• 38.

    אין כמו לגור בהוד השרון והסביבה

    הוד שרונית, 24/11/07 02:28

    שקט, עצים ירוקים, פארקים, ועכשיו גם רכבת שמגיעה למרכז ת''א תוך חצי שעה. והפוזה? ממנה והלאה..
    והאנשים? בהתאם. סוף סוף לא שומעים את המילים ''ואלה'', ''אחלה'' ו''סבבה'' כל מילה שניה.

    פשוט כיף..
    בעבר חשבתי להשכיר את הדירה שאני גרה בה, לא להאמין איזה ביקוש היה לה, אבל ברגע האחרון החלטתי לשפץ ולגור בה בעצמי ואני נהנית מאוד, רק חסר שותף (פנוי, רגיש, אינטיליגנט ואוהב חתולים) שנעבור יחד לדירה גדולה יותר ;).

  • 37.

    לאפין אביגיל עושה חיל

    רוג'ר, 21/11/07 19:55

    אחלה כתבה, של אחלה כתבת - שאתם בכלל לא מנצלים מספיק באתר שלכם. עד שיש לכם קול רענן, בועט ומסקרן אתם מחביאים אותו ונותנים את הפרונט לכל הזקנים הטרחנים ממעריב.

  • 36.

    אביגיל יפהיפיה וצודקת (ל''ת)

    מאוהב, 21/11/07 16:13

  • 35.

    מחירי שכ''ד באזור המרכז

    Y.N, 21/11/07 14:41

    בחולון שכ''ד ל-3 חדרים 700$
    7 דקות מ-ת''א (דרום)
    עיר למופת
    בבת ים עיר מתפתחת עוד פחות

  • 34.

    נא להכיר עולם אחר

    בעז העצני, 21/11/07 08:50

    אתמול הייתי בהלוויה של עידו זולדן.
    עידו, בחור בן 29, אב לשני ילדים, ובנו של קבלן עשיר. הבחור יכול היה להיות בהנהלת החברה המשפחתית, ליסוע בג'יפ מפואר ולגור בוילה.
    במקום זה הוא בחר לעבור לגור במקום המסוכן ביותר בארץ, בחומש לפני 4 שנים, לאחר שהשתחרר מצה''ל כקצין בגולני.
    לאחר הגירוש מחומש במסגרת ''ההתנתקות'', יכול היה לחזור לוילה בישוב הסמוך, אך בחר לגור בקרוון עם חבריו בשכונת המגורשים.
    הוא דווקא כן השתלב בחברה של אביו, אך בתור מנהל עבודה באגף שהעסיק פועלים יהודים, כשהוא עובד איתם פיזית, וכל העלאת שכר שאביו נתן לו, הוא חילק בין הפועלים.
    הוא נרצח בתוך סוברו 92, כסמל לצניעות שגזר על עצמו.
    האיש הזה, האידיאליסט, הצנוע, המתנדב למען הכלל, הלוחם הנועז, הוא ההיפך הגמור מהתיאור המעולה, שהובא כאן, של הביצה התל אביבית הנהנתנית, האגואיסטית שכולה זיוף.

    • משתתפת בצערך (+דעתי האישית)

      תמר, 24/11/07 02:16

      האדם אכן נשמע אנטי-תיזה לתיאור הנוף האנושי הכללי בביצה התל אביבית..

      אני אישית לא מסתדרת עם תל אביבים ממוצעים. הם נהפכו לפוזה מהלכת על שנים, קריקטורה של עצמם (ושוב בכל כלל יש יוצא מן הכלל) אבל לאחרונה כמעט תמיד כשיוצא לי לדבר עם תל אביבי, אני מיד מגלה שאין לו רכב, הבילוי החביב עליו ביותר הוא הפאבים, הקשר האחרון שלו הסתיים לפני שבוע (והוא כבר מקפץ לאחרת) והוא גר בשכירות הגבוהה הזו כדי שחס וחלילה הפוזה לא תתמסמס מבין אצבעותיו. איך אפשר לחיות בלי פוזה תל אביבית.. ממש בלתי אפשרי..

  • 33.

    עברו לגור בישובי השרון:תל-מונד,פרדסיה ביחידת דיור,איכות חיים (ל''ת)

    רעננה עיר עדיפה, 21/11/07 08:47

  • 32.

