• 23.

    אפל מחשב לא אמין

    יניב אוחנה, 19/03/08 03:17

    קניתי מק בוק פרו ואחרי שנה וחודשיים הלך לו הלוח אם אפל לא רואים אותי ממטר ומה שנישאר ממחשב שעלה 12000 שח זה מארז יפה עם תפוח כבוי.
    עלות התיקון בארץ 6000 שח.
    תחשבו פעמיים לפני שאתם בכלל חושבים לקנות מחשב שאין לו נציגים בארץ!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קניתי לאפטופ לילד

    קובי, 01/10/07 12:16

    הלכתי על ה-MSI הזול ביותר, כדי לחסוך מקום, במקום לקנות מחשב רגיל חדש.

    הילד מרוצה, המחשב נראה מצוין ואני מאוד מרוצה שקראתי את הכתבה.

    3,800 עלה לי ביחד עם רמקולים טובים.

    הגב לתגובה זו

    • קבלת גם הנחה בתור עובד איבורי? (ל''ת)

      משה, 02/10/07 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    איפה קונים את ה-MSI? (ל''ת)

    שרונה, 23/09/07 22:06

    הגב לתגובה זו

    • היבואן הבלעדי הם אייבורי מחשבים

      משה, 23/09/07 23:06

      יש להם פריסה גדולה בארץ. נחשבת חברה טובה.

      תכנסי לאתר שלהם www.ivory.co.il

      הגב לתגובה זו

      • מאיבורי קנית - על הכסף בכית (ל''ת)

        נפגעת אייבורי, 25/09/07 08:53

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לי PR200 של MSI ב-5,350 שקלים

    איתמר, 23/09/07 19:00

    מעבד T7300, ליבה כפולה Core 2 Duo
    כונן קשיח 160 ג'יגה, 2 ג'יגה RAM
    כרטיס מסך 256 לא משולב, מנגנון זיהוי ביומטרי (אצבע) ויציאת HDMI לחיבור ל-LCD.

    אז עם כל הכבוד, אין צורך ב-8,000 שקלים כדי לקנות מחשב נייד היום. אחלה מחשב, מחזיק טוב ושלוש שעות סוללה, רק ב-5,000 שקלים.

    ואני לא אספר לכם איפה קניתי אותו. תמשיכו לקנות HP ו-LENOVO ואני מעדיף MSI.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המחירים שלכם פשוט רחוקים מהמציאות!!!

    רוניתי, 23/09/07 08:31

    להלן מחירים שמצאתי ברשת:
    אל גי: 7590 ולא 9000

    טושיבה 13809 ולא 15000 (1200שקלים הבדל!)

    לנובו : 7800 ולא 8290

    דל יש גם ב 9582 אבל גם ביותר מ 11000. פה דייקתם.

    הנתונים מכאן: www.mashav.com/hardware

    הגב לתגובה זו

    • www.ivory.co.il

      רוניתי, 23/09/07 22:33

      גם כאן, תראו איזה מחירים זולים

      ו

      הגב לתגובה זו

      • איבורי מזדהים בשמי ?? נפלא! (ל''ת)

        רוניתי, 25/09/07 08:52

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    לסטודנטים dell d630

    משה, 22/09/07 12:04

    נייד מקביל ל- t61 של ibm רק ב-1500 ש''ח פחות ועם 2 גיגה זכרון במקום 1 גיגה. עמיד מאוד, משקל קל יחסית (2.3 ק''ג). מכיוון שזה מחשב המיועד ללקוחות עסקיים dell משקיעים בו יותר במחינת חומרים וגימור.. ושוב, במחיר שווה אפילו לסטונדטים שצריכים חיית מיחשוב

    הגב לתגובה זו

    • DELL מתפרקים תוך שנתיים - שלוש

      עמיר, 22/09/07 17:56

      אני איש מחשבים של חברה בינלאומית גדולה שעובדת רק עם DELL. קניתי עשרות ניידים. דגמים יקרים יותר למנהלים ויקרים פחות לאנשי השטח של החברה וכמעט ולא קיים נייד שמחזיק מעל 3 שנים.

