• 50.

    ראשון לציון היא אחת הערים הכי יפות שיש בארץ

    מאוהב בראשל''צ, 14/01/11 13:18

    אני חושב שראשון לציון היא עיר מדהימה ויש בה הרבה פינות חמד, במיוחד איזור המערב החדש מאד יפה ויש בה הרבה פארקים מטופחים והרבה אטרקציות כמו סופרלנד והסינמה סיטי החדש ואיקאה והרבה מקומות בילוי בתי קפה וקניונים, אבל נכון יש בה גם לא מעט ערסים ופרמיטיבים שנוהרים אליה מאיזור בת ים.
    בקרתי כמה פעמים בנאות שקמה שכונה יפה אבל הכי יפה זאת נאות אשלים, אחת השכונות המדהימות שראיתי בארץ עם פארק ונחל מלאכותי ומזרקות, כיף לעשות שם סיבוב אופניים או הליכה לקראת הערב.

    • אדם איכותי

      :), 08/08/11 15:53

      אני מסכים איתך ב-100%

  • 49.

    מה לגבי מתחם 200 בהוד השרון? (ל''ת)

    מתעניין, 31/01/07 11:11

  • 48.

    אין כמו מושב נתיב העשרה מקום מדהים ותושבים חמודים בדרום מישור החוף

    אב ל3, 11/12/06 13:53

    משק שלם עולה פה כ350 אלף דולר ואם מחפשים טוב יש גם פחות, אך המחירים פה רק עולים מעלה מעלה. הרכבת מגיעה עד לאשקלון כ 10 דקות נסיעה מהמושב שווה כל שקל שקט ושלוה ובטחון לתושבים

  • 47.

    מודיעין,מודיעין,מודיעין, הרכבת מגיעה !!!

    המודיע ממודיעין, 10/12/06 08:35

    מודיעין עיר העתיד !!!!!
    נבנתה למשפחות וילדים,הרבה ירוק הרכבת בקרוב

  • 46.

    אל תגדלו את ילדכם בראשון

    יואב, 10/12/06 08:34

    אם תעשו את זה בגיל 8 הם כבר ילמדו למנגל בפארק ובגיל 14 כבר ישתייכו לאחד מארגוני הפשע בעיר. לפני חמש עשרה שנה בטרם העליה הבת ימית-חולונית והרוסית לעיר ראשון הייתה עיר נהדרת. היום היא עיר של פשע וערסים.

  • 45.

    ההתנהלות במעונות הפרטיים כמו בעולם השלישי (ל''ת)

    שימי, 10/12/06 08:32

  • 44.

    ומה עם מודיעין - ה-עיר של הזוגות הצעירים?

    צעיר, 10/12/06 02:56

    כל העיר נראית כמו פעוטון אחד גדול

  • 43.

    2 הערות

    T, 10/12/06 01:08

    1. כמו תמיד התעלמות מוחלטת מהציבור הדתי. ובכן הציבור הזה מחפש עוד כמה דברים בשכונה. למשל : מקוה טוב ונוח! וכן בית כנסת צעיר ונעים. וכמובן כשמדברים על חינוך - גנים ובתי ספר דתיים מתאימים. תוסיפו לכך איזה מקום נוח באיזור לשבת וללמוד משהו ולשמוע שיעורים.
    2. וכמוכן כרגיל התעלמות מוחלטת מהנעשה בלב הארץ, מעבר לקו הירוק. ובכן ברוב היישובים, ברוב הפרמטרים שהוזכרו, אין מתחרים: חינוך טוב, גני שעשועים, רחובות שקטים ולא סואנים, שכנים טובים ואוירה חברתית נעימה, וכמובן מחירים הרבה יותר סבירים, גם של הדיור וגם של שירותים כגון מטפלת ובייבי סיטר

  • 42.

    בקריית השרון בנתניה יש רק טיפת חלב אחת שלא מספיקה בכלל ולכן נודדיםל (ל''ת)

    מיכל, 09/12/06 20:29

  • 41.

    נאות שיקמה ראשון לציון-הסבר

    צחי, 09/12/06 18:24

    אני תושב נאות שיקמה בראשל''צ.אכן אין ספק תיכנון מדהים 20 מטר ממני יש ב''ס 10 מטר ממני גן 50 מטר ממני יש בית כנסת 90 מטר ממני יש מרפאה 100 מטר ממני יש קניון נקי ואלגנטי אני משקיף על פרק גדול . אוכלוסיה עממית הכי ישראלית שיש הבעיה שיש כאן הרבה נוברישים ואנשים שמתלהבים מכל שקל שיש להם בכל אופן אני גר כאן כבר 10 שנים ובכל יום אני מתפעל מחוכמת התיכנון אבל אם נצליח להתנער מכמה הרגלים שהבאנו מבת-ים אז הכל באמת יהיה מושלם.

