• 62.

    תביעה ייצוגית

    אילה, 10/10/07 23:46

    אבקש לקבל אינפורמציה כיצד ניתן להצטרף לתביעה הנ''ל, הרי ככל שמספר המצטרפים יגדל כן יבינו את גודל הבעיה.

  • 61.

    המצב מחמיר מידי יום. חייב להיות פתרון או סגירה מוחלטת. (ל''ת)

    הפיצוי לא הולם, 09/10/07 08:48

  • 60.

    איך מצטרפים לתביעה

    אסף, 07/10/07 23:01

    גועל נפש של פיצוי
    גם את הסרטים אי אפשר לראות פה בחיפה
    ממש ביזיון
    מי ישלם לי פילוי על משקפיים לילדים בגלל ההפרעות
    סבלנו במלחמה עכשיו בשידורים
    מה הבא בתור?

  • 59.

    הלו.....122 מיליון?? מישהו פה לא הגזים קצת??

    כסף מסובב תעולם, 07/10/07 13:49

    איזה חמדן..בלי בושה.

  • 58.

    איך מצטרפים לתביעה?

    מגי, 07/10/07 12:34

    הפיצוי היה ממש בסדר אם התקלה היתה נפתרת ולא הסרטים של הדי וי די בוקס לא היו קופצים גם!!
    אין דבר יותר מעצבן מלראות סרט וכל שנייה הוא נתקע... מעבר לזה שאין בכלל סרטים וכמובן שאין תחלופה של סרטים בשבועים האלה...
    אז זה ''כאילו'' קיבלנו פיצוי.
    אם מישהו יודע איך מצטרפים לתביעה שיגיד! אני רוצה להצטרף

  • 57.

    לחלק את יס מקס ללא תשלום. (ל''ת)

    yoci, 07/10/07 09:37

  • 56.

    אני מאוד מרוצה מהפיצוי. ראוי ביותר. כל הכבוד להם! (ל''ת)

    עדינה, 05/10/07 08:27

  • 55.

    מי שמגיש תביעה יצוגית על סכום כזה בגלל שיבושים בשידור

    דני, 04/10/07 06:26

    צריך לתבוע אותו על חמדנות קנטרנות ותחמנות על סך של פי 4.

    • אתה בטח לקוח של יס... (ל''ת)

      no, 04/10/07 20:35

  • 54.

    איך מצטרפים לתביעה הייצוגית?? (ל''ת)

    טלי, 04/10/07 00:54

  • 53.

    יס, כ-ב-ו-ד!! אחלה פיצוי. אהבתי. אני עימכם (ל''ת)

    שימי, 03/10/07 19:22

  • 52.

    רק יס. אין אלטרנטיבה אחרת. (ל''ת)

    צביקה, 03/10/07 19:15

  • 51.

    צריך לעמוד לימינה של יס בשעת משבר. זה כל המסר שלי (ל''ת)

    שלח, 03/10/07 18:53

  • 50.

    אין כמו יס דווקא כעת צריך לעודד אותם (ל''ת)

    זרח, 03/10/07 18:47

  • 49.

    די כבר די'. ישתלטו על התקלה ויסדרו את זה תנו להם כתף (ל''ת)

    סמי, 03/10/07 12:39

  • 48.

    לא עוזב את יס בחיים. אחלה חברה. (ל''ת)

    אנדי, 03/10/07 12:38

  • 47.

    הם נותנים פיצוי מצויין. התביעה כנראה תיפול (ל''ת)

    דורי ק., 03/10/07 12:37

  • 46.

    תגידו כולם השתגעתם?

    מגי, 03/10/07 10:04

    תקלה ביס תקלה בהוט נו מה ההפתעה.אבירי הממון בהוט(ידיעות וכו)ואבירי הממון מימיםימינה -בזק -מתעלקים עלינו יום יום שעה שעה.ופה מתנהלת מלחמה יס הוט.אלה לצד זה וזה תפס צד כזה.העובדות פשוטות.שדורי הלווין נושאים איתן סכנה של הפרעות כמו שיש לאחרונה.ומי שמצטרף ללוין צריך לדעת זאת.תקראו טוב את החוזה שלכם.מצד שני שידורי הוט באיכות הרבה יותר נמוכה עקב ציוד מיושן שהאדונים העשירים לא מוכנים לעת עתה להוציא אגורה לשפרם.כך שלא יעזור דבר.אנו כצרכנים חייבים לעמוד על שלנו ולתבוע את החזר הכסף על כל יום של הפרעה-וכל נושא ההערכה ליס לא משנה כרגע. ואנא אל תלחמו ותקלסו אחד את השני.מדינת עולם שלישי אנחנו.חג שמח

  • 45.

