• 23.

    כנס..

    ל13, 22/08/08 04:35

    אולי אתה בעצם מובטל אבל עדיין יש לך הכנסה חודשית....אתה אומר שהם ביקשו לראות כסף נכנס...יש לך...
    אני מאמין שממוצע אתה משכיר כל דירה ב 600$
    שזה 1200 $ שזה קרוב ל4200 שקל...בלי להחזיר משכנתא ! אז יש לך הכנסה חודשית...
    ואם בנק אחד לא מביא לך..עבור לבנק הבא..וכך הלאה...

    בהצלחה..

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הזדמנות עסקית

    חלי, 16/04/08 23:49

    מי שבאמת מחפש דרך ליצור הכנסה פסיבית וליצור הון התחלתי כלשהו שיפנה אליי אני עובדת עם חברת MLM המצליחה ביותר בתחום שלה, חברה בינלאומית שהיא מעצמה כלכלית והיא הגיעה לארץ לא מזמן היא הולכת לחולל מהפכה עם טכנולוגיות ופטנטים שהם פורצי דרך... יש כן דרך מדהימה לעשות כסף ולצבור הון ולשנות סגנון חיים..מעבר לזה, לשנות תפיסה כלכלית ללמוד ולהתפתח ולעבוד בשיתוף עם אנשים מדהימים.. כי לכולנו מגיע יותר!!
    מי שמעוניין בפרטים שיצור איתי קשר: 0545701616 או במייל..
    וטיפ קטן: חובה לקרוא את ''בית ספר לעסקים'' ספר מדהים! ובהצלחה לכולםםם

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכנסה פסיבית

    איציק, 15/12/07 20:17

    הספר המפורסם אבא עשיר... מהמם
    נותן לנו תובנות לחיים. לכל מי שלא נולד לאבא עשיר או התחתן אם אשה עשירה ...אפשר לייצור נכסים באמצעות הכנסה פסיבית דרך הצטרפות לחב' שיווק רישתי או במילים מקצועיות יותר שיווק רב שכבתי רק שצריך לזהות בדיוק ובזמן מהי חב' שיווק רישתי מצליחה ו... שנועדה לגדולות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ממליץ על הספר

    אחד שקרא, 02/11/07 16:00

    בהשקעה של כמה עשרות שקלים, תלמדו כמה ערכי יסוד בצבירת כסף.
    עשירים סביר להניח לא תהיו לאחר קריאת הספר, אבל מצבכם ישתפר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נשמע כמו שיח חירשים

    איתן1, 27/10/07 21:41

    הבעיה הראשית של הכתב ושל הדר' שוב-עמי היא שהם לא טרחו להתעמק בתיאוריה (הלא כ''כ מסובכת) של קיוסאקי.
    הלוואי שהרפורמה בחינוך תביא לילדינו את רעיונותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הוא עשה הון התחלתי מהמצאה מסוימת

    תמיר, 27/10/07 20:07

    כדי להתחיל צריך הון התחלתי. את ההון הראשוני שלו הוא עשה מהמצאת ארנקים מפלסטיק לגולשים. למה הוא לא מספר על זה??

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. למעשה הוא הקים שלוש חברות כושלות

      שרלטנות זו, 27/10/07 20:53

      שקרסו כולן אבל הוא הצליח בזכותן לקבל הלוואות מהבנק. כי החברות עצמן היוו ערך בר מימוש (שאפשר למכרן לקונה אחר).
      המשפט של קיוסאקי שאומר שלא צריך כסף כדי לעשות כסף הוא שרלטנות והונאה.
      אף בנק בארה''ב (להוציא מלווים פרטים בריבית קצוצה שאיתם לא כדאי להתעסק והם הרבה פעמים מקושרים למאפיה) לא יתן לך כסף אם אין לך גיבוי להלוואה. במיקרה של משכנתא זה יהיה הבית כנכס שניתן למימושו של הבנק אם אתה קורס כלכלית. בדקתי בעצמי והתייעצתי עם כל מיני רואי חשבון ובכל מקום אמרו לי את אותו משפט :
      in order to make money you need money.

