• 60.

    תגידי לא נמאס לך?

    אבי, 08/05/06 12:15

    מילא העורכים שלך שאין להם בושה לתת לך לערוך מדור כלכלה כשיש ניגוד אינטרסים מובהק כ''כ, ואת זוגתו של אחד מעשירי המדינה.
    את עוד מעזה למתוח ביקורת עלינו הצרכנים?
    עד שסופסוף מתעוררים פה ופועלים נגד רמאים, אז לפתע פתאום מתעורר מצפונך החברתי, כמובן מתוך לכאורה ''דאגה לעובדים'',.
    אבל פיסקה קודם עולה הסיבה האמיתית לדאגה שלך - ה''חוצפה'' שהייתה לתוקפי טיב טעם להפנות חיציהם לבעלים.
    הרי הם אף פעם לא אשמים! אותם אלו שרק פועלים למקסם רווחים בכל מחיר, וכל זאת על חשבון חוקי המדינה וטובת הצרכן.
    הם כמובן לא אשמים בכלום...
    כמה מפתיע לשמוע זאת מאשתו של מר רקנאטי

    מצד שני מה אני מופתע - בטורך הראשון טרחת להזכיר לנו שעלינו לקום כל בוקר ולהודות לאלוהים שעשירי המדינה מואילים בטובם לנשום בכלל את אוויר מדינתנו ולחלוק עימנו את המרחב.
    ''אין חדש תחת השמש''

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא עומד בכלל בסיסי של עיתונות (ל''ת)

    איתי, 07/04/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    yea לני yea... (ל''ת)

    דב, 07/04/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא טיב ולא טעם ממש נפלו התדרדרו

    eli@computerz, 06/04/06 23:44

    לא שווים יותר
    מזלזלים בצרכנים הגזימו

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ואני ממשיך לקנות בטיב טעם

    אורי, 06/04/06 23:21

    אני קונה בטיב טעם לפחות פעם בשבוע.
    נהנה לאכול את בשרים והנקניקים שלהם.
    נהנה מיחס העובדים האדיב.
    ולעומת זאת בודק תאיך תפוגה של מוצרי חלב ביצים ועוד - באופן קבוע.
    ההתנפלות הזו על טיב עעם ממש מיותרת ומשאירה סימני שאלה בקשר לאטיקה המקצועית של מתחריהם הסגורים בשבתות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הטיעון של התחשבות בעובדים דבילי במיוחד

    אבי ש, 06/04/06 10:03

    מכיוון שכח הקנייה קיים, אז אם טיב טעם תיסגר תקום רשת אחרת או תתרחב רשת אחרת שכבר קיימת והעובדים יעבדו שם, אז זה דבילי לחלוטין לטעון שלא צריך לפרסם את הכתבה בגלל התחשבות בעובדים...
    השכירים לא יצאו מופסדים, מי שיפסיד הוא בעל העסק שכנראה (לפי נתוני רווחי הרשת) מרוויח הון.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חוצפה ושחצנות של טיב טעם

    אשר, 06/04/06 00:22

    העובדים של טיב טעם הם נוראים.ביקשתי לקנות נקניק והמוכרת רצתה לחייב אותי גם בעד הקצוות.משהתנגדתי שאלה אז מי יקנה את הקצוות. שלחתי EMAIL תלונה לטיב טעם והם לא טרחו לענות.החוצפה והשחצנות שלהם עברה כל גבול.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טיעון ההתחשבות בעובדים - מצחיק

    רמי, 05/04/06 22:36

    בזמנו כתבת למה יורדים על עשירים, כאשתו של מיליונר (שאגב משפחתו חשודה בשחיתות עם מפעלי המלח ואולמרט ובקרטל המלח).
    שאלת איך ירדו על אריסון כשפיטרה עובדים.

    ובכן, כשהם מפטרים עובדים, זו זכותם. זה משק חופשי. לתת משכורות מינימום ולא לשלם פנסיה? זה מותר לפי חוק, מה לעשות. מי שלא רוצה שלא יעבוד.
    אבל כשהם עושים פשלות, אסור לבקר אותם בגלל העובדים.

    זו צביעות.

