• 32.

    משמיצים

    ,,תל אביב, 25/06/07 08:29

    חמור נישאר חמור

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    lg=טורקי איך יהיה טוב????

    טכנאי, 21/06/07 02:58

    מיוצר בטורקייה יכול להיות טובבבבבבבב???

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לי יש שרפ ואני מאד מרוצה, (ל''ת)

    להפעיל מקרר???, 10/06/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנשים אין לכם חיים

    עובדת LG, 08/06/07 18:07

    אין לכם במה להתעסק.. רחמים

    הגב לתגובה זו

    • ממי רחמים אלייך גם קוראת גם מרכלת

      תגובה לעובדת, 10/06/07 00:15

      ומשחקת אותה חכמה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רציתי ליקנות,עכשיו כבר לא (ל''ת)

    יוסי, 08/06/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    LG איכות

    יעקוב, 08/06/07 01:09

    אין מה לעשות LG חברה למוצרי החשמל המובילה בעולם ובמיוחד בישראל ואנחנו מודים למוצריה הטובים והאיכותיים ''אלוהים בירך את ישראל בLG.....אמן''
    ואת שונאיה לגיהנום....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אלף פעם אמרו לכם רק SAMSUNG (ל''ת)

    אבי, 07/06/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עצה לורד

    מיקי עטיה, 06/06/07 20:46

    בישראל יודעים לקחת כסף ואח''כ שרות .
    לכן עצתי אלייך שלחי מכתב מפורט לאמון הציבור ולאגודה להגנת הצרכן
    פרטי את המקרה ותקבלי תגובה מהירה .
    כמו כן תגישי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות נגד החברה כולל הנזקים שנגרמו לך והוצאות נלוות.
    יקח זמן אבל אם עוד יש צדק במדינה הזאת הוא יצא לאור שם לא צריך עו''ד
    בנוסף פרסמי את הבעיה בכל כלי תקשורת אפשרי כמו פנייה לכולבוטק
    אמנון לוי ועוד
    אין לך מושג באיזו מהירות יוחלף לך המקרר.
    ומה שבטוח כל חשיפה שלילית למותג LG יגרום שהנזק שנגרם לך
    יהיה כעין וכאפס לחברה הזאת כי אנשים לא יקנו שום מוצר של החברה הזאת כי כל מוצר או ספק נמדד בשעת תקלה וכמו שאת מתארת
    הם נכשלו בגדול ,ואני LG לא אקנה ואדאג שאף אחד ממכריי לא יגע במוצרים שלהם.
    בהצלחה מיקי

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עצה לורד ל-LG ישראל יש שרות גרוע!

    חיים, 06/06/07 15:50

    היה לי וידאו +DVD משולב של LG והיה בו תקלות, בארץ שיגעו אותי. פניתי לחו''ל ומיד למחרת התקשר אלי אחד המנהלים של LG ודאג להחליף לי את המוצר.
    LG החליפו בימים אלו את נותן השרות לדיגיטל סרוויס בחולון, תפני אליהם שיטפלו בבעיה, אם לא תפני לחו''ל ותתפלאי באיזו מהירות הם יגיבו.

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר המתחיל במצווה ...

      יצחק גרוסמן, 07/06/07 13:50

      בס''ד
      ''המתחיל במצווה אומרים לו גמור'' אם כבר יעצת לפנות לחברה בחו''ל חבל שכבר לא צירפת את הכתובת בחו''ל
      אני כשרות הייתי שולח את הכתבה והתגובות לשם (אפילו בלי לתרגם)
      ועושה בכך שירות לציבור קוני L.G

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    L.G

    יגאל, 06/06/07 12:19

    גם לי היה בעיות עם נותני השירות של יבואני L.G עם מכונת כביסה וחלק שלא היה להם במלאי והמתנתי לתיקון שלושה שבועות והמכונה יחסית חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    באמריקה זה לא היה קורה

    דביר, 05/06/07 23:28

    הרבה פעמים נזקקתי להתקשר חזרה לחברה מסויימת לאחר שמה שקניתי משום מה לא פעל כשורה
    מעט מאוד פעמים נתקלתי פה בשרות לקוחות שהיו חוצפנים, לעולם לא גסים ולעולם לא מאשימים בחזרה את הלקוח, בטח שלא באמינות.
    חייבים להעניש קשות את הרוני הזה, ולפרסם זאת, ולאשה לעזור אם לא להחליף המוצר

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תגובה על מקרר lg

    שלומי, 05/06/07 19:14

    יש מקריים 3D כאשר שמים מוצרי חלב קרוב אז הם קופאים
    פיתרון להוריד טמפרטורה במקפיא ובמקרר
    ולחברה אפשר לכייל טרמוסטטים מראש שיקררו קצת פחות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חב'' lg

    m. danieli, 05/06/07 09:02

    גם עם רק 10 אחוז ממה שניכתב נכון
    לא קונה מוצרי l g ואת מנהל המכירות שולח הביתה,

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישראלים חוצפ נים חושבים שכל פיפס קטן צריכים לתת להם הכל/להחליף (ל''ת)

    אנונימי, 05/06/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא יאומן תקראו...

