• 67.

    הקשרים חשובים יותר מהכשורים,שומעים גם ממרצים,

    דליה, 13/03/08 18:04

    לקשרים חשיבות יותר מכשורים

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש ככה בארץ..בכל תחום כמעט.. (ל''ת)

      עצוב..אבל..נכון., 07/07/09 02:10

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    נפוטיזם בנמל, נפוטיזם בחשמל, נפוטיזם במנהל, נפוטיזם בבנק, נפוטיזם..

    מדינה בינונימית, 08/03/08 22:39

    ..נפוטיזם באוניברסיטה, נפוטיזם בגל''צ, נפוטיזם בתקשורת, נפוטיזם בבידור, נפוטיזם בספורט, נפוטיזם ביהלומים, נפוטיזם בבנייה..

    אחרכך אנחנו מתפלאים איך כולם מוכשרים אבל אנחנו מדינה בינונית וכושלת... מי שנכשל אבל מקומבן נבעט למעלה, מי שמצליח אבל בלי קשרים נבעט החוצה.

    הגב לתגובה זו

    • למה לראות שחור ?אולמרט הבטיח לנו מדינה שכיף לחיות בה (ל''ת)

      הבן של .., 09/03/08 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תחזרו לקרוא שוב את כל שמות המשפחה

    שמעון אבוטבול, 08/03/08 22:36

    לא תמצאו שם חסון או ביטון...
    אשכנזים גנבים...

    הגב לתגובה זו

    • יש שני אוכלוסיות עבריניםאשכנזים מחוץ לכלא ועברינים ספרדים בתוך הכלא (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 09/03/08 01:02

      הגב לתגובה זו

    • ''תשובה'' זה בכלל ייקים.

      נון, 09/03/08 01:27

      השאלה למה שכבת המליונרים בישראל היא - ברובה - ממוצא יהודי-אירופאי הינה שאלה טובה,אבל לא רלוונטית לדיון בתנאי הדור הבא.

      זה דווקא נוהג שאינו אופייני לאשכנזים (ע''ע נמרודי, יונה ואחרים).

      הגב לתגובה זו

    • שמעון-די עם רגשי הנחיתות

      יוני, 09/03/08 03:51

      אם תבדוק את מוצאם של צדיק בינו ויצחק תשובה תגלה שהם לא כל כך אשכנזים.
      ואם אתה רוצה לדבר על גנבים, בו נדבר על שלמה בניזרי ואריה דרעי, ''הספרדים הצדיקים''.
      גנבים יש בכל מקום אז לא צריך לעשות הכללות טיפשיות.

      הגב לתגובה זו

    • תסתכל בחברות כח אדם זה חצי חצי (מזרחים ורוסים).. בסדר? (ל''ת)

      מספיק עם העדות, 09/03/08 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ומה קורה בצבא ?

    ישראלי, 08/03/08 21:51

    הבנים והבנות של בכירי צה''ל מקבלים את התפקידים הכי שווים. כל מי שקרוב לצלחת מסדר את ג'וב החלומות לבן או לבת שלו. בכירי המשק וסלבריטיז מסדרים לילדיהם ג'ובים רחוקים ככל הניתן משדה הקרב, גם אם מדובר על פרופיל 97, והם אפילו לא מתביישים לבקש עבור בניהם הג'ובניקים אישור עבודה בזמן השירות ( כמו ג'ודי ניר מוזס עבור בנה ).
    זה ממש לא מייצג מה שקורה בכלכלה הישראלית. עם כל הכבוד, עסק פרטי זה עסק פרטי. דנקנר יכול להכניס את החתול שלו להיות דירקטור ואין לאף אחד זכות לצפצף, ובצדק. הבעיה היא בצבא ובמנהל הציבורי שם מי שקרוב לצלחת מסדר ג'ובים למקורבים ולבני משפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צריך לתלוש לכל אלו את הראש שלא נותנים הזדמנויות לאחרים (ל''ת)

    avnerb, 08/03/08 20:30

    הגב לתגובה זו

    • נכון.. (ל''ת)

      ו, 07/07/09 02:13

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ובשירה זה לא אותו דבר

    חרש, 08/03/08 17:52

    כמה זייפנים, ''בנים של...'', אתם מכירים?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איפה הדבר הזה שקוראים לו ניסיון ?!

    אלעד, 08/03/08 17:35

    אני כרגע מחפש מקום עבודה , גילי קרוב לגילה של דנקנר הצעירה, כל מקום אליו אני מגיע הדבר הראשון ששואלים ''מה אם ניסיון ....? ואני שואל בעקבות הכתבה איפה הניסיון שלה בתחום או שתשכנעו אותי שכל אחד יכול לעשות את התפקיד הנ''ל ללא ניסיון .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אם רונה כל כך מוצלחת למה היא לא התקבלה לאוניברסיטה?

    אני, 08/03/08 17:23

    המרכז הבינתחומי הוא האשף הגדול ביותר ביחסי ציבור. הכל נע סביב הכסף כסף כסף, המרצים שם מרוויחים הון יחסית לחבריהם באוניברסיטאות ובגלל זה הם יגידו לכם שהיא האינשטיין הבא אם צריך. האמת היא שמאכילים שם את הסטודנטים בכפית לפה ואני מדבר מנסיון, אז שלא ימכרו לכם לוקשים. מי שבאמת מוכשר מגיע לטכניון או תאוניברסיטה אחרת וחווה את כל הקשיים שאוניברסיטה מנהיגה.

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאתה צודק

      רוני, 08/03/08 18:40

      וגם באוניברסיטאות תואר ראשון במינהל עסקים לא שווה הרבה. כששאלתי איש עסקים רציני, מהבכירים בישראל, הוא בעצמו אמר לי שהוא לא מבין איך בדיוק ניתן ללמד ביזנס. מה שעוד יותר מעניין זה שהרבה אוניברסיטאות גדולות בעולם (הרווארד לדוגמא) לא מלמדות מינהל עסקים לתואר ראשון בדיוק מסיבה זו.

      אבל ללא קשר שיהיה בהצלחה לכולם, כולנו יודעים איך העולם עובד ושום דבר כאן לא חדש.

      הגב לתגובה זו

    • אכן. לא סתם מכונה המקום ''המרכז לבני-טחונים'' (ל''ת)

      כן כן, 08/03/08 19:24

      הגב לתגובה זו

    • גייטס לא סיים אוניברסיטה

      מה ? מרגיש דפוק, 08/03/08 19:32

      אתה בזבזת את זמנך בלימודים ומקנה באנשים שהצליחו :)

      הגב לתגובה זו

      • השוואה מגוחכת: גייטס הוא סלף-מייד-מן בניגוד לרונה

        בוקי סרוקי, 08/03/08 19:48

        לגייטס לא סידרו עבודה עם משכורת שמנה

        הגב לתגובה זו

      • שים לב שגייטס לא סיים אבל התגאה שהוא לא מעסיק מי שלא סיים בעצמו...

