• 22.

    אנחנו משלמים כסף ואין כלום ביס הזה פשוט סתם עדייף לעבור להוט (ל''ת)

    עידן, 15/09/07 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יא מתקשה

    וי, 18/05/07 12:25

    מי חותם על שטויות כאלה בלי לראות על מה הוא חותם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חוסר אמינות בyes

    מנשה, 04/05/07 19:21

    גם אני ניתקלתי בחוסר אמינות וחוסר דיוק של נציגות החברה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ל-13

    מישהי שמבינה..., 04/05/07 19:20

    רואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר. רק שתדעו, שליס ואני בטוחה שגם לחברות אחרות, יש נוהל של אמצעי תשלום הקבוע בחוזה. אינך יכול לבטל את אמצעי התש' יותר מידי זמן כי החברה יכולה לנתק אותך ולהחשיב זאת כהפרת התחייבות מצד הלקוח (שוב עפ''י החוזה) וגם לגבות קנס בגין הפרת התחייבות זו. הדרך הכי פטושה להיות בטוחים מבחינה משפטית היא לקרוא את החוזה לעומק ולדעת את ההתחייבויות שלך ושל החברה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שיחק ראש קטן

    יוסף, 04/05/07 11:09

    אני במקרה מחובר להוט אבל פה במקרה הזה פשוט מאוד או שהוא שיחק ראש 'קטן וחשב שהוא חוחמולוג כמו כל היהודים שחושבים שהם ורוצים לעבוד על כולם או שהוא פשוט .... אחרי שהנציג הסביר לו את כל המבצע מה הבעייה לקחת דף חשבון של כרטיס האשראי ולראות כמה נקודות יש ????!!!!!! אבל הכי פשוט זה להתלונן.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה הבעיה באים לסניף

    אסי, 03/05/07 19:36

    באים לסניף הופכים שולחן או שתיים הכל נפתר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חברה זה רק הורס תמוח לא צריך טלביזיה (ל''ת)

    שרון, 03/05/07 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    .....

    מתן, 03/05/07 14:34

    יס סתם מסריחים הוט הכי טובים יש לי הוט כבר 4 שנים ואני נהנה ...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעד יס

    ציון, 03/05/07 13:47

    אנחנו עברנו ליס אחרי שבהוט מיררו לנו את החיים והם המשיכו למרר לנו אותם גם אחרי שעברנו ליס. וכל הכבוד לחברת יס ולשרות הלקוחות שלהם שעמדו לצידנו ועזרו לנו במלחמה נגד הוט ואפילו קיבלנו מיס החזר כספי על החיוביים המיותרים מהוט. תמשיכו ככה:-)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הפריירים לא מתים ,,, רק מתחלפים !

    המעניש, 03/05/07 13:04

    לא פעם ולא פעמיים אני ניצב מול אנשים כמותכם שבוכים על בעיות ו/או טעויות שנגרמו עקב שאננותם ! בקיצור אומר לכם חברים יקרים ,,,
    בתחילה צריך לעשות הוראת קבע או ביצוע עיסקה ע''י כרטיס אשראי ואכן יש לבצע זאת כאמור ! לאחר התשלום הראשון יש לבטל את הוראת הקבע או חיוב האשראי בבנק או בחברת האשראי ואח''כ ישלח לכם חשבון לתשלום בבנק או בבנק הדואר ! מה שנותן לנו את הייתרון לעלעל בחשבון ולראות אם הוא נכון או לא , וכל זאת אנו יכולים לראות עוד לפני ששדדו אותנו ! כעת כל שנותר זה לפנות לאותה החברה השודדת ולברר על מה הטעות ?
    לאחר הבירור אנו נחליט אם לשלם או לא מבלי שישדדו ראשית את חשבוננו ואנו נכעס בשל כך , אלא ידנו תהיה על העליונה ומכאן השמיים הם הגבול ובתי המשפט הם הרשות המבצעת לקבלת תשלום מהחברות בגין עוגמת נפש !!! תודה ויום ניפלא לכולכם !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם לי זה קרה .אותו הסיפור (ל''ת)

    ענן, 03/05/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם לי קרה אותו מקרה כנסו.....

