• 40.

    עובדתית בכל מקום שהייתה בו הפרטה השירות הרבה יותר גרוע

    רועי, 03/03/08 03:05

    והתושבים מתים לחזור לאגד

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תראו איך ניראות תחנות ההסעה של האוטובוסים תבינו איך צוחקים עלינו

    ש.לוין, 02/03/08 07:41

    מה שאומר מופז זה רק אפס קציהו השירות של התחבורה הציבורית דומה לזה שבהודו הכל מטונף בתחנות ההסעה הכל מוזנח שם כאילו הזמן עמד מלכת מאז קום המדינה כך מנהלים קברניטי המשק את התחבורה הציבורית ומעניקים הטבות מפליגות למונופיסטים. מדינת חלם אמרנו לא מדינה של הון ושלטון זה מה שהולך.

    הגב לתגובה זו

    • בזיון

      ארנון, 02/03/08 13:14

      אנחנו בדרך להיות מדינת עולם 3.
      הכל אשליה ובועה. תשתיות של מדינת עולם 3. מי בכלל רוצה להישאר לחיות במדינה הזו. כבר עדיף לחיות בכל מקום אחר מאשר פה . המדינה הזו לא תתקיים עוד הרבה שנים, כך שבכל מקרה עדיף לחיות תחת שלטון של מדינה מערבית אחרת. גם כן מדינה...גועל נפש אחד גדול !

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הסובסידיה לנוסעים ולא לאגד

    גמלאי אגד, 01/03/08 23:01

    כותב המאמר לא יודע מה הוא כותב..אגד ודן לא מקבלות סובסידיה על רכישת אוטובוסים לצורכי רווחים. החוק במדינת ישראל מחייב את חברות התחבורה הציבורית לחדש את צי הרכב ולהפטר מהישן לטובת ובטחון הציבור, כל שנים מספר שקבוע בחוק..מדינת ישראל חייבת בחוק מצידה לסייע לחברות בחלק מעלות המימון העצום ,בהנחה על המיסים, כמו למוניות ! וכך גם זה פועל..ממשלת ישראל לא עושה שום הטבה לאגד להפך ,היא עושה כל מה שביכולתה לחסל את החברה לטובת החברות הפרטיות של הכלכלה הנכונה.חבל רק שהממשלה ומשרד התחבורה באחריות השר מופז לא דואג שחבריו בעלי החברות הפרטיות ידאגו להשקיע גם הם בחידוש צי הרכב ומשתמשים ברובם בגרוטאות ישנות בדמות אוטובוסים.ואם הם כבר קונים אוטובוסים חדשים הם מהסוג הכי פשוט והזול בעולם ..

