• 22.

    כאן אפשר ללמוד עוד על אך לעשות שיווק רשתי אחר

    אלכס ארנון, 23/12/08 17:02

    מבלי לפנות לחברים ומשפחה.
    ללא טלפונים וקורות חיים
    ללא דחיה


    http://alexarnon.magneticsponsoringonline.com

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם המצדדים וגם השוללים לא מבינים כלום לצערי

    אלכס ארנון, 22/12/08 21:38

    שמי אלכס ארנון.אני מרשת כשנתיים במשרה מלאה.
    לא עומד לשלול ולא עומד להמליץ.
    חברה-אף אחד ממכם לא קולע.המטבע לא מתחת לפנס.אפנה אתכם לוידאו שעשיתי בנושא....
    מקווה שישפוך מעט אור.....
    תעבירו את הלינק לכול מי ששוקל שיווק רישתי.

    http://il.youtube.com/watch?v=jdhWjfLd6D0

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שר''ש זו עבודה בעיניים

    גיורא, 23/03/07 10:29

    כמי שבדק בצורה קפדנית לפחות 8 חברות שרש בארץ.
    שימו לב שתמיד מבטיחים לכם שתוך 2-3 של עבודה תהפכו לעשירים עם הכנסה נוספת (פאסיבית כמו שהם קוראים לזה) של 10000-15000 ש''ח בחודש לפחות. ובמובן נותנים דוגמא של אח ה''בכירים'' ש ''עשה את זה''. אבל בדיקה מקיפה מראה שאותו אחד הוא סתם לוזר תפרן. מה עוד שאותם גרופים קבועים של שרש עוברים מחברה לחברה כל 2-3 שנים. בכל העולם ידוע שקבוצת הראשונים עושה מכה וכל שאר הפראיירים יוצאים בלי כלוםץ

    הגב לתגובה זו

    • כנראה לא בדקת בסאנריידר

      אבנר, 24/03/07 11:34

      אחרת לא היית אומר את זה

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חומר למחשבה

    ערן, 21/03/07 19:09

    למה בכל ההרצאות של השיווק הרישתי כל אנשים שנמצאים בקהל הם מובטלים או כאלה שהתיאשו מהחיים או סטודנטים שבקושי סוגרים את החודש או כאלה שמרוויחים 3500 שקל בחודש? למה לא רואים שם אנשי עסקים, או אנשי היי טק שמרוויחים משכורת גבוהה למה? בשיווק הרישתי הם יכולים להרוויח יותר לא?.
    אני יגיד לכם למה, כי יותר קל לשכנע אנשים חלשים וחסרי אמצעים אותם אפשר להלהיב(ולתחמן) יותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • על סמך מה אתה אומר את זה??

      מיה, 23/03/07 11:13

      היית פעם בהרצאות כאלו? ראית את האנשים שם? תופתע לראות שיש שם יותר אנשי עסקים, רואי חשבון, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי הייטק וכו' מאשר סטודנטים ומובטלים...

      תבדוק אפילו את זה שמוזכר בכתבה כאן - תריץ חיפוש בגוגל ותגיע לאתר שלו www.eranstern.com - תראה באיזה אנשים מדובר.

      חבל שיש כאן הרבה שמדברים ללא עובדות אמיתיות.

      הגב לתגובה זו

    • ערן אתה מוחק נכון

      יוני, 29/03/08 19:59

      אני נכנסתי לחברה של שיווק רישתי ואני חייב לציין שאני עובד עם חברה תותחים אנשי עסקים מהשורה הראשונה ובהרצאה האחרונה ישב לידי מנהל בנק לשעבר ואיש הנדסה בהווה שמרוויח אני לא רוצה לחשוב כמה יותר ממני וממך...ולא רק זה הוא כבר נמצא הוא חמש שנים יחד עם אשתו בחברת ניוסקין הוא פשוט ראה פוטנציאל עצום להכנס מתחתיי לחברה ענקית שהתחילה לזרוע זרעים בישראל אחרי הצלחה ביותר מ60 מדינות בעולם. אנחנו משווקים מוצר שהוא פטנט מוגן הגורם משמעותית להורדת צריכה הדלק לפרטיים ולחברות אני אומר לך אני לא הרבה זמן בזה וכבר יש תוצאות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני מציע לכולם לבדוק ברצינות

    ערן שטרן, 20/03/07 09:53

    אם אכן היה מדובר בהונאות כמו שהרבה כאן טוענים, כיצד יתכן שחברות רבות (סאנריידר, הרבלייף, ניקן וכו') פועלות כאן יותר מ-10 שנים?
    כיצד יתכן שגוף כמו משרד המסחר והתעשייה מעניק פרס על מצויינות בעסקים לחברת סאנריידר? (אתם מוזמנים לבדוק באתר איגוד לשכות המסחר)
    כמו בכל עסק או עבודה - יש כאלו שמצליחים ויש כאלו שלא.

    האם בגלל שחברת רמדיה ''פישלה'' עם מזון התינוקות - כל תעשיית מזון התינוקות היא הונאה???

    אתם מוזמנים לקרוא וללמוד לעומק באתר ''המרכז הישראלי לשיווק רב שכבתי'' - אינו קשור לאף חברת שיווק רשתי ומציג מידע רב על התחום.

    www.mlmschool.co.il

    שיהיה רק טוב לכולם!