      שרלטנים בהחלט יודעים לעשות כסף על חשבון הוזים למיניהם.
      לא שמעתי על אף אחד שהלך לפי דרכו ועשה הון עתק של כסף.

      הגב לתגובה זו

      • זה שלא שמעת על אף אחד לא אומר שאתה צודק

        אפשרות אחרת, 14/12/07 08:41

        אולי ישנה אפשרות שקיימים או קורים דברים שאתה לא יודע. חוצמזה הרי אם כן תשמע-תמיד יהיו התירוצים למה הם הצליחו ואני לא יכול.
        תתמקד בעצמך במה אתה רוצה ותלך לשם. עזוב את האחרים

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    רוצים לדעת. האם הקניון הגדול בחיפה נפתח ? האם אלי ישי אוכף את החוק? (ל''ת)

    סוחרת, 27/10/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כסף

    אבי, 27/10/07 12:07

    כולם חכמים גדולים אים אין לך סכום כסף ביד במזומן להתחלה כמו מספר אנשים בישראל קשה מאוד ליצר כסף כול העשירים או שקיבלו ירושות מדור קודם קודם והימשכו ליצר כסף או שהביגעו בדרכים ערמוניות אני לא ראיתי שמישהו שהוא לא מיוחס נכנס לבנק ומקבל אשראי לתחילת הדרך ןאים כבר קיבל וחלילה ימעד רוב שנתיו הטובות יצטרך לשלם את החוב

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה אירוני שזאת הטעות :) (ל''ת)

    עדו, 26/10/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל פלצן שעשה כמה גרושים נהיה מדען ליצירת כסף-כולה קצת מזל ואמביציה

    איילת, 26/10/07 19:02

    להיות בזמן הנכון במקום הנכון וליזום משהו , זה כל הסיפור, כל הספרים האלה שווים לתחת אם אין לבן אדם בטחון עצמי ליזום משהו אז שלא יספרו לנו סיפורים ,חוץ מזה עם כמה מזלגות יכול באפט לאכול? על כמה מכוניות הוא יכול לנסוע בבת אחת? בכמה ארמונות הוא יכול לגור? ואף אחד לא לוקח איתו כלום לקבר אז חבר'ה אין לאן לרוץ,גם הפרעונים שלקחו איתם לקבר את הזהב שלהם ,זה לא עזר להם בהרבה הם עדיין שלדים אז תרגיעו

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז נראה אותך עושה כסף

      רינה, 27/10/07 13:20

      אם זה כל כך קל תעשי בעצמך כסף ואם לא תצליחי אל תגידי שזה בגלל שלא היה לך מזל. המילה מזל זה רק תכשיט למחשבה נכונה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תאוריה לחוד ומציאות לחוד

    אחד העם, 26/10/07 19:01

    בבעלותי 2 דירות על שמי בטאבו מושכרות ללא משכנתא
    פניתי לכל הבנקים למשכנתאות בבקשה לקבל בסך הכול 50000 דולר=200000 שקל לקניית דירה נוספת.מוכן הייתי לשעבד את כל הדירות אולם הייתה התעקשות גורפת לקבלת תלושי שכר ומה לעשות שאני נכון לעכשיו מובטל.
    כנראה שאת התאוריות שלך קיוסאקי ניתן ליישם בארצות הברית אך לא בישראל

    הגב לתגובה זו

    • רק 50,000 $ ?!

      אילן, 31/10/07 13:54

      ואין לך הכנסה מעבודה , איפה אתה יכול לקנות דירה בסכום כזה ואיזה הכנסה תקבל ? 500-400$ ? זה בקושי יכסה את ההחזרים של ההלוואה .
      עדיף להשקיע את הכסף הזה בקרן המשקיע באגרות חוב - רווחי ופחות סיכון מאשר במניות ( ששם אפשר להרוויח יותר ) .

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נוכל ,רמאי,גנב,אלו התגובות של הגמדים!

