• 32.

    אני כבר לא מיואש

    טולקבקיסט מצוי, 26/05/08 15:10

    צודקים. כולם עובדים עלינו.
    השנה לא הרשיתי לאישתי לבחור צימר ובחרתי לבד.
    לשם שינוי לא דפקו אותנו
    ישנו במקום קסום שנקרא בצבע הטבע במצוק עורבים.
    פשוט חוויה. לא יקר, לא פלצני.
    לשם שינוי לא ניסו לשכנע אותי לקחת מסאז ירקות מאודים בגב התחתון.
    הרגשתי ממש כמו בסיני (רק בלי החברה שמדברים ערבית)
    למי שמחפש, הגעתי אליהם דרך תיירות מצוק עורבים, אין לי מושג למה אין להם אתר משלהם
    http:www.orvim.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הטיזר לכתבה בעמוד הראשון מטעה את

    עובד אל על, 24/01/08 14:18

    הקורא וגורם לחשוב שאל על חייבה את הלקוחה פעמיים. רק אם נכנסים לכתבה, וזה לא כולם עושים, מסתבר שהמעל החברת צבר.
    גם מהתגובות של חלק מהקוראים אפשר לחשוב שאל על אשמה ולא כך הדבר.
    כדאי, בכדי למנוע ספק, לעדכן את הטיזר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע לא בדקו איך ''צבר'' קיבלה את פרטי הנוסעת?

    שולה, 23/01/08 09:23

    האם ''אל על'' מעבירה פרטים של נוסעים לסוכנויות נסיעות או האם יש לסוכנויות נסיעות גישה למידע של שמות נוסעים?

    האם מדובר ברשלנות? בתחום פרוץ?

    איך זה שאין תגובה של ''אל על''??!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לרכוש ישירות דרך אתר אל על!!!למה צריך סוכן ברכישה און ליין? (ל''ת)

    לי, 22/01/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מזמין רק דרך קל נופש!

    רונן, 20/01/08 17:02

    כבר מעל ל15 שנה ומעולם לא היו לי בעיות.
    היחידים שנשארו עם יושר מקצועי וזאת בגלל שהחברה פרטית ומנוהלת ע''י משפחה כבר 40 שנים נראה לי ולא כמו צבר שבכלל שייכת לחברת תקשורת ענקית שלא מעניין אותה הלקוח.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    YOU ARE ABSOLUTELY RIGHT

    MOSHIK, 17/01/08 08:08

    IN ISRAEL, EVERY ONE IS DOING WHAT THEY WANT. ZABAR IS NOT THE ONLY ONE.
    BUY DIRECTLY FROM ELAL WEBSITE. MY ADVICE, AND DON'T WORK WITH AGENTS LIKE ZABAR.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קנו רק בקניה ישירה באל על כייף לעבוד ולטוס איתם

    אלי, 16/01/08 18:19

    אני קונה רק ישיר באל על באינטרנט שרות טוב ועוד יחס נהדר בשירות הלקוחות כייף לעבוד איתם

    הגב לתגובה זו

    • נכון. אסור לעבוד עם צבר וסוכנים כאלה (ל''ת)

      איפה התמת - 2, 17/01/08 08:05

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      אני, 18/01/08 12:31

      צודק

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ככה זה כשאין אכיפה, מי שלא גונב יוצא פראייר (ל''ת)

    איפה התמת, 16/01/08 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רבותי, חשוב להבין ולהפנים!

    שמעון 101, 16/01/08 10:58

    לפני 25 שנה סוכני נסיעות מכרו נופשים במלונות חו''ל, בהם ביקרו נציגי הסוכנויות ואישרו רמת המלון. כיום, רב הסוכנויות כגון צבר-איסתא וכל מפעילי טיסות השכר - השטיח המעופף-הדקה ה-90 ואחרים, מעולם לא ערכו בדיקה של המלונות המוצעים לנו. הנוסע הממוצע השואף לחסוך הוצאות ומחפש הסוכן הזול ביותר, עולה לטיסת שכר בהרגשת אופוריה אך מהר מאד מתעורר אל תוך חלום בלהות. כל זאת עבור חיסכון של $100 לנוסע. עד מתי נהיה חלמאים?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חברת צבר מגעילה. לא חדש לי. (ל''ת)

    מה שנכון נכון, 15/01/08 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בחים לא עושה עסקים, לא עם צבר, ולא עם אל-על! (ל''ת)

    אובי1, 14/01/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אל-על וצבר מתנהגות באופן מחפיר.

