• 40.

    קנית רכב טויוטא קורולה חדש

    ניסים ביטון, 16/03/09 09:29

    א.קניתי רכב טויוטא קורולה חדש בתאריך 14/2/2009 מסוכנות עזרא ירוחם ובניו בב''ש.
    ב.טרם הקניה ביקשתי לדעת שני פרטים והם:1.שהרכב שאני קונה הוא חדש ולא נמצא במגרשים יותר מחודשים נאמר לי שהרכבים לא נמצאים בארץ יותר מחודשים והם ''נחטפים כמו לחמניות'' כאשר ביקשתי לדעת את שנת היצור של הרכב שאני קונה נאמר לי לא ניתו עד שמשלמים אבל הרכב לא יותר מחודשים בארץ בפועל הוא במגרשים בארץ ממאי 2008 ''שקרנים ורמאים''.
    ג.ביקשתי לדעת האם מחירי הרכבים ירדו אני לא בלחץ לקנית רכב קניתי רכב טויוטא מהם ביוני 2008 וזה השני אמרתי עוד שמכירי הרכבים יורדים בגלל המיתון ונאמר לי שאין מצב שהמכירים בטויוטא ירדו הם עולים ואם אני לא יקנה מהר שבוע הבא המחירים יעלו ''שקרנים ורמאים.
    ג.ביקשתי רכב בצבע כחול כהה ונאמר לי שאין ולא יהיה עד מאי והופעל עלי לחץ ושכנוע שהצבע הכחול לא טוב .
    החברה היא חברה שמה שמענין אותה זה רק למכור בכול מחיר גם עם הלקוחות הטובים שלהם נפגעים חברה של סוכנים ממזרים ורמאים.
    אני יותר ממאוכזב ורוצה לגשת לתביעות קטנות .
    ג.מציע לעשות כתבת תחקיר עליהם כל אמצעי תקשורת אפשרי.
    הם חזקים ופוגעים ומזלזלים באזרח הקטן ואפילו לא מוכנים להקשיב ולתת פיצוי.
    גועל נפש של חברה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בעיות במתן שרות הוגן בV8 חדש

    שרון יבולי התבור, 29/01/09 13:20

    לרכב יש 20000ק''מ

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רכשתי רכב טיוטה חדש במהלך נסיעה לא היה ברקס לאחר בדיקה שיש לקויים (ל''ת)

    יעקב שמשון, 09/12/08 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק יגואר

    יוגי, 18/12/07 07:00

    עסקת השנה לא הרבה יותר יקרה והרבה יותר אמינה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רכב נפלא

    יעקב, 25/10/07 08:11

    זו גם היתה התוצאה במבחן שנערך לו מול מאזדה 3 ופורד

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תביעה הדרך הפשוטה והיעילה

    צרכן, 25/10/07 06:38

    תשלחו הודעה על ביטול ההסכם ותגישו תביעה ותדרשו כי ישיבו לכם הכסף. למה לא עושים הדבר. זה מאוד פשוט. לאחרונה ניתן פס''ד בעניין דומה של מי שרכש רכב צרפתי והיבואן חויב להשיב לו כסף.
    בקיצור: הדבר מאוד פשוט

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא לקנות דגם חדש לחכות כמה שנים ואז לקנות (ל''ת)

    ran, 24/10/07 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עם העדר היקר, תי תבינו שטויוטה זה

    עבודה בעיניים??, 23/10/07 09:45

    זו מכונית לליסינג ולא לאדם הפרטי כי לליסינג יש כח מול היבואנית.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    KIA רק KIA (ל''ת)

    אין הפתעות, 22/10/07 08:03

    הגב לתגובה זו

    • קאיה בתחת שלי - חרה של אוטו (ל''ת)

      דוד, 23/10/07 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הדייהטסו סיריון הרכב האמין בעולם. (ל''ת)

    רוני, 22/10/07 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הונדה ג'אז הונדה סיוויק והונדה אקורד הכי אמינות בשנים האחרונות. (ל''ת)

    עובדה, 22/10/07 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''אכלתי אותה'' כנסו

    רוני, 21/10/07 17:41

    אשתי לא מוכנה לנהוג
    בקורולה הרובוטית
    אז יוצא שאת כל הסידורים
    אני צריך לעשות
    ואני נכה 100%
    אני מצטער שקניתי
    את האוטו הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תודה לא קונה טויוטה

    דני, 21/10/07 17:10

    תודה על הכתבה והטיפים עזרתם לי להחליט.לא קונה טויוטה, לא רק בגלל התקלות,אלא בעיקר בגלל השרות.שילכו ללמוד מהונדה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמו שאמרתי,באמינות-רק סובארו (ל''ת)

    גידי, 21/10/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פראירים......

