• 95.

    התנתקות

    אוש, 11/01/10 10:28

    הוט היקרים עליכם ללמוד א-איך לתת שירות ללקוחות ב- השיטה של לא לענות שיטת יאוש טובה
    ג-הסתרת איפורמציה נחמד
    ד-להתנתק במסגרת 14 יום חוק הגנת הצרכן נחמד
    ה- אז מנכל יקר שלי נא עשה בדק בית אני במקומך הייתי מזמן שולחת את כולם הביתה אלא אם כן זו הנחיה להתנהג כך מה שאני ממש לא מאמינה
    ''מלחמה יפה מי יתיאש קודם ''

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    טיפול ב''הוט''

    יוסי, 21/12/09 19:03

    כמו בכול החברות, גם ב''הוט'' המנהלים מנותקים ממה שקורה בשטח, והבעלים בקושי יודעים שיש להם חברה.
    אני קובע זאת דוקא מנקודת-מבט אופטימית: קשה לי להאמין, שלו ידעו מה מעוללים העובדים, היו עוברים על-כך בשתיקה, ולא מתוך דאגתם לטובת הצרכנים, חס וחלילה, אל מתוך דאגתם לכספים.
    השירות הוא שקובע כיצד ינהגו הצרכנים, ודי להעיף מבט בתלונות שבפורום זה, כדי להבין, שנציגי השירות יכול להוציא אדם שפוי מדעתו.
    הניסיון האישי שלי היה טוב, עד שביקשתי להצטרף לתוכנית ''טריפל''. במשך כחודש טורטרתי כך, שכמעט פרחה נישמתי. אין טעם לפרט פה, מכיון שדי שאני כמעט יצאתי מדעתי, אבל האמינו לי, שזאת חויה נוראה. אבל יש גם צד חייובי, למי שזקוק לו: כשאתה מול נציגי השירות, מתברר לך, לשימחתך, שיש לך אינטליגנציה של גאון!
    לא ייאמן עים כמה אנשים וכמה פעמים נאלצתי להתקשר, בלי שאצליח לבצע פעולה פשוטה, לכאורה, שאמורה להיות בגדר אינטרס מובהק של החברה.
    היום, אחרי המתנה של כשעתיים לנציגה, שהבטיחה לחזור אלי בתוך 5 דקות, נשברתי סופית - מילה אינה מילה, הבטחה אינה הבטחה

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    טלפונים חשובים לתלונות הוט

    jhho, 10/12/09 11:34

    מחלקת תלונות הציבור
    חברת הוט
    פקס' 0777078282

    העתק: מנכ''ל הוט 0777077006

    לכבוד
    משרד התקשורת
    מחלקת תלונות הציבור
    פקס' 026702203

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    חלם,תסכול,עגמת נפש עם הוט

    תמר, 19/01/09 09:59

    אימי נפטרה ב 15 בספט.אבי נפטר ב5 באוקט. ב8.10 טילפנתי להוט וביקשתי לנתק את המנוי שלהם. היו מאוד נחמדים . אמרו לי שיתקזזו איתי אחרי חודש וחצי בגלל שוטף פלוס 60 משהו כזה. אוקי. ב3.11 צלצתי לברר מדוע לא זזו הענינים. היו מאוד נחמדים ואמרו שיסדרו הענינים. קבעו לי זמן ניתוק ואמרו לי שיצרו איתי קשר להחזרת הממירים. אמרתי לחמודה שעדיף שייקחו אותם מביתי כדי שלא אצטרך לנסוע במיוחד לבית הורי הסגור. בסדר. לא צלצלו ולא נעליים ולא החזירו את מה שגבו. ב9.11 צלצלתי שוב! דווקא ענו לי בכל הפעמים די מהר, חיכיתי רק כרבע שעה...... אז דיברתי עם מלכה וגם היא היתה מאוד נחמדה.....ב14.1 נשבר לי וכתבתי מייל כי הפסיקו בהוט,לענות לטלפונים. ענו לי למחרת והייתי צריכה לגלול את הסיפור מהתחלה.....................אח''כ צלצלו עוד שניים שלא ידעו שכבר התקשרו אלי. או שלא עונים ,או שלא יודעים מה מימינם מה משמאלם.אמרו לי שיתקשרו לתאם לקחת הממירים. אליכם התקשרו? גם אלי לא.
    השבוע הייתי בבית הורי כדי להמשיך ולפנותו. השכנה אוספת לי את הדואר על השולחן. וראה זה פלא! תביעה מהט בגין אי החזרת הממירים.תביעה כספית עם תאריך סופי לתשלום(יקר) ואיום שאם הורי המנוחים לא ישלמו אזי.....
    נו, אז מאז אני כותבת מיילים ולא יודעת את נפשי
    חלם זה פה
    בסוף הכל יסתדר, לא?
    אי אפשר לתאר רגשות תסכול וזעם,אני לא סופרת.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עדין זו משימה בלתי אפשרית להתנתק מהם!!! (ל''ת)

    אייל, 09/11/08 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ניוד מספר טלפון בז''ק להוט

    יעקב חליוה, 10/12/07 14:49

    מתאריך 2.12.07 יצרתי קשר עם שירות לקוחות בעניין ניוד המספר של בז''ק
    ( אני עדיין מחובר לבז''ק מהסיבה של ניוד המספר ועדיין משלם גם לבזק ) .
    בתאריך 4.12.07 שלחתי בפקס את כל הטפסים והניירת הנדרשת לביצוע הפעולה בתאריך ה- 5.12.07 קבלתי SMS שכל הניירת הטפסים התקבלו והכול תקין .
    בתאריך 6.12.07 בערב התקשרתי להוט ואמרו לי שבוצע הניוד . הגעתי לבתי ומסתבר שלא בוצע הניוד .
    בתאריך 9.12.07 התקשרתי שוב ואמרו לי ( ליאור מהוט ) שמספר הת''ז שלי לא תקין לפי סברתם של בז''ק , הוא קיבל ממני את המספר המדויק
    ונתתי לו את מספר טלפון הנייד שלי בכדי שיחזור אלי לפי אמרתו .
    ליאור עדיין לא חזר מתמול שלשום .
    בתאריך 10.12.2007 התקשרתי להוט טלפון בקשתי שיעבירו לי את ליאור המתנתי
    למעלה ממחצית השעה , התייאשתי וניתקתי את הטלפון .
    מאז שהתחברתי להוט טלפון אני מתקשר עשרות פעמים ובכל פעם מתקבלות תשובות מפתיעות לא מקצועיות .
    אני עובד בחברת היי טיק ואני מגיע הביתה לאחר שעות הפעילות של הוט טלפון. אני בזבזתי עד לרגע זה שעות רבות של טלפונים לא נעים לי מהמונים .
    אני פשוט חסר אונים בעניין השירות .