    הגב לתגובה זו

    • מוסיף על דבריך..

      ישראל, 20/03/07 18:36

      אם המוצרים הם ''חסרי תועלת'', ו''רק ליופי'', כמו שנכתב, אז איך יתכן שחברת סאנריידר נבחרה להיות נותנת החסות הבלעדית למשלחת הישראלית לאוליפיאדת בייג'ין 2008? כאשר 15-20 מוצרים שמיועדים במיוחד לספורטאים עברו אישור של WADA ושל הוועד האולימפי? העובדות בשטח כנראה גוברות על השמועות חסרות התכלית הללו.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הייתי מאבטח בארועים של חברות כאלה.

    דניאל, 20/03/07 08:40

    אחת החברות למוצרי ''בריאות''.
    במסגרת העבודה נכחתי גם בכנס של השכבה ה''נמוכה'' של המפיצים, וגם בכנס של המנהלים הגדולים.
    ולא תאמינו איך עובדים עליהם בעיניים (על הנמוכים).
    יש על הבמה איזה ''גורו'' שמלהיב אותם שרק אם יאמינו , יקבלו מליונים ולא יצטרכו לעשות כלום. אחר כך יש את הכנס של המנהלים והם בפירוש צוחקים על הנמוכים, ומדברים על איך להרוויח מהם.
    נראה לי שאני היחיד שלא נפגע כלכלית מהענין הזה, כאמור בגלל שעבדתי שם כמאבטח.

    הגב לתגובה זו

    • יש 3 סוגי אנשים. אתה הסוג ה-3

      מוטי מקונן, 05/09/09 23:52

      1. אלה שמזהים הזדמנויות ונוקטים פעולה על מנת להשיג את המטרה שלהם דרך ההזדמנויות.

      2. יש את אלה שרואים את ההזדמנויות אבל לא מסוגלים לקבל החלטה. הם מחכים ומחכים ומחכים עד שהם שוכחים מההזדמנות.

      3.יש כאלה שרואים את הדברים מהצד ונותנים ביקורת למה זה לא טוב אבל מעדיפים להמשיך לאבטח את האנשים האלה שזיהו את ההזדמנות ונוקטים פעולה.

      שאלת השאלות היא: האם החברה הזו שאבטחת את האירועים שלה היא נציגת כל החברות בשיווק הרשתי???

      בצבא אני הייתי קשר מ''פ אח''כ גם קשר מג''ד ישבתי עם הקצינים ושמעתי איך שהם מסתלבטים וצוחקים על החיילים. ראיתי גם קצינים ששוכחים בקשות של חיילים ובסוף נותנים תירוצים למה הם לא נענו לבקשה...

      בקיצור, לאלה מיכם שראו הזדמנות בשיווק רשתי אנא מיכם אם אתם רוצים להיות טייסים תתיעצו עם טייסים ולא עם מאבטחים או רופא או מנהל שיווק אך ורק טייס. אם אתם רוצים לבדוק את השיווק הרשתי תגשו לאחד שמצליח בחברה אחרת ותבקשו שיסביר לכם את התעשייה. אם צריך תשלמו קצת כסף כדי שישב אתכם ויסביר
      לכם.אחרי הכל זה הזמן שלו והאנטרס שלכם. כמו שאתם משלמים לילד שלכם לשיעורי עזר.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לידיעה כללית - קצת סטאטיסטיקה

    אליקו, 20/03/07 08:00

    כ2%-3% עושים את הכסף הגדול (מרוויחים אלפי דולרים, בארה''ב, עשרות אלפי דולרים) כ-30%-40% מוציאים את השקעתם החודשית ואולי מקבלים בנוסף עמלה קטנה . יכולה להגיע למשכורת חודשית. כל השאר כ- 50% - 60% אינם מצליחים או אינם מעוניינים לעבוד והם הבסיס עליו בנוי העסק. הם הלקוחות שצורכים את המוצרים ומגלגלים את העסק. המסקנה. על המשווק להתעסק במציאת לקוחות תשתית שיתחזקו לו את העסק באופן שוטף וזאת בנוסף לצרוף מפיצים רצינים שיצרפו אחרים ויגדילו את בסיס הלקוחות במקום לקוחות שנשרו ונושרים כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיווק רשתי=רמאות

    ד''ר לכלכלה, 20/03/07 03:39

    אזהרה
    שלא יעבדו עליכם שיווק רשתי=רמאות
    לא ייתכנו רווחים בעבודה כזו אלא על חשבון ''גניבה'' מאחרים!!!! רק אם תשכנעו חברים להצטרף תוכלו להרויח אבל זה משחק סכום אפס כי הרי המוצרים לא באמת שוים אלא הם רק פיקציה שנועדה לשרת את הפירמידה כך שיוכלו לקרוא לה בשם אחר ..... ככה נולד אייגל וככה נולדו כל המוצרים האחרים של הרמאים השו נים..... אל תיפלו בפח המצגות תמיד מרהיבות אך בסוף תמיד שוקעים בחובות.....מי מרויח? רק הרמאים שהתחילו לגלגל את הרעיון וזאת כמובן על חשבונכם!!!
    אז...שלא יעבדו עליבם......

