• 24.

    טרלידור - מקסידור

    דוד עדיקה, 25/11/07 20:32

    הבדל שמים וארץ משלמים אותו מחיר אבל אין מה להשוות בשירות

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טרלידור - מקסידור

    דוד עדיקה, 25/11/07 20:32

    הבדל שמים וארץ משלמים אותו מחיר אבל אין מה להשוות בשירות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טרלידור - מקסידור

    דוד עדיקה, 25/11/07 20:31

    הבדל שמים וארץ משלמים אותו מחיר אבל אין מה להשוות בשירות

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שקרנים

    משה, 24/11/07 19:07

    היזהרו מחברת מקסידור. אני נכוויתי מהם באופן אישי וזאת לאחר שהם לא עמדו בהתחייבותם כלפיי, לא סיפקו את הסחורה כפי שסוכם ורק לאחר 3 חודשים מתישים של איומים בתביעות לבתי משפט, ובהתערבות המועצה לצרכנות ציבורית, ויתרתי על תביעה כלפיהם וקיבלתי את המוצר באיחור רב. מנהלי החברה ונציגי השירות אינם אנשים אמינים וישרים, וזאת בלשון עדינה.
    לזכותם יאמר שהצעת המחיר שלהם היתה נמוכה משל המתחרים, אולם בדיעבד. הזול הוא היקר, וזה לימד אותי פרק בחיים. הישמרו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוצר סביר מאוד

    rubi, 03/11/07 23:56

    חבל שראיתי את הכתבה באיחור - יש לי סורגים שלהם כבר 6 שנים.
    בכיוון הים יש סדקים בצבע.
    במזרח - הכל כמו חדש.
    בגלל תלונות סרק לא מטופלות תלונות אמיתיות!

    הגב לתגובה זו

    • גם שעון עומד -

      הרצל, 04/11/07 14:37

      מציג שעה מדויקת פעמיים ביום ...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בקרוב יהיה תחקיר מרעיש על איכות מקסידור

    יודעת, 19/10/07 09:12

    באחד מערוצי הטלוויזיה
    יהיה מעניין

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מקסידור=טיב טעם (באיכות ובריח...) (ל''ת)

    אילנית, 15/10/07 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מנכל מקסידור לא מצייץ

    צילה, 15/10/07 03:33

    מעניין למה ....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שרון אלון ברח ?

    לקוח במשא ומתן, 13/10/07 16:15

    למה לא שומעים את קולו של שרון אלון המנכל ?
    למה הוא מתחבא אחרי כל הדברים הקשים שיש לאנשים להגיד פה כנגד חברתו ?
    או שהוא יודע שיש דברים בגו ...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בזכות התגובות האלו אני מגיש תביעה

    חמי, 12/10/07 18:10

    נגדם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מקסידור - לא להתקרב אליהם

    א., 12/10/07 10:52

    התקינו לי סורגים לבית שלם, כולם החלידו במהירות, ניהלתי מולם משפט לאחר שסרבו לתת שרות וזכיתי , השרות שלהם על הפנים וגם האמינות מהם והלאה.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שלא יבואו

      ארנון, 12/10/07 11:00

      שהם באים לתת שרות , הם רק גורמים יותר נזק

      הגב לתגובה זו

      • אני רואה שהסיפור חוזר על עצמו... (ל''ת)

        א., 12/10/07 11:28

        הגב לתגובה זו

        • לא. מהשרון

          ארנון, 12/10/07 11:41

          איפה תבעת אותם ?
          על מה תבעת אותם?
          כמה זכית ?

          שתף

          הגב לתגובה זו

          • תבעתי אותם על כך ש:

            א., 12/10/07 15:08

            ברוב הסורגים התקלף הצבע בתוך מספר חודשים מההתקנה והם סרבו להחליפם כמו כן כשהחליפו סורג אחד שהיה פגום במיוחד גרמו לנזק בבית וסרבו לשלםאת עלות התיקון
            פסק הדין היה : יוחלפו כל הסורגים ותשולם עלות התיקון של הנזק.

            הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הפלא שיש כלכך הרבה תביעות

    הרצל, 12/10/07 09:11

    אנשים לא יודעים בתחילה עם מי יש להם עסק.
    מגיעים בהתחלה אנשי מכירות עם הבטחות מכאן ועד להודעה חדשה.
    ואז אחרי שהשיגו את החתימה הם לא עומדים בזמנים ,שסוף סוף מגיעים הם עובדים כמו קצבים והורסים את הבית.
    אז מה שהפלא שכולם תובעים אותם

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ---חברת מקסידור---

    אינגנס, 11/10/07 18:37

    ---- הם רמאים, שקרנים, יקרים ואי אפשר לסמוך על מילתם , אפילו על מסמכים כתובים שלהם. האויל ואני איתם בתהליחים משפטים , לא יכול להוסיף יותר. זאת חברה לא אמינה עם מנהלים שקרנים ! תזהרו מהם !

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד 12 - צריך ללמד אותם

      איציק, 12/10/07 09:13

      לקח , עד שהחברה הזו תעלם מהעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    במקום לטפל בבעיה עצמה

    האיש שבפנים, 11/10/07 06:26

    ההנהלה הנפלאה החליטה לכנס את כל העובדים והמנהלים הרשלנית לא חס וחלילה לשפר את עבודתם והשיג תוצאות אלא לבדוק מי מדליף ומדווח לאינטרנט.
    כך הלקוחות ''ירוויחו'' ....

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שכחתם את אבי מלכה

    מלול, 10/10/07 19:42

    ניהול כושל מתחיל מהאיש שמבטיח כל כך הרבה ומקיים כל כך מעט

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מיהו אברהם אוחנה ??

    רני, 10/10/07 13:24

    אברהם אוחנה המפרסם את תגובתו הוא מנהל הייצור בחברת מקסידור מזה כחודש שלם , אחרי שמנכל החברה שרון העיף בבעיטה את המנהלת הקודמת - צילה.
    לאור נסיונו ''הרב'' בחברה- כאמור חודש- מפרסם אוחנה את תגובתו הלא מבוססת שאותה שרון המנכל הקריא לו בטלפון

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תגובות שתולות

    א', 10/10/07 07:50

    לכל ה''מגיבים'' שזו חברה מעולה.
    ברור לכל גולש ממוצע שהנכם שתולים של החברה.

    הרי אף אחד לא טען שהסורגים לא טובים או שהחברה לא טובה,
    אבל לקוח שלא יכול להוסיף חלון - ''כי לא משתלם לכם למכור חלון אחד'' זה בזיון.

    חבל שרק לאחר פרסום תסכימו להוסיף חלון - דבר שהיה צריך להעשות מראש - ותמיד - בלי שום בעיות.

    כבר אמרו חכמינו - אבן שטיפש אחד זורק - 100 חכמים לא יוכלו להרים.

    ובפעם הבאה שפונים אליכם מעיתון ומבקשים תגובה - אל תתבלבלו ותחשבו ש''זה יעבור''.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא היה ולא נברא.!!

    אברהם אוחנה, 09/10/07 10:08

    נדהמתי לקרוא את הכתבה שענינה הוא המפעל אותו אני מנהל. מפעל מקסידור שמח לתת שירות לכל לקוח בכל מקום בארץ, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהתקנה של סורג חדש. בבדיקה שערכתי מסתבר שלא נרשמה אצלנו ולו הזמנה אחת(!!!) של לקוח בשם פ' מראשל''צ. במקסידור אנו שמחים לכל הזמנה שמגיעה אלינו ומודים לכל מי שבוחר לפנות דווקא אלינו. מוצרינו כולם באיכות הגבוהה ביותר והשירות הניתן על ידנו שואף תמיד למצויינות. אני אשמח מאוד לענות אישית לכל טענה, אם היא קיימת בכלל, ומפרסם בזה את מס' הסלולרי האישי שלי - 0505245480 .

    הגב לתגובה זו

    • דוקא היה ונברא

      המתלונן פ', 09/10/07 16:03

      אכן, אין שום ארוע כזה עם לקוח בשם פ' בראשון לציון, אבל יש בגבעתיים, שם אני גר. אתה מוזמן לשאול את מנהל המכירות שלך באיזור, בחור בשם אלון. אתה גם יכול לבדוק אצל המזכירה של שרות הלקוחות.