    אני גבר גבר ודווקא כעת אני מצטרף ליס. איך??? (ל''ת)

    צ''יקו, 03/10/07 09:05

  • 44.

    חבר'ה תהיו רציניים. הם בלחץ הכי גדול בלאו הכי

    קורן, 03/10/07 09:04

    אל תבאסו להם את החג גם ככה הם בעטרף לא נורמלי מזה שהתקלה לא נמצאה, תנו להם כתף. הם הרי לא רוצים בזה הם רוצים עסק מתקתק. ליס, שיהיה לכם חג שמח ומקווה שתמצאו בהקדם את התקלה. יהיה טוב.

  • 43.

    הרות והתכנים של yes מצוינים ואני לא עוזב אותם במשבר. (ל''ת)

    דרור, 03/10/07 08:59

  • 42.

    הכי בזויים בעיני זה העכברים הקטנים כשאשר יש תקלה מנסים לדפוק מכה

    גברי, 03/10/07 08:58

    יאלללה הל עליהום. נתבע איזה 122 מיליון שקל נראה מה יהיה. תמיד זה אות עורכי דין ואותם תחמנים. בושה וכלימה.

  • 41.

    yes לעולם לא תצעדי לבדך!!!!!! (ל''ת)

    שרמן, 03/10/07 08:57

  • 40.

    מישהו כאן באמת מאמין שהוט מסוגלת להכנס בנישה הזו? קדחת!!! (ל''ת)

    נועה, 03/10/07 08:57

  • 39.

    31 אידיוט ומאוס. מקוה שמעכשו תראה טלויזיה רק בעין אחת (ל''ת)

    שניאור, 03/10/07 08:56

  • 38.

    ציבור נבחן בנאמנותו לכל מיני דברים

    וינסטון צ'רצ'יל, 03/10/07 08:55

    בין השאר לספקי שירותים שונים. כעת אם יש ליס תקלהקשה והם משתגעים באמת ומנסים לפותרה, למה אני הלקוח צריך כעת לנטוש אות,ם בשיא הלחץ שלהם?? הרי אם עבור לחברה אחרת, מחר זה יכול לקרות שם ואז מה?? כל חיי אבלה בנדודים בין חברות?? לא ולא!! אני נשאר ביס.הם גדולים. אני מאמין בהם וזהו. נאמנות יא מגיבים אפסים, נאמנות.

    • מחיר הנאמנות

      יעקב, 03/10/07 10:16

      תשלם חודשי ללא תמורה בהנאה גמורה.
      אל תתקשר לשרות , כי כספך לא יוחזר.
      תעבור לפצח פיסטוקים אצל השכנים
      בהוט.

  • 37.

    נתנו פיצוי ראוי. מה הצעקות. תקלות קורות אצל כולם (ל''ת)

    שבח, 03/10/07 08:53

  • 36.

    אני נשאר נאמן לכם. תמצאו את התלקה (ל''ת)

    לוין, 03/10/07 08:53

  • 35.

    גם היום היו הפרעות במשחקי ליגת האלופות

    אורי, 02/10/07 23:21

    עד מתי יס יעשקו את הלקוחות?

  • 34.

    נכון! כל החודש היו תקלות שהפריעו לצפות בכל הערוצים (ל''ת)

    חיפאית, 02/10/07 22:43

  • 33.

    אני מוכן לסלוח להם, תקלות יכולות לקרות, העיקר שהם נותנים

    בן, 02/10/07 22:27

    לי טלוויזיה מעולה ובוודאי הרבה יותר טובה מהוט.

  • 32.

    לי כבר החזירו כסף

    עו''ד, 02/10/07 21:23

    זיכו אותי על כל ספטמבר, בלי תביעות ובלי שטויות, פשוט לדבר יפה ולבקש...

  • 31.

    500 מיליון היו צריכים לתבוע וללמד אותם לקח (ל''ת)

    גנבים ורמאים יס, 02/10/07 21:10

  • 30.

    יס טובים בשירות במשך כל השנים אני סומכת עליהם שיצ'פרו

    שמחה ב., 02/10/07 20:07

    את הלקוחות באופן ראוי. ובכלל זה לא כל כך אשמתם אז מה ואת מי תובעים

    • שבועיים חינם יס בוקס זה פיצוי????