    המחירים בר''ג גבעתיים גבוהים מאוד

    אריק, 20/11/07 21:53

    וגם ההיצע נמוך-את הפטנט לעבור ל-ר''ג גבעתיים לא גילךית או המצאת עשו זאת רבים ולכן אין דירות גם כאן ושכר דירה בשמיים.

  • 31.

    גבעתיים רקובה?

    מייקל, 20/11/07 17:21

    גבעתיים רקובה??? לא נראה לי. תל אביב היא אם כל הרקבונות. בגבעתיים שכר דירה יקר בגלל קרבתה לרקבון המוחץ של תל אביב.

    • גבעתיים ור''ג יקרות כי אין היצע

      אמיר, 20/11/07 22:07

      פשוט אין כמעט נכסים להשכרה.

  • 30.

    שכחתם עוד פוזה אחת...

    תל אביבית, 20/11/07 16:18

    הפוזה של אלה שגרים מחוץ לתל אביב וחושבים שהם טובים יותר כי הם לא.
    נו באמת, אני מתה על אלה שבאים מהפריפריה ותופסים תחת על התל אביבים ה''פוזאיסטים'' שכל כך שבויים בדימוי שיצרו לעצמם שהם לא רואים שהפוזאיסטים האמיתיים זה הם ולא התל אביבים שסה''כ גרים איפה שבא להם. אז לכל המלעיזים, תנוחו כבר אוקיי? לא רוצים תל אביב, סבבה.. רק חלאס כבר לרדת על התושבים שכן רוצים.

    • צודקת - (תל אביבי בנשמה) (ל''ת)

      טל, 17/02/12 13:18

  • 29.

    ברור!! מישהו עוד לא הבין את זה?

    שירה, 20/11/07 14:51

    אגב, גם ברמת גן כבר נהיה קשה מאוד למצוא חניה

  • 28.

    מצד שני, גם להשכיר לא שווה

    אמיר ניצן, 20/11/07 14:23

    מצד שני, גם להשכיר לא שווה. עם הסיכון (הבלתי ניתן לפיזור ) שהדייר יסרב להתפנות ובית משפט גם לא יעזור לך, ואפילו רק עם הסיכון שלא כל השנה הדירה תושכר והוצאות שונות מסביב להשכרה, עם כל אלה כבר עדיף לקנות מק''מ ולא דירה, או אפילו להשקיע בתיק מניות לטווח ארוך.

  • 27.

    יש להגביל את מחירי השכירות למקסימום למטר רבוע

    איזי ריידר, 20/11/07 11:15

    הבריחה מת''א כתגובה לעליית מחירי הדירות היא לא התשובה. מה שקורה היום בת''א (עליית מחירי הדירות ) זה תמונה תמציתית ומשקפת של תהליכים שעוברים בכל המדינה
    (השתלטות בעלי ההון על נכסים במרכז ודחיקת חלקים גדולים ממעמד הביניים לגטאות). מי שנכנע בת''א ייכנע מחר בראשון ורמת גן. לכן, הפיתרון הוא בחקיקת חוק שיגביל את גובה שכר הדירה למקסימום למטר, ולקבוע מיסוי על הון ועל רווחים מהשכרת בתים אותם רווחים יש להקצות לדיור ציבורי שיהיה נגיש לכל שכבות האוכלוסייה תמורת תשלום ריאלי עבור הנכס ולא ספקולטיבי.
    ישראל היא המדינה המערבית היחידה שבה גובה שכר הדירה עולה על 50% מההכנסה הממוצעת לאדם במשק. זה צריך להדליק נורה אדומה.

    • הגזמת

      אחד, 20/11/07 12:26

      אולי גם תעביר חוק שמאפשר לגנוב?
      יש שוק חופשי. מי שיקר לו שילך למקומות יותר זולים מחוץ לתל אביב.
      אף אחד לא צריך לסבסד לך מגורים בתל אביב.

    • הרי הפתרונות שאתה מציע הן יחזרו כבומרנג לשוכר

      יוני, 20/11/07 22:05

      אם תגביל את גובה שכר הדירה.

      אז למה שמישהו יקנה דירה להשקעה-הרי כבר הפחת את ההשקעה ללא כדאית ולכן יוצר מצב של מחסור בדירות להשכרה...

      רעיון דבילי שני שלך.
      מיסוי על שכירות-הרי ככל שתעלה את שיעור המס כך מחיר שכר הדירה יעלה-מי אתה חושב יספוג את עליית מחיר שכר הדירה בעקבות המיסוי?
      בעלי הנכסים?

