• 41.

    פשוט להיתעלם-והתופעה הזאת תעלם. (ל''ת)

    שאול, 21/05/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא חושב שיש חולק על כך שנטשה עיתונאית מעולה. הבעייה רק (רק) הדיקציה

    עוד שנה הכל, 18/05/06 11:24

    חוצמזה
    הפורמט של הגשה של משפטים קצרים כמו עם קושמרו --רק הבליטה.
    למשל בשבת בבוקר בזמנו (פרח לי שם התוכנית-מאד אהבתי) זה בכלל לא הפריע.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נטשה נפלאה, בושה לחברה הישראלית

    לילך, 16/05/06 07:28

    על הגזענות המגעילה והשמחה לאיד שיוצאת מפיותיהם של המגיבים למיניהם. אני לא מבינה למה אנשים מתעסקים בדברים תפלים כמו מבטא, מראה או רכילות זולה ולא מתמקדים בעיקר שהוא שבאמת צריך יותר נשים אינטיליגנטיות ובעלות דעות חזקות ומוצקות שלא מפחדות להביע את עמדתן. צר לי על הורדת התוכנית, את באמת מוכשרת וכולי תקווה שתמשיכי לפרוח.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זו היא שענתה או מישהו מסתלבט עלינו ?

    בני, 14/05/06 23:29

    בכול מקרה לא ראיתי אף תוכנית שלה, שעה מקודמת מידי..
    איזה מבטא יש לה ?
    יש מגישה מאוד יפה מערוץ 9 שריאיינו אותה לקראת הבחירות, כמעט ללא מבטא, ממש מדהים.
    בכול מקרה נטשה דווקא חמודה ושיהיה לה בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הבלוג העברי

    דנה, 14/05/06 16:32

    נכנסתי עכשיו לבלוג העברי של נטשה ואין שם מעט מאוד תגובות.מעניין לאן נעלמו כל הטוקבקיסטים,שכתבו 300 תגובות על כל כתבה על נטשה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא כולם גזענים, והמבטא שלך נשמע ואינו ישראלי, אבל גם כלל אינו רוסי

    זאת האמת, 14/05/06 16:06

    זה נכון שיש לך מבטא זר שלא נוח להרבה אנשים, אבל:
    א') זה לא מבטא רוסי

    ב') לא כל האנשים האלה גזענים. הם פשוט רגילים לשמוע עברית נטו, ואין בזה פסול הרי גם האמריקנים שומעים אנגלית נטו והם לא יקבלו ישראלי עם מבטא אנגלי לא מדויק לאולפני הטלוויזיה. עם מראה ישראלי/יפני/כושי - זה כן, אבל לא עם מבטא אחר.

    ג) את בעלת מראה יפה וכותבת נהדר, אין לך מה להיעלב. אולי באמת אנשים מרגישים כך, וזה לא מתוך גזענות (אם כי יש ביניהם גם גזענים) אלא מכוח ההרגל של 58 שנה של עברית נטו, בלי מבטא ''זר'' כביכול.

    ושוב, אל תיעלבי! את עיתונאית מוכשרת! נהניתי מאוד לקרוא אותך בידיעות ובוואי-נט. יש גם מגישות בעלות עברית אקסטרה בסדר שלא יודעות לכתוב שורה אחת בעברית כמו שאת יודעת, אז מה? יש לי ידיד שכותב -נפלא- בעיתון, אבל כשהתקשרו אליו מהרדיו מיד חזרו בהם כי יש לו קול שלא מתאים. זה לא עושה אותו פחות מוכשר, הוא אחד הנהדרים ביותר - כותב נפלא, עורך נהדר, ואין שום קשר לגזענות.

    לסיכום הקשקשת, זה נכון שיש גזענים, אבל לא כולם כאלה. לא ראיתי אותך בטלוויזיה, אבל שמעתי אנשים שאומרים שזה לא אידיאלי. אז מה? את כותבת מעולה, וטוב שאת עיתונאית. תמשיכי ואל תישברי. בעצם, בטוח שלא תישברי, את נראית אישה חזקה מאוד. בהצלחה, נטשה.

