• 44.

    מוסד גריאטרי

    הכי אמיתי, 28/08/07 13:45

    על מה גבעתיים מתבכיין כשהם היו תקועים לנו בגרון 4 חודשים עד שהמוסד שלהם ניפתח מישהו דיבר אנחנו עזריאלי צריכים פיצוי הוגן ולא הם.

    הגב לתגובה זו

    • באמת מוסד גריאטרי

      עזריאלוב, 28/08/07 15:21

      כל המי ומי של בית מישען מתאמן בהולמס פלייס גבעתיים
      לא פלא שלוקח להם הרבה זמן לרוץ אפרופו הליכונים צריך לספק להם עוד חחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    המחירים בשמיים

    נירה, 28/08/07 01:20

    פלא שמגייסים כל כך הרבה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מכת גניבות !!

    רועי, 27/08/07 23:17

    בנוסף לכל האמור לגבי הצפיפות ישנם לאחרונה גניבות מהלוקרים במלתחות הגברים אף על פי שנעלתי את הלוקר היום בערב נפרץ המנעול ונלקח ממנו פלאפון ושעון יד .לאחר בירור קצר שביצעתי הבנתי שאני לא האדם הראשון שפרצו לו ללוקר השבוע ונכון לרגע זה משיחות שעשיתי הבנתי שהנהלת המכון מכוסה ואיננה נושאת באחריות חפצי הערך אשר נמצאים בלוקרים משום החוזה הדרקוני שנחתם עימם אשר מסיר מהם כל אחריות משפטית לחפצים .
    אינני מבין כיצד הם יכולים להתנער מאחריות כאשר היו מקרים של פריצות אך הם לא הודיעו לאף לקוח .
    לתשומת ליבכם אם ישנם חפצים שאתם מעריכים כיקרי ערך עבורכם אל תשאירו אותם בלוקר כי לא בטוח שהם יהיו שם כשתחזרו מהאימון !!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתו לחלוטין

      גיל, 29/08/07 00:51

      גם אני שמעתי השבוע על מתאמן שלקחו לו מהלוקר חפצים ,לפי דעתי זה בגלל אלו שבאו מעזריאלי

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    סדר בדברים.

    מיקי בן מיכאל., 27/08/07 11:57

    1. זה שעושים שיפוצים בעזריאלי זה בסדר גמור. המועדון מיושן ודורש שיפוץ. זה לרווחת המנויים.
    2. מנויים של עזריאלי - האופציות שניתנו הן לא רעות. או אפשרות כניסה לכל מועדון שהוא (יש 10 מועדונים בערך) או אפשרות להקפיא את המנוי. כל מנוי של עזריאלי שבוכה בגלל השיפוץ הוא לא הוגן שכן הוא קיבל את מירב האפשרויות. אי אפשר גם לשפץ וגם להמשיך להתאמן. דאגו לכם למקום חלופי.
    3. מנויים ותיקים של גבעתיים צריכים לקבל פיצוי. בשעות הבוקר ובשעות אחה''צ אכן יש שם עומס גדול מהרגיל במכשירים. דווקא במקלחות ובלוקרים לא נתקלתי במשהו חריג- צפיפות במקלחות תמיד יש, אבל אין מלחמות על לוקרים. פיצוי נאות יכול להיות הארכת המנוי במחצית מתקופת השיפוץ (כלומר חודש).
    4. מספיק עם הדמגוגיה של ''חברות ענק'' ו''מועדון של פראיירים'' בגדול המועדון מספק את השירות תמורת המחיר שהוא גובה. המועדונים השכונתיים מגעילים במקרה הטוב ומעבירי מחלות במקרה הרע. אין מגבות, אין אנשי ניקיון. בהולמס פלייס אני כל הזמן רואה אנשי תחזוקה ונקיון שמנקים- ככה צריך. במועדון כושר חובה לנקות ללא הפסקה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אגב, מה שיותר נורא הוא מה שקורא בשייפ...