        איזה צבוע, 08/03/08 20:06

        ובטח זה נכון לשאר אנשים העסקים הגדולים.

        הגב לתגובה זו

        • גייטס בא ממשפחה מאוד מבוססת

          אודליה, 17/03/08 12:13

          הם השקיעו ב ms בתחילת דרכה ולכן הוא נשאר שם חזר כאן כי לא היו תולעים שדיללו אותו

          הגב לתגובה זו

      • מקנא ולא מקנה

        א, 08/03/08 22:55

        את זה לומדים באוניברסיטת תל אביב...

        הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון שזה כואב

      עמית, בוגר אוני, 08/03/08 21:11

      אני לא מבין מה אתם חושבים שאנשים טפשים, שתוכלו להגיד להם שהכל צירוף מקרים של כסף וגאונות מלידה. תגידו את האמת וזהו כסף מקדם כסף וזה הכל. הכתבה מסלפת במידה קשה את המציאות. מדברי המרצה מהבינתחומי מישהו עוד עלול לחשוב שאם הוא ילמד טוב בבינתחומי ויצטיין מובטחת לו משכורת של 27 אלף. לאן הולכים כל המוכשרים האמיתיים של מדינתינו לאן הולכים יוצאי יחידות המודיעין המובחרות , לאן? לבינתחומי? מה זה השטויות האלה שמנסים להאכיל אותנו. אני למדתי עם ילדים של מליונרים שהיו מוכשרים באמת, הם למדו באוניברסיטה.

      הגב לתגובה זו

    • מגיעה לכל ההרצאות כאין לה צורך לעבוד!!! (ל''ת)

      כ, 14/07/08 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    נו מה,באתם לנקר עיניים??? כאילו שלא ידענוווווו

    רדיו בלה בלה, 08/03/08 17:05

    אוהו איך שגלגל מסתובב לווו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה מזנקים ילדי הטובים'' ?

    ראובן, 08/03/08 16:54

    שחיתות ! ! ! שחיטות ! ! !
    הון ושלטון ! ! !

    מדינת חוליגרכים ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דבר אחד בטוח

    לא בת של, 08/03/08 16:52

    את הבנות היפות של... אף פעם לא יטרידו במקום העבודה, אף פעם לא יתעללו בהן מינית או מילולית, אף פעם לא ינצלו אותן, אף פעם לא ינהגו בהן כפי שנוהגים בטרף קל. .
    אני יודעת. אני הייתי טרף קל - לא מקושרת, חלשה ומאוד זקוקה לפרנסה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    וואוו, רונה דנקנר ממש יפהפיה...

    אייל, 08/03/08 15:49

    חבל שאבא לא מרשה לה לצאת עם גברים ש''אין להם הרבה מאוד כסף'' אחרת הייתי בהחלט יוצא איתה...
    באמת יפהפיה!

    הגב לתגובה זו

    • תודה תודה... אה, התכוונת לדנקנר?! אוף

      רונה, 08/03/08 17:09

      אני פשוט רונה דנקנרט...חשבתי שקראת לי יפהפיה.... :(

      הגב לתגובה זו

      • זה בסדר היא לא כ''כ יפה גם ככה (ל''ת)

        דני, 08/03/08 17:27

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין מה לעשות

    לא דתי, 08/03/08 14:25

    ''אבות אכלו בוסר ושיני בניהן תקהנה'' זו האמת. שיוויון זה רעיון יפה, אך כולנו אוכלים את הפירות שזרעו הורינו. רוב בני העשירים סובלים מניכור ואינם יודעים להביע רגשות, מאחר וההורים שלהם היו בעסקים לאורך הילדות שלהם. על כול חצי כוס מלאה יש גם חצי ריקה, הכל עיניין של פרספקטיבה. ולאף אחד אין כוס מלאה. אפילו לא לבת של דנקנר, שעושה משכורת כפולה משלי למרות שאני לא פחות מוכשר וצריך את הכסף אפילו יותר ממנה.

    LIFE IS LIFE

    הגב לתגובה זו

    • קשיי הקיום העצבים והמתח גורמים לילדי העניים ניכור ונזקים עצומים (ל''ת)

      עני, 08/03/08 20:15

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ולכן רבותי, אם רוצים להגיע למשהו

    דני, 08/03/08 14:15

    צריך פשוט לעבור לחו''ל. זה נכון שגם שם יש פרוטקציות אבל יש שם גם הרבה יותר הזדמנויות להוכיח את עצמך.

    ד.א. גם מרבית עשירי ישראל, פרט לכמה משפחות שהצליחו להשתלט על כל המשק, עושים את הונם בחו''ל ולא בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג כמה אתה צודק

      מוכשר, 08/03/08 19:58

      אני עושה MBA במנהל עסקים מימון, לאחר תואר ראשון בהנדסה וניסיון תעסוקתי נוכחי של עבודה במשרה מלאה.
      בחו''ל השמיים הם הגבול בארץ הקומבינה היא הגבול.. מה גם שהמשכורות פה נמוכות מאוד מה זה 20,000 ש''ח??

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    “בנים של” סובלים דווקא מיחס קפדני...

    שי, 08/03/08 13:41

    אני מוכן ל''סבול'' יחס קפדני, ולהרויח בתמורה לעבודתי כמה עשרות אלפי שקלים בחודש ,ולדעת שלעולם לא יעזו לפטר אותי...

    זה הרי ברור שה''בנים\\בנות של'' עובדים במשרות בכירות רק בזכות הוריהם ולא בזכות כישוריהם.

    מספיק עם הסיפורי סבתא שהם עאלק מוכיחים את עצמם,יש אנשים ראויים מהם שלא מגיעים לזה,אף אחד לא יגיד שהם לא מתאימים כי אחרת הם יסתבכו עם ''ההורים של''...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הכין כל חברי הכנסת אבות ובנים ועומרי שרון ????? (ל''ת)

    נועם, 08/03/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חברים אתם יכולים לעשות תארים מכאן ועד הודעה חדשה. זה לא יעזור . הכל

    נחי, 08/03/08 13:19

    מושחת, שמור לבני הבכירים הכל עובר בירושה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא פלא שיש ירידה גדולה מהארץ. הכל כאן מושחת ועובר בירושה. (ל''ת)

    אין עתיד !!!!!!, 08/03/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מדינת הקומבינות והקשרים במקום הכישורים. (ל''ת)

    רמי, 08/03/08 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כנסו כנסו אני ראשון

    ליפז, 08/03/08 11:56

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    וואלה. עוד קיימים אנשים כמוני?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    21 עםתבדוק תראה ששופטי בית המשפט העליון