    • הנתון שהבאת אולי נכון לגבי תל אביב

      יאיר, 21/11/07 08:10

      לגבי 50% מהשכר הממוצע.
      השכר הממוצע בארץ הוא כ7900 שקל.
      שכירות ממוצעת בארץ (!!!) היא פחות מ3900 שקל שהם... שים לב... 1012 דולר לפי שער של 3.9 !!!
      אז אולי תגיד - תל אביב היא העיר היחידה בעולם המערבי בה שכר הדירה עולה על 50 אחוז מההכנסה הממוצעת לאדם שגר ועובד בתל אביב - אבל, גם העובדה הזו לא נכונה, שכן השכר הממוצע בתל אביב גבוה יותר מהשכר הממוצע במדינה - כלומר, מעל 8000 שקל בחודש בשקט, ושכר הדירה הממוצע ב לא מגיע ל4000 שקל בחודש (עדיין לא) + יש הרבה ערים בעולם שאם אתה בודק מה השכר הממוצע ומה גובה השכירות אתה תראה שהיחס שם הוא יותר גרוע מתל אביב.
      צודקת אביגיל שמטילה את האשמה על הצעירים שלא מוכנים לגור מחוץ לתל אביב כי זה לא מגניב ולא חוסכים דבר. גדל פה דור שלחלקו, מאוחר יותר, בעת זיקנה לא יהיו לו כסף לחסכונות (אם כי, המזל הוא שמרבית הישראלים תופסים שכל ובורחים מתל אביב אחרי שהם פוגשים בת זוג רצינית ומבינים שאי אפשר לקנות בה דירה ולגדל ילדים בצורה נורמלית).
      לא חסר ישובים שנמצאים במרחק של 20 ומשהו דקות נסיעה (30 דקות) ברכבת- נכון, הרכבת מרגיזה, מאחרת, וכו' אבל זה פתרון אפשרי. וכאן הממשלה צריכה להכנס - היא צריכה לשפר עוד ועוד את מצב תשתיות התחבורה כדי שייקח מעיר כמו נתניה מקסימום 15 דקות להגיע לתל אביב, אבל עד שזזה יקרה , פשוט די להיות מפונקים. אני עזבתי את מקום עבודתי האחרון ואין לי יותר רכב ליסינג, ואין לי יותר רכב בכלל ואני נוסע באוטובוסים, מוניות שרות וטרמפים עם חברים ואני לא מקטר, אז גם אתם יכולים!

      • תגובה ליאיר ובכלל

        מלי, 10/12/07 12:13

        בתור אחת שגרה בת''א ואכן משלמת שכ''ד של מחצית ממשכורתי.
        כדאי שתבדוק טוב טוב לפני שאתה קובע בצורה כך כך נחרצת כי מרבית השוכרים מקבלים משכורת של 8000 ש''ח לפחות. אז זהו שלא נכון יש לא מעט צעירים ששכרם אולי מגיע לשכר ממוצע במשק וגרים בת''א לא בשביל הפוזה או כל דבר אחר אלא כי זה קרוב יחסית למקום העבודה.
        כידוע זמן ברכבת, רכב פרטי, או מונית שרות זה זמן ולא לכולנו יש את הזמן לשבת חצי שעה ולפעמים יותר גם בהלוך וגם בחזור.
        אז פעם הבאה שיש לך מה לומר - תבדוק ואל תעשה הכללות אני מכירה הרבה אנשים שנמצאים במצבי והיו שמחים למצוא דיור זול יותר אבל שיראה טוב ולא חורבות מוזנחות. ולרובנו אין אוטו כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כלכלית להחזיק רכב. אז יאללה מספיק עם השטויות

  • 26.

    מגמתי

    איזי ריידר, 20/11/07 11:01

    מהמחיר הנפשי של עמידה בפקקים מידי יום ביומו לפעמים במשך שעתיים כל יום את מתעלמת.

    • יש רכבת

      אחד, 20/11/07 12:28

      שמגיעה למרכז תל אביב ללא פקקים.
      נכון שהשרות לא משהו, אבל זה שווה.

  • 25.