    קרן, 27/08/07 11:42

    בסניף פ''ת למשל, מרוב אמביציה להחתים מנויים המקום הגיע לאובר תפוסה, והמכון הפך להיות מפוצץ כל הזמן! פשוט סיוט להתאמן שם! הכל בגלל גרידיות. לפעמים עדיף להחתים קצת פחות מנויים ולתת תנאים נורמלים ללקוחות. מה גם שלמרות המנויים הרבים המקום מקופח יחסית למכוני שייפ אחרים. במכונים אחרים שהם הרבה פחות מאוכלסים, יש מכשירים חדישים, פלזמות אישיות ועוד. בפ''ת המכשירים ישנים, ולא רק שאין פלזמות אישיות אלא אפילו פלזמות הקיר מקרטעות...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ביטול המנויי - אפשרי!!!

    מנויה זועמת, 27/08/07 11:42

    בתור מנויה של הולמס פלייס גבעתיים, חייבת לומר שהחוצפה עברה כל גבול. הצפיפות הבלתי נסבלת נרשמה עוד הרבה לפני שהמכון החל לארח את מנויי עזריאלי. הגב' דפנה שמשון, מנהלת המכון, נאותה לענות לשיחותינו רק לאחר שלושה שבועות, וגם אז תגובת היתה חצופה ומתחת לכל ביקורת. לאורך כל התקופה נאמר שאין הרשמה של מנויים חדשים, אבל מה אתם יודעים?! כמעט בכל יום נרשמים מנויים חדשים. כי אין מה לעשות הנימוס והשירות שמקבלים עד לשניה שכרטיס האשראי ''מגוהץ'' הם ללא דופי. לאחר מכן - תתפוצץ.
    חסר ציוד בסטודיו. למדריכים אין איפה לעמוד. יש תור למכשירים, ואפילו לוקר לא ניתן למצוא. פתרונות כגון הקפאת מנוי אינו רלוונטי, וגך גם כרטיס מולטי. לא ייתכן שמגיעים רבע שעה לפני תחילת שיעור וגם אז אין איפה לעמוד. עוד יצויין, כי כשנרשמנו, לפני חודשיים וחצי, הוצגה בפנינו תמונה כ''כ ''ורודה'', אשר אינה תואמת את המציאות, ובעדינות רבה אומר, אף שיקרית. מובן שאז כבר היה ידוע שעזריאלי ישופץ והתקלה היתה ככתובת על הקיר, אך לא טרחו, וגם כעת הם אינם טורחים ליידע מנויים שנרשמים על העומס הבלתי נסבל. לתשומת ליבכם, שניים מחברי הצליחו לבטל את המנויי, לאחר שאיימו בתביעה. חבל שזה הגיע לכדי כך. בסופו של יום, נראה כי הגיע הזמן שהנהלת הפירמה תפנים שאנו הלקוחות!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    איך מצליחים לגרום להם לבטל מנוי???!! (ל''ת)

    סיוון, 27/08/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למי שמעוניין/ת בהליכה. כנסו, מידע חשוב.

    שוחר בריאות, 25/08/07 20:31

    עדיף ללכת בחוץ כשאין שמש (שעות הבוקר המוקדמות או ערב/לילה) משום שהרבה מההליכונים המלאכותיים הללו יוצרים קרינה אלקטרו-מגנטית בזמן פעולתם, ולכן אינם מטיבים עם הבריאות. חשוב לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צריך להתגבש יחד

    מנויה, 25/08/07 10:16

    האמת? לא לזה התחייבנו. לא להיות מנויים בעזריאלי כשאנחנו צריכים לנדוד מסניף לסניף ולהתקבל בפנים חמוצות, לא מכך שמנסים לומר לנו ששידרגו לנו את הכרטיס ועשו לנו ''מולטי'' שמחייב אותנו לנסוע עד רעננה כדי לזכות במקום על ההליכון ובטח ובטח שלא כדי להגיע לסניפי שייפ. הרשת צריכה לפצות אותנו, חברי עזריאלי, על עוגמת הנפש והורדת התנאים ואת חברי המכון של גבעתיים שללא ספק הכי סובלים מהמצב.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המנויים שמתלוננים האגואיסטים -מה תעשו כשישפצו את גבעתיים?