      הגב לתגובה זו

      • מעניין שדווקא DELL נותנת 3 שנים אחריות

        bar, 25/09/08 16:58

        כניראה זה ביגלל שאחרי שנתיים {לפי איך שאתה אומר} הם מתפרקים.

        הגב לתגובה זו

    • אני מסכים עם עמיר - מתפרקים

      נדב מסטיפס, 23/09/07 14:08

      יש לי D600 כבר 4 שנים והוא מספק לגמרי מלבד העובדה שהוא מתחמם באיזור שמעל ה-HD (משמאל לפד) ושהוא מתפרק.
      זה ה-Dell השני שלי וגם בקודם ההתפרקות חלה בערך בשנה השניה-שלישית.

      הבא כבר לא יהיה Dell - בטוח!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    קניתי לפני כשנה מחשב lenovo ואני מאוד מבסוט ממנו (ל''ת)

    עידו, 21/09/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חנן החוצפן - בושה , תבקש סליחה מיד

    אורי, 21/09/07 10:16

    ויש עוד מלא חננים בארצנו המחוננת,שמזלזלים בלקוח
    אני נפלתי עם בחור שסירב להזדהות מהחנות 4H סחר בינלאומי , זילזל בי והעליב , וטען שככה זה במדינה , כולם גנבים , אז מהיום = הוספתי אותו לרשימה שתופץ בקרוב על '' עסקים של רמאים ''
    ונא לא לסנן אותי

    הגב לתגובה זו

    • אורי, אתה מוכן להרחיב?

      מאיר, 23/09/07 17:31

      זה נשמע לי התלהמות..

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא להתקרב למחשבים הניידים של MSI שנקנו מ-IVORY

    מיקי, 21/09/07 09:32

    קניתי מחשב נייד של MSI ובאותו יום שמתי לב שהתאצ' פאד קופץ ולא תקין, פניתי יום למחרת לחברת IVORY והצגתי את הבעיה בפני הטכנאי שראה כמוני את הבעייה.
    לאחר שבוע מקבל את המחשב עם אותה הבעייה. פניתי למעבדה עם הבעייה וענה אדם בשם חנן שדיבר בצורה ברוטלית ''זה המחשב ואין לו שום בעיה'' וכאשר עניתי שזה לא מקובל והמחשב פגום חנן ענה ''לך תביא בדיקת מעבדה ורק אז נתייחס'' כאשר עניתי זו לא צורת דיבור ואם זה השרות שלכם אני רוצה לבטל את העיסקה חנן ענה ''לך תעשה מה שאתה רוצה אבל לא מקבלים חזרה''.
    בקיצור תקנו רק מחשבים מוכרים ולא מ-IVORY

    הגב לתגובה זו

    • IVORY שירות על הפנים

      בר קיקי, 21/09/07 10:43

      קודם כל המחשבים של MSI טובים לפחות כמו LG או DELL. הבעיה שלהם היא השירות בארץ של IVORY ולמרות שהיו עליה תלונות אינסוף החברה בסין לא מוכנה להפסיק את ההתקשרות איתה ולהפיץ את המחשבים באמצעות מפיץ אחר. אני מציע לכל מי שיש לו בעיה להתקשר עם החברה במייל או לפנות לקונסול לעניני סחר בשגרירות הסינית בתל אביב ולהתלונן אצלו. לחץ על IVORY עשוי לגרום להם להתנהג אחרת או לוותר על המותג הזה ולחפש פראיירים במקום אחר.

      הגב לתגובה זו

      • MSI חברה מטייוואן ולא מסין

        אני, 21/09/07 11:37

        אמנם המפעלים שלהם ממוקמים בסין אבל היום כל העולם שם את המפעלים שם.