    איציק, 21/10/07 07:29

    כנאמן לרכב צרפתי, שדעות הרחוב עליו ידועות, אני יכול לציין כי עד היום דעות אלו נמצאו על ידי כמופרחות וחסרות בסיס במציאות .אני הוהג ברכב צרפתי כבר 40 שנה, את איכות הנהיגה של רכב אירופאי לא ניתן להשיג ברכב יפני או קוראני. חזרו לרכב אירופאי ותהנו כמוני מנהיגה נוחה ומהנה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תלחמו ותנצחו!!!

    a.b., 20/10/07 18:50

    רבותי, לאחר המאבק הארוך בחברה, הצלחתי להחזיר את הרכב לחברה. התקלות אכן היו במערכת ההיגוי מרגע קבלת הרכב. לא יתכן שרכב חדש יגיע עם תקלות מעיין אלו!
    חשתי על בשרי את עגמת הנפש, התסכול, חוסר הקשב מצד החברה וכמובן הטירטורים הרבים. מנסיוני, הלחמו בחברה (גם אם תצטרכו להתאגד יחד) ולבסוף תקבלו את כספכם חזרה.
    היום, לאחר שרכשנו רכב של חברה אחרת, אנחנו מרגישים את ההבדל!!!
    שיהיה בהצלחה לכולכם - מלחמה, זה שם המשחק.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להגיש בדחיפות תביעה יצוגית להחלפת הרכבים בחדשים ופיצוי עגמת נפש (ל''ת)

    או שיחזירו את, 20/10/07 03:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכי טוב לקנות מכונית שנתיים על הכביש

    אני, 19/10/07 06:28

    מי שקונה היום אוטו חדש, בעוד שנתיים הוא יהיה שווה 30000 אלף שקל פחות.
    כך הימים שתבזבזו במוסך בגלל המהקרהלה החדשה לא מתקרבים לסכום הזה.
    בנוסף לזה ספר טיפולים של מכונית יעיד אם היא בעייתית.

    הגב לתגובה זו

    • ואם את הקונה אוטו אחרי שנתיים אתה מפסיד -כנסו

      דוד, 23/10/07 08:12

      את אותם 20 אחוז רק על סכום נמוך יותר בנוסף יש לך הוצאות נוספות על בלאי.
      אז לדעתי הסכום כמעט זהה.
      ואין כמו אוטו חדש. אתה מוזמן לנסות.

      לדוגמא קנית אוטו חדש ב110000 אחרי שנתיים הוא שווה 90000
      ירידה של 20000

      לעומת זאת אם קנית אוטו בן שנתיים ב90000
      אחרי שנתיים הוא שווה 73000 הפסד של 17000 תוסיף בלאי צמיגים מצבר ועוד (וזה בהנחה שאין לך תיקונים נוספים)3000 והגעת לאותו מחיר.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא שמח בנפול אוייבי

    מאזדאי 2, 18/10/07 22:49

    לפני כשנה המאזדה 2 היית מוכנה עם גיר רובוטי, היבואן החכם ויתר ולא הביאם לארץ, עכשיו יצאו עם גיר אוטומטי אמיתי+חצאי הילוכים ורכב חלומי, זריז כשד רק להזהר ולא ללחוץ חזק על דוושת התאוצה אם רוצים רישיון בכיס, אני מאחל לרוכשי הטויוטה 0 תקלות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    Lemon Law

    Daniel, 18/10/07 19:22

    There a ''Lemon Law'' in the US, which states that if a vehicle has had a certain number of problems or repeated problem certain number of times, the vehicle is considered a ''Lemon'' and the company is obligated to replace it. That said, Toyota cars are the most reliable in the US by FAR (Honda comes in second place). German and American cars don't even come close in reliability

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חשבתי על קניית קורולה חדשה - אבל עכשיו?