    פשוט לא, 24/08/07 22:34

    כמה בןאדם יכול להיות מנותק מפירגון מינימלי.מה קרה???אז צפוף קצת לחודש..חשבתם מה יקרה כשישפצו את המועדון שלכם בגבעתיים?אז יהיה לכם כיף שיש אפשרות להתאמן בשאר מועדוני הרשת נכון?? אבל בטח גם אז תתלוננו כי אתם מנופחי אגו שמי שגורע מילימטר מהנוחות שלכם אתם ישר תובעים אותו...אני באמת מרחם על אנשים כמוכם ויש לי סוד שיעזור לכל אחד מכם-אתם לא לבד בעולם...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תפסיקו לקטר

    דוד, 24/08/07 21:32

    מה כבר קרה, הסניף בעזריאלי הוא הסניף הותיק ברשת, והוא נראה חיוור לעומת הסניפים האחרים, אז טוב שהחליטו לשפץ אותו. אני מתאמן בעזריאלי, ובתקופת השיפוץ מתאמן בהרצליה, וממש סבבה שם. אז לכל הקוטרים המקצועיים, לכו להרצליה או לסניפים אחרים, ובלי שתספיקו להרגיש, הסניף בעזריאלי יפתח מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לתושבי רחובות..

    אורן, 23/08/07 15:19

    בעקבות "גיוס" מסיבי של מנויים חדשים צפו לסיפור דומה ברחובות, ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה לא ממליץ ?

      אחד שמבין, 23/08/07 18:22

      גם ככה המחירים מופקעים....

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הולמס פלייס - שירות לקוחות

    אלון, 23/08/07 09:58

    למען באמת הנני מנוי בסניף הרצליה ולא פעם ניסיתי לפנות וליידע על בעיות בשירות ובהליך התקין של המועדון אולם ללא תגובה כמובן.
    אולי בהנהלה הראשית יתרצו ויבינו שלא רק הכסף שלנו חשוב אלה גם השירות ואולי יקימו מרכז שירות ארצי שתפקידו יהיה יטפל בבעיות הכלליות של הלקוחות

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חחח כנסו

    מתאמן, 23/08/07 07:57

    אני מתאמן בחדר כושר קטן וחמוד לא חסרים מכשירים יש 1 2 מכל מכשיר אין הרבה מתאמנים וככה גם אין תורים והמחיר הרבה יותר זול,למה ללכת לשמות המפוצצים האלה שלא מוסיפים כ-ל-ו-ם!!!

    הגב לתגובה זו

    • סתם בשביל הפוזה

      O, 02/09/07 16:24

      כאלה אנחנו, הישראלים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    סטודנט במכון וינגייט

    עידו, 23/08/07 03:26

    שלום לכם, עולה לשנה ב'. קראתי את התגובות כאן וברצוני להתייחס למגיבים שמתלבטים אם כדאי לעשות את האימון בבית/חדר כושר/בפארק/בים. התשובה הפשוטה היא שכל אדם צריך משהו אחר לגמריי. בואו נגיד שרובנו, אם לא כולנו צריכים לעשות חימום, ריצה והליכה ואת זה אפשר לעשות בכל מקום, מי שאוהב את האוויר הפתוח שילך לפארק או נתיב ריצה אחר. אני שומע מהרבה אנשים שלא אוהבים לרוץ בחוץ רק בגלל שאנשים מפריעים מנגד לרוץ בצורה חופשית או חוששים מאופנים וכו'... חבר'ה זה חלק מהעיניין והאתגר - נסו לברוח, תכננו משהו להתחמק ואל תחששו או תתעצבנו על זה. היתרון של ריצה בהליכון הוא למי שרוצה לקחת דאבל ותוך כדי הריצה לראות חדשות או את הסידרה/משחק ספורט נחשק. הולמס פלייס עדין מצוינת ויש לה מכשירים מעולים, לדעתי הטענות נגדה זמניות, תנו לה זמן לשיפוצים והכל יהיה בדר אח''כ... זה שבחורף מתאמנים פחות וזה זמן עדיף לשיפוצים היה צריך להילקח בחשבון עבורם. חדר כושר הוא גם כל החוגים שמתווספים ותוסיפו כמובן את האווירה והמכשירים שמה לעשות, אין תרגילים יבשים על הקרקע ששווים לזה, גם לא פקלי''ם ואימון בר-אור.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם באשדוד הפקרות

