• 61.

    הם עושים מה שבא להם פשוט כך (ל''ת)

    יניב, 21/09/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם לי קרה אותו סיפור עם האינטרנט.. שקרנים!!!! (ל''ת)

    סיון, 13/08/07 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בתור נצגה בכירה בHOT...

    הילה, 03/08/07 02:14

    שרות טוב או פחות טוב הוא בהתאם לציפיות השירות של הלקוח. כאשר מ' אמר שלאחר השיחה פנה אליו נציג והציע ער' בהטבה- הוא הופתע לטובה. כאשר ציפה למחיר איקס וזה לא היה- הלקוח מאוכזב. לבל נשכח שעל מנת להעניק שירות אנושי יש צורך בהעסקת אנשים, וכמו כל אדם גם נציגי שירות עושים טעויות לפעמים.
    סה''כ מקריאת הכתבה נראה שהשרות שקיבל הוא לא רע בכלל.
    המבצע הוא לתקופה של חצי שנה. במשך 3 חחודשים נהנה ממחיר מ-א-ד מוזל 45 ש''ח ל5M. ושלושה חודשים
    נוספים המחיר של 69 ש''ח (גם מאד מוזל!!!) סה''כ ההפר הוא 24ש''ח כפול
    3 חודשים= 72 ש''ח. הטבת VOD שווה ל39 ש''ח. הטבת ערוץ אחד שוות ערך לכ120 ש''ח (תלוי בער') סה''כ ניתנו הטבות שהלקוח לא ציפה להם בתפיסת השירות שלו בשווי של 159 ש''ח. אז מה זה ההפרש של 72 ש''ח? הרי הלקוח קיבל הרבה מעבר לזה. שלא נדבר על גלישה 3 חודשים במהירות 5M במחיר כל כך זול. אז על מה התלונה? להוט שרות מעולה אני מזמינה את כולכם לפנות ל*6900 שם נציגים יוכלו לענות לכם על כל השאלות, ותמיכה טכנית 24 שעות. בנוסף אתר אינטרנט המציע שירות מבלי להרים טלפון. ואגב אני מוכרחה לציין שלהוט יש שירות פנימי מצויין עבור העובדים. שווה להיות עובד הוט.

    הגב לתגובה זו

    • בטח שירות טוב- עלק

      לילך, 14/10/07 03:07

      כשרוצים להתחבר או להרחיב את המנוי אז 20 נציגים ידברו באדיבות ובלקקנות. אבל כשרוצים להתנתק ולקבל את מה שהתחייבו - אין אף אחד, מעבירים ל10 מחלקו ת שונות.
      קרה אותו הדבר כשהיו לי ניתוקים, הבטיחו לי חודשיים חינם, אף מה הפלא, הנציגה לא תיעדה ואין חודשיים חינם ולמרות שרוב החודש הייתי מנוטרלת מהאינטרנט - שילמתי
      אני כבר עכשיו מתחילה להתחבר למישהו אחר
      אני מעדיפה לשלם קצת יותר וקבל שירות נומלי ואנושי

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם אני עברתי את אותה התעללות...!

    רונן בגים, 25/06/07 15:27

    רק רציתי לעזור לאחותי עם תקלת אינטרנט ונגררתי לעינוי הזה שנקרא הוט ! חודשיים לקח להם לתקן תקלה במודם ועוד 3 שבועות ואין ספור שיחות טלפון ואיומים עד שאחד האחראים הואיל בטובו לחזור וכמובן להבטיח הבטחות שווא על הגעת טכנאי לניתוק הכבלים.
    אני מציע לכם בכובד ראש לרשום את השמות של הנציגים איתם דיברתם ולשקול תביעה נגד החברה על התעללות בלקוחות ! רק לאחר שרשמתי את שמות הנציגים ואיימתי בתביעה איכשהו טיפלו בי... ועוד הייתה להם החוצפה להגיד לי לחזור אליהם בעתיד... ראו הוזהרתם !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תגובה לכתבה על הוט

    שלמה בנימין, 23/06/07 11:50

    אני לקוח שלחברה זאת מאז החלו את דרכם ואףפעם לא החלפתי חברה. היחס של נציגי השירות היניו מעולה וכך גם של מנהלי משמרת שיצא לי לשוחח עימם.
    כמו בכל מקום גם כאן צריך לדעת לבקש ולקבל אתהטוב ביותר עבורך וכך אני מרגיש. אזתודה להוט ותמשיכו לתת שירות אדיב וטוב
    .נ.ב. אינני מקבל שום טובת הנאה בעבור כתבתי זאת ואינני עובד החברה
    שלמה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ביזיון גם כלפיי עובדי החברה!!!- כנסו!!!