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר לכלכלה = ד''ר לקלקלה (ל''ת)

      שיווק רשתי, 20/03/07 06:10

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה טועה

      ע, 20/03/07 07:49

      ראשית כדי להשתמש במוצרים אתה לא חייב להיות מפיץ.
      בין אם המוצרים נרכשים מהמדף בחנויות ובין אם הם נרכשים על ידי מפיצים בשיווק רישתי, יש מוצר שאפשר לבדוק ולהתנסות אם הוא טוב לך או לא.
      בחברה שאני נמצאת המוצר שאנחנו מוכרים הוא מוצר לחיסכון בדלק אחרי עלות, עכשיו ודאי תרים גבה ותגיד '' זה בטח לא עובד'' ואז אני אפתיע אותך ואגיד לך שאת המוצר אפשר לבדוק, מכאן והלאה אני סיימתי את המכירה ומעבירה את האופציה ללקוח . אם הוא רוצה לחסוך 30 ש''ח לתדלוק הוא חוזר אלי ונחנו מתחילים תהליך של בדיקה ותוצאה ואם לא, הוא ימשיך לשלם מחירים מטורפים על דלק, לכן אין כאן שכנוע ו/או מרמה יש מוצר שמוצע לכל אחד וכל אחד רשאי לעשות עם המידע והחשיפה למוצר מה שהוא מוצא לנכון.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לרציניים שבכם,

    לרציניים בלבד!, 20/03/07 01:45

    חברים, מי לא מכיר את מחבר רב המכר ''אבא עשיר, אבא עני'' רוברט קיסאקי? הוא אומר כי האנשים הדחויים ביותר הם האנשים המצליחים ביותר. וזו עובדה! התגובה הזו מיועדת לחלק הרציני שבכם, אם אתם מעוניינים בהזדמנות של הגל העיסקי של העשור הנוכחי ורוצים לנחול הצלחה בכך, השאירו תגובה או פנו במייל dov_125@nana.co.il
    כל השאר, תמשיכו להגיד מה שאתם חושבים. כל אחד והדיעה שלו. השאלה היא, היכן כל אחד מאיתנו יהיה בעוד 3 שנים? חשבון נפש עם עצמכם זה מה שכל אחד ואחת מאיתנו צריכים לעשות! לילה טוב.

    הגב לתגובה זו

    • פרמידה - האמת

      אחד שמבין, 20/03/07 03:18

      מה שאתם לא מספרים לנו כמה אנשים אתם צרכים לרשום לפרמידה . בהרבלייף אתם צרכים לרשום 5 אנשים שירשמו 5 אנשים שירשמו 5 אנשים וכו..... זה הקושי שבדבר, כי האנשים צרכים כל הזמן לרשום 5 אנשים ואין לזה סוף.

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון

        ישראל, 20/03/07 06:08

        לא מוכרים פה חתול בשק! לא מספרים עאלק.. לפני שבן אדם מחליט להצטרף לעסק הוא מקבל את כל המידע שהוא צריך לדעת בתור מפיץ. מידע על החברה, המוצרים, התכנית העסקית ושיטת התגמול. אם אני לא יספר אז לא תבין למה כדאי לך. בקשר לתאוריית ''חמשת האנשים'' שהמצאת, מצד אחד אין חובה לצרף מינימום כלשהוא ומצד שני אין הגבלה על מספר המפיצים שאתה יכול לצרף. זה לא הקושי שבדבר, אלא היתרון.

        יום טוב

        הגב לתגובה זו

      • בגלל שאתה לוזר זה רמאות? (ל''ת)

        ש, 21/03/07 00:03

        הגב לתגובה זו

      • עוד אחד שנותן תגובה בלי לחשוב!

        מוטי מקונן, 06/09/09 01:01

        רוב התגובות השליליות שאני שומע זה מאנשים כאלה שמעולם לא ניסו את השיווק הרשתי או ברחו מהשיווק הרשתי לאחר כמה חודשים וגם זה במקרה הטוב.

        ידידי, אם הייתה מפעיל את הראש היית גם חושב על אופציה אחרת ולא רק לצרף ולצרף ולצרף. מה היה קורה אם היו מצטרפים אלייך 3 אנשים אבל היית מוצא 300 לקוחות שיקנו את המוצר כל חודש???

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    תירוצים של לוזרים!!!

    יעקב, 20/03/07 00:58

    לא פירמידות ולא עמאיית.
    איזה שטויות אלה? כל שכיר בחברה תקוע בפירמידת שכר יותר מכל אחד שעובד עם ארגון שיווק רישתי.

    האנשים האלה לפחות עושים משהו לשיפור חייהם מלבד העברת בקורת.

    הגב לתגובה זו

    • וגם מנסים לעזור לאחרים (ל''ת)

      ישראל, 20/03/07 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בקנדה זה לא חוקי

    שולה, 20/03/07 00:55

    בקנדה זה נגד החוק, ומי שעושה את זה מזהיר את אלו שמביאים אחרים לבדוק שלא מדובר באנשי משטרה,
    אז עד שלא תתעורו בישראל ותוציאו את זה מהחוק, תזהרו זו פשוט רמאות

    הגב לתגובה זו

    • שולמית... נו באמת...

      יעקב, 20/03/07 01:21

      מאיפה הוצאת את השטות הזאת?
      בקנדה עובדות יותר מ-100 חברות שווק רשתי באופן חוקי לחלוטין. כנראה שאין לך מושג מה ההבדל בין משחק הפירמידה לשיווק רשתי.

