• 65.

    נטויז'ן שקרנים!

    yoav, 25/05/08 18:49

    ניסו למכור לי היום שדרוג ל-5M בהתחייבות ל-18 חוד' * 100 ש''ח, כשביקשתי לאשר את הפרטים גילה המוכרן השקרן אבי 'לתדהמתו' שהוא לא שם לב ובעצם המחיר הוא 100*6 + 135*12.

    חבורה של שקרנים!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נטויזן שקרנים

    אורי, 15/04/08 22:39

    עם נסיון של שלוש חברות, 012 בזק ונטויז,ן הם שקרנים ברמה,
    הם כמו חבורת נרקומנים שרודפים אחרי כל שקל,
    יש להם בעיה שהם הכי ותיקים,
    וכל השאר עומדים לעקוף אותם בגדול

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בהמשל לתגובה מספר 62

    שלומי, 24/12/07 22:59

    גם אני התחברתי לנטוויז'ן וביקשתי לבטל באותו יום, לאחר מספר דקות ואפילו לא הספקתי לגלוש. הם אמרו שאין בעיה וינתקו אותנו וכמובן שלא נחוייב, אך בפועל רדפנו אחריהם כמעט חצע שנה על מנת שיבטלו את המנוי, וחוייבנו 3 חודשים עד שעצרנו את החיובים מול חברת האשראי. אני שמעתי זאת מעוד 2 חברים שכמעט לא אפשרי להתנתק מהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נטוויז'ן - לא אצלי

    קובי פ, 20/12/07 19:32

    הייתי מנוי אצלהם, היה קשה להתנתק ואח'כ המשיכו לחייב אותי, ורק לאחר מכתבים ופניות משהוא זז, התרחקו לקצה העולם מהם

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מהירות באינטרנט זהב היא זוועתית במיוחד באתרים כמו יוטיוב (ל''ת)

    או אתרי, 02/11/07 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא התייחסו לגביית תשלום על הורדות מעל 5G בנטוויז'ן

    צחי, 02/11/07 15:36

    חברה דפוקה שגונבת מלקוחותיה. אם יש לה רוחב פס גדול, אז זה בגלל שהלקוחות שלה לא עוברים את ה 5G בחודש ! אחרת היו גובים מהם תוספת תשלום ! את זה לא כתבו בכתבה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בדיקה עצמית

    שמעון, 31/10/07 19:36

    למי שמחפש לבדוק בעצמו מה הוא מקבל -
    תוכנת נאוטרייס - NeoTrace
    תבצע את העבודה בצורה מקצועית, אפשר לראות את כל הקישורים הקצבים ומיקום כל התחנות בדרך לנקודת ההתקשרות

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מבחנים

    שמעון, 31/10/07 19:24

    מה שלא נילקח בחשבון במבחנים זה שרותים נוספים,
    לפחות ספק האינטרנט שלי - שזכה אצלכם לשבחים, - מפשל בגדול בנושא שרת הדאר , דואר שאני שולח לעצמי כמבחן - לוקח לו לפעמים יומיים להגיע אלי, ולפעמים מגיע אלי 3 פעמים,
    כדאי שתבדקו גם את שרותי הדאר, ניקיון וירוסים וכדומה,
    אגב - הבעיות התחילו אחרי שהחברה שנתנה לי שרות נרכשב ע''י אחת החברות הגדולות - לפני כן לא היו בעיות כלל, כנראה שמיזוגים הם לא ממש לטובת הלקוח,

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. זה בדיוך כך גם אצלי

      משה, 09/03/08 14:01

      013 היו מצוינים ברגע שנירכשו ע''י נטוויזן זה ממש אסון.
      השרות גרוע זמן המתנה לטלפנית ארוךואני מקל לפתע חיובים מוזרים שגם הנציגים מתקשים להסביר איך זה קורה.
      לברוח מהר כמו מאש.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אתר שעושה סקר שייך לNETVISION

    פמלה, 12/10/07 12:35

    חברה לא הוגנת ,מחברים ללא ידיעת הלקוח והכי מרגיז שלא מבטלים מנויים ולא חוזרים כש מבטיחים.חתונה קטולית !!לא להתקרב לחברה כזאת....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נטויז'ן גונבים והשירות בקנטים

    כולם אותו חרא, 10/10/07 13:15

    כמנויית נטויז'ן לשעבר אני חייבת לציין שהכל היה ממש נפלא - עד שעברו 3 חודשים מהיום שהתחברתי אליהם. פתאום התחילו לגבות ממני כסף עבור איזשהו עיתון שהגיע אליי למייל וגם אחרי שהתקשרתי עשרות פעמים וצעקתי דבר לא עזר עד שהמשפט ''אני מבטלת את כל הדיל ועוברת לחברה אחרת!''.
    ולאחר שהעצבים עברו - התחילו הבעיות... בתמיכה הייתי צריכה להסביר להם מה זה IP ובטור סטודנטית שמשתמשת במחשב בעיקר באופיס זה נראה לי ממש ממש תמוהה...
    חייבת לציין שכיום אני גם מנוייה של 013ברק ומאוד מודאגת מהמיזוג עם נטויז'ן... הרבה מאוד בעיות התחילו יומיים לפני שהודיעו באתר שלהם על המיזוג עם נטויז'ן...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הכתבה מכורה - תקראו רק עובדות!!!