    • :)

      ברברה, 08/08/11 15:50

      אני מסכימה איתך ב-100%

  • 40.

    איך שכחתם את שוהם?

    גיל, 09/12/06 18:15

    שכונת חמניות בת 1000 יחידות שווקה בתוך 6 שנים במלואה והמחירים עלו מאז פי 3. היא צויינה בעבר בכתבות דומות שלכם.

  • 39.

    היכן בדיוק יש פעוטונים ביקנעם???

    צילה, 09/12/06 17:59

    רובם פרטיים ולא בישוב לתשומת לבך ראש המועצה מר סימון אלפסי.

    • הפעוטונים באליקים ובקיבוצים למה? למה? למה??? (ל''ת)

      כוכי, 09/12/06 19:09

      • הרחק מההמון הסוער יש מה להסתיר שם (ל''ת)

        ריקי, 11/12/06 12:06

  • 38.

    רעננה מספר אחד

    שי, 09/12/06 16:29

    ראשל''צ, חולון ורחובות כולם ערים מגעילות שגם אם הייתם משלמים לא הייתי מוכן לגור שם. כולם ברברים וערסים שלא הייתי מעיז לתת לבן שלי ללמוד איתם. תראו את אחוזי מעבר הבגרויות ברעננה ותראו את בראשון או בחולון ותבינו מה זה אוכלוסיה איכותית.

    • קודם כל תרגיע כשאתה מדבר על רחובות עיר הקודש

      jak, 09/12/06 18:27

      דבר שני :
      רעננה עיר אכותית בגלל שהיא לא קלטה עליה מאף מדינה מפגרת
      כל העולים שלה זה אוכלוסיה מבוססת מצרפת,צפון אמריקה,דרום אפריקה וכו'
      אז אל תתלהבו

  • 37.

    איך בדיוק 25 ש''ל לשעה לבייביסיטר?

    נעה, 09/12/06 14:26

    אני אקדמאית, בעלת השכלה של 17 שנות לימוד ומרוויחה פחות מ-25 ש''ח לשעה.
    איך בדיוק אנשים יכולים להרשות לעצמם לשלם 25 ש''ח לשעת בייביסיטר?

    • אקדמאית משכילה

      חכם, 09/12/06 16:40

      את אולי אקדמאית אבל תבונה בסיסית אין לך. נכון 25 שקל לשעה זה הרבה אבל את מקבלת שכר קבוע 5 ימים בשבוע 8 שעות ביום בממוצע. ביביסיטר עובד בלילות 4 שעות במומצע פעם בשבוע! וגם לרוב הוא נוער והעבודה היא עבודה ''שחורה כביכול!

  • 36.

    הדרים החדשה

    שושנה, 09/12/06 12:49

    במזרח כפר סבא נמצאת הדרים החדשה . שכונה שהחלה לזכאים והפכה למקום מקסים, מלא פינות ירוקות וגני שעשועים לילדים בכל הגילאים. ממשיכה בה הבנייה והיא מקסימה!!!

  • 35.

    מכל הערים המוזכרות ברשימה

    מיה, 09/12/06 10:06

    ברור שרעננה הכי טובה אבל המחירים גבוהים. מכל השאר יש לכל עיר את הפלוסים שלה לפי הבירורים שלנו(אנחנו מתכננים מעבר בקרוב), בפ''ת זה ההייטק ומערכת החינוך, ברחובות ההייטק והקרבה למכון וייצמן וחולון היא התרבותית. לגבי ראשון, אני אישית לא אוהבת(ולפי התגובות והמחירים אני כנראה לא היחידה).
    הכי טוב בת''א, חבל שהמחירים פה לא שפויים לזוג צעיר.

    • מה הקשר שלך למכון ויצמן חוץ מקצת

      תמיר, 09/12/06 15:23

      פלצנות שעלייה את חייה miss mia

  • 34.

    פרסומת נדל''ן:

    יובל, 09/12/06 10:04

    פשוט רשמו את רוב השכונות החדשות, עם בנייה מאסיבית.

  • 33.

    חולון לא ברשימה ?