    עובד חברת LG, 05/06/07 03:25

    אני עובד בחברה מאז זקראתי את הכתבה אני מתפטר!

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה כנון לא היית כותב ''לא יאומן'' (ל''ת)

      איש, 05/06/07 15:17

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      שלומי, 05/06/07 22:55

      גם אני הייתי טכנאי בחברה ואכלתי את הלב בשטיות כאלו
      לך אם האמת

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כדאי לכולם לקרוא...

    גבי, 04/06/07 22:47

    היו פה מספר תלונות כנגד המדור שלא עזר אבל אני אומר כל הכבוד להם שלא התביישו ופירסמו, בכל זאת למדנו משהו !!! מוצרים של L.G אני לא קונה !!! יש היום בשוק מלא מוצרים מצויינים ההבדל המשמעותי ביניהם הוא השירות. מי שמתנהג כמו נאד נפוח שיאכל אותה. נראה אותם ממשיכים להיות מגעילים כאשר אנשים לא יקנו את מוצריהם, לא מקררים, לא טלויזיות ולא כלום. אני מתאר לעצמי שבארצות אחרות אפשר ליהנות משירות טוב של L.G אבל כל אותם יבואנים ונותני שירות בישראל שחושבים רק למכור, צריך פשוט להחרים אותם. גם בישראל מגיע ללקוחות יחס של מלכים לא רק בארה''ב או אירופה, זה תלוי בכולנו הצרכנים. על כל זה אני רוצה להוסיף, גם אני משווק בישראל אבל השירות אצלי זה מעל הכל וככה זה צריך להיות!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך לחלוטין ! חרם על מוצרי LG

      מיטל, 04/06/07 23:01

      קוראים יקרים ! גבי צודק ב - 100% אין שום סיבה לשלם את מיטב כספך ולקבל יחס משפיל ומזלזל מחברה שעושה הון על חשבונינו ! שילמנו את מיטב כספנו ומחובתם לספק שירות בהתאם. היום זה קרה לורד מחר זה יקרה לי/ לך - אין לתת אפשרות שדבר כזה יקרה .

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם אם המוצר מעולה, אני לא קונה.

    פיני, 04/06/07 21:44

    אני רוצה יחס חיובי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ש LG ידעו שמהיום הם מחוקים אצלי

    אנונימי, 04/06/07 20:56

    אנחנו מחפשים טלויזיה 42 אינץ LCD והתעניינו ב LG אבל מהכתבה הנ''ל LG יורדת מהפרק...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מקרר LG

    דודי, 04/06/07 20:23

    גם לי היתה את אותה הבעיה
    קראנו לטכנאי שרות הוא פתח משהו בחלק העליון של המקרר עשה כמה כיוונים ולבסוך זה הסתדר

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה מה שמלמד שצריך לקנות תוצרת הארץ (ל''ת)

    מיכה טכנאי שרות, 04/06/07 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לתפעל מקרר ?

    צ'אק, 04/06/07 17:40

    מה כבר יש לתפעל במקרר ?
    שמים בחשמל, לא מדביקים אותו לקיר, שמים מזון ולא יותר מידי, שרוצים משהו פותחים את הדלת וסוגרים.

    הכי חשוב זה לדאוג שהדלת תהיה סגורה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שרות גועל

    אילן, 04/06/07 17:19

    גם אני קניתי מכונת כביסה LG ומקרר LG
    ושרות געל נפש ,המדריך של מכונת הכביסה
    כול מה שעניין אותו זה למכור לנו עגלה וחומרים וכול מני מוצרים
    למכונת הכביסה וזה חבל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מקרר של LG

    לי-רון, 04/06/07 17:12

    נדהמתי לגלות שבתקופה בא אנו חיים עדין אנחנו מקבלים יחס משפיל ומגעיל מאנשים/חנויות יקרות שבהן אנו מוציאים את מירב כספנו בשביל לחיות בשקט ובלי תקלות ובעיות ובמקום זה יש קורבן אחד מסכן ותמים כמו ורד שנופל לידיים הלא נכונות.
    לפי דעתי ורד צריכה להמשיך לצעוק ולהילחם על מה שקנתה ולקבל מקרר חדש אחרי כל התקופה הארוכה שעברה...
    ורד חיזקי ואימצי ואם צריך גם תתבעי.
    בהצלחה...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ולא חשבו להחליף את הטרמוסטט ??

