• 28.

    גלית אבישי מתחרה בג. יפית ומוכרת תווי איכות

    ג. יפית, 04/04/08 08:26

    איזה פרס ואיזה נעליים.... הוגש נגדה בג''ץ על אישומים חמורים בתחום הצרכני

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד (ל''ת)

    יהודית, 14/05/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אנחנו איתך - כל הכבוד (ל''ת)

    אסף, 10/05/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם כן צדיקה... אלק (ל''ת)

    ש, 09/05/06 05:33

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אמון הציבור -קונים בטוח

    ל''ח, 03/05/06 20:10

    חברה לא למטרות רווח - אנו הצרכנים מאמינים לגלית ולארגון אמון הציבור. אני ממליצה מאד לבדוק ''עם מי עושים עסקים'' . אנו הצרכנים נרתם וביחד נשנה את התרבות הצרכנית.

    אני ממליצה לכולנו לגשת לאתר אמון הציבור ולהתלונן. הם עושים עבודה נהדרת

    הגב לתגובה זו

    • את לא מבינה כלום

      דני, 04/05/06 13:19

      חברה שלא למטרות רווח זה לא אומר שהם לא מושכים משכורות.
      והמשכורות כ=גבוהות.
      פשוט בושה. שתכריז שהיא כן למטרות רווח זאת לא בושה להרוויח לצד עבודה טובה ומהימנה.
      לא נראה לי שכך זה באמון הציבור

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה אתם עושים ממנה צדקת גדולה ? היא סידרה לעצמה אחלה ג'וב בעזרת כמה

    לכל הנאיבים, 03/05/06 18:43

    אופורטוניסטים שדחפו מאחורה . תבררו מה המשכורת שלה ומה התנאים שהיא מקבלת ותיווכחו שאין כאן פילנטרופיות או דאגה לזולת חוץ מלעצמה.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך אינם רבים ולמזלנו

      חי, 03/05/06 20:00

      היא אינה מקבלת משכורת - תוכל לבדוק, חברה ללא מטרות רווח,עם אתה באמת מעוניין לדעת.
      ןכמובן כולנו יודעים מדוע אתה עושה זאת...............

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עדיף להיות ממומן ע''י התמ''ת מאשר חברות עסקיות שכביכול בודקים אותם

    ישראל ישראלי, 03/05/06 16:54

    האם אתם באמת חושבים שגלית תוותר על הכנסה של 50,000 מחברה מסחרית רק בגלל שחברה עושקת את הצרכנים?

    נא להתעורר

    הגב לתגובה זו

    • טרם הוכיחה עצמה!

      ג'וני קדחת, 03/05/06 18:53

      שיהיה לה בהצלחה, אומר ג'וני, למה לא. הנה זה מהמיקרו סידר את ג'וני קדחת, וג'וני חם עליו.

      אבל גיברת אבישי עדיין בחיתולים. תנו לה קודם את הכבוד להציג בפני ג'וני קדחת קבלות של אקטיב מעשי.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הם עזרו לי בטיפול בעורך דין שרימה אותי ב-190,000 ש''ח

    זיו תמיר, 03/05/06 14:29

    פניתי לאמון הציבור לאחר שערוך דין שלקח ממני 190,000 ש''ח סירב לספק לי שירות משפטי כלשהו.
    רק אנשי אמון הציבור הצליחו להוציא מאותו עורך דין את גרסתו ובכך איפשרו לי לבסס נגדו תביעת נזיקין.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד חבל שאין הרבה כמוה

    רן, 03/05/06 12:43

    חזקי ואמצי מי יתן ויתווספו אלייך
    גם עתונאים שיתגיסו להלחם בשחיתות של התאגידים הגדולים
    וביחס המשפיל ללקוח הבודד

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אישה מדהימה - סלע איתן כל הכבוד על הפירגון

    אמיר ב, 03/05/06 11:54

    מרענן לגלות שאפשר גם לפרגן לעושים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגידו לא האשימו אותה בשחיתות? (ל''ת)

    שאלת תם, 03/05/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד

    ישי, 03/05/06 11:02

    אילו רק פעם אחת הינו משתתפים ביוזמה אמיתית וכנה למטרה נעלה אז כולנו היינו מבינים שאפשר גם
    אחרת - ולכל הבכיינים אולי כדאי לנסות ולו רק פעם אחת...............

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    משימה חשובה מאד

    עו''ד, 03/05/06 10:58

    הגנת הצרכן הקטן ויצירת ''דיני צרכנות'' מודרניים הם משימה חשובה מאד.

    אני בתור עו''ד אשמח להרתם למשימה - כמות העוולות, השקרים, התחמונים והפרות החוזים שראיתי כעו''ד לא יאמנו...

