• 7.

    נתב''ג לא אחד היחידים יש עוד רבים (ל''ת)

    קוק, 22/08/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    In Lufthansa

    Ronen, 21/08/06 05:57

    There is an electricity outlet in each seat, in all classes.
    I used this a lot and it was one of the main reasons I flew LH.
    what a shame!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עשו את כל השגיאות האפשריות

    אחישי, 20/08/06 21:42

    השירות הזה מאושש את המשפט מרוב כוונות טובות מחטיאים את העיקר. החברות אל על ולופטהאנזה עשו כמיטב יכולתם אבל אם לא ישבת סמוך למחלקת העסקים לא התחברת לחשמל החיוני לגלוש בטיסה של 5 עד 10 שעות. טסתי פעם במחלקת עסקים וגם שם השירות היה גרוע (אל על) ולקח לפרסר הרבה זמן עד שתיקן את התקלה. בסוף החזירו הכסף אבל אבדן הזמן היה קריטי וחבל. הרבה אנשים שניסו את השירות חזרו מאוכזבים גם בגלל המחיר המופרז. גם הקו היה צר מדי וכשלושה אנשים גלשו בו זמנית כולם קיבלו מהירות של צב. בקיצור פספוס שכבר מזמן היה צריך לתקן.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המחיר באמת מוגזם

    אלוהים, 20/08/06 20:32

    מי ישלם 10 דולר לשעה או 27 שזה בין 50 ש''ח ל-130 ש''ח לטיסה?
    אני משלמת פחות לאינטנט מהיר לכל החודש פה.רק אנשי עסקים שלא יכולים להתנתק מהעולם יעשו את זה זה ברור.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    10 דולר לשעה??

    גיא, 20/08/06 12:16

    בבית קפה ממוצע בארה''ב משלמים 1-2 דולר לשעה.

    הגב לתגובה זו

    • 3 דולר לשעה ממוצע!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אמריקאי, 20/08/06 15:14

      הגב לתגובה זו

    • אז זה כנראה התייקר מהפעם האחרונה שהייתי שם :) (ל''ת)

      גיא, 20/08/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    המחיר היה יקר

    רונן, 20/08/06 10:04

    אם היו מורידים במחיר הרבה היו גולשים

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה שרות נהדר! אבל...

    MAAYAN, 20/08/06 09:40

    הבעיה הגדולה היא שבמחלקות ה''רגילות'' אין חיבור לחשמל במטוס.
    וכך מחשב נייד לא יכול לעבוד יותר מכשעתיים על הסוללה, ולכן רבים אינם רוצים להתחבר.
    אני מאמין שאם היה חיבור לחשמל לכל נוסע + פרסום מתאים והצעת תוסף זה בצ'ק אין, עיניין זה יכל לצבור תאוצה יוצאת דופן.
    לידעת ראשי אלעל...

    הגב לתגובה זו