• 11.

    מבצע מכירות סקאל/סלקום - כרגיל עבודה על הצרכן התמים

    מוטי, 12/12/06 10:47

    במבצע הנ''ל רשת סקאל בשיתוף רשת סלקום, על כל קניה בסך 100. 200. 300 ש''ח קיימת הנחה של 50% (עם הצגת כרטיס מיוחד) מבצע מעולה!!!!
    אבל מה קורה כאשר בחנות של טומי הילפיגר בקניון רמת אביב (המיוצגת ע''י רשת סאקל) מחיר סריג שרצינו לרכוש היה 299.99 ש''ח חשבנו שההנחה הינה לפי המבצע 50% מ300 ש''ח סך 150 ש''ח, שימו לב טעינו !!!!! לפי המוכרת מחיר הסריג הינו פחות מ 300 ש''ח ולכן ההנחה הינה 50% מ200 ש''ח סך 100 ש''ח בלבד תמוה ביותר????
    הרי כאשר אנו משלמים בקופה סכום הגביה הינו 300 ש''ח עגול ומדוייק, אין מטבע של אגורה, לפי כל חוקי החשבונאות ולפי כל החישובים והצורות מכל כיוון שהוא 299.99 ש''ח מעוגלים ל 300 ש''ח.... כנראה שרשתות גדולות יכולות להמציא חוקים משלהם רק כדי להרויח ולפגוע בצרכן.
    המסקנה אל תהיו פתאים -בידקו את כל המבצעים לפני ביצוע רכישה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מ י שקונה סריג ב-300 שקל

      צפונבון נפוחון, 14/12/06 09:48

      ב-''טומי הילפיגר'' שלא יתלונן.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    חברה על הכיפק -אתם פשוט לא

    גליה, 10/12/06 01:53

    מכירים חברות אחרות כנראה
    יש להם יחס מצויין
    אחותי נתקעה בהודו ללא טיסה קיבלנו עזרה ושירות מעולה עד חזרתה לארץ
    אני זוכרת להם את זה

    הגב לתגובה זו

    • גליה באיזה סניף את עובדת?

      אבירם, 11/12/06 13:46

      איסתא והדקה ה90 הם החברות הגרועות בתחום הטיסות וזה ידוע תלכי לחנות של המטייל ותראי מה חושבים עליכם שם.
      אם תשפרו את השירות שלכם זה יהיה נהדר
      יום טוב לך

      הגב לתגובה זו

    • כיפאק היי

      דן, 12/12/06 13:08

      אני מתאר לעצמי שהטיסה של אחותך היתה בחינם.
      מה ? שילמתם על הטיסה כסף ?
      אני לא מכיר חברה שכשהם נותנים שירות בתשלום הם לא עושים כלום.

      הבעיה מתחילה כשהם צריכים להחזיר כסף - או כשהם צריכים להוציא יותר כסף ממה שהם תיכננו מלכתחילה.

      אגב, גם אם הם ''אירגנו'' לה טיסה, בחינם מבחינתה, עדיין ייתכן שהטיסה שלה היתה בתחום אחריותם והם פשוט היו חייבים לארגן לה טיסה.

      בכל מקרה, אם כל זה לא כך והם פשוט יצאו מעורם בשביל לתת לה שירות טוב (שלא לדבר על מעל ומעבר) - שאפו.

      הגב לתגובה זו

    • חרא של חברה - לעולם לא אקנה שם יותר

      משה, 13/12/06 16:24

      איסתא חברה של רמאים. אותי הם רימו ולכן לא אקנה מהם יותר טיסות לחו''ל

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לי היה בדיוק אותו הדבר אבא שלי נפטר והם לא ויתרו כנסו

    לא נוסע אל על, 08/12/06 12:51

    בסוף ספטמבר ביטלתי טיסה עקב מצב קשה של אבא שלי.
    ביום למחרת הוא נפטר .
    דחיתי את הטיסה למועד אחר והם לקחו לי דמי ביטול 200$
    הזמנתי כרטיס במחיר מופחת של 150$ וציפתי לקבל את הכסף מהר.
    לצערי גם אבא שלי נפטר ואת הכסף ראיתי לאחר יותר מ 60 יום .
    לא לטוס יותר עם איסתא

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה קורה גם בסוכנויות נסיעות אחרות

    גלית, 08/12/06 09:44

    גם לי לצערי הייתה התנסות דומה רק שבעלויות גבוהות יותר של מעל 3.500 דולר, גם אני חיכיתי כ- 3 חודשים להחזר.......
    עצוב שזה המצב

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תפסיקו להתלונן ... יש מצבי מלחמה

    אושרת, 08/12/06 09:01

    אין מה לעשות..
    כל ענף התיירות במשבר וחברות התעופה מפסידות מיליונים אז קשה להם לתת את ההחזרים לחברות הנסיעות כמו איסתא.

    צריך לעזור לענף להתאושש ולא דווקא לפגוע בו

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אייל שיטרית מבכירי רשת הריבוע הכחול מעל בכספי החברה והתעופף לו ללא

    ולדמיר, 08/12/06 01:49

    אייל שיטרית מבכירי רשת הריבוע הכחול מעל בכספי החברה והתעופף לו ללא שום פיצויים.
    אייל שיטרית מושחת גנב דרש כסף
    מהספקים והסוכנים לכיסו הפרטי ולבסוף נתפס לאחר מעקב צמוד ולאחר שכרטיס העובד שלו נמצא אצל חבר שביצע קניות בצורה מזויפת כפי שאייל יודע.
    יש אלוהים .
    מעילותיו החלו עוד כאשר היה מנהל ס.סנטר ביקנעם עת קיבל מתנות שונות ומשונות מרותי שעבדה בפארם ובתמורה קידם אותה לתפקיד מ.ש.ל וזאת למרות שרמתה של רותי לא התאימה לתפקיד זה כלל וכלל.(מעניין מאוד)
    כמו כן אייל שיטרית היה יוצא מיציאה צדדית שבמחסן עם חבילות לא מזוהות על מנת לא לעבור את הבדיקה של איש הביטחון ביציאה מהסניף.
    הגדיל את השאה אייל בזמן שלקח מאחת העובדות שהביאה תיקי עור על מנת למכרם בן העובדים תיק מעור ולא שילם לה כאשר פנתה אליו וביקשה תמורה החל אייל שיטרית להציק לה ואף איים לפטר אותה. כל זה פסק כאשר בעלה של בחורה זאת הגיע לאייל ואיים עליו בשפה שאייל הבין שלא כדאי לו להמשיך ולהציק לאותה בחורה,אבל תיק העור נשאר אצל אייל.
    אייל גנב לעובדיו שעות נוספות בידיעת הנהלת רשת הריבוע הכחול הוא היה מוחק להם שעות מהדפי נוכחות על מנת להראות כמה הסניף מרויח ולבסוף זרקו אותו כמו כלב.
    הוא אימלל את עובדיו ולבסוף הכול חזר אליו כבומרנג. היום הוא מועל בחברה לשיווק נייר טואלט
    אייל שיטרית הנכבד אתה צריך להבין שכל כלב נושם מאותו חור ומפליץ מאותו חור ואתה המרוקאי השלח אינו שונה.
    להתראות בשמחות.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר של אייל שיטרית הגנב לכתבה זאת???? (ל''ת)

      סופיה, 09/12/06 00:55

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם רוצים מאייל שיטרית הצדיק??? (ל''ת)

      עליזה, 11/12/06 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איסתא הם חצופים תגישו תלונה!!! כנסו ותבינו

    חצופים, 07/12/06 19:10

    אני קורא לכולם להצטרף למאבק באיסתא באתר של אמון הציבור
    כל מי שאיסתא פגעה בו מוזמן להגיש תלונה באמון הציבור
    www.emun.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אל תקנו מהם כרטיסים למשחקי כדורגל-גנבים! (ל''ת)

    מ, 07/12/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לקוח מרוצה

    אלמוני, 07/12/06 17:48

    אני דווקא הזמנתי שם , השרות היה מעולה מהיר וכשחזרתי והייתי צריך החזר על הכרטיס קיבלתי אותו בלי שום בעיה. אי אפשר ישר לבוא בהאשמות בגלל מקרה אחד , ויש עוד המון לקוחות מרוצים כמוני.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חברה סתמית

    עומר, 07/12/06 16:50

    איסתא לא מיוחדת כפי שהיא מציגה את עצמה. המחירים שהיא מציעה אינם אטרקטיביים במיוחד יחסית למה שניתן לקבל במחברות אחרות. סתם התרגלנו לעבוד עם החברה - הגיע הזמן לעזוב!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • zohdek em ganvim gdolim!!!!!!!! (ל''ת)

      leitrahek, 07/12/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שרות גרוע ועושק

    yoav, 07/12/06 16:37

    מתיש לעבוד איתם
    חובבנים וגם ממהרים לכרטס
    כדי לגזול את ה200$

    הגב לתגובה זו