• 25.

    איך מרמים בעזרת ''חבילות''

    דני, 14/11/07 11:08

    מחתימים אותך על חבילת דקות (שנראית זולה). אם תדבר פחות דקות מהרשום בחבילה תשלם את כל מחיר החבילה.
    אם תדבר יותר תשלם עבור החבילה + החריגה. זאת כאשר אין זכות קיזוז מחודש אחד למשנהו.
    אסור לחתום על חבילות. להתעקש על מחיר קבוע לדקת שיחה. זה אפשרי. אני עשיתי זאת

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עוד פח בו נפל הכתב

    יורם, 29/07/07 10:22

    המרואיינת מושכת אותו למקומות שהוא לא בדק בדיקה בסיסית.
    למשל, כל נושא תשלומי החוב.
    כל מי שמכיר את הנושא יודע שחוב אינו עילה לסירוב ניידות בין מפעילים!
    הניוד חייב להתבצע תוך 3 שעות, גם אם המנוי בחוב (כולל, אגב, לקוחות שנחסמו לשיחות יוצאות עקב חוב).
    את החוב רשאי המפעיל לגבות גם אחרי הנטישה.

    הגב לתגובה זו

    • זכות עכבון

      מיכאל, 12/11/07 17:38

      אתה טועה יש לחברות זכות עכבון עפ''י חוק

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו בדרך הנכונה .. מה שנשאר הוא רק לפתוח את ..

    ליאור, 28/07/07 23:10

    שוק מכשירי הטלפון ולהוזיל את המחירים, המחירים של הפלאפונים בארץ גבוה משמעותית ממדינות אחרות. ברגע שלצרכן תהיה מודעות לזה שהוא לא חייב לקנות את המכשיר מספק התקשורת לא יהיה שום דבר שיכבול אותו לחברה .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק WIMAX יפתור את הבעיה כנסו

    נמרוד, 28/07/07 20:28

    עד שלא תיכנס הטכנולוגיה חברות הסוללר ימשיכו בשלהם ויתאמו מחירים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    במירס קנס היציאה הוא הרבה יותר גבוה (ל''ת)

    פגוע מירס, 26/07/07 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נידות מספרים אצלינו כבר 7 שנים

    ואן באסטן, 26/07/07 15:53

    בהולנד היה בדיוק אותו סיפור מאז שהתחילו עם ניידות מספרים ירדו המחירים . אני קונה כל חודש 150 דקות ומשלם עבורם 5 יורו שזה 27 שקלים יעני 18 אג לדקה דקות שלא השתמשתי בהן אני יכול לקחת לחודש הבא כלומר לצרף אותן ל150 הדקות שאני קונה בחודש שאחרי עבור 10 יורו לחודש במשך שנתיים יעני 10X24=240 יורו קבלתי נוקיה N73 בשקלים 1320

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תאמינו או לא אבל אני משלם 25 אג' לדקה באורנג'!!

    אחד ששמח!!, 26/07/07 15:23

    נכון שאני לקוח עיסקי אבל יש לי רק מכשיר אחד. אורנג' מימנו את המעבר שלי מפלאפון אליהם, נתנו לי מכשיר במתנה + אוזניית בלוטוט. כמו כן, מימנו לי עלות של כרטיסי ביקור חדשים. נתנו לי שנה גלישה סלולארית חינם ו500 אס אם אס בשנה חינם על חשבונם למשך שלוש שנים.
    בפלאפון שילמתי כ-500 ש''ח לחודש ובפרטנר בעקבות השדרוג אני משלם 300 ש''ח+-

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כזאת כתבה מפגרת מזמן לא קראתי

    זוחמיר, 26/07/07 12:18

    אם יוזילו הלילה את מחירי הדלק מי שקנה בבוקר לא יהנה מההנחה על הקניה האחרונה שלו.ווא איזה גילוי.
    יש הרבה מינויים שלא מחויבים .
    שמחזיקים במכשיר ישן ולא החליפו כל שנה. והם ,כמונו ,כן מחכים לניידות ולראות איזה חברה תתאמץ ותירצה שנשדרג אצלה את המכשיר ובאיזה מסלול.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה עם קווים נייחים?