    הערה :

    שירות טוב בחברה הוא בעצם חוסן של חברה כלשהי .

    '' אבקש לחזור אלי במשוב , אם כל כך איכפת לכם מדעותיי '' .

    בכבוד רב,
    יעקב חליוה

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כל מילה אמת...מנסה להתנתק

    :(, 24/10/06 19:16

    איומים, איומים. שירות מתחת לכל ביקורת. ניתוקים בקו הטלפון ובאינטרנט. צוות תמיכה אנטיפטי ווכחן.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שורש הבעיה...

    עובדת הוט, 21/06/06 10:10

    אני בטוחה שאם היו משפרים את תנאי העובדים במחלקת שירות הלקוחות-המצב היה נראה אחרת-וזה ללא כל ספק.
    ברגע שהנציגים עובדים 6 משמרות בשבוע בד''כ רצוף,7-9 שעות משמרת -בטלפון(כשלצאת לשירותים מצריך בקשה מיוחדת+היציאה פוגעת לך ביעדים).
    בקשה לחופש כמעט אינה אפשרית-אז הפתרון המהיר לצערינו זה ימי מחלה.
    ואין תגמולים-כלומר יש-אבל הם באאים בצורה עקיפה על ''חשבון'' הלקוחות-מפני שאנו צריכים לעמוד באורך שיחה מסויים וגם מקרים מסובכים בטיפול של לקוח אנו משתדלים לקצר את הטיפול בכדי לא לפגוע לנו ביעד-שבכל מקרה התשלום עךיו הוא זעום-באמת זעום.

    אז העצה הכי טובה שלי- זה קודם לטפל בעובדים שלך-אלא שבאמת עובדים הכי קשה-וצריכים הכי הרבה...

    המצב אז היה נראה אחרת!

    הגב לתגובה זו

    • מעניין אותי לדעת מי זו

      עובד הוט, 24/06/06 19:55

      קדימה גלי עצמך בהסעה :)
      אגב מסכים עם כל מילה שלך

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך ולכם בהוט תלמדו ממנה

      מומחה שיטות, 29/12/07 20:54

      ראש קטן זה מה שדופק את החברות התקשורת שעושות הון ולא משלמות בהתאם לעובדים.אז תעלו משכורת שלעובד יהיה פחד בפשלות ואז השירות יהיה טוב יותר.ציונות ופרצופים עצבנים לא יעשו את העבודה.
      ולך החמודה תמשיכי לשחק ראש קטן את וחבריך לעבודה...

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לחייב אותם לאפשר התנתקות בפקס או באינטרנט

    רן, 18/06/06 16:23

    הנועצה להגנת הצרכן חייבת לאפשר בחקיקה האפשרות להתנתק באמצעות שליחת פקס, דרך אימייל ו/או אתר האינטרנט , או במכתב רגיל או רשום .
    כנ''ל מנוי לעיתונים כתבי עת .
    והכי חמור מנוי שמתחדש אוטומטית

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לי לקח שבוע להתנתק

    דוד, 17/06/06 15:44

    אני לא הצלחתי להתנתק שבוע.לאחר ש כתבתי מיכתב לתלונות הציבור ניתקו אותי

    הגב לתגובה זו

    • הרצחת וגם ירשת...

      ליאת, 31/07/07 17:00

      הצחקתם אותי... לי לקח חודשיים עs שניתקו... אולם עד עכשיו ממשיכים לחייב את חשבוני למרות שנותקתי
      חתונה קתולית קטנה ליד התקשרות לחברה הזו...

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הוט פשוט זוועה

    איבגי, 17/06/06 13:07

    גם השירות הלקוחות שלהם זוועתי כח הסיפור של הבחור הזה אותו הדבר עלי בידיוק אותו הדבר !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    hot תלמדו שירות מ YES

    ליאור, 16/06/06 22:57

    השבוע בגלל המונדיאל השירות בYES היה גרוע זמני ההמתנה היו ארוכים אבל היום (16/6)
    הם שלחו הודעה לממירים של כל הלקוחות ודבר ראשון התנצלו על ההמתנה הארוכה ופיצו את כולנו ב כל הערוצים של החברה פתוחים לשבוע חינם
    זה שירות
    YES סלחנו .

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הוט מעולים! זה פשוט הלקוח הישראלי המצוי!

    יוגב, 16/06/06 19:18

    רק מה שמדאיג אותי זה דוד שהיה מנכ''ל ברק ... חברה זבל ושירות גרוע שלא יהיה ככה גם בהוט.

    הגב לתגובה זו

    • כן, ''הלקוח הישראלי'' זה תרוץ מצוין, אה?

      ניר, 18/06/06 21:22

      המזל הגדול שלהם זה הלקוח הישראלי - או יותר נכון הרגולטור הישראלי - כי במקומות אחרים הם לא היו יכולים להפעיל את התרגילים המסריחים שלהם, ועוד להאשים את ''הלקוח הישראלי''.

      נראה לי שאתה עובד של HOT - ואם לא, אתה באמת טמבל.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חרם המונדיאל נמשך

    חגי, 16/06/06 10:12

    הוט שייכת (בין היתר) למשפחת מוזס זו האחראית לעתון הסייען של צ'רלטון החרם נמשך לא קונים ידיעות אחרונות גם בסוף שבוע זה...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רק אנחנו אשמים

    דורון, 15/06/06 14:40

    הבעיה היא אצלנו, אנחנו יודעים רק לבכות, כמעט בכל פניה לשירות לקוחות כלשהו ניתקלים בבעיה דומה.
    במקום לקרוא לחרם צרכנים אנחנו ממשיכים לבכות (אולי אנחנו סדיסטים), צריך ללמוד מהציבור החרדי בארץ, גם חרם הצרכנים נגד המונדיאל נשבר בקלות
    אני עובד יותר משנה מחוץ לישראל במזרח אירופה והשירות שם הוא בדיוק באותו רמה של המגינה המערבית והמפותחת שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    זה ממש כלום. נסו להתנתק ממנוי מפעל הפיס (ל''ת)

    ג, 15/06/06 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לפני חמש שנים הגעתי למשרד של תבל עם הממיר כי לא רצו לנתק

    נמיר, 14/06/06 22:34

    אותי מתבל.
    נשבעתי שאני לא מתקרב לכבלים בימי חיי .
    חבל שיש תודעת שיווק כל כך נמוכה שלא שופרה כלל בשנים האחרונות

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מקרה דומה לפני כשנה

    אריק, 14/06/06 22:21

    קרה לי עם הוט מקרה דומה לפני כשנה עת שלא עמדו במחיר שהבטיחו, מדורי גיהנום עברתי ורק לאחר איומים שאפנה למשרד התקשורת עזרו. היום אני משלם 40 ש''ח יותר ב''יס'' אבל לפחות מקבל שירות מאושר עד הגג , ונשבע לא לשמוע ולראות יותר מהוט!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חכם בלילה

      יעקב, 16/06/06 10:09

      נראה אותך כשתנסה להתנתק מהם

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא יכול להיות

    דב, 14/06/06 21:58

    לא מאמין שהתנתקת.