    אשמח להרתם למשימה החשובה - ניתן לפנות אלי למייל:
    tlv28038@walla.com

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרס מוצדק (ל''ת)

    יונתן אנוך, 03/05/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    היא לא ראויה לפרס

    עומר-בת, 03/05/06 09:13

    היא ניהלה את המועצה לצרכנות בצורה גרועה. היה שם ברדק.פניות לא טופלו,גם אחרי שנים.כל הזמן חיכו שם לאיזה משפטן שיכתוב תשובות והוא אף פעם לא הגיע.מגיע לה פרס על לעשות פרסומת לעצמה בלי לעשות בעצם כלום

    הגב לתגובה זו

    • ניתן להבין

      ברברע, 03/05/06 12:58

      שהיא עשתה ברדק כדי למוטט את האירגון הקודם, ועל חורבותיו לבנות אירגון שראוי לפרס

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אימון הציבור במי.בשופטים נילי פלד.ומוחמד מסרוואה מחדרה

    יואל יום טוב, 03/05/06 07:50

    גלית אבישיי.כנסי לגוגל ורישמי.את שמם של השופטים האלו.הם מבחינתם לא הגיבו לשום כתבה שלי.זה אומר שהם חוששים.ואף אחד לא עושה כלום.איך אפשר להאמין או לא להאמין.כאשר לא ניתן להתלונן עליהם.ולא עושים להם שום דבר והם ממשיכים לשפוט ולפגוע באנשים ישרים.מדובר בשתי תביעות שהגשתי נגד סלקום.ותדיראן.תביעות קטנות בחדרה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אימון הציבור במי.בשופטים נילי פלד.ומוחמד מסרוואה מחדרה

    יואל יום טוב, 03/05/06 07:47

    גלית אבישיי.כנסי לגוגל ורישמי.את שמם של השופטים האלו.הם מבחינתם לא הגיבו לשום כתבה שלי.זה אומר שהם חוששים.ואף אחד לא עושה כלום.איך אפשר להאמין או לא להאמין.כאשר לא ניתן להתלונן עליהם.ולא עושים להם שום דבר והם ממשיכים לשפוט ולפגוע באנשים ישרים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ומי משלם לה על פעילותה? (ל''ת)

    טו, 03/05/06 06:26

    הגב לתגובה זו

    • כמובן לא אתה ואנשים דומים לך

      גלי, 03/05/06 20:44

      כדאי שתדע - היא עדיין לא מקבלת משכורת למרות שפעילות הקמת אמון הציבור החלה כבר קצת יותר משנה

      ומי שממן את אמון הציבור הוא אדם שאכפת לו....התחייב לעשות זאת למשך השנתיים הבאות

      אז תודה לאנשים כמוך.......

      הגב לתגובה זו

      • גלי את מאד נאיבית - נראה לך שהגברת עובדת ללא משכורת?????????? (ל''ת)

        אילנה ג, 07/05/06 05:58

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    לסגור את המועצה לצרכנות

    יפה, 03/05/06 06:13

    בזבוז כספי ציבור המועצה לצרכנות
    בפיקוח התמ''ת עוד ג,ובים
    מיותרים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרס שלא בצדק

    מירב, 03/05/06 01:15

    כלקוחה מאוכזבת מארגון ''אמון הציבור ''שפנתה פעמיים ולא קיבלה מענה לפנייתה עושה רושם שגלית אבישי זוכה לקרדיט שלכם שלא בצדק.

    האם היותה דמות מוכרת ומפורסמת
    מסייע לה ומהווה תנאי לקבלת הפרס???

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תאמינו או לא רק אתמול התקשרו אלי ממשרדה והודיעו לי על טיפול תלונתי

    כל הכבוד לגלית, 03/05/06 01:13

    לגלית אבישי עלי והצליחי את האדם הכי ראוי לקבלת הפרס. רק אתמול התקשרו אלי ממשרדך וביקשו למסור לי על הטיפול בתלונתי נגד חברת הכבלים Yes , לשמחתי הבעיה טופלה ע''י באופן אישי כך שהרבה עבודה לא נשארה לאמון הצבור.
    אך הנכונות שלהם לעזור ולהביא פתרונות ברוכה.
    ברכותי לך גלית אבישי ולכל הצוות.
    חג עצמאות שמח לך ולכל בית ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אמון הציבור- בושה

    שגית, 03/05/06 01:02

    פניתי אליהם לפני חודשיים ולא זכיתי לתגובה.
    הם לא מפרסמים שום תלונה ודרך טיפול אז איך אפשר לדעת כיצד החברות מתפקדוץ
    מעריב, תעשו טובה לפני שאתם בוחרים אנשי שנה , תבדקו את רצינות האירגון.

    הגב לתגובה זו

    • את טועה ובגדול

      חיה, 03/05/06 20:36

      הם טיפלו בשתי תלונות שלי ועשו עבודה נהדרת

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הכי ראויה שיש !!! (ל''ת)

    תומר אשואל, 02/05/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מחזקים אותך... הצלחה שלך היא שלנו (ל''ת)

    נדב, 02/05/06 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הייתי בוחר בה לכנסת במקום הגימלאים (ל''ת)

    שרוני ק., 02/05/06 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד

    רותם, 02/05/06 20:42

    במדינת ישראל צריך שיהיה מישהו שיעשה סדר במה שקורא, הארגון אשר הקמת מתחיל לעשות זאת.
    ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    וחתיכה, בנוסף לכל (ל''ת)

    מקיאוולי, 02/05/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלוואי והיו הרבה אנשים כמו היא (ל''ת)

    רז, 02/05/06 20:16

    הגב לתגובה זו