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מונופול שילטוני כושל

    א פובליציסט, 01/03/08 22:21

    רצוי שכותב הכתבה היה עושה שעורי בית לפני שכתב כתבה משוחדת כניראה יזומה על ידי בעלי חברות התחבורה הפרטיות..המונופול היחידי היום הוא בידי שר התחבורה הנכשל בכל מה שידו נוגעת ! רוב התחנות המרכזיות כבר מזמן נימכרו לפי ממ'ר לבעלי הון,אינן שייכות יותר לא לאגד ולא לדן .חברת הנכסים ניצבא שהיתה שייכת לחברי אגד (ולא לחברת אגד )שתפקידה היה בין היתר בנית ואחזקת התחנות המרכזיות בהם הורשה השימוש רק לאוטובוסי אגד ודן , כאשר אגד שלמה לניצבא סכומי עתק על שכירות ושימוש במבנים ,הופרטה ונימכרה לחברת מניות אמריקאית שמושקעת בבורסה בישראל , שעינינה רק בנדל'ן .לא חויבה על ידי משרד התחבורה להמשיך ולדאוג לתקינות התחנות,---ברור לכן שאגד לא צריכה לממן הוצאות תחנה מרכזית או כל תחנת אוטובוס רגילה בכל מרחבי הארץ, כאשר כל חברת אוטובוסים פרטית מותר להשתמש בשרותיה ללא תשלום אחזקה ,כאשר בתעריף ההוצאות של החברות הפרטיות לא מחושב חשבון אחזקת תחנות אלה, ולכן ועל חשבון זה ניתן היה בידיעת משרד התחבורה והאוצר להתחרות באג'ד ולהוזיל במדת מה את תעריפי הנסיעה של החברות הפרטיות ,על חשבון נוחיות ובעיקר בטחון הנוסעים.--צריך גם לדעת שאחריות האבטחה נגד הטרור בתחנות המרכזיות היה באחריותם הבלעדית של אגד ודן וכל ההוצאות הגדולות נילקחו בצדק בחשבון מחיר הנסיעה..היום עם ההפרטה המקוללת של ביבי כשרוב התחנות המרכזיות בארץ הם הפקר בידי בעלי מניות פרטיים בבורסה .אין אחריות על נושא זה .ואנני מעיז לפתוח פה לשטן,אבל אם חס ושלום יקרה ארוע בטחוני בתחנות המופרטות, האחריות האישית היא רק על שר התחבורה הנכשל שאול מופז שאחראי למצב חתחבורה הציבורית,על ביטחון הנוסעים באוטובוסים ,על מצב התחנות העזובות ולחוסר הבטחון בהם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למי יש מונופול היום ???

    נהג ציבורי, 01/03/08 19:10

    איזה מונופולים ואיזה נעליים..אגד ודן כבר שנים רבות לא מונופולים וחבל.. מונופול מקנה זכויות, אבל מרבה יותר חובות לבעליו. מונופול בתחבורה מחייב לוח זמנים שלא תמיד נוח או רווחי לבעלים,מונופול מחייב שרות לכל נקודה בארץ בלי קשר למספר הנוסעים ,עם או בלי רווחים,(לזה קיימות הסובסידיות) מונופול מחייב רמת אחזקת הרכבים בצורה הטובה ביותר ,מונופול מחייב הכשרת נהגים מוסמכת .ובעקר התחיבות מתן שרות תובלה ומערך קבוע להסעות בזמן חרום ומלחמה (לדוגמה ,הפיכת אוטובוסים לאמבולנסים בשעת חרום ).כל חברות התחבורה הציבורית של היום אינן מונופול,גם לא אגד ולא דן, ולכן כל חברה יכולה לעשות כחפצה רק למען רווח כספי גדול יותר.ואת זאת הצליח לעשות הכלכלן הגאון ביבי נתניהו במשנתו הכלכלית כשהוא נוסע עם נהג צמוד בוולוו עם ווילונות בחלונות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תחבורה ציבורית פרטית

    גימלאי אגד, 01/03/08 18:44

    אגד ודן היו בעבר שני קואופרטיבים לתחבורה ציבוריות בין הטובות ביותר בעולם. מומחים מאגד נישלחו לארצות מתועשות ומתפתחות ללמד שם אירגון הסעה המונית,טיפול ואחזקת ציי אוטובוסים והכשרת נהגי אוטובוסים מקצועיים.-- ומומחים מאגד הוזמנו גם לאמריקה ובעיקר לגרמניה לחברות בוני אוטובוסים כמו מרצדס ומאן,לתכננן שם אוטובוסים שניבנו עבור ישראל וארצות רבות נוספות.. יותר מכך, עיקר הובלות הצבא ומערך ההסעות בימי שלום ובעיקר בחרום ובמלחמות בוצע ע'י חברי שני קואופרטיבים אלה ששולבו במערך חיל ההובלה בצה'ל -כל זה היה לתפארת מדינת ישראל .--,עד שהחליטה ממשלת ישראל בראשותו של הליכוד בהחלטה פוליטית לפרק את חברות העובדים של ההסתדרות .ובעקבות כך את מרכז הקואופרציה,דבר שגרם לפרוקם של שני הקואופרטיבים לחברות מסחריות. והיום כתוצאה מההפרטה התחרותית והכלכלה הנכונה של ביבי ,נימכרו החברות לבעלי מניות רכוש (במקום מניות עבודה שהיו ברשות הנהגים החברים ),והתוצאה היא שדן היום חברת מניות פרטית השיכת לא לנהגי האוטובוסים אלה לאנשי ממון שדואגים רק לכיסם הפרטי ולא לצרכי הציבור, בדיוק כמו נהגי המוניות.-ואגד, שנאלצה למכור קווי שרות לחברות פרטיות שענינן רק רווח לבעלים ,הולכת בעקבות חברת דן לחיסולה.. לכן מצב התחבורה הציבורית בארץ היום הוא הפקרות כללית בלי שום קשר לצורכי התחבורה הציבורית בין חלקי הארץ השונים ,בלי תאום קווי נסיעה וזמנים ודומה לפרצופו של שר התחבורה מופז מבית מדרשו הכלכלי של מרכז הליכוד המושחת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עוד כתבת הלל להפרטה? שקוף ונמאס! (ל''ת)

