• 10.

    בושה.זה מדינה שצריכה לחשוב על זיהום האוויר וחיסכון זה מה שהמציאה?! (ל''ת)

    א, 21/05/07 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כלומר על קאיין טוארג והאמר נאלץ להוסיף מחיר של צמיג נוסף בקושי

    אני מת מצחוק, 21/05/07 14:59

    ועל פריוס ב 150 אלף נקבל אנחה של 4000 שקל (במידה וזה לא מבטל את ההנחה היותר גדולה שיש היום) ?
    מישהו פה לא עושה את העבודה שלו (לכאורה כמובן)

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרבה יותר פשוט להוריד את המיסוי על רכב ולהעביר אותו לדלק

    חכמי חלם, 21/05/07 14:35

    ככה אנשים יסעו פחות ויעדיפו רכב חסכוני כלומר לא מזהם ומכיוון שרכב חדש יותר חסכוני ויותר בטוח ויהיה גם הרבה יותר זול כולם מרוויחים (אם יעשו את זה בחכמה עדיין ההוצאה השנתית לרכב תשאר אותו דבר)
    ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

    • יש הרבה הגיון בתגובה, אבל....

      יובל, 23/05/07 07:07

      מחירי הדלק גבוהים כבר היום וימשיכו לעלות בשנים הקרובות.
      המאזן של המדינה צריך להיות בראיה רחבה יותר. יותר מכוניות חדישות ובטוחות- זה אומר פחות ניפגעי תאונות ופחות חולים ומתים מזיהום אויר- שההוצאות עליהן מוערכות במליארדים כל שנה.
      הכיוון של העדפה של מכוניות פחות מזהמות, מבלי להכנס לטכנולוגיה , היא נכונה.כמו שיש
      היום תחרות בין היצרנים על דמת הבטיחות של הרכב -תהיה תחרות על רמת הזיהום וצריכת הדלק שלו.
      לבעלי רכב צמוד שלא משלמים באופן ישיר על דלק, יש תמריץ לנסוע כמה שיותר, לזהם ולגרום עומסים. צריך למסות באופן רציני כאלו שנוסעים הרבה עם הרכב הצמוד. מעל
      2000 ק''מ בחודש, זה יהיה מכיסם הפרטי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה להטיל מס על מכוניות ההיבריידיות

    יואל פרידג'ון, 21/05/07 14:05

    אין לי בעיה שיטילו יותר מס על רכב מזהם.
    אך זה נראה לי דבר חלמאי להטיל מס נוסף על מכוניות ההיברייד שהם פולטות הכי פחות זיהום אויר.ובנוסף הן גם מכוניות שקטות מאוד.להיפך צריך לעודד את המעבר לרכבי כילאים (היברייד)על ידי מתן עוד הנחות במיסים עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מזמן קבענו שגפ''מ מזהם פחות

    האיחוד הארופי, 21/05/07 11:04

    הפחתת זיהום רעיל ב 75% ויותר. לכן אנחנו מעודדים את השימוש בגפ''מ בכל היבשת. צודק מי שאומר שגפ''מ אינו מפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני (שאינו רעיל). הפחתה כזו תתקבל ע''י מנועים קטני-הספק, ע''י נסיעות מופחתות וע''י מעבר לתחבורה ציבורית יעילה בעלת קישוריות גבוהה.
    עד אז, גפ''מ הוא צו השעה!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דמי ביטוח גבוהים יותר ל4X4 ונפחי מנוע גדולים

    ע, 21/05/07 10:31

    לפני כשנתיים בשוויץ הידועה כ''ירוקה'' הגדילו לעשות והעלו את סכום הביטוח משמעותי לרכבים בעלי נפח מנוע הגדול מ 2000 סמ''ק.
    סכום ראשוני בקנייה אינו מספיק - אבל סכום גבוה יותר כל שנה בביטוח יכול להשפיע על ההחלטה.
    את תוספת הכסף מהביטוח - אפשר להעביר חזרה לשמירה על הטבע וכך לנסות להישאר מאוזנים אקולוגית.....
    נקודה למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • יותר פשוט - באגרת הרישוי שנגבית ע''י המדינה

      אורי, 21/05/07 13:01

      ולא בביטוח שנגבה באחריות חברות פרטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סוף סוף! לחייב את כל הגיפים! (ל''ת)

    מאיה, 21/05/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ההטבות לא מספיקות! שיורידו משמעותית את המס על מכוניות ירוקות! (ל''ת)

    חושחש, 21/05/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שלושת אלפים שקלים למכונית ישנה

    אשר, 21/05/07 09:19

    אני מחזיק במכונית ישנה ששיפוץ המנוע עלה לי 6000 שקל ושיפוץ הגיר עלה לי 5500 שקל האם נראה לחכמי ה3000 שיש להם פיתרון?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שלא ישכחו את הקטנוע החשמלי! (ל''ת)

    יעל ש, 21/05/07 09:12

    הגב לתגובה זו

    • לא שכחו.

      ירון, 24/05/07 17:35

      על קטנועים חשמליים יש 0% מס. לכי ליבואן ותקני (זה בבן-שמן 5 תל-אביב). 11,000 שקל http://www.ecomotors.co.il

      הגב לתגובה זו