• 21.

    נא לזקוף את הבזבוז הזה לחובת ההתנתקות.

    אורון, 05/08/06 21:44

    חשבתם שההתנתקות תביא משהו טוב בתחום הכלכלי?

    אז חשבתם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שום קיצוץ. החלשים נתנו מספיק.

    פרשנדתה, 05/08/06 15:33

    תוספות למס הכנסה למשך שנה.
    1. 4% תוספת למס הכנסה על הכנסה שבין 10000-20000 ש''ח.
    2. 6% תוספת למס הכנסה על הכנסה שבין 20000-30000 ש''ח.
    3. 8% תוספת למס הכנסה על הכנסות שמעל 30000 ש''ח פשוט צודק וישאיר עודפים לשיפור חייהם של החלשים. יתרון נוסף אולי גם העשירים ירגישו טוב בכך שהם משתתפים ולו למשך שנה במאמץ הלאומי. קונים ?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הירשזון הוריד המע''מ למען החלשים. מדוע צריך לסבסד התעשיינים העשירים? (ל''ת)

    יצחק גורמזנו, 05/08/06 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לחסוך מיליארדים ע''י הפסקת מתן הסובסידיות לתעשיינים המיליארדרים!!! (ל''ת)

    סוחר, 05/08/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קצץ את קצבאות הילדים לחרדים וערבים ! (ל''ת)

    גיל, 05/08/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קחו מע''מ מאילת ועודפים מ2005

    ר, 05/08/06 09:02

    כולנו יודעים שיש עשרות מיליארדים שלא נוצלו עד סוף שנת התקציב הקודמת, גם בתחילת שנה זו היו עודפים, אך יותר קל לצעוק המצב קשה, ולא חלילה מלחמה, שמא נצטרך לפצות אתכם האזרחים, אתם רק בשביל לקחת מכם וכמה שיותר ולהציג דוחות יפים לעולם. סולידריות חברתית, הצחקתם אותנו, להוציא קשישים מקרית שמונה למרכז??? נו באמת, מה אנחנו גאידמק? חצי מליון דולר ליום.
    ומי יישב לאחר המלחמה וישאל את השאלות הנכונות, איך לא היינו מוכנים?ומה נעשה נגד האיומים הבאים? מבלי להעיף ראשים כי מי שכבר נכשל אולי הוא יידע למה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתקיפים את הירשזון רק משום שהפלה לרעה את הסוחרים בקבלת פיצוי עקיף. (ל''ת)

    פקיד באוצר, 04/08/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם הירשזון יעלה את המע''מ הוא יגכח את עצמו לדעת. (ל''ת)

    שלמה תמיר, 04/08/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הירשזון הנו אסון מהלך. הוא לא יבטל את הסובסידיות לתעשיינים. (ל''ת)

    משה הילל, 04/08/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אחרי המלחמה נגלה עד כמה הירשזון מושחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חוקר פרטי, 04/08/06 15:46

    הגב לתגובה זו

    • גם לפני כן ידענו שהוא מושחת (ל''ת)

      נעמה, 05/08/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הירשזון הצהיר שהפחית המע''מ לטובת השכבות החלשות. לטובת מי יעלה אותו? (ל''ת)

    שרגא לין, 04/08/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אפשר לחסוך מיליארדי שקלים ע''י ביטול הסובסידיות לתעשיינים. (ל''ת)

    ד''ר לכלכלה, 04/08/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעניין מהיכן יגיע הכסף להתכנסות??? (ל''ת)

    עובדיה, 04/08/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לבטל פטור ממע''ם לאילת (ל''ת)

    לאה, 04/08/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לקצץ בביטחון ובדחיפות

    רפול, 04/08/06 11:46

    הצבא יתפקד טוב יותר כשיהיה רזה ויעיל יותר

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, פשוט צודק

      מבקר תגובות, 05/08/06 14:37

      תקציב הבטחון הולך רובו ככולו על תנאי שכר ופנסיות לאשי הקבע. החונטה של הקצינים הבכירים גדולה מדי והיא נוגסת בחלק גדול מאוד של תקציב הבטחון. כל מערכת במדינת ישראל שמקבלת שכר אסטרונומי מפסיקה למלא את יעודה ומתנתקת מהציבור. כך קרה לשופטים ולפרקליטים בשרות המדינה, כך במשטרה, כך בשלטון המקומי וזה מחלחל גם לצבא. שמישהו יקום ויסתור את העובדות. תוקם ועדת חקירה לבדוק כיצד אדם שבארה''ב לא היה מתמנה למפקד מכונית כיבוי אש הפך לשר בטחון במדינה. כיצד אולמרט צבר מיליוני דולרים בהיותו עובד ציבור. רבותי אלו הסכנות הקיומית .

