• 21.

    בשנת 2010 עדיין השרות שלהם לוקה בחסר.

    לקוחה, 06/10/10 12:12

    רכשתי חולצה בבוניטה קניון הזהב, לבשתי אותה פעם אחת וגיליתי שיש בה חור בשרוול, חזרתי לחנות הם שלחו את החולצה לבדיקה, בתום שבועיים קיבלתי את החולצה עם תיקון עלוב של החור (הם פשוט תפרו את החור בצורה שהייתה מביישת כל תופרת) ומכתב שהחור נוצר בגלל גורם חיצוני והבד שלהם מושלם להפליא, אין בכוונתי לחזור ולרכוש שם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נ נח נחמ נחמן שרות מחורבן

    רונית דדון, 21/02/07 19:46

    אני במקום הבעלים של הרשת מפטר מייד את מנהל החנויות.
    הדג מסריח מהראש ויפה שעה אחת קודם לפני שתסגרו את הבסטה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מר' צחי כהן היקר

    דנידין, 13/02/07 17:18

    סוף סוף האמת יוצאת לאור ,הכתבה כל כך נכונה לאור העובדה שאני ממורמרת מהעובדת שלך מורן שאינה יודעת לתת יחס הולם לצרכן וגם לך לא חסר כאשר שולחים מכתב תלונה ואתה עונה תשובה שבכלל לא מתייחסת לתלונה .
    הגיעה הזמן שהאמת תצא לאור ואני בטוחה שאני לא היחידה שיצאתי ממורמרת מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חובה להיכנס

    נטלי, 13/02/07 15:20

    חייבת לצייו שהשרות לקוחות של בוניטה מתחת לכל ביקורת יש שם נציגה בשם מורן שמרשה לעצמה לדבר איך שהיא רוצה ללקוחות כאילו יש לה גב מהבוסים שלה.הם צריכים לעשות בדק בית אצלם בחברה .בושה לחברה שמחזיקה עובדות כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו לפטר!!! (ל''ת)

    עדי, 13/02/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מורן...

    לקוחה מרוצה, 13/02/07 11:52

    קונות יקרות , אנא, הפסיקו להשמיץ ולקטר ! מורן עושה את העבודה שלה אם לא נאה לכן... תלכו ותקנו במקום אחר .
    אף אחד לא מכריח אתכן לקנות דווקא בבוניטה.
    אז תפסיקו לחפש על מה לקטר ולמרר.

    הגב לתגובה זו

    • בטח חברה שלה !!!!!!!!!!!!!!!

      קרין, 13/02/07 15:14

      את חברה שלה ??? זה מה שיש לך לכתוב
      עדיף שלא הייית כותבת כלום
      היא לא התנהגה כראוי וזהו !!!!!
      בושה וחרפה .

      הגב לתגובה זו

      • למה בטח ולא בטוח!!!!!!!! (ל''ת)

        מור, 13/02/07 15:24

        הגב לתגובה זו

    • תודה על התגובה המטוגנת. נא לקחת את הצ'ק במשרד (ל''ת)

      נרומ, 15/02/07 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מוסכים לפולקסווגן ואודי

    אלון, 13/02/07 11:09

    חכו כשתרצו לקבל שירות מצ'מפיון מוטורס או מכול מוסך מורשה של פולקסווגן ( כדאי מאד לבדוק את החשבונית לתשלום לפני התשלום כמובן!!!)
    לבדוק אם יש לחלקים שמחליפים אחריות
    הצלחתי להוריד 700 ש''ח בגלל טעויות שנעשו מצידם
    מי שמכיר את המוסכים המורשים של צ'מפיון מוטורס יודע שמדובר בטיפולים מאד יקרים !!

    אני מדבר מנסיון !!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם שקוף ברננים- נותנים שרות גרוע!!

    גאיה, 13/02/07 10:57

    ברגע שרוצים להחליף מוצר שניקנה ואין מה לקחת במקום, אין עם מי לדבר. זיכוי לא מוכנים לתת!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני כבר מזמן לא קונה שם

    עמית, 13/02/07 10:56

    מחירים מטורפים, איכות לא משהו ושרות מזעזע
    אז למה להתעקש?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה דעתכם על זה?

