• 3.

    הפרטת מבחני התאוריה

    מנחם מנדל, 29/05/06 23:09

    חוץ מלהעשיר את הבכירים שפרשו ממשרד התחבורה ולכל השוקים שדה שלפני הבעיטה מהמשרד זה לא ישרת את אף אחח הצלחתם לשקר גם בועדת הכלכלה אבי גולן התעלת על כולם בשקריך לפני הועדה הצלחתם עכשיו תכינו את התשתית הגדולה לשחיטות כי לא רחוק היום וזה יראה כמו כל מכוני הרישוי תוצרתו של יוזנט המהולל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    40 דקות? כרגע? ממש לא. כן להפרטה!

    איתי, 28/05/06 23:56

    הבוחנים עצמם לא קובעים את תוכן הבחינה, ולכן אין ממש בטענות שהפרטת הפעלת מכרזי התיאוריה תקל על הנבחנים.

    כרגע התשלום עבור בחינת התיאוריה הוא 120 שקל. לא מזמן עשיתי מבחן תיאוריה. הגעתי בעשרים לשמונה, כאשר הבחינות עצמן מתחילות בשמונה, ויצאתי בעשר. מי שהגיע בשמונה יצא הרבה יותר מאוחר. זה ממש לא 40 דקות כרגע, כמו שטוענת ההסתדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה אמרו חברי כנסת בקשר להפרטה

    יהושוע בן נון, 28/05/06 22:47

    מה אומרים חברי כנסת על הפרטת משרד הרישוי


    פרוטוקול מס' 13
    מישיבת ועדת המשנה (של ועדת הכלכלה) למאבק בתאונות דרכים
    מיום שלישי, י''ד באב התש''ס, 15.8.2000 שעה 10:40

    היו''ר נחום לנגנטל:

    ''.... התוצאה הישירה היא, שאם אדם קונה את הרישיון שלו בכסף, הוא הורג אנשים אחרי זה.... ''

    פרוטוקול מס' 88
    מישיבת ועדת הכלכלה
    יום שלישי, ל' באדר א' התש''ס (7 במרץ 2000), שעה 8:30

    היו''ר אברהם פורז:

    ''.... אנחנו ניצור פה אצל נבחנים איזה שהוא אינסנטיב ללכת למקומות שקל כאילו לעבור את הבחינה, שמקלים. זאת תהיה התחרות. אחרת איזו תחרות תהיה פה? התחרות תהיה על המחיר?''

    היו''ר אברהם פורז:

    ''.... הדבר שלי נראה בעייתי מהבחינה המוסרית הוא העניין שהתפקיד של בוחן נהיגה, שהוא תפקיד מעין שיפוטי, יכול להיות בידי גורמים פרטיים. הוא נותן החלטה שהיא מעין שיפוטית. החלטה כזאת לא יכולה להיות בידי גורמים פרטיים. יכול להיות שאפשר למצוא שופטים יעילים, אבל אי אפשר להפריט את מערכת המשפט. ''

    הגב לתגובה זו