    אתה צריך להכנס לספר השיאים של גינס.
    אני לפני כ8 שנים כשיס הגיעו רציתי להתנתק ולא הצלחתי.

    ביטלתי את הויזה והתקשרו אלי לברר מה קרה.אחרי מלחמת עולם

    הצלחתי להתנתק.
    החוקים אז היו אחרים וכעברת חברה הקודמת לא היתה חייבת לנתק אותך.

    אתם מבינים--נאלצתי לבטל כרטיס אשראי ולהזמין אחר על מנת לברוח מהם.
    פשוט סיוט

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה שבטוח:כבלים,צ'ארלטון,ראשות השידור...כל אלה רכשו לעצמם שונאים. (ל''ת)

    ימים יגידו, 14/06/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הצעת חוק - מענה תוך 3 דקות ולא קנס לחברה

    משה, 14/06/06 21:16

    הדבר קיים כבר בחו''ל כאשר חברת שירות (שאתה משלם לו דמי מנוי חודשיים) מתחייבת לעמידה בזמני תגובה לכל בקשה ומקבל קנס על כל תלונה של לקוח מאחר ויש מספר טלפון לנציב תלונות שבודק מידית (מתקשר) לחברה לבדוק מה זמן התגובה.

    להלן תנאי חברה בחו''ל:
    מענה לטלפון עד 3 דקות.
    תגובה טכנית עד יום עבודה.
    ניתוק עד 5 ימי עבודה ודורש אישור טלפוני בלבד!

    לכל שירות שמשלמים דמי מנוי חודשיים! נראה חבר כנסת שמרים את הכפפה הזו...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לקח לי שבועיים להתנתק מנטוויז'ן

    רק לא נטוויז'ן, 14/06/06 21:04

    אותו סיפור רק יותר סחבת ובירוקרטיה. 13 נציגי שירות, 4 שעות שיחה בכולל ועוד התקנת חשבון הדואר שלהם במיוחד רק בשביל הודעה שדרכה בלבד ניתן להתנתק.
    ובכלל לא הייתי מחוייב אליהם!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מעניין (ל''ת)

    גגג, 14/06/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שירות רע ומזלזל

    עוד לקוח כועס, 14/06/06 20:47

    גם אני, ככותב הכתבה, עמדתי במס' מצבים שכאלה מול נציגי הכאילו שירות של כאילו חברת הכבלים הזו וגם אני מצאתי את עצמי נדרש לוויכוחים וצעקות שלא עזרו לי כלום- פשוט ניצחון עלוב לחברה כל כך רעה ומזלזת בלקוחותיה שברגע הראשון שיהיה לי מספיק כוח נפשי וזמן - אעזוב אותם לטובת הכאילו אלטרנטיבה שיש בארץ המיוזעת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שנותן להם להכניס את היד לתחתונים,כי זה נעים ועושה טוב,,, (ל''ת)

    תקנו צלחת, 14/06/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מכריחים ...

    איכפתניק, 14/06/06 18:56

    הזבלה האלה מכריחים לעבוד את קבלני משנה שלהם עד שעות מאוחרות מ730 עד 2000 או 2200 חושבים שאלו עבדים ומנהלי סניפים של חברות אלו משתפים פעולה איתם .לידיעת משרד העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הוט

    מליק, 14/06/06 18:45

    הוט חברה לא טובה הכל שם מסורבל ,אין להם ציוד אפילו במחסנים,למנהלים לא איכפת,החברה לאט לאט מדרדרת, אין ממירים עם VOD באזור ת''א

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תסלחו לי, אבל זה באשמתכם!

    די לטמטום!, 14/06/06 18:04

    בעיה שלכם שאתם לא מסתכלים על החוזה שאתם חותמים עליו. רשום שם בפירוש שצריך להודיע מראש 14 יום לפני התנתקות (כדי שיוכלו לשמר אותך, כמובן). יש לכם בעיה עם הסעיף הזה, אל תחתמו, תתעקשו עליו ואז אולי מתישהו ישנו אותו לכולם. או שפשוט אל תתחברו בכלל. וזה תקף דרך אגב גם ביס. לי אין TV בכלל ואני חיה עם זה מצוין. שום דבר לא מרעיל לי את המוח ופתאום יש לי חיים. צאו קצת מהבית, אולי תראו שאפשר בלי זה.
    בעצם, בזכות אנשים כמוכם הפארקים ריקים, אז אולי עדיף ככה... תמשיכו לראות טלויזיה!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ואת זה עשו לך, עיתונאי

    עמי, 14/06/06 17:40

    ואת זה עשו לך, עיתונאי נחוש ומודע לעצמו.
    נחש מה הם עושים לעולים , קשישים וכו'- האם יתכן שישנם אנשים שאינם מעוניינים\יכולים לשלם שאינם מצליחים להתמודד עם הבירוקרטיה של החברות כדי להתנתק ונגבה מהם כסף מקצבת הביטוח הלאומי?
    האם היהודים קיבלו בצדק את הסטיגמה שהאל היחיד שלהם הוא בצע כסף?
    חוץ מזה מה התמונה הזו ? האם יש קשר כלכלי \ עסקי בין NRG ל-HOT.?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בארץ אין מודעות לשירות!!

    אלי, 14/06/06 17:25

    כולם נחמדים ומתוקים עד שמוציאים ממך את הכסף.אחרי ששילמת אף אחד לא מכיר אותך!בכל תחום. שימו לב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חרא, חרא, חרא

    עמוס שאו, 14/06/06 17:23

    הם שקרנים, רמאים וגנבים. הטקטיקה שלהם זה להטיש. נחזור אליך עם תשובה יכול להיות עניין של חודשים. ובסוף אין תשובה

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי שנתן להם רישיון - שיקח להם אותו!!!

    משפחת אזולאי, 14/06/06 17:17

    הם ממש מבצעים סיכול ממוקד בלקוחות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שירות הלקוחות הגרוע במזרח התיכון

    שאול כוכבי, 14/06/06 17:14

    הקווים תמיד עמוסים - אין יכולת להגיע לנציג השירות הרלוונטי - אחרי עשרים דקות כשעונים לך - רק מתווכחים איתך - ולא מבצעים שום פעולה יעילה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הוט חברה בזיונית!!!

    אהרון, 14/06/06 16:54

    שירות הלקוחות שלהם הוא מהעלובים במזרח התיכון

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא הוט ולא יס=אל תתמכרו למסך

    גיא, 14/06/06 16:07

    תגידו לא לתקשורת שמרעילה את החיים.
    צאו החוצה-תחיו את החיים היפים כאן ועכשיו ואל תחיו בפנטזיה שהתקשורת מציגה לכם.
    החיים יותר יפים במציאות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שירות לקוחות גרוע.............