    אבנר, 09/12/06 09:12

    מדוע חולון לא ברשימה ?
    אחת הערים הנעימות ביותר למגורים !
    ניהול כספי מצויין ,אין אף פעם גרעונות.
    השקעה גדולה בגנים ובריאות ירוקות.
    פרוייקט גני סיפור לילדים.
    מוזיאון הילדים.
    מדיאטק.
    מתנס''ים שוקקים פעילות לילדים
    וגם למבוגרים.רשת קהילה ופנאי.
    בתי ספר על רמה ,ממוזגנים,חדישים וגם כל בתי הספר הותיקים
    עברו שיפוצים והשבחות בשנים האחרונות.
    פרס העיר היפה ביותר בישראל
    שקיבלה העיר רק לפני כמה ימים.
    פרס ניהול תקציבי מצטיין שהעיר מקבלת שנה אחרי שנה !
    השקעה גדולה בתשתיות ,כבישים
    כיכרות,ביוב ,מדרכות.
    לקראת ביצוע: היכל ספורט חדיש,
    מוזיאון העיצוב, פרק ספורט אתגרי,
    פרק החולות ,היכל קוצרטים,ועוד ועוד.
    בואו לחולון ! הכי טובה מכל המקומות
    שהוזכרו בכתבה ,ובודאי ובודאי
    מראשון לציון המכוערת, הצפופה,
    הפקוקה לנצח ועם הארנונה הגבוהה
    ביותר בישראל ! ומלאת הערסים !

    • אבנר מותק תישאר-ואנחנו נחייה איפה שנרצה

      חנה, 09/12/06 10:02

      אבנר אם כל כך כיף לך בחולון למה להעמיס תישאר לך בנחת בעיר הכי טובה ותניח לנו לחיות איכן שנחליט...

  • 32.

    גני ערמונים

    surfer, 09/12/06 07:14

    אם אתם מחפשים שכונה איכותית עם בית ספר מעולה שרותים קהילתיים מקומות בילויי ונגישות לעבודה זו השכונה בשבילכם.
    אמנם קצת יקרה מאחיותיה המוזכרות בכתבה אבל שווה את ההשקעה.
    השוו את ר''ג לכל עיר גדולה בסקרים ותראו שלא תתאכזבו.

  • 31.

    כתבה של מתווכי דירות וקבלנים (ל''ת)

    ענת, 09/12/06 05:09

  • 30.

    יקנעם אן מספיק פעוטונים של נעמ''ת

    קובי, 09/12/06 00:50

    זה נותן פתח לכל מני שרלטנים שפותחים פעוטונים ללא שום אסמכה ופיקוח

    • למה המועצה אינה פותחת עוד פעוטונים??

      אתי, 09/12/06 02:05

      אין להם תקציב ??
      לכדורסל יש??
      לכדורגל יש??
      לחוגים במתנס יש??

  • 29.

    ראשון עיר גרועה והמחירים בהתאם

    ערן, 08/12/06 21:03

    אוכלוסיה גרועה, פקקים, אזורי בילוי שרק בעלי נטיות התאבדות יתקרבו אליהם וחוסר משווע בהייטק.
    המחירים הנמוכים הם לא סתם, היום באזור שלנו חולון נחשבת להרבה יותר אטרקטיבית ונס ציונה בכלל נחשבת להפתעה הגדולה. גם אזור היום מושכת אוכלוסיה ברמה.
    העיקר מר ניצן רוצה להיות תל אביב, הוא לא מבין שעיר גדולה זה לא אטרקטיבי ובמיוחד לא עם האוכלוסיה ברמה נמוכה שראשון מושכת בגלל המחירים. משפרי דיור מרמלה-לוד ובת ים זה לא בדיוק מציאה גדולה.

    • צודק, ראשון העיר הכי גרועה בארץ

      אריאל, 09/12/06 09:32

      נס ציונה בהרבה יותר טובה.

    • אזור זה הדבר הבא...

      שמואל, 09/12/06 09:58

      כבר עכשיו יש נהירה של צעירים למקום. בהחלט אופציה ששווה לבדוק.

  • 28.

    נאות שקמה מקסימה.

    ג'ודי, 08/12/06 20:36

    רוב האוכלוסיה צעירה אקדמאית
    ישנם , שני פארקים רחבי ידיים עם כל סוגי האטרקציות.
    הגנים ובתי ספר חדשים, האולם ספורט בבית הספר ברמה שלא ראיתי בשום מקום. הבתים יפים והכי חשוב דואגים לנקות את השכונה
    . עדין יש לי תלונות על בעלי הכלבים אך זה בכל הארץ.
    בהתחשב שזאת שכונה בעיר גדולה ולא ישוב קהילתי קטן שהתושבים בו עברו סלקציה, באמת אי אפשר לדרוש יותר.
    לכל אלה שמדברים על פושעים להזכירכם ברעננה התפוצצו מכוניות ולא מעט פושעים בכירים מתגוררים בהרצליה פיתוח , לצערי אי אפשר להימלט מהם ומכספם המלוכלך.

  • 27.

    רק בית הכרם היא שכונה שראויה להיות כאן...

