• 31.

    עאכרע

    אלי, 10/06/10 14:25

    בלי גם אוטו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    במילה אחת מ-א-ז-ד-ה -6- -!-

    דני, 26/12/09 13:04

    המאזדה שולטלתתתת

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רהט 19 .44

    בשיר דבסאן, 29/09/09 01:29

    סובארו מלך המדבר קמו גמל

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נראית חזקה מאוד

    שאול, 06/09/09 13:12

    הסובארו החדשה לגמרי תפסה לי את העין

    מערכת הנעה כפולה ברכב מנהלים - לא רע בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לדעתי..

    חן, 26/02/09 22:34

    המונדיאו יותר טובה משאר המכוניות,נהגתי בה וזה פשוט רכב מליגה אחרת.
    אבל גם אין מה לדבר על ה B4 החדשה..אוטו מדהים.
    המונדיאו לוקחתע.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חרטא עפה

    ניר, 23/01/09 10:02

    הפורד מונדאו זה סתם מותג חסר ערך כמו לקנות ג'ינס של דיזל ולשלם עליו 2000 שקל כשהוא שווה 40 אגורות.
    פורד זה רק שם ופה זה נגמר.
    פעם מכונית של פורד היה משהו שהיית מתלהב ממנו כמו מוסטאנג וכמו פורד GT אבל היום פורד מרשים לעצמם ''לזלזל'' בצרכן ובטוחים שכל קופסאת טונה בשם פורד תרוץ בשוק וזאת טעות. הפורד מונדאו היא על הפנים היא לא מצדיקה מחיר! בסופו של דבר עוד משלמים כפול כי ההחזקה שלה יקרה מבחינת דלק, ומוסך שצריך לעשות מנוי אליו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאזדה 6 הכי טובה!!!. (ל''ת)

    www.kaif.fav.co.il, 12/09/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה אני מעדיף

    יניב, 28/07/08 23:22

    תגידו מה שתגידו אני על הB4 שלי לא מוותר לא אכפת לי סקרים סובארו B4 זה הרכב הכי טוב והכי חזק שאני מכיר

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סובארו הכי הכי חזקה (ל''ת)

    wrx80, 28/06/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סוזוקי ליאנה נקודה .

    אור, 05/06/08 07:42

    חסכונית ועושה את ההעבודה בלי פוזה תחזוקה 0 .צריכת דלק מעולה
    חבל לקנות רכב מנהלים שחוץ מי פוזה ויוקרה וחור בכיס לא נותן שום דבר נוסף גם ככה רוב הזמן תקועים בפקק בתוכנית טופ גיר הידועה משתמשים בליאנה סוסת עבודה .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ה B-4 מספר 1

    איציק, 22/12/07 10:49

    רכב אמין !נעים לנסיעה מהיר ויפה
    ממליץ בחום

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני קיבלת אתמול את המונדאו בדגם היקר יותר .הרכב באמת בליגה אחרת (ל''ת)

    א, 30/11/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הונדה אקורד מס 1

    טכ, 26/11/07 02:22

    היה לי מאזדה 6 והונדה אקורד אפילו שאין לאקורד איבזור וחבל היא טובה מכל הבחינות מאזדה יותר קוסמטית אין על הונדה אקורד

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מעולה

    רוסי, 19/11/07 11:20

    אחלה כתבה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    טויוטה אונסיס סטיישן דיזל 2.2 177 כ''ס

    יורם, 19/11/07 10:36

    גם יפה גם קורעת כבישים גם חסכונית בדלק וכמובן איכות יפנית

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לאדה

    דוד, 14/11/07 20:27

    אין כמו לאדה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כפרטי שבודק את הרכבים האלה ברור לי שהמונדיאו

    חיים, 14/11/07 17:59

    הינה הקניה הטובה ביותר על הנייר.
    עם זאת אני מוטרד בעיקר ביחס לשני גורמים עיקריים
    אמינות
    וצריכת דלק של המנוע הגדול יותר וגם בשל העובדה שמדובר ברכב כבד יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רכבי מנהלים ב 151K