    אריאל, 08/10/07 21:11

    1. נטוויזן מובילה בהורדה בארץ בפחות מאחוז אחד מול ספקים אחרים אבל בזק בינלאומי מובילה ב-10% בהורדה מחו''ל על נטוויזן - תחשבו בעצמכם
    2. לנושא DELAY אין כל משמעות אלא לשינוי ב-DELAY. ה-DELAY נקבע בעיקר לפי המרחק הפיסי שעובר PACKET ברשת (4msec זה מגוחך)
    3. נטוויזן התאחדו עם ברק - למה בפרסומות שלהם הם לא מציינים שברק מקום אחרון!!! - שכחו שהם התאחדו???
    3.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סקר מוזמן - למעריב יש אינטרס

    יוסי מתל אביב, 08/10/07 01:47

    למען הגילוי הנאות שכחו לציין כי למעריב יש שליטה בשתי החברות הזוכות !
    נראה אותם מפרסמים את התגובה שלי.
    מנסיון אישי רע ומר שהיה לי עם 012 הרגשתי שאני נמצא מול כנופיה של גנגסטרים. אנשי מאפיה שאילצו אותי לשלם על גלישה שלא גלשתי !
    ועד היום, כבר למעלה משנתיים, אני מחכה למכתב מהם המאשר כי אני לא חייב להם כלום ! אחריהם התחברתי ל014 ואין לי בעיות איתם, להפך הם עזרו לי עם המודום של בזק שבזק בעצמה לא ידעו לפתור לי את הבעיה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בתור מנוי נטוויז'ין

    מנוי נטוויז'ין, 07/10/07 19:11

    כשהתנתקתי שאלו למה ואמרתי שלא מעוניין להמשיך, אמרו שאלו וחקרו ולבסוף ניתקו את השיחה, לא את כרטיס האשראי. המשיכו לגבות כסף ובמקרה אחרי כמה חודשים טובים שמתי לב ופניתי וזה נשמך עד לכדי תביעה ומשם התבקשתי לשלם את חציו של הכסף בעבור הגלישה שלא גלשתי. כאחד שעובד באינטרנט כמשתמש כבד ועובד למחיתו עם אינטרנט מהיר יוצא לי לקרוא המון, אבל באמת המון טוקבקים אנונימיים שמציינים את אותה עובדה, נטוויז'ין ממשיכה לגבות כסף לאחר שהחשבון נסגר ולאחר מכן אם התוודע למשלם מחזירה את הכסף או באה באיומים. בושה.
    אני מחובר בבזק בין לאומי כבר שנים ומאצלי ומהוריי לא היו כמעט בכלל בעיות חיבור או גלישה לכל אורך הדרך בחצי מגה, 2 מגה וגם בחמש מגה, שום בעיות קריטיות. אני עובד בבנית אתרים וגולש קבוע, שום בעיות, תמיד ענו לי מהר ובצורה אדיבה.

    אני מאד מרוצה מהשירות שלהם ומעולם לא עלה בדעתי להתנתק, מה שכן החיסרון היחיד שלא עולה על הדעת הוא שהם משנים חבילות ומחירים באופן אוטומטי ולא טורחים להודיע למשתמשים שלהם בשום דרך וצורה. אני הצלחתי לעקוף את זה ע''י רישום התאריך על דף מעל המחשב כך שאני לא עולם לא אפספס. אבל עדיין זה ממש דוחה ומרגיז, אבל ככה כל החברות היום לא?
    מעבר לעניין הזה הםן דבש ובאמת שטוב לי בבזק. 650K דאון - 62 אפ. שום בעיות

    מודם אלקטל 5 נוריות מחשב P2.8 HT
    ג'יגה וחצי RAM CORSAIR
    XP מקורי.
    Nis 2007
    זלמן cnps9500 LED
    1TB WD

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נטוויז'ן היא מס' אחד. אין אפס! (ל''ת)

    ברברה, 07/10/07 09:21

    הגב לתגובה זו

    • מה זה היחצנות הזאת! ואם כבר 1 מתוך 100 (ל''ת)

      האמת האמיתית, 08/10/07 01:54

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מהניסיון שלי עם נטוויז'ן אני חולק על תוצאות הסקר

    ש, 06/10/07 07:03

    בנטוויז'ן מודם-ראוטר עולה 400 ש''ח. טכנאי שיבוא ויתקין עולה עוד 200 ש''ח (כל מה שיש לו לעשות זה להזין שם משתמש וסיסמה). אצלי הוא שכח להתקין רשת מאובטחת, ועד היום אני מחכה שיחזרו אלי ויסבירו לי מה לעשות. על תיקון בעיות הניתוק התכוף אין מה לדבר. נדמה לי שלא תהיה ברירה אלא להזדקק לשירותיו של פריק מחשבים מקומי.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הסקר אכן צודק!!!

    עובדת נטוויז'ן, 05/10/07 12:32

    אני אומרת לכם כמשהי שלא הרבה זמן בפנים הסקר אכן צודק, אנחנו נלחמים בשיניים ונאלצים לעבוד מאוד קשה כדי לספק שירות טוב וזמני מענה נמוכים.. (לא נושמים בין שיחה לשיחה )בחברה אחרת זה ממש לא קורה.. ובואו תתנו לי דוגמא לחברה שמספקת שירות 24 שעות ביממה
    אלה דברים שבאמת ישימו אותו במקום הראשון... תפסיקו לבכות שאנחנו נותנים שירות גרוע אלה אתם הגרועים!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט

      אילן, 05/10/07 13:20

      ככה הישראלים אוהבים לבכות להתלונן

      הגב לתגובה זו

    • התכוונו שירות גרוע בלהתנתק ממכם!

      לעובדת נטוויזין, 05/10/07 19:53

      שזה חלק מהשירות יופי
      שאתם נותנים שירות מהיר
      ומיקצועי לתקלות אבל חלק מהשירות
      זה גם לתת שירות נורמלי של להתנתק ולא לטרטר אנשים בגלל התנתקות ממכם חודשים עם שיחות עם יועצים שמשגעים אותך להשאר פשוט תעבדו פשוט ותתנו לבן אדם ספייס לבחור מה שהוא רוצה, ומרגע שהוא רוצה להתנתק שיעברו גג 3 ימים ובהם אפשר לתת ליועצים להציע הצעות להשאר - רק להציע בלי לנסות לשכנע ולאלץ אותו ולעשות סחבת רק להגיד את ההצעות הלקוח לא מעוניין מנתקים במקום.

