• 7.

    עוד פרובוקציה בשביל לגנוב עוד כסף ממחפשי עבודה

    תומר, 14/10/06 14:45

    כל עוד לא שמים מישהו ליד מחשב
    ושואלים אותו שאלות מעשיות מול מחשב , אין שום דרך למדוד על את
    זה על הנייר ובמבחנים תיאורים
    מה גם שהמבחנים בתקן הזה
    הם אמריקאים מה שאומר
    שאפשר לסובב את גלגל המזל
    ולפתוח קורסים של הכנה למבחן הזה
    שכמו פסיכומטרי , רק ילמדו איך לעבור את המבחן הזה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמעט כל השאלות עוסקות במוצרי מייקרוסופט למיניהם (ל''ת)

    פרסום חינם, 13/10/06 00:12

    הגב לתגובה זו

    • איזה מוצרים של מיקרוסופט הוזכרו שם? (ל''ת)

      גורו יאיא, 15/10/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה באמת שהמדינה לא תיזום קורסים (ל''ת)

    בתקן הזה, 12/10/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לדעתי במקום שהאדם יסתגל למחשב, המחשב צריך להתאים לאדם

    קפיטוליסט פיג, 12/10/06 20:00

    כלומר המחשב של היום לא מספיק ידידותי למשתמש- יש לו זמני עלייה ארוכים, הוא נתקע , יש וירוסים, מה שמאלץ לרכוש אנטיוירוסים, פיירוולים ועוד כל מיני שטויות שינקו לך את המחשב רק כדי שאתה תחכה איזה חצי דקה עבור על קובץ WOR מסכן.
    מערכת הפעלה של וינדוס מעפנה,
    המכשיר הזה לא אמין, לדעתי צריך לייצר מכשירים יעודיים לצרכים ספציפיים יותר, מאשר מחשב אחד שעליו מריצים רק איזה 30 תוכנות כדי לתחזק את המחשב.
    כל טכנולוגייה צריכה להיות קודם כל יעילה, אמינה וידידותית ועונה על צורך המשתמש בצורה הטובה ביותר.
    הדוגמא הכי טובה לחוסר היעילות היא שפעם עם מחשב של 32 מגה זיכרון פנימי, דיסק של לא יותר מג'יגה היינו מריצים קבצי אופיס בקלות, והיום עם 60 ג'יגה, מעבד עוצמתי פי 10 וזיכרון 512 מגה יש אפילו יותר בעיות אז איפה היעילות, והמחשב לא עולה הרבה יותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • אז לא היה לך קליק מהיר לכ''כ הרבה אתרים שונים (ל''ת)

      יש מחיר ביחס, 12/10/06 21:04

      הגב לתגובה זו

    • אז למה לא תנסה את אובנטו?

      אני, 21/10/06 08:03

      מערכת הפעלה שפותרת את כל הבעיות..
      (אחרי שתדע איך להתשמש בה כמובן, יש כאלה שבאים ללינוקס מנסים 10 דקות מגלים שזה לא ווינדוס וחוזרים..)

      אפשר להוריד מפה:
      www.ubuntu.com

      אין ווירוסים, אין באגים, כל מה שצריך כבר מותקן ומוגדר, לא צריך לפרמט פעם בחודש כמו ווידנוס
      ולא צריך שום תוכנת תחזוקה או הגנה.
      חינם!

      הגב לתגובה זו

    • איפה המסקנה?

      לוע, 23/10/06 09:55

      אתה כותב וכותב על איך שצריך מחשב ייעודי לצרכים ספציפיים יותר כדי שלא יהיה כל כך חשוף למפגעים ולא יצטרך תחזוקה מתמדת. אתה מתלונן על האיטיות, אתה אומר שחלונות מעפנה - אבל איפה המסקנה? יש שפע של מערכות הפעלה מהירות יותר, יציבות יותר, בטוחות יותר ויותר ידידותיות למשתמש: מקינטוש, סולאריס בי-אס-די, וכמובן לינוקס. רק הראשונה עולה כסף, האחרות הן בחינם ובקוד פתוח. יש כארבעים גרסאות של סולאריס, כתריסר של בי-אס-די וכארבע מאות של לינוקס, רובם הגדול בחינם ובאיכות גבוהה מחלונות. רוצה מערכת הפעלה ניידת בזיכרון פלאש? קבל 50 אפשרויות. רוצה מערכת הפעלה יציבה רצח למומחי לינוקס בלבד? יש. רוצה מערכת הפעלה שמחקה את חלונות? יש. רוצה מערכת הפעלה ששמה את נוחות השימוש כעדיפות ראשונה? יש. כל אחד שיודע איך ואכפת לו מספיק לוקח הפצה של לינוקס שהוא אוהב, ויוצר הפצה ייחודית משלו שמתאימה לצרכיו.וגם בתוך הפצה, אנשים כל הזמן עורכים שינויים בעותק שלהם כדי להתאים לצרכיו. בקיצור: אם אתה רוצה משהו מסויים (חוץ מגרסה חופשית של חלונות) כנראה מישהו כבר רצה לפניך, ותוכל להוריד בחינם מהאינטרנט. הבעיה העיקרית היא תמיכה בחומרה, כי לפתח דרייברים בלי לדעת כלום חוץ ממה החומרה עושה, זה לירות באפילה על אויב חמקמק, אבל תתפלא לדעת שלמרות זאת יש תמיכה די טובה במבחר גדול של חומרה.