      פיצוי פינוי, 03/10/07 08:16

      כשהוט הורידה את אחד הערוצים איימתי עליהם במכתב מהממונה על שידורי הלווין והכבלים. קיבלתי VOD חינם לשנה שלימה!!!
      אל תפחדו מהם ותדרשו את המקסימום שאפשר מספק התכנים העלוב הזה. זה שהם קוראים לעצמם יס לא משכיח את העובדה שזה הדינוזאור הזקן ''בזק'', המונופול שניקנק אותנו עשרות שנים.

  • 29.

    תביעה קנטרנית ושגויה. יזרקו אותם הביתה! (ל''ת)

    עו ד חן, 02/10/07 20:05

    • תפסיק לברבר שטויות די (ל''ת)

      עו''ד, 02/10/07 21:06

  • 28.

    320 ש''ח לחודש !

    tkhnkl, 02/10/07 19:57

    לגבות הם יודעים ללא שום תקלות !!

    • גנבים לא מגיע להם אגורה שחוקה אחת (ל''ת)

      פראיר מי שמשלם, 02/10/07 21:07

  • 27.

    לצערי יס כבר גמור

    לקוח יס, 02/10/07 19:56

    השיטה של יס פשטה את הרגל.
    לא מצליחים לפתור את הבעיה. אתמול היה תקלה. עכשיו יש תקלה.

  • 26.

    אי אפשר לתבוע על תקלה שנובעת מכוח עליון !!

    NO, 02/10/07 19:14

    בטח זה מופיע במילים הקטנות בחוזה שחתמו לקוחות YES שהצטרפו לשירות !!!
    ברגע שהתקלה לא ידועה ותיקונה לא תלוי ב YES .... זה כח עליון רבותיי !!!

    • יס צריכה להוכיח שזה כוח עליון, לא התובעים

      אני כוח עליון, 02/10/07 23:32

      את התובעים לא מעניינת הסיבה. אם יס תטען שזה כוח עליון, ביהמ''ש ימנה מומחה מטעמו וזה יעשה קציצות מיס ומבזק.

  • 25.

    עוד משהו לתשומת לבכם

    אתם חיים בסרט!, 02/10/07 19:04

    לכל לקוחות ייס היקרים להזכירכם שנציגי השירות לא אשמים וזה שתצעקו עליהם ותקללו זה לא יעזור הנציגים כל יום כל היום שומעים רק תלונות ככל שתתייחס לנציג בזלזול וברוע כך השירות שתקבל חזרה...תחשבו על זה

    • נכון ביותר. כל השנים נציגי השירות נתנו לי שירות מצויין (טפו, טפו)

      רונה, 02/10/07 20:12

      אז הפעם הבנתי שהם בעומס לא רגיל ולכן קיבלתי בהבנה את הפקק במוקד.

  • 24.

    כל הכבור לתובע ,כולנו איתך

    פגוע יס, 02/10/07 18:36

    לא יתכן שחברת לווין תהיה שרויה במצב מביך שכמותו לא נראה,מה היה קורה עם היתה פורצת מלחמה? גם אז כנראה שלא היינו צופים בשום ערוץ ,יש צורך בלוויין גיבוי ,מנכ''ל יס אני קורא לך להורות על רכישת קו לוויין נוסף.

  • 23.

    קצת פרופורציות.לא ישר לתבוע....

    נירה, 02/10/07 18:15

    והט לא יותר טובים

  • 22.

    כמו בכל תביעה ייצוגית, העו''ד ייעשה בוחטה, והמנויים יקבלו בוטנים...

    אבל לפחות YES, 02/10/07 18:11

    כמו בכל תביעה ייצוגית, העו''ד ייעשה בוחטה, והמנויים יקבלו בוטנים...
    אבל לפחות YES ייענשו!

  • 21.

    איך זה רק בצפון?אולי זה כן קשור לפעילות אלחוט צבאית (ל''ת)

    לאו דוקא שלנו, 02/10/07 18:09

  • 20.

    השיטה של ייס והוט לפצות אותך במשהו שלא עולה להם גרוש (ל''ת)

    אתם הבנתם את זה, 02/10/07 18:04

  • 19.

    די כבר ישראלים מגעילים.yes לא אשמים

    אייל, 02/10/07 18:03

    מה אתם רוצים החזר של עשר שנים אחורה?חחחחח
    לפי העיתונים זה קשור לספינות ביון

    • נכון. עובדה שזה רק בצפון (ל''ת)

      שיתבעו את, 02/10/07 18:41

    • צודק! (ל''ת)

      ליאור, 02/10/07 19:36

  • 18.