    דנידין, 26/10/07 17:58

    התעשר מספריו? תכתבו גם אתם! ונראה! אף אחד מהמגיבים השלילים כנראה לא קרא את ספריו!
    זה רק במילון שהמילה הצלחה באה לפני עבודה, ותכניסו את זה טוב לראש שלכם!
    תפסיקו לחכות למפעל הפייס, או לירושה, תתחילו להשתמש בראש שלכם, ותלמדו מנסיונם של אחרים!
    ואני מדבר לא מתאוריה!!
    ולכול משפריצי הרעל למקלדת, תתחילו למנף במקום להתייז, תתחילו ללמוד במקום להרעיל את האחרים, ובמיוחד את עצמכם!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך , כל מלה סלע!

      Athlon 64, 27/10/07 20:32

      כל המגיבים השליליים הוא פשוט כלומניקים...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    היכן ניתן לקנות את המשחק של קיוסאקי

    בתיה, 26/10/07 17:35

    שמעתי שיש משחק חדש , שהוא להיט בכל העולם

    מישהו יודע היכן ניתן להשיג אותו?

    הגב לתגובה זו

    • ה משחק נקראה cashflow

      ג'ון, 26/10/07 20:05

      והוא מזכיר מאוד את משחק המונופול הידוי מבחינת צורה אך כמובן שכללי המשחק שונים לגמרי והמטרה אחרת.
      לאחר שביררתי.. מצאתי שהמשחק עולה לא פחות מ $900

      עכשיו אתה מבין למה הוא התעשר?
      לך תעשה משחק כזה - בהצלחה !!

      הגב לתגובה זו

    • המשחק בעברית עולה רק 345 ש''ח

      ארז, 27/10/07 12:11

      למבוגרים ו245 ש''ח לילדים וניתן להשיג אותו באתר
      http://www.richdadisrael.co.il/

      הגב לתגובה זו

      • CINTERRA GROUP

        חגי, 27/10/07 23:35

        כל הכבוד להם עשו יחסי ציבור מעולים לקיוסאקי ולמשחק

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    גורו בגרוש

    רועי, 26/10/07 15:48

    זה שיא התחכום שיש למכללה למנהל להציע? קצת פופוליסטי ושטחי, לא?

    הגב לתגובה זו

    • תבוא למכללה ותגלה לבד

      דני, 30/10/07 18:51

      בוא לא נבלבל בין מופע פופולרי ואפילו מעט מבדח לבין הלימודים הרציניים במינהל עסקים שנלמדים במכללה למינהל על ידי מאות ואלפי מנהלים ומנהלים בעתיד.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ומפעל הפיס הוא קונה? כך ירבו סיכוייו להתעשר, ואולי יהפוך להיות מילא (ל''ת)

    רדר?, 26/10/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בעיקר הוא צבר את הונו מהספרים שלו,

    אורית, 26/10/07 12:41

    אותם קוראים בלהיטות ההמונים שרוצים להיות כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יזם בנשמתו

    תולעת ספרים, 26/10/07 12:00

    אביו החורג לימד אותו ''יזמות''. הוא פיתח משחק חינוכי ללימוד פיננסי, קנה קצת נדל''ן, ומוכר המוןןןןןןן ספרים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא התעשר ממחירת הספרים - אף אחד עוד לא קלט את זה כנראה!! (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחח, 26/10/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חחח הישראלים תמיד מנסים לחנך את כולם

    צוחק, 26/10/07 09:33

    בא בן אדם ומנסה להסביר, אבל הישראלי הממוצע יודע תמיד הכי טוב ממנו, לא מפסיק להתווכח, ו..חוזר הבית עני. ככה זה, עם מחורבן הישראלים: לא מפרגנים, אלא מתווכחים. לא פלא שלא סובלים אותנו בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • לא טוב לך, אתה מוזמן ללכת (ל''ת)

      ישראלית, 26/10/07 10:12

      הגב לתגובה זו

      • נכון,אתה צודק מאוד !!

        איציק, 26/10/07 18:33

        אבל אין מה לעשות,כאלו הישראלים
        הם פשוט רואים את עצמם בתור הכי חכמים בעולם.במקום לנסות לספוג כמה טיפים ודרכי מחשבה,הם מנסים להראות שהם חכמים גדולים.
        כל עוד הם עושים צחוק מעצמם,אין לי בעיה עם זה.