    איתן, 26/07/07 00:49

    ניידות אמורה להיות גם בקווים נייחים, ללקוחות עסקיים מדובר בחיסכון עצום במעבר מבזק למפעיל אחר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שוב אי הבנה בסיסית של הכתב

    עמיקם, 25/07/07 18:07

    כנראה שהמרואיינת שלו הטעתה אותו. רוב הקנסות הם מזעריים. רוב האזרחים אינם חתומים על התחיבות לתכנית אלא רק למכשיר ובמיוחד אם הוותק שלהם הוא 3 שנים ומעלה. המעבר בין החברות יהיה קל והקנסות זה רק ניסיון נואל לעכב מעבר בין חברות. חוץ מזה - לא תמיד החיסכון הוא במעבר בין חברות לעתים קרובות, כפי שנאמר בכתבה כאן לא מזמן, החיסכון העיקרי הוא במעבר בין תכניות. חברת חצי חשבון לא הצליחה להתרומם כי הם דורשים אחוז גבוה מאוד מהחיסכון ולכן הם רק מתעסקים עם חשבונות גדולים. ניסיתי להירשם ואפילו לא חזרו אלי כי אני אזרח קטן ואי אפשר לגזור ממני עמלה רצינית. לעומת זאת -נרשמתי לפלאזול והם דווקא חזרו אלי ולא דורשים כלום. עכשיו אני מחכה שיכינו לי דוח ונראה אם הם בסדר. וניידות - בכל העולם זה מצליח אז למה היא חושבה שכאן לא?

    הגב לתגובה זו

    • אחריות

      אבי, 26/07/07 16:48

      אני לקוח של חברת חצי חשבון והיא חסכה לי אלפי שקלים בשנה. השיטה של לא חסכת לא שילמת עדיפה על כל מס גולגולת שלוקחים היום בשוק ''רק בשביל לבדוק לך את החשבון'' חברת פלאזול רוצה שאשלם לה 57 ש''ח לכל מנוי שאני רוצה לדעת לאן להעביר אותו ואז אין לה שום אחריות לגבי התוצאות. חצי חשבון בודקת כל חודש !! תחכה לדוחות ותודיע מה קורה.

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר להשוות

        עמיקם, 12/08/07 13:11

        אתה לא לקוח של חברת חצי חשבון אתה עובד (או את...) ופלאזול לא גובה ממך מחירים כמו חצי חשבון.
        חצי חשבון לוקחים אחוזים מהכל כולל הכל לכמה זמן שבא להם והחתונה איתם היא ממש קתולית. מצד אחד מבקשים מהסלולריות לא לכבול את הלקוח ומצד שני מבקשים ממנו התחיבות אליכם? למה מי מת?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    כתבה מוזמנת ע''י חברות סלולר...

    שבי, 25/07/07 11:12

    כל הרשום כאן זה בולשיט אחד גדול .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה קורה כאן ?

    יניב, 25/07/07 11:09

    אני לא מבין מה קורה במדינה הזאת, כשגם מנסים לעשות משהו חכם עושים 2 דברים:
    1) ממצאים את הגלגל - כי אנחנו יודעים הכי טוב
    2) מיישמים בשיטת על הדרך \ יהיה בסדר....

    במקרה הזה אימצו את שני הסעיפים...
    חשבו על משהו חכם לעשות, אמרו אנחנו נעשה את זה יותר טוב (יותר מהר ) ואם תהיה בעיה - נפתור אותה על הדרך ... יהיה בסדר !!! זאת הבעיה בתרבות שלמה שבנויה על יוצאי צבא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בקרוב מאד תגמר החגיגה של הסלולריות -קיבלתם סקופ

    אנטי סלולר, 25/07/07 10:55

    קיבלתם רמז החכמים יבינו

    הגב לתגובה זו

    • מסכים- לא הייתי קונה מניות של אף אחת מחברות הסלולאר

      skype, 27/07/07 01:28

      גם הוט ויס בדרך לאותו מקום

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    וואלללה?

    איב, 25/07/07 10:10

    בונא - החברות האלו מרשות לעצמן כל מיני דברים !!!! אי אפשר לסמוך על אף אחד !! חייבים שמישהו יטפל לך בקווים כמו שיש רואה חשבון שמטפל במס, יהיה מישהו שהמקצוע שלו לטפל בקווים - נראה לי שבירנבאום הזה יש לו חברה כזו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מרד אנטי-סלולארי עכשיו!!! (ל''ת)

    ד''ר נו, 25/07/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טוב שהתעקשתי לא להתחייב לשום דבר

    שי, 25/07/07 10:06

    ואני עם מכשיר בן יותר מ-6 שנים.
    מצד שני, אין לי בינתיים סיבה לנטוש את סלקום, אלא אם אקבל הצעות מחיר מדליקות במיוחד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הפואנטה

    עופר, 25/07/07 10:04

    זאת כל הפואנטה, שאנשים חושבים שאין להם התחייבויות ובפועל יש להם כל מיני דברים קטנים שמצטברים לדברים גדולים!!! חצי חשבון צודקת !!!! יש כאן בעיה רצינית !!! חוצמזה, איך אני יודע בכלל לאן אני מחייג מראש - אם אני צריך לקבוע יעד נבחר - האם הוא אפשרי והאם בעוד שבוע הוא עדיין היעד שלי (מכיוון שיכול להחליף מפעיל ואני לא אדע מזה).....????? פשוט לא חשבו על זה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הישראלים צרכנים טיפשים ושבויים

    חכמולוג, 25/07/07 09:57

    בככככללל העולם ובאירופה בפרט, הטלפון לא מהווה בכלל קריטריון לעסקה. תכנסו לאתרי אורנג' באירופה, אתם מקבלים את המכשיר חינם(!) מבלי לשלם כלום. אתם בוחרים מסלול התקשרות של 12 חודש/18 חודש/36 חודש ומקבלים חבילה שכוללת 400 דקות + 200 SMS + אינטרנט + הורדות במחיר מצחיק.

