• 14.

    פלאפון שירות גרוע

    מחכה למשיח, 11/03/07 05:41

    אותם צריך ללמד איך נותנים שירות.אני ניכוותי מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הקשיבו היטב

    יואל, 10/03/07 00:29

    מקום ראשון בשירות גרוע - הוט, מקום שני הכי גרוע - עיסקה טובה.
    זו לפחות דעתי ממה שניסיתי עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוט שירות לקוחות הגרוע ביותר

    ב, 09/03/07 09:31

    על מנת להתנתק מהוט יש להמתין על הקו כרבע שעה. הוט מבטיחים שינתקו ולא מנתקים. הוט מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים.
    יש להתקשר אליהם כל שבועיים במשך שלושה חודשים וכל פעם לחזור על אותו סיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יס, הוט, בנקים, בזק, מודיעין 144, וכו' (ל''ת)

    שיחה ממתינה, 08/03/07 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כתבה לא רלוונטית ברובה

    מחכה על הקו, 08/03/07 15:31

    במקום לבחון את החברות שאזרחי ישראל בדר''כ נאלצים להשתמש בשירות הלקוחות שלהן בחרתם חברות שלאף אחד אין סיבה לדבר איתם בטלפון.
    למה שארצה לדבר עם נעלי נמרוד?
    למה שארצה לדבר עם אוסם?
    למה שארצה לדבר עם איקאה?
    וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לא מעט לקוחות שמוציאים את החשק לתת שרות

    דן, 08/03/07 15:14

    וכל דבר קטן שקרה להם הוא למעשה אסון טבע הדורש פיצוי במכפיל 15 של המוצר שקנו.

    פיכסה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל שלא בדקתם את השירות במועדון הלקוחות של אלעל

    עובד לשעבר, 08/03/07 15:14

    שירות גרוע, כי המנהלים שם לא מקצועיים ודורסים את כל העובדים הזוטרים. כאשר אתה מתאמץ בשביל הלקוח, נוזפים בך שאתה מבזבז זמן רב מדי עם הלקוח.

    מקווה שאלעל לא תגמור כמו קלאב מרקט האגדית.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    Bank

    Eitan, 08/03/07 14:04

    Without saying the name, try to call one of the biggest Banks in Israel and see if you can get a person to answer.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כן אבל מי הבלונדינית בתמונה למעלה?? (ל''ת)

    ניב, 08/03/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    החברות הרשומות בסקר.. נו באמת!

    ג. גלית, 08/03/07 13:35

    מי מתקשר לאוסם, למשביר ולנעלי נמרוד???
    מדוע לא פניתם אל חברות תקשורת נוספות? הרי ידוע שהציבור הישראלי, הרודף אחר שירות טוב, פונה עשרות פעמים בשנה אל חברות תקשורת ולא חברות מזון.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת- אם כבר אתם עושים

      שירלי, 08/03/07 14:34

      שרות - אז שיהיה ענייני וריאלי!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מחכה לטלפון מ''יס''. ומחכה... ומחכה...

    לא ממש מרוצה, 08/03/07 13:23

    ''יס'' החוצפנים האלה התחילו לגבות ממנו יותר כסף, הרבה יותר כסף. כשפניתי אליהם ענתה לי (אחרי דקות ארוכות ומעצבנות שבהן אתה לוחץ על מקשים ונאלץ לשמוע פרסומות מגוחכות) אנטיפטית אחת שאמרה שעשיתי מנוי במחיר מבצע והמבצע נגמר. כששאלתי אותה למה הם לא מודיעים לי, אי אמרה שאי אפשר.... ושהם הודיעו דרך הטלוויזיה!!!!!!!
    כשבקשתי החזר של הכסף הפתרון שלה היה שאני אעשה מנוי חדש, לתקופת זמן ארוכה.... אחרי בירור בחשבונות שלי, התקשרתי שוב, הם לא יכלו לתת לי פרטים על מה ששאלתי והבטיחו להתקשר.... זה לא קרה עד היום. יותר משבוע
    יס יקרים, למרות שהוט לא ממש יותר טובים מכם, אני אתכם גמרתי. לעולם

    הגב לתגובה זו

    • מה שאתה צריך לעשות

      עידן, 08/03/07 14:40

      אסור להם להעלות לך מחיר בלי להוגדיע לך.
      לי קרה אותו דבר עם הוט, ואחרי מכתב (מעו''ד) שבו ציינתי ''העתק : המועצה להגנת הצרכן'' ושלחתי גם למועצה, הם התקשרו, החזירו את הכסף ונתנו לי פיצוי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם אני מרוצה מהוט

    עידן, 08/03/07 13:18

    במיוחד שמח בשביל מספר 1
    שבטח הוא חלק ממערך יחסי הציבור שלהם
    שמעתי שמרווחים שם הרבה כסף

    הכי טוב הרבה כסף
    הכי טוב להיות מרוצה בשביל 1

    הגב לתגובה זו

    • בהוט-זמן המתנה למענה אם עונים חצי שעה ויותר (ל''ת)

      ממתין עד בוש, 08/03/07 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי זאת המוקדנית בתמונה, אפשר להכיר אותה? (ל''ת)

    בחור, 08/03/07 13:11

    הגב לתגובה זו

    • היא לא יהודיה

      יותם, 08/03/07 15:10

      היא יפה מידי !

      הגב לתגובה זו

    • היא לא נראית ישראלית. אל תטרח (ל''ת)

      גולי, 08/03/07 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מרוצה מHOT

    בני, 08/03/07 12:49

    אני לקוח של HOT וחולק על הנאמר בכתבה.
    לHOT יש שלושה שירותים וזה הגיוני שישאלו אותי לאן אני רוצה להגיע ובנוסף אני שמח שמבקשים ממני את מספר החשבון שלי ככה שלא יכול להיות מצב שמישהו מברר בשמי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין. מה גם שהנוהל הזה מאד שכיח בחברות נוספות (ל''ת)

      שמוליק, 08/03/07 13:36

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שאתה מרוצה גם מהמשכורת (ל''ת)

      שי, 08/03/07 13:57

      הגב לתגובה זו

    • ולא יכול להיות שאתה יחצ''ן בתשלום

      מוטי, 08/03/07 14:36

      HOT לא מי יודע מה ידידותיים.

      הגב לתגובה זו

    • הוט הכי גרועים

      יוחנן, 09/03/07 08:55

      תנסו לבקש מהוט בקשה כמו לבטל או להקפיא מנוי- קודם כל ייבשו אתכם על הקו שעות של המתנה וגם אם תדברו עם מישהו הם לא יבצעו מה שבקשתם מהם!

      הגב לתגובה זו

    • אין מצב

      רוית, 10/03/07 00:27

      זה ידוע כשרות הלקוחות הכי גרוע בישראל. בגלל השירות שלהם עברתי לבזק.

      הגב לתגובה זו