    משי, 22/08/07 18:24

    במועדון הכושר באשדוד גם נוספו הרבה מתעמלים ממועדון השייפ שניסגר בערב זה נורא שלא נדבר על הבריכה שעמוסה הסאונה הגקוזי ,והם עדין יוצאים במבצעים למשוך עוד אנשים. תנו לאנשים להנות מה הצפיפות הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תביעה ייצוגית

    דן, 22/08/07 11:21

    פשוט וקל

    הגב לתגובה זו

    • מה? פשוט וקל? יותר קל לצלצל לבנק

      למי יש כח, 22/08/07 16:28

      ולבטל את הוראת הקבע ושיתפוצצו...

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני שמח שתושבי גבעתיים סובלים

    עובד בגבעתיים, 22/08/07 08:16

    :-)

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שתי הערות על המצב:

    המטיף בשער, 22/08/07 07:42

    1. חרמנים-לכי תעשו ביד. לא משיגים זיונים בהולמס פלייס, תשכחו מזה.
    2. פראיירים - הפרו את ההסכם אתכם כשהדוחק נעשה בלתי סביר והשירות שווה לתחת? תתבעו החזר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פשוט להדיר רגלים ממפעל החרטה הזה

    יעקב, 22/08/07 07:33

    מי שרוצה כיבודים ופלצנות שיאכל, לא חסר מועדונים ואפילו הרבה יותר טובים, אם הפגיעה היא כזו שבאופן סביר לא ניתן להנות, אפשר להגיש תביעת נזיקין

    הגב לתגובה זו

    • חברה חרטטנית

      גיורא, 27/08/07 14:36

      חברה חרטטנית ומנויים פלצנים, מתערובת כזויוצא ח....,אז על מה מתלוננים, תעבדו ותרשמו בשכל אז לא תאכלו אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''מנויים'' לא ''מינויים''. ''מינויים'' זה בשרות המדינה. (ל''ת)

    בועז, 22/08/07 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    משלמים פי 2 רק בשביל השם

    חושם המיתולוגי, 22/08/07 00:39

    שאפילו לא שווה רבע.

    ישראלים אוהבים להידפק ועדיף בקבוצות גדולות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם בgo active ר''ג המצב בלתי נסבל! (ל''ת)

    אלעד, 21/08/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני משלם 150 ש''ח למכון שכונתי ונהנה ממכשירים פנויים כל הזמן.

    מתאמן, 21/08/07 19:38

    מי שבוחר לשלם פי 2 וחצי ועוד לחכות בתור - שיהנה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מדוע הם משלמים יותר ?

      ל''שכונתי'' מהרצל, 21/08/07 22:16

      כי בשיחות סלון הם יכולים להגיד שהם מתאמנים בהולמס פלייס.

      ועל זה ידידי משלמים 250 ש''ח אקסטרה.

      אני, אגב, חושב שאתה עושה בשכל.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כבכיר ברשת

    כנסו, 21/08/07 18:19

    ראשית, לכל מנויי גבעתיים יש אופציה למנוי מולטי או להקפיא. הם פשוט בוחרים להתלונן ולא לקחת את זה. לנו יש מספרים, אנחנו רואים את כמויות הכניסות והעומס ירד. רוב מתאמני עזריאלי או הקפיאו או הלכו לסניפים אחרים. חלק לא קטן מהמתלוננים פשוט רוצים לנצל את המצב ולסחוט כמה שיותר הטבות. אבל אל תאמינו לכולם, המצב בהחלט לא כזה גרוע. אתם מוזמנים לבוא ולבדוק בעצמכם!