    Dudi., 08/12/06 20:19

    זו השכונה היחידה כאן שבה המחירים באמת מוצדקים...

  • 26.

    בנוה סביון לא ניתן למצוא להשכרה 4/5

    מני, 08/12/06 19:08

    חדרים .
    ואם מצאת כמו חברים שלנו, תשלם 1100 דולר על דירה בקומה שניה.
    במרכז השכונה אין דירות 5 חדרים
    למכירה ,חיפשתי 3 שנים גרנו בק.אונו בשכירות עד שמצאנו.
    בכתות בשיזף 10 הורים מתנדבים להיות בועד ,שכונה יש קבוצה של נשים שפעילות ציבורית למען הקהילה בעיר.
    לשכונה יש ועד שכונה חזק ופעיל.

    • בחינם אני לא רוצה לגור שם!!!

      חנה, 09/12/06 10:07

      מטוסי נוסעים חגים מעל ראשך (ראה מקרה סחיפהול בהולנד) ואור יהודהים שונאי חידושים (ואתיופים) מסתובבים באזור ועוזרים לו להרעות כמו השכונות הוותיקות שלהם... והכל בניחוח עירקי ובתוספת ''חרקות'' של צעירי העיר במכוניותיהם המושקעות....

      • איכס התבטאות גזענית וסנובית

        איכס גזענות, 09/12/06 13:18

        גועל נפש

  • 25.

    מודיעין היא העיר של הצעירים ואינה מוזכרת כלל.

    טלי, 08/12/06 19:01

    מודיעין היא עיר שרובה צעירים ודווקא מכבים רעות היא בעלת אוכלויה מזדקנת והיא לא כזו אטראקטיבית

  • 24.

    אצלנו במכבים רעות...

    שרה, 08/12/06 18:23

    אצלנו במכבים- רעות נפלא לחיות. אך טעיתם.. האוכלוסיה מזדקנת, רוב ילדינו לומדים בתיכון ולמעלה ממנו. אלמלא ילדי מודיעין , העיר ההיא, היו בתי הספר והגנים שלנו עומדים בשממונם או ממלאים תפקיד מצויין עוד כמה שנים, של בית לקשישים היוקרתיים שטיפחנו.

  • 23.

    איפה איכות החיים ?

    דוד, 08/12/06 18:22

    בפ''ת ממש לא / בהדר גנים יש זהום אוויר מס' 1 , וצפיפות נוראית .
    בראשון ממש לא / לא רק ערסים אלה רק בת ימים שהתחיבו ל 800,000 ש''ח שאין להם , וצפיפות נוראית גם .
    רחובות עיר גועלית ממש

    • הדר גנים זה לא הדר המושבות

      שמרת, 09/12/06 09:30

      הדר גנים זה בעמישב והדר המושבות זה בצפון העיר ואכן יש צפיפות נוראית. הכי טוב זה כפר גנים אבל שם המחירים כבר גבוהים בשביל זוגות צעירים.

      • לגבי כפר גנים ג'

        אורה, 31/01/07 10:38

        במה כפר גנים טובה יותר מהדר המושבות?
        האם נכון שבכפר גנים יש בעיקר אוכלוסיה דתית, כך שלמשפחה חילונית היא פחות מתאימה?

    • איפה איכות חיים?

      בני, 09/12/06 12:27

      במלבורן אוסטרליה

      גרנו לפני כן ברחובות ולא היה משהו

  • 22.

    תבדקו בדיוק מי עומד מאחורי הכתבה ואל תתרגשו יותר מדי (ל''ת)

    פרסום במסווה, 08/12/06 17:28

  • 21.

    בית הכרם יקרה כמו כל העיר

    אפרים, 08/12/06 17:27

    הזוגות הצעירים בי''ם גרים בעיר אחרת שנראת מודיעין. י''ם היא עיר שכולם נוטשים אותה גם בגלל המחירים וגם בגלל החרדים בכל פינה. זו העיר האחרונה שבה אעיז לגדל את ילדי.

  • 20.

    בקרו באתר ועד קריית השרון: KSharon.com

    מוטי פנחסי, 08/12/06 17:22

    המון מידע על השכונה, האזור, הועד, והתושבים המאד אכפתיים שיש כאן.

    מומלץ! (גם השכונה :-)

  • 19.

    מה איכותי בלגור במגדלים עם מעליות מסוכנות?

    נטע, 08/12/06 16:50

    כל פעם שילד רוצה לשחק בגינה צריך ליווי הורים צמוד, ממש איכות.
    פחד אלוהים לגד ילד קטן בקומה 15 במגדל, איפה פה האיכות המדהימה?