    מאוכזבת משניהם., 12/01/08 15:35

    באמת ביג סורפרייז!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד מאוכזב. (ל''ת)

      מזל שקראתי, 13/01/08 07:57

      הגב לתגובה זו

      • סיפור מהאגדות. (ל''ת)

        הנסל וגרטל, 13/01/08 11:49

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    הדרך הנכונה - להזמין הכל באינטרנט ללא מגע יד סוכן

    התיווך, 12/01/08 13:23

    כך אני נוסע בעולם כבר 10 שנים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. דרך נהדרת. אחר-כך, אין מי שידאג לך.

      יולי, 12/01/08 17:51

      כל חברה מתנערת.
      אם היה לגברת הזאת שכל, היתה מזמינה אצל סוכן נסיעות. זה לא היה קורה בכלל.
      פסיכית על כל הראש. ואת צבר - לבית המשפט!!!!

      הגב לתגובה זו

      • העניין הוא שאז לא נדרשת שום עזרה, על כל סנט יש קבלה ברורה.

        כמו החלבן, 12/01/08 19:27

        ויש גם אישור רשמי על חדר במלון כולל מפה למיקום מדוייק וצילום של הבריכה/ג'קוזי, על רכב להשכרה כולל כל התנאים המדוייקים והביטוחים, על כרטיסי טיסה, כולל מספר המושב וסוג הארוחה המוזמנת.

        וגם אין טעויות בשמות ובתאריכים. אפשר לבקש חדר הפונה אל החזית או לאחור, למעשנים או ללא מעשנים, והכל מגיע ישירות למלון בלי טובות ו''קשרים'' של הסוכן.

        אם נדרשת עזרה, זה כאשר משהו כבר השתבש. עדיף פשוט שלא ישתבש ואז העזרה (המאוחרת מידיי, כאשר חוזרים) נעשית מיותרת.

        שום סוכן נסיעות לא יכול לדייק ולהקפיד ברישום הפרטים כמו הנוסע עצמו.

        הגב לתגובה זו

        • כשאתה מזמין אצל סוכן

          נהפוכו, 13/01/08 07:10

          וזאת אחרי שבדקת את התמונות באינטרנט וכל זה, יש לך אל מי לבוא בתלונות. (לא שהתלונות תעוזרות, בדיוק במקרה הנ''ל). בכל זאת יש אבא לכל הסיפור. כך כל צד, גם צבר וגם אל על מתנערים והלקוחה יכולה לקפוץ אם היא רוצה.

          הגב לתגובה זו

          • הפעם האחרונה שהזמנתי מלון אצל סוכן

            לא חלבן, 13/01/08 13:34

            הפעם האחרונה שהזמנתי מלון אצל סוכן היתה ללילה באיזור שדה התעופה של רומא. זה היה בשנת 1998.

            הסוכן הבטיח שזהו ''מלון שדה תעופה'' ומחירו כולל הסעה משדה התעופה. אחרי טיסת לילה ארוכה, וטיסת בוקר השכם למחרת, זה בדיוק מה שהיה דרוש.

            אפשר לנסות להבין מה קורה כאשר מתברר כי יש טעות, ואין הסעה. פשוט אין - לא בתשלום ולא כחלק מהעסקה. לוקח שעה עד שמתברר כי מחכים לשווא, אח''כ עוד שעה עד שמגיעים למלון, במחיר מונית של אמצע הלילה, העולה על מחיר הלינה במלון. ובשנת 1998 עוד לא נסעו עם סלולרי לחו''ל (ע''ע כרטיסי טלפון, וקיוסקים שימכרו כאלה).

            באינטרנט - להבדיל מסוכן - זה לא יכול לקרות. ומה יעזור אם יוחזרו הוצאות המונית (מה שלא קרה) אם הלינה התקצרה ל-3 שעות?

            הגב לתגובה זו

            • במקרה שלך הלכו 3 שעות ובמקרה של הגברת, הלכו 2 כרטיסי טיסה לאירופה.

              tamir, 13/01/08 13:43

              עכשיו תעשה את החשבון בעצמך.