    א., 01/03/08 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך לפתוח את קו 480 למוניות שירות

    נוסע קבוע, 01/03/08 16:03

    קו סופר עמוס ושום אמצעי להסדרת התור במסוף ארלוזורוב.
    שינסה שר התחבורה לעלות על האוטובוס הזה בכל יום אחר הצהריים, ובפרט בימי חמישי. מובטחת לא חוויה נעימה בלשון המעטה.
    אגד הבטיחו שישימו שם סדרן, אבל לא קרה כלום - אם אגד לא מסוגלים לטפל בקו הזה, שיפתחו אותו למוניות שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חב' קווים בפ''ת

    מייק, 01/03/08 16:01

    השרות גרוע ומתחת לכל בקורת.
    הנהגים ולא נוהגים בהתאם לחוק ולכללי הזהירות המינימליים. ממש סכנת נפשות !!!
    רוב הנהגים והסדרנים לא מכירים את מסלולי הקוים שלהם בפרט ושל האחרים בעיר בכלל ואינם מסוגלים לתת מידע לנוסעים.
    חלקם גם לא דוברי עברית...
    חלק מהאוטובוסים נראים כמו לפני 20שנה.
    בקוים בעיר ישנם כל פעם שינויים שהציבור לא מקבל עליהם כל מידע מוקדם.
    בכלל, אין עם מי לדבר ואין בפני מי להתלונן....
    בבקשה, בבקשה, שיחזירו את דן ואגד לפ''ת !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    והשרות הגרוע בעיקר של דן

    חנ''ב, 01/03/08 15:46

    אוטובוסים מצחינים ולרוב בשעות העומס נסיעה בתוך קופסאת סרדינים ללא טיפת איוורור, בחורף, כולם משתעלים על כולם בעורף ובפנים, בקיץ לרוב המזגן ''מקולקל'' כי הנהג החליט כך, ליד אוניברסיטת תל אביב בלילה אף נהג לא עוצר,למען נוסע או שניים לא שווה להם לעצור, בשדרות רוטשילד גם כן, והיריעה קצרה למהכיל את כל התלונות על דן,
    מזוועים רדו מהכביש כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קו 15 הקו הגרוע בעולם

    חנה, 01/03/08 15:18

    אני מזמין את כל אדם שסבור שהתחבורה בארץ היא טובה,לעלות על קו 15,בת''א .
    הקו מופעל ע''י חברת דן שמשתמשת במידיבוסים(מין אוטובוס צר וקטן) שתמיד מלאים עד אפס מקום,ונוסעת בהן אוכלוסיה חלשה,שממש לא יכולה להתלונן(זקנים עם עגלות שוק,אימהות צעירות ועגלות תינוק,וכדומה).
    בושה של קו,למרות הנהגים הסימפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הדבר המינימלי מפת קווים חינם לא ניתן