    חיים, 18/10/07 19:01

    אני שומע על תקלות רבות ובנוסף ליחס מזלזל.
    תודה לכם. אני נשאר עם הקיא הישן שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צרות של עשירים

    מוטי קליפורניה, 18/10/07 18:06

    משמשים כ-TEST PILOT של החברות השונות.
    ובחברות המכוניות האהבלים שולטים
    בשם הפיתוח.
    מדוע לשנות דגם אם הדגם מוצלח?
    ניתן להוסיף שפור כזה או אחר במידה ונמצאו תקלות,או התפתחות טכנולוגית שמכתיבה זאת.
    אבל כמסורת לשנות דגם כל שנה זה טמטום המתמשך לאורך שנים.
    בניית קוי ייצור חדשים בכל שנה הם ממש לא הגיוניים ומתבטאים במחיר המכוניות ההולך ועולה.
    המכונית שסופקה כמוצר להמונים הופכת ומקבלת סטטוס חברתי בעוד
    לאחרים אין אפילו סוס לרכב-חיוך.
    אם כבר לשנות אז לפחות לחשוב על דגמים העובדים באנרגיה חילופית,
    מכוניות חשמל המשתמשות במצברי מימן(תא דלק מימני) או במצברי אבץ אויר,או במצברים נטענים או שניהם יחד.
    כמו כן לגבי טכנולוגיות קימות לשקוד
    ולפתח שמנים ודלק מצמחים.
    שמן מנוע,שמן גיר,שמן הדראולי,שמן ברקס ושאר שמני סיכה מצמחים.
    אתנול מתירס וביו דיזל מדקל השמן.
    כמו כן צבע למכוניות משמן תירס ופנלים מפלסטיק שאפשר למחזרו.
    לחשוב גם על תחליף לאספלט אולי מעצי הגומי מעורב עם גרגרי אספלט.
    או פשוט לקחת סוסת פוני ולרכב.
    מכל מקום דע את העובדה:כשנפט באדמה אוזל אוזלים איתו גם מוצרי הלואי שמופקים ממנו ואם לא תתעורר
    אז אתה בבעיה שאין באפשרותך לחזות את היקפה.הבעיה היא בינלאומית!
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • והמפתח להצלחה.

      מוטי קליפורניה, 18/10/07 18:42

      הוא הגנרטור.
      אתה צריך ליצור גנרטור העובד על ביו דיזל,וגנרטור העובד על גז מימן ,וגנרטור העובד על אתנול,וששמני הסיכה שלו מופקים מצמחים ,ומכאן אתה מבין
      שאם ברשותך גנרטור מוצלח אז למעשה יש ברשותך מכונית שהיא חשמלית שאפשר להטעין מצבריה
      תוך כדי נסיעה בעזרת הגנרטור,או להטעינה דרך רשת החשמל הביתית.
      אז קודם כל גנרטור!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    טויוטה חברה שחצנית, שירות גרוע ביותר

    נועה, 18/10/07 17:46

    ניגשתי לתקן תקלה במוסך המרכזי, רכב באחריות אחרי מספר חודשים. הגיעו אחרי רכבי משטרה, ריכבי חברות וכד' והם זכו לשירות לפני. ונאלצתי לנמתין עד שיסיימו איתם. כאשר התלוננתי משכו כתף ואמרו לי כי מהם מרויחים יותר. אדישות וזילזול מוגזמים. ומחירים בשמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תמשיכו ללכלך על הגרמניות הן ליגה אחרת!!!!!! (ל''ת)

    יפני צעצוע, 18/10/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה מזל....

    ולאדימיר, 18/10/07 16:57

    בדיוק רציתי לקנות ''טויוטא'' במקום ''הלדה'' הישנה....
    ניראה לי שלא כדאי להחליף.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תשלחו מכתבים ליצרן ביפן.

    ברדק, 18/10/07 16:37

    אחרי כמה מכתבים היצרן יחייב את היבואן להחליף רכב עם תקלה מתמשכת.
    ליפנים (ושאר העולם) יש תודעת שרות.

    הגב לתגובה זו

    • מזלזלים בלקוח

      אלי, 18/10/07 17:29

      חבר שלי ,גם הוא מרחובות ,דרש בצדק החלפת מנוע על חשבון החברה.דחו אותו והודיעו לו שלא יקבל מנוע חדש. גם מכתב ליפן לא עזר. אבל...... כשעורך דין יהודי מקנדה שהוא חבר של בעל הרכב שלח מכתב ליפן עם הוכחות שבארצות הברית קראו ל 3000 מכוניות כאלה להחלפת מנוע וצין שהוא עורך של עתון יהודי בעל תפוצה רבה ( זו אמת) ושאל מדוע מה שטוב לאמריקאים לא טוב ליהודים בישראל הם נבהלו, לא ענו למכתב אבל החבר שלי קיבל טלפון בהול והתבשר שמחליפים לו מנוע.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    טויוטה קורולה החדשה? ראו הוזהרתם !