    אני סוציאליסט, אני מודה. אבל גם קפיטליזם טוב צריך לעשות עם ביקורת צרכנות. מה יועיל הקפיטליזם אם ימכרו אוכל מקולקל ואנשים לא יוכלו להנות מהיתרונות שעדיין יש לשיטה הדורסנית הזו. בארצות הברית המקום היה ריק אם היו מתגלות שתי פרשיות כאלה.

    יש מושג של קפיטליזם רחום, כלומר קפיטליזם שבו מתייחסים לעובדים ולעניים כבני אדם. את בעד קפיטליזם רחום, כשמרחמים על בעלי העסקים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עוד חכמה , לשבת בבית ולהצליף בנדפק...

    רגיל להידפק, 05/04/06 21:19

    העיקר שתהיה להם פרנסה מילא הלקוח הדפוק
    במדינה מתוקנת הם גם היו חוטפים קנס

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בשר וביצים ומה עוד שאנו לא יודעים - רמאים (ל''ת)

    רפי, 05/04/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    די כבר עם העליהום המטורף הזה!

    ביצה מס 1, 05/04/06 20:34

    זה ממש שובר אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זו כבר פאשלה שניה שלהם

    דנית, 05/04/06 19:42

    ואת יודעת מה??? כן, מגיע להם שירדפו אותם וישימו אותם תחת זכוכית מגדלת. כך יעשה למי שמוכר לנו בשר רקוב!!!!!!
    2,000 עובדים? לא על חשבון הבטן שלי, תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

    • דנית, את צודקת

      שי, 05/04/06 21:30

      נמאס מהזלזול בצרכנים - אנחנו

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם בעלה מוכר יין לטיב טעם ואם הם מוכרים מוצרים מקולקלים והיא עוד

    צרכן נבון, 05/04/06 19:40

    מגינה עליהם הייתי חושד מאוד בכוונות של הכותבת וגם הייתי בודק את איכות היין
    לכאורה נשמע מסריח

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בינינו,היא צודקת לחלוטין

    אבישג השונמית, 05/04/06 19:37

    ולא אתפלא אם גורמים חרדים ודתיים מצטרפים לחינגא בשל שיקולים זרים.די לחכימא ברמיזא ....

    הגב לתגובה זו

    • ביננו משלמים לך לפי שעה.... (ל''ת)

      אוביקטיבית, 05/04/06 20:05

      הגב לתגובה זו

      • בינינו,צורת הנקבה המתאימה לך היא

        אבישג השונמית, 05/04/06 23:42

        דמיקולָה ! לגופו של ענין אני כותבת מה שאני מרגישה.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    לשיטתה של הכותבת מותר להם לעשות

    אבי, 05/04/06 19:33

    לשיטתה של הכותבת יש לרשת או לכל מעסיק אחר לצורך זה חסינות גורפת ומותר להם לעשות הכל - למכור מוצרים מקולקלים/נחותים מבלי ליידע אותנו הצרכנים שאנו מקבלים מוצר לא ראוי - כי הם מעסיקים עובדים וכו', נו באמת, איזה גיבוב של שטויות. אני רוצה לראות את תגובתה של הכותבת לו היתה מקבלת קלקול קיבה ממוצרים שקנתה בחנות מסויימת, האם גם אז היתה מחזיקה בדעתה או יוצאת בשצף קצף על מי שמכר לה? יתרה מזאת,אם הרשת כזאת ''סוציאלית'' היא היתה צריכה לדאוג שבעתיים למלא את תפקידה באמונה ולתת שרות נאות לציבור. במאמר מוסגר אני רוצה להעיר שאני חושב שהכשלים החוזרים ונשנים ב''טיב טעם'' נובעים מהקומבינות של ''העולים החדשים'' שהכותבת כל כך דואגת להם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חגית טועה. מדוע?