    מי ייתן ותזכי לקרב לבבות בתוך עם ישראל. העולים היהודים מרוסיה מעולים בעיניי (רובם), וטוב מאוד שבאתם הביתה, לישראל. ייקח לנו קצת זמן להשתלב זה עם זה, אבל אסור להתייאש.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ל-9

    סיגל, 14/05/06 09:55

    ריגשת אותי! הלוואי שנטשה תצליח.
    אתה מיצג בדיוק את מה שאני חושבת.
    טוב לדעת שעוד נישארו שפויים בסביבה.
    רק שאלה אחת- האם זה שמך האמיתי או שאתה פשוט יודע מי זה חיים וייס האמיתי הלוא הוא ג'ין סימונס!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    להיות מזוהה עם טלי פחימה זה רק לזכותך

    חגית, 14/05/06 09:26

    לא הופתע אם הצטלמה עם זכריה זביידי ותמכה במאבק לשחרר את טלי פחימה אין לך מה להסתיר להפך.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לנטשה היקרה

    טל, 14/05/06 07:09

    הורי עלו מאודסה ב73 ולא יודע למה אבל גם הם וגם אני מרגישים נבדלים מהעלייה הנוכחית אמנם הם קונים במעדניות הרוסיות מדברים עם חבריהם ברוסית גם אחותי ואני דוברי רוסית בסיסית... (עם מבטא קשוח)
    נולדתי בארץ ומה שמפריע לי זה הבדלנות הרוסית שהיא נורא דומה לבדלנות של התרמילאים הישראלים באשר הם אשר מנסים בכח להאחז במוצאם ולכן הגזענות הכי בסיסית מהאנשים הכי נמוכים יוצאת כמישהי ''משלכם'' מופיעה בטלויזיה ''שלנו''
    מה לעשות החברה הישראלית לא הומוגנית אבל את חייבת לסמוך על הרובד שכן מסוגל להפריד בין גזענות לבין מקצועיות
    רק אל תתיאשי מעולם התקשורת
    למרות המבטא והטיפשים שמשווים בין המבטא לסטיגמות הנפוצות על ''רוסייה'' ועוד בלונדינית נוסף על הכל
    מקווה שתשאבי מזה לפחות קצת עידוד
    ובהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ל-9

    רמי, 14/05/06 03:58

    מסכים איתך

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נטשה, תשמעי:

    גיא, 14/05/06 03:55

    always look on the bright side of life. אם הדבר הכי ''רע'' שאפשר להגיד עלייך הוא שיש לך מבטא מעט כבד - קבלי זאת כמחמאה. זה לא אומר שאת לא בסדר, זה אומר שהישראלים יותר לאומניים וגזענים ממה שהם היו רוצים לחשוב על עצמם, אבל האמת שככה אנשים תמיד היו וכנראה גם יהיו.

    את צריכה לדעת להתייחס בבוז לטוקבקים לא עניינים. את יודעת מה את שווה, מי שהיה ראוי מספיק בשביל להקשיב למה שאת אומרת ולא להתייחס רק למבטא יודע גם מה את שווה, וזה מה שחשוב. ובאמת, הדבר הכי שלילי עלייך שאפשר להגיד זה המבטא, אז באמת שזה אומר שאת בסדר, כי בטוקבקים אנשים יוצאים מכלם לפעמים בשביל להשמיץ ולפגוע כמה שיותר. ככה זה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נטשה

    רון רמה''ש, 14/05/06 00:43

    ראיתי אותך רק 5 דקות בטי.וי אבל די התרשמתי מהיכולת שלך ליצור קשר אישי עם המרואיינית ושאול שאלות אינטלגנטיות בצורה שגם התשובה עליהן תהיה אינטלגנטית. זה האינפוט מכמה דקות של צפיה.
    לעומת זאת באינטרנט, ששם יש לי יותר זמן להשקיע בין מייל למייל ( : ) ), ראיתי שאת מככבת.. מושכת הרבה אש
    פעם מישהו אמר שמה שחשוב שלא משנה באיזה הקשר, חשוב שהשם שלו יאויית היטב. אז מאייתים את השם שלך היטב
    פתחי עור עבה, והיזהרי מהנשמות הטובות בתקשורת, מהמין הנשי, שרק מקנאות ומייחלות. מאחל לך הצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השאלה היא: מי נטש - ליאור או נטשה? (די, אל תיעלבי, סתם הומור) (ל''ת)

    נטשה, גוד לאק, 14/05/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לנטשה היקרה,

    ישראלי, 14/05/06 00:10

    אני מאוד התאכזבתי לשמוע שעזבת את חדשות 2, אני בטוח שתצליחי בכל מה שתעשי - ואני מאחל לך בהצלחה...

    ועכשיו לנקודה - אני חושב שאת המגישת חדשות הכי מקסימה שאי פעם הייתה בערוץ 2... דוגרי, בשבילי את מייצגת את הישראליות האמיתית, כי בסך הכל כולנו בני עולים, אם מלפני שנה, או 5 שנים, או 30 שנה... כולנו מהגרים, וחבל שעדיין יש גזענות בחברה שלנו - אני באמת מאחל לך בהצלחה מכל הלב בכל מה שתבחרי לעשות... ואני מקווה שלא לקחת קשה מידי את הגזענים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    Natasha:

    Boris, 13/05/06 23:57

    Why do you even bother to answer all those people?
    They're not worth your time
    Wish you my best regards, you are awesome.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    על הרוסי המצוי

    מרוסי באהבה, 13/05/06 23:56

    הרוסי המצוי בישראל חי עם הלב לרוסיה!