      ואז תראו שבאמת יגידו שאתם חברה הכי טובה ושהשירות שלכם באמת טוב . אותי אישית לא מעניין
      גם אם תענו לי לטלפון ב-0 שניות
      וזה יהייה הכי מיקצועי שבעולם
      כל עוד השירות של ההתנתקות לא מסתדר אצלכם - עדיפות לכל חברה אחרת עליכם כמנוי לשעבר לשלכם ובינתיים בחיים לא חוזר!!!

      הגב לתגובה זו

    • תודה לך עובדת נטויז'ן , שאת מדברת בצורה כזו ללקוחות כאן. (ל''ת)

      אולי את הגרועה, 06/10/07 16:54

      הגב לתגובה זו

    • בתור אחד שמבין...

      נציג 012 לשעבר, 11/01/08 13:49

      אומנם איכות הגלישה אצלכם טובה יותר וגם השירות-מודה!אבל גם ב012 יש שירות 24 שעות!ואל תתוכחי כי זו עובדה קיימת!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברק הם גרועים

    א, 05/10/07 11:32

    אתרים שעולים בספקיות אינטרנט אחרות אצל שכנים שלי לא עולים בברק.
    השירות לקוחות שלהם חוצפן ואחד התומכים שלהם צעק עלי.
    התמיכה הטכניצת שלהם גרעה והצוות המקצועי כבר חודשים לא יכול לפתור לי בעיית גלישה מסויימת - פשוט חוסר מקצועיות.

    והכי גרוע - הם חידשו את המנוי שלי בלי לשאול - אז אני תקוע איתם עוד שנה אומללה של גלישה ירודה באינטרנט (אלא אם כן אהיה מוכן לשלם את הקנס חסר הפרופורציות).

    המלצה שלי - תתרחקו כמה שיותר מברק!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כאחד שהיה לקוח נטוויזין - הם גרועים

    נטווויזין לשעבר, 04/10/07 13:45

    והייתי מנוי שלהם כ-5 שנים
    מבחינת מהירות אולי הם טובים
    שירות מבחינת תקלות רגילות - טובים ומיקצועים
    מחיר - גם סביר - אך בתום מבצע יקפוץ המחיר ולא יגידו לכם כלום

    אני אישית התנתקתי מהם - מכמה סיבות והם :
    - רציתי אינטרנט ללא חייגן
    אצלהם זה חובה
    מתרצים את זה שזה בשביל האבטחה - אבל זה יותר בשביל לא לתת IP שיישאר כל הזמן בשימוש
    גם שלא עושים שימוש במחשב.

    - והסיבה שבגללה אני חושב שהם החברה הכי הכי גרועה בשירות ואני יותר בחיים שלי לא מתכוון לחזור אליה - זה הקטע שאם אתה רוצה להתנתק מהם - אתה פשוט מסכן ומטרטרים אותך ומשגעים אותך וחודשים וסחבת מכוונת שלהם
    ביזיון של חברה ושל התנהגות
    שמוריד מבחינתי את כל מה שטוב אצלהם ל-0 כי זה הדבר הכי בסיסי ללקוח אם הם היו מאפשרים להתנתק בצורה אנושית אולי הייתי עוד פעם איכשהו חושב לחזור אליהם.
    אבל לקח לי כמעט שנה עד שהצלחתי וחיובי סתם שלא גלשתי חייבו אותי אז לפני שאתה מתחברים אליהם - הם ממש לא מספר אחד
    אני עכשיו בבזק בינלאומי - מרוצה מאוד ללא חייגן אינטרנט מהיר ,
    ואין בעיות.

    שנטווויזין אם הם רוצים לצאת במסע פרסום שהם החברה הכי טובה
    שיפרסמו וישנו במהירות את הגישה שלהם ללקוח את נושא ההתנתקות
    זה רק יעשה לה טוב וגם ללקוחות שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לאן נעלמה אקטקום??

    עמיקם, 04/10/07 12:17

    היה היתה חברה קטנה עם שרות מעולה ותומכים מצויינים מקצוענים ומיומנים!
    ויום אחד בא בזק (הזאב) ובלע אותה.
    תומכיו אינם מיומנים, התלות הולכות וגוברות, והחוצפה מרקיעה לשמים, אם שכחת להודיע כי ברצונך להמשיך את המבצע במחיר הסביר שהיה לך הרי שפתאום תגלה שאתה משלם כפול ו- אין עם מי לדבר!
    על אקטקום נאמר ''איך נפלו גיבורים ויאובדו כלי מלחמה'' ועל בזק נאמר '' אין מה להגיד - רע'' ו ח ב ל ש כ ך

    הגב לתגובה זו

    • הרשה לי לחדש לך משהו..

      מיכל, 06/10/07 01:34

      יקירי, אין אף חברה בארץ שתעדכן אותך כאשר יגמר לך המבצע. לא נטוויז'ן, לא ברק ולא קווי זהב. גם לא פלאפון או סלקום. כרגע עובדים על קבלת ההצעת חוק בנושא הזה באופן סופי-אך זה עדיין לא קרה. בכל מקרה, אנחנו מנויים בבזק בינלאומי ולפחות הם עדכנו אותנו במייל חודש לפני שנגמר המבצע. כשהתקשרתי אליהם אחרי חודשיים כאשר במשך חודש שילמתי מחיר מלא-הם פיצו אותי והורידו לי את המחיר אפילו יותר למרות שלא התלוננתי. אז בבקשה, תדייק בעובדות. וחוץ מזה, בזק בינלאומי הם החברה היחידה שלא חוסמת פורטים ומגבילה הורדות.