      הגב לתגובה זו

      • שיווק רשתי ופירמידה - אותו הדבר ! (ל''ת)

        נחום, 20/03/07 05:39

        הגב לתגובה זו

    • שיווק רשתי בקנדה

      גור, 22/03/07 17:16

      השיווק הרשתי בקנדה הוא לו רק חוקי הוא מהמצליחים והגדולים ביותר בעולם אז שולה לה על תכתבי שטויות...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    תגובה למגיבים:

    ישראל, 20/03/07 00:02

    למגיבים:

    1. אין דרך קלה להתעשר. בכל מקרה צריך לעבוד קשה כדי להשיג את המטרה. וכאן באה השאלה מה המטרה שלך? ואיפה אתה רואה את עצמך בעוד כמה שנים בעיסוקך הנוכחי? שאר דבריך, לצערי, מעידים בעיקר על הבלבול בין עסקי שיווק רשתי לבין מזימות פירמידה.
    2. לא מדוייק ועם זאת מתמצת את אחד העקרונות של העסק: לא חייבים למכור בכמויות אדירות כדי להצליח! אבל אתה מתוגמל על כל המכירות שעשו מפיצים ברשת שלך.. יתרון או חיסרון?
    3. פירמידות יש רק במצרים! אייג'ל היא חברה בדיוק כמו קוקה קולה וכו'..
    המכר שהזמין אותך אולי חשש שתירתע אם תדע במה מדובר, ואם תשמע ותבין את הרעיון אולי תשנה את דעתך. אף אחד לא ניצל את תמימותך ולא הכריחו אותך לקנות מאומה. בקשר לשאלותיך: המוצרים אכן לא נמכרים בחנויות, מה שהופך את המפיץ למשווק בלעדי עבור לקוחותיו, בנוסף הדבר חוסך לחברה עלויות פירסום ואיחסון. המוצרים, שברובם מוצרים בריאות, מאושרים ע''י משרד הבריאות, במקרה של חברת סאנריידר, גם ע''י FDA (משרד הבריאות האמריקאי) צריך יותר מזה? ישנה הפרדה בין התוכנית העסקית לבין מכירות, ונהוג שלא לערבב ביניהם. אתה יכול לקנות מוצר דרך מפיץ בלי להיות מפיץ בעצמך. אדרבה, יש באפשרותך להירשם בחברה בתור לקוח מועדף או חבר מועדון, ובכך לקנות את המוצרים בהנחה משמעותית ואף לקבל החזרים בנוסף להנחה.
    4. סוג נוסף של אנשים שלא מתאימים לעסק זה אנשים שמרבים להשתמש במילה ''תכל'ס''.. כי תכל'ס יש תוכנית עסקית ובצידה שיטת העבודה ואפשרויות התגמול. אם הבנת את זה ברוך, לא תשאל כמה מרוויחים אלא תשאל את עצמך כמה אתה רוצה להרוויח ומה אתה מוכן להשקיע מעצמך בשביל זה..
    5. אם אתה נואש, או לא מקצועי, זה מה שיכול לקרות. כמו שאת יודעת להמליץ לחברה על בושם או על קרם שעושה טוב לפנים, אותו דבר את ממליצה לשמוע על העסק או להשתמש במוצר כזה או אחר. אם יש תשובה חיובית ממשיכים לשלב הבא, אם התשובה שלילית עוברים הלאה, אין טעם ''לחפור'' ולטחון מים.
    6.אין מה להפסיד. 140 דולר? אפשר לקבל חזרה. תוכל להפסיד רק את מה שלא הרווחת אם היית ממשיך או מנסה.
    7. Indeed
    8. צודק. לכן לא חייב להיות מפיץ על מנת לרכוש מוצר זה או אחר. שוב, תמיד אפשר לקנות דרך מפיץ או ישירות מהחברה אם אתה לקוח מועדף או חבר מועדון ואז תהנה גם מהנחות והחזרים.
    9. קישקוש גמור! ואם אתה מדבר מניסיון אז באמת עבדו עליך. כמו שאף אחד לא מכריח אותך לעבוד ככה אף אחד לא מכריח אותך לקנות בשום סכום. ובטח שאין התחייבות כלשהיא.

    מקווה שעניתי לכולם בצורה מובנת וברורה.
    למידע נוסף או שאלות ניתן ליצור קשר במייל

    הגב לתגובה זו

    • חבר'ה , לפני שנים כולכם כעסתם

      Gio, 20/03/07 00:48

      ועד היום ( לפי התגובות ) חלקכם עוד כועס... מתי כבר תבינו ??
      אי אפשר למכור זבל כל כך הרבה שנים ! ישנן חברות שקיימות כבר מעל ל50 שנה !
      אז אולי תבדקו, פעם אחת ולעומק.
      פשוט, לבדוק... לא לקבל רושם ממישהו שעזב אחרי 20 דקות...
      בישראל 90% לא מתמידים בGYM ואין להם תוצאות חיוביות , אז ה GYM לא עובד??? או שחוסר התמדה ומשמעת לא עובדת ??
      טוב נו, אתם חיים בישראל...
      למה אני מתאמץ ? שיהיה לכם יום נפלא ! מהאיים הקאריביים !