        הגב לתגובה זו

        • תקנו רק בחנויות מחשבים קטנות

          בר קיקי, 23/09/07 22:33

          שם יש את השירות הטוב ביותר והאישי ביותר.

          אז משלמים קצת יותר, מה יש?

          הגב לתגובה זו

      • דווקא אחלה שירות

        אלון, 23/09/07 22:30

        קנינו שם שני מחשבים לילדים.
        אחריות לשלוש שנים(!)
        טפו טפו טפו הכל עובד מצוין.

        הגב לתגובה זו

      • עוד פעם השמצות של מתחרים?

        אליעזר, 24/09/07 10:10

        רכשתי באייבורי לפני שנה, מחשב, מדפסת משולבת וסט לרשת ביתית.

        קיבלתי שרות מקצועי ואדיב.

        רכשתי שם לאחר בדיקה שעשיתי גם באינטרנט וגם בחנויות אחרות, והם באמת הכי זולים בפער משמעותי מכל מתחריהם.

        אז למה להשמיץ סתם?

        הגב לתגובה זו

    • דווקא אני ממליץ על MSI במיוחד S262

      אדם, 23/09/07 18:57

      מחשב מעולה, מחזיק אצלי כבר שנה וחצי, שלוש וחצי שעות סוללה. רכשתי אותו ב-4,500 שקלים, עם 1GB זיכרון פנימי, כשמחשבים של חברות מוכרות יותר עלו כמעט פי שניים.

      ואגב, סתם לפרוטוקול, MSI זו אחת החברות הגדולות בעולם שמייצרות לוחות אם, פעם ASUS הייתה כזו, ותראה אילו מחשבים הם עושים עכשיו.

      כנראה שאתה מתחרה שלהם, וקשה לך לראות מחשבים ניידים במחיר מצוין.

      הגב לתגובה זו

    • I bought a laptop from IVORY

      miki, 24/09/07 12:05

      I didn't buy MSI, but I bought a nice DELL computer and I liked the way they've handled me. So you can buy in IVORY, they are nice after all

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    נייד

    ירון, 21/09/07 08:07

    האם חובה לקנות את הנייד עם ויסטה?
    האם יש אפשרות לבקש ישר הרכבת חלונות XP?

    הגב לתגובה זו

    • בתשובה לשאלותיך

      אחד שמבין, 21/09/07 10:32

      אפשר בכמה מהחברות (IBM או DELL ) לקנות מחשב עם XP אבל יש דגמים שאין להם דרייברים ולכן אי אפשר להתקין עליהם XP.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזו מין השוואה טפשית?

    רועי, 21/09/07 06:52

    אין פה שום נתון. שום מחקר. סתם קשקושים ומחירים הזויים. בושה.

    לומר שה LG טוב מ- X60s זו בדיחה. X60s שוקל חצי קילו פחות ועמיד פי כמה.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג !

      לא רועה, 21/09/07 10:38

      מאיפה אתה יודע מה השוו לפני הכתבה ומה בדקו ? רק לידיעתך הלנובו X61 הוא נייד ללא כונן עם מסך חיוור ומקלדת מצומצמת. זה ממש לא הנייד הכי טוב לעשירים. מי שרוצה גימיקים לא ילך על המיינסטרים של כל המנהלימצ'יקים שקיבלו x61 כי היה דיל טוב לחברה. נכון שה X שוקל פחות אבל אם תוסיף לו את הכונן הנייד החיצוני וסוללה כבדה כדי שיעבוד 4 שעות תקבל את אותו המשקל רק שבמחיר יש הבדל של 2000 שקלים לטובת LG.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לסטודנט שצריך רק להדפיס עבודות ואינטרנט גם פנטיום 3 מלפני 9 שנים

    דוד, 21/09/07 06:43

    לסטודנט שצריך רק להדפיס עבודות ואינטרנט גם פנטיום 3 מלפני 9 שנים יספיק...
    והמחיר לא מגיע ל2000 ש''ח למחשב נייד.
    מחשב שולחני פחות מ500 ש''ח...