    ., 05/04/06 19:30

    כי אחרי הפדיחה שלהם הם היו צריכים להיות יותר טובים בטריות, אבל הם נכשלו בזהף. כמה מגוכחת הסיסמה שלהם על טריות נשמעת עכשיו אחרי 2 פדיחות. טבעי הדבר שיבקרו אותם יותר כדי לבדוק שלא חזרו לסורם. למרבה צערם הם אכן חזרו. מה לעשות? שלא לחשוף? אין ספק שריח אינטרסים צרים כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בית ספר לעיתונות

    אני, 05/04/06 19:09

    תזה גאונית. אסור להעביר ביקורת על טיב טעם, כי היא מפרנסת 2000 משפחות.
    אז מה אמורים לעשות בעיתונות, לא לתקוף אף מפעל או עסק?
    לפי ברונסקי, עדיף למות מסלמונלה מאשר להיות מפוטר.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברונסקי, דודה

    צ', 05/04/06 19:06

    תחליפי תקליט. הטוב והנכון לעכשיו הוא להיכנס בעשירימים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה לא יאומן כמה שהדעות שלך לא לעניין!

    מור, 05/04/06 17:59

    תשמרי אותן לעצמך

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מפנרסת יבואנים

    יונתן, 05/04/06 17:55

    אין לרחם על רשת שיווק שחיה על יבוא כאשר בארץ יש יצרנים רבים וטובים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טיב טעם

    עמנואל, 05/04/06 17:50

    אחרי שכל הקשקשנים האנטי דתיים חייבים להכניס דבר אנטישמיות בכל כתבה, אענה עניינית.
    מה לעשות טיב טעם נפלתם פעם אחת לא יכלתם להיות זהירים לא לפול פעם שניה? כל הבעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעריב פשוט אוכלים את הלב

    גיא, 05/04/06 17:35

    בגלל שהסקופ הוא של ידיעות אחרונות.

    אם הם היו עולים על זה קודם הכתבה הזו לא היתה נכתבת בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אף אחד לא יפוטר.. פשוט יקנה גם אותם בזול. (ל''ת)

    איתי, 05/04/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא דורך יותר בטיב-טעם

    קונה לשעבר, 05/04/06 16:56

    אין ספק שהחשיפה הנוכחית הרבה פחות מדהימה מאשר הבשר המקולקל, ויכול להיות שמקורה בטעות אנוש, ולא בכוונות זדון.
    אבל מכאן ועד לכתב ההגנה שבכתבה המרחק הוא רב: שוב הטעיה של הציבור, שוב מחירת מוצרים שאסור למכור.
    אני אמשיך לקנות, אבל במקומות אחרים, כך שאם חלילה יפוטרו עובדים, בדיוק אותו מספר של עובדים יועסקו אצל המתחרים, כנ''ל לעניין הספקים, כך שהטיעונים האלה הם לא יותר מאשר דמגוגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    וגם את חכמה בדיעבד

    אלי, 05/04/06 16:54

    למה? כי את בעצמך לא עלית על המידע הזה? אם את היית מגלה שזה נעשה בטיב טעם גם את היית רצה לעשות מזה כותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קשה לפרגן, אה? (ל''ת)

    גדי, 05/04/06 16:51

    הגב לתגובה זו

    • עובד בשכר, אה? (ל''ת)

      גבי, 05/04/06 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    עובדי טיב טעם לא באחריות העיתונאי

    שרון, 05/04/06 16:47

    תפקיד העיתונאי לחשוף. יתכן שמוטב היבה לו היה חושף מקומות נוספים, אבל אין בכך לבטל את העובדה שטיב טעם אכן עברו על החוק.

    אם החברה אכן תיסגר, וצריך להיות מאוד נאיבית כדי לחשוב ששטות כזאת - כמעט תעלול יח''צני - תגרום לה להיסגר, תהיה זו אשמת החברה בלבד ולא אשמת העיתונאי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה את מתממת ?

    יפה, 05/04/06 16:30

    מה את מציגה את העובדים המסכנים?
    בעלי הרשת הם לא מסכנים, הם מרויחים הרבה מאוד כסף. שיידאגו שנקבל תמורה עבור הכסף שאנחנו משלמים ושיצ'פרו את העובדים שלהם גם אם הם ירוויחו קצת פחות . .