      הגב לתגובה זו

      • כמה שזה נכון

        ישראל, 20/03/07 01:07

        הבעיה שאפילו לא מקבלים רושם מזה שעזב אחרי 20 דקות.. אנשים פשוט אוהבים לנפח שמועות משום מה. על זה נאמר: שמועה שמע, ואינו יודע מה שמע. אנשים ששקועים עמוק בביצה הצהובה של הרכילות כנראה נדבקו ומעבירים את זה הלאה. כי גם מי שמנסה ברצינות ועוזב, הוא אמור לדעת שהוא לא היה בסדר, או שהוא פשוט ויתר מוקדם מדי.

        הגב לתגובה זו

    • לישראל 11 שאלה

      המלך עירום, 20/03/07 01:06

      אם שיטת השיווק הרשתי חוסכת בעלויות הפרסום והאיחסון אז איך זה שהמוצרים יקריםלפחות ב100% ממוצרים מקבילים שנמכרים בסופרפארם

      כמה עולה אצלך משחת שיניים??
      46 שח או 67שח

      הגב לתגובה זו

      • תגובה:

        ישראל, 20/03/07 01:49

        המחיר של מוצרים שאתה קונה בסופר מושפעים מכל התהליך שעובר עליהם מרגע שיצאו מהיצרן עד שהגיעו לסופר. ככה יוצר שבקבוק קולה שעלות יצורו פחותה מחצי שקל עולה בחנות בין 5 ל - 7 ש''ח.

        לעומת זאת, אנחנו קונים ישירות מהיצרן. המחיר של המוצר משקף ב 100% את איכותו הגבוהה. המוצרים הינם מרוכזים מאוד (12 ק''ג של צמחים הופכים ל 1/2 ק''ג של מוצר מרוכז). הרכיבים צמחיים בלבד, מהאיכות הטובה ביותר. ואינם רעילים.
        מה שאין במוצרי חברות אחרות שמשתמשות בכימיקלים זולים וכן רעילים.

        לגבי משחת שיניים למשל, תקרא מחקרים על מחלוקות בנושא הפלואוריד שהן מכילות כמו גם הפלרת מי השתיה. שזה לא בריא כמו שכולם חושבים או בטוחים.

        אם אתה רוצה לדעת מחירים מדוייקים תפנה אליי למייל בבקשה.

        הגב לתגובה זו

    • עשו לך שטיפת מוח

      בן, 20/03/07 03:33

      כל העסק הזה ,זה כמו כת דתית, יש גורו באמריקה שמוכר חלומות ויש כאלה שהולכים אחריו בעיורון מלא ואפילו משלמים כסף לשמוע את השטויות שלו.. יותר מזה - הוא מלמד איך להגיד ומה להגיד כדי שה ''אמת'' לא תהיה שקופה ומובנת ואסור לחברי הכת לטעות.. אם טעית = לא קראת את הספרים שלו (שעולה כסף לקנות) או לא היית במפגש איתו שדורש גם כרטיס טיסה ומלון..והכי מביך.. את מה שסיפרו לך אתה מוכר לחברים ומשפחה וגורם להרבה אנשים לצאת ממעגל החברים או סכסוכים.. שיטה פסולה וכל המליונים הולכים להוא באמריקה שסופר את המליונים .. מה שמוכרים לך בפירמידה זה ''עסק'' ממש לא משנה מה המוצר ובד''כ גם כל הפגישות הם לגבי ה''עסק'' לא לגבי המוצר..מתאים לאנשים מסויימים אבל יכול לפגוע בהרבה שנסחפים ומבזבזים כסף וזמן יקר.. ההוא באמריקה תמיד מרויח !! כמו הקזינו - בעלי הקזינו תמיד מרויחים..למחור הזה ''ישראל'' אכן נעשת שטיפת מוח וקריביים קרובים אם יש לידו תמונה של האי לא יותר...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כולכם פירמידות

    USA1, 19/03/07 23:59

    לא משנה אם יש מוצר או לא, מכתב שרשרת גם הוא פירמידה Chain Letter Scam, כל שיטות השיווק בהן אתה קונה ממישהו מעליך ומגייס עוד סוכנים הן Pyramid Scam, או Pyramid Scheme, כלומר שיטת נוכלות במבנה של פירמידה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה (ל''ת)

      ישראל, 20/03/07 00:39

      הגב לתגובה זו

    • אכס, 20/03/07 00:57

      אמת.

      הגב לתגובה זו

    • ומה איתך אין מישהו מעליך בעבודה? ההבדל הוא

      גלי, 20/03/07 17:41

      שאצלינו מצורף יכול להרויח הרבה יותר ממי שצרף אותו, בפירמידה שלך , ככל הנראה, זה לא עובד כך.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    התחמנים האלה מכריחים את המשווקים לקנות מוצרים בכל חודש בסכום מסויים

    גל, 19/03/07 20:43

    ואח''כ קשה להשתחרר מהתחייבות הנ''ל. שימו לב!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    והשאלה המהותית בשיווק הרשתי היא

    דג, 19/03/07 19:53

    האם כדי לרכוש שקית חלב, צריך קודם לקנות חלק משטח המכולת?