    הדרום הוא האלטרנטיבה

    יעקב, 20/11/07 07:00

    במחיר שכירות דירת 3 חדרים בת''א ניתן לשכור קוטג' 5 חדרים בבאר שבע בשכונה טובה שקטה וירוקה.
    באר שבע מרוחקת מתל אביב במרחק של מקסימום שעה וחצי נסיעה.
    רכבת לתל אביב לוקחת אותך מהאוניברסיטה או ממרכז העיר ומורידה אותך בעזריאלי בלי שום פקקים בדרך.אז מה חכם לעשות?

  • 24.

    הדרום הוא האלטרנטיבה

    יעקב, 20/11/07 06:59

    במחיר שכירות דירת 3 חדרים בת''א ניתן לשכור קוטג' 5 חדרים בבאר שבע בשכונה טובה שקטה וירוקה.
    באר שבע מרוחקת מתל אביב במרחק של מקסימום שעה וחצי נסיעה.
    רכבת לתל אביב לוקחת אותך מהאוניברסיטה או ממרכז העיר ומורידה אותך בעזריאלי בלי שום פקקים בדרך.אז מה חכם לעשות?

  • 23.

    לגור בת''א זה קול??? למה בדיוק? אני גר בר''ג ו..

    כיכר אורדע שולט, 20/11/07 02:33

    זה אחד הדברים החכמים שעשיתי, אז אני כאילו לא קול. נו, מה זה משנה, העיקר הקלישאות. בואו לר''ג, בדיוק 2 דקות מת''א וגם ממש לא מפתה לצאת כל יום לברים של העיר הגדולה. פעם ב.. אם רוצים ללכת לשתות משהו אז קופצים עם האוטו, אבל באמת שזה ממש לא חכם (ולא קול, אם כבר...) לגור בדירה קטנה ועבשה באמצע הג'יפה התל-אביבית. תראה בסביח

  • 22.

    הכל פוזה

    אילן, 20/11/07 00:38

    גרתי בת''א חצי שנה הספיק לי להבין שלעולם אני לא חוזר לשם .
    90 אחוז מאלו שמדברים כל כמה כייף לגור שם עושים זאת באילוץ או לשם הפוזה , העיר דביקה בקייץ , מלוכלכת , מג'וייפת להחריד , צפופה בטירוף , פקוקה כל הזמן , קשה לנוע בה בחופשיות , מלאה בפוזה שהופכת אנשים אמיתיים לציניים , לפלצנים ולחוצים .
    כל זה בשביל לגור בדירת חדר צפופה ולהחנק כלכלית .
    בירושלים לעומתה שמתפתחת בצורה מדהימה הן מבחינת תשתית , כבישים , רחובות , ניקיון , וים של מקומות בילוי איכותיים עם מזג אויר צלול וקריר , מצטיירת כמקום שומם .
    תל אביבים יקרים חבל להמשיך עם הפוזה היא בסופו של יום חונקת .

    • ירושלים מתפתחת ? לאיזה כיוון בדיוק ? (ל''ת)

      ניר, 17/02/12 13:20

  • 21.

    הכל פוזה

    אילן, 20/11/07 00:38

    גרתי בת''א חצי שנה הספיק לי להבין שלעולם אני לא חוזר לשם .
    90 אחוז מאלו שמדברים כל כמה כייף לגור שם עושים זאת באילוץ או לשם הפוזה , העיר דביקה בקייץ , מלוכלכת , מג'וייפת להחריד , צפופה בטירוף , פקוקה כל הזמן , קשה לנוע בה בחופשיות , מלאה בפוזה שהופכת אנשים אמיתיים לציניים , לפלצנים ולחוצים .
    כל זה בשביל לגור בדירת חדר צפופה ולהחנק כלכלית .
    בירושלים לעומתה שמתפתחת בצורה מדהימה הן מבחינת תשתית , כבישים , רחובות , ניקיון , וים של מקומות בילוי איכותיים עם מזג אויר צלול וקריר , מצטיירת כמקום שומם .
    תל אביבים יקרים חבל להמשיך עם הפוזה היא בסופו של יום חונקת .

    • המחירים בירושלים בשמים!!

      ירושלמית לשעבר, 20/11/07 16:47

      דירת 4 חדרים בבית הכרם- 800$, בבית וגן- כנ''ל, שלא לדבר על רחביה, נחלאות או קטמון הישנה- למיליונרים בלבד!

      • זה דווקא מראה ההיפך, לא מזמן ראיתי דירת מרתף של חדר וחצי ב 800 דולר

        מיואש, 20/11/07 23:10

        איפה?
        בתל אביב...