    רק בארץ אנשים משלמים מחירים מופקעים על מכשירי הסלולאר, כשבחו''ל מקבלים אותם חינם אין כסף.

    רק אתמול יצא לי לבקר (ממש במקרה) באחד ממרכזי השירות של אחת המפעילות. חשבתי שלא יהיו שם אנשים, טעיתי בגדול, מפוצץ באנשים שלא רק שבאו בשביל תיקונים או שירות כזה או אחר, רובם באו בכדי לשדרג את המכשיר או לרכוש חדש...ואני שואל למה?
    למה בשביל לחם או גבינה אתם עושים סקר שוק בכל המדינה ובשביל טלפון אתם מתנהגים כטיפשים...חכו לסוף השנה ותראו שהמחירים ירדו, החברות יחזרו אחריכם ואתם תהיו מלכים, למה אתם כובלים את עצמיכם להסכם עוד בטרם נכנס החוק, כמה טפשות, כמה חוסר נבונה בצרכנות...

    הכח של הצרכן הוא לא באינדיבידואל אלא כקבוצה ואנחנו לא מנצלים את הכוח הזה בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק ! (ל''ת)

      צרכן, 25/07/07 11:40

      הגב לתגובה זו

    • ''הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם!! (ל''ת)

      יוני י, 26/07/07 22:17

      הגב לתגובה זו

    • אומנם חכמולוג

      עוד אחת, 01/08/07 12:20

      אבל אמרת את הדבר הכי חכם ששמעתי ממזמן,
      כל שני וחמישי מתקשרים אלי מהחברת סלולר שלי,
      תשדרגי תשדרגי, כל יום...
      ואני לא רוצה, אני אומרת להם שאני מחכה לניידות, והם משתגעים,
      ממשיכים להתקשר ולהציע לי דברים טובים,
      אני מחכה ומחכה, לא אכפת לי...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    באמת שטויות

    איל, 25/07/07 09:48

    החסמים האלה היו קיימים גם קודם, ומתמודדים איתם ע''י הטבות של החברה אליה עוברים, ועם סיום ההתקשרות.
    הרפורמה מטרתה להוריד את החסם שעד עכשיו לא היה אפשר להתמודד איתו - המספר עצמו. הדבר היה קריטי במיוחד לבעלי מקצוע.

    ולא עוד!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    התחייבויות אף פעם לא נגמרות בגלל שאנשים משדרגים כל שנה!

    מוטי, 25/07/07 09:48

    תפסיקו לקשש
    אתם אסירים של החברות הסלולריות.

    אתם משדרגים כל שנה-שנתיים, נכון?

    מה אתם חושבים שאין התחייבות מאחורי זה???????

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תוספת ל 1

    ככ, 25/07/07 09:44

    כל מי שיש לו יותר מ 4 IQ יודע שחברות סלולר ישלמו את הקנס בשביל אנשים שירצו לעזוב ומאחר שכל חברה תצטרך לשלם קנס של חברה אחרת הקנס יהיה 0.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אבל ההתחייבות ייגמרו בסוף - וגם הם עלו לחברות הסלולרי כסף (ל''ת)

    כלומר הצרכן כבר, 25/07/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''תעריפי חברות הסלולר יורדים ברציפות זה 5 שנים''

    אוריאל, 25/07/07 09:16

    שקרנים, כל שני וחמישי חברת סלולאר אחרת ''מעדכנת'' את תעריפיה

    הגב לתגובה זו

    • אז שיחוקקו חוק שלא יהיה ניתן ליכבול את הלקוח בתשלומים של שלוש שנים

      פשוט ביזיון, 25/07/07 10:33

      אלא חצי שנה גג.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שמבחינה ריאלית המחירים יורדים (ל''ת)

      אילן, 26/07/07 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ושוב עושים מהאזרח הקטן צחוק...

    יאיר, 25/07/07 09:09

    שוב פעם מושכים אותנו באף ועובדים עלינו... כרגיל!
    זה קורה בבנקים וזה קורה בסלולר ובעוד כמה וכמה מקומות שפשוט נוהגים כקרטל!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שטויות

    בן, 25/07/07 09:01

    כשתיגמר ההתחיבות, יהיה אפשר לעבור עם המספר הישן שלך, בלי קנסות ובלי בטיח.

    הגב לתגובה זו