    הכל פה סובב אותנו מזכיר לי את רוסיה!

    אני מאוהב בבלונדיניות הסלביות
    והמראה הסלאבי האידיאלי (נאטשה היא לא בהכרח בהגדרה הזאת אבל קרובה יותר מרוב הרוסים בישראל, בכאילו)

    רוב הרוסים בישראל הם אוקראינים למעשה, כי רוסיה היא מדינה מפותחת בהרבה מכל מדינות חבר העמים לשעבר (חוץ מהמדינות הבלטיות) עדיף לנו להיקרא רוסים ולא אוקראינים, אני חושב שמוזגוביה היא אוקראינית גם... (יש לה מראה כזה, כפרי...)

    התוכניות מרוסיה!
    האנשים מרוסיה!
    האהבה מרוסיה!
    המוזיקה מרוסיה!
    בהשמע ההמנון הרוסי אני מיד קם ושם את היד על הלב ;-)
    האוכל מרוסיה!
    חשוב לי לשמוע חדשות מרוסיה ואני מעביר מיד לערוץ בו מופיע הדיקטטור פוטין!

    ותבינו אנחנו לא לבד אותו הדבר קורה גם בארה''ב עם חצי מיליון יהודים דוברי רוסית ועוד כ-5 מיליון רוסים (סלאביים) כולם מתעניינים ושומעים RTVI או ערוצים אחרים...

    ולא! לי מאד נוחה הזהות הרוסית-ישראלית, למרות שכולם אצלי במשפחה יהודים ורגלי מעולם לא דרכה על אדמת רוסיה... לו הייתי פוגש בחו''ל רוסי או ישראלי מיד הייתי ניגש לרוסי ואחר כך לאשכנזי הישראלי!

    רוסיה תשאר איתנו עוד הרבה מאד זמן!

    גם נכדי, בישראל ידברו ברוסית... :-)
    אני אדרוש את זה מהם!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      KMD, 22/05/06 00:15

      נדיר לפגוש בתגובה שאני מסכים על כל מילה. כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    היא מלאה ברגשי נחיתות

    פרויד, 13/05/06 21:42

    לא ציפיתי לתגובה כזאת ממנה היא רק מצדיקה את המהלך להוריד אותה מהמרקע.

    לא יכולה לקבל ביקורת גם אם קצת ארסית עדין את צריכה ללמוד לסנן ולקרוא באמת את מה שחשוב.
    ומה שחשוב הוא לא שאת ממוצא רוסי 15 שנים בארץ עם מבטא ממדינה שלא קיימת על המפה אלא שכל קשר בינך לבין טלוויזיה הוא מקרי בהחלט... הבלונד לא מספיק כבר היום כדי להיות מגישת חדשות התנהגת בצורה אנטיפטית ומתנשאת כאילו את יודעת יותר טוב מאחרים.. אבל מה שצרם בעיקר זה העברית שלך והמבטא האיום ונורא שהוא בכלל לא רוסי אז מה הקטע שלך.

    אני חושב שאת בן אדם מזויף ולא אמיתי חסרת כנות בסיסית ומסתתרת מאחורי מסכה שנזרקה למים העמוקים ולא הצליחה להתמודד, נכשלה ועכשיו מטיחה רפש ואשמה לכל עבר כאילו מישהו אשם... כאשר האשם היחידי בעניין הוא את בעצמך, קיבלת הזדמנות ופישלת בגדול אז מה את מאשימה טוקבקים כאילו הם אשמים במבטא שלך ובהתנהגות הארוגנטית שלך...

    הגב לתגובה זו

    • שמעתי. עכשיו אולי תהיה גבר ותזדהה? (ל''ת)

      נטשה מוזגוביה, 13/05/06 22:31

      הגב לתגובה זו

      • לנטשה היקרה

        d ilan-the one, 13/05/06 23:25

        עקבתי מעט אחר עבודתך בשנים האחרונות. לדעתי את חכמה,שנונה,מקצוענית ויפהפיה. (לא שזה קשור לעניין, אולי בעצם כן, זה קצת מנקר עיניים לכל המדוזות שמגיבות מהכורסה עם בירה ביד).

        יחד עם זאת-מעט מהתגובות שלך קצת אמוציונליות ותקיפות, כנראה שאת רגישה ''מדי''.

        מה זה משנה מי כתב את התגובה הארסית? ואם יציין את שמו? לא רלבנטי. הוא ימשיך לנסח טוקבקים מגעילים ואת תמשיכי להתקדם ולהצליח.

        לצערי לא צפיתי בתוכניתך. השעה לא כל כך מסתדרת עם העבודה..

