• 16.

    פשוט בזיון שיש חברת תעופה - ישראייר

    ליזה אודי, 22/10/07 10:12

    אני ניזקותי - חזרתי מאילת -- מזוודה שבורה - תיק קרוע (בזדון) - כתבתי מלא מכתבים וישראייר אינה מוכנה לשאת בנזק - חצופים - רק בשביל העקרון - שלא יחשבו שאני אוותר - אלך איתם עד לבית משפט

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בלו ווירג'ין

    קרן, 16/08/07 15:21

    אני טסתי בתוך אוסטרליה עם בלו ווירג'ין שזוהי חברת התעופה הכי זולה בעולם, מפני שאין להם פסיליטיס של חברות. אחרות ואתה יכול לעלות עם אוכל ושתייה, לא כמו בחברות אחרות שאין אישור אלא רק למים. הם בטעות שלחו לי את התיק למקום אחר מפני שהגעתי מוקדם מדי לשדה''ת, אך ישר שהגעתי לשדה וראיתי שהתיק לא הגיע פניתי לדלפק שלהם, הם ביקשו סליחה ותוך פחות מ-3 שעות הם שלחו לי התיק לביתו של החבר שאצלו התארחתי, אז כן גם חברות זולות יכולות להיות טובות ואדיבות. אך כנראה שרק בחו''ל, כי אם נסתכל על עצמנו אנו לא הכי אדיבים אז מדוע שאנשי חברת התעופה יהיו אחרים אחרי הכל האופי הישראלי נמדד ביחס המזלזל שלנו לעצמנו אז מדוע שנותני השירות ייתיחסו אלינו טוב יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מגעילים איך יש להם חוצפה,

    אמן תפשטו רגל !, 19/07/07 16:37

    להגיד שהם לא חברת ביטוח אחרי שבגללם נגרם נזק למזדווה שכמעט נאבדה, חסרי אחריות.
    והכל בגלל אנשי שירות הקרקע, החובבנים והעצלים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם לי קרה עם לופטאנזה

    אנו נימי, 29/05/07 10:10

    גם לי קרה מקרה דומה עם לופטאנזה
    אצלי המזוודה הגיע קרועה וגנבו לי משם את כל הפריטים החדשים שהבאתי עימי ,השאירו לי רק את הכביסה .
    זה קרה לפני כחצי שנה אני עדיין במגעים איתם על מנת לקבל פיצוי נורמאלי הם רצו לתת לי 100 דולר פיצוי לדעתי זה לא הולם ולא מכסה על מה שקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מקרה שקרה לי בחברה הזו

    אבי, 28/05/07 18:30

    ומסתבר שיש גם מקרים הפוכים.
    בשנה שעברה טסתי בישראייר ולאחר הנחיתה בארץ, כאשר לקחתי את מזוודתי מהמסוע בנתב''ג, הבחנתי שהתפר בפינה נפרם ונפער פתח/חור גדול.
    ביקשתי בדלפק את נציג החברה וזה, באדיבות רבה, מילא איתי טופס תלונה ונתן לי אישור שאיתו אני נותן את המזוודה לחנות בבאר שבע והם יטפלו בזה (או יתקנו או יתנו מזוודה חדשה).
    כשבוע לאחר שנתתי את המזוודה היא הוחזרה אלי עד הבית בדואר שליחים, כשהקרע מתוקן בצורה מקצועית מאוד ומעבר לכך השקיעו תיקונים בכל מה שהיה צריך תיקון, כגון, רוכסן שבור הוחלף בחדש, פינות משופשפות צופו בפלסטיק שנראה מקורי ממש ואפילו הרכיבו סמל מותג כלשהו על מכסה המזוודה במקום סמל המתכת שנפל מזמן...

    בקיצור, הייתי מרוצה מאוד והרגשתי צורך לכתוב זאת ולהראות שיש צד נוסף למטבע.

    אבי
    (אין לי כל אינטרס או קשר לחברה הנ''ל וטסתי בה פעם אחת בלבד)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תפסיקו לטוס בחברה המסוכנת הזאת !