      הגב לתגובה זו

    • אקטקום

      שמעון, 31/10/07 19:27

      מסכים עם כל מילה,
      אני מתכון לעבור חברה עקב הירידה באיכות השרות ובביצועי השרתים,

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עם נטוויז'ן הורדה ב-uTorrnet מאוד איטית זה החיסרון היחיד שבגללו...

    יניב, 03/10/07 17:47

    אני שוקל לעבור לבזק בינלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה סכר מכור!!!! תראו למה!

    תום, 03/10/07 13:58

    הסקר שהוצג בפניכם מכור!
    הריי ידוע כבר כמה זמן שנטויז'ן התחברה עם ברק, ואיך זה יכול להיות שברק במקום האחרון ונטויז'ן בראשון? הרי זה אותם התומכים והנציגים בברק כמו בנטויז'ן!
    בנוסף לכך, כלקוח ותיק של נטויז'ן (לשעבר) אני אומר לכם שנטויז'ן חוסמת פורטים!!! במיוחד של אימיול!
    כמו כן מהירות ההורדה שלה אומנם מהירה אבל לא כמו בשאר החברות!
    עכשיו אני בבזק ביינלאומי, מבחינת מהירות והאיכות הגלישה, אין לבזק מיתחרים! וזאת עובדה! איכות הגלישה של בזק פשוט מצויינת במיוחד בתוכנות שיתוף שלא מוגבלות בהורדות! אבל לאומת זאת, השרות הטכני שלה קצת ירוד.
    לסיכום, הייתי לקוח של כל החברות המוצגות בסקר ואני מוכרח לציין שבזק בעיניי היא הכי טובה בגלישה
    כמו כן 012 גם מצויין!

    הגב לתגובה זו

    • בזק..

      רויטל, 06/02/08 15:07

      טוב ככה גם אני היתי מנוייה בבזק בינלאומי..בתום החוזה התנתקתי רגיל לא דיברו איתי אפילו..היו מקסימים..אחרי שבועיים התחברתי שוב לאחר יום!! לפני שבפועל חוברתי ביקשתי לנתק הוציעו לי את המעיים שבועיים!!רדיפות טלפונים..אפילו פניתי דרך אתר תלונה..עד שנותקתי אז תאמין לי איש לא מושלם

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברק.נטוויז'ן חוסמות פורטים, כלומר חוסמות שיתוף קבצים. (ל''ת)

    יהוידע, 03/10/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בזק בנלאומי ו012

    משהו, 02/10/07 21:28

    שילוב מנצח - חבל שהן לא ביחד.
    היה יוצא משהו מצוין משתיהן -
    שתי החברות הכי הוגנות וטובות.
    נטוויז'ן והשאר סתם חוסמות פורטים
    ומגבילות מהירויות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה סקר מכור- תכנסו..

    משהי מבפנים.., 02/10/07 18:11

    תקשיבו ברק ונטוויזן כבר מאוחדות בשרות ובתמיכה כבר יותר מחודשיים.. המוקדים בברק הם רק של שימור ומכירות. זה אומר שהתמיכה שאתם מקבלים מברק היא התמיכה מנטויזן. המטרה של הסקר היא להכפיש את ברק ולהעלות את נטוויזן שזה יותר מדי שקוף שהוא מכור. ודברי התגובה של נטוויזן פשוט מצחיקים אותי עם ההתנשאות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ל1

    toxic2004, 02/10/07 17:11

    :)
    לכן, עבור עוד היום (אם אפשרי) לבזק בינלאומי
    לדעתי חברה מעולה.
    בינתיים לא נתקלתי בבעיות איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ניסיתם לגלוש בימים אלא דרך בזק בינ''ל?! זו ממש בושה

    טובי, 02/10/07 09:21

    קצבים שלא היו בימיו הראשונים של האינטרנט בחיוג.
    די לבושה הטכנית של בזק בינלאומי - תוציאו את האצבע מהטוסיק

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כולם טובים. עד שתנסו להתנתק...

    ד.א., 02/10/07 08:39

    תפסיקו עם כל הקישקוש הזה - כל החברות האלה נותנות את אותו שרות פחות או יותר באותה רמה. ל-99 אחוז מהמגיבים אין שום בסיס להשוואה כי הם מחוברים הרבה זמן לספק אחד ולא יכולים לקבוע האם יש ספק טוב יותר משלהם.
    תנסו להתנתק מהספק שלכם, ותמצאו את עצמכם במאבק מתמשך עם נציגי שרות אטומים שישקרו לכם במצח נחושה על התחייבויות שלכם לספק (שלא היו לעולם...).
    אני לא מכיר מישהו שהצליח להתנתק מספק אינטרנט בלי איום בתביעה משפטית.
    יש גם חברות שחודשים (ואפילו שנים) לאחר הניתוק מתחילות פתאום להוריד מחשבונכם כסף בצורה לא חוקית בטענה שגלשתם דרכם, גם אם אתם לא מחוברים כלל לאינטרנט (לי זה קרה עם 013, לחבר שלי - עם 012). גם כאן בלי איום בתביעה לא הסכימו להפסיק את החיוב ולהחזיר את הכסף.
    אז תעשו טובה - תפסיקו עם הכתבות המיותרות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חחההה חהההה חההחחהה