    שיר, 08/03/08 11:26

    מתייחסים לחברת החשמל כעסק פרטי הוא לא הבן הראשון והיחיד של שופט עליון שמקבל טובות הנאה מחברת החשמל גובים תיקים וכו'
    תבדוק בפסיקא לפי שופטי עליון לדורותיהם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אל לנו להיתמם...יכול להיות בהחלט שחלקם

    אודי, 08/03/08 10:58

    מוכשר מאד,אבל להגיע לתפקידים כאלה גם המוכשרים שבבוגרים לא יגיעו כל כך מהר אם בכלל,לייחוס המשפחתי יש קשר גדול מאד.
    לעובדה שהם יכולים לשבת בבית ולהנות מהכנסה חודשים של ההורים בגובה רכב משפחתי לא צריכה להוות תירוץ לזינוק למשרות כאלה.
    אבל כסף זה כוח והם נהננים ממנו,לאלה שלא כך כך ברי מזל נשאר לעבוד קשה ולדעת שגם בלי ההורים אפשר להצליח וזה סיפוק הרבה יותר גדול...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דנקנר: במרכז הבין תחומי אין תלמידים מ''רקע קשה'' - ציטוט אומלל...י (ל''ת)

    לידיעת המרצה, 08/03/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק גילדה,בטיז גילדה ומלחמת כנופיות חוק(ן). (ל''ת)

    יגאל כהן, 08/03/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא צריך להיות חכם גדול טוב 100 מזל

    בולס שקמים בגת, 08/03/08 10:36

    מק''ג חכמה ושכל, איך אמר הוגה
    הדעות המהולל עידן עופר צריך להיוולד לאיש הנכון בזמן הנכון

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בן ארצי הפיל את החברה תוך שנתיים ועוד סידרו לו עוד ג'וב?!

    לא יאמן, 08/03/08 10:08

    הבחור הביא לנפילת חברה תוך שנתיים (לא מפליא, כי הוא היה בן 25 וחסר כישורים מינימליים) ועדיין נתנו לו ג'וב?

    מדהים מה שמסדרים לנכדים של משפחת רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איך לא הזכרתם את דניאלה בייניש הבת של דורית הנשיאה

    איך שכחתם?, 08/03/08 10:06

    שהחברה הטובה ארבל אישרה לה תקן בסוף כהונתה כפרקליטת מדינה ואז דורית נלחמה כמו לביאה לקדם את ארבל לבית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על התזכורת !!!!!! (ל''ת)

      מאיר, 08/03/08 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ככה זה בארץ. רק קשרים , או כל אחד שיוצא מקבע אחרי 20 שנה. (ל''ת)

    111, 08/03/08 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שווה בדיקה ילדים של שופטים (ל''ת)

    חיליק, 08/03/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צבועים

    b, 08/03/08 09:21

    למה אתם לא ההיצם מסדרים גוב ליקירכם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ואת הבינוניים מלמדים- טוב למות הכד ארצינו כולנו פריירים (ל''ת)

    שאול, 08/03/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בושה להיות בת של דנקנר -כולם יודעים שאת לא מוכשרת (ל''ת)

    אלון, 08/03/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תמיד היו עושים פרוטקציות

    עני, 08/03/08 08:31

    לילדים של......
    ר עכשיו הכל מתפרסם גם באינטרנט, שפעם לא היה

    זה מבאס!!! אני מקנא

    כי היום אני עני

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רוני בר און זה לא זה זהיה יועץ משפטי לממשלה

    jay-z, 08/03/08 08:23

    יומיים שלמים. לא פלא שהבת שלו נראית כמו - רפרנטית בבתי העינוג של בן יהודה -

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד להורים שעוזרים לילדיהם

    כל הכבוד, 08/03/08 08:23

    צבועים שכמותכם, גם אתם הייתם נוהגים באותה דרך!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דבי בר און, מעריך את החינוך שקבלת לשאוף

    מה אומר אבא ???, 08/03/08 06:57

    ולהשיג, ברור לי שאת מוכשרת אבל למה כל כך הרבה חמצן?! בסוף יישאר לך הרבה כסף אבל השיער ילך

    הגב לתגובה זו

    • לי אישית בלונד פלטינה עושה את זה

      מ. ק, 08/03/08 08:59

      דבי עלי והצליחי

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    התשובה לשאלת הכותרת דומה לתשובה לשאלה

    ////, 08/03/08 06:55

    למה כלבים מלקקים לעצמם את הביצים?
    התשובה: כי הם יכולים.
    אותו דבר הילדים של בכירי המשק ובעלי שמות מפורסמים. הם מקבלים משרות נחשקות כי הם יכולים.
    הם גרמו לאבא שלהם חצי שעה של הנאה כעזר להביא אותם לעולם ולכן הוא חייב להם תמורה על ההנאה שגרמו לו -לא משנה מה הנזק שיגרם לחברות הללו -ממילא הן של אבא ומה זה חשוב?

    הגב לתגובה זו

    • חזק ביותר נכון מאד (ל''ת)

      אביב, 08/03/08 07:39

      הגב לתגובה זו

    • אומנם אני לא ''בת אצולה''

      ., 08/03/08 09:07

      אבל ההגיון הפשוט שלי אומר שאולי השם פותח להם דלתות אבל הם חייבים להיות גם מוכשרים כי השם בלבד לא ישאיר אותם בתפקידםואנשי עסקים ידועים בחוסר הסנטימנטליות למי שלא מכניס להם כסף ויותר מזה- גורם לבזבוז.
      אז גם אם הם נכנסו בפרוטקציה... זה הסקופ????
      גם הבן של השכן שלי נכנס בקומבינה לעבודה שלו ואנחנו מהדרום לא מקיסריה.
      והרונה הזאת נשמעת אחלה בחורה

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    נאיביים

    בני, 08/03/08 05:42

    חברים יקרים מה אתם נאיביים
    הכל קומבינות ויש עוד המון דוגמאות של מינויי קומבינה
    כל עוד האבא הוא בעל הבית לא נורא אבל כשהאבא פוליטיקאי והילד עובד אצל הקומבינטורים זה ''עוזר''לאבא
    כך משמרים סטטוס

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכל מתחיל מהפרוטקציות בצבא כשאזרחים סוג ב' הולכים לקרבי (לא סיירות) (ל''ת)

    ונדפקים לחיים, 08/03/08 02:22

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    העולם מלא בחרצפים, חבל שהם גם מסריחים, ומלכלכים את השאר. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/03/08 02:14

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם בעולם התקשורת מחייכים לילדים של..