    הגב לתגובה זו

    • יפה, את צודקת במאה אחוז, הכותבת חצופה (ל''ת)

      דנית, 05/04/06 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    גילוי נאות!!!! בעלה מוכר את יינות רקאנטי בטיב טעם (ל''ת)

    לא ייאמן!, 05/04/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    טיב טעם

    רפול, 05/04/06 16:10

    עזבו את הביצים הכל יןתר יקר ברשת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בושה וחרפה

    מבין עניין, 05/04/06 16:07

    איך את מעיזה להגן על רשת שמספרת סיפורי אלף לילה ולילה ומכרה ללא בושה בכל סניפיה בשר מקולקל ומסריח ואחרי זה מספרת לנו שהיא הקימה יחדת בקרה מיוחדת.על מה את מגינה.בשם העסקת העובדים ניתן לרשת לעבוד עלינו בעיניים.מה זה משנה אם כולם עושים.הרשת בשלבים האלה היתה צריכה להיות יותר צדיקה מהאפיפיור.והיא לא ולכן היא צריכה להענש ואפילו לפשוט את הרגל.
    לעולים אל תדאגי כי הרשת תירכש ולכולם תיהיה תעסוקה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ביצים טריות אבל אסור למכור...

    יוסי, 05/04/06 16:07

    לא ברור לי המשפט הבא:
    ביצים אלה עדיין טריות ומותרות לשימוש, אולם אסור למכור אותן ברשתות השיווק.
    אם אסור למכור אותן אז למה שנאכל אותן?@!?!!?!?

    טמבל מי שקונה בלי לבדוק ולא רק בטיב טעם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שמרחם על אכזרים, סופו שמתאכזר לרחמנים

    יוחנן, 05/04/06 16:06

    בכל מדינה מתוקנת, אחרי מה שקרה עם טיב טעם היה צריך לבוא חרם צרכנים כזה גדול על הרשת שהיה גורם לקריסתה. זה היה מלמד פעם אחת ולתמיד את כל המרכולים למיניהם שסוף רמאי לתלייה. אבל בישראל זה בחיים לא יקרה. למה? רק דוגמא אחת: עורכת של מדור כלכלה עומדת לצד מי שדפק צרכנים, במקום לכסח לו את הצורה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודקת!

    חנה, 05/04/06 15:33

    אני לקוחה (לשעבר) של ''טיב טעם'', כעסתי עליהם מאד עם פרסום פרשת העופות, ועדיין קשה לי לחזור ולקנות בחנות. אך אני סבורה שההתנפלות הנוכחית היא קטנונית,מגמתית ונועדה משום מה להרוס את הרשת.
    האם יתכן שיש לכך קשר לעובדה שחושף השערוריה (האמיתית) של בשר העוף המקולקל הוא גם עורך העיתון ש-YNET הוא אתר האינטרנט שלו?

    הגב לתגובה זו

    • צודקת! (ל''ת)

      חנה השכנה ממול, 05/04/06 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צרת רבים נחמת טיפשים

    אפרת, 05/04/06 15:27

    שיבורך כל עיתונאי שמביא לידיעתינו ליקויים ברשתות מזון. יש הרבה דוגמאות למשפט ''צרת רבים נחמת טיפשים''. והכתבה שלך היא אחת מהן. אז מה אם עוד רשתות מתנהגות ככה. זה עושה את זה בסדר??!! הרי יש הנחייה ברורה ממשרד הבריאות שלא לשווק ביצים לאחר תאריך מסויים. אז שכל רשת שתיתפס עושה זאת - תישא בתוצאות. במיוחד טיב טעם, ששמה לה לדגל את הניקיון והאיכות. הייתי מצפה שאחרי התוכנית של רפי גינת הם יפיקו לקחים. לא למדו, - מגיע להם!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאן הגענו, ''עיתונאים'' מגינים על תאגידים...

    שונאת טפשים, 05/04/06 15:22

    ''טיב טעם'' עבדה על הלקוחות שלה בעיניים ומכרה להם בשר שאינו ראוי למאכל אדם, דבר שממש עלול לסכן חיים, ואת עוד מגינה עליהם? טיפשה, מי נתן לך להיות עורכת מדור כלכלה?

    הגב לתגובה זו

    • מי נתן לה ? תבדוק מי בעלה ותבין (ל''ת)

      אני, 05/04/06 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רשת לא כשרה סופה להעלם (ל''ת)

    יוסי, 05/04/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מהיום אל תגידו ''אתה מנסה לסבן אותי?'' אמרו: ''אתה מנסה לטבל אותי?'' (ל''ת)

    אוף איזה ריח.., 05/04/06 15:14

    הגב לתגובה זו

    • ה פ לת א ו ת י מ צ ח ו ק ! ! ! (ל''ת)

      שנון ומשונן, 05/04/06 17:54

      הגב לתגובה זו

    • חזק! זה צריך להכנס לסלנג!!!