    ליזה, 22/06/07 19:44

    מעבר לכך שהחברה לוקה בחסר בכל הקשור לאופיהשירות שניתן על ידיה- אני חייבת לשתף אתכם בסיפור מזוויע- מקרה אמיתי - אחותי הקטנה - ילדה לפניי חודשיים בלידה מוקדמת שכללה סיכון רב מאוד לחייה ולחיי העובר , תודה לאל - הכל בסדר עבר בשלום ושתיהן בריאים! - היא עובדת בהוט- אף לא מנהל אחד לא פנה אליה באיחולי מזל טוב או דרישה לשלומה. לאחר כחודש מרגע הלידה - נפטר אבי ז''ל - אם נדמה לכם שהיא קיבלה התיחסות מסוג כזה או אחר - טעיתם. המעט שנעשה היה- שליחת הודעת SMS מהמנהלת הישירה שלה על תנחומייה- אלא הם פניי החברה ! ככה גם ינהגו העובדים ללקוחות! חשוב לציין שאחותי עובדת למעלה משנה וחצי בהוט - ביזיון !! אני מתביישת בשבילם!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אסור לאבד תקווה!!!

    דנה, 18/06/07 18:02

    קראתי את הכתבה של מ' ואני מזדהה עם כל מילה שנכתבה.השירות של הוט פשוט ביזיוני ואין ממי לקבל תגובה,מ' עוד צריך לשמוח שלפחות מתישהו מישהו חזר אליו כי גם זה לרוב לא קורה!!

    אין ספק שהוט נותנת את השירות הגרוע ביותר במדינה!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נסו לדבר עם ההנהלה

    תמיר ירדן, 17/06/07 09:36

    כדי להבין עד כמה השירות בהוט הוא גרוע, קאטאסטרופלי ומבזה, נסו להגיע פעם להנהלת החברה. אתם יודעים מה? נסו פעם להשיג את מספר הטלפון שלהם ביקום. לא תגיעו. לא ב-144, לא בדפי זהב, לא באמצעות שירות לקוחות. אין סיכוי. המקום הזה חסום בפני לקוחות. זה כמו בונקר.

    הגב לתגובה זו

    • זה כמו הבונקר של החיזבאללה ביקום (ל''ת)

      בונדי, 17/06/07 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    51 שתול של הוט יא פאתט. יש מישהו שלא סבל מהוט?!?! (ל''ת)

    הם בדר ך למטה, 17/06/07 03:34

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הוט גם טעו איתי

    אלון, 16/06/07 04:45

    עברתי דירה והתקשרתי לשאול כמה יעלה לי
    יש לציין שבעל הדירה כבר מוחבר אנלוגי,שאלתי כמה צריך להוסיף לדיגיטלי
    אמרו לי שלעבור לדיגיטלי ולקבל ממיר אחד + 3 חבילות יוצא לי 60 ש'
    הסכמתי נתתי פרטים וכרטיס אשראי ותאמתי מועד התקנה
    למחרת התקשרו מהוט ואמרו שהמחיר שקיבלתי לא נכון וזה טעות ושאני צריך לשלם כ 169 ש' .כמובן שהחברתי ליס בסוף

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנשים חיים פה בסרט!

    ..., 13/06/07 23:06

    מה נסגר איתכם אנשים... לא הכל זה שירות לקוחות!!!!!
    זה שאנחנו הישראלים רוצים תמיד לשלם פחות ולקבל יותר או שחושבים שהכל מגיע לנו- זה נשמע לכם הגיוני בכלל?!
    כולנו יכולים להסכים שאנחנו פונים ביום יום לשירות לקוחות בכל מיני נושאים חברות אשראי, חברות סלולר, כבלים וכו'... הנציג שעונה לי לא אשם במה שנציג קודם עשה לפניו עקב טעות אנוש (כן, כולנו בני אדם) או לא אשם במה שאני חושבת שמגיע לי כי זה מה שהבטיח לי נציג המכירות!