    נאור, 08/03/08 01:58

    למרות שהם מעדיפים להתחיל בתפקידים קטנים כדי לשים רגליהם בעולם הנוצץ, דווקא הם אלה שמתקדמים מהר אל עבר המשרות הבכירות. לא פעם תגלו שבערוץ טלויזיה כזה או אחר, אלו שיהנו ממשכורת התחלתית גבוהה משל אחרים ומקידומים מרשימים, יהיו הילדים של....ועכשיו נשאלת השאלה, האם עצם העובדה ששמם ''הולך לפניהם'' אכן עושה אותם טובים ומקצועיים יותר מהקולגות שלהם ?.......ותחשבו על זה!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אפשר להסתכל על זה אחרת

    שוקו, 08/03/08 01:18

    יש גם הרבה ילדים של מפורסמים שלא עובדים בעבודות יוקרתיות ומרוויחים הרבה כסף ויש אנשים שטיפסו מעוני ובלי שום קשרים הצליחו. יש ויש.

    גם יכול מאוד להיות שהורים מצליחים הורישו לילדים שלהם את הכשרון ומוסר העבודה שלהם.

    וכן, גם קצת פרוטקציה זה שום דבר שצריך להתבייש בו. קשרים יכולים לתת לך את הצאנס הראשון, אבל אז כמו כולם אתה צריך להוכיח את עצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כמה עניים צרות יש בישראל. ואו

    דניאל, 08/03/08 01:16

    מה כל העניין? כל אחד דואג לילדים שלו. למה בכלל צריך להיות על זה כתבה?

    הגב לתגובה זו

    • בארץ כל ביקורת שמביעים , מיד מפורש כקנאה או עיניים צרות. נו באמת.. (ל''ת)

      כככ, 08/03/08 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם השופטים המצב ממש מטורף..

    הופמן, 08/03/08 01:11

    קחו לדוגמה (לא תאורטית)
    שתאגיד גדול בה עבדת סידר לך איזה טריק, ושלל בדרך זו את זכויותיך המוגנות בחוק שנצברו במשך עשרות שנים,
    והיא לא חוששת לעשות כך כי..
    החברה ''מתאימה'' עורכת דין בהתאם לשופטת.. וזו כבר מסדרת את העניין, הלכו כל זכויותיך ומשפחתך מגיעה כך לסף רעב..
    רק כי.. זו הבת של זה וההוא חבר של ההיא..ולמה להאמין כאפשר לראות כיצד השתלשלו העניינים בעניין הורוביץ , השופט אור, וחברו הטוב.. וזה רע,
    כי הוא רק הדוגמא המדאיגה למצב העגום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דנקנר, אנג'ל, גינדי או פאקינג שם אחר..

    בוגרת תואר 1, 08/03/08 01:11

    אני בת 29 עם תואר ראשון ונסיון של מעל 7 שנים בתחום ובקושי מגרדת 6 בחודש, מה לעשות שלאבא שלי לא קוראים דנקנר או אנג'ל או גינדי או פאקינג שם אחר??? הכל חרא בחיים האלה!!

    הגב לתגובה זו

    • לבוגרת תואר ראשון.

      דני, 08/03/08 02:29

      .אני חושב שאת יכולה לקחת את התואר שלך לנגב בו את החרא של החיים שלך בלבד...
      ןאולי תתחילי ללמוד לתואר שני..ואז הפאקינג יהיה קצת יותר טוב....
      תהני

      הגב לתגובה זו

      • דני, לי אין תואר לא ראשון ולא אחרון, אבל לתאר

        גועלי, 08/03/08 06:40

        אותך מאוד קל לי. אתה חסר לב ונשמה ולכן יודע לתת עצות כל כך יפות, אז בעצם החיים של הבחורה הם חרא,אבל אתה עצמך......חרא

        הגב לתגובה זו

      • אתה ממש גס רוח (ל''ת)

        דינה, 08/03/08 06:51

        הגב לתגובה זו

    • איזה גיל נהדר , כבר מאוכזבת ?

      שמואל, 08/03/08 07:56

      יקירתי , אין לי תואר אקדמי ובקושי בגרות שהוצאתי עם השיניים בים ועוד בהתכתבות . אבל אני יכול ברוב צנעה להבטיח לך שאני יותר חכם מרוב המרצים בארץ ובטח מהבוגרים שהוציאו מתחת ידיהם . כאמור אני חכם מאוניברסיטת החיים והים . בשנות השישים עבדתי אצל האחים עופר {סמי ויולי} על האניות כרמלה,ליאורה,מלכה,עידן,אייל ועוד השמות אומרים לך משהוא ? משרדי החברה שכנו ברחוב הבנקים 3 בחיפה משכורות ראיתי פעם ב5,6,7 חודש בקושי הסתדרנו האחים עופר {הרשקוביץ} האמינו במה שהם עושים וחתרו קדימה כשוברת קרח והצליחו . הונם של השניים יחד נאמד ב10.000.000.000 $ בקירוב .ילדיהם מצליחים א-בזכות האבא ב-בזכות הגנום המשפחתי ולתואר אין שום שייכות .עזבתי את הים וללא שום רקע אחרי שנתיים ניהלתי חברה והמשכתי לנהל חברות כ-30 שנה , ''החברה'' בטופס המועמדים דרשה השכלה של מינימום תואר ראשון , את השכלתי ציינתי '' השכלה אוקייאנית '' דהיינו הפלגתי בכל האוקיינוסים שעל כדור הארץ ''הם'' לא קלטו . מטמטיקה יש לי 9 אנגלית ועוד 5 שפות אני כותב קורא ודובר תנ''ך אוהב עד להחריד וקורא ספר ליום . עם המטען הזה בכל עבודה התקבלתי , באחת הפעמים מזכירת המנכ''ל הביטה בעיניי ואמרה: אתה נשמע כמו סגן-אלוף בצבא עניתי ללא היסוס רב-סרן היא התרשמה מעצמה , אני סמל . הרווחתי המון כסף והפסדתי המון כסף , אני חי טוב ולא חסר מאומה יש בת ושני בנים נכד מהבן ונכדה מהבת ובן זקונים בן 30 ילדיי מפנקים אותנו , אשתי גימלאית של בזק {סגן מנהל מחלקה} אנחנו רואים ושומעים את הקולות בטלוויזיה , אתם קוראים להם סלבס אני קורא להם פלצנים ומישתמטים רוב רובם אנלפבתים עם רפרזנטציה ויזואלית עלובה גם בני העשירים וגם הנידחקים לעשירות . ועכשיו לשלב העצות, לעולם אין אומרים אמת , לעולם אין משקרים . תני לצד השני להתבשל בלבטיו , את מישירה מבט ונינוחה , אל תיתכווצי חייכי , אל תמהרי לענות הקריני בטחון עצמי שהצד השני יהייה בטוח . הכסף לא חשוב הכסף הוא הכי חשוב .