    ליאור, 14/11/07 15:25

    לכל המגיבים נסעתי בכל 4 המכוניות מהדגמים הקודמים ב 6 ובמונדיאו, אכן ההונדה חזקה אך לא נוחה, ה 6 הייתה קשה ויותר אהבתי את ה B4 עליה אך כנהג ונוסע התאהבתי במונדיאו (למרות חולשת המנוע בדגם הקודם) ברור לי שהעדיף את המונדיאו בייחוד שהתחזוקה לא עלי. מכיוון שהרכבים עמדו לרשותי לזמן קצר אין אני יודע מי אמינה יותר וזה יכול להוכיח רק הזמן אך כאמור ברכבים הנ''ל זה לא רלוונטי.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה זה לא מופיע ב''רכב''

    רון, 14/11/07 14:48

    מה הקטע עם המדריך לצרכן

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סובארו אין 165 כ''ס

    לכתב מעריב, 14/11/07 14:44

    הדגם של 2008 הורידו את כוחות הסוס ל 160.

    חוץ מזה כל הכבוד על הכתבה

    הגב לתגובה זו

    • ההספק האמיתי נמוך בהרבה..

      עמית, 14/11/07 15:52

      אצל כל המכוניות,ולראיה הכתבה שפורסמה השבוע במעריב .בבדיקה
      של מספר דגמים מהיצרן התגלו ירידות של עשרות אחוזים בין כ''ס רשום לבין כ''ס במדידה . לכן אין מה להתרשם מידי מנתוני הספק מהספר
      מה שחשוב הוא באיזה סל''ד מושג שיא המומנט .ככל שהסל''ד נמוך והמומנט קרוב לשיא - כך הניצולת גבוהה יותר.

      הגב לתגובה זו

      • אתה כותב שטויות

        לעמית, 14/11/07 17:10

        הכתבה מטופשת ומטעה הנתונים שהיצרן מפרסם הם ביציאה מהמנוע ולא בגלגל מה שבדקו בכתבה זה את כוחות הסוס בגלגל .אין מה להשוות

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בדיחה

    san, 14/11/07 14:41

    כבעלים לשעבר של מונדאו, עד לפני כשנה, אותה החלפתי באקורד (לא הדגם הערום מאיבזור שמוצג כאן) -
    אין מה להשוות בין הרכבים.
    למונדאו שני יתרונות: בטוח יותר ומרווח יותר וזהו.
    המונדאו רכב כבד שמגיב לאט, זולל דלק והסיבה שנפטרתי ממנו הייתה שבמשך 3 חודשים הרכב נכנס 5 פעמים למוסך על קילקולים שונים.
    ההונדה לעומתו מדהימה, רכב מהנה לנהיגה ומניסיון עבר עם הונדות, מעבר לטיפול התקופתיים, לא רואה מוסך.

    אם אתה מחפש טנק - לך על מונדאו
    ואם רכב בעל ביצועים טובים ואמין, אל תהסס, בחר באקורד ולא תצטער

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היית מקשקש שטויות....

      מצחיק, 16/11/07 11:40

      היית שם לב שמדובר על המונדאו החדשה לאחר שמזדה השתלטה על פורד והמונדאו הנ''ל מצויידת במנוע של מזדה 6 2007. כמו כן שינו את כל המרכב והמרכיבים של המונדאו הישנה! אז לפני שאתה קופץ ומדבר שטויות, עצור, תחשוב, תנשום ותגיב.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא ברור

    העורב, 14/11/07 13:35

    מכל הכתבה משתמע שהמונדיאו ראשונה, אחריה האקורד, המזדה, ולבסוף הסובארו. פתאום בא הפרק האחרון בכתבה והופך כמעט את הפירמידה על ראשה - ללא נימוקים משכנעים. לא מובן גם מה ההתפעלות הגדולה מעיצוב הפנים שלהפורד - נקודת הזכות העיקרית שהכתב מצא במונדיאו - לדעתי מדובר באיכות פלסטיק שמתאימה לציי מכוניות ולא לרכב מנהלים. אני נוהג באקורד הנ''ל (שכמובן שיש לה מתגי שליטה על גלגל ההגה ולא כמו שנכתב). השילוב בין היהלום (המנוע) לבין התכשיט (תיבת ההילוכים) הוא לדעתי גאוני. תוסיפו אמינות מוחלטת וביצועים שלא חוויתי בשום מנוע 2000 סמ''ק אחר - והמסקנה ברורה באיזה רכב לבחור.

