• 20.

    לך תמכור קרח לאסקימואים!

    אורית, 02/10/07 16:24

    70 ש''ח לשעה?! מה קורה לכם?! ואחר כך תשאלו את עצמיכם למה זה לא הצליח?!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בחו''ל זה ללא הגבלת זמן, ואילו זה היה כך בישראל זה גם היה יקר (ל''ת)

    שלמה, 30/09/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הצעת ייעול

    תלאביבי, 29/09/07 17:11

    שמחתי לשמוע על המיזם החדש. הצטערתי לשמוע על המחיר הגבוה, שלא יאפשר לאנשים רבים להכנס למתקן.

    הצעת ייעול: מחיר שונה בשעה שונה. בשעות הכי מבוקשות (18-21) המחיר יהיה כמבוקש ואפילו גבוה יותר. בשעות אחרות, כמו שעות הבוקר והצהריים המחיר יהיה נמוך במיוחד (10 שקלים) או נמוך יותר (למשל אחרי 22 המחיר ירד ל 30). כך היזם יהנה בשעות הצהריים מקהל פחות מבוסס (ילדים,סטודנטים,מובטלים,פנסיונרים) שממילא לא יכול להרשות לעצמו לשלם את 70 השקלים, ומאידך גם אותו ציבור יהנה מאפשרות להחליק במחיר עממי וכולם יהיו מרוצים.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מקסים. כל הכבוד!!! (ל''ת)

      ירושלמית, 02/10/07 05:07

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני זווכר שבהלקרח זה היה ללא הגבלת זמן (ל''ת)

    רוני, 29/09/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    משטח גרוע ביותר -המון שלוליות

    יואב, 29/09/07 11:37

    הייתי במקום ופרט למחיר המופרז הרי שהמשטח היה במצב גרוע והיו בו המון שלוליות דבר שמסכן את בריאות הגולשים.
    אני מצטרף אלו לפני שהתגעגעו למשטח בבת ים (החלקרח). כנער ביליתי שם לא מעט.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תמורת 70 ש''ח יש בילויים קצת יותר אטרקטיביים..... (ל''ת)

    דודי, 29/09/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא יילך-70 ש''ח נראה לי הרבה כסף

    אריק, 29/09/07 10:59

    אני לא יודע להחליק על סקטים ויש עוד הרבה כמוני-אז מה מצפים?

    שאני יעשה איזה 10 שיעורים ב-70 ש''ח שבהם אני בעיקר ייחבל ויפצע ואח''כ שאני אדע אתחיל לשלם על התענוג?

    הרי ברור שאם אנמי אצטרך לשלם כל פעם 70 ש''ח אני אפילו לא אגיע לחלק שאני אהנה..... {אני מן הסתם אשבר לפני כן}

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מ ו נ ו פ ו ל - נא להחרים !!!

    מר גורלנו, 28/09/07 17:09

    כידוע, הלונה פארק וכן גם הסופרלנד שיכים לאותו אדם !!!!
    מאחר ויש מונופול הבעלים הרשה לעצמו להעלות מחירים ולגרוף רווחים יפים. אין ספק שתופסים אותנו בביצים ורבים מאתנו יעדיפו לשלם עוד כמה עשרות אחוזים יותר רק כדי להשתיק את הילדים או סתם מחוסר אכפתיות, אבל אני קוראת לאלו שכן אכפת להם - אל תכניסו להם כסף !!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    blades of glory!!!!!!! (ל''ת)

    פארל וויל, 28/09/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במחיר כזה נשאר בבית (ל''ת)

    שמעון, 28/09/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק הוסיפו ''י'' לקר והפכו את זה לגניבה. לא אבוא לשם. (ל''ת)

    יהודה, 28/09/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה זה העמודים האלה באמצע המשטח? זה ממש דפוק (ל''ת)

    יוסי, 28/09/07 14:10

    הגב לתגובה זו

    • גם לי לא מובן מה תקועים שם העמודים הללו? (ל''ת)

      טוני, 29/09/07 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מתגעגע להחלקרח בבת ים זול וכייפי (ל''ת)

    המחליק, 28/09/07 14:06

    הגב לתגובה זו

    • הוא יחזור! (ל''ת)

      אסי, 28/09/07 16:02

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מתגעגע! היה מקצועי, מהנה וזול

      רן, 28/09/07 22:38

      המשטח היה חלק כמו שצריך, גדול ומריח כמו חו''ל. היה כ''כ כיף! הלוואי שיחזירו אותו

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ל #6 אתה באמת לא מבין

    מבין, 28/09/07 14:03

    גם קולנוע הוא עסק פרטי שהשקיעו בו כסף. הם קבעו שהמחיר יהיה X ש''ח. האם למי שלא מתאים, יש פתרון פשוט - שלא ילך ? סייג לחכמה...לא לכתוב שטוית רק משום שיש לך גישה לאינטרנט.