    • צודקת, איכות זה לגור בקריית ים:-) (ל''ת)

      חיפאי, 08/12/06 17:10

    • הלו.....נטע

      דוד, 09/12/06 12:29

      קרית ים?
      פושעים פרחות וערסים
      שם ממש בטוח לילדים

  • 18.

    ראשון עיר נוראית!!!

    לצערי, 08/12/06 16:33

    להתרחק...ומהר!!!
    המערב יפה, אבל מלא באוכלוסייה בת-ימית, ברברית!
    המרכז- מוזנח ומגעיל
    כל הגישות אליה וממנה תמיד פקוקות
    בקיצור, זבל של עיר עם ראש עיר שדואג רק לרווחתו ולרוחת הסובבים אותו.

    • תאמני לי גם ברעננה יש ברברים בכל

      רז, 08/12/06 18:52

      תאמני לי גם בלב הפארק ברעננה ובאפקה תל אביב
      ברברים: כאלה שמפרעים לשינה(רעשנים), חונים לא בחנייה מוסדרת,לא משלמים וועד ,ועוד........

    • לא כולם

      דורון, 09/12/06 16:58

      הייתי אומר שהתגובה גובלת באנטישמיות הכללה וקינאה .
      קח/י את הדברים בפרופורציה מתאימה כי בכל מקום יש אוכלוסיה טובה ופחות טובה ומה שלא טוב תמיד צף ...

  • 17.

    לכל משמיצי ראשון

    מאיר ניצן, 08/12/06 16:18

    בחולון, נתניה, בת ים ואשדוד יש יותר ערסים מראשל''צ. אז תפסיקו להשמיץ. יש לנו אוכלוסיה סבבה ובטוח שיותר טובה מהאתיופים של רחובות.

  • 16.

    ראשון היא זולה וזה היתרון היחידי שלה

    חסוי, 08/12/06 15:28

    זו עיר עם אוכלוסיה ברברית וחליגנית לא להתקרב. פעם פרסמו שההוצאה למשק בית בראשון היא הגבוהה בין הערים הגדולות. כמו כל סטטיסטיקה שכחו לציין שיש שמשק בית בראשון הוא גם הגדול ביותר והארנונה היא הגבוהה ביותר ולכן ההוצאה למשק בית היא כזאת גבוהה. ראשון היא בסה''כ עיר זבל עם אוכלוסיה בינונית מינוס.

  • 15.

    כל עיר ובעיותיה

    אפרת, 08/12/06 15:25

    בראשון המון ערסים
    ברחובות הרבה אתיופים וחרדים
    בפ''ת הרבה דוסים
    בנתניה אוכלוסיה מאוד עניה

    שום עיר גדולה היא לא מושלמת. כל אחת וחסרונותיה.

    • גזענית.

      אסף, 08/12/06 17:15

      אולי זה הבטון והאספלט שאת מוקפת בהם בשכונה ''האיכותית'' שלך בראשון שמובילות אותך לגישה האטומה שלך לשונים ממך. תת-רמה.

    • בת''א יש המון אשכנזים רוסים\פולנים .

      רז, 08/12/06 18:53

      בת''א יש המון אשכנזים רוסים\פולנים .
      ולכלוך ברחובות זיהום אוויר ..............

      • נכון רז מאשדוד- ולכן עשה טובה ותשאר שם

        חנה, 09/12/06 10:12

        אנחנו רז נמשיך לגור פה במקומך נסבול קשות מזיהום האוויר אך נזכה באותה נשימה מלאת פיח לחיות באמת את החיים עצמם ולא להצתופף עם קבוצת מהגרים וותיקים שלא ישכחו לעולם את מוצאם-אז תהנה חביבי

        • למה לשכוח את המוצא האתני

          רז, 09/12/06 15:30

          להפך יש פה תזמורת אנדלוסית שנגנייה עולים מרוסיה והם מנגנים בהיכל התרבות המפואר ,המפואר של אשדוד היכל תרבות בצורת צדפה מול הים .
          אוכל ,ים, תרבות ,אוויר צח ,שכונות חדשות ,מרינה =אשדוד .
          תענוג.

  • 14.

    יקנעם זה המקום לגדל ילדים

    היי טק, 08/12/06 15:14

    גם אם תעבדו במרכז, הגישה לכביש 6 היא פחות מק''מ אחד.

    • רק במעונות ובגנים אשר בפיקוח!!!!!!!!!

      נחמה, 09/12/06 00:37

      תזהרו מהמעונות הפרטיים!!!!