              הגב לתגובה זו

  • 19.

    הלקוחה אולי טפשה, אבל הם גנבים (ל''ת)

    זוג או פרט, 12/01/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ככה לא מתנהגים

    עוד אחד, 12/01/08 09:05

    הלקוחה כתבה בתלונתה, כפי שמופיעה באתר התלונות, שביקשה מחברת צבר בכתב את חוסר הסכמתם לשלם לה. צבר לא מסרו לה זאת בכתב.
    חוצפה ישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה מקרה קלאסי לבית משפט ולא לאתר

    שניים בעד, 12/01/08 00:17

    מאחר וצבר טוענים כי הלקוחה הזמינה ''גם'' דרכם הרי הם צודקים שחייבו אותה והם פועלים על פי משורת הדין בכוונתם להחזיר לה את חלקו הארי של הכסף, מאידך הלקוחה טוענת כי לא רכשה מהר דבר ולכן קיים חשד לפלילים לכאורה מכאן שאם הלקוחה צודקת משהו ''מכר '' את פרטיה ולכן על המשטרה לחקור,,,,,אני מנחש כי הלקוחה אכן הזמינה באתר צבר ובטעות הזמינה גם באל על אבל קשה להודות בטעות אני במקום צבר מסרב להחזיר את הכסף והולך לבית המשפט מולא רק בשם לשון הרע שהם מקבלים כאן

    הגב לתגובה זו

    • באמת מקרה קלאסי לבית משפט

      אחד נגד, 12/01/08 06:53

      הלקוחה טוענת שהזמינה קודם באתר אל-על ורק אחר כך פנתה אליה נציגת צבר. היא גם טוענת שאולי, אחרי שהזמינה באל על, נכנסה לאתר של צבר לבדוק מחירים וכנראה שלא מסרה שם את מספר הכרטיס שלה. זו הסיבה שצבר פנו אליה ביוזמתם ולמרות שאמרה שכבר מסרה את מספר הכרטיס, לא ביררו למי מסרה ומיהרו לשייך את ההזמנה אליהם.
      בהחלט מקרה קלאסי למשפט.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    טוב לדעת - צבר יחכו הרבה שנים עד שאני אזמין דרכם (ל''ת)

    יאיר, 11/01/08 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק עכשיו קראתי את הכתבה

    אבי, תל-אביב, 11/01/08 12:11

    באמת בושה. גם מצד צבר וגם מצד חברת אל על. שתיהן חברות גדולות שיכולות היו להחליט ביניהן מי מחזירה את הכסף, ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפילו שטעתה, למה לגבות פעמיים ועוד לא להחזיר? (ל''ת)

    פסולת, 10/01/08 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה דברים חשובים

    אלון, 10/01/08 20:12

    אם העיסקה נעשתה מול אל על מן הראוי במקרה שנציגה של צבר מתקשרת להגיד לה אני אברר מול אל על האם הדבר נדרש אם נ' היתה טורחת להגיד לנציגה כי לפני שהיא מוסרת את הפרטים בכוונתה לברר מול אלעל האם נדרש הדבר אני בטוח ב1000% שנציגי חברת אלעל היו אומרים לה שלא למסור פרטים במידה והיא תמסור מדובר בעיסקה כפולה אל על התרשלה בכך שלא ביררה איך אותו אדם רשום פעמיים באותו כיסא ולברר כיצד יתכן הדבר
    לגבי צבר כנראה מדובר באיזה נציגת מכירות אומללה שרצתה לכסות את היעד לצערנו שיטת היעדים במכירות ואני ממש לא בא להצדיק את מעשה
    הנציגה אבל שחברות עומדות עם סרגל יעדים בלתי הגיוני ושנציג רוצה רק לגמור את החודש בשלום זה מתכון קטלני למעשי מרמה מן הראוי שחברות גדולות יקבעו כללי אתיקה בקרב נציגי במכירות שעדיף למכור מעט פחות מאשר לעמוד ביעדים במרמה ככה שנציג שמתאמץ ומצליח למכור אבל לרחוק מהיעד יוכל להיות רגוע ולא להתחיל לחשוב מאיפה להשלים כי הדבר מקובל בלא מעט חברות בעיקר גדולות שנציגים בכח מתעקשים לצאת עם עיסקה
    צריך למתן את האגרסיביות של נציגי המכירות עם כל הכבוד לרצונן של החברות להרוויח לא במעשי רמאות
    כמו כן לדעתי צריך את הנציגה הנ''ל
    לפטר וכדאי שאותה נציגה לא תתקרב למכירות טלפוניות
    אם היא מרמה בחברה פלונית היא תרמה גם בחברה אלמונית צריך שכל נציג מכירות יקבל ויפנים כללי אתיקה שאותם לא חוצים בין השאר לא מחייבים כרטיס של לקוח מבלי שמקבלים את אישורו המפורש והחד משמעי סך הכל אני משוכנע שגם לצבר יש לקוחות מרוצים יותר ופחות כמו לרוב החברות בארץ ובגלל פוסטמה אחת להחתים שם של חברה
    אגב לא מעט מחברי וממשפחתי הזמינו כרטיסים דרך צבר ונהנו
    ולפעמים גם היו בעיות והיו גם עם חברות אחרות ככה זה אבל אסור שנציגי מכירות ירדו לרמת מוסר ירודה רק בשל הלהיטות למכור