    הגב לתגובה זו

    • ל-7

      חיליק המחליק, 29/09/07 10:32

      אתה צודק...
      אני מציע שתנתק מהאינטרנט כמה שיותר מהר כי
      א. סייג לחוכמה אכן הינו שתיקה.
      ב. מי שלא מבין -או לוקה ביכולתו לקרוא,כנ''ל
      ג. מי שמביא דוגמאות מטומטמות ,כמו קולנוע (עסק שבשנים האחרונות צולע ומשווע ללקוחות )
      ד. למי שאיננו מסוגל לקבל את דעתם של אחרים ועובר לאלימות מילולית

      קראת לעצמך מבין...כך שאני כולי תקווה שהבנת...

      לגבי רחובות אין הרבה מה לעשות.

      הגב לתגובה זו

    • קולנוע זו בדיוק דוגמא טובה להשקעה גרועה... (ל''ת)

      אפי, 29/09/07 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נו באמת.....

    חיליק המחליק, 28/09/07 13:15

    ההיסטוריה של משטחי ההחלקות למינהם מראה:

    א. כבר היה משטח החלקה בגני התערוכה
    ב. היו משחי החלקה -לא על קרח
    ג. היו משטחי החלקה בר''ג

    המשקיעים בונים על קהל לקוחות רוסי ועל''בליץ'' של כסף לרגל הפתיחה -תוך שנה המחירים יירדו
    עלות התחזוקה של המקום תקרע את המפעילים,יושקע כסף ביחס''צ.

    יצולמו סלברטיס,יוקמו ליגות ''לכאורה''

    ותוך חמש שנים תרד ההשקעה לטימיון והמקום ככל הנראה ייסגר

    כך שמי שמחפש עלות זולה -לא ימצא זאת בישראל ובטח ובטח שלא בתחום שבו השוק הוא מאוד קטן

    מטרת ההשקעות בישראל היא לא לטווח הארוך..אלה לטווח קצר אפקט רווח כבר בשנה הראשונה -ואורך חיים של עד 5 שנים

    הטמטום נובע מחוסר בדיקה מעמיקה של השוק ויצירת יש מאין בשוק מוגבל גם כך.

    ראו פרוייקטים גרנדיוזיים אחרים אשר לא צלחו את הישראלי המצוי

    1.דרייב אין
    2.החלקה על ''פלסטיק''
    3.לייזר קווסט/פיינטבול
    4.גלובוס לנד
    5.מוזיאון השעווה
    6.סקי מים בכבלים
    ועוד.....

    כך שמי שמחפש מחיר נמוך....

    בקרוב מאוד

    כמה אנשים יעמדו ב...
    70 ש''ח X שניים = 140 ש''ח
    +חנייה כ 20 ש''ח מינימום
    +משהו לתות או לאכול

    כ300 ש''ח מינימום לערב פושר עד קר..

    ו..נכון מי שלא רוצה לא הולך..
    אז ככל שלא תלכו יותר מהר יירדו המחירים.

    ו..יזם יקר -עסק בנוי על לקוח חוזר והחזר השקעה לטווח הארוך -אז תחשבן על זה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה וחכם כתבת,מסכים אתך (ל''ת)

      מאיר, 28/09/07 16:42

      הגב לתגובה זו

    • הפיינטבול עובד ומצליח (ל''ת)

      אסי, 29/09/07 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    משטח ההחלקה באי מקס -אילת

    האלתי, 28/09/07 12:47

    באי מקס אילת יש משטח החלקה בקומה העליונה כמובן לא קרח סוג של פלסתיק. הרעיון יפה אבל המקום לוקה בהמון מפגעי בטיחות ברזלים חשופים ללא כיסוי בקלות אפשר להפצע שם בעיקר ילדים. אנא הזהרו!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי שזה יקר לו - שלא ילך

    אבי, 28/09/07 12:36

    אני לא מבין את הטענות של הכותבים. זה עסק פרטי שהשקיעו בו כסף. הם קבעו שהמחיר יהיה 70 ש''ח לשעה וזו זכותם לקבוע איזה מחיר שלא ירצו. מי שלא מתאים, יש פתרון פשוט - שלא ילך. מה הטענות שלכם? מישהו חייב לכם משהו?

