רשת סטימצקי הנכבדה,
חלק מ''חוויית קניה'' זה לקנות דברים במחיר הוגן.
בשם ה''תרבות'' שאתם מנסים לשווק יכולתם לעשות הרבה דברים, למשל: להוריד מחירים. למשל: לנתב את ה-15 מיליון שאתם משקיעים בקמפיין התדמיתי ולהפנות אותם לקהילה, לעידוד הקריאה בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים.
לנו, כקוראים נלהבים, יש אינטרס מובהק להמשיך לקרוא בלי לקרוע את הכיס, והיום, למרבה השמחה, יש לנו אלטרנטיבות: צומת ספרים, וחנויות יד שניה.
ספר לא צריך לעלות 90 שקל. זאת תרבות לעשירים. כדאי לכם ללמוד ממה שקרה לתעשיית הקולנוע והמוסיקה (ע''ע תוכנות השיתוף)שנאלצות בימים אלה לתכנן מודלים עסקיים חדשים, לפני שייכחדו.
ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו