נראה שהסיבה האמיתית ליצירת מותג פרטי היא ע''מ להתחרות במרכולים הפרטיים, שלהם אין (עדיין) מותג פרטי. לא טובת הצרכן היא שבאמת חשובה לשופרסל והריבוע הכחול.
רשת השופרסל מעלימה את הביצים הרגילות מהחנויות ושמה על אותם המדפים ביצים יקרות בעלות אריזה דומה.
התופעה חוזרת על עצמה והפכה לשיטה קבועה להטעייה של הצרכנים
ברצוני לחזק את הטענה.
מעלימים לא פעם ולא פעמיים את הביצים הרגילות בכדי שלא תהיה ברירה אלה לקנות את ה''טריות וכ''ו'' במחיר מופקע.
בקשר למותגים- לרוב המוצר לא תחרותי לא במחיר ולא באיכות.......