    אילן, 01/03/08 15:13

    בכל מקום בעולם ,נותנת חברת התחבורה מפת קווים חינם,בשביל שאדם שמשתמש בתחבורה ימצא חלופות לנסיעה ברכב פרטי.
    רק בארץ אין מפה עדכנית,וגם הישנה נמכרת בכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חברות זבל שלא משלמות ומושכים נהגים לא יהודים למרכז

    egged lover, 01/03/08 15:10

    אתם צריכים להבין שלא מגיע אוטובוס של אגד זה בגלל תקלה או פקקים החברות המחליפות פשוט לא שולחים ....
    בפתח תקוה לפעמים אין מסיימים (אוטובוס אחרון) באגד ודן מסיים הוא קודש הקודשים ותקלה במסיים נחקרת ואים האשמה בנהג הוא מוענש.

    בפתח תקוה אחוז עצום של נהגים מוסלמים שאין להם תקשורת עים תושביי פתח תקוה שלא מבינים איך מתחבורה מסודרת של דן הם הפכו לשפניי נסיונות....
    קרה לי ששעה וחצי חיכיתי לקו 62 בפתח תקוה שהיה 8 בדן.

    חברת קווים ביטלה את קן 7 ואחריי יום הפעילה מחדש.....מדהים ....ביטול קו מראש העין לפתח תקוה על דעת עצמה.

    לאגד רשת מוסכים ברמה הגבוהה ביותר ולא מתפשרים על בטיחות.

    אגד פועל ברמה גבוהה מאוד והצבור לא מבין ההגידול
    בציבור החרדי והקווים החרדים מעמיד את אגד בחגים

    בהפעלת 100 אחוז צי רכב וסגירת בית אגד כדיי שמי שנהג יעזור בקן ויש מכונות ישנות שנרתמות לעבודה כי אין מי שמסוגל להפעיל כמויות כאלה מלבד
    אגד.נקודה.

    לסופרבוס ברמלה ולוד קוראים סופרדרייק.
    העימותים בפת בין התושבים לקווים ולנהגים עבר כל שיא.
    בתחנה מרכזית מדדתי שעה ללא אוטו לאשדוד ולהם קוראים קונקס

    משרד התחבורה יודע שסקרים מראים שרוצים חזרה את אגד ודן ואפילו שהמחירים ירדו בהפרטות השרות כל כך גרוע והכי גרוע האוטובוסים מאחרים ולא מגיעים דבר שגורם נזק ענק לנוסע.

    החזירו את אגד ודן !

    תקחו לבכירים במשרד התחבורה את מכוניות השרד
    ולהעביר אותם לאוטובוסים !

    מי שלא רוצה שיילך לעבוד בוולוו!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בחיפה אגד מנסה לבלום בכח את תוכניות הרכבל מהצ'ק פוסט לטכניון ולאונ' (ל''ת)

    בזיון מוחלט, 01/03/08 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    במקום שמופז דורך דשא לא יצמח

    יואבי, 01/03/08 12:49

    עבד כי ימלוך,חדל אישים,דמגוג מהסוג הנחות ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    השכר לנהג מתחיל באגד ובחברות החדשות זהה

    אזרח, 01/03/08 11:49

    כלומר המחיר הגבוה של אגד ודן זורם לכיסי בעלי המניות של שלהם.
    מי שמשלם את המחיר הם הנוסעים שהם הציבור הכי עני במדינה: קשישים, חולים, חרדים, תלמידים ועוד.
    הפחתת מחיר בקוו ציבורי מביאה לגידול של 50% בכמות הנוסעים, וזה אינטרס ציבורי.
    כל הכבוד לכתב ניר חכלילי !!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדינת עולם 3