    הגב לתגובה זו

    • אל על לא צדיקים במקרה הנל

      Dina Moshe, 10/01/08 22:35

      כי אצלהם בטח רשום הכרטיס פעמיים, והיו יכולים לדאוג שחברת צבר תחזיר את הכסף מיד או שהיא לא תעבוד עם צבר יותר. צבר לא יכולים בלי אל על. מרגע שאל על ידעה על הכירטוס הכפול, היתה צריכה להחזיר את הכסף תיכף או לדרוש מצבר להחזיר תיכף. בטח שלא הנוסעת האומללה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אל על

    אני 1, 10/01/08 17:02

    וכדאי בכלל לא להזמין טיסות באל-על ו/או שירות ב''צבר''

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון. לא באל על ולא בצבר (ל''ת)

      גם אני כאן, 10/01/08 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עצה למי שמשלם בכרטיס אשראי

    אמיר, 10/01/08 15:20

    הואיל והלקוחה שילמה בכרטיס אשראי בתשלומים, היא היתה יכולה להודיע לחברת האשראי שהיא לא ביצעה את החיובים, התשלומים שטרם חוייבו היו מתבטלים אוטומטית והיו מוחזרים לה התשלומים שכבר ירדו. במצב כזה חברת האשראי מפנה את צבר לשבור את הראש מול הלקוח והלקוח לא סובל מתשלום הסכומים בינתיים עד שיוחזר הכסף.

    הגב לתגובה זו

    • שלום לך אמיר - עונה לך נ' מה''כתבה''

      נ', 10/01/08 17:39

      לידיעתך, פניתי לחברת ויזה, מזה שבועיים אני אתם במשא ומתן, ביקשו שאשלח להם את כל האסמכתאות. שלחתי את כרטיסי הטיסה (שהונפקו לי על ידי חברת אל-על. שלחתי להם את כל ההתכתבות שלי עם חברת ''צבר'' והתחננתי שלא ימשיכו את ארבעת התשלומים הנוספים, ולו בינתיים, עד שיתברר הדבר.
      הבוקר נעניתי שהם אמנם מצטערים מאד, אך עליהם לכבד את החיובים בכרטיס וזהו. במילים אחרות - אין באפשרותם להפסיק את ארבעת התשלומים הנותרים, גם כשהם רואים בכל חודש חיוב של אל-על וחיוב של צבר, צמודים זה לזה, על אותו התאריך ואותו מושב בטיסה!!!
      אני פונה לבית דין לתביעות קטנות.
      לצערי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בהחלט לא יאומן

    רק בישראל, 10/01/08 11:44

    רק בישראל יכולה חברה לסדר ככה אנשים ולהמשיך להתקיים. בארצות הברית היו קונסים את צבר מזמן.
    גם חברת אל על היתה יכולה לעשות ךמעשה ולדרוש מצבר להחזיר את הכסף ללקוחה מיד, או היא עצמה היתה צריכה לקחת את התשלום עליה. אחת משתיים.
    פוייייייייייייייייייייייייה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גועל נפש. ככה מתנהגת חברת צבר? טוב לדעת. (ל''ת)

    חיים ליבוביץ, 10/01/08 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טוב שהזהרתם אותי. לא נוסעת יותר עם צבר!