      הגב לתגובה זו

      • עקרונית אתה צודק. אבל שאלה: את מי

        ברוריה, 05/08/06 17:27

        בדיוק אתה מציע למנות לחברים בועדת החקירה שהצעת? הרי אין יותר במידה איש צבור ראוי להקרא אדם ישר והגון. ואלה שישנם ייתכן שכבר זקנו מדי (למשל השופט שמגר)

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    העלאת מיסים זו טעות שתפגע בכלכלה (ל''ת)

    מקרו, 04/08/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מר גרינשטיין הנו היחידי בתקשורת המדווח אמת על עמדות הסוחרים. (ל''ת)

    סוחר, 04/08/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! (ל''ת)

      סוחר ירושלמי, 04/08/06 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להקטין באופן מיידי את הפנסיות לפורשי הקבע

    עקב המילחמה, 04/08/06 11:07

    עקב המילחמה והוצהותיה יש להקטין באופן מיידי לכל אלה שפורשים ולאלה שפרשו את התגמולים הבלתי פרופורציונאלים מגיל 42 לפנסיה ,
    יש לדאוג שהם יצאו לעבוד בגילאים אלה כמו כל עם ישראל.
    זה מספיק בשביל לממן את כל הוצאות המילחמה.
    לא ברור מדוע במצב כלכלי כזה עדיין נותנים לכל אנשי הקבע העורפיים לצאת לנפןש באילת בזמן שכולם מגוייסים ונילחמים.

    הגב לתגובה זו

    • תרגע קצת. שטיפת המוח שעשו לך לא נכונה.

      כרמן, 05/08/06 17:33

      אולי אתה לא יודע. אבל הרוב המכריע של הפורשים האלה חייבים להוון את הפנסיה שלהם. וכך הם נשאר אם מעט כסף ועם חוב גדול שמחזירים להחזיר למדינה ..הם מחזירים פי 2 לפחות ממה שלקחו (בלית ברירה) בהוון. ואין שום דרך להפסיק את ההחזר הזה ברגע שנגמר מכיוון שהאוצר לא מסכים לזה. תאמין לי,מי שסיפר לך את הסיפורים האלה על כספי ענק לפנסיה של הפורשים המסוימים האלה מדברים שקרים. ומאחר שהפורשים האלה נשארו עם מנטליות של בני 18 כשהתגייסו לצהל (בתחום הכספים כמובן) והם גם יהירים לא קטנים - לא טורחים להציג את העובדות. אז תרגע, תשאל את האוצר מה הם עושים עם הכסף שגובים בחזרה מהפורשים. ותחפש את המטבעות מתחת לפנס אחר. אצל הפורשים מהצבא לא תמצא אותם

      הגב לתגובה זו

    • ***צרות עין לא תפתור דבר!***

      allon.doc, 05/08/06 23:24

      מה הקשר בין מחט ל XXX? שירתת פעם בצה''ל בשירות הקבע? היית פעם בחייך נג''ד בשירות קדמי? יצא לך להיות זמין 24 שעות ביממה? להיפרד ממשפחתך בבוקר יום א ולפגשה שוב כעבור 5 או 10 ימים בלבד? אם תשובתך שלילית - אז ראשית חשוב על אלפי אנשי הקבע שכן עושים זאת, בטרם תצא בהכרזותיך המסיתות.
      ובכלל - התייעלות נכונה, חכמה וטובה היא בהחלט כורח השעה בצה''ל ! אבל מכאן ועד ההסתה הפרועה שלך כנגד תנאי הפרישה של רבים מאנשי הקבע בצה''ל - הדרך ארוכה צריכה להיות !!!
      אנשי הקבע לא הם שהחליטו על המלחמה הזו ! הם אלה שנוטלים בה חלק פעיל (הרשה לי להמר: שלא כמוך, עלום השם...)

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מנוי על ''מעריב'' רק בזכות כתבותיו של מר יוסי גרינשטיין. (ל''ת)

    סוחר, 04/08/06 10:38

    הגב לתגובה זו

    • גם אני. (ל''ת)

      סוחר, 04/08/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הירשזון עשה דבר טוב אחד, הפחתת המע''מ. קשה להאמין שיחזור בו. (ל''ת)

    פרופ' לכלכלה, 04/08/06 10:30

    הגב לתגובה זו

    • סוחר בבסטה, התכוונת. (ל''ת)

      אורון, 05/08/06 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קשקוש

    ארי, 04/08/06 07:51

    אם יהיה קיצוץ, הוא ייעשה רק בחינוך, בריאות, רווחה ותשתיות. אבל לא במקומות הנכונים (מפקחים ויועצות בחינוך, פונקציונרים מיותרים בכל השאר וכדומה). משרד הבטחון, לעומת זה ייהנה כהוגן: במקום להקטין את מספר הפונקציונרים בצבא, יוסיפו בודאי עוד כמה אלופים בצה''ל, כמה ''דסקים'' (חקלאי בטחוני וכדומה) במשרד הבטחון לפונקציונרים שיקבלו את הבעיטה במקום המתאים, ''ישקיעו'' (בעברית - יזרקו) עוד מיליארדים על ישראבלוף במעשיות הבטחוניות (כמובן שימשיכו עם החץ, אופק ושאר הבלופים), יוסיפו עוד בניין למשרד הבטחון ועוד.

    הגב לתגובה זו

    • נראה שאתה צודק. (ל''ת)

      איציק, 05/08/06 15:13

      הגב לתגובה זו