    כל עוד ניתן לרכוש מוצר בזכות עצמו, בלי צורך תמוה להצטרף לרשת, אין בעיה. (להלן ''טאפרוור, קירבי וכיו''ב)

    ברגע שחייבים להיות מפיצים כדי לרכוש מוצרים, משהו פה לא מריח טוב.

    הגב לתגובה זו

    • הכל חברת שיווק רשתי אתה קודם לקוח

      אבי כוהן, 20/03/07 12:50

      ורק עם אתה מרוצה מהמוצרים וממליץ לחברים שלך
      והם גם משתמשים

      רק אז אתה מרווח מזה!

      קודם לקוח ורק אחרכך משווק!
      זה שווק רשתי אמיתי

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    It is called DSA - Direct Selling

    b, 19/03/07 19:51

    It is a very credible business in the
    USA

    הגב לתגובה זו

    • טעות, שה MLM

      בני, 19/03/07 23:16

      בעברית שר''ש = שיווק רב שכבתי
      באנגלית MLM = Multi Level Marketing

      ןשר''ש אכן שווה פירמידה ואכן בעייתי

      יש איזה טרנד ש''מאמנים אישיים'' פונים לתחום הזה אחרי הכשרתם.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    האנשים בעולם זה עם מוגבלים לא כמו המספרים...-

    הכלכלן, 19/03/07 19:17

    הכוונה באו''כ ולכן פה תמיד יהיו רוב מפסיד ומעטים מתעשרים-הטופ

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבעיה בשיטות השיווק הללו

    רבקה, 19/03/07 18:32

    הבעיה העיקרית לדעתי היא שאתה הופך למשווק בלתי נלאה כלפי כל החברים והקרובים שלך עד שלא נשארים לך כאלה. לא מספיק שישנו שיווק אגרסיבי מחוץ לבית מי צריך חבר שיטחון לו במוח על נפלאות ה'מוצר' שלו. זה מכניס את תרבות הצריכה לתוך מערכות היחסים של האדם ופוגע ברתוחשת האמינות הבסיסית בין קרובים וחברים.

    הגב לתגובה זו

    • Read Rivkas comment! She's right

      M, 19/03/07 22:55

      That was the smartest comment! I agree with you - that's the easiest way to lose your friends...

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תכל'ס כמה מרוויחים בזה?

    אבירם, 19/03/07 18:27

    כתבה כזאת ארוכה בלי לכתוב כמה מרויחים בשיטה הזאת? לא רציני.

    הגב לתגובה זו

    • רווח תלוי במקווק

      ע., 20/03/07 08:09

      אין כאן משכורת, יש כאן תגמול מול תוצאות וכמו כל איש מכירות .

      רק שאיש מכירות בחברה רגילה גם אם הוא עובד על אחוזים, הוא מוגבל בסכומים שאף פעם לא יהיו מספקים

      בשיווק רישתי אתה יכול להרוויח מ- 50$ לחודש ועד 135,000$
      הכל תלוי בך ובתמיכה וההדרכה שתיתן לשותפים שלך.
      ואפשר גם להפסיד בדיוק כמו בכל עסק שתפתח רק שהיום יש חברות מספיק הוגנות שמחזירת לך כסף אם לא הצלחת.
      זה לא קיים באף בנק שאתה לווה ממנו כסף לפתיחת עסק

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ניסו לצרף אותי לפירמידה של אייג'ל

    ציפ, 19/03/07 18:07

    מכר הזמין אותי לפגישת עבודה בלי לספר שזהו מפגש גיוס חברים שבסופו אצטרך להחליט אם לשלם 1000 דולר ולהצטרף או לא. הגעתי למסקנה שלא שווה לי לעבוד על אף מכר שלי כמו שעבדו עליי. התחושה היא איומה. נוצלתי ונוצלה תמימותי. הידיעה שמישהו רימה אותי ותכנן להרוויח מכך כסף לא עוזבת אותי עד היום.


    בנוסף, תסבירו לי - אם המוצרים של כל החברות האלה כל כך טובים, למה אי אפשר להשיג אותם בסופרפארם - בפיקוח של תקן בריאות ומחיר? למה הקנייה הריסקית דרך 'דילר' שקודם כל מוכר לך את שיטת השיווק ורק אח''כ מדבר איתך על המוצר???

    הגב לתגובה זו

    • אני אסביר לך

      ע., 20/03/07 08:19

      נניח שיש לך מוצר שאתה מאמין שהוא המוצר הכי טוב בשוק.
      והצלחת להכניס אותו לסופר פארם.
      המוצר שלך על המדף מתחרה עם עוד מיליוני מוצרים אחרים, איך תשכנע את הלקוח שבא לחנות , שהמוצר שלך הוא טוב יותר ממוצרים אחרים?

      כאן , כדי לגרום ללקוח לבוא לחנות ולקנות את המוצר שלך, תצטרך להשקיע מיליונים בפרסום ושיווק כדי שהלקוח יכיר אותך.