      ., 05/04/06 22:05

      איך לא חשבתי על זה קודם.....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה טיב....ואיזה טעם....צוחקים לכולנו בפנים!!! מעבדה לחיידקים!

    אביחי, 05/04/06 15:12

    מי צריך שפעת עופות כשיש את הדבר הזה שנקרא טיב טעם?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חגית - כל הכבוד!!!!!!!

    talshai, 05/04/06 14:58

    סוף סוף מישהו עלה על ההתנכלות המגמתית בטיב טעם. יישר כוחך!!

    הגב לתגובה זו

    • טיב טעם צריכים להיעלם מהעולם

      חרם, 05/04/06 16:10

      ולשלם על היכולת שלהם להרעיל אותנו רק בשביל כסף, אני קוראת לכולם להחרים את טיב טעם

      הגב לתגובה זו

    • חגית - כל הכבוד!!!!!!!! (ל''ת)

      הנהלת החברה, 05/04/06 20:07

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מר רקנאטי בעלה של הכותבת מוכר את היין שלו בטיב טעם

    אייל, 05/04/06 14:54

    אולי חגית ברונסקי תפסיק בשם העיתון להגן על אינטרסים כלכליים של ''המשפחה''.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין כמה יין הם הולכים לקבל חזרה מהמכירות של החג (ל''ת)

      אודי, 05/04/06 15:17

      הגב לתגובה זו

      • חוצפנית! מה עם גילוי נאות? (ל''ת)

        ליאת, 05/04/06 16:08

        הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה !!

      איך אתם נותנים, 05/04/06 17:32

      תתביישו, כאילו בתמימות!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רוצה פרטים

    למה חוסמים אותי, 05/04/06 14:48

    מישהו יודע איפה מתקבלים לעבודה כמגיב מטעם הרשת
    או איך מזמינים כתבה וכמה זה עולה???

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חגית את נראית נהדר איזה חיוך. (ל''ת)

    עמית, 05/04/06 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כתבה נכונה.

    זומזום, 05/04/06 14:35

    הבעיה היא בשיטת הסימון ולא בשום דבר אחר.משום מה החוק,מועצת הלול,ומשרד הבריאות מאפשרים סימון 3 תאריכים (?!) וזה מוביל לבלבול.לקוחות מגיעים לקנות ביצים ורוצים לדעת תאריך יצור,(הטלה), ותאריך תוקף בלי סיפורים ובלי מעשיות.בכל הרשתות אותו סיפור וההתנפלות על טיב טעם מריחה רע ןמגמתית והפעם על לא עוול בכפה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    העניין עם הפיטורים לא נכון

    jak, 05/04/06 14:21

    לאוכלוסיה יש כוח כלכלי מסויים אם יפלטו עובדים אחרי קריסת טיב טעם תקום רשת חדשה והעובדים או אנשים אחרים שצריכים עבודה יעברו לרשת החדשה או לרשתות קיימות

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עורכת יקרה

    שרון, 05/04/06 14:15

    כעיתונאית טובת הציבור אמורה להיות לנגד עייניך.
    אולי בגלל שהסקופ על הבשר המקולקל שנמכר בטיב טעם שייך לרפי גינת עורך ידיעות אחרונות בחרתם לסנגר על טיב טעם.
    בחרת להשתמש בעניין קלאב מרקט כעלה תאנה. רצוי שכעורכת מדור כלכלה תבדקי כמה נזק נוצר למשק לספקים ולצרכנים מהאיחוד עם שופרסל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה רוצים מטיב טעם?