        הבעיה מתחילה ברגע שישראלי ממוצע כזה תופס עמדת ניהול בחברה מסויימת,והוא זה שצריך לראיין אותך-אז אתה כבר ניזוק מהגישה המוגבלת שלו.

        הגב לתגובה זו

        • רוב האנשים בעמדות הניהול בארץ הם ישראלים ממוצעים...

          ליאו, 30/10/07 21:17

          ובצער רב הם גם אלו שמראיינים ברב המקרים.
          הם גם מעבירים את בינוניותם כלפי מטה באירגון... מה שגורם למרואיין להיתקל בבינוניות שלם בכל מקרה.
          אגב... קוראים להם בעגה מקצועית: ''הסרטן באירגון'', וכמו הסרטן... ברב המקרים קשה עד לא ניתן להיפטר מהם.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    אגדה אורבנית

    ארז, 26/10/07 09:32

    אמרקאי אחד פרסם בעיתון(כשלא ידעו עדיין מה זה אינטרנט )שלחו לי 10$ ואני אלמד אתכם איך הופכים למליונרים ללא מאמץ.
    מתוך כל מי שקרא את המודעה,מליון איש שלחו לו 10$ (מה היה להם להפסיד ההימור לא גדול).
    לאחר שבוע הוא פרסם שוב מודעה בזו הלשון:אני מודה לכל מי ששלח לי 10$ אני מקיים את הבטחתי,כך הופכים למליונרים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בנאדם טוב, עם ראיה טובה של המציאות

    ליבי, 26/10/07 09:14

    קראתי כמה ספרים שלו, והחכמתי ואני אפילו עושה מזה כסף. מי שלא מרוויח כסף אחרי שקרא את הספרים שלו, כניראה הוא מחכה שהכסף יפול עליו מהשמים, אבל מה לעשות שזה לא קורה ככה. צריך לעבוד, צריך רצון של ברזל, צריך חלומות גדולים, וצריך להיות חכמים.
    וכמובן- עצמאיים.
    אגב, הוא כתב גם ספר על שיווק רשתי שנקרא ''בית ספר לעסקים''. בשביל שיווק רשתי, לדוגמא, לא צריך הון. אבל בהחלט צריך לעבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בנאדם טוב, עם ראיה טובה של המציאות

    ליבי, 26/10/07 09:14

    קראתי כמה ספרים שלו, והחכמתי ואני אפילו עושה מזה כסף. מי שלא מרוויח כסף אחרי שקרא את הספרים שלו, כניראה הוא מחכה שהכסף יפול עליו מהשמים, אבל מה לעשות שזה לא קורה ככה. צריך לעבוד, צריך רצון של ברזל, צריך חלומות גדולים, וצריך להיות חכמים.
    וכמובן- עצמאיים.
    אגב, הוא כתב גם ספר על שיווק רשתי שנקרא ''בית ספר לעסקים''. בשביל שיווק רשתי, לדוגמא, לא צריך הון. אבל בהחלט צריך לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה לעניין

      ש., 26/10/07 13:10

      גם אני התחלתי לחשוב מחוץ לקופסה לפני שנתיים שלוש לאחר צאת ספרו הראשון, אני מודה שהפסדתי הרבה כסף אבל בזה אני יכול להאשים רק את עצמי.
      מצד שני - היום אני מרוויח יותר כסף מאשר הרווחתי אי פעם ועדיין אני מחפש איך לעשות עוד כסף, בודק כל הזדמנות ומשקיע (בחכמה ומבלי לסכן יותר ממה שאני מסוגל להפסיד).
      אני יודע עדיין אני נמצא במרוץ העכברים אבל לפחות שיפרתי עמדות !

      כל הכבוד ליבי, עלי והצליחי ואל תקשיבי לאף אחד !!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד נוכל

    jk, 26/10/07 08:50

    אני מתערב שהוא מרוויח ממכירת ספרים ומשחקים בלבד

    הגב לתגובה זו