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעו אותנו שניתן להקפיא בגבעתיים

      ניצן, 21/08/07 19:20

      וזה לא עוזר כי אנחנו רוצים להישאר בכושר...
      אני לא יודעת על איזו ירידה בכמויות אתה מדבר, יש ממש צפיפות! רק שלשום היתי וזה היה בלתי נסבל!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט חוצפן!!!!!!

      ענת, 22/08/07 09:22

      אני מתאמנת שם, וגם 10 ימים אחרי השינוי אני לא מצליחה להגיע למכשירים הרגילים שלי. אני עומדת בתור למכשירים שאני פחות מעוניינת בהם (כי פשוט התור אליהם קצר יותר), שהיו עד כה תמיד פנויים, וכל האימון ''עומדים לי על הראש'' ממתינים נוספים רבים. המקום צפוף והאווירה לחוצה. לקחת כסף אתם יודעים ולתת שירות - ממש לא! אתה מציע למתאמן קבוע להפסיק את האימונים לחודש וחצי?! זו ממש עזות מצח!

      הגב לתגובה זו

    • באתי, בדקתי, ואתה שקרן!!!

      נמאס כבר מכמוך!, 24/08/07 15:03

      אתה לא מתבייש?

      כנראה שהעבודה שלך עלתה לך לראש אם זה מה שיש לך להגיד ללקוחות. תתבייש לך, אני את המנוי שלי הצלחתי למכור תודה לאל ואתם יכולים לקפץ לי עד מחר!!!

      עברתי למכון קטן ואני מאושרת. ואת היחס המחפיר שמלמדים אותך להעביר ללקוחות, תתקע אתה יודע איפה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ובשייפ בדיזנגוף לא ניתנה שום בחירה

    סתם אחד, 21/08/07 17:45

    פשוט זרקו עלינו את כל המנויים האלו בלי להגיד כלום.
    האימון בהחלט הפך לסיוט.
    גם אני התלוננתי והם מצידם...כלום.

    הגב לתגובה זו

    • שייפ זה בבעלות הולמס פלייס. (ל''ת)

      הבנת?, 22/08/07 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגובה למגיב 17

    תגובה למגיב 17, 21/08/07 17:13

    אם לא שמת לב, רוב המתלוננים
    הם לא מנויים מעזריאלי
    אלא מגבעתיים שסובלים מהצפיפות בגלל השיפוץ בעזריאלי
    ולכן אתה כנראה לא מבין
    כיוון שהם לא יכולים להקפיא מנוי

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל המגיבים פה לא מבינים כלום

    אני, 21/08/07 16:16

    לכל מנוי הולמס פלייס יש את הבחירה בין להישאר בסניפים אחרים בזמן השיפוץ או להקפיא את המנוי וזה לגיטימי מאוד. הרי בעלי המקום רוצים לשפץ, לא משנה מתי הם יעשו את זה, תמיד תגרם אי נוחות מסוימת למנויים, אפילו לי.
    אז מה כולם בוכים פה? תגידו תודה בכלל שיש לכם רשת מכוני כושר כל כך נוחה וסבבה. ושנותנת לכם אפשרות לעבור בזמן שיפוץ. לפני כמה שנים שהיו מעט מכונים, אם היה שיפוץ אז אכלת בולבול ... לא להיות כפוי טובה.

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאנשי עזריאלי צריכים לסמוך שנתנו להם חלופה,אבל

      ניצן, 21/08/07 17:25

      זה מאד הרע את התנאים של המנויים בגבעתיים ומגיע לנו פיצוי!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק עכשיו שמתם לב שהרשת גרועה?