      אם באמת נמאס לך מחלונות, יש לך 500 חלופות טובות. אני ממליץ אובונטו.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למסכמת לכולם !

        סוסו, 18/07/08 18:59

        קודם כל אני בעד הרישיון הזה.

        דבר ראשון - אתם כניראה לא יודעים ולא עסקתם בתחום אבל יש אנשים אוטיסטים (במובן המחשבים)
        אנשים לא יודעים איך לפתוח אקפלורר אם הוא נעלם מהשולחן עבודה.
        עורכי דין שלא יודעים למה אינטרנט שלהם לא עובד ומגלים אם נציג תמיכה טנכית של איטנרנט עם שעה בצעקות שמודם שלו היה כבוי - או כפתור בלפטופ שלו לא דלק - או שמחשב לא בחשמל.

        אני בתור אחד שעובד בתחום ולומד ב**** לא יפרסם שלא יחשב כפירסום - אני ב100 % מסכים איתם.

        דבר שני - אבא שלך לא יודע לתכנת.
        מתכנת מקצוען לא ישאל שאלה איך אני מתקין את התוכנה.

        שלישי ואחרון - אני בהחלט מסכים שהחלטה להיבחן על תוכנות של מייקרוסופט מהווה בעיתיות. מרגישים את מונופוליזם של מייקרוסופט עוד יותר
        אבל אם אתה יודע להישתמש במערכות הפעלה לא משנה איזה תסתדר אם כולם

        ולא מדובר פה לדעת איך להיכנס לתיקיה או להדליק תוכנה. לדעת להישתמש בה נכון ולא לעשות נזק לתוכנות ולמחוק תוכנות לא עם כפתור del אלה מהסרה וכו...
        זה הכוונה לדעת מחשב ולא זה שאתה יודע להדליק ''מחשב שלי'' במחשב.
        זה לדוגמא מקווה הבנתם את הפואנטה

        זהו זה. טוב מאוד שאפשר להבחין אנשים שלא יודעים כלום מאלה שיודעים משהו

        שיהיה לכולם יום טוב

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    2.5 שעות בשבוע לעובד?

    י., 12/10/06 18:32

    נשמע לי מוגזם בצורה רצינית.
    גם עובד שלא יודע כלום במחשב ילמד אחרי כמה שבועות. לא צריך להיות גאון גדול כדי לדעת להפעיל יישומי אופיס.

    זה נשמע לי כמו דרך יפה של מדריכים של מיקרוסופט לעשות קופה על מובטלים ולהכריח את השוק עוד יותר להשתמש במוצרים שלהם..

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאתה צודק

      רלי, 21/11/06 14:11

      כמה בולשיט , שאלוהים ישמור עלינו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבא שלי מתכנת עם תואר שלישי ו...

    שוקי, 12/10/06 17:14

    הוא לא יודע לכתוב מסמכים באופיס, לא יודע לשלוח דואר אלקטרוני שלא מתיבת הדואר שלו בעבודה ובקושי יודע להשתמש ולנווט בוינדוס.
    לא כי המוח שלו אינו מספיק מפותח בכדי ללמוד את כל זה אלא כי זה לא מעניין אותו ולא הכרחי לדעת את כל זה בשביל העבודה.
    השטויות האלה זה מדד לכלום!
    אפשר להיות מועיל מאוד גם בלי לדעת את כל הטריקים הטכניים.

    הגב לתגובה זו

    • אביך אדם משעמם

      חיים, 12/10/06 17:43

      הוא יודע לתכנת מצוין. אבל כשתשאל אותו היכן קובץ קוד המקור שלו -הוא לא ידע. כשתבקש ממנו תיעוד ב-WORD על עבודתו שעשה הוא לא יוכל לספק לך אותו. ומה יקרה שתצוץ בעיה במחשב שלו - אז הוא כבר ממש יהיה אבוד. אבל עזוב אותך משטויות - העיקר שהוא יודע לתכנת!!

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שהידע שלו ב''רק לתכנת'' (ל''ת)

        גם שווה משהו, 12/10/06 20:56

        הגב לתגובה זו

    • אם ככה אז...

      ערן, 12/10/06 18:52

      אבא שלך הוא מתכנת שלא יודע לתעד ב-Word מה שאומר אחד מה-2: או שאין תיעוד, או שיש מישהו אחר שמתעד מה שהוא כותב, בכל אופן לא יעיל

      הגב לתגובה זו

      • Word

        Yossi, 13/10/06 02:28

        Have you ever tried to read a 15 years old Word document? I did, and it is very, very hard. Documentation in ASCII is good enough for most programs. Power Point and Word fit better Generals with Plasma screens that don't want to document, long term, what they do. Y

        הגב לתגובה זו

      • או שהוא מתעד בצורה אחרת, טובה לא פחות. (ל''ת)

        לואואכ, 23/10/06 09:57

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אפשר לדעת בקיאות של אדם ב 3 שאלות לכל היותר

    א., 12/10/06 16:50

    פשוט בודקים איך הוא עונה עליהן.
    אם מראיינים ומעסיקים לא מסוגלים לשאול את השאלות המתאימות, או לדעת האם המרואיין אכן מבין בתחום הרצוי, כנראה שהם בעצמם לא מבינים בו דבר.
    אני לא מבין מה העניין ולמה צריך להשקיע במחקרים, גופים, ושאר מקומות פרנסה לאנשים שלמדו לתארים הומניים.

    הגב לתגובה זו