לפני מס' ינים הגעתי לשדה התעופה והתכוננתי לטיסה עם משפחתי.לאחר שהשעה היעודה לטיסה הגיעה התקדמנו לכיוון המטוס ומס' מטרים לפני דלת המטוס ביתי (גיל 14-1/2) עצרה והחלה לבכות שהיא לא יכולה לטוס והתיישבה והמשיכה עם בכי קורע לב על כך שהיא מפחדת לטוס.כל נסיונותינו ונסיונות אנשי הצוות לשכנע ולבדוק אפשרות שהיא תעלה לטיסה לא צלחו. כשראיתי שהזמן אוזל ואין אפשרות לעזור לה החלטתי שאין מנוס אלה להשאירה בארץ אך מאחר ומצבה היה נואש החלטתי גם להישאר איתה ולתמוך בה.שאלתי היא האם אני זכאי להחזר עבור כרטיסי הטיסה באופ כללי והאם במסגרת הביטוח של חב' פניקס הנושא יכול להיות מכוסה והאם במידה ואבטל את כרטיסי הטיסה שהזמנתי לטיסה לאורלנדו הלוך חזור משדה התעופה קנדי בניו יורק לתאריך 30.09.09 יש לי סיכוי לקבל את הכסף או לחלופין לקבל דחייה של שנה או פחות לכרטיסים כך שאולי אם נטפל בבעיה יתאפשר להטיס גם את ביתי.
מנסיון ב 90 אחוז מהמקרים הרפואיים חברת הביטוח תחזיר לכם את הכסף ,במיוחד אם אתם נוסעים עם משפחה. אם אחד הילדים חולה ולא יכול לטוס ואתם נאלצים להשאר אזי תקבלו החזר מלא על כל הכרטיסים. שווה את ה 5$....
יהיה נחמד אם תעשו כתבת המשך על הזכויות שלנו מול חברה שמבטלת טיסה.
רכשנו כרטיסים דרך חברת SMART WINGSהם בטלו לנו (קבוצה של 13 אנשים) את הטיסה 15 יום לפני והחזירו לנו את הכסף אך טענו שהם לא חיבים לתת לנו דרך חלופית לטוס מכיוון שזה לא בתוך 14 יום.
הביטול עלה לנו 2000$ מכיוון שכבר לא היו טיסות זולות בשום חברה.
מסקנה: אל תסעו בSMART WINGS
איך נהלי אל על בביטול או שינוי מועד??
אם יש סיבה רפואית מוצדקת שאחד מהילדים אינו יכול לטוס ואיננו יכולים לטוס עימו , ועשיתי ביטוח רפואי כבר לטיסה האם זה יתפוס למקרה כזה??