    גלית, 14/06/06 15:59

    שירות לקוחות הגרוע ביותר שפגשתי בחיי אני חושבת שצריכים לקחת דוגמא מהשירות לקוחות של חברת אורנג'

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    HOT- N0

    ROY, 14/06/06 15:56

    אני למדתי על בשרי מה זה החברה הרעה הזאת שגרמה לי להרס הטלויזיה
    לא היה אם מי לדבר ההמיר שלם מסוכן
    טלויזיה חדשה נדפקה לקחתי את זה השרות לקחות שלם לא רצה להקשיב רק אירי כמה חודשיים ששלחתי להם מכתב מעו''ד הם כיאלו פיצו אותי חודשיים שזה לא שווה את הנזק שעשו לי לא להצטרף להוט הייתי צריך לקנות טלויזיה חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם אני התנתקתי מ-HOT ומרוצה ב-YES

    sharona, 14/06/06 15:55

    לאחר תלאות רבות, ביניהן נאלצתי להמציא סיפור על עזיבת הארץ!!!
    סוף סוף ניתקו אותי...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    נט וויז'ן וכולם אותו דבר בסוף

    רחל, 14/06/06 15:44

    לי היה סיפור שרציתי להתנתק מהאינטרנט והם הוציאו לי את הנשמה עד שנותקתי

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תתחברו ללויין פרטי עשיתי קיראו..

    אזרח, 14/06/06 15:24

    יש מלא מתקינים בארץ ומגוון חברות. עלה לי 2500 ש''ח ל 2 צלחות, 3 LNBת ממיר מיוחד המתחבר לאינטרנט ובזכותו הרוב נפתח.... אין לי קשר ל HOT ול YES יותר. עברה חצי שנה החזרתי כבר 1200 מההשקעה :-) מ מ לי ץ! הרבה הרבה יותר תחנות (הם לא מעבירות את כל התחנות הטובות!)

    הגב לתגובה זו

    • private satelite

      yossi, 14/06/06 17:02

      http://www.tve.co.il/story.asp?id=943

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שאלה להוט בעניין הערוץ FR2 ?

    ז'ורז' בראסנס, 14/06/06 15:24

    מה פשר האיום לגבות כסף תמורת צפייה בערוץ הצרפתי FR2 ? בחוזה שנתחם לא היה מדובר שיגבה כסף בעתיד וערוץ זה נכלל בחבילת הבסיס .איזה עורך דין מוכן להרים את הכפפה?

    הגב לתגובה זו

    • גם ביס הורידו את FR2

      בתיה, 22/06/06 07:23

      וגם שם גובים עליו היום כסף.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אסור לעשות הוט

    יאוש איתם, 14/06/06 15:15

    יס לא יותר טובים, דרך אגב

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ירות לקוחות בחברת הוט

    אייל, 14/06/06 15:13

    אני כל כך מזדהה עם כותב הכתבה.יש להם שירות לקוחות גרוע במיוחד,צריך לפעול נגד זה וזה רק בידינו,קהל הלקוחות,מגיע לנו לקבל הרבה יותר עבור הסכומים אותם אנו משלמים להוט. חד וחלק!!!
    תמיד,אבל תמיד, העמדות אצלהם אנן פנויות ''בשל עומס רב'' כך נאמר למחייג אליהם.
    שלא נדבר על שרותי הטלפוניה שלהם. ''על הפנים'' .
    צריכה לקום חברה נוספת שתגדיל את התחרות, כמו בסלולאר. שתי החברות פשוט למדו לחיות זו לצד זו.אין ריח של תחרות באוויר,ועל כן ניכר כי הן אינן חוששות לאבד לקוחות.
    אנחנו צריכים לפעול בנושא בכדי לזעזע את המערכת.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הוט=שרות גרוע

    יניב, 14/06/06 14:58

    כל הכבוד על הניתוק מחברה גרועה עם שרות גרוע שבגרועים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עד היום הם דופקים בדלת

    טלי, 14/06/06 14:50

    ושולחים כל מיני גברים מסוקסים לנסות להחזיר אותי אליהם. אפילו בחינם אני לא חוזרת להוט אחרי מה שעברתי איתם!!! איכסס כזה עדיין לא היה בארץ. יותר גרוע מכל המושחתים כאן. הם לא שמעו על מצויינות בשירות.

    הגב לתגובה זו

    • טלי.... אני עובד בהוט

      איציק, 14/06/06 22:01

      היי טלי ...
      אני עובד עובד בהוט ואני מסוקס, אני מבין שאני לא יכול להחזיר אותך ל HOT אבל אני בטוח שאני יכול להחזיר לך את החיוך לפנים ... (:
      תשאירי מייל .

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא להתקרב ל הוט

    el, 14/06/06 14:35

    לא להתקרב ל הוט.
    נציג מכירות שיקר לגבי חבילת התקשרות.
    מנהלי הוט ידעו שהוא משקר לאחר שדיברתי איתם
    אבל די בקלות חיפפו אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    להתנתק מהקרטל

    אלעד, 14/06/06 14:30

    במדינתנו המתוקנת פועל קרטל בענייני טלויזיה ולווין , מישהו שם לב לזהות במחירי החבילות והמבצעים המוצעים?
    בקיצור זה לא תחרות ובטח לא חוקי , חבל שהממונה על ההגבלים העיסקיים לא מתערב.
    ביום שזה יקרה הלקוח ירוויח מתחרות, היינו, מחיר ושירות אטרקטיביים.
    ובינתיים פשוט תתנתקו, תגלו איכות חיים אחרת!!!! אני כבר התנתקתי...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קניתי צלחת ויש לי אינטרנט וזה מספיק... (ל''ת)

    כבלים לזבל, 14/06/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בכל החברות זה ככה

    טלי, 14/06/06 14:22

    בכל חברה יש מחלקה שנקראת ''שימור לקוחות'' ורק היא אחרי שלושה ימים חוזרת אל הלקוח במטרה ל''שחד'' אותו שישאר בחברה. אין לי מושג מי אתה אבל בכל יום עוברים זאת מאות לקוחות בכל החברות , הוט , יס , מי עדן, קווי זהב, בזק וכו..... אז אל תתרגש יותר מידי ....

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תקראו את תגובה 21!!!! (ל''ת)

    דוד, 14/06/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שרל''ק HOT-חוויה נוראית.