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג

      דורון, 29/09/07 17:07

      נראה לי שאפילו התל אביבים העשירים ידירו את רגליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בארה''ב החלקה כולל ציוד 5$ זמן חופשי

    בועז, 28/09/07 11:47

    בארה''ה ההחלקה ללא הגבלת זמן וכולל נעליים עולה 4.99$ ובמגרשים ללא עמודים (גם במדינות חמות יותר מישראל).

    הגב לתגובה זו

    • אז לך תחליק בארה''ב (ל''ת)

      אבי, 28/09/07 12:38

      הגב לתגובה זו

    • ובשוויץ 3 פראנק שוויצרי כ1 שקל ותחליק מהבוקר עד הלילה (ל''ת)

      מאיר, 28/09/07 16:37

      הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות כ 12 עד 14 שקל (ל''ת)

      מאיר, 28/09/07 16:39

      הגב לתגובה זו

    • באלסקה אפס שקל... חכם גדול (ל''ת)

      אילן פסיה, 29/09/07 01:19

      הגב לתגובה זו

      • ואתה חכם קטן ביותר..התגובה שלה לא הוסיפה דבר! (ל''ת)

        יא כסל!, 30/09/07 01:13

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מחירי הכניסה החד פעמיים הם יקרים מידי

    דני, 28/09/07 11:26

    מדוע שאדם שעדיין לא יודע להחליק ולא יודע אם הוא יהיה טוב בזה ולפיכך לא ממהר לרכוש כרטיסיה, יאלץ לשלם בכל פעם 70 ש''ח לכניסה. נגיד שרק לאחר 4 פעמים הוא קולט שיש לו כשרון בזה ורק אז הוא רוכש כרטיסיה (שבטח גם היאתהיה יקרה), מדוע המחיר כה יקר. אם אני לא בועד עובדים או לא בן של מישהו שבועד עובדים?

    הגב לתגובה זו

    • אם יש לו כישרון והוא רוצה להחליק בצורה מקצוענית הוא במילא לא יחליק

      ספורטאי אבל באמ, 28/09/07 13:25

      שם! ואת זה שיש לך או אין לך כישרון ואם אתה אוהב את זה מגלים אחרי עשרות ולאות החלקות ולא אחרי ''4 פעמים''...

      ככה נראה גם הספורט במדינה, בעיטה אחת בכיוון השער וישר גם ''בלם'' או ''שוער'' הם סופרסטרים בינלאומיים פה...

      בחיים לא יהיה פה ספורט!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין צורך ואפילו מיותר שתיהיה זירת החלקה על הקרח בארץ

    א, 28/09/07 10:13

    זאת מדינה חמה שאפילו החורף שלה זה בדיחה לעומת מדינות באירופה ובחוף המזרחי בארה''ב.
    המקום היחידי שאולי שווה לזירת החלקה על הקרח זה במטולה.
    ולעומת השקעת הממון והזמן שצריך לזירה הזאת בלונה פארק זה לא יקר בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • חצוף!

      אסי, 28/09/07 11:20

      יש הרבה אנשים שגרים במרכז (ובעצם בכל מקום) ורוצים להחליק על קרח, ואתה בא בתואנה מעצבנת, שכל כולה צרות מוחין, על החורף במדינה??
      תן לאנשים להינות ושב בשקט!

      הגב לתגובה זו

      • צודק! וצריך גם סקי-שלג, ציד-פילים ומירוצי בנות-יענה! (ל''ת)

        צר-מוח מצוי, 28/09/07 16:03

        הגב לתגובה זו

        • לא כדאי שנצוד את הפילים בארץ

          אסי, 29/09/07 10:26

          גם ככה יש ממש מעט

          הגב לתגובה זו

      • לא רק למרכז מגיע

        כ, 28/09/07 20:14

        מה אם הפריפריה ?

        הגב לתגובה זו