    איך מצטרפים?כל הכבוד יס חצופים (ל''ת)

    קורין, 02/10/07 17:53

  • 17.

    בהוט יש עוד יותר בעיות

    יובל, 02/10/07 17:51

    אפילו יש אתר מיוחד כמחאה נגד הוט.
    http://www.ihatehot.com

  • 16.

    אני מנוי של יס. מה זה די.וי.די בוקס??? (ל''ת)

    רוני, 02/10/07 17:26

    • אתה כנראה מנוי של יס בשטחים.. (ל''ת)

      יובל, 10/10/07 15:50

  • 15.

    ואם זה שיבוש בגלל מודיעין עויין? (ל''ת)

    יש מצב, 02/10/07 17:23

  • 14.

    התביעה מדברת אל יס בשפה שלה

    עידן, 02/10/07 17:16

    קמים אנשים ואומרים שזה ניצול ציני של המצב ושמדברים אל יסב שפה משפטית ושלא צריך לפצות את כולם כי חלק השתבש להם השידור רק קצת וחלק לא.
    באיזה שפה יס מדברים איתכם?!כשיש לך בעיה הנציג שירות (אם השגת אותו) יחזור על אותו משפט שרשום לו על המחשב עשרים פעם ולא יזוז ימינה או שמאלה.הם מזלזלים בלקוחות.השיבושים גם אם לא באשמתם, הם לא תירוץ לקריסה של שירות לקוחות.בשביל להכניס שקל על כל אס אם אס שיענה על חידה אפשר לעלות מודעה על חצי מסך בפריים טיים, ובשביל להתנצל ולהסביר ללקוחות שלא שכחו שהם קיימים אי אפשר ?! יס פישלה בגדול.בענק. ומה הכי עצוב ? שהמרוויחה הגדולה הינה הוט, הנוראית בעצמה.

  • 13.

    איך אני מצטרף ????

    איך אני מצטרף ?, 02/10/07 17:09

    איך אני מצטרף ????

    • לפני הכל תעשה מנוי.... ואח''כ נדבר....... (ל''ת)

      ., 02/10/07 17:43

    • לתקלות ?

      משה, 02/10/07 18:05

      אי אפשר , המוקד שלהם קרס האתר מעביר לאיזה אתר וידאו ואין אפשרות אפילו להזמין חבילה

    • אתה מצורף אוטומאטית אלא אם כן תתנגד לכך בכתב (ל''ת)

      עו''ד בוחטה, 02/10/07 18:14

    • 2060* מכל טלפון (ל''ת)

      כגד, 02/10/07 18:28

    • מצטרף למה ? לתקלות ???? (ל''ת)

      לא מובן, 02/10/07 18:29

  • 12.

    גם אתמול היו בעיות

    Q, 02/10/07 17:07

    ש-yes יתקשרו לכל לקוח, יבקשו סליחה ויציעו מתנה לכל מי שנפגע

    • עוד משו

      לקוח, 02/10/07 17:55

      חיבוק ןמשיקה אתה לא רוצה?
      הביאו לך את הדיודי בוקס בחינם לשובעיים תגיד תודה ושב סשקט... מדינה של טמעאים

      • כן, תלמד עברית (ל''ת)

        אני, 02/10/07 18:49

    • טמבל, תגיש תביעה ייצוגית ותעשה בוחטה! (ל''ת)

      המבין יבין, 02/10/07 18:17

      • כבר אי אפשר (ל''ת)

        F, 02/10/07 18:50

  • 11.

    ''הפיצוי'' הוא בדיחה ועדיף שלא ינתן. (ל''ת)

    יהודה, 02/10/07 17:06

    • זה פיצוי - זה עוד לירוק עלינו בפנים עם אצבע משולשת (ל''ת)

      פיצוי ביזיוני, 02/10/07 18:26

  • 10.

    ל-2 ו-6

    סיני, 02/10/07 17:04

    אין ללקוח שום רצון לסחוט את החברה התביעה אומרת שעל יס להחזיר ללקוחות את התשלום של חודש ספט' דהיינו 244 ש''ח *500000 לקוחות = 122 מליון ש''ח

    • אתה כל כך תמים כמו ילד קטן

      מישהו, 02/10/07 17:46

      במקרה של נצחון בבית משפט. הסכומים של תביעה יצוגית מתחלקים ככה.