    דן, 29/02/08 18:50

    בושה וחרפה !!!
    תשתיות של מדינת עולם 3
    יש רק גידול במספר התושבים, בצפיפות במספר כלי הרכב, הכל מתייקר חוץ מהמשכורות כמובן, אך נעזוב זאת כעת. מצמצמים את כל הדברים שכן היה צריך לטפל בהם כדי לעשות עוד כסף. מתי כבר הממשלה תבין שהיא נועדה כדי לשרת את האזרחים ולא האזרחים הם עבדים של הממשלה. פשוט שערוריה. כל יום אני נוסע באוטובוסים בכל מיני קווים בכל מיני שעות וכולם כל הזמן מפוצצים עד 0 מקום וכמה צריך לחכות, וכך הממשלה מעודדת את השימוש בתחבורה ציבורית ?! המחירים שערוריתיים. מה זה צריך להיות. בכל מדינה מערבית כלי רכב עולים 50-60 אחוז פחות, בדוק. דירות עולות לרוב פחות ברוב האיזורים. לאן הגענו ?! המשכורות פה כ''כ נמוכות ממש כמו במדינת עולם 3. המדינה הזו לא תתקיים עוד הרבה זמן בקצב הזה. פשוט רע פה !!! ואחרי זה מתפלאים למה אנשים יורדים מהארץ ובורחים מפה. אתם מכירים עוד הרבה מדינות מערביות שכ''כ הרבה תושבים שלהן היו מוכרים איברים כדי לברוח למקום טוב יותר. מדינות שבכח רוצות לגרום לתושבים שלהן לרצות לברוח ולא לחיות יותר. ישראל 2008 מדינה שמתנהלת מכוח האינרציה ולא יעזור כלום. אם נבחרי הציבור הם כלומניקים שרק מזיקים לעתידה והכל רק הולך ומחריף אין סיכוי לעתיד המדינה. כל מי שיש לו ראש צלול יכול להבין את זה אם הוא לא בוחר לטמון את ראשו בחול כמו בת יענה. אני בורח מפה. לפני שהערבים יאכלו אותנו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שר תחבורה כושל

    אסי, 29/02/08 14:53

    ככה זה כהממשלה מושחתת.
    כולם מנסים להרוויח כמה שיותר כסף על גב הציבור או לחסוך כסף על גבו.
    איזה שר תחבורה גרוע. מפלגה מושחתת.
    אפס מאופס

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הפרטה על גב הנהגים

    אליעזר, 28/02/08 22:50

    חברות שזוכות במכרזים מורידות מחירים על חשבון הנהגים נותנים להם שכר של עבדים, המדינה ובעלי החברות מרויחים והעובדים עבדים

    הגב לתגובה זו

    • בגלל זה יש איגודים והמחירים יעלו שוב ואף יותר

      בן, 01/03/08 13:55

      מאשר תחבורה ציבורית לא פרטית

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    החסכון בא על חשבון הבטיחות והשרות

    יוסף, 28/02/08 21:19

    אם מצמצמים את ההכנסות אזי הנהגים מקבלים שכר נמוך יותר דבר המביא לשוק נהגים גרועים יותר!!!!
    כדי לצמצם בהוצאות רמת התחזוקה של האוטובוסים נמוכה שוב פוגעים בבטיחות חלק מהאוטובוסים ישן ונקנה ביד שניה מחברת דן ואגד שוב פגיעה ברמת שרות ובטיחות ולסיום ניצול גובהה של האוטובוסים והנהגים בזמני נסיעות ללא הפסקות דבר הגורם לנהגים לא לעמוד בזמנים ולאחר לנסיעה הבאה ושוב פגיעה ברמת השרות. והשאלה שנשאלת האם כך רוצים שאזרחי המדינה יעדיפו תחבורה ציבורית?????

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רכבת לאילת ורכבת תחתית בתל אביב

    עופר, 28/02/08 19:35

    איך עדיין אין רכבת לאילת

    כל אירופה רכבות
    לא צריכה להיות בעיה להכין רכבת באילת

    ומה עם רכבת תחתית בתל אביב?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חברת קוים מחליפת דן -גרועה לא פחות.