      הגב לתגובה זו

    • כי כל השמות שאמרת שמים אותך בכיס הקטן

      ירוק, 08/03/08 18:20

      תדאגי לנגב את דמעות הקינה שלא יפלו לך על המקלדת ב6 אלף שאת מרוויחה בחודש אין לך כסף להחליף לחדש

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    90 אחוז מהמינויים בישראל זה קשרים וקומבינה ויתר-10 אחוז בתוך המשפחה

    מה חדש פה?, 08/03/08 01:05

    מדינה מושחתת מסואבת של שמור לי ואשמור לך, ומי שלא בלופ הפנימי יכול בגיל 23 וגם עם הצטיינות במנהל עסקים ללכת לעבוד בחברות קבלן. אם לא היו קוראים לה דנקנר היא היתה היום רפרנטית בבית קפה על טיפים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    והעיינים של כולם על בני עובדי חברת חשמל (ל''ת)

    שתקר, 08/03/08 00:08

    הגב לתגובה זו

    • אני בת של עובד חב' חשמל ולא אני ולא ילדים אחרים של עובדים, התקבלו

      תסלח לי, אבל, 08/03/08 03:56

      הפרוטקציות הן בדרגים הגבוהים ושל אנשים שההורים שלהם בכלל לא עובדים בחברת חשמל.

      למשל, בן של שופט בית המשפט העליון שהוא ערבי, התקבל בגיל 26 להיות חבר דריקטוריון.
      תסביר לי, איזה תרומה כבר יכולה להיות למישהו כל כך צעיר ואיזה נסיון עסקי הוא כבר יכול לצבור בשביל תפקיד כזה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה ל-5 ול-3 לגבי דנקנר

    משה, 07/03/08 23:32

    אתם רואי חשבון ולפיכך יודעים לקרוא מספרים בלבד...
    ראו כמה שבחים חולקים המרצים והמקורבים לבת של דנקנר. היא כנראה מאוד מוצלחת, גם יפה וגם מוכשרת ואין סיבה שלא תיהנה מהישגי משפחתה. דנקנר יכול לתת לבת שלו 27 אלף שטרלינג לחודש, ללא שתעבוד בכלל, אך הוא מחנך אותה לעבוד וכל הכבוד להם. לפי מה ששמעתי על נוחי דנקנר- הוא אחד מבעלי האישיות היותר חיוביים בין אנשי העסקים בכלל והלוואי ואנשים שכמותו יייכנסו לפוליטיקה וינקו אותנו מכל מיני פוליטיקאים ןעסקנים הדואגים לילדיהם ולמקורביהם במישרות ציבוריות ובמיכרזים תפורים, על חשבון משלם המיסים, ללא קשר לקישוריהם.

    הגב לתגובה זו

    • נהניתי לקרוא את תגובתך (ל''ת)

      ישראלית בארה''ב, 08/03/08 06:43

      הגב לתגובה זו

      • דנקנר

        משה, 08/03/08 12:10

        תודה שהשקעת מזמנך לקרוא ואף להגיב. אני מניח כי אחת הסיבות לעובדה שאת ישראלית החיה בארה''ב הינה הירידה ברמת המוסר והכבוד ההדדי בישראל. בכל מקום יש קינאה ושחיתות ועושר ועוני, אך בארה''ב יש גם כבוד למי שמצליח .
        דנקנר הצליח ואין שום סיבה שלא יעזור לילדיו לקבל הזדמנות מועדפת בחברה שיש לו שליטה בה..
        העלוקות בארץ יכבדו את דנקנר כאשר הוא תורם מיליוני שקלים בשם אי.די.בי אך יאבדו את הכבוד וישמיצו כאשר יסייע לביתו לקבל את תפקידה הראשון לאחר לימודיה..
        חבל, אך זה מה יש.

        הגב לתגובה זו

        • למה עלוקות?

          רוני, 08/03/08 14:09

          אנשים סה''כ מביעים דעה בדיוק כפי שאתה מביע ויש להם את הזכות לדעתם. עצם התגובה שלך מציגה באופן הכי ברור את הירידה ברמת המוסר והכבוד ההדדי בישראל.

          הגב לתגובה זו

        • הבוז לדנקנר הוא על זה שהוא נותן לילדה 27000

          Y, 08/03/08 21:49

          בתור משכורת ראשונה.
          זה מגוחך, מביש ומקומם.
          זו בעצם נדבה, כאילו היא נכה שלא מסוגלת להרוויח את זה בעצמה.
          זו גניבת דעת וגם גניבה מכספי החברה הציבורית, שכן ברור שאדם בעל כישורים כמו שלה, התחלתיים מאד, ניתן היה לשכור בשליש או אפילו ברבע מזה.

          אז לגנוב מחברה ציבורית כדי לתת למישהו שלא חסר לו כסף, זה לא מעורר כבוד אלא בחילה.

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגבי דנקנר אבל

      דני, 08/03/08 10:09

      כאן הוא עשה את הטעות הנפוצה ביותר שעושים אנשים כמוהו (ואני מכיר כמה כאלה דרך ההורים שלי שמשלמים את המחיר...). הוא נתן לשיקול המשפחתי/אישי לגבור על השיקול המקצועי.
      דבר ראשון אני יודע פחות או יותר מה זה תואר במינהל עסקים ממכללה או אוניברסיטה ובלי להעליב זה די כלום. תואר ראשון במנהל עסקים שווה משהו בדר''כ רק אם מדובר בבוגרי WHARTON ודומיו. בנוסף, גם במקרה של בתי הספר המעולים האלה נסיון הוא תנאי חיוני להתקדמות כי בביזנס נסיון זה הכל. כל זה שמעתי ישירות מפיו של אדם לא פחות עשיר מדנקנר לפני שהחלטתי מה ללמוד.
      כך שקשה למכור הצטיינות במכללה בינונית בישראל כסיבה רצינית לספור הזה.
      ללא קשר אני חושב שזה טבעי לחלוטין שהילדים של יכנסו לעסקים שבשליטת ההורים, אבל לו היה יותר שכל שם היו מבינים ש: א. יש טעם רע מול עובדים אחרים להצניח מישהו מבחוץ לתפקיד שלמישהו אחר לקח הרבה זמן להגיע אליו. ב. הילד ילמד הרבה יותר אם יתחיל מלמטה ויעלה מעלה. כך כאשר יטול את המושכות יטול אותם מתוך סמכות ונסיון אמיתי ולא ייחוס נטו.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    על זה נאמר - אם יש קשרים מי צריך פרוטקציה

    נ, 07/03/08 23:13

    בארץ היום כולם יודעים שכמעט לכל תפקיד צריך פרוטקציה, בעיקר בתחומי התקשורת והעיתונאות לא ברור למה, כי הרי השכר שם ממש לא משהו.
    בושה וחרפה לאן הגענו!
    אני מכירה אנשים לא רק עם תואר ראשון אלא גם שני עם המון ניסיון תעסוקתי מכתבי המלצה דוברי אנגלית / שפות וכו', ויושבים בבית תקופה ארוכה כי או שמקבלים הצעות פשוט מעליבות, או שלא מקבלים הצעות בכלל.