    המבקר, 27/05/07 09:03

    יש להם גרוטאות מעופפות, תחזוקה של חובבנים.
    פלא שמקבלים אישור מה FAA .
    שלמו 100 $ וטוסו בחברות בינלומיות גדולות !

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני מועמדת שלהם ואני יודעת

    אזור השרון, 26/05/07 00:19

     מה הולך שם. החברה דווקא מתרחבת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תגובתה של ישראייר שקרית!! כנסו כנסו

    הטוקבקיסט, 24/05/07 10:57

    לפני 20 שנה טסתי עם אל על מניו יורק ללונדון (אז הם עוד עשו חניית ביניים) והם איבדו לי את המזוודה.
    הייתי נער צעיר ולא היה לי מושג מהחיים שלי, ניגשתי לדלפק אל על, התייחסו אלי יפה ולאחר יום המזוודה הגיעה לבית של החברים שלי בו התארחתי עם מונית שמומנה כמובן על ידי אל על. לא ביקשתי ולא קיבלתי פיצוי.
    כבר אז הנושא היה מוסדר בצורה נאותה. חבל שישראייר א יודעת את מה שאל על שכחה לפני 20 שנה!
    למען הסר ספק אין לי שום קשר עם אל על.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לחברת התעופה צריך להיות הסדר עם עובדי הרשות העיקר שהנוסע לא יפגע

    דוד, 23/05/07 20:50

    מדוע צריך לעניין את הנוסע
    מי נושא באחריות
    המיזוודות צריכות להגיע ליעדם.
    ולכן חברת התעופה אחראית בילעדית
    למיקרה של אי הגעת המתלטלין

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רשויות התעופה איפה אתם?

    קלמן, 23/05/07 14:10

    ישראייר היא בכלל חברה ''רצינית'' ולא רק בנושא אבוד מזוודות או שרותים ללקוחות,ישנה שם בעייה רצינית עם בטיחות הטיסות מבחינת אחזקה וטיפול במטוסים, האסון האווירי הבא באדיבות ישראייר כנראה קרובה.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לתת להם להמשיך לטוס

      אחד שיודע, 26/05/07 06:21

      זה לצערנו נכון,אני לא בטוח שבמצב הנוכחי לא צריכים לשלול מהם את ''כושר הטייס'' עד לתיקון הליקויים או עד פירוקה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמיתי!!!!

    אנונמי, 22/05/07 13:14

    לפנ כהודשים בעלי הפתיע אותי בטיסה לאילת מול חברת ישראייר הטיסה הלוך הייתה ''בסדר'' אך במוצ''ש בטיסה חזרה אף אחד לא ידע מה קורה המטוס התחיל לזוז צד לצד וכל המטוס רעידות היו הרבה חיילים ודתיים והתחילו להתפלל וצעוק שמע ישראל,החייליםהתחילולצעו לקברניט בן ז**ה תחזור לאילת הינו בטוחים שזהו המטוס עומד להתרסק
    שתבינו טיסה של 40 דקות מאילת חזרה לקחה קרוב לשעתיים
    הייתה תקלה במטוס!!
    ואני נפגעתי ברמה האישית הייתי בחודש חמישי ו אחרי הטיסה גילו שהעובר הלך!!!
    אני רק עכשיומתחילה להשתקם אבל עוד ישמעו על זה בכל העיתונים על המחדל שהולך בחברה הזאת!!!

    הגב לתגובה זו

    • תקלות טיסה

      קברניט, 29/05/07 04:02

      משתתפת בצערך,מה את חושבת שבחברות אחרות זה לא יכול לקרות? מטוס הוא בסך הכל חתיחת ברזל שעפה בשמים הודות לטכנולגיה מתקדמת, זה לא נעים כזה קורה לך , זה עוד פחות נעים שזה מסתיים בסוף עצוב כפי שקרה לך , אני בטוחה ששמעת על תקלות בטיסה , מצבי חרום ואפילו על נחיתות אונס ולמרות זאת את עולה ועוד תעלי על טיסות רבות, אני מקווה שחויה זו לא תשנה אבל אנשים רבים אשר טסים בכל העולם חשופים לחוויות מסוג זה.