    בקיצור, השורה התחתונה, בואו נתנהג כמו בני אדם ובצורה תרבותית כי גם מאחורי השפורפרת עונה לי בן אדם כמוני וכמוך!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שימו לב לאתר :)

    מוטי, 13/06/07 09:30

    http://www.ihatehot.com/

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עד שלא עשיתי מהומה בדוכן בקניון הזהב

    גיורא, 13/06/07 00:07

    אין מנהל ואין אחראי ומתחבאים מאחורי הטלפון.חבורה של נוכלים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עכשיו HOT אכלו אותה

    DD, 12/06/07 22:52

    לקוח אחד עם טעם רע הרס לה את התדמית (אם הייתה לה בכלל)

    מה קרה ל''לקוח תמיד צודק'' ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חברת הכבלים hot

    רועי וכרמית, 12/06/07 21:24

    לא נאריך בדיבור ונספר בקצרה על התלאות שהעבירו אותנו בהוט גם לגבי המחיר שלא היינו אמורים לשלם וגבו זאת מאיתנו במירמה . ללא כל רצון להחזיר את הכסף. גם לגבי היחס המזלזל שיש לנציגים ולמנהלים ...ובכלל לכל ההתנהלות שלהם. ולסיכומו של עיניין למילים ''אנחנו נפצה אותך''. (וכל זאת בקצרה )

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ממליצה להקליט את כל הספקים למינהם.

    סיגל, 12/06/07 14:33

    זאת השיטה שלי באופן קבוע. כל חידוש מסלול שלי אצל הספק או התשתית או כבלים אני מקליטה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מרד צרכנים נגד הוט - זמבצעת פשעים נגד לקוחותיה

    אורטל, 12/06/07 11:52

    שלום

    אני ניסיתי כבר חודשים להתנק מהוט ולא הגיעו לי טכנאים הביתה לנתק. בנתיים המשיכו לחייב אותי. היום אני מצפה לזיכוי של 450 ש''ח. אני רוצה שכל מי שיוכל יברח משם כמה שיותר מהר. הם לא שווים את זה

    הגב לתגובה זו

    • תמשיכי לחכות!!!!!!!!!!!!!!!!

      מיקי עטיה, 12/06/07 20:10

      אל תחכי שלחי מכתב להגנת הצרכן ולמשרד התקשורת שם תמתיני עם עוד כמה עשרות אלפים אבל מבטיח לך שמשם דברים יזוזו יותר מהר

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מוכר לי כל כךךךךךךךךך

    סיוון, 12/06/07 10:29

    גם לי החברה המושחתת הזאת עשתה צרות בצרורות. הם לא אמינים לא מאורגנים וסתם מחפשים לקחת כסף מאנשים. מזהירה את כל הלקוחות העתידיים של ''הוט'' היזהרו כי הם מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    hot

    משה, 12/06/07 09:43

    כלקוח לשעבר של חב'' hot ממליץ
    לכל לקוח פוטנציאלי לא להיקשר איתם זו חב'' ניבזית ביותר שהכרתי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שירות לקוחות

    איציק, 12/06/07 08:56

    השירות של חברת הוט מזלזלים בלקוחות שלהם, בצורה מחפירה,

    *שלא תבינו לא נכון שני החברות,מתנהגות באותה צורה,

    לדעתי יש צורך להקים חברה שלישית
    שיהיה יותר תחרות,ויותר אפשרויות ללקוחות,

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבילת טריפל

    עדי, 12/06/07 08:20

    גם לי הבטיחו בהוט חבילת ''טריפל'' הכוללת כבלים טלפון ואינטרנט ולאחר שהצטרפתי נאמר לי שהחבילה לא כוללת את הטלפון שזה בנפרד ולא כפי שהובטח שהכל באותו מחיר.
    כך שבחודש הראשון ירד לי מעל 700 ש''ח בגלל ההטעיה וגם בגלל שבהוט גובים חודש מראש!!!!!
    בקיצור חברה גרועה והשרות עוד יותר היתה לנו בעיה טכנית והבטיחו לשלוח טכנאי,תיאמנו 3 פעמים טכנאי ובשלשת הפעמים הוא לא הגיע וגם לא טרח להודיע.
    בקיצור תברחו כמו מאש....

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    38 צודק

    מתן, 12/06/07 07:36

    באמת בזק ויתיקה בעסק הזה ועדיף אינטרנט של בזק מאשר של הוט..

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הוט,החברה הכי מושחתת ונבזית!

    ניצן דורי, 12/06/07 07:32

    אני מבין את הלקוח אני עברתי קצת יותר ממנו,יש אתר שנקרא ''אני שונא את הוט'' (מעניין למה אין כזה אתר על יס) שם תקראו את כל מה שעוללה חברת הוט ללקוחותיה,הם עושים את הכסף ע''י שיווק של שקרים בלי סוף,השירות בושה לטבע,יכולים להבטיח הכל!!! אבל בפועל תחוייב רגיל,ולך תחפש עם מי לדבר... לך תוכיח... אני ביקשתי להיתנתק וניתקו אותי רק חודשיים אחרי שביקשתי,עכשיו הם רוצים ממני כסף,שלחו אליי את העו''ד יורם אברהמי שלהם אליי.... חחחחח שקל לא ייראו ממני !!!
    שיספרו את השקרים שלהם בביה''מ.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    משהו קטן על חברת הוט..כידוע מתחרה של בזק...