    חסוי, 05/04/06 14:14

    פשוט מחפשים אותם,אני רונה הרבה זמן בטיב טעם ואין על השירות,,
    לחו תיראו מה קורה בסופרים אחרים כמו היפר נטו המסריח ועוד הרבה כאלה...לא חסר.לכו תבדרקו בסופרים אחרים מה באמת קורה שם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הכתבה היתה מוגזמת - בזה את צודקת

    א., 05/04/06 14:13

    והתגובות המתלהמות של החרדים לכשרות עוד יותר מזה, אבל, מכאן ועד דאגה לעתיד הרשת בכל בקורת הדרך ארוכה. אם טיב טעם יסגר בגלל הפרשה המסריחה, ימצאו עובדיו מקום עבודה חדש, כי מתחריו או אולי מתחרה חדש יזכו בלקוחותיו, נפח הצריכה לא יצטמצם וכך גם לא מס' העובדים בענף.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עדיף? שנאכל מוצרים מקולקלים

    איזה כתבת טיפשה, 05/04/06 14:12

    או שאנשים יאבדו את מקום עבודתם?
    מערכת השיקולים שלך מעוותת ואווילית. חברה שמוכרת מוצרים שמסכנים את בריאות הציבור חסרת זכות קיום. נקודה!
    את בטח מרחמת גם על עובדי רמדיה שבזכות המוצרים שלהם תינוקות מתו!
    אין גבול לטימטום

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכותבת צודקת.לכל המתלהמים,הסיבה

    יוסי, 05/04/06 14:10

    שלכם לביקורת הבוטה היא העובדה שהרשת אינה כשרה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האם יש לטיב טעם רישיון להרעיל את לקוחותיה ?

    שולדבנד, 05/04/06 14:08

    לא הבנתי את הפואנטה של הכתבת.
    כל הכבוד לטיב טעם שהיא מעסיקה
    עולים חדשים ובלה בלה בלה . זה
    מתיר לה להרעיל לקוחות עם מוצרים
    מקולקלים כדי להרוויח יותר .
    יש להעמיד את החברה הנלוזה הזו
    לדין על ניסיונות רצח . כן כן כן .
    והכי מדאיג - כמה מטומטם אפשר להיות כדי להמשיך ולקנות מזון בבור
    השופכין הזה שנקרא טיב טעם .

    הגב לתגובה זו

    • 'להרעיל לקוחות'???

      דורון, 05/04/06 17:11

      בכלל לא הגזמנו...
      ביצים שתאריך שיווקן פג אינן ביצים מקולקלות.
      איני מצדיק מכירת מוצרים שפג תוקפם ואכן טען אנשי 'טיב טעם' שלא סילקו את המוצר מהמדף.
      אבל להניח מכאן כי מדובר בהטעייה מכוונת ומודעת של הרשת כלפי ציבור הלקוחות שלה זה מוגזם ומופרך.
      תפקידו של הצרכן בכל חנות ובכל מקום הוא לפקוח את עיניו ואת אפו ולבדוק את המוצר אותו הוא רוכש.
      כאשר אני נוטל קרטון חלב אני תמיד בודק מהו התאריך האחרון לשיווקו. כך גם עם כל שאר מוצרי החלב ועם שאר מוצרי המזון 'הטרי' (למעט ירקות ופירות). כפי שאני עושה זאת, יכול וצריך לעשות זאת כל אחד.
      ברגע שרואה הצרכן כי הביצים נמכרות לאחר תפוגת תאריך התוקף, יש לפנות למנהל ולבקש ממנו להסיר את המוצר מהמדף.
      במידה וזה לא נעשה, ניתן לפנות למועצה לצרכנות או למשרד התמ''ת או במקרה זה למשרד הבריאות.
      ישנם ערוצים שונים בהם ניתן ללחום בתופעה שכזו גם מבלי לגרום לרשת להתמוטט כלכלית רק מפני שהתקשורת הצהובה רודפת סקופים ודם.
      פנייה לתקשורת היא הדבר האחרון שצריך לעשות - לא הראשון.
      לו היה נגרם נזק כלשהו לצרכן כלשהו בשל צריכת מוצר שפג תוקפו, אז יש מקום לפנות אל התקשורת ולפרסם את הסיפור כי מדובר ברשלנות פושעת.
      אבל כשרשת מוכרת אלפי מוצרי מזון מדי יום, לפעמים נופלות טעויות. אין זה אומר שצריך 'להכנס' בהם כאילו הרעילו את ציבור לקוחותיהם במודע...
      קצת פרופורציות!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה התייחסו רק לטיב טעם? מסיבה פשוטה

    מוטי שחר, 05/04/06 14:06

    זה שבכל מיני חנויות בארץ מוכרים מזון שפג תוקפו זה לא חידוש.
    גם ברשתות גדולות קל למצוא מוצרים פסולים כנ''ל.
    אז למה רק טיב טעם נמצאת על הכוונת?