    אני (למדתי עיתונאות) הלכתי בזמנו לראיונות למשרת מזכירות, אמרו לי שהגיעו לשם עו''ד / רו''ח / נשים בוגרות שרק מתחננות לעבודה.

    אגב, היו מקומות שאמרו גם לי, שאני אוברקואליפייד ובסוף לקחו את הבת של הבוס!
    אם אני אובר - למה הזמנתם אותי בכלל לראיון טיפשים?!

    בושה וחרפה (עם מיליון איש מתחת לקו העוני וכ300 אלף מובטלים, ואילו ילדונת בת של.. כולו בת 23 עם תואר ראשון טרי טרי שלא שווה הרבה מקבלת שכר מאבא שלה 27 אלף ש''ח בחודש, ביזיון!).

    ישראל 2008! לאן הגענו!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השאלה היחידה היא האם החברה ציבורית

    עו''ד, 07/03/08 23:10

    אם החברה מונפקת בבורסה, מדובר בעסקה תוך ניגוד עניינים ואין סיבה שהציבור ימממן את זה.

    שנוחי יקנה לבת שלו דירה וישלם לה משכורת בלי קשר לעבודה בחברה.

    אם החברה פרטית- שיעשו מה שהם רוצים כי זה הכסף שלהם.

    אם החברה ממשלתית- רצוי לפתוח בחקירה, כי זה שחיתות. חד וחלק.

    אם מישהו רוצה לעזור לילדים שלו, שיעשה את זה מהכסף שלו ולא של הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • חברה ציבורית/ממשלתית

      רמי, 08/03/08 03:07

      תגונתך מסכמת את הנושא בצורה הברורה ביותר.

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו מגיב לעניין!!!חסכת לי (ל''ת)

      רם, 08/03/08 06:23

      הגב לתגובה זו

    • תודה למגיבים, אבל חשוב להבהיר שאם החברה ציבורית

      עו''ד, 08/03/08 09:40

      הרי שהרשות לניירות ערך היתה אמורה לחקור בעניין וכמו כן, בעלי מניות המיעוט יכולים להגיש תביעה בגין פעולות אלה שבניגוד עניינים.

      אין שום סיבה שהציבור שמשקיע בבורסה ימממן את חיי התענוגות של הבת של נוחי.

      הרשות לניירות ערך צריכה להתעורר מהתרדמת ולא לאפשר את גניבת הציבור. לנוחי יש מספיק כסף לפנק את הבת שלו בלי קשר לחברה.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ממצה

      דני, 08/03/08 09:56

      אולי עכשיו יבינו אנשים מה ההבדל בין צרות עין וקנאה לבין החשיבות של שמירה על כספי ציבור ונקיון כפיים בניהולם.

      הגב לתגובה זו

    • סביר להניח שהתקבלו האישורים המתאימים

      Mens Rea, 08/03/08 10:22

      עסקאות והעסקות של קרובי משפחה של בעל שליטה הרי יכולות להתרחש, הן רק דורשות אישור דירקטוריון, אספה כללית וכו'.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    די די די.. נשפכת הקנאה. זה רק צאנס ראשוני

    מישי, 07/03/08 23:10

    כל החברה האלה הם ילדים להורים מוכשרים, הם קבלו את הצ'אנס אבל אם הם לא ימלאו את הציפיות הם לא ישארו שם בעמדה הזו. כשמדובר בתפקידים כאלה פדיחות עולות מליונים. אין להם רגעי חסד. זמן שהם עובדים במשכורת מינימום ולומדים לאט את מה שהם צריכים. הם מיד נופלים לתפקידים תובעניים דורשים. ואין מה לעשות... יחוס עושה משהו.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש

      הם נכשלים, 09/03/08 16:48

      מה? בן ארצי נפל על נטקינג, אז זה הפריע לו להמשיך הלאה? אלה יקבלו עוד צ'נאס ועוד צ'אנס, ויעברו ממשכורת של עשרות אלפים למשכורת של עשרות אלפים, ואז גם יספרו שהם בנו את עצמם בעבודה קשה, שכל החיים הם התפרנסו ממנה ולא על חשבון אבא ואימא.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הנה מה שקורה מאחורי הקלעים

    בן של, 07/03/08 23:07

    הבנות של נכנסות למשרד והופ, מדיון אובייקטיבי ואמיתי כולם מתחילים לדאוג אם מה שהם אומרים יגיע לאבא. פתאום, כל הדיון נהיה הרבה יותר זהיר והרבה פחות ממצה. ומה הכי גרוע? שהרבה מהחברות האלה מנהלות את הכסף של הציבור ובמקום לנהל דיונים מעמיקים באופן שוטף הם מתנהלים תחת הצל של הילדים של ששומרים על ההורים.

    אם רוצים לשלב ילד בעסק זה בסדר גמור ואף מתבקש, אבל צריך לדעת לתת לילד להתחיל משטיפת כלים ולעלות לאט לאט למעלה, ולא ממשכורות של 27 אלף שח ותנאי מנהלים. ככה גם הילד ילמד וגם הארגון לא ייפגע.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    It's the same in the US

    Yoyo, 07/03/08 23:06

    take Donald trump for example. The difference I guess is that average salaries for those without these connections are higher. However, sons of wealthy people get privileges and ridicilous short curts, and no one would ever say a word. See the movie - ''Born Rich''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    Rona Dankner looks good

    Ron, 07/03/08 23:05

    I would..

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם עופרה שטראוס היא בת של. (ל''ת)

    וגם שרי אריסון, 07/03/08 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נו טוב... הם מביאים איתם קשרים (ל''ת)

    נו... שיהיה, 07/03/08 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זאת ההזדמנות שלכם להשפיע - הכנסו

    ארנון, 07/03/08 22:46

    http://www.atzuma.co.il/petition/ronavni/1/0/1/
    140,000,000 (מאה וארבעים מליון!) ש''ח לתקציב חגיגות ה-60!
    לממשלה אין בושה!!!
    ''אם אין לחם תאכלו עוגות''

    כאילו אין עוני מביש בארץ, וכאילו לחינוך יש תקציב אין סופי, לא ממגנים ישובי ספר המותקפים בסקאדים... ועוד...
    הכנסו והשפיעו!

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שנתנו לרוחמה בלילא להיות אחראית על התקציב

      jay-z, 08/03/08 08:15

      מה הניסיון שלה אחריות על תקציב הסוכר והקפה בלשכתו של ביבי.