    א', 12/06/07 00:51

    חברת הוט מורידה תעריפים ועושה המון מבצעים ''ורודים'' משתלמים, אבל שימו לב לאותיות הקטנות של חברת הוט שרושמת כי היא יכולה לשנות את המבצע מעת לעת. בחברת בזק מציעה תשתית פרטית לכל אחד של אינטרנט + קו מה שהוט נותנת פס רחב לאינטרנט לכל הרחוב,להוט יש הרבה ניתוקים בקו . אז לפני שאתם עוזבים את החברה הותיקה והכי הרבה עם נסיון תבדקו כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פשוט תחתמו רק על חוזה בכתב (ל''ת)

    אורן, 12/06/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חברה אל תבלבלו את השכל

    גיא, 11/06/07 21:09

    אני ישאל אותכם שאלה איזה משקה יותר טוב, קולה או פפסי? בעולם פפסי רץ יותר חזק אבל הפרסום של קוקה קולה אלוף מי נותנת שרות הטובה ביותר בישראל לפי הפרסום אורנג פרסום עובד!!! להוט יש מעל למליון מנויים וזה לא סתם! זה נקרא מצב 5 על 9 שנתנו לך שרות טוב אתה תגיד ל5 שנתנו לך שרות חרא אתה תגיד ל9 ואין מה לעשות להוט יש פי 2 יותר מנויים מיס! אין על הסידרה החדשה הבוררר סוף הדרך מה יש ביס השיר שלנו יאלללללללההה ברוך השם אני והמשפחה שלי 15 שנה איתם ונהנים ומי שחושב שזה יקר שהתנתק הוא לא חייב לראות כבלים זה מותרות הישראלי בכיין וחבל שמציירים את כולנו כך

    הגב לתגובה זו

    • יס יותר טובה מהוט בהכל בתכנים

      אלון, 16/06/07 04:51

      אז יש הבורר אז מה
      ביס יש את כל הסדרות הכי טובות
      נמלטים
      גיבורים
      על טבעי
      פלישה
      והרשימה עוד ארוכה....

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שטויות במיץ ! בטח הוא לא הבין מה אמרו לו

    אפי פרופוס, 11/06/07 19:34

    המערכת של הוט ממש טובה - אני הרבה פעמים פונה אליה , זאת המערכת הטובה ביותר שקימת היום !!

    הגב לתגובה זו

    • האמן לי שהבנתי טוב מאוד מה אמרו לי

      מושיקו, 11/06/07 23:35

      ולכן פוצתי בהתאם ודאגתי לפרסם את המכתב בכלי התקשורת יש ביידי הקלטות המעידות על כך שאני דובר אמת אחרת אף אחד לא היה טורח לפרסם את הכתבה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    תלונה נגד הוט

    עמיר, 11/06/07 19:34

    החברות הגדולות אכן תמיד מנסות לדפוק אותנו וביחוד חברת הוט גם אני הייתי מנוי בחברה שנים רבות ללא מעבר ליס וכאשר ביקשתי מבצע לא נתנו יום אחרי שהתנתקתי הם זחלו אליי מה לעשות זה היה מאוחר ולידיעת כולם כול שיחה ליס או להוט מוקלטת על ידם תבקשו שישמיעו לכם כאשר אתם על הקו את ההקלטה והעצבים שלכם יקטנו מאחר ויש הוכחה קבילה.

    הגב לתגובה זו

    • לא כל שיחה מוקלטת

      מעין, 14/06/07 00:05

      למס' 34- עמיר מכרמיאל כעובדת חברה אני יכולה להגיד לך שלא כל שיחה מוקלטת אלא רק שיחות בודדות לצורך בדיקה של השירות..
      אין תיעוד מוקלט אלא רק בכתב בתוך המנוי..

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עד שלא יהיה חוק בכנסת

    נמאס, 11/06/07 19:12

    שאומר במפורש שתוך מספר ימים מהודעת הלקוח על רצונו להתנתק,החברות יצחקו עלינו בפנים.החוק צריך לכלול סנקציה של ריבית פיגורים רצחנית על כל יום שלא בוצע הניתוק בפועל בדומה לריבית על הלנת שכר של מעסיקים לעובדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    HOT

    יעקב סגל, 11/06/07 12:06

    אין לחתום בכרטיס אשראי כי כמעט לא ניתן לבטל מנוי
    יש רק בהוראת קבע
    ראו הוזהרתם מאחד שנכווה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תמיד החברות הגדולות לא עושות כלום עד שמישהו ''חשוב'' פונה אליהם. (ל''ת)