    מוסא קאראף, 28/02/08 19:29

    לכן,יש לעקוב אחר חברות ההסעה,לדאוג לרצף תנועה מהיר יותר.אין הצדקה שנ וסע יחכה חצי שעה ויותר לקו אוטובוס.ולא המלין היחיד. אנוכי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שרי התחבורה מתחלפים תדיר ואין ביצוע תוכניות שינוי (ל''ת)

    גדי, 28/02/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יאללה-מקימים קבוצה בפייסבוק

    שחור זה אגד, 28/02/08 16:58

    של מכאן לשם:
    נוסע בכל בוקר מחיפה לתל אביב לבד במוסטנג? ספר לנו
    נוסעת בקליאו מראשון לעבודה בהרצליה? ספרי גם את.
    טרמפים קבועים מראש.מה רע?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ממשכים להפריט את עצמינו לדעת!!!!

    דני, 28/02/08 16:35

    מתבייש במה שהפכנו להיות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שקר התחרות בתחבורה הציבורית

    שם, 28/02/08 16:34

    סיפרו לנו לפני מספר שנים שהנה הנה הולכת להיות מהפכה בתחבורה הציבורית. חברות חדשות קמו וקווים הועברות לידיהן.
    פה מונח השקר הגדול. תחרות אמיתית תהיה רק אם שתי חברות יכנסו לאותו אזור, אפילו לאותו קו ויתחרו אחת בשניה. זה שקו 168 של דן עבר לידי חברת קווים, זה ממש לא תחרות, אלא העברה למפעיל אחר בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    השאלה על חשבון מי ההוזלה במחירים?!

    מתן, 28/02/08 16:33

    צריך לשאול את המתלהמים הרבים האים הם יודעים על חשבון מי או מה מתבצעת הוזלת המחירים בקווי האוטבוסים שהופטו? על חשבון שכר הנהגים ותחזוקת האוטבוס... בעלי החברות מרויחים יותר!!! כרגיל הרבה כסף למעט אנשים.
    שלא יעבדו עלינו די להפרטה הפושעת!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קו 56 של קווים בא פעם בחצי שעה גם בשיא היום - ואין מקום לשבת! (ל''ת)

    מושחתים לכלא, 28/02/08 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נבחרי ציבור המשתפים פעולנ עם מונופולים שלא לרווחת הציבור כולו

    רואי, 28/02/08 15:29

    אלא לכיסם.

    אין להם זכות קיום

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כבר רגילים לחרא הזה ואין לאן לברוח.בטח שלא ליפן (ל''ת)

    ישראלה, 28/02/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפוכים איש ביטחון לשר ''המבין'' בתחבורה - ראו מה קורה עם חברת קווים.. (ל''ת)

    באזור פ''ת, 28/02/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    Shaul (Jorje) Mofaz

    Stiv Geffen, 28/02/08 15:14

    Nu Schoin

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בימי ביבי החכמלוג , נרקבה כל תשתית התחבורה הציבורית.

    דן, 28/02/08 14:57

    לא כל עסק צריך לעבור הפרטה !!

    שלא ישקר לכם הביביהו בפרצוף.

    יש עסקים ממשלתיים שמתנהלים נכון וטוב...(אפילו אלעל הייתה רווחית).

    עכשיו ברוני ההפרטות מלמים גרושים לנהגים ,גורפים מיליונים ונותנים חרא של שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מופז מרוויח בוחרים בקדימה.הבנתם

    שירן, 28/02/08 14:52

    מופז מקושר לראשי וועדי העובדים באגד ובדן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בריוני עושה מה שבא לו, לפעמים לא מגיעים אוטובוסים (ל''ת)

    אגד מונופול, 28/02/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדינה מושחתת + ממשל רקוב = שחיתות וביזבוז כספי ציבור (ל''ת)

    יקיר מרכז, 28/02/08 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נשמע שלמדו את כל הנתונים מהאוצר ולא מהמציאות