    ליאור, 14/06/06 13:55

    הסיפורים שהועלו פה אינם מתקרבים כלל וכלל לחוויה הנוראית שאני חוויתי כלקוח של HOT!!
    עברתי דירה... התקשרתי ע''מ להזמין ''העברה'', ענתה לי נציגה שציינה שהמוקד עמוס כעת, ביקשה ממני להשאיר מספר טלפון והבטיחה שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
    המתנתי 48 שעות לשווא- לא חזרו.
    התקשרתי שוב, ענתה לי שוב נציגה שציינה שהמוקד עמוס, ביקשה שאשאיר טלפון.... ציינתי בפניה שהתקשרתי לפני 48 שעות ולא חזרו אלי. הנציגה התנצלה והבטיחה שהיא תדאג שיחזרו.
    עברו שוב 48 שעות- לא חזרו.
    התקשרתי שוב- סוף, סוף השיחה שלי הועברה ל''מוקד העברת דירה''- תאמתי העברה, השיחה הסתיימה.

    ביום ההתקנה, התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ע''מ לוודא מתי הטכנאי יגיע, הנציגה טענה שהיא לא רואה שתאמתי התקנה להיום ולא הבינה מה אני רוצה ממנה... לאחר שיחה מאוד לא נעימה שנמשכה 20 דקות(בעודי משוחח איתה), קיבלתי שיחה בצד השני של הקו ולהפתעתי היה זה הטכנאי שהתקשר לעדכן אותי שהוא בדרך אלי.
    כולי רותח, חזרתי לשיחה בצד השני, עדכנתי את הנציגה בשיחתי עם הטכנאי, היא נשארה ללא מילים וטענה שאולי הנציג שתאם איתי לא תעד את השיחה!! הייתי בהלם!!!!

    הטכנאי הגיע לדירתי(נתן שירות טוב) והלך.... אך אני החלטתי שלאחר החוויה שעברתי אני לא נשאר לקוח של החברה הזאת.

    התקשרתי שוב לשרות לקוחות ע''מ לוודא אם אני מחוייב אליהם, ציינו שלא.

    אני אקצר- לקח שבוע עד שנתקו אותי, חייבו אותי בדמי יציאה של 140 ש''ח למרות שציינו שאני לא מחויב,
    שוחחתי עמם 4 פעמים בנושא החיוב, בכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו.
    התיאשתי!!! ויתרתי על ה- 140 ש''ח כי הבנתי שאין מצב שאקבלם חזרה.

    חברים, תעשו לעצמכם טובה ותעברו ל- YES!! מ- YES קיבלתי שירות אדיב ומהיר!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה שרות הלקוחות הגרוע בארץ. אחרי

    הוט חברה מזעזעת, 14/06/06 13:54

    שעברתי מדורי גיהנום עם השרות שלהם לגבי אינטרנט וטלביזיה, אני מסרבת להתחבר אליהם שנית. אני לא מוכנה להתדיין עם שרות הלקוחות הזה, שבכלל לא ניתן לקרוא לו שרות. תמיד צריך להיגרר לצעקות איתם, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, יש המון טעויות והם מבטיחים משהו ולא מבצעים אותו. מאחר וכל השרות גרוע, ברור שזו הכוונה מלמעלה למרר את חיי הלקוחות, בודאי בכל הקשור להתנתקות מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הסיפורים פה קטנים לעומת הסיפור שלי!!!

    ליאור, 14/06/06 13:52

    הסיפורים שהועלו פה אינם מתקרבים כלל וכלל לחוויה הנוראית שאני חוויתי כלקוח של HOT!!
    עברתי דירה... התקשרתי ע''מ להזמין ''העברה'', ענתה לי נציגה שציינה שהמוקד עמוס כעת, ביקשה ממני להשאיר מספר טלפון והבטיחה שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
    המתנתי 48 שעות לשווא- לא חזרו.
    התקשרתי שוב, ענתה לי שוב נציגה שציינה שהמוקד עמוס, ביקשה שאשאיר טלפון.... ציינתי בפניה שהתקשרתי לפני 48 שעות ולא חזרו אלי. הנציגה התנצלה והבטיחה שהיא תדאג שיחזרו.
    עברו שוב 48 שעות- לא חזרו.
    התקשרתי שוב- סוף, סוף השיחה שלי הועברה ל''מוקד העברת דירה''- תאמתי העברה, השיחה הסתיימה.

    ביום ההתקנה, התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ע''מ לוודא מתי הטכנאי יגיע, הנציגה טענה שהיא לא רואה שתאמתי התקנה להיום ולא הבינה מה אני רוצה ממנה... לאחר שיחה מאוד לא נעימה שנמשכה 20 דקות(בעודי משוחח איתה), קיבלתי שיחה בצד השני של הקו ולהפתעתי היה זה הטכנאי שהתקשר לעדכן אותי שהוא בדרך אלי.
    כולי רותח, חזרתי לשיחה בצד השני, עדכנתי את הנציגה בשיחתי עם הטכנאי, היא נשארה ללא מילים וטענה שאולי הנציג שתאם איתי לא תעד את השיחה!! הייתי בהלם!!!!

    הטכנאי הגיע לדירתי(נתן שירות טוב) והלך.... אך אני החלטתי שלאחר החוויה שעברתי אני לא נשאר לקוח של החברה הזאת.

    התקשרתי שוב לשרות לקוחות ע''מ לוודא אם אני מחוייב אליהם, ציינו שלא.

    אני אקצר- לקח שבוע עד שנתקו אותי, חייבו אותי בדמי יציאה של 140 ש''ח למרות שציינו שאני לא מחויב,
    שוחחתי עמם 4 פעמים בנושא החיוב, בכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו.
    התיאשתי!!! ויתרתי על ה- 140 ש''ח כי הבנתי שאין מצב שאקבלם חזרה.

    חברים, תעשו לעצמכם טובה ותעברו ל- YES!! מ- YES קיבלתי שירות אדיב ומהיר!

    הגב לתגובה זו

    • אחלה סיפור בדים. מה התפקיד שלך ב yes אחראי מכירות? (ל''ת)

      א, 14/06/06 15:46

      הגב לתגובה זו

      • מדובר במקרה שקרה!!!!

        ליאור, 14/06/06 18:52

        אני לא עובד ב- YES!!!