    עכעשעכש, 10/06/07 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לי לקח ארבעה חודשים עד שניתקו אותי מהוט

    עוד נפגעת הוט, 10/06/07 19:51

    בעקבות מעבר דירה לחו''ל ביקשתי להתנתק מהוט. דיברתי איתם בטלפון כשעה, העבירו אותי מנציגה לנציגה. היה סיוט. אבל בסוף אמרו שינתקו אותי. המאבק נמשך 4 חודשים עד שנותקתי סופית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האמת? הוט מאוד הדרדרה

    משה, 10/06/07 19:16

    שרות הלקוחות, והיחס שלהם ללקוחות הדרדר מאוד מאוד בזמן האחרון, לא האמנתי עד שגם אני נתקלתי בזה.
    חבל הם היו חברה טובה, והם סתם מדרדרים בזמן האחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בזק+YES+בזקבינלאומי שילוב מוביל נכון לעכשיו

    מומו, 10/06/07 18:59

    האמת שעם כל הצער אני נאלץ להודות כשונא בזק לשעבר שלאחר נסיון מר עם הוט חזרתי לבזק ושו''ת עם הזנב בין הרגליים.
    עברתי להוט בגלל המחיר וברחתי בגלל השרות ואיכות המוצרים שלה. אולי ביעתיד הם ישתפרו כמו שסלקום היו בדיחה בהתחלה. למה לסבול עד אז כשיש אלטרנטיבה איכותית עם נסיון כמו של בזק YES

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני ביס 8 שנים ופוחד לעבור להוט בגלל כל המקרים הללו

    אולי ארכוש צלחת, 10/06/07 08:46

    אני ממש מבין את האיש שנפגע
    הבעיה שאנשים חמורים חותמים להם על חבילה לשנים רבות.
    אני אולי עושה מנוי לשנה ולא מעבר לזה . בכל מקרה אני חושב לעבור לצלחת פרטית2000 שקל וחדל תשלומים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שיר קצר בחרוזים

    מזרחן, 08/06/07 06:37

    מי שבוחר ב''הוט''
    הוא אידיוט

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש אתר לנפגעי הוט

    גם אני נפגעתי, 07/06/07 17:24

    http://www.ihatehot.com/

    נגד עוד איזו חברה יש אתר כזה?

    זה מסביר הכל

    הגב לתגובה זו

    • רק אנשים פאטתים מקימים אתר כזה

      מאיר, 07/06/07 17:28

      שיש תחרות בשוק, אפשר פשוט לעבור למתחרה ולא לבזבז את הזמן שלך בלהקים אתר שנאה

      הגב לתגובה זו

      • מה היינו עושים בלעדיך..... (ל''ת)

        דנה, 10/06/07 15:58

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    הסוד השמור של הוט

    דני, 07/06/07 17:20

    רק לאחר לחצים מרובים זכיתי לקבל מס' פקס ושם כלשהו של מחלןקת פניות הציבור בהוט.
    למה זה לא מופיע באתר האינטרנט שלהם.
    מר קמיניץ - יאללה תתעורר!
    הפקס של פניות הציבור בהוט הוא 077-7078282
    כמו כן, ניתן לשלוח מכתב לכתבות הדואר יורו-פארק , אזור תעשיה יקום, קיבוץ יקום מיקוד 60972

    בברכה,
    הילה דביר
    פניות הציבור HOT

    הגב לתגובה זו

    • זה נשמע כאילו חשפת את סודות האטום של מדינת ישראל

      אפריים, 07/06/07 17:32

      וגם חשפת שם של עובדת תמימה בניגוד לרצונה, צריך למחוק לך את התגובה !!!!

      הגב לתגובה זו

    • יופי - נגיב אבל חזק - כמו הסטירות שקיבלנו בפרצוף (ל''ת)

      אחרי שנים, 07/06/07 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגובות שתולות

    אלי, 07/06/07 17:16

    כל מי שמכיר את הוט - ברור לו שכל התגובות בעד הוט פה הן שתולות.
    תראו לי בן אדם אחד ברחוב שיגיד עליהם משהו טוב.

    הגב לתגובה זו

    • התגובות לא שתולות וטוב שפרסמו - את הפקס של פניות הציבור (ל''ת)

      המכתב יצא, 07/06/07 17:38

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט.......