    יפעת סולל, 28/02/08 11:41

    המכרזים שמציע האוצר בנושא התחבורה הציבורית קובעים את כל הנתונים - למעט שכר העבודה - אשר נותר האלמנט היחיד לתחרות בין המתמודדים במכרז.
    המטרה היא לחסל את העבודה המאורגנת גם בתחום התחבורה.
    כמו כן הכוונה היא בתוך 6 שנים לחסל לחלוטין את הקואופרטיבים לתחבורה, ולהעביר את כל התחבורה הציבורית לידיהן של חברות פרטיות, אשר ישלמו שכר רעב לנהגים. אין ספק שזה יוביל לשיפור השירות וגם לבטיחות בכבישים.

    הגב לתגובה זו

    • מתי פעם אחרונה את או אחד מהשרים נסע באוטובוס???

      דני, 28/02/08 12:53

      יפעת, תעלי פעם על קו 42 של דן בתל אביב, ותראי איך בשנת 2008 200 איש מצטופפים באופן קבוע כל ערב וכל בוקר באוטובוס אקורדיון אחד!

      נושא השכר וההתאגדות הוא חשוב (למרות שארגון המורים הוא דוגמה טובה איך אדם מושחת מגיע לתפקיד כזה על חשבון המורים) אבל גם קידום התחבורה הציבורית הוא לא פחות חשוב.

      הידעת שכל שנה מתים יותר מאלף איש מזיהום אוויר רק בגוש דן? הידעת שכל ילד שלישי בתל אביב הוא אסמטי? אבל נכון, מה שמעניין את כולם זה רק כסף ולא פיתרון כולל או חיי אדם.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא אוצר

      לוק, 28/02/08 14:51

      פקידוני האוצר למדו את הסיסמה הפרטה שהיא למעשה העברת הכסף למפר מועט מאוד של ידיים וזה גם נוח כי זה נותן להם אופק של משרת מנכ''ל סמנכ''ל משכורת שמנה בונוסים ועוד ועוד והכל על הגב של האזרחים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תראו איך ההפרטה עובדת ''טוב'' במודיעין

    עמי, 28/02/08 11:25

    ההפרטה עובדת כל כך טוב במודיעין.
    תשאלו את תושבי מודיעין על חברת קונקס וההתעללות שלהם בתושבי מודיעין.

    הגב לתגובה זו

    • ההפרטה הורידה מחירים ושבשה את החיים החזירו לנו את אגד

      און, 28/02/08 14:52

      אגד גבה מחירים ונתן שרות ראוי
      היום יש אגד תשתית משלמים מעט אבל השרות זועה נראה אתכם תקועים באמצע הכלום בעוטף עזה כי אוטובוס לא הגיע והבא אחריו יגיע בעוד שעתים וחצי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    קו 164 של אגד מרחובות לבר אילן פשוט ביזיון

    ביזיון של קו, 28/02/08 11:23

    צפוף,איטי,בתדירות נמוכה,אוטובוסים הכי מיושנים שיש לאגד,המסלול עובר בתחנה שלא נמצאת בכלל במסלול הישיר ליעד וכתוצאה מכך זמננו מושחט עקב הפקקים שיש על ובדרך למחלף אלוף שדה

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הריח

      דיאודרנט, 28/02/08 14:45

      הנורא שנודף מהאנשים שמתקלחים פעם ביומיים בקיץ וגורמים למיטרד אקולוגי קשה ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • דיאורדורנט, טעונתיך לא רלוונטיות - בקשתך נשללה! (ל''ת)

        ש. מופז, 28/02/08 15:37

        הגב לתגובה זו

    • למה שאגד ישימו עלייך?המצב כזה כבר שנים

      רמי, 29/02/08 01:46

      ויש מספיק פרייארים שנוסעים בקו

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    המפסידים העיקרים הם הנהגים שמקבלים שכר רעב. (ל''ת)

    צ, 28/02/08 11:13

    הגב לתגובה זו