        נכון שיש הרבה אנשים קנאים/צרי אופקים/שונאים את ה-''שונה'' בארץ הזו (לא שאני מחדש לך משהו). אבל יש גם הרבה שאוהבים ומעריכים אותך.

        את נהדרת.
        בהצלחה.

        הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך

      סי, 13/05/06 22:35

      היא ברגשי נחיתות, אז מה המדינה של המבטא שלה לא נמצא על המפה, והשפה שלה לא משהו, והיא אפילו לפעמים נכנסת לדברי האחר ולא נותנת לסיים לדבר, זה אומר שהיא בנאדם מזויף?
      מאיפה אתה ידע אם זה מזויף?
      לדעתי, נטשה חמודה ומצליחה בתור עיתונאית, ''ולכם'' כואב שמשהי שהיא ''בלונדינית עם עיניים כחולות'' מצליחה!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה לא העם שלא אוהב אותך - אלו הצעקנים....

    דן, 13/05/06 21:26

    אלו שעושים הרבה רעש...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נטשה את פשוט ברמה גבוהה מידי בשביל הישראלי

    רועי, 13/05/06 21:23

    המצוי

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זו דעתי!

    יאיר, 13/05/06 21:20

    קשה לי להאזין לנטאשה בגלל שיש לה מבטא שלא נעים לי לשמוע.
    אין לי שום דבר נגד רוסים או כל עולה חדש מכל מדינה שהיא, להיפך יבורכו העולים, אבל זה צורם ולא נעים, נטאשה לא צריכה להיעלב אלא פשוט להבין.
    איני חושב שאני אדם רדוד או שאני לא פתוח לאנשים שונים\תרבויות שונות...זה פשוט מה שאני מרגיש ואם מתעוררות בי תחושות לא נעימות למשע קולה, אין שום סיבה שאני אתבייש בזה

    הגב לתגובה זו

    • גם זו דעתי (ל''ת)

      אבי, 15/05/06 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חמודה, הנטאשה. רשימת החברים שלה עדיין פתוחה להרשמה? (ל''ת)

    איתי, 13/05/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה היא לא מעברתת את השם?

    אין לי, 13/05/06 20:56

    איך בכלל הוגים את מוזגוביה ?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק אל תיכנעי לברוני התקשורת

    יוני, 13/05/06 20:46

    נטשה תישארי מקסימה כמו שאת ורק אל תיכנעי לתכתיבי אופנה של הקולגות להיות שמאלנית בכל מחיר. תלכי לפי האמת הפנימית שלך ואל תפחדי לשחות נגד הזרם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טוקבק זבל זה טוקבק זבל.לא יותר ולא פחות.

    סה''כ -כן לעניין, 13/05/06 20:27

    אם הרוב זבל- אין במגיבים שיעשו ''סדר'' שהזבל יבינו שהם לא רצויים!
    לא ראיתי בקשר לנטשה.
    נטשה עצמה עיתונאית אינטיליגנטית ומעניינת-
    מגיעה לה תוכנית משל עצמה !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עד מתי יעלוזו גברים בשבילך (ל''ת)

    נטשה שלי, 13/05/06 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נטשה את מקסימה ושימותו הקנאים (ל''ת)

    עורך בכיר, 13/05/06 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תגובה ישירה לנטשה

    סתם אחד, 13/05/06 18:48

    את צודקת בהרבה דברים, את חכמה, יפה ומוכשרת ובוודאי לא מגיע לך אליהום שכזה.

    א ב ל

    למה את לא מסוגלת לקבל את האפשרות שיש גם ביקורת מצודקת שאינה נובעת מהמבטא או מהמוצא.

    מבלי להיכנס לפרטים פשוט תקחי בחשבון שיש גם דברים נכונים מסויימים בביקורת.

    וזו הביקורת החשובה באמת - את לא פתוחה לביקורת כלל ולכן הבאת על עצמך התלהמות שכזו.


    הגב לתגובה זו

    • תגובה ישירה ל''סתם אחד''.