    הגב לתגובה זו

    • מסבירים לך שלקחו מכוניות באותו מחיר, קרי 151K

      בלה בלה, 14/11/07 14:35

      הונדה לא יכולה לתת גירסה מאובזרת במחיר כזה, היא יקרה שלא בצדק ואיננה איכותית מספיק... היא חברה שחושבת שהיא חברת אמצע, בין עממי ליוקרה והאמת אין דבר כזה, בארה''ב העלויות נמוכות בהרבה והייצור בתוך ארה''ב ולכן היא מצליחה שם... פה הפער לא הגיוני בינה לבין המתחרות במחיר...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    האמת הפשוטה היא...

    יצחקיטו, 14/11/07 13:29

    שסובארו תמשיך לנסוע הרבה אחרי שכל שלושת המתחרים ישכבו במיגרש גרוטאות יחד עם מערכת ההנעה 4x4 ''הפחות יעילה '' מהבקרת יציבות של המזדה.
    וכל מי שמתכחש לאמינות המוכחת של סובארו עדיף שהוא ישתוק כי פשוט הוא סתם עוד כתב משוחד.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה עם אמינות ועם עלות שימוש ???

    קורא, 14/11/07 13:24

    מי מהן הכי אמינה (סובארו ?) ומי הכי מועדת לתקלות קטנות ומעצבנות (פורד?)

    מה לגבי עלות שימוש - ק''מ לליטר דלק ? עלות תחזוקה במוסך ? עלות חלפים ?

    בפועל רוב הנסיעות הן בתוך העיר ובתנאי נסיעה איטית - מי הכי טובה לשימוש עירוני ?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גיל מלמד???? מי אתה?

    חנית, 14/11/07 13:22

    מה לך ולרכבים תסביר בבקשה!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי זה הגיל מלמד הזה???

    זזי, 14/11/07 13:19

    וואלאק בארץ כל כתב הוא אלוף יאלה אחי תן גז ושחרר אותנו מהשתויות שלך!!! או שתכתוב איזה ''אוטו''ביוגרפיה שנבין מי אתה בכלל ומה הקשר שלך לרכבים

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שכחתם טויוטה אונסיס (ל''ת)

    נועם, 14/11/07 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בחירה נכונה

    הידען, 14/11/07 12:31

    מדובר בכלי רכב לא ספורטיביים, שמטרתם הפגנת נוכחות, גודל, נוחות, ולכן הבחירה במונדאו מתאימה.
    גם נושא האמינות והסחירות (טוב ביפניות, פחות טוב באירופיות) לא רלוונטי למי שהרכב לא נקנה ע ידי הנהג

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא נציג סובארו, לא נציג מאזדה ובכל זאת

    רונן, 14/11/07 12:24

    מכיר את ה-B4 ואת ה-6 היטב. נוהג כיום בראשונה ונהגתי בשנייה לא מעט. הסובארו נוחה יותר, נעימה יותר, מפנקת יותר וגם מקורית יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טוב, הבנו שאתה אוהב את המונדאו ולכן כל המבחן משוחד מראש! (ל''ת)

    אריה, 14/11/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמובן ש B4. סמ''ק מול סמ''ק ,ה B4 לוקחת

    י, 14/11/07 12:06

    נותנת כוח זמין כבר בסלדים נמוכים, קלה יותר מכל האחרות ובעלת ההספק הגבוה ביותר. אני בטוח גם שהמנוע שלה נשמע הכי טוב...

    הגב לתגובה זו