    ד, 21/08/07 15:29

    מי משלם 400 שקל לרשת שהיא לא יותר טובה או יפה מחדרי כושר אחרים, אך שהמאמנים שם הרבה פחות נחמדים וסימפטים ממקומות אחרים? צריכים לשלם בהולמס פלייס פחות לא יותר. זה שהם גובים יותר זה פשוט כדי למתג את עצמם כיוקרתיים ולא בגלל שהם יותר יוקרתיים. מי שלא מבין זאת לבד ושילם כפול בשביל חדר כושר עם אווירה לא טובה, אז מגיע לו להדפק.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ולא רק שאין לוקרים,

    מתאמנת, 21/08/07 15:19

    במקלחות הנשים מושבתת שורת מקלחות שלמה מיום שישי!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גבעתיים היה גרוע כבר מהפתיחה. אני עזבתי!

    מתאמן לשעבר, 21/08/07 15:10

    לסניף בגבעתיים בעיה באקוסטיקה ובמזגן חם ורעש, הדרכה כלאחר יד, כל הזמן מנסים למכור לך משהו החל מאימון אישי וכלה בבגדים כרטיסי אשראי ומה לא.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק בגבעתיים גם ברחובות אני התאמנתי וברחתי

      עמיר, 23/08/07 14:49

      המדריכים לא מתיחסים למינויים שללוקחים הדרכה פרטית מכיוון שהם מקבלים משכורת רעב ועל כל פרטי הם מקבלים בין 60-80 ש"ח לכן עזבתי את רחובות

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    נכון - זו פשוט שערוריה

    מיכל, גבעתיים, 21/08/07 14:56

    המקום הפך להומה אדם, בכל שעה שהיא, לכל מכשיר צריך לחכות, והחוצפה שזה לחודשיים ימים, ועוד בתקופה של אוגוסט - אוקטובר, כולל החגים כמובן, כשלרובנו יש קצת יותר זמן לעצמנו ובין היתר לספורט.
    השאלה - מה עושים???
    למי יש רעיון??

    הגב לתגובה זו

    • לכתוב מכתב רשום ע''י עו''ד

      עו''ד, 21/08/07 15:12

      לבקש פיצוי על הפחתת רמת השירות ועל אובדן הנאה מהחוזה מול החברה.

      לבקש תשלום בגובה של חצי מנוי לתקופת השיפוצים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כמו המסיבה שהם עשו בגעש

    goon, 21/08/07 14:49

    אנשים שילמו כסף על כרטיסים, ובגלל צפיפות ודוחק ,לא נתנו להם להיכנס
    העיקר שהסלבס נכנסו ובחינם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה לגבי המנויים של עזיראלי???

    המגיב הסדרתי, 21/08/07 14:49

    משלמים 450 שקל בשביל מה?
    בשביל להתאמן בצפיפות של גבעתיים?
    בשביל ליסוע עד רעננה לשחות...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מגיע לכם מי שנרשם לרשתות של דוגמניות

    דן, 21/08/07 14:24

    שיסבול. אני תמיד מתאמן במועדון שכונתי ומשלם פחות מחצי.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חוצפה חוצפה חוצפה

    שי, 21/08/07 14:22

    מעניין לדעת מה היתה תגובת הרשת באם לרגל שיפוצי דירת המגורים שלי הייתי מביא את חמותי ודודתי להתאמן, וזאת מבלי לשאול אף אחד האם זה עומד במבחן המציאות???