      נטשה מוזגוביה, 13/05/06 21:42

      לביקורת עניינית אני מתייחסת בתשומת לב רבה ובדיוק מסיבה זו כשבהתחלה התלוננו על הדיקציה שלי, הלכתי לשיעורי דיקציה.
      לא זו הנקודה - זו שאלה של ניסוח הביקורת.
      אם יש לך מה להגיד, למה אתה ''סתם אחד''? אני מכבדת אותך ומציגה את עצמי - ואילו אתה מסתתר מאחורי אותה האלמוניות שגורעת מערך של תגובתך.
      האכזבה שלי לא היתה מסתם ביקורת אלמונית - אלא מאותם מכתבי נאצה שקיבלתי כמעט מדי בוקר - ''שתיפלי בדרך לאיזה בור ולא תגיעי לשידור וכל הקהילה המסריחה שלכם תישרף, הרסתם לנו את המדינה'' - עם כל המאמץ לראות בזה ביקורת בונה, אני קצת מתקשה לעמוד במשימה.
      באשר להתלהמות והסיבה שאתה ציינת - הרשה לי להציג גרסה נוספת? במחקר של הרשות השניה, נדמה לי, שנעשה לפני כשנתיים בחנו בין השאר ייצוג של מיעוטים בפריים-טיים בערוצים המסחריים. נעזוב כרגע מגזרים אחרים, חשובים לא פחות - אך העולים ספציפית הופיעו שם בפחות מ-5% מהאייטמים, רובם - בהקשר שלילי (אלימות, סמים וכד'). פרשנים מהמגזר בפריים-טיים בערוצים הישראלים? ''שילכו לערוץ 9''.
      אנה ארונוב ואחרים קצת שיפרו את המצב - אבל עדיין במשבצת הבידור.
      ובנקודה די עגומה של ייצוג המגזר זה ומגזרים אחרים הגעתי לתוכנית החדשות. לקוות שהצופים שהורגלו במשך שנים לליהוק מאוד מסוים יקבלו אותי בזרועות פתוחות? הצחקת אותי.
      גם אני לא מושלמת באופן כללי ואולי בחדשות בפרט, אבל מכאן ועד הערות נוסח ''מקומך בסופר ולא בטלוויזיה'' או ''למכון ליווי היית מתאימה יותר'' - נראה לי שהשביל מתפתל גם דרך אי אילו סטראוטיפים.
      מצד אחד מטיחים בקהילה הזאת אשמה שהם מסתגרים בגטאות - ומצד שני, כשאני נפגשת עם קבוצת צעירים עולים שרוצים להיות אנשי תקשורת, הם אומרים לי: ''עשית את זה, ומה השגת? הצופים אומרים שאת צריכה ללכת לערוץ הרוסי''.
      בקיצור, אחרי כל ההקדמה הארוכה הזאת אני חוזרת לאותה הנקודה בדיוק בקשר לטוקבקים - לי אישית חבל שכלי שיכול היה לתרום להתפתחות דיונים מעניינים הפך לביצה של התחשבנות, ארסיות ובעיקר ריקנות. חבל, כי יש פוטנציאל למשהו חיובי, ענייני ומעניין הרבה יותר.
      שיהיה לך ערב מצויין,
      נטשה.

      הגב לתגובה זו

      • לנטשה היקרה

        שמעון, 14/05/06 06:47

        אני ישראלי יליד הארץ ממוצא אשכנזי, ידוע שבין מהגרים שמגיעים למדינה חדשה לבין התושבים הקבועים נוצרים לפעמים מתחים מסיבות שונות, אבל אני נדהם ומצטער לקרוא את כמות השנאה והרוע שנחשפת אליהם. לרוב זה נובע מקינאה של אוכלוסיות מסוימות בעם שיודעים שהעולים מרוסיה הרבה יותר מוכשרים, יותר חכמים וחרוצים מהם {ולפי דעתי גם הרבה יותר יפים (: }. יש כאלה שאיבדו מקום עבודה עבור עולה חדש, או שעצם נוכחותם של עובדים חדשים יותר מוכשרים מהם ואם מוטיבציה יותר גדולה מאלצת אותם להתאמץ יותר, ומקטינה את הרגשת הביטחון הקיומי שלהם.
        כמובן שקימת גם שנאה של הזר או השונה שקיים בכל המין האנושי מאז ומתמיד, וכן שנאה של דתיים קיצוניים.
        למרות הכל הרוב המכריעה בעם שמח מאד על העליה הרוסית, ויודע להעריך את תרומתם העצומה למדע,לביטחון, לכלכלה וכו, אני זוכר מאז שהייתי ילד את המאמצים שעשתה ממשלת ישראל כדי לאפשר ליהודי ברית המועצות לעלות לארץ, והלואי והיו עוד כמה מיליוני עולים מרוסיה.
        באופן אישי אני מאד מצטער שהפסיקו את התוכנית שלך למרות שלפעמים היה לי קשה מאד להתרכז בתוכן הדברים כאשר דיברת
        וזה בהחלט לא היה בגלל המבטא (: .........
        בכל אופן אני בטוח שעוד יהיו לך תוכניות טלויזיה אחרות אם תרצי, ואני מאחל לך שתצליחי בכל מעשיך ותהיה מאושרת.
        ביי
        שמעון

        הגב לתגובה זו

      • בתגובה לתגובתך

        סתם אחד, 14/05/06 08:17

        שלום נטשה,

        ראשית תודה על תגובתך המפורטת והעניינית.