    לאדריכלות או עיצוב גרפי צריך מחשב חזק עם 1-2 GB זיכרון, ומומלץ להשאר עם WINDOWS XP...

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      שמעון, 23/09/07 23:44

      מחשב ב-1,200 שקלים, גג.
      לא צריך יותר.
      פנטיום 4, צורב DVD, כונן קשיח 120 ג'יגה.

      אם פנטיום 2 הספיק כדי להטיס את האדם לירח,
      פנטיום 4 מספיק כדי להדפיס עבודת הגשה ולהוריד סרטים באימיול.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    טושיבה ניידים מעולים.השירות בד''כ בסדר. אבל המחשבים אמינים לאורך

    שנים, 21/09/07 06:40

    טושיבה ניידים מעולים.השירות בד''כ בסדר. אבל המחשבים אמינים לאורך שנים.
    בכל מקרה עדיף שמישהו יביא נייד מארה''ב, כי בארץ יש הפרש של שנה בערך במוצרים, והמחיר יקר פי 2 בערך...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה עם אלו שאן להם לקנות מחשב (ל''ת)

    שלום, 21/09/07 06:35

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התעלל בנו מי שהפיץ את הכתבה

    עידן, 21/09/07 00:52

    מחירים שיקריים אני משתמשב hp 6510 והוא לא עולה 6870 קניתי אותו ב 5100ש''ח מחשב ברמה גבוה מאוד ששווה את המחיר ולא להקטין ראש ולהביא נייד לסטוטנד ב 8000 ש''ח זה גם אני יכול תבדקו יחס המחיר לתמורה שאני מקבל לפני שאתם מוציאים כתבה באתר מכובד כזה תבדקו את המחירים כתבה חובבנית

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחשב לסטודנט ב- 8000 שקל? לאיזה סטודנט בדיוק?

    אני, 20/09/07 19:31

    רואים שהכתב הזה שחה כל חייו בשמנת.
    והנה כמה עצות אמיתיות לסטודנטים אמיתיים:
    1. אתם לא צריכים את המעבד הכי הכי.
    2. תקנו עם כמה שיותר זכרון אבל חשוב לא פחות עם מקום להרחבה.
    3. לא להשקיע בדיסק קשיח גדול.
    4. נייד 3 קילו אמנם כבד ולא נוח אבל לא צריך להתפנק.
    5. 3 שנים אחריות כמעט חובה. יש חברות שלוקחות על זה בערך 800 שקל (HP, Lenovo) אבל יש כאלו שלא (DELL).
    6. תקנו ממישהו שאתם מכירים ולא יזרוק אתכם ליבואן אם יש בעיה. הרבה פעמים טלפון מהמוכר ליבואן פותר הרבה בעיות (מנסיון אישי, אני מוכר בעצמי).
    7. כרטיס מסך של אינטל מספיק בהחלט אפילו לרוב המשחקים (ובמקום שיבלבלו לכם במח, תנסו בעצמכם).

    הגב לתגובה זו

    • עצה מסטודנט ותיק

      סטודנט ותיק, 21/09/07 10:55

      לפני שנתיים התחלתי ללמוד מחשבים באוניברסיטה העברית. חיפשתי מחשב נייד ושאלתי חברים וידידים. קיבלתי עשרות שמות והצעות כל אחת טובה מהאחרת אבל בסוף החלטתי ללכת על טינקפד 43 שיצא בדיוק לשוק והיה ממש בתחילת דרכו. הוא עלה ים כסף ולקחתי הלוואה של 24 תשלומים להחזיר את הסכום. אני יכול לומר רק דבר אחד . אף פעם לא היתה לי בעיה קטנה ואני הולך עם הנייד הזה כל יום לאוניברסיטה והוא חוטף טלטולים ומכות ועדיין עובד כמו חדש. פעם אחד פניתי בטלפון לשירות והם היו אדיבים ושלחו לי בחינם איזה חלק מפלסטיק שהלך לאיבוד. המסקנה שלי מהחוויה שלי עם הנייד שכמו ברכב . אם משקיעים כסף בקניית מוצר איכותי זוכים ליהנות ממנו שנים רבות ויש לו מחיר כיד שניה (חשוב לסטודנטים - תנסו למכור HP ביותר מ-1000 שקלים ! ). הכלל : ''מחשב יקר שווה פחות כאבי ראש '' תופס כאן בגדול .