    הזלזול והחוצפה עוברת כל גבול
    ההתנהלות של המועדן עד לכתיבת שורות אלו ,הייתה יותר מטובה ואף מצויינת.
    את הטעם המר שמתעצם מדי יום לאחרונה (שדרך אגב אינו מהול בזיעה משום שלא ניתן להתאמן) קשה מאוד לתקן.חבל למועדון שכזה להתנהל כך ולחרב במו ידיו את מה שנבנה בעמל רב!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה לגמרי

      נ, 21/08/07 21:49

      לדעתי אתה צודק לגמרי בדבריך
      חזק ואמץ
      אני מעודדת אותך לפעול בנושא ולראות מה אפשר לעשות במקום רק לדבר
      הממורמרת

      הגב לתגובה זו

    • הגיו מים עד נפש

      שחר, 21/08/07 22:20

      אני עומד מאחורי תגובתו של שי בכל מלה.
      לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב.
      אני מציע שנתארגן ונעשה משהו בנדון. הגיעו מים עד נפש. לא ייתכן שחברות הענק האלו יעשו ככל העולה על רוחן על חשבון האזרח הקטן.
      אני מצר על המצב שהגענו אך חייבים לנקוט באמצעים ולא להישאר אדישים למצב הזה. אני חושב שצריך להתעורר בזמן במקום לוותר על אימונים ועל בריאותנו והשקט הנפשי שלנו.
      אנשים להתעורר

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נכון!!! גם אני מנויה שם וזה פשוט מעצבן!!!

    מאוכזבת מהולמס, 21/08/07 13:47

    מאז שעזריאלי הגיעו, אין לוקר פנוי ומבזבזים המון זמן בהמתנה למכשיר. ואף אחד לא הבטיח לנו פיצוי!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הולמס= הום לס

    בפורטיבי, 21/08/07 13:39

    עלובים שכמותם, ואתם פריירים חביבים תמשיכן לשלם הרבה על כלום

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה הקשר בין הסכם הפשרה שבצילום

    אחד שמבחין, 21/08/07 13:29

    מה הקשר בין הסכם הפשרה שבצילום לכתבה?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שמסכים לשלם הרבה כסף כדי לעמוד בתור, מגיע לו! (ל''ת)

    לא מנוייה, 21/08/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה פראיירים, פשוט תעזבו !

    אחת עם שכל, 21/08/07 13:10

    עומדים כמו עדר בתור כדי להיות מנויים במקום ''מגניב''.
    פשוט תעופו משם ותתבעו אותם על הכסף שנשאר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פשוט שערורייה - אי אפשר להתאמן

    מיכל פלומין, 21/08/07 12:55

    וכל מה שאני רוצה זה להישאר רזה...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ועל זה משלמים 400 ש''ח לחודש??? פראיירים לא מתים.... (ל''ת)

    צ'רלי, 21/08/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפיתרון:ללכת בחוץ,בטבע.יותר בריא,

    ס., 21/08/07 12:48

    פחות צפוף,וזה בחינם!

    הגב לתגובה זו

    • ממש! מתי לאחרונה יצאת להליכה בחוף?

      הולכת, 21/08/07 14:12

      אחח.. חינם -מילת המפתח אצל הישראלי המצוי. הרי גם חוף ימה של ת''א- הטיילת ו/או שפת החוף עמוסים ואי אפשר לתת בהליכה כמו שצריך מאחר ומיליון רצים/הולכים/צרפתים הולכים לך על החיים. אה.... ולא הזכרתי את הפארק - שם בכלל 99% שתידרס ע''י אופניים או ספורטאי 'על' ויותר מפעם אחת. אז... אין כמו בבית :-)

      הגב לתגובה זו

      • הכי כיף זה בכלל לרוץ

        רותם, 22/08/07 19:07

        על המדרכות בעיר. גם כיף, גם טיול, גם מוסיקה, והכי חשוב- בריאות. עכשיו כל מה שנשאר לעשות זה להחזיר את רדיו 99 FM לימי הזוהר שבו (ללא עדכוני כדורגל). ואם כבר ספורט- למה לא לעדכן על אליפות העולם באתלטיקה? (אוסאקה, 25 באוגוסט ואילך) לירן דנש- כל הכבוד! יישר כח!

        הגב לתגובה זו

    • להתאמן בחוץ (רק בשבת בבקר!)

      גדיק, 21/08/07 14:45

      אחרת תקבלו גם זיהום האויר בחינם

      הגב לתגובה זו