        • ראיתי גם בירושלים, כבר לפני שנה

          ., 21/11/07 20:31

          עזבתי את ירושלים כי נגמר לי הכסף, ואני רוצה לחזור אבל יקר מדי.

          אני כבר שנה מסתכלת כל יום במודעות... וכן, כבר ראיתי מודעה על דירת חדר בקומת מרתף ב- 800$, והמודעה נעלמה תוך יומיים שלושה, כלומר הדירה אכן הושכרה.

  • 20.

    משכיר יחסית זול יותר

    בעלבית, 19/11/07 23:25

    כן, אני משכיר את הדירה תמיד ב 10% - 15% זול יותר אבל רק למי שאני רוצה. אף אחד לא רוצה לעזוב כי כל כך נעים תמיד לשלם פחות. לא חסר ה 100 דולר האלה ולא יעשו אותי ממש עשיר אבל זה נותן ממש ממש ביטחון. תל אביב היא עיר מלאה בפעילות, עיר תוססת, מלאה מקומות בילוי, צבעונית כמו ערים רבות באירופה וממש כייף להיות בה. זה מה זה משעמם בקניונים של ראשון-נסציונה-רמתגן-חיפה-עפולה-בארשבע
    העיר היחידה שעולה עליה היא ירושליים שזו עיר יחידה במינה. (בעולם כולו) מי שרוצה לגור במקום טוב שישלם. בניו יורק זה עולה כפול. כך גם בפרנקפורט, פריז, וגם ערים קטנות באירופה יקרות בהרבה מתל אביב. הבעיה היא לא השכירות. הבעיה היא המשכורת...

  • 19.

    אביגיל, שכחת את חולון!

    זאב, 19/11/07 23:10

    אהלן אביגיל,
    יש עיר קרובה יותר מראשון לציון לתל אביב והיא חולון.
    אחלה עיר לגור בה ובערב היא בדיוק 5-10 דקות מתל אביב.

  • 18.

    תבדקו את בת-ים

    אלונה, 19/11/07 22:54

    10 דקות נסיעה ואתם חיים בת''א
    השכירות הגיונית [מתחילה לעלות] בלי פלצנות ,ועם נוף לים
    מחכה לכם!!!

  • 17.

    לחץ השוכרים הוא מיתוס ולא יותר!!!

    אבי, 19/11/07 22:51

    לאחרונה יצא לי שכור שתי דירות ולהשכיר אחת שגרתי בה. בשתי הפעמים ששכרתי באתי לבדי לדירה ואיש לא הגיע איתי, למעט שני זוגות שהגיעו מאוחר יותר, הסתכלו ולא לקחו. לדירה שהשכרתי התקשרו לא מעט אבל לא ממש המון והיא הייתה בהחלט אטרקטיבית. מכולם הגיעו בטפטוף 10 זוגות שהיו בטוחים שיגיעו איתם אלפים, אבל ממש לא. מכולם היו כאלה שממש לא קפצו על הדירה. הלחץ שגורם לאנשים לשכור דירה בטלפון מבלי לראות הוא מיתוס. סתם. אנשים מבזבזים כסף בגלל שמועות על לחץ.

    חבל!

    • לא הגיוני. זה עוד אקטואלי? (ל''ת)

      משה, 19/11/07 23:12

    • קשקשן הלחץ הוא אמיתי (ל''ת)

      יעל, 20/11/07 00:39

  • 16.

    לחץ השוכרים הוא מיתוס ולא יותר!!!

    אבי, 19/11/07 22:51

    לאחרונה יצא לי שכור שתי דירות ולהשכיר אחת שגרתי בה. בשתי הפעמים ששכרתי באתי לבדי לדירה ואיש לא הגיע איתי, למעט שני זוגות שהגיעו מאוחר יותר, הסתכלו ולא לקחו. לדירה שהשכרתי התקשרו לא מעט אבל לא ממש המון והיא הייתה בהחלט אטרקטיבית. מכולם הגיעו בטפטוף 10 זוגות שהיו בטוחים שיגיעו איתם אלפים, אבל ממש לא. מכולם היו כאלה שממש לא קפצו על הדירה. הלחץ שגורם לאנשים לשכור דירה בטלפון מבלי לראות הוא מיתוס. סתם. אנשים מבזבזים כסף בגלל שמועות על לחץ.

    חבל!

  • 15.

    '' גן סאקר נקרא על שמו '' ...... (ל''ת)

    חזק מאוד, 19/11/07 22:43

  • 14.