      הגב לתגובה זו

      • יש הגיון רב במה שאתה אומר, אבל...

        אני, 21/09/07 11:35

        לדעתי תשלומים זה בעייתי מבחינת הגיון כלכלי מכיוון שאנשים קונים הרבה ובסוף נכנסים לחובות.
        עסקת תשלומים הגיונית רק אם יש לך עבודה קבועה ויציבה עם משכורת מכובדת.
        בתור סטודנט אתה לא יודע מה יהיה מחר ולכן יתכן שעסקת התשלומים רק תכניס אותך לצרות.
        אין ספק שסדרת T אלו הניידים הטובים ביותר אבל המחיר שלהם בשמיים.
        לדעתי כדאי לקנות נייד מותג אחר עם שלוש שנים אחריות (עם שירות טוב כמובן). זה יכול לעלות חצי מחיר מנייד מסדרה T. אחרי שלוש שנים גם הנייד מסדרה T לא יהיה שווה הרבה בתור משומש אלא אם כן תמצא פרייאר.

        הגב לתגובה זו

        • אין כמו ThinkPad

          סטודנט ותיק, 21/09/07 17:41

          מצטער חבר יקר . למרות כל ניסיונותי לחפש מוצר כזה עדיין אני מחזיק בדיעה שסדרת ה-T היא הטובה ביותר למרות המחיר הגבוה. אין בארץ שירות לניידים כמו שיש להם עם מענה מהיר מעבדה מצויינת (בתקופת האחריות) ומוצר עמיד. כל האחרים כולל דל וטושיבה הם חיקויים עלובים של המוצר האמיתי. אני רואה סביב סטודנטים שמבלים שעות וימים במעבדות של HP וטושיבה על תקלות קטנות שלא סידרו להם עד היום. ה-T הם כמו סוברו 88 מה שלא תעשה לו ימשיך לנוע עד שיגרס...

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה הזויה

    חסי, 20/09/07 19:14

    המחירים פה הם מחשבים שאפילו הכתב לא יוכל לקנות מחשב כזה. רק אם החברה תקנה לו אז זו פשוט כתבה הזויה

    הגב לתגובה זו

    • נכון - כתבה פלצנית בעליל

      א, 21/09/07 07:58

      NRG כאילו מה אתם מנסים להראות, שאתם מבינים משהו?
      איפה המחשבים בטווחי מחיר 3000-5000 ש''ח שיודעים לספק קשת רחבה של צרכים בלי לחתום על משכנתא?
      לדוגמה: Simens,Acer, Dell Latitude, HP וכד'.
      מגיעים עם מעבל כפול ליבה 1 ג'יגה זיכרון, 80-160 ג'גה דיסק קשיח ומ''ה ויסטה בייסיק/פרמיום וכו'
      מחשב בצבע שחור מבריק ומסך קטן חיצוני עאלק??

      הגב לתגובה זו

      • פלצנים תלמדו לקרוא

        ארז זינו, 23/09/07 00:37

        יאללה נמאסתם הזויים ופלצנים. מתי כבר תלמדו לקרוא את מה שכתוב. המחשבים בטווח המחיר של 3000 עד 5000 שקל לא שוים חצי שקל אחרי שנה. לכו למעבדת השירות של HP ודל ותראו כמה ניידים דפוקים מחכים שם לחלקים או לתיקון רציני. תשאלו את מי שמבין ולא את היועצים בפרוטה שאין להם מושג. תעבירו כמה שעות במעבדות ואז תראו מי בוכה ומי פלצן.