    עמי, 18/10/07 16:16

    גם ציי הרכב מדירים ממנה רגלם ולקוח המעונין במכונית זאת חותם על כל מיני התחיבויות שלא להחליפה.

    בצעו נסיעת מבחן - תחושו בעצמכם בהתנהגות הגיר הרובוטי המטומטם שמטלטל אתכם אחורה וקדימה.

    לדעתי גיר זה מהווה גם סיכון בטיחותי אמיתי כיוון שהוא עושה מה שהוא רוצה, ורצונו של הנהג - הינו המלצה בלבד.
    למשל - נסיון האצה להשלמת עקיפה לא תמיד מבוצע ,העברת הילוך מראשון לשני במהירות נמוכה - החלטה בלעדית של הגיר הסרבן.
    ועוד כהנה וכהנה...

    אל תעזו לקנות בלי נסיעת מבחן !!!!
    לאחר המבחן יוסרו מלבכם הספקות...

    הגב לתגובה זו

    • הכי טוב גיר ידני

      אני, 19/10/07 06:29

      גם חסכוני יותר וגם עושה בדיוק מה שאתה אומר לו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    Two pieces of advice

    From USA, 18/10/07 16:05

    1. Put pressure on your Knesset members to establish a ''Lemon Law'', which forces the manufacturer to take back a car that have repeated problem which doesn't go away after a few attempts to repair
    2. Write a letter to Toyota Headquarters in Japan. I did it after becoming frustrated with the dealer. The result was unbelievable. I got a royal treatment, far and beyond what I asked for

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הדגם החדש גרוע מאוד, בעיות גיר

    טו יוטה, 18/10/07 14:59

    עשיתי טעות ורכשתי טויוטה קורולה חדשה. טויוטה מתהדרת התיבת הילוכים הנשלטת מההגה ומצהירה על חוויה ספורטיבית. בפועל זטאת תיבת ההילוכים הגרועה ביותר שאי פעם נתקלתי בה. הרכב מחליף הילוכים בזמן הלא מתאים. החלפת ההילוכים האוטומטית אורכת בין שניה לשתים ובזמן זה האוטו מאט ואתה מקבל כל פעם טלטול קדימה ואחורה. לעתים אתה גם מגיעה לסל''ד גבוה והרכב ''שוכח'' להחליף הילוך. הדגם הקודם היה בסדר ודוקא המכונית החדשה דפוקה: תנוחת ישיבה גרועה, הרכב מגושם יותר ופחות זריז\\ תיבת ההילוכים דפוקה, הכיסא פחות נוח....אבל וואוווו....הם שמו מד דלק אלקטרוני עם אורות. לסיכום אל תטעו ותתרחקו כמו מאש. ואני חשבתי שזה רכב טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה שמצחיק שמורעלי טויטה ורכבים יפנים מוכנים לוותר על הנוחות של

    מגחך, 18/10/07 14:40

    האירופאיות בשביל האמינות, וזה מה שהם מקבלים. מגיע לטפשים.

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר מזמן לא רכב יפני...

      אסי, 18/10/07 17:31

      טויוטה מיצרים את הקורולה טורקיה כבר מספר שנים...
      אוטו יפני מטורקיה...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    משהו לא טוב ורע קורה לטויוטה ביפן וזה מקרין לכל העולם... (ל''ת)

    דודי, 18/10/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תגובה לטענות ''טויוטה''

    צופי, 18/10/07 14:27

    בארה''ב יש דבר שנקרא אוטו שהוא ''לימון'' , הווה אומר אוטו שחוזרות ונשנות בו תקלות למרות שהוא חדש כל החברות למיטב ידיעתי מתחייבות להחליף רכב שכזה אם התקלה חוזרת מספר פעמים, וזה מופיע בחוזה ההתקשרות עם החברה, אני רכשתי מצדה 3 לפני כחודש ובפירוש יידעו אותי לגביי הנושא הזה, כךשמה שנאמר לגביי הרכב בארץ זה פשוט מה שתמיד - התנערות מאחריות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כן הישראלים הם פרייארים

    מלכה, 18/10/07 14:24

    היבואן של טויוטה יודע טוב מאד שבישראל בזכות הפרוטקציה וההגנה (תראו את מי מחתימים על חוזי עבודה...חלוץ ושכמותו בכל חברות היבואנים...זה אומר דרשייני), שבארה''ב חוקק ''חוק הלימון'' מכונית חדשה שחוזרת לתיקונים נחשבת ל''לימון'' משמעותו מכונית לא כשירה ובעל הרכב מקבל רכב חדש.
    תנסו לחוקק זאת בישראל!

