• 20.

    להתרחק מהם כמו מאש!

    חמודי, 24/01/08 10:48

    הדקה ה-90, צבר, השטיח המעופף, יאללה שיתעופפו כולם כאן

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    you are right

    yohana, 24/01/08 07:26

    All agencies are the same. We should not buy our tickets from Daka-90, Zabar and others like that.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מסתבר שכל הסוכנויות אותו הדבר

    מקסים, 22/01/08 12:38

    השטיח המעופף, הדקה התשעים, צבר ושאר החברות המגעילות.
    כולן אותו הדבר. אין נחת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נופשונים זולים

    שמעון, 22/01/08 06:48

    1.זול בדרך כלל יוצא יקר.
    2.אני מציע לאנשים לפנות למשרד נסיעות ולהראות להם את הדיל,אם הדיל אמיתי גם הם יכולים להציע במחיר זהה.אם לא אז גם באינטרנט הדיל המוצע לא אמיתי.
    3.בתי המשפט מלאים בתובעים ונתבעים.כשולחים עשרות אלפי נופשים מדי חודש לחול,מן הדין שיהיו גם תקלות בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ל-5

    זיו, 21/01/08 20:51

    במקום להתלהב, אולי תעזור לנו ותסביר למי פונים? מי זה ספק שירות?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    להתרחק מהדקה ה-90!!!!

    יפעת, 21/01/08 16:06

    לי היה איתם ניסיון רע מאוד שעלה לי בלא מעט כסף והרבה מאוד עוגמת נפש ולפי מה ששמעתי מחברים אני לא היחידה.
    פשוט עצוב איך חברה שכזו ממשיכה לצחוק על כולם כל הדרך אל הבנק.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת יפעת.

      רינה, 22/01/08 07:18

      שמעתי עליהם הרבה דברים רעים, כמו על צבר, מהסיפור הקודם שהיה כאן.
      המסקנה: להזמין ישר דרך אל על. הסוכנים האלה מגעילים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדקה ה-90 גנבים (ל''ת)

    אודי, 21/01/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נהדר. כולם אותו הדבר.

    רונית, 21/01/08 13:18

    בדיוק כמו שקראתי כאן לפני כמה ימים על חברת צבר. מעניין מה נגמר שם.
    יופי של נזק ביחסי הציבור של הדקה ה-90. כנראה מגיע להם.
    מאושרת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מספר 7 גיורא הוא מנהל המוקד שלהם

    צבי, 21/01/08 12:30

    גיורא חמוד ,
    מה אתה עושה קד''מ .
    עדיף תשפר את רמת הסוכנים שעובדים בשכר עמלות ללא בסיס .
    תשאיר את השיווק לסמנכ''ל השיווק דודו .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לטובת הדקה ה-90

    דייויד, 20/01/08 18:32

    הדין נגזר עליהם כנראה בצדק.
    ובכל זאת: לי היה נסיון חד פעמי חיובי
    עם החברה הזאת. קניתי טיסות ללונדון. קיבלתי מחיר נמוך בלב העונה, והכל עבר בשלום לשביעות רצוני.
    לדעתי מי שקוהנ אצלם יודע שהוא משלם פחות ומקבל פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הדקה התשעים זה כלום לעומת השטיח המעופף

    דיוגנס, 20/01/08 17:22

    לחברת השטיח המעופף יש מסורת של הפשטת לקוח רגיל מכל כספו וזלזול בתלונות של לקוחות.
    מספיק לראות את מספר המתלוננים אצלם על מחירים ''משתנים'',על שער דולר ''נייד'' ,על ניצול ציני של ''מדריכים'' על-מנת להוציא עוד ועוד כסף מהמטייל התמים.
    ומעל כל זאת זלזול תהומי במתלונן.
    תנו לשטיח לצנוח...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין לי מושג על מה אתם מדברים

    רועי, 20/01/08 17:19

    בתור אחד שבחצי שנה האחרונה עשה שם שלוש עסקאות 2 בחו''ל ואחת לארץ אין לי מושג על מה אתם מדברים.
    כמובן שביררתי שכל מה שחשבתי הוא נכון ולאחר מכן אישרתי את העיסקה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק 90 אלף?!? יצאו בזול . (ל''ת)