        הגב לתגובה זו

        • כנראה שלי היה מזל עם הנייד שלי...

          רונה גלמן, 30/09/07 16:58

          הנייד שלי הוא מתוצרת קומפאק, והוא פועל טוב כבר 4 שנים, ולי הוא מספיק בהחלט. כנראה שהתכוונת שהניידים הכבדים, הזולים יחסית לא צריכים לזוז מהבית. מה שכן לא הייתי לוקחת בחיים מחשב לאונברסיטה עם השולחנות המתפרקים שלהם...

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    מגוחך! מחשב לעשירים ב-9000 ומחשב לסטודנטים ב-8300? (ל''ת)

    ענת, 20/09/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה עם מחשב במחיר שסטודנט תפרן יכול לרכוש? (ל''ת)

    אני, 20/09/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הבעיה היא בשירות של טושיבה

    רועי, 20/09/07 18:31

    במיוחד כשנוסעים לחו''ל: הם מזדרזים למכור ''ביטוח בינ''ל'', אבל לא מכבדים אותו בחו''ל. כתוצאה - אתה תקוע עם מחשב ללא נתונים שטושיבה לא מוכנה לטפל בו בחו''ל

    הגב לתגובה זו

    • טושיבה = מכה

      עמי, 20/09/07 19:07

      יש לנו 2 ניידים במשפחה, T61 מצד אחד וטושיבה מצד שני.

      T61 פשוט מעולה, נוח, שירות סבבה, כולל את כל מה שצריך ממחשב נייד.

      הטושיבה?

      מכה. שירות על הפנים, מקלדת זוועתית עם מיקומים לא סטנדרטיים לכל מני לחצנים, תוכנת הבית מעצבנת וקופצת בכל מני מקומות לא רצויים והמסך, נו טוף, ראיתי טובים יותר.

      בקיצור, אני התאכזבתי (היתרון היחיד של הטושיבה הוא המחיר, אבל על זה כבר אמרו לקנות בזול עולה ביוקר...)

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    LG רע מנסיון אישי

    שי, 20/09/07 18:28

    צר לי אך הבעייה עם מחשבי LG היא עמידותם הגרועה לאורך זמן.

    כאשר בודקים מחשבים ניידים בודקים אותם כאשר הם חדשים לחלוטין ולכן לא ניתן להעריך את רמת העמידות שלהם. איש כמעט לא בודק מחשבים בני שנה וחצי ומעריך את עמידותם.

    יש לי מחשב נייד LG ועל הנייר יש לו תכונות מכל טוב במחיר שווה לכל נפש אבל!!! ואכן בהתחלה אכן כך היה.

    אבל !!! לאחר שנה המחשב התחיל בצליעה קשה. התחילה אצלו עלייה מטאורית בהתחממות, את רעש המאוורר שמעתי ממרחק שלושה מטר וכתוצאה מכך באו עליו כל הצרות האפשריות, קפיאות שרק ניתוק מהחשמל והצואת הסוללה אפשרו הפעלה מחדש, מסכים כחולים והרס דרייברים סדרתי.

    פירמטתי את המחשב מחדש מתוך מחשבה שהבעייה קשורה בתוכנה אבל דבר לא עזר. ההתחממות החלה מייד עם הפעלת המחשב לאחר התקנת חלונות מחדש.

    בנוסף הסוללה שעבדה בהתחלה כשעתיים וחצי התרוקנה לאחר 20 דקות בלבד.

    חברת ח.י. לא הצליחה לעשות דבר ואז צכרתי את המחשב בזול רק כדי להפטר ממנו.