        הגב לתגובה זו

    • קלקלת

      עמי, 14/06/06 17:50

      קלקלת עם השורה האחרונה
      מה חשבת ? אנחנו טמבלים?
      כל הנציגים של החברות האחרות תעופו מהפורומים הנ''ל, אתם הורסים אותם

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שירות נורא חברה שמזלזלת בלקחות שלה

    שירות נורא חברה, 14/06/06 13:50

    הוט מחיבת את הלקוחות סכומי כסף שלא נקבעו איתה בחוזה ולא מאפשרת ללקחות לא מרוצים להתנתק אני אומר התכנסות חזרה
    לדיוידי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יס לא יותר טובים

    jak, 14/06/06 13:42

    הם לא ענו במשך שבוע וחצי והפנו את הלקוחות לאתר שלהם שגם הוא היה עמוס במיוחד

    בקיצור כל מי שיודע צרפתית/איטלקית/רוסית/אנגלית/טורקית וכו' הייתי ממליץ לו לקנות צלחת לווין לשלם פעם אחת ושלום על ישראל
    השאר ימשיכו ליות שבויים של 2 החברות האלה או שיסתפקו בהורדת סרטים/סדרות מהרשת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני קיבלתי חודש חים מ- HOT

    ארז, 14/06/06 13:39

    לאחר מספר ביקורים חוזרים של טכנאי אצלי בבית התקשרתי לשרות הלקוחות הסברתי להם שהבית שלי הוא לא בית ספר לטכנאים שלהם ביקשתי כפיצוי על הטרטור חודש מתנה ואם לא שיגיע שליח מטעמם לאסוף את הממירים שמחכים להם בשקית ליד חדר הזבל של הבניין

    תתפלאו השיטה עובדת מומלץ לנסות

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תקליטו את שיחת הטלפון הראשונה

    יש פתרון, 14/06/06 13:39

    שבו אתם אומרים לפקיד/ה שאתם מעוניינים שינתקו אותכם החל מהתאריך הזה. אם ההוראה הזאת לא תבוצע וימשיכו להוריד לכם כספים, לכו עם ההקלטה לבית המשפט ותתבעו פיצוייים מוגדלים גם על עוגמת נפש.
    אם כמה אזרחים יעשו זאת בהוט יפנימו סוף סוף שאי אפשר להחזיק מינויים בכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עוד בעיה של הוט...

    רפי, 14/06/06 13:35

    כאשר שותפתי עזבה את הדירה ואני נותרתי בדירה עם שותף חדש נדרשנו לנתק את הכבלים ואז להתקינם שוב למרות שמדובר באותו חיבור לאותה טלויזיה
    חכמי חלםםםםםם
    תקנו את זה דחוףף זה טיפשי וסתם ''שורף'' כסף וזמן לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הוט טיפשים

    הוט טיפשים, 14/06/06 13:32

    הם לא מבינים שהם משניאים את עצמם על הציבור , השרות קטסטרופלי , כל פעם מבטיחים א' וחודש אחרי זה אתה רואה שכלום , סוגר דיל עם מישהו אבל חודש אחרי זה כאילו כלום - כאילו לא היה ולא נברא . פתאום צצים לך חיובים בחשבון .
    הפיתרון לחזור לאנטנה הישנה ומדי פעם לקחת סרט טוב בDVD
    כך שתי החברות לא ינצלו אותנו עד תום.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אתה במצב טוב

    דוד, 14/06/06 13:15

    מהרגע שהודעתי להם שאני רוצה להתנתק (כמובן לאחר שיחות טלפוניות אין סופיות), הם אמרו לי שזה לוקח שבועיים!!!!
    אבל הצלחתי וכבר שלוש שנים אין ניתוקים באינטרנט ואין תקלות בטלוויזיה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל נכון ואף גרוע ממה שכותב טל

    שושי, 14/06/06 13:08

    עברתי חוויה דומה ממש לפני שבוע,פשוט קטסטרופה של שרות ויכוחים ואי אמירת אמת כאילו שאני רשומה להם בטאבו לכל החיים. ואני מודיעה בזאת שלהוט אני לא אחזור כל כך מהר בגלל היחס המחפיר שלהם במחלקת השרות,כשהם חושבים שהלקוחות בכיס שלהם והם יכולים לעשות בכספם כאוות נפשם.
    ברוך שפטרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ובנוסף נותנים לנו את ''האלופה''

    רני תא, 14/06/06 13:07

    בזמן שאצל יס משדרים את המקור המופתי ''נשות הכדורגלנים'' אנחנו נאלצים להסתפק בחיקוי הישראלי סוג ז' ''האלופה''.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שמתי לי למטרה לז*** את החברה הזאת.

    המטיף, 14/06/06 13:02

    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק בכול מילה! יס דרך אגב, אותו דבר (ל''ת)

    בלניקוב, 14/06/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתם לא יודעים מה עברתי ב''יס''

    גיא, 14/06/06 12:36

    איש מכירות רשם בכתב יד על החוזה כי אני זכאי להטבה מסויימת (באמת הטבה קטנה) וחתם את שמו.
    החברה טענה שאין היא מחוייבת לכל שינוי שנעשה בכתב יד (כמובן שזה מופיע בחוזה באותיות קטנטנות).
    כמו כן השירות שלהם גרוע לא פחות משל הוט

    הגב לתגובה זו

    • זה קרה גם לי (ל''ת)

      jak, 14/06/06 13:43

      הגב לתגובה זו

      • איך עוד יש אנשים תמימים? ברור ששינויים בכתב יד בחוזה לא קבילים (ל''ת)

        א, 14/06/06 15:47

        הגב לתגובה זו

    • תמימות???

      נ, 17/06/06 11:58

      תציץ שוב בחוזה ותראה שהסעיף שבו רשום שמה שהובטח בכתב או בעל אינו תקף דווקא לא רק שלא רשום באותיות קטנות (לאורך כך החוזה הגודל הוא אחיד) אלא שהנ''ל רשום בכתב מודגש ורשום בדיוק מעל השורה בה אתה חותם זה שבחרת לחתום על מסמך בצורה עיוורת לא הופך את השרות לשרות גרוע.
      וד''א הסיבה שהסעיף הנ''ל מופיע היא שהיו לא מעט מיקרים (ויש גם כיום) שאנשים גאונים חשבו שיוכלו להסיף כל מני הטבות בכתב ידם ולפנות לחברה ולהגיד הנה הבטיחו לי... אז לפני שאנחנו מאשימים נותני שירות שלא נותנים לנו שירות כפי שמקבל לקוח בשאר העולם המערבי (ואני ממש לא מדבר כאן רק על יס) בואו נדאג בעצמנו להיות צרכנים כמו בשאר העולם המערבי ונפסיק להתבסס על קומבינות, להתלהם ולצעוק שהכל מגיע לנו ובחינם...