    קרן, 20/01/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אל תתיחסו תמשיכו להזמין!!!המחירים הזולים בארץ!!! (ל''ת)

    גיורא, 20/01/08 16:36

    הגב לתגובה זו

    • בטח עובד איתם !!! כלומניק

      k.h`, 20/01/08 20:08

      חבורה של נוכלים.
      ל

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק,גיורא עובד בדקה ה 90

        אבנר, 21/01/08 12:33

        כמנהל מוקד ...
        בסוף גם הוא יגמור איתם בבימ''ש כי זה נוהל שגרתי .
        כרגע הוא מנסה להיות לויאלי ולשפר את אחוזי הסגירה הצוללים .

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הגיע הזמן

    רוני, 20/01/08 15:15

    החברה הזו באופן עקבי מפרסמת במחירים מסוימים, וכשרוצים להזמין
    פתאם אין מקומות במחיר המפורסם.
    אם רוצים תמיד יש להם מקומות במחירים גבוהים בהרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי בכלל צריך אותם?!

    אני, 20/01/08 15:11

    לאחר שניכווינו מספר פעמים ממתווכי\\ ספסרי הנסיעות הללו, לא רצינו ללכת למערכת משפטית איתם , בשל ההתשה, ביזבוז זמן , עוגמת נפש , אבל ברור שרובם של החברות הללו בנויות על הטעיה, רמיה, התכחשות, זילזול, שירות רע, ועוד ועוד, מכל מקום אנחנו כבר שנים מזמינים את חופשותינו באצמעות האיטרנט ישירות מספקי השירותים בחו''ל, החל בטיסות, בתי מלון, השכרת רכב, כרטיסים למופעים, ועוד,
    בקיצור לא צריך אותם בכלל,! אלה ספסרים מהסוג הגרוע ביותר,!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ומה עם עם קופות כרטיסים אחרות

    צרכן פשוט, 20/01/08 15:06

    ומה עם עם קופות כרטיסים אחרות שמשווקות כרטיסים להצגות / קונצרטים בארץ וגובים 15 ש''ח דמי טיפול אפילו אם ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט ולא גזלה זמן מהטלפן? דוגמת הדרן, קסטל וכו'.

    האם דמי טיפול אלו מוצדקים?? אכן, מתפרסם מחיר סופי לכרטיס לפי שורת המושב, אך רק בשלב התשלום מגלים תוספת ''נחמדה'' זו! מדוע כאן אין תביעה ייצוגית??

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה הקנס רק 90,000ש''ח.הגיע הזמן לסגור לנוכלים את האפשרות לעסקים . (ל''ת)

    רק כך תמוגר, 20/01/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יופי לכם,תמשיכו להזמין דרך

    אורן, 20/01/08 14:48

    החברות הללו,אחר כך אל תתפלאו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אחד שעבד שם...

    -, 20/01/08 14:40

    הדקה ה-90 זו חברה שחיה על הטעיית הציבור, כשבן אדם נכנס לאתר הוא מתלהב מחבילה, אבל כשהוא בא להזמין ומתקשר למוקד, פתאום מתחילים לצוץ כל מיני ''מיסים''. כל זאת, בנוסף למחלקת שרות לקוחות מאוד לא אמינה ולא אכפתית ללקוחות שלה.
    אני מציע לאנשים להזהר מלהזמין שם, יש אתרים מתחרים הרבה יותר אמינים.

    הגב לתגובה זו

    • בתור אחד שעובד במתחרים

      נעלם, 20/01/08 14:57

      אתה צודק.
      הם ,איסתא ואשת טורס אותו הדבר.
      הם מטעים בכוונה ובצורה מכוערת שהפרס היחידי על היושר המקצועי שלנו זה הפססד לקוחות אדיר.
      הדקה ה90 זה בסה''כ שם יפה.
      הם לא סוכני נסיעות ואין להם אחד כזה במחסן,אלו אנשים שאמרו להם מה למכור ופה זה נגמר ובשילוב של מחירים לא קיימים ועסקאות שקר הם עושים מיליארדים.
      לצערי הישראלים טיפשים ואתה תראה שהם ימשיכו להזמין שם ולא משנה כמה יפגעו.
      חבל.

      הגב לתגובה זו