• 7.

    בדוק את התשלומים

    הייתי פראייר, 28/09/06 00:59

    חברות הסלולר עובדות עלינו הצרכנים, הכיצד ?
    חתמת לתומך חוזה עם חברת הסלולר שבו עליך לקבל דקת שיחה במחיר מוזל
    לפי חוזה חייל, חוזה סטודנט, חוזה משפחתי,
    את/ה מצפים שחברת הסלולר תהייה הוגנת ותיישם את החוזה כלשונו אך לא כך הוא
    חברת הסלולר תשלח לך תדפיס שבו תציין שאכן הנך בתוכנית המיוחלת
    אך בפועל, שימו לב , חברת הסלולר תגבה לפי מחיר שיחה רגיל !!! ,
    ולא לפי מחיר שיחה מוזל כמו שציפיתם שתעשה, הלא חברות הסלולר הוגנות חחחחחה הצחקתם אותי
    בכדי להמנע מכך, עליכם לבקש פרוט שיחות, ולבדוק טוב טוב מהו המחיר לדקת שיחה עבור כל שיחה ושיחה, וכאשר תפנו לשרות הלקוחות של חברות הסלולר תקבלו תשובה כמו במערכון של הגשש
    טעינו , טעה , טועה ועיניהם בוהות בשמיים
    לכן בחשבון פשוט כאשר אנו אסורים לחברות הסלולר במשך 3 שנים ומצפים לקבל הנחה של עשרות אחוזים על מחיר דקת שיחה , והחברה גובה לפי מחיר מלא , אזי אנו נזוקים באותם אחוזי הנחה שהיינו צריכים לקבל
    לדוגמא אתה חייל מדבר בממוצע 300 דקות בחודש מחיר שיחה רגילה עולה 1 ₪ לדקה ואתה זכאי למחיר של 50 אגורות לדקת שיחה, אזי חברת הסלולר תגזול ממך 150 ₪ בחודש , ובשלוש שנים 5400 ₪ , ראו הוזהרתם !!! בדקו פרוט שיחות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים... כנסו לתגובה תבינו...

    מישהי, 26/09/06 09:34

    לפני בערך 5 שנים היה תחקיר שק כולבוטק על מי מירון...גילו לנו שהמיים המינראליים הם לא בידיוק מינראליים אלא ברז.....
    וראו את הפלא... הציבור עדיין קונה מי מירון...
    אז שנה שעברה היתה שוב תוכנית על מי מירון... ושוב גילו לנו שאנחנו ממשיכים להיות פראיירים...

    ועכשיו אחרי ששודרו 2 התוכניות, אני מוכנה להתערב שאנשים עדיין קונים את זה...

    בחייכם אנחנו כולנו יהודים ותחמנות זה בגנטיקה....

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש לי חלום

    חיים, 25/09/06 01:47

    כל זה יקרה אך ורק אם העם שלנו יתפכח ויתפקח מכל מה שמתרחש בישראל... ואז אולי יגיע השינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חייבים לבצע מרד צרכנים די נמאס מרמיסת הצרכן

    הרצל נחום, 24/09/06 09:13

    צריך להפסיק את ההשפלה של חברות הנותנות ''שרות'' ללקוחות צריך להקים גוף או\ו אתר אינטרנט ולפרסם שמות חברות שהשרות שלהם גרוע וכך הם ידעו שצרכן זה לא ''פריר'' או ''זבל'' שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין פראיייר כמו הצרכן הישראלי

    מנהל שיווק, 23/09/06 13:25

    רובם של הצרכנים הישרלים הם חלומו הרטוב של כל מנהל שיווק .
    חוטפים זפטה ומייד שורלים אם זה במבצע כי אולי אפשר לקבל שתיים.
    ההיסטוריה הצרכנית מלאה בדוגמאות בהן חברות פגעו/רימו צרכנים והכל המשיך כאילו כלום- ראו מקרה תנובה והסיליקון , זוגלובק - ובשר הפיגולים , צרלסטון ןשידורי המונדיאל. אפילו רמדיה חשבה שהצרכן בישראלי יסלח לה. בכל מקום אחר בעולם המערבי חברות כאלו היו סופגות פגיעה קשה מידי הצרכן. אבל כאמור הצרכן הישראלי די אהבל . אז זה מה שמגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    והחברות הציבוריות והממשלתיות?

    נועם, 23/09/06 02:56

    רכבת ישראל, חברת חשמל, בזק- כמה זמן עוד נקבל מהם שירות גרוע בלי אופציות חלופיות?

    אני לא תומך נלהב של הפרטה אבל כלקוח של 3 אלה אני מוכרח לציין שהלקח פשוט לא מזיז להן...

    כמה עוד?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עזוב...

    דני, 22/09/06 12:28

    תמיד נהייה פראיירים

    הגב לתגובה זו