      גילוי נאות: אני עובד בחברת יס, אומנם לא באחת ממחלקות השרות/שימור/מכירות אבל עובד ביס.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תקשיבו לתגובה 21

    ניר, 14/06/06 12:33

    הוא מציע את הדבר ההגיוני והפשוט ביותר.
    השאלה היא האם הוט לא ''יאבדו'' בטעות את המכתב עם דרישת הניתוק

    הגב לתגובה זו

    • זה לא משנה אם יאבדו

      זז, 14/06/06 17:54

      זה לא משנה אם יאבדו-משלוח רשום כמוהו כקבלת המכתב
      רק להקפיד לרשום כתובת נכונה

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל כך נכון!! (ל''ת)

    לילך, 14/06/06 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתם מונעים תחרות

    אלי, 14/06/06 12:12

    העובדה שישנה חברה מתחרה ל YES והיא כל כך גרועה פוגעת בנו, האזרחים האומללים של המדינה הקשה הזו. הכבלים פשוט גרועים, אני מחובר ל - YES ומת לעזוב אותם כי הם רודפי ממון ללא מעצורים, אבל מאחר והמדינה דואגת לדפוק את אזרחיה יום אחר יום, אז מדוע לאפשר למתחרים נוספים להיכנס לשוק? אני דורש מהמדינה לאלץ את מקבלי הזכיון לעמוד בתנאים, אני דורש מהמדינה לאפשר תחרות פתוחה והקמת חברות נוספות!!!!!!!!!! דיי נמאס פה כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה נכון

    צ.ה.ל, 14/06/06 12:01

    מנכ''ל הוט, יס ודומיהם.
    כדאי שתפנימו כי שונאים אתכם.
    הקשיים שאתם גורמים בגלל שאתם מחזיקים אותנו בגרון תגרום לכם מתי שהוא להפסיד לא את הקרב אלא את המלחמה.
    ותזכרו את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הבעיה היא לא רק בהוט-הבעייה היא בהרבה חברות

    עוזי, 14/06/06 11:56

    שרות כמו אינטרנט כבלים יס -ברגע שיש להם את מספר כרטיס האשראי שלך הם חושבים שהם בעלי הכבית שלך.
    לדעתי צריכה להיות חקיקה בנושא.שהרי מקובל נסיון סביר להשאיר את הלקוח בחברה אבל אם הוא רוצה להתנתק אין למרר לא את החיים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש צנזורה על התגובות? (ל''ת)

    את שלי לא פרסמו, 14/06/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אי אפשר להתנתק מ-HOT

    חנה ת''א, 14/06/06 11:40

    ניסיתי כמה פעמים להתנתק מהם, מעבירים אותך בין טלפנים, אומרים שיחזרו, לא חוזרים, מערימים קשיים...זה ממש סיוט. מי שמתחבר לחברה הזאת צריך לדעת שיהיה לו קשה מאד להתנתק מהם בבוא היום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה כלום לעומת מה שאני עברתי.

    עיינה ואינר, 14/06/06 11:17

    כמה שהכתבה הזו באה עבורי בזמן! כבר שבועיים שאני בטלפונים מייאשים ל''הוט'' בניסיון להתנתק. לא פעם חיכיתי יותר מ-40 דק על הקו כאשר רק לפני יומיים טרחו לומר לי שיש גם מספר חינם! לא רק שאני משלמת מחיר מופקע מבלי לקבל תמורה, גם חשבון הטלפון שלי התנפח ומד העצבים ברמות שאין מילים לתאר (כאילו תקופת סוף סמסטר לא לחוצה מספיק). אני קוראת לכולם להתאגד ולקבל את ההחזר והפיצוי ההולם!!

    הגב לתגובה זו

    • קרא תגובה 21

      בב, 14/06/06 17:55

      קרא תגובה 21

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    טל אתה מתון ועדין מדי

    דויד, 14/06/06 11:09

    הוט זו היום אחת החברות הגרועות ביותר בישראל בכל התחומים. אין שירות, על כל יום שצופים כרגיל בטלוויזיה, יש לך יומיים של תקלות, ואם אין תקלות הסדרות גרועות, ואם הסדרות לא גרועות אז נציגי השירות משגעים אותך, זמני ההמתנה בלתי נסבלים ובקיצור - אין שום סיבה להיות מחובר להוט.

    חייבים לעזוב אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איך להתנתק בקלות!

    משה אחד, 14/06/06 11:03

    לשלוח בקשת התנתקות בדואר רשום ולבטל את הוראת הקבע בבנק. לא לבזבז עליהם רגע אחד בטלפון. מאוד פשוט ובלי עצבים. ולא להתחבר ליס כי זה די אותו דבר.
    להזמין ממיר לוויין בינלאומי - הכי זול בחישוב שנתי - יש שם לא מעט ערוצים ישראליים וערוצי ילדים, והכי מגניב, יש מונדיאל בחינם בלי הגרעפסים של מליניק, בוני, טומי וסגל.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך אולי טלפון

      זיו, 14/06/06 13:55

      בו אפשר להזמין לווין פרטי?

      הגב לתגובה זו

      • כנסו לאינטרנט יש מלא חברות, יש לווינים מ 5000 עד 15000 שקל.

        א, 14/06/06 15:50

        תלוי במה שהלווין מציע בכמות הערוצים שהוא יכול לקלוט מכל העולם

        הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לפרט בבקשה על ממיר הלוויין

      למשה אחד, 14/06/06 13:56

      הבינ''ל? איך משיגים את זה, כמה זה עולה? תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ביזיון

    תמיר, 14/06/06 11:02

    ביזיון לא פחות מזה!!!
    כבר נתקלתי פעם אחת בשירות הלקוחות הזה כאשר עברתי דירה- אין ספור שיחות ושעות בזבזתי בנסיון ההתחברות בדירה החדשה!!!
    ואתמול זה כבר היה שיא השיאים...
    אחרי ששילמנו ממיטב כספנו על המונדיאל... במשך שעה וחצי (אם לא יותר) נאלצנו לשבת מול מסך טלויזיה מקרטע!!! וכמובן שאין מענה בשירות לקוחות שלא פתוח בכלל לשיחות
    קולקציה של אפסים!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה אפס אם שילמת על המונדיאל (ל''ת)

      fox, 14/06/06 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תפרסמו את הכתבה בעמוד פתיחה שכולם יראו (ל''ת)

    עופר, 14/06/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בדיוק מה שקה לי אתמול

    ofer, 14/06/06 11:00

    חיברתי את אמא שלי במסגרת חבר מביא חבר וההייתי אמור לקבל זיכוי לפניח חודשיים... עד היום לא ראיתי פרוטה, פניתי לשרות לקוחות לפני חודש אמרו החודש יהיה זיכוי, החודש חייבו רגיל בלי זיכוי.
    התקשרתי לשרות לקוחות לאחר 31 דקות על הקו ביום ראשון אמרו שמטפלים רק המונדיאל, למחרת חיכיתי 22 דקות דיברתי עם הנציגה והיא אמרה שאין בכלל הוראה לזיכוי ושהיא עוד 2 דקות חוזרת אלי... עד עכשיו אני מחכה.
    התקשרתי אחרי הצהרים שוב וענה לי מישהו שאמר ווואי נפל לי המחשב אני כבר חוזר אליך ...עדיין מחכה.
    התקשרתי הבוקר וענה לי בחור בשם אוהד שגם רצה לחזור אלי אך הפעם למדתי נשארתי על הקו עד שקיבלתי תשובה , לא בטוח שיפור את הבעיה , נחכה כמה ימים ונתנתק... סתם זבלים...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עדיין משלם את מחיר השירות הרע

    שונא HOT, 14/06/06 10:59

    אני עדיין בוויכוחים עם HOT על חוסר תיעוד מוחלט של כל הפניות שלי,
    ביקשתי להתנתק והם לא שמו ז... וחבר טוב שלי שעובד שם הסביר כי זה מה שאומרים להם לעשות במודע.