    אלכס, 02/10/07 05:19

    בזק בין לאומי מיספר 1!!!!
    נטויז'ן שילמו כסף לכותבי הכתבה שיתנו להם פירסום וישימו אותם במקום הראשון
    כל הספקיות הן בלאי תומכים בלאי שירות בלאי כולם כלכך מעפנים פרט לבזק בין לאומי.
    להכניס בדיקה של שיתוף קבצים זה פשוט חבלז פשוט נתון שמשקף הרבה... כל הכבוד ממש מראה על הרמה של הכתבה.....
    פשוט לראות ולא להאמין
    5 שנים אני בבזק בין לאומי ובחיים לא הייתה לי תקלה השירות חבל על הזמן. אז מה הלחץ התקשרתם וחיכיתם 10 דקות מי ישמע עברו לכם חצי חיים..... בשביל תמיכה שמקבלים בבזק בין לאומי בחינם הייתם משלמים לפחות 200 שקל שיבוא איזה תכנאי חאפר ועוד יותר יהרוס לכם את המחשב
    אז על תזיינו במוח אתם עם ההמתנה שלכם 10 דקותת!!!!! פשוט זה נותנים לך אצבע אתה רוצה את כל היד , תאמינו לי אנשים שמה ממש חרוצים ומשתדלים לתת את המקסימום בשביל הלקוחות אף חברה אחרת לא דואגת ככה ללקוחות שלה.....

    בקיצור כותב הכתבה בטח מנוי לנטויז'ן אז שיהיה לבריאות ותמשיך להביא לנו כאלה כתבות ברמה !!!
    חג שמח ושנה טובה לכולם!!!

    הגב לתגובה זו

    • בזק בינלאומי איזה בדיחה

      שונא תוכים, 02/10/07 09:16

      אלפי גולשים מתקשים בימי החג לגלוש בבזק בינלאומי. התקלה נמשכת כבר שבוע בגלל שהמומחה שלהם נסע לחו''ל והמחליפים שלו מגששים באפילה. אז איך אפשר לאמר שזאת החברה הכי טובה. מה זו בדיחה של תוכים ? אם זה לא היה עצוב היינו צוחקים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה יוצא מן הכלל...

      דורון, 02/10/07 12:25

      וגם זיין שכל לא קטן

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    נטויז'ן מצויינים! אני לקוח שלהם כבר

    דן לימור, 01/10/07 22:32

    כמה שנים ומרוצה מאוד.

    השרות שלהם - שזה הדבר הכי חשוב כשנתקלים בבעיה - לא פחות ממצוין

    והמחיר שלהם אטרקטיבי תמיד.

    תודה!

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לספר שאתה עובד במרכז שירות של נטוויזין ! (ל''ת)

      ערן, 02/10/07 00:45

      הגב לתגובה זו

      • 017

        דניאל, 03/10/07 00:19

        אני גם לקוח מרוצה כבר כמה שנים

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש ספק חדש וטוב בשוק - אינטרנט רימון

    ירון, 01/10/07 22:00

    הידוע גם כ INETO.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני בברק. אין לי טענות אבל מאמין שהם יהי תחת נטוויז'ן ואז

    עילי חן, 01/10/07 20:52

    לא יהיו בעיות אצלם. שלא נזדקק.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השאלה החשובה באמת (WOW)

    Gamer, 01/10/07 20:34

    מי מספקת את הקו עם ה- LATENCY הנמוך ביותר בארץ?

    כרגע אני בתור שחקן WOW סובל ממש מברק. אני עם ברק אבל בחודש האחרון נוצרה אצלם קפיצה משמעותית, איבוד פקטות וכרגע LATENCY ממוצע של 700 מילי שניות בערב.

    שחקני WOW - באיזה ספק אתם משתמשים וכמה MS בממוצע אתם מקבלים ביום?

    הגב לתגובה זו

    • זו הסיבה שעזבתי את נטוויזין ועברתי לבזק !!

      ארז, 01/10/07 22:13

      שיחות הvoip היו נוראיות . בגלל LATENCY גרוע
      התמיכה של נטוויזין תירצה כל מיני תירוצים אז לקחתי חודש נסיון בבזק בינלאומי במקביל לנטוויזין וכך הישוותי בין הספקים.
      התוצאה הייתה מדהימה !
      די מייאש לגלות את כמה זמן שילמתי על שירות גרוע . לא רוצה לשמוע על נטוויזין לעולם.
      מידע לא מאושר שנמסר לי הוא שיש להם יותר מידי משתמשים על כמות ראוטרים קטנה ומיושנת לכן הLATENCY כל כך גרוע .

      הגב לתגובה זו

      • קניתם אותי!

        ארנון, 24/10/07 10:03

        סוף סוף, אני מחפש בנרות מה עדיף לי נטוויזן או בזק רק בישביל WOW

        תודה!!

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    פשוט קישקוש

    גל, 01/10/07 20:16

    תגובת נטוויזן: ''...ישודרגו לקוחות ברק ויחלו לקבל בקרוב את רמת השירות שאותה מקבלים לקוחות נטוויזן''

    לקוחות ברק, צר לי עליכם! לא משנה מה מצא הסקר, השירות של נטוויזן הוא הגרוע ביותר, והייתי לקוחה שלהם לא מעט שנים.

    בזק בינלאומי היא החברה הטובה ביותר. גם בשירות, גם בתמיכה וגם במהירויות.

    הסקר הזה של מעריב פשוט קישקוש.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מחזיק בדיעה זהה

      רון, 02/10/07 04:03

      ולצורך השוואה החזקתי במשך חודשיים מנוי כפול גם של נטוויז'ן ושם של בזק נחשו באיזה חייגן השתמשתי יותר??

      מישהו אמר חסימת פורטים ???

      ששששש.....

      הגב לתגובה זו

    • ''בזק בינלאומי היא החברה הטובה ביותר'' גם בזמן שביתות?