      • למה להזהר מהמעונות הפרטיים??? (ל''ת)

        אמא מודאגת, 09/12/06 02:13

        • לאמא המודאגת ובצדק

          אינה, 09/12/06 17:34

          כדאי לכל הורי ההיטק שמפקירים את ילדהם במעונות הפרטיים אשר אינם בפיקוח של גוף מסוים לדרוש ולשים מצלמה על מנת שיוכלו לעקוב ולראות כיצד מתנהגים לילדהם במשך כל היום המטפלות שאינן מוסמכות והעצבניות ,שיוכלו לראות מה עושים הילדים מה אוכלים אם אוכלים וכו'' ולא להסתמך על אינפורמציה שמקבלים בסוף היום מפני שהכל שקר וכזב עדיף מראה עינים ממשמע אוזנים.
          קבלת הפנים החביבה לה זוכים הילדים עם הגעתם לגן עם הורהם מזויפת ואינה משקפת את ההתנהגות לה זוכים הילדים לקבל במשך כל שעות היום.
          צריך להתקשר 199 לבזק לחייב את מנהלת הפעוטון להתקין בכל גן מצלמה ולראות הכל.

    • ביקנעם אין מספיק מעונות של נעמת

      אבי, 09/12/06 00:42

      וכל אחד פותח מעון ללא שום הסמכה

    • אם זה המקום מדוע אין מספיק מעונות יום וגנים??? (ל''ת)

      טלי, 09/12/06 00:44

    • נכון

      ירון, 09/12/06 07:28

      מקום נהדר לגור

      • נהדר לגור אבל אין מספיק משאבים מצד המועצה

        איציק, 09/12/06 08:43

        להקמת פעוטונים שיהיו בהשגחה של מבקר מסויים אין להורים ששמים את ילדהם בפעוטונים הפרטיים שום אינדיקציה אמיתית ונכונה על מצב ילדהם

    • עד שמגיעים לבית ספר

      אחד, 09/12/06 10:03

      ואז צריך לשכור חדר בחיפה בשביל שהילד ילך לבית ספר נורמאלי.

  • 13.

    ראשון באמת עד כדי כך גרועה?

    ניר, 08/12/06 15:13

    ת'אמת המחירים בה יותר נמוכים משאר ערי המרכז שמוזכרות פה חוץ מנתניה.

  • 12.

    במערב ראשון גרים מלא בת ימים ועבריינים איפה האיכות חיים כאן בדיוק?

    א, 08/12/06 14:56

    שיבואו ישאלו אותי אני אגיד להם בדיוק איפה כדי לגור בראשון (אם בכלל) מי שבא מבחוץ ורואה את השכונה חושב שהוא הגיע לרמת אביב אבל מבפנים זה בת ים של שנות ה 80 וה 90 מלא ערסים

    • על איזה שכונה אתה בדיוק מדבר? (ל''ת)

      מתעניינת, 08/12/06 15:04

  • 11.

    המחירים כן מראים על רמת אוכלוסיה

    ראשלצ''י גאה, 08/12/06 14:53

    ככל שהמחיר יותר גבוה יש יותר סינון של אוכלוסיה חלשה. והמחירים בראשון הם ממש לא מהנמוכים ברשימה.

    • לא בהכרח

      גיל, 09/12/06 17:01

      אוכלוסיה עשירה יכולה להצביע על אנשי עולם תחתון עבריניים ושאר צדיקים...

  • 10.

    ראשל''צ היא באמת על הפנים

    איציק, 08/12/06 14:43

    אוכלוסיה נוראית של ערסים ברמות ששום עיר לא מגיעה אליהם. קונים קוטג' במערב ראשון בזול ומשחיתים את כל ראשון הישנה עם ההונדות והמנגלים שלהם. בהכל מאיר ניצן אשם שהביא אותם לעיר במקום לטפח עיר קטנה ואיכותית כמו ערי השרון או נס ציונה.
    ראשון בדרך לאבדון, תסמכו על מה שאני אומר לכם.

  • 9.

    כתבה רדודה

    רינה, 08/12/06 14:03

    ולא משקפת. נראה כי עושים כאן במכוון יחסי ציבור לשכונות מסויימות.
    רמת האוכלוסיה בראשון לציון היא לא מהגבוהים בארץ. דירות חדשות הן לא ערובה לנוף אנושי איכותי.

    • שוקלת מעבר דירה

      אורה, 31/01/07 10:45

      ומה לגבי הדר המושבות וכפר גנים ג' בפ''ת?
      ולגבי צור יגאל?
      תודה מראש

  • 8.