      לכן בשיטת שיווק רישתי אני מוצאת שיש יתרון גדול לחברה ולמשווקים
      אתה בתור משווק לא מקבל בלעדיות על המוצר אבל אין לך הגבלה גיאוגרפית החברה מצידה מפתחת רשת של מפיצים בכל העולם ומתקדמת הרבה יותר מהר מחברה שמשקיע בפרסום ולוקח לה שנים להחדיר מוצר.
      לך כמשווק יש אפשרויות מכירה ככמות האנשים על הגלובוס, וכלקוח
      אתה מקבל הסבר על המוצר שלא בטוח שתוכל לקבל הסבר כזה מהמוכר בחנות.
      בכל אופן אני במקרה הזה לא מפיצה של מוצרי מזון וקוסמטיקה בדיוק בגלל התחרות גם בחברות של שיווק רישתי.
      אני בחרתי במוצר שאין לא תחרות ולכן אני מחייכת כאן.

      הגב לתגובה זו

      • FFI? (ל''ת)

        ישראל, 20/03/07 18:29

        הגב לתגובה זו

      • עובדה שלא...

        בן, 11/03/08 17:59

        אני מוכן להתערב על נשמתי, בתור פרסמואי ואיש שיווק ומכירות - שהשיטה הזו מסוגלת לזרוע הרבה יותר שנאה למוצר מאשר אהבה אליו.

        כשבן אדם שהכרת מחוץ לעולם העסקים מגיע אליך כולו מיוזע ונלהב ממוצר כלשהו זה דבר אחד, אבל כשאתה מגיע ל''ארוחת ערב'' והבחור\\ה מתחילים לדחוף לך ולעוד עשרות ''חברים'' מוצר, זה נקרא שיווק אגרסיבי, ויותר מזה, אפילו שיווק באיומים. למה?
        כי כשאתה רואה שלט של ''קוקה קולה'', אף אחד לא אומר לך בפנים ''תקנה או לא תקנה'', אבל כשאדם מוכר לך מחזיק אותך כ''בן ערובה'' עם שאר חבריו התמימים ועושה לך פרצוף עצוב כשאתה מהסס, זה כמו להגיד לבן אדם - ''או שאתה חבר שלי, הלקוח והעובד שלי - או שאתה בזבזת כסף על דלק, חצי שעה לפחות מזמנך הפנוי ומאבד חבר?''

        זה שיווק שכאיש מקצוע אני חושב שצריך להגביל בחוק, כמו שמגבילים כתות.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מיליארד דולר המתחלקים על מיליון

    סאני, 19/03/07 18:03

    סוכנים כלומר כל מפיץ מכר ב1000 דולר בשנה........ זה לא כל כך הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רמייה והונאה

    דודי, 19/03/07 18:03

    שווק רשתי בנוי על אנשים שחושבים את עצמם אסרטיביים פחות או יותר שמפילים בפח פתיים חלשים שמחפשים דרכים קלות להתעשר. מנגנון התגמול בנוי כך שגם אפ לא תמכור אפילו פריט אחד מהמוצר שלך, כל עוד מתשיך לצרף עוד ועוד אנשים (קרי להפיל בפח עוד ועוד חברים/מכרים שלך שיפילו בפח מכרים שלהם) תעשה הרבה כסף. המוצר שאתה מוכר בחברות האלה הוא המיקום בפירמידה ולא יותר. בנוסף, אנשי הפירמידה הם לרוב מעלימי מס שלא מדווחים על רווחיהם ובכך מרמים את המדינה בנוסף לאנשים אותם הפילו ברשת. זוהי שיטה בזויה המשתמשת באנשים חסרי לב וחלשים. אם יש לך מוצר- פתח חנות ומכור אותו. אם אין לך מוצר- אל תמכור. בטח שאל תמכור מיקום בפירמידה. העצה שלי- תלשינו למס הכנסה על כל אדם כזה. תנו להם לשלם על כל אדם אותו הפילו ברשת.

    הגב לתגובה זו

    • ל1 - מעיד על הרבה הבנה וחוכמה

      בוריס, 19/03/07 23:06

      מציע קודם לחקור לעומק איך העסק הזה עובד! לפני שמדברים שטויות.

      למשל תקרא ''בית ספר לעסקים'' (מהמחבר של אבא עשיר אבא עני'' )
      הוא מילארדר ידוע שבחיים לא עסק בשיווק רשתי, ותקרא את המחקר שהוא עשה על כל העולם המופלא הזה.

      ואחרי זה תרשום שטויות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה יכול למצת לי את המחקר המדהים ? (ל''ת)

        דודי, 20/03/07 08:58

        הגב לתגובה זו

        • אתה מוזמן לקרוא מאמר מקיף בנושא

          ערן, 20/03/07 14:16

          http://www.mlmschool.co.il/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=18

          הגב לתגובה זו

        • אני בטוחה שאת המקצוע שבו אתה עוסק לא למדת ביום אחד

          גלי, 20/03/07 17:46

          או אולי כן.....