      בזק נזק, 02/10/07 07:46

      תקני אותי אם אני טועה, אבל בזק בינלאומי הייתה עד לאחרונה חברה ממשלתית. אם אני זוכר, לפחות פעם או פעמיים בשנה היו בה שביתות, בעיקר לקראת ההפרטה.

      נטוויז'ן היא חברה פרטית. מעולם לא היו בה שביתות.

      הגב לתגובה זו

      • שביתות ? אתה ממש מדמיין

        מנוי, 02/10/07 10:37

        אם היו שביתות של בזק בינלאומי, אני חוזר ''בינלאומי'' - אז בטח יש איזכור כלשהו אי שם באינטרנט, לא?
        אני מנוי ''כבד'' של בזק בינלאומי ואף פעם לא שמעתי טענה מגוכחת כזו.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    בבזק בינלאומי

    לכל מנהלי, 01/10/07 19:50

    התגובות העילגות שלכם נישאות למרחקים ארוכים, אני מזהה את החוסר יכולת שלכם להתמודד כרגיל עם כתבות שלא אוהדות.

    סתמו תפה, ותתחילו לשלם לעובדים כמו שצריך ולא להתנהג אליהם כמו עבדים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין ספק נטוויז'ן הכי טובים בטוקבקים אבל גרועים בשירות !!!!! (ל''ת)

    ארז, 01/10/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נטוויז'ן אכן הכי מוצלחת מכל הספקיות

    מנויה ותיקה, 01/10/07 18:51

    יישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הייתי כבר בשלוש ספקיות(014,012 ) ועכשיו בנטוויז'ן. לסיכום הסקר לא מ

    לקוח, 01/10/07 18:32

    משקר. נטוייז'ן הכי טובה (לדעתי)

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מבחן קטן: האם ניתן להגיע למנהל השירות בבזק בינל?!

    לקוח בדרך החוצה, 01/10/07 18:08

    בחיים לא !! למרות שמבטיח באמנת השירות שכן.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התמיכה של נטוויז'ן ו013 ברק נמצאת באותו מקום

    llman, 01/10/07 17:34

    כל לקוחות ברק מחכים לשידרוג !!!
    רק חבל שהשידרוג נעשה כבר לפני חצי שנה ולקוחות ברק מקבלים תמיכה מחברת נטוויז'ן , מה שבטוח שלנטוויז'ן יש קשרים עם עיתונאים כי רמת התמיכה ירדה פלאים מן המעבר בין התמיכות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא נעשתה בדיקת QOS !!!!

    גדי, 01/10/07 16:04

    QOS הוא מדד איכות הקו. עד לא מזמן הוא ניתן רק למשתמשים גדולים אבל כאשר הוידאו ושיחות voip התפתחו הוא נהיה מאוד רלוונטי למשתמש הפשוט.
    יש ספקיות שמודעות לכך שאיכות הקו גרועה אך ינסו למכור רוחב פס גדול יותר כפיתרון למרות שאין קשר בין הדברים.
    נוצר מצב שההורדה מהירה אך יש ''time-out'' בעייתי .
    יש מספר אתרים שבודקים את העניין לדוגמא http://www.testyourvoip.com/

    כדאי לבדוק לפני שמשדלים אותכם לשלם על פס רחב יותר שלא נדרש לכם כלל.

    הגב לתגובה זו

    • QOS - הספקים מתנהגים כפטרונים

      נחום, 07/01/08 21:57

      נטויזיון ממש גרועים בVOIP.
      בזק בינלאומי היו טובים בהרבה עד לאחרונה.
      עכשיו גם הם כנראה חוסמים טלפונית אינטרנט.
      תוצאות הבדיקה של בזק בינלאומי באתר שצוין הם זוועה. - עוד יותר גרוע מנטויזיון.

      כנראה שצריך להחליף ספק כל מספר חודשים....

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה עם הגבלת מהירות ההורדה?

    מיכל, 01/10/07 16:03

    הרבה מספקי השירות מגבילים באופן מלאכותי את המהירות שבה אפשר להוריד קבצים (בעזרת capping, אבל זה לא ממש עקרוני. העיקר שהם מגבילים את זה באופן מרכזי אצלם), כדי להגביל מורידים כבדים ולמנוע עומס תעבורה. התוצאה היא שלכאורה קנינו חיבור במהירות הורדה מסוימת, אבל בפועל כמעט אף פעם לא מגיעים להורדת קבצים במהירות הזאת.

    הספקים כמובן מכחישים בתוקף שהם עושים זאת, אבל אפשר להיווכח בזה בבירור ברגע שעושים שינוי בהגדרות ברירת המחדל של תוכנות הורדת הקבצים, וקצב ההורדה עולה פלאים.

    אז יש דרכים לעקוף את זה, אבל לא בכל תוכנת הורדה, והיה נחמד לראות בדיקה השוואתית בין הספקים גם מהבחינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה הטעם לבקש תגובות מהספקיות? העובדות מדברות בעד עצמן

    די עם הבולשיט, 01/10/07 15:51

    אני יודע שראוי לבקש תגובה, אבל כל התגובות הגיעו ישירות מהיח''צ של החברות... אין קשר בין התגובות לבין הממצאים. זה מגוחך.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שירות? נטוויזין?