    נועה, 13/02/07 10:51

    קניתי נעליים ברשת גדולה נקרא לה Tלצורך העניין שאחרי יומיים, הלכתי איתן רק פעם אחת, התפוררו לגמרי!!! אחרי שבעה מדורי גהנום והרשת מודה סוף סוף על פגם בייצור של המגף ומבקשת לסדר לי את העקב אצל סנדלר פרטי...
    נו באמת הדבקה סוג ז'...
    את הכסף לא הייתי מקבלת חזרה מיותר לגלות וגם לא התנצלות! תודעת השירות בארץ היא זוועתית, התופעה קיימת ומוכרת בבוניטה אבל גם ברשתות אחרות..
    ולכם שתוהים מדוע לא הלכתי להגנת הצרכן הלכתי- שם נאמר לי שלא ניתן להתלונן לפני שנתתי לרשת הזדמנות לתקן את העוול ומאחר והם שלחו את הנעליים להדבקה הרי שלא ניתן לעשות כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בושה!!! לעשות חרם צרכנים!!!! (ל''ת)

    מיכל, 13/02/07 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פראריות לא מתות, רק מתחלפות

    julia, 13/02/07 10:25

    לישראליות יש זכרון קצר והן ימשיכו לקנות בחנויות שמזלזלות ומתעמרות בהן. ורק ''מורן'' תישאר לנצח בבוניטה!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בכיינים

    סמיילי, 13/02/07 10:18

    מה אתם מתבכינים, יש לכם את האפשרות לעיין במדניותה של כל חברה לפני הרכישה. בורות הלקוח אינה פותרת ממימוש המדיניות, ואם יש טענות פנו למחוקק, שהרי אלו דרישותיו המפורשות..

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בוניטה תתביישו! מזל שאף פעם לא

    נ, 13/02/07 10:00

    קניתי אצלכם, ולפי הכתבה אני אף פעם לא אקנה. גועל נפש של התייחסות.
    אם זה היה קורה בארה''ב, כל מי שקשור לזה היה מפוטר באותה שניה!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    על הפנים

    נטלי, 13/02/07 09:59

    אני קונה בגרנד קניון כלומר אני כבר לא קונה ברשת הזאת כל מה שנאמר זה נכון יחס מגעיל שירות על הפנים לי הייתה בעיה בחולצה לאחר ששבוע לאחר רכישה יצאו ממנה חוטים וכל והיא גם התכווצה.ואותה מורן לא טיפלה בי אמרה לי לא רוצה אל קני יותר ברשת זה הכל.אני קונה המון בגדים אבל אצלהם יעדיף לא לקנות כלום

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אל תקבלו

    לילי, 13/02/07 09:44

    צרכנים יקרים אל, פשוט אל תכנעו למשפט ''מדיניות החברה'' אין כזה דבר, הרי כל חברה יכולה לקבוע לעצמה את המדיניות. יש חוקים!!
    זכותכם להחזיר מוצר ואף לקבל בחזרה את הכסף ולא זיכוי. תעמדו על שלכם ותתלוננו באגודה להגנת הצרכן. לצערי רק ב''כוח'' ובתביעות החברות האלה יתנו שרות הוגן ויכבדו אתכם ואת כספיכם. בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא אכנס לשם יותר

    סיגל, 13/02/07 09:31

    זה פשוט לא יהיה שווה את העצבים שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם לי קרק, הפיתרון חרם צרכנים

    חייה כץ, 13/02/07 09:31

    רק כך נכה את אלה שמתעללים בלקוחות. ספק שלא מבין את הסיסמא הלקוח תמיד צודק,יש להכותו בכיס

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקיצור, מצחי המנהל ניתן לראות שהוא ממש אבל ממש לא מתרגש מהלקוחות של

    רגע ימדוד לי, 13/02/07 09:16

    גם מוצרים על הפנים וגם שירות חרא.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא רוצה לעייף אתכם על התלאות שלי

    אזרח, 13/02/07 08:49

    בנושא החלפת מוצר ברשת בוניטה אבל לעולם, לעולם, לא אכנס יותר לרשת הזוועתית הזו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כנראה שזו מדיניות הרשת

    עוד לקוחה, 13/02/07 08:46

    גם אני נתקלתי ביחס מזלזל וחוסר שירות מצד המוכרות בקניון איילון, המחולצה שקניתי אצלהם נהרסה לאחר שבוע ולהם לא היה איכפת כלל וכלל. גם מכתבים להנהלה לא הועילו.
    הייתי בטוחה שאני היחידה שנפגעה מסתבר שזו המדיניות שלהם לא לתת שירות..
    אני כבר לא נכנסת לשם.. מין חרם פרטי שלי

    הגב לתגובה זו