    קניתי מחשב אחר עם שלוש שנות אחריות וכדי לא לעשות פרסומת אני לא אנקוב בשמו. אני משתמש בו שמונה חדשים ובינתיים הכל תקין נמתין ונראה איך הוא יהיה אחרי שנה וחצי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך

      רונה גלמן, 30/09/07 17:00

      למה לא מפרסמים סקירה אפילו של גולשים, על המחשב הנייד שלהם? כך אפשר לראות מחשבים ניידים שימכרו משומשים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש עוד נייד לאפל שעולה 6500 לסטודנט . זה שכחו להוסיף ?? (ל''ת)

    ללל, 20/09/07 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מק בוק פרו ''ראויה'' , רואים שאין שוק לאפל במזרח התיכון הפרמיטיבי (ל''ת)

    /', 20/09/07 16:19

    הגב לתגובה זו

    • רואים שיש פה הרבה שלא מבינים שאי כניעה לתרבות האמריקאית לאו דווקא ה

      levantinit, 20/09/07 18:34

      אנחנו במזרח התיכון ממש לא מתים על הסקס של האפל בעיר הגדולה. מספיק לנו תל אביב וירושלים - יש לך מושג כמה עשיה חברתית אפשר לעשות במחיר של אפל?

      הגב לתגובה זו

    • מה ממומלץ לגרפיקאי?

      נמב, 20/09/07 22:21

      שצריך להראות עבודות מול לקוחות

      הגב לתגובה זו

      • -רק- מק.

        Ras, 20/09/07 23:07

        בכלל, צר לי, המחשבים האלה פשוט יודעים עבודה מה היא ולא מתביישים לעמוד בשום סטנדרט. הם מהירים, יעילים, חזקים והכי חשוב - יציבים. החלוקת עבודה לפורססים שלהם טובה פי עשרות מונים משל ווינדאוס, מה שמקל מאוד על עבודה מרוכבת ורנדורים ושלא נדבר על אופציית החיפוש בתוך המערכת הפעלה (ספוטלייט), שעוד לפני שתסיים לכתוב את השם של הקובץ זה ימצא לך אותו, לא משנה כמה חומרים יש לך על המחשב ומה נפח ההארדיסק שלך.

        הגב לתגובה זו

        • Macintosh is better

          Engineer, 21/09/07 05:40

          If it wouldn't be for their high price in Israel, I would always recommend getting a Mac. I am currently using a PC, but when it does I will happily buy a mac - especially now when they use intel and you can install windows.

          the Mac's operating system is simply designed better. The windows' ''register'' lasts only a few months before it starts slowing down. Mac's is built completely differently, is much more stable, and doesn't slow down as time passes by.

          And its graphics were always better - what the vista does now tha mac has been doing for years.

          הגב לתגובה זו

          • You are clearly not a pro in this field

            דביבון, 21/09/07 08:58

            You know very little about OS stracture, limit yourself to your user expiriance.

            הגב לתגובה זו

      • anything will do

        grf, 21/09/07 05:43

        mac's not been the leader for many years now, feel free to use naything u want

        הגב לתגובה זו

    • ל1 אתה אולי פרימיטיבי

      מאקיסט לשעבר, 20/09/07 23:19

      מדוע לשלם 13 אלף ש''ח עבור מחשב שהחברה המיבאת אותו בלעדית בישראל - ''ידע מחשבים''
      היא הדבר הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בו עם יחס שערורייתי מחירים בלתי אפשריים וחוסר מקצועיות משווע?

      לקנות מאק כדי להריץ עליו חלונות זה טמטום. לקנות מאק ולהשתמש בו כפי שהוא יוצר בעיות תאימות שחלקן בלתי נסבלות. זה מתחיל עם תמיכה קלוקלת בעברית (גם שפות אחרות סובלות מהבעייה.)

      והעיקר!!! תוכנות תוכנות תוכנות. כמות התוכנות במחירי מציאה או בחינם שיש ל PC לעומת מאק אינה ניתנת כלל להשוואה.

      ולבסוף השוואת איכות. מחשב PC נייד טוב וחזק עם כרטיס מסך טוב עושה בדיוק מה שעושה המאק ללא יוצא מהכלל.

      פעם היו הבדלים גדולים אבל היום זה ממש לא כך.

      הגב לתגובה זו