    אחד מבפנים, 01/10/07 15:34

    כאחד מהתחום...
    אם ניסיתם להתקשר לחברת נטוויזין,אם מבחינת הגדרת חייגן,התקנת מודם,הגדרת חייגן לכבלים,הם לא תומכים!
    לפיכף הטרטור הרבה יותר גדול אצלהם,ולפיכך השירות בצורה מהירה יותר...(מן הסתם).
    בנוסף שווה לשאול ולסקור מה מידת שביעות הרצון של חברות התשתית מהספקיות דבר שמכריע בנוגע לשירותיות ,מספר הועידות הכוונת הלקוח,הפסקת טרטור הלקוח מגורם לגורם דבר שנטויזין מעולם לא ביצעה.
    לפיכך הסקר מטעה.
    אם אתם מחכים לספקיות אחרות יותר מהרגיל זה על מנת שלא תעברו גורם מול גורם. מה שנקרא one stop shop/
    תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אולי מהתחום (של המתחרים....) ולכן משמיץ. אני דוקא

      אורי, 01/10/07 18:07

      נתקלתי כבר פעמיים במערך השירות שלהם וזכיתי לטיפול מקצועי וסבלני. פעם ישבתי עם תומכץ שלהם 40 דק' עד שנפתרה בעיה (מסובכת)
      ופעם א אלי טכנאי 0יש להם שירות כזה) ועשה עבודה משובחה !

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך! (ל''ת)

      גל, 01/10/07 20:17

      הגב לתגובה זו

    • למה לא תומכים?

      די כבר, 06/10/07 23:24

      אולי אתה מדבר על לינוקס?
      אין תמיכה בלינוקס בשום מקום!
      חוץ מזה, התמיכה בהתקנת מודם היא של ספק התשתית ולא של ספקית האינטרנט.
      ולמה שלא יגדירו איתך חייגן?
      אולי כי אתה דביל ולא יודע קרוא וכתוב?
      לא חסרים כאלו!
      אז די כבר לבלבל את השכל!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בשבילי רק מספר 1 בזק בינ''ל

    RON, 01/10/07 15:31

    רק חברה אחת היא מספר 1 כבר הרבה שנים התמיכה הכי טובה כולל לינוקס

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כתבה מגמתית על גבול ההונאה

    לקוח אקטקום, 01/10/07 15:25

    מעניין איך יכול להיות שהכתבה רק אתמול התפרסמה בעיתון בבוקר ובערב כבר נטויז'ן עלו עם קמפיין על הכתבה בטלוויזה?
    כדי לעלות קמפיין כזה דרוש זמן, זה רק אומר שהכל מכור מראש.
    אני לקוח אקטקטם לשעבר שנרכשה ע''י בזק בינלאומי.
    עם כל האהבה שלי לאקטקום הישנה, שירות כמו שאני מקבל היום בבזק בינלאומי קיבלתי בעבר רק באורנג'.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נטוויז'ן

    חלי, 01/10/07 15:07

    במוסף עסקים פורסמו גם המחירים לחבילת שירות. תחת הספקית נטוויז'ן פורסם המחיר 39.95
    כשהתקשרתי לברר מדוע אני משלמת יותר ענתה לי הנציגה שמעריב טעו והמחיר המקורי גבוה ב-5 שקלים.
    מעניין....

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בתמיכה של 012 יחזרו אליך אפילו אם לא ביקשת

    גולש מנוסה, 01/10/07 14:26

    בניגוד לכתוב כאן, בחודשים האחרונים קרה לי יותר מפעם אחת שאחרי שהתקשרתי לתמיכה של 012 ולא היתה לי סבלנות לחכות למענה אנושי קיבלתי טלפון חזרה לאחר מכן וזאת למרות שלא השארתי פרטים בכלל - פשוט חזרו למספר ממנו חייגתי.

    הגב לתגובה זו

    • 012

      שמואל, 01/10/07 16:31

      עוד לא ניתקלתי בשרות לקוחות באיכות כזו . כל בעיה שהיתה לי ניפתרה מידית אפילו שהיתה בתשתית ולאחר מכן היגיע מייל לוודא שביעות רצון . כל הכבוד . ( לא עובד 012 ) .

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברק מצוינת - שנים אני אצלה- חסרון של סינון אתרים

    דני, 01/10/07 14:01

    תעבורה מעולה - אין נפילות.
    אני לא נזקק לשירות אנושי כמעט בכלל לכן לא צריך את ההשואה למעלה.
    חסרון יש בשרות . אין סינון אתרים במחשבי החברה - סינון אתרים לא ראויים כפי שיש בחברות אחרות ללא תשלום !!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איחוד?!?!?

    ראובן, 01/10/07 14:00

    ומה זה אומר איחוד החברות 013 ברק ונטוויזן? מה יעלה בגורל חבילות ההתקשרות שיש ללקחות ''ברק''?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומה לגבי מחירי החברות? (ל''ת)

    משה, 01/10/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק ספקיות קטנות

    אורן, 01/10/07 13:54

    אני מנוי בארידור תקשורת שנותנת לי את השירות הכי טוב. אף פעם לא חיכיתי יותר מדקה לתמיכה.
    המהירות , חבל''ז

    http://www.comm.net.il

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתם *קצת* לא מעודכנים

    דן, 01/10/07 13:52

    כל מוקדי השירות והתמיכה של ברק אוחדו עם המוקדים של נטוויז'ן בחיפה, כבר לפני חודשיים. תומך ברק שלא ידע לענות על השאלות שלכם בשיחה אחת, הוא בדיוק אותו תומך אדיב שענה לכם כשהתקשרתם לנטוויז'ן.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מחוברת לנטוויזן ויש לא מעט בעיות-אבל באשמת התשתית של הוט (ל''ת)

    התשתיות דפוקות, 01/10/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא ככה בודקים את נטויז'ן

    ליאור, 01/10/07 13:43

    כתב בראש הכתבה: ''במקום הראשון נטויז'ן''.

    השאלה במה היא בדיוק ראשונה.
    זו לא חוכמה לעשות כזו בדיקה כאשר היא מנותקת לגמרי מבדיקת שביעות רצון גם באינטרנט. אם הבודקים היו מסתובבים קצת בפורומים הם היו רואים בדיוק מה חוות הדעת האמיתית על נטויז'ן ולא רק מדדים כאלו שבלי קישור לשטח הם לא שווים הרבה.