      עמנואל, 10/06/07 16:08

      זה כנראה מה שהם עושים במקום לשמור על הלקוחות ולטפל בבעיותיהם....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ההתנהלות של הוט שואפת ל - 0 (ל''ת)

    תמר ת''א, 07/06/07 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הוט - לכל אוהביי וגם לשונאיי - תתרחקו מהם

    אילה, 07/06/07 16:55

    לאחר שנכוותי משירות הלקוחות של הוט מספר פעמים (קו אינטרנט שנותק בטעות וחובר רק לאחר תחינות להגעת טכנאי, גרם לנזק עסקי עבורי ועוגמת נפש מול לקוחות, קו שהמשכתי לשלם עליו לאחר שעברתי דירה מספםר חודשים) אני מזהירה כל אדם שעובר לידי לא להתחבר אליהם בשום צורה. בחיי לא נקלעתי לשיחות כל כך מבזות, משפילות ומעליבות כמו שפגשתי אצלהם. גם לאחר שנגרם הנזק התקשרה ''מנהלת'' של שירות הלקוחות השתמשה במילים יפות כדי לרצות ורק שהבינה כי לא אשנה את דעתי ויהי מה החלה ממש לדבר בשפה בוטה ומעליבה. בבווושששהה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    והקטע נותני השירות מתקשרים בסרט נע - אחד לא יודע

    מהשני, 07/06/07 16:50

    ללא הפסק ללא הפסק.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כנראה שהמנכ''ל שם מנותק מהמציאות - תתעורר (ל''ת)

    שירות זועה, 07/06/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביקשתי את המנכ''ל לדבר איתו על ההתנהלו

    הגרועה, 07/06/07 16:42

    זבל של שירות. רמה צודק הבחור שוק הכרמל ומחנה יהודה.

    הגב לתגובה זו

    • חיזוק לגבי הזבל של שירות....

      עדן, 10/06/07 16:02

      למה להעליב את מחנה יהודה ושוק הכרמל...... לפחות שם יש אנשים טובים ואפילו נחמד שם לפעמים מה שאי אפשר להגיד על הוט......

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גם לי קרה אבל שמרתי את החוזה....

    עופר, 07/06/07 16:39

    ועצרתי להם את כל התשלומים .
    תתנתקו ממלכת הרשע ... ומיד!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מאז שתבל הפכה להוט - פשוט סיוט הם הפכו חיזור גורלי

    מגעילים, 07/06/07 16:36

    20 שנה סבלתי אותם אבל באמת עד לכאן. חוצפנים ומטרידים ללא גבול.
    אני תמיד הייתי משלמת כל חודש עם כרטיס האשראי והם פתאום מכריחים אותי לעשות הוראת קבע . אומרים אם לא אנחנו חוסמים לך את הוי או וחסמו הדרקים. ואני גם מנויה באינטרנט וגם שם הם מגעילים ועבדו עלי. אבל באמת הגיע הזמן להתנתק מהם. ולעבור ליס. ואני אמרתי להם שזה יקרה .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דנה, 14/06/07 23:01

      מאד לא הגיוני שיאלצו אותך לעבור להוראת קבע- אם כבר אז לכרטיס אשראי ולידיעתך, אם תיהי מעוניינת להתחבר ליס בהוראת קבע, תאלצי לשלם להם סכום לא מבוטל כפקדון.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    להוט שירות הלקוחות הנורא ביותר. אני לא עובדת איתם יותר (ל''ת)

    נכוויתי מספיק, 07/06/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קרה לי אותו דבר. שילמתי מאות שקלים מיותרים

    יובל, 07/06/07 16:25

    הבטיחו VOD חינם חייבו אותי ב 30 שח בחודש, על שירות האנטרנט הקפיצו את המחיר מ-35 ל-70 אחרי שביקשתי להקפיא לחודש...
    לבסוף החלטתי לשאת בעלות הביטול ולנתק את הקשר עם הוט לעולם.

    היום אני רואה טלוויזיה דרך האנטרנט, פחות פרסומות ופחות תוכניות מטופשות אבל לפחות גם פחות עגמת נפש משירות מספק שירות שלא סופר את הלקוח

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגלל מקרה דומה התנתקתי מהם (ל''ת)

    שירות לקוחות, 07/06/07 16:14

    הגב לתגובה זו

    • ואני בדרך להתנתק שילמדו שלקוחות זה לא (ל''ת)

      זבל, 07/06/07 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    להתנתק מהכבלים!! ממילא יש שם רק זבל. (ל''ת)

    יוכבד, 07/06/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במקרה הזה הוט התנהלה בסדר גמור!

    שלומית, 07/06/07 16:06

    חברה אחרת היתה גובה כמה שהיא רוצה ואח''כ לך תתווכח איתה.
    במקרה הזה התקשרו אל הלקוח ודיווחו לו על הטעות.
    כך שקרתה טעות אנוש. קורה. לקחו אחריות ואף פיצו אותו.