    תביאו את העבודות ואת האוניברסטאות לצפון (ל''ת)

    אבי, 19/11/07 21:54

    • בדיוק! המיקום במילא לא משנה אז שיפריחו את הצפון (ל''ת)

      ליאת, 19/11/07 22:54

  • 13.

    עניים תגורו לא בתל אביב (ל''ת)

    תל אביבי עשיר, 19/11/07 21:48

    • אתה רווק לפחות? (ל''ת)

      לוהטת1, 19/11/07 23:03

  • 12.

    נהניתי לא להסכים.

    שחר, 19/11/07 21:41

    ברכות למעריב. סופסוף יש כתבת שיודעת לכתוב. סופסוף יש כתבה שאפשר לקרוא בלי להתעצבן משגיאות לשוניות. והכי חשוב: ללקק את השפתיים מרוב הנאה ועונג. הילדה שולטת בשפה ויש לה חוש הומור.

    אביגיל, אני לא מוכן לגור בראשל''צ, לחזור מהעבודה, להתרענן ולחזור לת''א לבילוי. איפה אני אמצא חנייה? ואיפה הכיף בידיעה שאפשר לסגור על בילוי מעכשיו לעכשיו או סתם לרדת לקפה השכונתי? כן. ת''א יקרה יותר, ומה שיקר יותר שווה יותר.

    ואני גם מצליח לחסוך.
    והכי חשוב: אני ספונטני, בעל חוש הומור ונראה סוף. תעשי לי ילד?

    • ת''א יקרה יותר וממש, אבל ממש לא שווה את זה... (ל''ת)

      תל אביבי לשעבר, 19/11/07 22:50

    • שחר, צודק לחלוטין!

      עדי, 20/11/07 08:15

      זו בדיוק ההנאה בעיר הזו. אני יוצאת מהעבודה בשש, מגיעה הביתה תוך 20 דקות, וישר יוצאת ברגל לסטודיו סי. משם חוזרת למקלחת מהירה ותוך כמה דקות לבית הקפה השכונתי (זוריק, אם שאלתם), או לבאר הקרוב (השכן?) או לאחד החברים שגרים ליד. ואם בא לי לשאוף אוויר, הפארק נמצא ממש לידי... בלי חיפושי חניה, בלי תכנונים, בלי חישובי כדאיות. הכל פה. אז נכון, אני לא חוסכת יותר מדי (הי, לפחות יש לי ביטוח מנהלים וקרן השתלמות, שזה משהו) אבל מצד שני ההוצאות שלי לא היו יורדות אם הייתי ברמת גן - גם הייתי מוציאה אותו דבר וגם הייתי מבזבזת יותר זמן. וזמן, חברים, זה כסף... מה המסקנה?

      שחר - גם אני ספונטנית בעלת חוש הומור ואטרקטיבית למדיי. בוא, הרחם שלי מחכה :)

  • 11.

    כ מילה בסלע (ל''ת)

    רז, 19/11/07 21:39

  • 10.

    אני אגור בת''א רק אם ישלמו לי

    Z, 19/11/07 21:38

    שונא את ת''א

    • אני לא אגור שם גם אם ישלמו לי (ל''ת)

      אביב, 21/11/07 08:51

  • 9.

    תל אביב סיטי...עלק

    T-Rex, 19/11/07 21:37

    מדוייקת ואמיתית .נהניתי לקרוא ולהבין..שאני...עוזב את ת''א.

  • 8.

    גבעתיים או רמת גן ???? בדיוק אותם המחירים

    ליאור, 19/11/07 21:37

    אביגיל לא בדקת כנראה לאחרונה מחירי דירות בגבעתיים ורמת גן אולי זה נראה מהתחלה יותר זול טיפה אך אחרי שתוסיפי מחיר של ארנונה 600-780 שקל זה בדיוק אותו כסף

    • צודק!גבעתיים הרקובה אותם מחירים. (ל''ת)

      ליז, 19/11/07 23:10

  • 7.

    אני לא מבין דבר אחד

    דון קישוט, 19/11/07 21:17

    איך לכל אלה שגרים בתל אביב יש מלא זמן לשבת בבתי קפה ביום ובברים בלילה. במה הם עהבודים?
    איך הם חיים?
    זה באמת שאלה לא פתורה שאף אחד לא מצליח לענות לי עליה

    • עושים כסף מקומבינות שנרקמות בבתי קפה !!