    לדעתי נטויז'ן היא החברה הבזויה ביותר בין ספקיות האינטרנט.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ובגדול. נטויז'ן נותנת שירות מצויין

      דבורה ש., 01/10/07 18:03

      וזה מתבטא בסקר ובשסיעות לקוחות. איך אני יודעת? עבדתי שם עד לפני חודשיים ולצערי (ח''ל) נאצתי לעזוב. אגב, זה גם מקום עבודה חבל''ז

      הגב לתגובה זו

      • תודה על הטוקבק. התשלום בדרך אלייך (ל''ת)

        יחצן בתשלום, 02/10/07 11:25

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אנחנו מחוברים לנטויז'ן מאז 1994

    א וא., 01/10/07 13:20

    בשתי חבילות עסקיות, דרך הוט. מעולם לא קיבלנו סיבה טובה לעבור לספק אחר.
    כמו בכתבה, במספר הפעמים המצומצם שבהם נזקקנו לשירות הוא היה מהיר, אדיב, מקצועי ואמריקני לכל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שכחתם את ''רימון''

    דוד, 01/10/07 13:16

    יש ספקית חדשה שדואגת שלא יהיה לכם הפתעות לא נעימות בגלישה
    והיא ''רימון''

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בזק בינלאומי הם על הפנים

    פיני, 01/10/07 13:16

    השירות שלהם גרוע, מייבשים אותך על הקו, מעלים מחירים בלי ליידע, פשוט העבירו אותי מסכת ייסורים. אני ממש לא מתפלא על תוצאות הסקר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נטוויזן הכי גרועים ובזק''ל הכי טובים

    אני, 01/10/07 13:13

    תנסו להתנתק מנטוויזן, נראה אותכם.

    בזק''ל היו פעם גרועים אבל היום הם אמריקה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ומחיר? למה זה לא קריטריון? (ל''ת)

    טל, 01/10/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמנת השירות של בזק בינלאומי לא שווה את הדף שהיא כתובה עליו

    אורי ח., 01/10/07 12:41

    הם גרועים יותר מגרועים. להתרחק מהם כמו מאש !!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אכן נציגה בברק אתמול לא הבינה מה אני רוצה ממנה

    אלכס, 01/10/07 12:39

    אמרתי לה שעם תוכנת הורדה אני מגיע למהרויות נמוכות מהרגיל והיא שאלה מה זה?
    לא שמעה אף פעם על תוכנת הורדה.
    לא עזרה בפיתרון האיטיות שמרגיזה בימים האחרונים ורק אמרה שככה זה בכל החברות ואין לי מה לעבור למישהו אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פתרתם לי את הדילמה

    נחום תקום, 01/10/07 12:37

    אני בדיוק מתלבט לאן להחבר ועזרתם לי להחליט- נטוויז'ן.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין על נטוויז'ן - אני לקוח שלהם כבר 8 שנים והסקר

    לוליק, 01/10/07 12:36

    מוכיח מה שאני אומר כבר שנים שהם הכי טובים ומהירים. העברתי כמה חברים אליהם והם לא מצטערים....

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין על נטוויז'ן- תמיד ידעתי שהם מס' אחת (ל''ת)

    רוי, 01/10/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברק 013

    piltchik, 01/10/07 12:19

    אתמול הנציגה לא הבינה בכלל מה אני רוצה ממנה כשאמרתי לה שאני לא מצליח להעלות
    ונתנה לי להמתין 45 דקות על הקו

    הגב לתגובה זו

    • לקוח ברק - אפשר להתקשר למוקד של נטוויז'ן וקבל תמיכה מעולה (ל''ת)

      מנסיון אישי, 01/10/07 12:44

      הגב לתגובה זו

      • upload

        piltchik, 02/10/07 15:46

        שלי תקוע כבר חודש
        כשאני נכנס מבזק בין לאומי הכל עובד מצוין
        מתחמקין כל הזמן

        הגב לתגובה זו

        • אין הגבלת מהירות העלאה

          די כבר, 06/10/07 23:27

          לא צריכה להיות שום סיבה להגבלה של מהירות העלאה.
          זה יכול להיות רק טעות בחבילה.
          או אצל ספק התשתית או אצל הספקית.
          כמו כן, ברוב המקרים, הUPLOAD עשוי להיות איטי יותר בגלל תוכנות אבטחה שונות שמבצעות ניטור על התעבורה שלך.
          לא צריך ישר לרוץ ולהאשים, צריך לחשוב בהגיון ולהגיע לפתרון נכון.
          אם התקשרת וישר צעקת, אז בטח שהחשק לעזור יורד!

          הגב לתגובה זו

    • נטוויז'ן

      א, 01/10/07 13:34

      נציגים לא מקצועיים, חסרי יכולת תקשור ורבאלית מינימלית. לא מכירים את המילה אדיבות.
      כבר יותר מ6 חודשים מבטיחים זיכוי כספי על חיוב שלא היה צריך להיות, אך בפועל כלום לא קורה.

      הגב לתגובה זו

    • כתבת בלוף

      זיו, 01/10/07 13:54

      מעניין תכנסו לאתרי פורומים ותשאלו על נטוויז'ן וחברותיה התשובה הסופית של רו הגולשים תהיה בזק בינלאומי כי מי שמבין קשה לעבוד עליו והחברה היחידה שלא חוסמת כלום היא בזק בינלאומי
      אז שלא יעבדו עלכם.....
      בזק בינלאומי יש מגרעות אחרות אך לא בגלישות והורדות

      הגב לתגובה זו