    יוליה, 10/01/08 09:02

    לקח חשוב.
    חברה כל כך גדולה שמרמה אנשים, אסור לנסוע איתם.
    שמעתם?
    לא נוסעים עם צבר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ברור שהלקוחה מדברת שטויות

    פלאשמן, 10/01/08 06:13

    הרי איך צבר השיגו את הפרטים שלה? כי היא עשתה הזמנה בשני האתרים, בדיוק כמו שהם אומרים. ואחר כך היא מספרת שהם מסרבים להחזיר כסף. היא פשוט קנתה שני כרטיסי קולנוע, ורוצה החזר כי יש לה רק תחת אחד לשבת על כיסא....

    הגב לתגובה זו

    • למה הלקוחה מדברת שטויות?

      חיים, 10/01/08 08:54

      אם היא אומרת שחשבה שהטלפון של צבר הוא המשך ישיר של ההזמנה שלה באינטרנט, וגם כשאמרה לנציגת צבר שכבר מסרה את מספר הכרטיס, אומרת לה זו שהיא צריכה את המספר בכל זאת, מדוע צריכה כל לקוחה תמימה לדעת את זה?
      התפקיד של צבר היה לשאול: כבר מסרת את מספר האשראי? וליידע אותה שזו הזמנה כפולה.
      לקוחות תמימים שלא מנוסים כל כך באינטרנט ואינם יודעים במדוייק. חברת צבר וחברת אל-על יודעות שתיהן שהתשלום היה כפול ועליהן לסדר את הדברים ביניהן ולהחזיר מיד את הכסף.
      זו דעתי.
      גניבה לאור היום.

      הגב לתגובה זו

      • שטויות?

        יואביואב, 10/01/08 10:37

        היא מסבירה שבגלל שהיוזמה של הטלפון היתה של צבר אליה, היתה בטוחה שזה המשך ישיר, כמו שאל על מעבירה לסאן דור, למשל.
        החובה על הבירור מוטל על צבר. ברגע שמישהו אומר: כבר נתתי את המספר באתר של אל על, כאן צריך היה נציג צבר להבין ולא להטעות את הלקוחה במתכוון.
        בהחלט מגעיל. שיתביישו צבר.

        הגב לתגובה זו

        • למה שטויות?

          מיקה, 10/01/08 12:07

          לא כל אחד בקיא ברזי האינטרנט ואם הנ''ל קיבלה טלפון כזה מחברת צבר, הודיעה שכבר מסרה באתר של אל-על, היו צריכים בצבר לבדוק. הרי הם מוכרים כרטיסים של אל-על. החובה היתה עליהם וזו חוצפה שהם מוכנים להחזיר רק ''חלק מהכסף''.
          מה זה פה???????????????????????

          הגב לתגובה זו

          • מס' כרטיס אשראי באינטרנט עדיף על מסירה בטלפון

            אם כבר, 12/01/08 20:35

            יש עדיין אנשים החוששים להקליד מס' כרטיס אשראי באינטרנט ומבקשים להשלים את העיסקה טלפונית.

            זאת כנראה הסיבה לסיבוך שנוצר.

            למי שבכל זאת חושש - הסיכון הוא הרבה יותר גדול כאשר מוסרים את הכרטיס למלצר במסעדה, או את הפרטים בטלפון לציפי במשרד שכותבת את הכל על פתק שנזרק אח''כ לפח, או בפקס שגם הוא חשוף ןנזרק ללא גריסה לפח.

            באינטרנט לפחות מנסים להגן על הפרטים. בכל מקרה אם הכרטיס מנוצל לרעה, כלומר המספר נגנב לצורך עיסקה אחרת שאיננה קשורה כלל ללקוח, קל לבטלה כ''עיסקה מרחוק''.