    טכנאי, 04/06/07 15:43

    או, אם המקרר דיגיטאלי, שיחליפו את הכרטיס.

    אין יותר מידי אופציות.


    טכנאי, צפון

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לורד

    לירן, 04/06/07 14:42

    היי ורד.
    תכנסי לאתר של LG העולמית, תמצאי שם בטוח עניין של תמיכה ושירות, תשלחי להם מייל וסתבירי להם בדיוק מה שקרה שם.
    תאמיני לי שיטפלו בך יפה מאוד. מניסיון.
    פעם קניתי עכבר לוג'יטק יקר למחשב, ושקיבלתי אותו ראיתי שהוא משומש, אף אחד בחנות שקניתי ממנה לא הסכים להחליף לי אותו. פניתי ללוג'יטק העולמית ושם עזרו לי כמו שצריך.
    תנסי, שווה לך.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא עזרתם

    קורא, 04/06/07 14:40

    לא עזרתם לה. אז מה זה משנה

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק חשבתי על זה... (ל''ת)

      איש, 05/06/07 15:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חיפשתי מקרר - למוד תלאות ממכשיר הDVD משולבי וידאו

    חיים, 03/06/07 19:46

    שלהם שרכשתי בסקאל - נמנעתי ממקררי LG.
    בסוף שידרגתי את המקרר אמנה הישן שלי ב 200 שקל- מנורות ורחיצה....

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כי אנחנו לא פריירים ?

    לג, 03/06/07 11:50

    המדור המתימר לא להיות פרייריםמתגלים כחיה נטולת שיניים ! פריירים זה לא מילה זה אופי

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לי דווקא יש מקרר LG

    חנה, 01/06/07 20:25

    ואני מאוד מרוצה הוא מקרר מצוין וגם מאוד יפה...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לפעמים כשלא יודעים

    אלי, 01/06/07 20:19

    לא מוכרחים להגיב...
    לידיעתך מקררי LG מיוצרים במפעלי LG בקוריאה שמייצאת לכל העולם והמקררים שלהן נחשבים מהמעולים שקיימים היום בשוק, ואישה אחת שלא יודעת להפעיל את המקרר שלה לא תשנה את העובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי נותן האחריות לא הבנתי מי נותן שירות שאדע לא לקנות ? (ל''ת)

    חרם ליבואן, 01/06/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בעייה של הלקוחה ושל אנשים שקונים LG

    רותם, 01/06/07 09:32

    מקרר קונים מחברה שמייצרת מקררים ומתמקדת רק במקררים ובגופי קירור.. !

    את רוצה LG? תקני פלזמה תקני DVD אבל מקרר? עוד לפני שקנית אותו המוצר היה פגום!

    עדיף לקנות מקרר עם שירות שיש בארץ וחלקים שיש בארץ ולא שצריך להזמין כל חלק מחו''ל ולחכות שבועיים עם כל האוכל שמתקלקל וכו'...חסר חברות?
    אלקטרה אמקור תדיראן לא חסר...
    הם חברות שיש להם מאות טכנאים עם חלקים זמינים ושירות של מהיום למחר...

    אז חשבת שסמסונג וLG זה חברות טובות? בפלאפונים ופלזמות אוליי

    חברה שמתמקדת בפלזמות בפלאפונים וב DVD לא יהיה איכפת לה ממה אם איזה מקרר דפוק או שהוא מקפיא אוכל או משו כזה כי זה רק פסיק ממש ממש קטן מפס הייצור של החברה

    לאומת זאת חברה שמתעסקת רק בקירור כמו מזגנים ומקררים אם סדרה של מקררים לא טובה זה יישר פוגע בשם של החברה כי תכלס בזה היא מתמקדת...

    סתם נקודה למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • מקררים

      רחל, 03/06/07 20:19

      אין שכל אין דאגות תגובה למספר חמש

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למספר 1

      בר, 04/06/07 18:18

      הייתי מאוד מצפה לפני שאנשים מעבירים אינפורמציה באינטרנט שתהיה להם קצת מודעות שיווקית וצרכנית. כל מה שאמרה על חברת LG הם בליל של בלבולי מוח. LG היא חברת המקררים הגדולה בעולם! הם מתמחים במוצרים לבנים בדיוק כמו באלקטרוניקה. בפעם הבאה שאת כותבת תגובה גברתי, שיהיה לך מושג על מה את מדברת.

      הגב לתגובה זו

    • אני קניתי מקרר שרפ לאחר בירור

      נורית, 10/06/07 09:30

      ניסו לשכנעני לקנות LG אבל לא הכרתי אף אחד שישי לו LG המדד צריך להיות למי יש כאלה מקררים ומהי שביעות הרצון שלהם!!!

      הגב לתגובה זו