    כמו כן מדוע בארה''ב תקופת האחריות היא על יותר שנים ויותר ק''מ - כי היבואי פה מעדיף לעשות את הכסף עלינו!!!!

    הגיע הזמן לתת ליותר יבואנים להכנס לשוק!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה של טיפשים-אפשר גם להחליף דירה אם יש דליפה בצנרת?

    רון, 18/10/07 14:21

    איזה שטויות.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה של טיפש שלא מבדיל בין נדל''ן לבין טובין (ל''ת)

      חמור קופץ בראש, 18/10/07 14:39

      הגב לתגובה זו

    • אם לא תוכל לגור בדירה

      יובל, 18/10/07 14:46

      אז כן תדרוש דירה חלופית!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    להחליף רכב? מה זה מזגן?

    fgf, 18/10/07 14:19

    רכב של 150,000 שקל זה זוג נעליים שאומרים , תחליף לי.

    אני לא עובד בשביל סוכנות רכב אני פשוט לא אידיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכתבה בזמן לא רוכש טויוטה

    לבונטין, 18/10/07 14:13

    איזה מזל. הוצאתי קרן השתלמות כדי לרכוש רכב וחשבתי על טויוטה. הכתבה שלכם הצילה אותי מהחבר'ה הזאת. לא רוצה עסק עם הנוכלים האלה. מקווה שכל מי שקרא כאן את הכתבה יידע להתרחק מהם. צריך לדווח לחברת האם על השרות הלבנטיני שמקבלים רוכשי המכוניות בישראל כדי שידיחו כאן את ראשי החברה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מאלה שגם הכתבה על טיב טעם באה בזמן...

      גדי, 18/10/07 14:44

      היו זה טויוטה, מחר זה רכב אחר.. פיתחנו תרבות צרכנית מטומטמת בארץ. רק אם היינו מחרימים חברות (את צ'ארלטון אתה זוכר?) היינו זוכים ליחס טוב יותר.. כמו כן פירסום על חברה זו או אחרת נגוע בישראל תמיד באינטרסים זרים.. קנה מזדה ובשופרסל.. החתול הוא אותו חתול...

      הגב לתגובה זו

      • חרם צרכנות

        שאול, 19/10/07 12:57

        אם אנשים נמנעים מלקנות טויוטה בגלל הכתבות האלה ( אניעצמי הזמנתי קורולה וביטלתי) מה זה עם לא חרם צרכנות?
        אולי לא מספיק חזק אך אין סםק שחברת טויוטא נמצאת בבעיה.

        הגב לתגובה זו

        • חרם

          מיכאל, 24/10/07 03:56

          אם לצרכנים יש שכל הם צריכים להחרים למשל את טויוטה למשך 3 חודשים לא לקנות או לשכור מהם ולהביא אותם להחריז על שינוי יחס ושרות
          רק כך יבוא שיפור ביחס ספקים לצרכנים
          זה עובד בעולם הגדול רק ישראלים הם פרירים
          פרירים פרירים
          כך בפוליטיקה וכך בצרכנות
          בעל המאה הוא בעל הדעה!!!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    Return

    me, 18/10/07 14:06

    Toyota may say they do not take a car back but THEY DO, and will if you are insisting. Do not let them get away with it!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    החברה בארץ ללא תודעת שרות

    ע, 18/10/07 14:04

    היצרן טיוטא לא סתם מוביל את שוק הרכבים בעולם. חבל שהוא לא ידע לבחור נציגות בישראל המתאימה למידותיו העולמיות. אני טיוטא לא קונה רק בגלל השחצנות של אנשי המכירות והיחס של החברה ללקוחותיה. מה הפלא שהחברה ממשיכה להתנהג כך כאשר הם מוכרים מוצר פגום.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תלוי כמה תקלות

    איתמר השף, 18/10/07 14:01

    בשביל תקלה או שתיים אין צורך להחליף
    בשביל משהו כרוני צריך

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תעברו לתחבורה ציבורית

    נטע, 18/10/07 13:48

    יותר עדיף

    הגב לתגובה זו