    מה עם הצפון? נווה גנים בקרית מוצקין ? האיכותית באזור חיפה לפי סקר ד (ל''ת)

    רענן, 08/12/06 13:42

    • זהירות מהמעונות הפרטיים

      חיים, 09/12/06 00:35

      כדאי לכל הורי ההיטק שמפקירים את ילדהם במעונות הפרטיים אשר אינם בפיקוח לדרוש ולשם מצלמה על מנת שיוכלו לעקוב ולראות כיצד מתנהגים לילדהם במשך כל היום המטפלות העצבניות שיוכלו לראות מה עושים הילדים מה אוכלים אם אוכלים וכו''.
      קבלת הפנים החביבה לה זוכים הילדים עם הגעתם לגן עם הורהם מזויפת ואינה משקפת את ההתנהגות לה זוכים הילדים לקבל במשך כל היום.

      • איך ניתן להתקין מצלמה במעון פרטי??? (ל''ת)

        שימי, 09/12/06 02:16

        • תתקשר ל-

          חיים, 09/12/06 17:02

          199 מוקד בזק ותזמין מצלמה ב-1000 ש''ח עם אפשרות לראות בכל מקום בעולם מה קורה בגן

  • 7.

    מוזר שערים כמו ר''ג גבעתיים ת''א לא מופיעות

    אריאל, 08/12/06 13:38

    במקומם מופיעים ברשימה ערים בכל מיני חורים בארץ-והרי הביקוש הוא במרכז ,מעניין לדעת על שכונות טובות במרכז ולא בנתניה רחובות או יקנעם.....

    • כי אין בר''ג או גבעתיים שכונות לצעירים

      גם אריאל, 08/12/06 14:17

      אלו ערים עם אחוז זקנים הגבוה במדינה ובגלל שאין עתודות קרקע פנויות המחירים גבוהים(במיוחד בגבעתיים) ולכן גם ככה רוב הזוגות הצעירים לא יכולים לגור שם. בתור רמת גני בעברי רציתי להשאר קרוב אז עברתי לקריית אונו, רוב חברי עברו לאם המושבות וכפר גנים בפ''ת ואף היו חלק שעברו לגבעת שמואל.
      רמת גן וגבעתיים אלו מקומות שאי אפשר עם עלות המחיה לקיים משפחה צעירה אלא אם אתה בן למשפחת אצולה.

      • שאלה חשובה

        אורית, 31/01/07 10:50

        מכל השכוטנות המוזכרות- בגבעת שמואל, קריית אונו, אם המושבות וכפר גנים ג' - מה עדיף?
        מה היתרונות והחסרונות?
        אודה לתשובה

      • מה לגבי מתחם 200 בהוד השרון? (ל''ת)

        אורית, 31/01/07 10:52

  • 6.

    הכל אינטרסים של יזמים

    דני, 08/12/06 13:24

    לא ציינו:
    קריית אונו (החדשה)
    הוד השרון

  • 5.

    איכסה ראשל''צ ואיפה חולון?

    מקופח, 08/12/06 13:11

    מה עם קריית בן גוריון הזולה יחסית והמבוקשת? תמיד כשמדברים על נדל''ן לא מזכירים את חולון, נמאס כבר כי זאת אחלה עיר ויש הרבה אנשים שרוצים לגור בה ולקנות בה דירות.

    • חייבת לס-פר ל-כם איך חברה ש-לי סמדי עברה מרמלה לראשון

      סימה, 08/12/06 13:43

      והיא מזה מר-וצה מרגישה ממש בבית כל השכונה משפחה חמה,רמלה ורשל''צ ממש אנשים חמים טובים נשמות.

    • אתה צודק אבל טוב שכך למה אתה לא רוצה את הערסים של ראשון אצלך בחולון

      א, 08/12/06 14:58

      תאמין לי

    • shhh

      junior, 08/12/06 18:08

      please let's keep holon a secret

    • עיר הילדים.

      אסף, 09/12/06 00:12

      שיסלח לי הכתב .
      ביקרתי בכל השכונות הנ''ל.
      ה''עיר לילדים היא חולון על שלל גניה מתקני התרבות שבה,וההאטרקציות המכוונות אך ורק לדור הצעיר.
      אם השיקול הוא ילדים אזי זו האופציה המתבקשת.
      נ.ב-ח300 זה האזור הטוב ביותר בהקשר זה .
      המחירים יחסית מאוד זוליםבפרספקטיבה של מס שנים.
      אני איש נדלן ראו זאת כהמלצה...

  • 4.

    בראשון כולם ערסים

    שמעון, 08/12/06 12:36

    אשלים ונאות שקמה אלה שכונות במערב ראשון. כידוע לכם ראשון מתחלקת לשתיים מערב וכל השאר. כל השאר זה רוסים ואתיופים עם ראשל''צים מבטן ומלידה שמחירי הדירות הישנות שלהם ירדו בחצי. ומערב ראשון זה תמהיל של ערסים מהסוג המסוכן ביותר- חולונים עם בת ימים עם קורטוב רמלודים. מערב ראשון הפכה ליעד המועדף על ראשי הכנופיות הבכירים בחוב''ת ויחד הם חתרו לצרף את ראשון וליצור את החיב''ר. וכך החובתים השתלטו על ראשון ויצרו את חולון-יפו-בת ים- ראשון שזהו מעוז הערסים והפשע מספר אחד במדינה.