        שנית, לא כתבתי את שמי כי ממש אין בכך כל חשיבות. אינני עובד בתקשורת או בתעשיות הקרובות לכך, לכן אין ממש חשיבות לשמי שאינו מעלה או מוריד מערך התשובה. בעיקרון אני מסכים שלאונונימיות המעושה באינטרנט צדדים שליליים.

        מעבר לכך לגופו של עניין ולגופה של תגובתך אני חייב לציין שאני פשוט מסכים עם כל מילה שאמרת.

        התגובות השונות שקיבלת (כמו אלו שהבאת בתגובתך) פשוט מחליאות אותי ומהן עלייך פשוט להתעלם (קל לאמר קשה לבצע כמובן). אלו לטעמי נובעות מקנאה, רעות לב וגזענות מהסוג הפשוט ביותר.

        אני מסכים עם הניתוח שלך בנוגע לתרומת התקשורת לבעיה. התקשורת מציגה בצורה מעוותת את המציאות לא רק בנוגע לעולים אלא בנוגע לנושאים רבים אחרים. אין ביטוי לחלקים רבים אחרים בעשייה של הציבור הרחב ולצערי כאשר יש כל הזדמנות לציבור מסיבות כאלו או אחרות (מוצדקות או שלו מוצדקות) לחבוט בתקשורת, הציבור עושה זאת בהתלהבות רבה. במקרה זה לדעתי היית קורבן כפול.

        אסכם שייתכן שמקומך הטבעי אינו בחדשות, אך לטעמי דווקא אין בכך כל רע משום שאת פשוט טובה מידי בכדי להיות שם.

        בהצלחה מכל הלב.

        הגב לתגובה זו

      • נטשה, אני מהופנט מהרצינות והכנות שלך

        אבירם ירדן, 14/05/06 14:22

        כל הכבוד על שלא המעטת בערך הטוקבקים וכיבדת אותנו בתגובתך.

        הגב לתגובה זו

      • לנטשה היקרה, את חייבת לקרא

        רמי, 19/05/06 00:59

        אל תקחי את העם הטיפש הזה ברצינות וללב, אני ישראלי שנולד כאן בארץ ומרגיש שהחוסר פירגון פה גובל בשטניות, את לא צריכה לקשר את הרוע שמופנה כלפיך לגזענות, יש פה מן טבע כזה של ישראלים של שמחה לאיד, אנשים פה רוצים לראות סבל, פיגועים, אבטלה, עוני ועוד.

        אם היינו עם חכם, אנשים פה היו מנסים לתקן, לתקן את העוול הנוראי שהממשלה עושה לעניים ולרעבים, לפנסיונרים ובכלל לשכבות החלשות.
        אבל לא, כנראה שיש פה איזה סיפוק מסבלו של השני.

        אני לא מתכוון להחמיא לך כאן כי אני בטוח שאת יודעת מה את שווה, רק עצה לי אלייך, אל תקחי את הטימטום של המדינה הזו באופן אישי, זה רק יהרוס לך, תתעלמי ותתקדמי, שימי פס על כולם.

        בהצלחה.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אל נטשה היקרה.......

    איש, 13/05/06 16:28

    נטשה,
    קודם כל המבטא שלך לא מפריע לי בכלל . מה שמפריע לי בכתבה הזו היא שזה מאוד בולט שאת לא גדלת על ברכיה של דמוקרטיה אלא על קומוניזם מצחין ומכוער, ואין לך גם הוויה דמוקרטית או תפיסת עולם דמוקרטית.
    הטוקבקים האנונימיים הם תוצאה של דמוקרטיה וחופש ביטוי, שלך, קשה מאוד להתרגל. אז אני מבקש ממך קודם כל .: יתכן והתעוררו בך געגועים גדולים לקומוניזם , אבל את הגעגועים האלה תשאירי שם ואל תנסי להפוך את ישראל לקומוניסטית . תתרגלי, בדמוקרטיה זה עובד אחרת ולאנשים יש חופש ביטוי בלי איזה, ק.ג.ב. שמקשיב לכל מילה שהם אומרים. אז במקום זה, תהיי ישראלית , תקבלי את הדברים החיוביים והשליליים של הדמוקרטיה הישראלית, ותאמצי אותם.
    חוץ מזה אני חושב שיש לך פוטנציאל גדול מאוד בטלויזיה , את לא טיפשה בכלל . ויש לך יכולות גדולות מאוד. המבטא לא כל כך מפריע לי , רק תנסי להיות נטשה ולא מישהו אחר (ואני מדבר כישראלי צבר).

    הגב לתגובה זו

    • אל תקפוץ אל המסקנות, ''איש''.