      מדינה מטומטמת שעומדת להיסגר - תאמינו לי היהודים ימכרו את אמא שלהם בשביל כסף - ושהקאסמים ימשיכו ליפול על האינדיאנים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תרשו לי לצטט שיר רלוונטי

    ניר, 07/03/08 22:34

    איך כל אחד פה בקומבינה אין לה אלוהים, לא אין לה אבא-אמא (ובמקרה הזה כן!!)
    אין לי כישרון אבל קיבלתי פלטינה
    משכתי בחוטים - נתנו לי שער מגזינה
    עכשיו אני מוצלח - אני סלברטינה
    טלפונים כל היום - ואני לא זמינה
    ברווזון מכוער - אבל תלויה עלי כוזינה
    הכל פה זה קומבי-ביביביביביביביבינה

    הכל פה זה קומבי-נה נה נה נה.....
    הכל פה זה קומבינה נה נה נה נה.....

    (שירם של קוואמי דה לה פוקס, רמי פורטיס וקוטג'- הכול פה זה קומבינה)

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני כבר עזבתי... עוד רו''ח, אבל (ל''ת)

    מבסוט, 07/03/08 22:32

    הגב לתגובה זו

    • לאן עזבת?

      Asd, 07/03/08 23:17

      קח אותי איתךץ...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה? זה לא ברור

    יוסי, 07/03/08 22:21

    כי צריכים קשרים ולא כישורים. תרבות ''עושה לביתו'' עושה חייל בכל מקום אפשרי, במגזר הפרטי וגם בזה הציבורי, על חשבון משלם המיסים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מייאש לחיות פה .. הם נהרגים באוהל טובות ההנאה (ל''ת)

    סתם אחת, 07/03/08 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האמת ? זה ממש לא מעניין

    האיש מהבקעה, 07/03/08 22:01

    חברות שלהם שישימו את מי שהם רוצים. קצת פרגון לא יזיק נשמות טהורות שלי

    הגב לתגובה זו

    • העניין הוא שזו לא רק החברה שלו

      דינה, 08/03/08 00:36

      אי די בי נסחרת בבורסה כך שהיא שייכת גם לציבור, אבל בגלל שנוחי הוא בעל שליטה הוא יכול לתת משכורות מנופחות למי שמתחשק לו

      הגב לתגובה זו

      • לא הוא לא, הרשות לניירות ערך אמורה לחקור אותו ואת הג'ובים שהוא חילק

        שירי, 08/03/08 09:45

        הוא ממש לא יכול לחלק ג'ובים, זה חברה שנסחרת בבורסה ומשתמשת בכספי הציבור.

        אם הוא רוצה לחלק משכורות מנופחות, הוא מוזמן לצאת מהבורסה או להקים חברה פרטית ובה לחלק ג'ובים על חשבונו.

        הגב לתגובה זו

      • היא נסחרת בבורסה, אז מי שלא מוצא חן בעיניו

        Mens Rea, 08/03/08 10:26

        יכול פשוט...למכור את המניות שלו.
        בואו לא נעשה מהמלה ציבור יותר ממה שהיא...זה לא כסף ציבור כמו שתקציב המדינה הוא כסף ציבור. ציבור במובן הזה יכול להיות גם 100 איש שקנו מניות של החב', ויכולים למכור אותה.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    בושה וחרפה

    רו''ח, 07/03/08 19:17

    גועל נפש של מדינה. בא לי להקיא מכל השחיתות והביזיון.
    כשאסיים את ההתמחות בראיית חשבון אברח מפה לעבוד בחו''ל.
    אין לצעירים כאן עתיד. לי אין קומבינות ולא מתאים לי לחיות במדינה שלא נותנת סיכוי ושיוויון הזדמנויות לאזרחים שלה. בנוסף, המשכורות כאן מגוחכות, ושכל מיני אנשים לא קשורים ומושחתים מתחילים להרוויח סכומים דמיוניים לי נמאס. המדינה הזו לא תתקיים גם כך כנראה עוד זמן רב.

    הגב לתגובה זו

    • איזה דברי קנאות

      רוני, 07/03/08 23:23

      אם לא נותנים לך מה שאתה רוצה כול המדינה לא שווה.
      אתה ממש לא אבדה גדולה.
      דרך אגב אני מכיר כמוך,
      חצי מהקהילה הישראלית בחו''ל כמוך.
      אני גם מכיר אנשים שדברו כמוך ונשארו.
      כולם הגיעו רחוק בזכות צרות העין הקנאות וכן אתם הראשונים להפעיל ''קומבינות''. יש כאלה שכול צעד שלהם זה קומבינה.
      כאילו קומבינה היא האלוהים וצריך להתחשב בקומבינה בכול צעד עסקי.
      עדיף שבנים של, יצליחו מאשר קנאים כמוך שמוכנים בשביל כסף למכור את הנשמה שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • לך

      לארוצהלאצריך, 08/03/08 00:33

      תזדרגג.
      נמשיך להתקיים הרבה אחריך,
      ונכון -
      אתה בוודאי באמת לא תמצא עבודה,
      אבל זה בגלל שאתה בכיין עלוב, תבוסתן, ובטח גם לא ממש מוכשר.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    **ישראל הפכה למשפחת ''חונטה''*****

    חונטה, 07/03/08 15:44

    מאוד פשוט בזמן קצר הפכה ישראל בעזרת המקלט מס והעדפות שהשילטון נותן לחברים מההון שאחכ
    ידאגו לפולטקאים המושחתים ועובדי ציבור עוד יותר מושחתים אחרים כמו מפקח הביטוח ואנשי מס הכנסה מנהל מקרקעי ישראל יסדרו להם עבודה בעלת משכורת דשנה בחברות הפרטיות לכן עובדי הציבור מוכרים את האזרחים ואת המדינה כולה בהפרטה לבעלי ההון שעושקים את האזרחים שבכוונה תחילה נמצאים
    בהשרדות תמידית של מינימום חיים
    בקושי משכורת אוברדרפט תמידי על מנת שלא ישימו לב לגניבה התעשייתית של אנשים מסוגם של הכתבה הנל שפשוט הפכו את המדינה לקומבינה אחת גדולה נהנתנות של רומא העתיקה שחיתות של מדינות עולם שלישית ומצד שני
    מליוני אזרחים נאבקים על חייהם
    מנגד פיגועי טרור במקומות של העניים
    כמו שדרות אשקלון וכל מיני מקומות שרק מעמד הנמוך נמצא.
    באזורים כמו של העשירים יש שקט תעשייתי מהמרצדס לשדה התעופה
    הטרור לא מעניין אותם כל עוד בני העניים מתים וצחוק הגורל עוד נופלים
    במלחמת לבנון למען שקט התעשייתי
    של העשירים על מנת שההון שלהם
    ישתמר ויגדל ואחכ עוד יפטרו את אותו חייל מילאומניק אחרי השרות
    במלחמה בגלל שלא הגיע לעבודה.
    המדינה פשטה רגל מוסרית הכוח הצעירים הבינו את''השיטה'' והם יותר לא פרייארים של אף אחד וזה מה שגורם לחוסן הירוד וחוסר החשק
    להילחם למען הציונות.