    לא נורא כל כלב בא יומו

    הגב לתגובה זו

    • שקרן....

      איציק, 14/06/06 22:08

      אני עובד בהוט ואין הוראה כזאת !!!!
      ההפך אנחנו מחוייבים לתעד כל שיחת טלפון . ואתה גם יכול לשמוע בזמן השיחה שהנציג/ה מתעד את השיחה במחשב ...
      אל תשקר כדי להחפיש שם של חברה שמנסה, קשה להזחיק 970.000 לקוחות מרוצים .
      גם ביס יש המון לקוחות לא מרוצים ולהם יש ''רק'' 550000 לקוחות .

      הגב לתגובה זו

    • עובדת הוט

      יעל, 22/06/06 07:31

      אני עובדת בהוט ומה שאתה כותב הוא בפירוש לא נכון,
      זה נכון שלוקח זמן להתנתק מהחברה, אבל כל חברה רווחית צריכה זמן על מנת לנסות ולשמר את הלקוח. כל פנייה של לקוח מתועדת במערכת ,אין שום הנחייה לא לתעד בקשות לניתוק זה בפירוש לא נכון !!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה נראה לכם

    כולם אותו חרא, 14/06/06 10:57

    שאנשים יברחו מחברה כי היא מתיחסת לא יפה. הרי אין אלטרנטיבה!
    יש שתי חברות של כבלים\לוין שממש לא מתחרות ביניהן במחירים או בשירות הלקוחות. זה הכל ''תחרות מדומה'' אם שאלתם,זה מה שכנראה לומדים היום בשיווק. לכבול אליך את הלקוחות אפילו בביריונות.
    אם הלקוח גם ככה עובר חברה,אז למ לכבד אותו? הם הרי רוצים:
    כסף כסף כסף!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קרה לי אותו הדבר עם נטויזיון

    דניאל, 14/06/06 10:45

    פשוט רציתי להתנתק. בלבלו לי את המוח ב-3 שיחות שונות, שבהן חזרו על אותם הדברים ולא הסכימו פשוט לנתק אותי.

    פשוט משאיר טעם רע, ולשם אני כבר לא אחזור.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד, אני בדרך נראה כמה זמן יקח לי. (ל''ת)

    המטיף, 14/06/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    החלטתי לבחון את יס...

    יהודית, 14/06/06 10:42

    קראתי את הכתבה והחלטתי לבחון את יס.. אז חיכיתי אולי שלוש דקות על התקליט (שיחת חינם) עד שהגעתי למוקדנית,
    לקח לה להבין מה אני רוצה ולרשום את התלונה עוד חמש דקות, שמיתוכן עברתי טלפון וחדר וכו'.. סך הכל שמונה דקות על השעון... (מהר לעומת הכתבה)...
    ועכשיו, לא נותר אלא לראות אם הם יתקנו את התקלה........

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יישר כח (ל''ת)

    לא חשוב, 14/06/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לעולם לא הוט

    משה, 14/06/06 10:38

    כל מילה בסלע, בהוט יענו שהמדובר בטעות אנוש,,, אל תאמינו , אני לא אחזור להוט גם בחינם לעולם.
    עד היום יש לי סיוטים מהם ומשירות הלקוחות שלהם, להתנתק זה פרויקט בלתי אפשרי, להצטרף זה דקות, עיצה למנכל החדש , שפר את שירות הלקוחות ושנה את המדיניות ללקוח, לקוח לא מרוצה לא יחזור לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל מילה זהב! (ל''ת)

    מה שנכון שנכון!, 14/06/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתנתקים מהכבלים והלוין וקונים צלחת במחיר חד פעמי

    ללמד לקח, 14/06/06 10:33

    אני לא אשלם על המונדיאל ואני מאשים גם הת החברות יס והוט
    על כן בסיום ההתקשרות שלי אני רוכש צלחת המחיר 1200 שקל ואוכל לראות אנגליה ספרד והכל
    ולא אשלם לזהבי הגרמני

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לדוד קמיניץ... אתה גם מכוער. (ל''ת)

    אני, 14/06/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך להתנתק מהר וללא כאבים

    מתנתק, 14/06/06 10:28

    הוט או יס, שניהם לא ששים לתת לך ללכת.
    אם באמת החלטת להתנתק, אין קל מזה. התקשר עם החברה המתחרה והזמן חיבור. הם יתאמו את ההתנתקות כך שלא תישאר בלי.
    חשוב: בטל לאלתר את הוראות הקבע לתשלום לחברה הקודמת. אחרת אתה עלול לגלות שלמרות שניתקת אתה ממשיך לשלם.....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    וזה עוד לפני התקלות אתמול

    dfgdg, 14/06/06 10:20

    שלא איפשרו לראות את המשחק בין שוויץ לצרפת

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מכיר את התופעה גם מחברה מתחרה (ל''ת)

    מורי אל כניס, 14/06/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוט -השירות שלכם על הפנים!! (ל''ת)

    בני, 14/06/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתמול היתה תקלה בדיוק באמצע משחק ובהוט ניתקו את הטלפונים

    ד''ש לכולם, 14/06/06 10:12

    חצופים! גם שילמנו להם למונדיאל, גם התחייבנו וגם כשכבר יש תקלה, אין תשובה בכל המספרים. נצלנים! אבל אל דאגה המנכל החדש לוקח הביתה 90 אלף שקל בחודש

    הגב לתגובה זו

    • למה שילמת על המונדיאל???

      fox, 14/06/06 13:47

      למה הפרת את החרם?

      בגלל אנשים כמוך המצב של הלקוחות בארץ כזה גרוע

      הגב לתגובה זו

    • למה שילמת על המונדיאל???

      fox, 14/06/06 13:48

      למה הפרת את החרם?

      בגלל אנשים כמוך המצב של הלקוחות בארץ כזה גרוע

      הגב לתגובה זו

    • הם נצלנים, בגלל אנשים כמוך!

      שי, צפון, 14/06/06 16:42

      למה, לכל הרוחות את והחברים שלך לא מבינים את הכוח של הצרכן!?!!! הרי היה צריך פשוט לשים פס ולא לקנות את חבילת השידור. בגללך ובגלל דומייך, גם את אליפות אירופה (2008) והאולימפיאדה נצטרך לשלם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מוכר וידוע. השירות הגרוע בעולם

    אבישי מתיה, 14/06/06 10:07

    מבינים רק כוח וצעקות

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממש צודק !!!!

    ליאור, 14/06/06 09:16

    גם אני עברתי את אותו הדבר שרציתי להתנתק !!!
    חברה חוצפנית

    הגב לתגובה זו