חרד, 12/03/08 18:26

    הגב לתגובה זו

    • אוליי תעשה חרם על הכטסטרופה שהמדינה נמצאת בה ולו השטויות שאתה כותב (ל''ת)

      יהודי מיואש, 12/03/08 18:42

      הגב לתגובה זו

    • חחחחההה תנסה לעצור את הדוסים

      דרדס, 12/03/08 18:57

      חצי מהמדינה תהיה פה משותקת. אין לך מושג איזה כוח כלכלי יש להם. אתה יודע למה אל על לא טסים בשבת? תחשוב על זה חביבי,
      הרבה אנשים יפגעו אם הדוסים יחליטו
      למשל לקנות פירות וירקות באום אל פחם ולא בשוק התקוה למשל.

      הגב לתגובה זו

      • שיקנו בטיז אל נאבי

        רוני, 12/03/08 20:11

        עדיף שלא תקנו ולא יצתרכו לזרוק מעשר לפח הזבל, לא יצתרכו להפסיק לעבוד את האדמה כול 7 שנים.

        לעשות איתכם עסק זה לזרוק כסף לפח.

        הגב לתגובה זו

        • תשתה מים צלולים ותרגע

          מ, 13/03/08 00:33

          שוק הצריכה החרדי הוא ענקק, אין סיכוי שויסמן ישרוד אם החרם החרדי יכנס לתוקפו.

          ואגלה לך סוד... ויסמן יודע את זה, ולכן הוא יתקפל.

          הגב לתגובה זו

    • פחחחחח....טיפש פשוט לקרוא ולצחוק ממך (ל''ת)

      חילוני כמוך, 12/03/08 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוף, נשתדל לקנות בעסקים האלה. לאזן את החרם. (ל''ת)

    יעל, 12/03/08 18:25

    הגב לתגובה זו

    • את יודעת את הכתובת של ''רב שפע'' ? (ל''ת)

      שולה, 12/03/08 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    דודי וויסמן, אל תכנע, מהיום אני מחרים כול עסק חרדי. (ל''ת)

    ירחמיאל, 12/03/08 18:24

    הגב לתגובה זו

    • מצטער! אבל אין עסקים כאלו... (ל''ת)

      ג, 12/03/08 19:27

      הגב לתגובה זו

      • כל סופר שהוא בד''ץ מבחינתנו זה של החרדים! (ל''ת)

        להחרים ת'חרדים!, 12/03/08 21:51

        הגב לתגובה זו

        • שולה אלוני ניסתה לפניך, ונכשלה.

          אחד שיודע, 13/03/08 02:21

          היא ניסתה להחרים מוצרים של בד''ץ 'העדה החרדית' כי הם אנטי ציוניים, החרם נחל כשלון חרוץ.

          חילוני יקנה איפה שנוח לו, חרדי יקנה איפה שהרבנים יורו לו, ההבדל הזה הוא העושה את החרם החרדי לאפקטיבי, ואת החרם החילוני למצחיק.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנחנו נכניע כל מתנגד עד שבעזרת השם נקים מדינת הלכה ואז כל החנויות

    הטאליבן החרדי, 12/03/08 18:22

    יהיו בהכשר שלנו ובבעלותינו.

    הגב לתגובה זו

    • מהיום אני רק AM-PM (ל''ת)

      אורי אובריבאך, 12/03/08 18:47

      הגב לתגובה זו

      • לא חבל על הכסף? (ל''ת)

        נתנאל, 12/03/08 20:53

        הגב לתגובה זו

    • הטאליבן השמאלני יותר מסוכן לעם היהודי מהטאליבן המוסלמי. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 12/03/08 19:19

      הגב לתגובה זו