      נטשה מוזגוביה, 13/05/06 21:54

      שלום גם לך.
      אני מניחה שמשיקולי עריכה נשמט איפשהו המשפט שחזרתי עליו, נדמה לי, יותר מפעם אחת בשיחה הזו - שאני לא מטיפה לצנזורה ולא מציעה ''לתבוע טוקבקיסטים'' - אלא שהדברים פוגעים - לדוגמא, ברגע שכתב כלשהו שלא בוחל בטוקבקים כמקור - זה עלול להפוך לבעייתי.
      כל טכנולוגיה חדשה עוברת מבחנים ונסיונות. האינטרנט היה זירה חופשית ואיש לא התלונן במיוחד - עד שהופיעו, לדוגמא, אתרי פורנו עם תמונות ילדים - או אתרים אנטישמיים.
      אני מקווה שאין לך בעיה עם זה שמישהו מנסה ליצור בקרה על דברים כאלה, לא?
      ברגע שטוקבקים הופכים לאנונימיים, והעורך לא נראה מעורב - הם הופכים למושא לתמרון (''טוקבקיסטים בתשלום'', אל תגיד לי שהתופעה אינה מוכרת לך) וסתם אנשים שבא להם להתחשבן עם מישהו.
      אני דווקא בעד השמעת דעות, אחרת לא הייתי טורחת להגיב לעוד איש אלמוני.
      אני רוצה שהזירה הזאת תניב דיון מעניין ובעל ערך, זה הכל, ותפגע בכמה שפחות אנשים על לא עוול בכפם - כמעט כל מי שנכתב עליו אי פעם משהו במדור שיש בו אפשרות למשוב - נפגע. אין סיבה להוציא שם רע לטוקבקיסטים באשר הם - הרי כבר היום יותר מדי אנשים אומרים: ''אינטרנט? מי כותב את התגובות האלה? דבילים שאין להם מה לעשות בחיים'' .
      מקווה שהבהרתי את עצמי.
      כל טוב,
      נטשה.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לך!

        דורון אורן, 14/05/06 14:24

        כל כל מילה ואות שחלקת איתנו. זה לא עניין של מה בכך ויפה שאינך מזלזלת.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ליאור שליין

    משחק, 13/05/06 13:34

    הוא לא בדיוק 100 אחוז אנונימי

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האינטרנט

    מה יהיה, 13/05/06 13:34

    זה זכר או נקבה? נראה שמוטב להחליט.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להדיח את המדיחים

    אוהבת, 13/05/06 12:21

    ומיד. [קצת אחריי שנדיח את הטוקבקיסטים המרושעים, בעצם]

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה התמונה עם שליין?

    טל, 13/05/06 08:43

    כשהם יצאו, הוא בכלל עוד לא היה בטלוויזיה, היה לו מדור ב''ידיעות אחרונות''.

    הגב לתגובה זו

    • מכיוון שהוא הדבר הכי מעניין פה. סתם, נו. בהצלחה נטשה (ל''ת)

      אלכס, 14/05/06 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לנטשה

    חיים, 13/05/06 07:22

    אני יודע שאת קוראת את כל הטוקבקים.
    אני רק יכול לתאר לי מה זה עושה לך-הרפש שהושלך לכיוונך מצד כל מי שיש לו גישה למחשב-היה בלתי נסבל.
    אין לי מה לאמר לך מלבד לחזק את ידייך ונסות לדבר אל ליבך בזה שיש אלפים בחוץ שבתוך תוכם מבקשים ממך סליחה על כל בן זונה כזה שבחיים לא היה אומר לך את זה פנים מול פנים אלא מתחבא מאחורי המקלדת המגעילה שלו שיורקת שינאה וגזענות לכל מקום אפשרי. צר לי.
    האמיני לי-ואני מבקש בכל לשון של בקשה שתאמיני-כי יש כאלה שיודעים בדיוק מי את ומה את-שמודעים לאינטלגנציה האינסופית שלך,לשנינות ולתרומה העיתונאית שלך לתקשורת הישראלית.
    אנחנו,השפויים,צופים לך עוד דרך ארוכה כי ככה זה-בתחילה יש פחד מכל מה ששונה,אחרי תקופת צינון נותנים לזה צ'אנס ובסוף מעריצים אותו הערצה עיוורת-כך נוהג הישראלי הממוצע וכך תיראי שיקרה גם איתך-זה עניין של זמן עד שאת חוזרת לטולוויזיה! נכון,את לא יכולה לחשוב על זה עכשיו ונכון-את רק רוצה להירגע מהמדיום הזה וכמה שיותר מהר אבל חכי...ימים יגידו!
    בסופו של דבר לפחות למדת כמה דברים על עצמך,על הסביבה הגזענית בה את חיה ועל המדיום הקשוח הזה שניקרא טלויזיה -בו אין הזדמנות שנייה:טעות אחת ואת עומדת מול כיתת יורים-והם לא מהססים-הם יורים!!
    זה הכל....אני מאד מקווה שתקחי את כל העניין בפרופורציות הראויות לו ולא תתני לשום מניאק קטן לפגוע בדרייב שלך כי יש הרבה אנשים שעוקבים אחרייך,מאמינים בך ויודעים בדיוק!! מה הערך שלך לתקשורת הישראלית. בהצלחה
    חיים וויס