      שליש לתובע הראשי (מגיש התביעה).
      שליש למשרד עורכי הדין.
      שליש לתובעים המשניים (כלל הלקוחות של yes).

      מגיש התביעה לוקח המון כסף.
      שאר הלקוחות מקבלים שקלים בודדים.

  • 9.

    אלוהים מזל שעברתי להוט

    עזרא, 02/10/07 16:53

    יש לי בחג VOD עם ים תוכניות וקלטות ילדים בחינם וגם סדרות ותוכניות בחינם למבוגרים.

  • 8.

    אצלי עדיין החדשות של 8

    רואה חדשות, 02/10/07 16:53

    שיבושים? שיגיע נציג יס ויראה שאצלי עוד רואים חדשות של 8 מאתמול . התמונה ריצדה, קפאה . לא עזר , תוציא תכניס .תכניס תוציא. תפילות וסליחות. אין מוקד שרות , אין תגובה מהחברה בקיצור נציג הוט תתקשר.

  • 7.

    עם דפוק

    9, 02/10/07 16:51

    למה לתבוע? זה קורה .

    • כיף יהיה לעשות עסקים עם אחד כמוך

      ארנו, 02/10/07 17:56

      אתה תשלם לי , ואני לא יספק סחורה.
      אגב , באיזה כיתה אתה ?

    • כי ככה זה יקרה פחות... הבנת את זה ברוך? (ל''ת)

      ולמה לשלם לYES, 02/10/07 18:12

    • עוד מגיב מטעם YES... (ל''ת)

      עוד מגיב מטעם, 02/10/07 18:13

  • 6.

    צודק אבל הסכום הזוי (ל''ת)

    אביחי, 02/10/07 16:49

    • בכלל לא! הם עשו ים של כסף במשך חודש, ללא מתן שרות מהנה! (ל''ת)

      חיים מבין, 02/10/07 18:15

  • 5.

    כל הכבוד לתובע! (ל''ת)

    יעל, 02/10/07 16:48

  • 4.

    כולנו איתך! (ל''ת)

    אלי, 02/10/07 16:47

  • 3.

    לתושבי הצפון... כנסו...

    מנוי של HOT, 02/10/07 16:39

    במקומכם הייתי תובע אותם רק על הזלזול. מספר שבועות היו לכם שיבושים ולאף אחד לא היה אכפת. יום אחד היו שיבושים בת''א, כבר למחרת היה מכתב התנצלות ענק בכל עיתון.

    • HOT לא צדיקים חיבו פעמים אלפי לקוחות (ל''ת)

      חחחחחחחח, 02/10/07 21:08

  • 2.

    ניסיון ציני לסחוט כסף מהחברה

    גלעד, 02/10/07 16:38

    התנהגות סחטנית ולא ערכית של התובע. קורים מקרים כאלו והחברה תלמד, תשתפר ואף תפצה. זה סתם נסיון ציני לסחוט כסף שלעניות דעתי אינו מייצג ומשקף את כלל לקוחות החברה

    • אתה מטומטם (ל''ת)

      התביעה יצוגית, 02/10/07 16:54

    • מה אתה אומר? מגיב בשכר שכמוך! (ל''ת)

      בן, 02/10/07 16:57

    • גילעד - יפה שתיקה לחכמים , קל וחומר ...

      שולד, 02/10/07 17:54

      או שאתה מגיב חצר , או שאין בך
      מיליגרם תודעת שירות .

    • גלעד אתה עורך דין שלהם??????? (ל''ת)

      די לעושק, 02/10/07 21:09

  • 1.

    צודק לחלוטין!!! להשיב את החיוב על ספטמבר

    עדי, 02/10/07 16:17

    יס צריכה לזכות את כל מנוייה במרכז על כל חודש ספטמבר. אין שום סיבה בעולם שאנחנו בתור לקוחות נשלם על שירות שלא קיבלנו וזה לא רלוונטי בכלל אם הסיבה לשיבושים היא ספינה מסתורית, שיס יתבעו את המדינה או את גרמניה.

    • צדק תרדוף

      מרב, 02/10/07 19:25

      אמת, שירותי הלווין יס התקלה נמשכה כמספר ימים רצופים באי קליטה, קוביות וכ''ו. גם במודיעין אנו משלמים די מספיק ויקר לשירותי יס למה שמקבלים לכן ניתן וצריך לפצות את כל הלקוחות כפיצוי על עוגמת הנפש ואי נוחות בצפיה הלקויה