    ליאור, 03/05/07 10:08

    לפני שנה נכנסתי למבצע של ''לקוח חוזר'' שזה כל הערוצים ותשתית של אינטרנט חינם.רק שלאחר חודש אני מסתכל בחשבון ואני רואה 265 ש''ח ועל התשתית אני משלם!!! שהתקשרתי לברר את העניין וכרגיל אני צריך לעבור25 נציגים בשיחה אחת אומר לי נציג כלשהוא שהמבצע הזה לא הגיוני!!!בקיצור מה הם לא יעשו שיחזרו אליהם לקוחות.שקרנייים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יס

    משה, 03/05/07 10:06

    אני סוכן לשעבר ביס , אוט ויס עושים מה שהם רוצים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא תצלחיו להכפיש את יס

    עמית, 03/05/07 09:16

    הייתי ביס- עברתי לנסיון להוט ועד היום אני מתכתב איתם - חזרתי ליס וכל מליה מיותרת- פשוט נהדר... לפעמים יש בעיות בכל תחום הקשור לנקודות חברות האשראי אבל בל נגזים

    הגב לתגובה זו

    • למה לא? זה מאד קל.

      EX-לקוח, 03/05/07 14:01

      במקום לבזבז זמן בתגובות-מטעם, תשקיעו זמן בשיפור שרות הלקוחות, והפחתת השקרים וההטעיות.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא הא ולא דא

    לולה, 03/05/07 09:02

    בתכל'ס משני החברות האלה אכלנו מרור .
    יאללה שתקום כבר חברה שלישית עם תכנים שונים ....

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם אין לך מספיק כוכבים אל תקנה במבצע ...

    שי, 03/05/07 08:40

    ואחר כך תתלונן שחיבו אותך בכסף במקום הכוכבים החסרים. YES באו לקראתך מעל ומעבר. הלואי ו HOT היו מתנהגים ככה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל - 5

    אברום, 02/05/07 15:33

    צאי מהסרט שאת חיה בו דחוף...
    אני הייתי לקוח של יס, נציג מכירות הבטיח לי X וקיים Y וכמובן דחף לי התחייבות לשנתיים אז אל תבלבלי לי את המוח על שירות שבשורה התחתונה גונסבים לך כסף מהכיס.

    תודה

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה כזה דפוק שחתמת בלי לראות על מה אתה חותם

      רוני, 03/05/07 08:49

      אל תאשים אף אחד אחר מלבד את עצמך

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תפסיקו לחפש בנרות

    דפנה, 02/05/07 13:18

    אני מנוייה של חברת yes אחרי שעברתי שבעת מדורי גהנום בחברת hot/
    השירות של yes הרבה יותר טוב.
    תמיד יש תקלות בחברות וכאן אני לא בטוחה שהתקלה היא של yes/
    לקוח מצטרף למבצע אז כדאי שיהיו לו הנקודות הדרושות לקבלת המבצע.
    ןלכם מעריב, תפסיקו להיות קטנוניים תטפלו בתלונות שנשלחות אליכם ואחר כך תצאו בכותרות על חברות שנותנות דווקא שירות טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש לנו שק תקשורת נהדר!

    לירן, 02/05/07 11:35

    הטיפול של שר התקשורת בחברות הסלולר טוב מאוד! אבל חייבים גם לטפל במצב תאום המחירים/הקפצת המחירים של חברות הכבלים.
    לחייב אותם להנחות ליחידים/סטודנטים/פנסיונרים (מחיר גג) ולאסור עליהם מבצעים של הקפצת מחירים בסוף השנה.
    ולהכניס מפעילים נוספים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יאס האלה.... :( (ל''ת)

    דודי, 02/05/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה נגד יס?

    נופניק, 02/05/07 09:43

    תלונה נגד יס או חברת האשראי?
    אם הנציג אכן אמר לו כך, זה טעות של החברה.
    ואפשר לבדוק זאת בקלות. רב השיחות מוקלטות.

    קל לנגח את יס. והרבה פעמים בצדק. אבל אולי המקרה הזה לא כל כך מתאים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גועל נפש

    דנידין, 02/05/07 09:29

    חברות הכבלים והלווין בטוחות שהכסף שלנו שייך להן ומרגע שהן מקבלות את כרטיס האשראי הן עושות בו ככל העולה על רוחן...

    במקום להחזיר כסף, הם מדמות את עצמן למוכר המכולת השכונתי שבמקום להחזיר עודף תמיד היה שואל:
    אתה רוצה מסטיק במקום העודף?!?

    נמאסתם!

    הגב לתגובה זו