            הגב לתגובה זו

    • טעות בידיך אדון פלאשמן

      dovrat, 10/01/08 12:36

      הלקוחה לא קנתה שני כרטיסי קולנוע בשביל התחת האחד שלה. היא קנתה כרטיס קולנוע, כשהמקום בטיסה מסומן במדוייק. איך חברה כמו אל על לא רואה שמתבצעת כאן הזמנה על אותם מקומות ישיבה? ראיתי זאת באתר תלונה. אל-על מקבלת פעמיים כסף על אותו הכסא. זה בסדר בעיניך?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    במדינת הגנבים השחיתות חוגגת (ל''ת)

    הכל, 09/01/08 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה שמטריד זה איך צבר

    טלי, 09/01/08 20:21

    נכנסה לעסק?!

    איך קיבלו את פרטיה?

    הסיפור קצת תמוה בעיני

    הגב לתגובה זו

    • אכן מדינה של קומבינות

      קומבינות ועוקץ, 10/01/08 13:28

      כל אחד שמצליח לדחוף את הידים שלו לכיסים של הלקוחות, אי אפשר להוציא אותם משם גם עם צבת.
      שיתביישו להם הצבר האלה.

      הגב לתגובה זו

      • נכון לגמרי. גועלים צבר. טוב לדעת. (ל''ת)

        מירי, 10/01/08 14:22

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק לא ''אל על''

    דני ברכה, 09/01/08 17:42

    מתי תלמדו כי עם ''אל על'' או מה שקשור אליה לא עושים עסקים אלא רק שאין ברירה.

    זו חברה שמחיריה הגבוהים ביותר והשרות שלה הגרוע ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר?

      דנידין, 10/01/08 09:56

      אני טס רק עם אל על

      הגב לתגובה זו

      • כל אחד לפי החוויה שלו

        גיא, 10/01/08 16:32

        אני גמרתי עם אל-על.

        יחס מזלזל וחוסר רצון לעזור ועיכובים מיותרים שגרמו לי להחמיץ טיסה.

        אני לא אטוס אל על יותר אלא אם כן אין לי ברירה!

        הגב לתגובה זו

        • גם אני גמרתי עם אל-על. איזה סיפור!!!! (ל''ת)

          נכון, 11/01/08 10:11

          הגב לתגובה זו

          • לא צריך זבל באל על-אל תבואו (ל''ת)

            משה, 17/01/08 12:38

            הגב לתגובה זו

      • אתה ''טס'' עם אלעל כי אתה מגיב בתשלום (ל''ת)

        בלינק בלינק, 15/01/08 15:42

        הגב לתגובה זו

    • אעדיף לשלם יותר ולא לטוס אל על

      תאי, 22/01/08 14:59

      מניסיון חבר'ה תחסכו לכם כאבי ראש ועצבים מיותרים.

      הגב לתגובה זו

    • מסתבר שאתה קורא חלקי הודעה

      עובד אל על, 24/01/08 14:22

      ומגיב לא לעניין. שים לב שהכתבה מצביעה על ''צבר'' כגוף שהטעה את הקונה, לא אל על חייבה כפול.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נ' התמימה

    עצמון, 09/01/08 16:32

    איך עדין לא נזהרים ונותנים מספר כרטיס אשראי למי שמתקשרים אליכם.

    אכן תמימה.

    הגב לתגובה זו

    • תמימה? זו הגדרה עדינה

      תמימה, 10/01/08 10:18

      יותר מתמימה, אבל צבר בטח ובטח שלא תמימים. ממש מכוער

      הגב לתגובה זו

      • תמימה? אולי טיפשה?

        יהודית, אילת, 13/01/08 07:59

        אני כבר נכוויתי פעם מצבר. לי זה הספיק מזמן.
        הגיברת לא התנהגה בשכל. זה שצריך לפצות אותה, שניהם בגדול זה סיפור אחר.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    תודה על הטיפים. אני רצה להזמין חופשה!!!! (ל''ת)

    שיר, 09/01/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא יאומן. רק במדינת ישראל!!! (ל''ת)

    טלי, 09/01/08 16:13

    הגב לתגובה זו

    • NOT JUST IN ISRAEL

      ILLAY, 17/01/08 04:21

      Go live in L.A or many other places in the U.S and you'll miss the service you get in Israel. When you have a complaint, in the U.S and you call costumer service you'll end up speaking to some kinda
      chakalaka in freaken India.
      Im Israel you speak to Israelies

      הגב לתגובה זו