      המוצר שלכם מצויין, אין לי ולו טענה אחת נגדו (הוא אפילו הוכיח את עצמו כסורג יעיל כשהתברר לי שמתקין המזגנים לא יודע לפרק אותו), אבל השרות די זוועה. זו הפעם הראשונה שמסרבים למכור לי משהו, למרות שאני לקוח ותיק.

      הגב לתגובה זו

      • אנשי מכירות זוועתיים

        חיים, 10/10/07 12:19

        איש המכירות אלון הוא איש גבוה וקרח שהבינה ברחה ממנו - או כלל לא היתה.
        זו הדוגמא לפרונט של החברה המזוויעה שנקראת מקסידור.
        לא לקנות !!!

        הגב לתגובה זו

      • תגובה ל-פ מגבעתיים

        אלון, 16/10/07 20:38

        לא מכיר את פ מגבעתיים

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה שטויות

    רונית פויגל, 09/10/07 09:37

    אני מכירה את החברה הזאת כבר שנים, יש להם שירות מעולה ויחס אישי חבל על הזמן. מעבר לזה, מתוך ציונות הם העבירו את המפעלים שלהם לפני שנה , אלינו לשדרות. שירבו כמותם.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      תומר, 11/10/07 02:17

      אז אם העבירו את המפעל לשדרות אז זה בסדר לדפוק לקוח נאמן? זה הקריטריונים שלך ל''שירות מעולה ויחס אישי'' - העברת המפעל לשדרות?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה אין תגובה של החברה?

    חמי סוביץ', 08/10/07 23:40

    כל עתון או עתונאי שמכבד את עצמו היה פונה לחברה ומבקש תגובה לתלונה. משום מה זה לא נעשה פה.!!!מעניין למה. אולי רק משום שזו כתבה מוזמנת על ידי מתחרים שכל כוונתם ללכלך ולהשמיץ?

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שמת לב אבל בסוף הכתבה

      יעל, 09/10/07 14:49

      מופיע איזכור שניסו להשיג את תגובת החברה אבל עד פרסום הכתבה לא הצליחו. אולי תלמדו לקרוא עד הסוף?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מקסידור וטרילידור זה בדיחה אבל לא סורגים

    סורגי נייר חחח, 08/10/07 20:37

    כל מי שעושה עאלק את הסורגים האלה שם כספו על קרן הנייר אלה לא סורגים עם היידים הגנבים שוברים אותם ופורצים פנימה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לקוח מקסידור מרוצה

    דוד, 08/10/07 17:49

    מותר גם לפרגן... כלקוח נאמן מקסידור זה
    10 שנים, אני חייב לציין את המקצועיות
    השרות ללא דופי, היחס האישי ושביעות רצוני
    המלאה מהרמה המושלמת של הסורגים
    אותם הזמנתי גם בדירתי השניה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      תומר, 11/10/07 02:19

      אם אתה קיבלת שירות מעולה, אז זה בסדר לדפוק לקוח נאמן אחר?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לי נסיון עם מקסידור- נסיון רע ומר.

    המנעו מהם., 08/10/07 17:04

    המנעו בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מזל שראיתי את הכתבה הזאת

    משה, 08/10/07 15:21

    NRG, יכול מאד להיות שחסכתם לי ים של עוגמת נפש.

    לא קונה מהם.

    הגב לתגובה זו

    • מה בגלל השטות הזאת אתה לא תקנה מהם?

      שרי, 08/10/07 16:35

      סה''כ זאת חברה מצויינת אני מאד מרוצה, בטוח שהרבה חברות לא היו באות בשביל תריס אחד קטן

      הגב לתגובה זו

      • לא משנים חוקים באמצע המשחק

        דניאל מאירסון, 08/10/07 19:02

        אני מבין את המגיב, גם אני הייתי חושש להתקשר עם חברה כזאת.

        הגב לתגובה זו

      • שטות??

        תומר, 11/10/07 02:22

        להבטיח הבטחות ללקוח ואחר כך להפר אותם זאת שטות בשבילך? חכי שיום אחד זה יגיע אליך ואז נראה אם גם אז תחשבי שזאת ''שטות''.

        הגב לתגובה זו