      שם המשחק כסף, 19/11/07 22:48

      אני מכיר יותר מאדם אחד שחי מקניה ומכירה .......... באופן כללי !!
      חלק ביהלומים קונים ומוכרים בלי לצאת מהבית קפה (יש להם מתווכים בבורסה שרצים בשבילם) או כאילו שחיים את המניות ....... או סתם סוחרים שקונים ומוכרים בטלפון מהבית קפה ...... או מהפנטהאוז שלו מול הים !!
      שם המשחק להריח כסף ולחפש אותו .... לא מעניין אותם תוכן או דרך חיים שמעניין אותם .... מרדף מטורף אינסופי אחרי כסף .... ואני לא מדבר על אנשים עשירים מאוד ....... מדובר על הרבה אנשים שמשחקים עם כמה מאות אלפי דולרים ... ומזה מתגלגלים וחיים טוב !!
      מי שנפל או סתם התרסק ....... מהר מאוד יוצא מתל אביב .... לשוליים !!

    • אבל זו עובדה. תעלומה. אניגמה. (ל''ת)

      חולת רוח, 19/11/07 23:04

  • 6.

    מי שטפש ומתנהג כמו טפש ישאר טפש

    איציק, 19/11/07 18:00

    המחירים בתל אביב הם תוצאה של היצע וביקוש. מי שלא יכול לגור שלא יגור שם ויעבור עיר אחרת בסביבה. לאנשים יש גם סיבות אחרות מעבר למחיר. מה לגבי הבזבוז זמן שלעמוד בפקקים בבוקר לעבודה. מה לעשות שכל מוסדות הבידור והתרבות נמצאים בתל אביב.
    מה לעשות שמרבית העבודות הינן באיזור תל אביב.

    • הפקקים אינם סיבה

      שוכר מאושר, 19/11/07 19:05

      האם התכונת לעצמך בניסוח הכותרת ?
      האם חשבת כמה פקקים יש לעבור מרמת גן לעזריאלי?
      לכן מי שלא יכול לחלץ עצמו ''מהקופסה'' תמיד ימצא סיבה לבכות על מר גורלו .
      לפני 6 חודשים לאחר חיפושים אחר דירת 3 חדרים בת-א מצאתי ברמת גן דירה שוות ערך לדירת 1.5 חדרים בת-א

    • גם נכון-אבל

      רותם, 19/11/07 19:44

      שכל אחד יעשה מה מתאים לו. מי שיכול שיגור בתל אביב ומי שלא ומוכן לסבול את הפקקים שזה סוג של תרפיה בבוקר לשמוע רדיו במזגן- אשריי לו

    • בגלל זה יחזירו את רמת הגולן

      יורם, 19/11/07 22:54

      נכון,הכל בתא,העבודות,התרבות, כולם רוצים להיות בתא,ולאט לאט
      המדינה תצתמצם לאיזור החוף המרכזי-ומשם לים הדך קצרה,,האימפריה הרומית נפלה
      גם תל אביב תיפול

    • עניין הפקקים בולשיט-אם אתה גר בצפון ת''א

      רמי, 20/11/07 21:55

      ואני גר ליד הבורסה בר''ג בשכונת עלית,הגפן או ותיקים .

      ושנינו מעוניינים להגיע חמרכז ת''א -אני אגיע הרבה לפניך...

  • 5.

    עדיף לגור אחרי חדרה או אחרי גדרה חצי מחיר וטוב לנו עם זה (ל''ת)

    לא לעושק, 19/11/07 14:41

  • 4.

    את כותבת יפה (ל''ת)

    צ., 19/11/07 13:28

  • 3.

    לוד, רמלה.. השמאל הקיצוני רוצה גטו שנגמר באשדוד , פ''ת ונתניה (ל''ת)

    ולכן המחירים, 19/11/07 12:33

    • נכון.. אתה צודק

      קבלן, 19/11/07 14:51

      יש לך בעיהה עם זה?
      אף אחד לא חייב לך כלום

  • 2.

    לאפין שולטתתתתת !

    יאיר אולמרט, 19/11/07 12:28

    אולי לא תאמינו לי אבל מאז שאביגיל עברה לגור בראשון ובשל הקרבה לרחובות חזינו אצלנו בגל עליות מחירים :)

  • 1.

    וואלה צודקת (ל''ת)

    מאיר, 19/11/07 11:38