          הגב לתגובה זו

    • תגובה לדודי מהמרכז -אני מרשת כ-3 שנים

      יצחק קצין, 20/03/07 00:10

      קודם כל דודי אתה אדם פחדן ולא ישר איך אתה לא מזדהה בשמך המלא.
      שנית כל מה שכתבת זה חירבוש אחד שלם שמעיד על בורות וטיפשוט ביחד.
      אינך מבין מהוא שיווק רשתי ואין לך שום ניסיון מעשי בתחום.
      אם הדברים שלך היו נכונים ואמיתיים אז גם הנשיא לשעבר ביל קלינטון הוא נוכל ורמאי שעסק בשיווק רשתי והונא מיליונים והוא באמת מעולם לא היה בשיווק רשתי אבל בכנס בינלאומי לפני מספר שנתי היה נוכח כאורח של כס אנשי השיווק והמכירות העולמי בארה''ב הוא החמיא לענף השיווק הרשתי ואמר שבזכות הענף הזה יש מיליוני אמריקאים שמועסקים ומתפרנסים בכבוד ואשר הביא לשיגשוג הכלכלה האמריקאית.
      רק לסבר את אוזני הקורים ואוזניך האטומות משום מה שכ-15% מהתל''ג הלאומי של ארה''ב פועל בשיטת השיווק הרשתי ומומחים טוענים שתוך 15-20 שנה כ-50% מהתלג האמריקאי יבוא מענף השיווק הרשתי.
      אני גם ממליץ לך לקרא את הספר של רוברט ט. קיוסקי שמעולם לא עסק בשיווק רשתי שכתב את הספר : ''בי''ס לעסקים''-'' לאנשים שאוהבים לעזור לאנשים אחרים'' מה הוא חושב על השיווק הרשתי.
      בדיעבד טוען רוברט כי אם היה מתחיל את העסקים שלו מחדש והוא אגב מולטי מיליונר , היה מתחיל בשיווק רשתי.
      אני גם ממליץ לקרא את הספר ''הגל הרביעי'' שכתב ריצ'רד פו על השיווק הרשתי בהוצאת איגוד לשכות המסחר הישראלי.
      טוב מה לעשות גם בימי הביניים כשקם אדם גאון בשם גלילי גלילאו וטען שכדור הארץ עגול ושהוא מסתובב סביב צירו וסביב השמש בעוד שהציבור האמין שכדור הארץ שטוח והשמש היא שנעה סביבו רצו לצלוב אותו. אבל אף אחד כמוך דודי לא הלך אז לחקור את הנושא וללמוד אותו אלא הלך אחר השמועות.
      וכידוע לך שהמיעוט בכל דבר צעקני יותר מאשר הרוב ואתה כמו המיעוט צעקני ריק מתוכן.

      הגב לתגובה זו

      • קלינטון ?? נוכל ?? רמאי ??

        דודי, 20/03/07 08:57

        תיכף תגיד לי שהוא גם נואף, בוגד באישתו, ואז משקר ואומר שלא.....
        לעצם העניין, אז קלינטון אמר מה שאמר לפני מי שאמר. מדובר בפוליטיקאי שנואם לפני קהל מצביעים פוטנציאליים. מכן ועד להתייחס לדבריו כאל דברי אלוהים חיים.....נו באמת.....
        בנושא המלצות הקריאה שלך- הרעיון הוא לבטל לחלוטין את המחשבה העצמית שלי או סתם לשטוף את מוחי ? אתה יוצא מנקודת הנחה שאני לא יודע על מה אני מדבר. זה לא בהכרח נכון. בנוסף, אני לבטח אובייקטיבי יותר ממך. אני מסתכל על העניין הזה מבחוץ, מה שמגדיר אותי כאובייקטיבי. אתה לעומת זאת, בעסק כבר 3 שנים. תרשה לי להגדיר אותך כעד עויין ?
        לבסוף, בוא ננסה לחלק את העולם בזריזות לארבע קבוצות: אלו ששמעו על השיווק הרשתי והפכו לחסידיו, אלו ששמעו על השיווק הרשתי ולא אהבו, אלו ששמעו על השיווק הרשתי ואינם מחזיקים בדיעה לכאן או לכאן ולבסוף - אלו שלא שמעו על השיווק הרשתי. אתה שייך לקבוצה הראשונה ואילו אני לשנייה. מאיפה הידע הנרחב להחליט שהקבוצה הראשונה היא הרוב ואילו השנייה המיעוט ??
        אין פה שום קשר לרוב או מיעוט. יש פה שתי השקפות עולם מנוגדות. הגם שהרוב יכול לטעות בדיוק כמו המיעוט (ג'ון דריידן). עזוב רוב ועזוב מיעוט ואל תבטל השקפת עולם מנוגדת לשלך רק כי היא ניראית לך ''ריקה מתוכן''.

        הגב לתגובה זו

        • שורה תחתונה

          ליאורה, 21/03/07 19:00

          בשורה תחתונה האם יש לך רעיון חוקי ולגיטימי איך אתה יכול לעזור לעצמך או לחברך להביא עוד 10000ש''ח בחודש...? והרי אם כולם ימשיכו לעשות מה שעושים גם בעוד 20 שנה לא תרויח עוד 10000ש''ח!!!! שמי ליאורה אני 11 שנה בשיווק רשתי כל החברים שלי איתי ורוב האנשים אצלי הצליחו להביא עוד כסף הביתה..בדיוק כפי שלא כל העורכי דין הגיעו לגבהים או רואי החשבון או כל מקצוע אחר יש את אלה שהצליחו בגדול ויש את אלה שפחות.
          בכל מקרה איש איש הישר בעיניו יעשה...והרי זה לא משנה מה תכתבו כאן התעשיה עובדת נושמת וקיימת!!!!
          שיהיה בהצלחה לכולם ותראו ברכה בכל מעשה ידיכם. אמן ואמן

          הגב לתגובה זו

          • הללויה

            איציק, 06/04/07 11:14

            הללויה.....

            הגב לתגובה זו