    • ''חי-בר''-גדול:))))))))))))))) (ל''ת)

      רומק, 08/12/06 13:41

    • ראשון זה בת ים החדשה

      יוני, 08/12/06 14:20

      ראיתי באיזשהו סקר של המשטרה שראשון עברה את נתניה בכמות הפשיעה והיא היום העיר עם הכי הרבה פשיעה בארץ. סוף כל סוף כל הזבל יצא מבת ים ועזב לראשון ועכשיו אפשר להתחיל לבנות פה עיר למופת מההתחלה. ''אני יוני - פעם בת ימי תמיד בת ימי''

    • עננננקקקקקק

      י. גלעד, 08/12/06 16:44

      וכל כך נכון. כל הפרחות של המדינה גרות בראשון לציון עיר הפשע והרשע המזוויעה. אני כבר מחכה לעבור לרעננה.

      • הפרחות - אין אין אין טובות מהן . !.

        קיבוצניק, 08/12/06 17:53

        נראות הכי טוב . מתלבשות הכי טוב ,עושות את הכי טוב , לא מציקות , אין אין טובות מהן ... !

  • 3.

    אם המושבות היא שכונה יקרה בלי שום הצדקה

    אייל, 08/12/06 11:47

    כבר ממש אין בשכונה 11,000 תושבים אולי היה כך לפני שלוש ארבע שנים. היום יש פה(באם המושבות החדשה והותיקה) בערך 25000 אלף ושני הבתי ספר היסודיים גם עכשיו מפוצצים ולא מצליחים להכיל את הכמות הגדולה של הילדים שנוספת כל הזמן.
    -אין חנייה בשכונה כי לכל זוג יש שתי מכוניות ומסתבר שהעיריה לא יודעת שזוגות צעירים צריכים שתי מקומות חניה.
    -עכשיו בונים במרץ עוד עשרות מגדלים כך שעוד כמה שנים האוכלוסיה בכל האזור שמשווק כ''צפון החדש של פתח תקווה'' הולך להכפיל את עצמו ובודאות ניתן להגיד שהעיריה לא תצליח להתמודד עם גידול מואץ כזה של האוכלוסיה.

    • שכרתי דירה באם המושבות וברחתי

      דודידו, 08/12/06 13:39

      פשוט מקום מגעיל לחיות בו-מלא ערסים

      • ערסים ממש לא עונה על ההגדרה של תושבי השכונה

        אייל, 08/12/06 15:00

        שטויות במיץ, בשכונה יש אוכלוסיה מצויינת ואיכותית. הרוב הייטקיסטים בני 30+ עם ועד שכונה חזק שהופך את השכונה למצויינת. מה שכן חסר זה פינות ירוקות, אבל כמובן שהעיריה מעדיפה לבנות עוד גורדי שחקים. תמיד העיריה עם היזמים, ועם היזמים רואים שיש ביקושים גבוהים ואהעיריה מאפשרת לבנות מגדלים אז למה לא.

        • לצערי חצי מישראל מורכבת מערסים!

          ראליסט, 09/12/06 18:36

          כולם פרענקים או ערבים...

          פשוט טינופת אנושית בכל מקום
          פעם אבא אבן אמר :
          מטרתינו העיקרית היא למנוע את זליגת התרבות המקומית למעוזינו (ישראל) אבל ככל הנראה זה לא יתאפשר עקב ריבוי רב של עולים אנאלפבתים מהמזרח (שנות ה-50)

        • מעוניינת לשמוע עוד לגבי אם המושבות

          אורית, 31/01/07 11:03

          האם כפר גנים ג' עדיפה על אם המושבות?
          ומה לגבי מקומות אחרים (הוד השרון, קריית אונו, צור יגאל)?

  • 2.

    ***ראשונה*** (ל''ת)

    סליחה???, 08/12/06 11:02

  • 1.

    נווה סביון צריכה ליהיות רשונה שרשימה...

    סליחה??, 08/12/06 11:00

    השכונה הכי איכותית בארץ....

    • שכונה של ערסים (ל''ת)

      רגב, 08/12/06 13:39

    • נווה סביון התחילה טוב

      יהודה אור, 08/12/06 17:17

      אך עם הזמן כמו שקורה תמיד אחרי שגומרים לשווק פרוייקט המקום הפך מוזנח.