    מצטער על חוסר הפיסוק ובו נראה אם הפורטל הנ''ל יציג את הטיעון האמיתי
    ולא יצנזר אותן למען בעלי ההון

    הגב לתגובה זו

    • $$$$לקרוא ולשמור חזק ביותר$$$ (ל''ת)

      טלי, 08/03/08 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בת 23 עם משכורת 27 אלף????

    רו''ח, 07/03/08 12:35

    פשוט בושה. ילדונת בכזה תפקיד וללא ניסיון המקבלת כזו משכורת? ועוד עם תואר בסך הכל במנהל עסקים???? (תואר ראשון שלא נותן היום הרבה כשלעצמו)???
    פשוט ניצול מחפיר של קשרים. איך את לא מתביישת להסתכל ליתא העובדים בפרצוף? איך את לא מתביישת להופיע עם הפנים הנצלניות שלך בעיתון? איכס.

    הגב לתגובה זו

    • תואר ראשון במנה''ס בלבד = לא מחזיק מים !!

      יוסי, 07/03/08 22:02

      תואר במנהל עסקים צריך להיות
      ''תואר השלמה'' להנדסה , כלכלה וכו'
      העיקר תירוצים וברבורים ..

      הגב לתגובה זו

    • אין במה להתבייש. רצון לגיטימי לדאוג לילדים.

      קרציו, 07/03/08 22:12

      מדובר בחברות בשליטה פרטית וזה רצון לגיטימי של הורה להעביר את העסק לצאצא. ואין לבן אן בת כבוד גדול יותר מלהוכיח את עצמו מול הוריו. כמו שאין בעיה שבעל מכולת יעביר את העסק לבנו כך אין בעיה שבעל מכולת ששווה מיליארדים יעביר את חלקו בה לבתו.

      הגב לתגובה זו

      • קרציו אתה בור ומטעה

        סובחי, 07/03/08 23:59

        החברות הללו אינן חברות פרטיות,
        הן חברות צ י ב ו ר י ו ת. מה שאומר שיש אנשים כמוני וכמוך שהם בעלי מניות בחברות האלה ואת הכסף שלהם מבזבזים.
        אם אבא שלה רוצה שהיא תשמור על אורח החיים שלה - שיתן לה יותר דמי כיס! חוצמיזה שעם הכוח שלו הוא יכול לקדם אותה מהר בסולם התפקידים ואז שיהיה לה בהצלחה. אבל למה לשלם כל כך הרבה כסף למישהו בלי ניסיון ובתפקיד זוטר כל כך?

        הגב לתגובה זו

      • אי די בי היא עדיין חברה ציבורית

        אביב, 08/03/08 00:34

        כך שגם אם השליטה בה היא בידיים הפרטיות של נוחי ושותפיו, עדיין הציבור מחזיק באחוז יפה מהמניות בחברה - לתשומת לבכם בעלי המניות לאן הכסף שלכם הולך.

        הגב לתגובה זו

      • זו לא חברה פרטית. תקרא שוב - זו חברה ציבורית, נסחרת בבורסה. (ל''ת)

        רועי, 08/03/08 00:46

        הגב לתגובה זו

    • הייתי מוכן להתביש במקומה בתפקיד,עם שכרה המכבד מאוד (ל''ת)

      רני, 09/03/08 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדינה של קומבינות, לא ידעתם?

    אני, 07/03/08 10:11

    אז מה הינכם רוצים מחח''י, רשות הנמלים, הרכבות, הם פשוט עושים את מה שכולם יודעים

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נכון אבל...

    ליאור, 07/03/08 09:16

    נכון שזה נראה מגעיל, אבל כל אחד במקומנו העה עושה ועושה את מה שהם עושים. קשרים ופרוטקציה זה חלק מהחיים...

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!!!!!

      עצבני, 07/03/08 12:36

      זה דבר אחד לנצל קשרים בעדינות, אבל לקחת משרה של כמעט 30 אלף בגיל 23???? זה נשמע לכם שבכלל יש סיכוי שזה קשור ליכולות שלה?
      אני במקומה הייתי מתבייש.

      הגב לתגובה זו

      • הם לא מתביישים, כך זה טבע האדם

        אני, 07/03/08 16:45

        פרי ריידרים שקיבלו הכל על מגש של כסף... לכן היכולות שלהם יהיו בהתאם
        לעומת כאלה שהתאמצו וירקו דם בשביל להגיע לכל דבר, את הכישורים שלהם לא ניתן להחליף...!

        הגב לתגובה זו

      • אתה במקומה היית מתביש עם שכר של 30K.למה,אתה היית לוקח יותר ?! (ל''ת)

        אולי לא היית, 09/03/08 18:53

        הגב לתגובה זו

    • למה הדבר דומה?

      נביל, 08/03/08 04:40

      לילדי מנהיגי השמאלנים המגיעים לתחנה ושומרים על הגחלת.

      הדוגמא הבולטת ביותר: יוסי שריד.

      ובני ישראל הם הפריירים הממנים תהליך זה שבעזרתו השמאל היהודי צובר כוח והשפעה שמביאה לרצח שקרה בישיבה.

      הגב לתגובה זו

      • נביל, הם נימצאים במוקדי הכוח ,עוד לפני קום המדינה. הם שהכתיבו,והיום

        שרה.א, 08/03/08 12:34

        ממשיכים ללא קשר ליכולתם להשיג את השילטון.
        הם שינו כיוון כשהליכוד עלה לשילטון.
        עם קום המדינה השמאל (המיין סטרים) חברתית היה סוציאליסטית ומדינית כמו שה''ימין'' היום.
        הוכחה לכך , ממלחמת 6 הימים במשך 10 שנים עד שעלה הליכוד ,הוקמו התנחלויות ,והשטחים ניקראו ה''שטחים המשוחררים''.
        למה אז ,לא החזירו את השטחים ?
        למה אז לא הגיעו להסכמי ''שלום''
        למה ה''סוציאלסטיים'' ,לא נתנו שיווין לערבים ?
        להזכירך ,
        בתקופה ההיא,ערביי ישראל היו תחת שילטון צבאי. תיבדוק מתי הוקמה ''שלום עכשיו''
        שבת שלום
        תגובותי בדרך כלל מצונזרות,מקווה שהפעם תיתקבל.
        עוד הוכחה ל''מיין סטרים''.

        הגב לתגובה זו