    הישראלי שוב מרים את ראשו המכוער אל מול התקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מקרים בודדים אפשר למצוא בכל חברה נותנת שרות

    מושון, 07/06/07 16:05

    גם בהוט גם ביס ואפילו באורנג', תמיד יהיה מישהו שלא יקבל שירות טוב כי בצד השני של הקו יש אדם אנושי שעושה טעויות.

    אז ללכת ולעשות כותרת מכל מקרה כזה??? לא יהיה לזה סוף, אפשר לעשות כותרת כזאת כל יום בכל חברה שנותנת שירות.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך. (ל''ת)

      שמוליק, 07/06/07 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוט

    לימור, 07/06/07 16:04

    אני כמנויה של הוט האנלוגי יודעת בדיוק את פשר השקרים של נציגי החברה ומנהליה והפרסומות השיקריות לא אחת אני מתקוממת על דרך התנהלותה של הוט שלא יודעת לספק שירות ובנוסף גם משקרת ללקוחותיה ומאחר וזה כך החלטתי לא!!!!! להיות כמו כולם ועד שלא ייתנו שירות כמו שצריך ומחירים סבירים ולא גניבה לאור יום אז אולי אני יעבור לדיגיטלי ולהנות ממבחר ערוצים אך עד שלא יישנו גישה זה לא יעבוד

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מקליט שיחות מאז כול צרותיי נעלמו והשירות אדיב. (ל''ת)

    just me, 07/06/07 15:52

    הגב לתגובה זו

    • נו? והיית צריך להוכיח משהו שנאמר?

      שולי, 07/06/07 16:35

      אני מניחה שהתשובה היא - לא.
      וזאת משום שבמקרים בודדים מאד קורה שמסכמים איתך דיל מסויים ולא עומדים מאחריו.
      אז די לפראנויות!!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    גם לי!!! כנסו!

    חיים, 07/06/07 15:46

    התחברנו להוט באניטרנט אבל ההיתה בעיה בחייוב שרצינו שיירד ממקור אחר אך אלו סירבו וביקשו את מיספר ההוט שלנו ולאחר כמה דק אמרה הנציגה בסדר אני אשחל מישהו שיחבר אותם אבל לא ביקשנו!!! לא משנה ! טוב אחרי יום התקשרתי לבטל הרגו אותי!!!! דבר עם זה ודבר עם הסטומה הזו והזו ואני לא קשורה לזה ודבר עם האחראי ! רק לאחר אים בטביעה שתוך יום אם לא חוזר אלי הנציג לבטל ושאני רוצה את כל פירוטי השיחה שלי עם המוקד זה ניפטר !! צריך לאים בעורך דין וטביעה!

    הגב לתגובה זו

    • צריך גם לדעת לכתוב עברית (ל''ת)

      אבי, 08/06/07 16:54

      הגב לתגובה זו

      • הבחור רוצה לטבוע -מה אכפת לך (ל''ת)

        גידי, 12/06/07 00:55

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הם חוצפנים שאין כדוגמתם

    עודד, 07/06/07 15:45

    ניסתי אותם . באמת, שהתחילו עם הטלפון נרשמתי, והתקינו קו טלפון אצלי במשרד, אחרי מלא בעיות בקו ועם טכנאים שקובעים ולא באים, החלטתי לנתק את כל מה שקשור להוט, האינטרנט במשרד הכבלים בבית ואפילו עשיתי קו טלפון של בזק כדי שהאינטרנט בבית לא יהיה שלהם, רק מה הם לא הפסיקו לחייב אותי על הקו טלפון 8 חודשים, ולא משנה כמה פעמים התקשרנו לבטל, בלת ברירה ביטלנו את ההוראה של הכרטיס אשראי.......... ואז הגיעה החוצפה הכי גדולה לפני כמה ימים הם שלחו לי ''הודעה לפני ניתוק'' של קו הטלפון בגלל שלא שביטלנו את הכרטיס........... מסקנה התרחקו מהרשעים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הוט מתנהלת כמו שוק הכרמל

    עדנה, 07/06/07 15:00

    החברה הכי מבולגנת שיש.
    שירות הלקוחות גרוע.
    מוקד המכירות מזעזע - רעש אימים וכל הזמן שומעים שם צעקות של האחראים - ''קדימה קדימה למכור, לענות לעוד שיחות'', בקושי שומעים את המוקדן. מפעילים עליך לחץ כדי שלא תביני מה את עושה.
    עדיף לשלם קצת יותר ולהישאר בחברה נורמלית - עד שיבינו שם איך מנהלים חברה.

    הגב לתגובה זו

    • אויש כמה שטויות...