      הגב לתגובה זו

    • אז אל תטוסי לאילת

      א, 03/06/07 11:33

      המטוסים בקו לאילת הם המטוסים המיושנים ביותר של חברות התעופה.
      המטוס לא טס בהכרח באותו המסלול בחזרה, ועומס בשדה תעופה יכול להאריך את הטיסה.
      ואיך בדיוק מרעידות של מטוס הייתה לך הפלה?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שינוע כבודה

    ש, 22/05/07 11:36

    אני עובד בנמל התעופה בן גוריון למעלה מעשור ואני רואה באופן קבוע את יחסם המזלזל של עובדי הרשות בכבודה של הנוסעים.

    חשוב לציין שאין חברות התעופה (אלעל , ישראייר , ארקיע .) קשורות במאומה לנושא של שינוע הכבודה

    האחראית היחידה לנושא זה היא :

    רשות שדות התעופה בלבד .

    בנוסף לכך אני חוק על כך שחברות התעופה נוטלות באחריות לפיצוי נוסעים שכבודתם אבדה שהרי הם אינם משנעים את הכבודה אלא הרשות שעובדיה מזלזלים בכבודה
    וברב המיקרים גורמים לנזקים .

    הגב לתגובה זו

    • חברת התעופה אחראית ולא שדה התעופה

      נוסע מתמיד, 22/05/07 14:18

      הסכם השירות, המיוצג על ידי כרטיס הטיסה, הינו בין חברת התעופה לנוסע.
      חברת התעופה אף גובה סכום כסף עבור שירותי הקרקע ובינהם גם שינוע הכבודה - מסי הנמל.
      חוקי התעבודה הבינלאומיים הגדירו את יחסי הגומלין בין החברות כדי להבהיר נקודה זו ועל מנת שהנוסע לא יפול בין הכסאות. הדבר נוגע לשדות התעופה וכן לחברות התעופה כאשר יש טיסות המשך (connections).
      התנהגות החברה היא התנהגות בלתי סבירה ואף נוגדת את ההסכמים.

      בתור איש עסקים שטס הרבה (מספר פעמים בחודש) למדתי על בשרי שזול עולה ביוקר. אני מעדיף לשלם כרטיס יותר יקר ולקבל שירות יותר טוב - במיוחד כשמדובר בחופשה שאירוע כזה יכול להרוס אותה.

      הטעם הטוב של המחיר הזול נשכח הרבה לפני הטעם הרע של השירות הרע - תזכרו את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ישראייר מבטלת טיסות

    קובי שחף, 21/05/07 15:12

    בימים האחרונים ביטלה חברת ישראייר מספר טיסות,בקו ניו יורק ישראל ברגע האחרון,
    כנראה שיש גם סיכסוכים בתוך החברה,
    הייתי מציע לכם לעקוב מקרוב אחרי הנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא טס יותר עם ישראייר

    יואל פרידג'ון, 21/05/07 14:22

    בטיסתינו האחרונה לאילת היינו האחרונים כדי לבצע צק אין.נאמר לנו שהרישום לטיסה נסגר ברגע הזה ,ואם אנחנו בכל זאת רוצים לטוס לאילת,אז לא במחיר המוזל. נאלצנו להוסיף כסף ולחכות עוד כשעתיים לטיסה הבאה.אותנו לא יראו יותר בטיסות
    של ישראייר.היחס שלהם אלינו היה גרוע ביותר. יש להם הרבה מה ללמוד בנושא יחסי ציבור.ואיך לשמור על הלקוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חברה נמדדת באופן הטיפול בתקלות, שיכולות לקרות לכל אחד. כאן הם נכשלו (ל''ת)

    במבחן הקובע., 20/05/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נמאס

    שרון, 20/05/07 15:03

    נמאס כבר מחברות התעופה האלה שמאבדות את המזוודות שלנו על ימין ועל שמאל. עדיין לא מצאתם דרך להבטיח שזה לא יקרה?

    הגב לתגובה זו