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! תגובה מדהימה

      אדיר אברמוביץ', 13/05/06 12:20

      תומך ומסכים עם כל מילה

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בהחלט וניסחת יפה מאוד. (ל''ת)

      רועי, 13/05/06 19:37

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      שמעון, 14/05/06 05:35

      הגב לתגובה זו

    • הגזענות העלובה

      אורי, 14/05/06 10:53

      של אלה שגרמו לך לעזוב את המסך, יקבלו אותך בתוכנית טובה יותר ומרכזית יותר.

      הופעתך נתנה תקווה שאולי אולי הפכנו סוף סוף למדינה שבה כל אחד יכול לומר אני ישראלי, כל אחד והגוון שלו. אך הפחדנים, הגזענים וסתם אנשים שאולי לא מבינים עד כמה חשוב היה לשמוע את המבטא שלך, עצרו אותך. אבל את תנצחי- בשבילם ובשבילנו

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אחלה ספיישל רוגלה

    צ'ראלי, 12/05/06 21:25

    בחירה טובה מאוד

    הגב לתגובה זו

    • מסכים! (ל''ת)

      מסכים, 13/05/06 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דברי טעם

    טופן, 12/05/06 21:22

    אמרה המוזגוביה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם יפה וגם אופה (ל''ת)

    צ'יבורשקה, 12/05/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מוזגוביה מוכשרת יפה וחתיכה

    תומר, 12/05/06 20:09

    ועשו לה עוול

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תראו! בתמונה שלה עם קובי אריאלי רואים גם את

    מצחיק, 12/05/06 20:05

    אשטון קוצ'ר עומד בינהם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הוא

      77, 12/05/06 21:20

      לדעתי

      הגב לתגובה זו

      • זה הוא זה הוא

        קובי, 12/05/06 23:40

        זה הוא זה הוא
        זהו זה

        הנה גם דמי מור שם מתחת לזקן של קובי

        הגב לתגובה זו

        • מצחיקים אתם

          מגיב, 13/05/06 12:20

          בטח שזה הוא

          הגב לתגובה זו

          • זה האח של נטשה. (ל''ת)

            רוני, 13/05/06 14:24

            הגב לתגובה זו

            • חתיך

              וואלה?, 13/05/06 20:44

              האח

              הגב לתגובה זו

            • חבר שלה!

              מאיה, 13/05/06 21:36

              זה בכלל חבר שלה!!!

              הגב לתגובה זו

            • זה ביכלל הרס''ר גאלאזאן!!!!

              פוליאן, 14/05/06 01:20

              זה הרס''ר גאלאזאן מי סירקין!!!

              או שזה דרשן האיצ'פיאייניק!!!

              הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לנטשה על שלא המעיטה בחשיבות האינטרנט והרשת

    נורן, 12/05/06 20:03

    כמדיום תקשורתי לא פחות חשוב משל העיתונים המודפסים ומהדורות החדשות. דברים לעניין.

    הגב לתגובה זו

    • היא לא מבינה כלום

      נטש נטוש, 12/05/06 21:16

      ברשת

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נטשה מקסימה, כואב הלב על האובדן

    האקר בפונטציה, 12/05/06 19:33

    שבהורדת התוכנית

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תלמדי לדבר ואז תבואי בתלונות (ל''ת)

    אנונימי לגמרה, 12/05/06 19:28

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נוראית

      אויש, 12/05/06 21:16

      ונבובה

      הגב לתגובה זו

      • בלי הבלונד-נטשה לא היתה

        אדום עולה, 13/05/06 20:00

        באירופה הפסיקו מזמן להתרשם מבלונד.

        בישראל זה עדיין אטרקציה

        כנראה יצא ריר , אצל ראשי חטיבת החדשות למראה של נטשה .

        טוב שהיא נכשלה , כי ראשי חטיבת החדשות יצטרכו להשתנות .

        הגב לתגובה זו

        • נטשה לא נכשלה, זו משבצת זמן נוראית

          נו באמת, 13/05/06 20:44

          בדיוק כמו שהיא לא התאימה לקושמרו

          הגב לתגובה זו

        • הבלונד רק תוספת -טלויזיה יושבת עליה בול (ל''ת)

          היא מעולה, חכמה, 13/05/06 20:56

          הגב לתגובה זו

    • בתור מישהו שלא יודע לאיית רצוי שתשתוק (ל''ת)

      אה, שכחתי, 13/05/06 20:39

      הגב לתגובה זו