      אבי, 07/06/07 15:18

      כן אדוני, בתור נציג מכירות (ודווקא לא בהוט) המטרה היא למכור. אם יש רעש תוכל לבקש מהנציג לומר מאחוריו שיהיו בשקט. תפסיק להיות ישראלי טיפוסי כי אחרי הכל גם אתה דואג לכיס שלך ולא מעניין אותך אם להצטרף לחברה בגלל ''הרעש'' שיש במוקד מכירות

      הגב לתגובה זו

      • לאבי, מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

        גולדה, 07/06/07 16:03

        הגב לתגובה זו

      • אנשים כמוך

        עדנה, 07/06/07 16:34

        לא מבינים את חשיבות השירות.
        כשתבין - תדע שמי שנותן שירות טוב, לקוחות יישארו איתו גם אם זו לא תהיה הצעת המחיר הנמוכה ביותר בשוק.
        ומי שלא - יפתה אנשים עם מחירים נמוכים אבל הם יעזבו אותו ולא יחזרו.
        זה אופי הצרכן הישראלי - לא לחזור למקום שפגע בו.
        ועד אז.. נמשיך להתלונן ולקבל שירות חרא.
        מי שצריך לצעוק ולעשות רעש כשהוא מוכר - כנראה מנסה להסתיר משהו. אבל כמו שרואים - אח''כ השקרים מתגלים. שנאמר - לשקר אין רגליים

        הגב לתגובה זו

    • בולשיט - יש להם שירות מצויין (ל''ת)

      אני, 07/06/07 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    קרה לי אותו דבר רק שביקשתי הכל בכתב. החזירו לי כסף אחרי 14 חודשים (ל''ת)

    חגי, 07/06/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם נטוויז'ן פועלת בצורה דומה

    אני, 07/06/07 14:22

    שהתחברתי אליהם הם אמרו שישנה התחייבות שלנה, כמובן שהיה הגיוני מצידי לחשוב שיהיה קנס יציאה באם ארצה להתנתק מהם...מסתבר שאין כזה ושאני מחוייבת להמשיך לשלם במשך שנה על אף שאין לי מחשב ושום אפשרות לגלוש באינטרנט.

    שירות לקוחות - אנחנו כאן בשביל לדפוק אותך

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את החוק לפני שאתה מגיב, טיפש

      יגאל, 11/06/07 03:55

      ''קנס יציאה'' זהו דבר לא חוקי. אסור לקחת כסף אם לא נותנים שירות.

      אז ה''קנס יציאה'' שלך זה התשלום החודשי. יש מבין?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ככה זה בהוט: הם טועים והלקוחות משלמים!

    חושחש הנחש, 07/06/07 13:45

    שירות לקוחות לא מהעולם הזה- מוציאים את הנשמה ללקוחות ואחרי זה מוציאים הודעות מתקתקות ומיתממות לתקשורת

    הגב לתגובה זו

    • ''מוציאים את הנשמה ללקוחות'' תיאור קולע.

      לילו, 07/06/07 16:15

      אם הייתה דרך להיות מחובר לאינטרנט מבלי להיות מחובר לחברות גדולות ולשירותי הלקוחות ההנלווים והמעצבנים שלהם, הייתי עושה את זה בכיף.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך זה קשור למערך שירות הלקוחות?

    גם כן מ', 07/06/07 13:15

    מדובר בנציגת מכירות *חדשה* שנתנה מבצע שאינו קיים וכשהתבררה הטעות, יידעו את הלקוח. איזה מטעמים עשה הבנאדם מהמקרה!

    לא נראה לך, אתה לא חייב לקבל את השירות.

    הגב לתגובה זו

    • ל - 1

      אני, 07/06/07 14:27

      אנשים לא תמיד יודעים לשאול את השאלות הנכונות.....

      מה גם שמבחינת ש.לקוחות יש להם הרבה שטיקים לנסות לא לנתק אותך (למשל - הם מחברים אותך ביום שישי אך אם תבקש להתנתק ביום שישי - אין להם טכנאים ביום הזה- בכלל!!!) עד שאתה מתייאש וממשיך לשלם על שירות שאינך משתמש או מעוניין להשתמש בו

      הגב לתגובה זו

    • אבל הוא חייב לקבל את השרות כי לא מוכנים לנתק אותו

      יעל, 07/06/07 16:04

      זו הבעיה. אם הם לא יכולים לעמוד בטעויות של עצמם, לפחות שינתקו את הלקוח כשהוא מבקש ולא יטרטרו אותו.

      זו לא אשמתו שהנציגה חדשה וטעתה (נניח שטעתה, גם לזה אני לא מאמינה באמת).

      הגב לתגובה זו