    אולי כי רק טיב טעם ברוב חוצפתה טוענת שיש לה ''שיטת בקרה משולשת'' (בתכל'ס מדובר אולי באצבע משולשת?)

    אולי כי רק טיב טעם טוענת שהיא מצויידת ''באסטרטגית אספקת מלאי טרי ומידי- עיקרון הטריות '' .

    אז מה הפלא ששחצן שמרים להנחתה חוטף את המגיע לו למרכז הפרצוף !?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אויש, את מטומטמת, אין מילים (ל''ת)

    ליאת, 05/04/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כולם סורחים ועובדים עלינו בעיניים!

    חוצפה, 05/04/06 14:00

    רק מרד צרכנים יילמד את הרשתות והמשווקים תאבי הבצע! ברגע שנשכיל להפעיל את הכלי הזה, ייטב לכולנו. אני אישית שונאת ביצים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מעריב מתוסכלים מזה שהעניין פורסם בידיעות

    רז, 05/04/06 14:00

    ןלכן הם מפרגנים לרשת שסכנה חיי אדם כדי להרוויח כמה שקלים

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי חסר האחריות שעוד יקנה שם משהו??? (ל''ת)

    חבורת הזבל, 05/04/06 13:59

    הגב לתגובה זו

    • היו כאלה שאמרו ''אה, עכשיו הם מאד יקפידו''

      גל, 05/04/06 14:20

      אבל לא שמו לב שהקטע עם הבשר המקולקל לא היה ''תאונה'', אלא מדיניות מכוונת של מנהלים שלא התחלפו. אותה בעיה היתה לתנובה אחרי פרשת הסיליקון בחלב, שחזרה ועלתה כשורה של תקלות מתמשכות, שהצביעו על ניהול רשלני.
      מאחר והציבר מטומטם, הציבור ישלם. אם לא פוגעים להם בכיס, למה שישתפרו?!?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואת תקני לילדים שלך ביצים שם ??? (ל''ת)

    איתמר מתל אביב, 05/04/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כרגיל , ברונסקי מעוניינת בנתח מהעוגה

    ספי, 05/04/06 13:57

    חובבת האליטות , וחביבת המעמד השלט , תפסיקי להגן על המושחטים !

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טיב טעם - התנכלות?

    יובל, 05/04/06 13:57

    התחושה היא שמישהו לקח על עצמו ''פרוייקט'' - לרדת לחיי טיב טעם ולבדוק ב''ציציותיהם'' יותר מאשר באלו של רשתות אחרות. האם יהיה זה מופרך להניח שהעושים במלאכה הם ''יראי שמיים'' אבל לא ''יראי אלפי מועסקים ומשפחותיהם''? האם נבדקו גם רשתות הבד''ץ לאחרונה באותה קפדנות?

    הגב לתגובה זו

    • מי? התקשורת האולטרא-חילונית?

      לא טיב ולא טעם, 05/04/06 14:18

      יחצני טיבטעם, תפסיקו להתחזות פה למגיבים תמימים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לבדוק כל רשת בדצי''ת או

      דוד, 05/04/06 14:21

      אחרת.
      אבל דברי ההבל של הכותבת, כאילו אסור לפרסם תקלות וקלקולים בטיב טעם פשוט מחפירים מבחינה עיתונאית וציבורית!

      הגב לתגובה זו

      • להוציא רשת ולהבליט ?

        צביקה, 05/04/06 16:43

        מסתבר כי בבדיקה נמצאו מספר ילדים אשר היו להם כינים בראש איך היית מרגיש אם הגננת היתה מודיעה כי רק לילדך יש כינים בראש ?

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מכריחים אותם לעבוד בשבתות

    איש שמח, 05/04/06 13:31

    משלמים שכר מינימום ומשפילים אותם מול הלקוחות. את באמת רוצה לדבר על זה ?

    הגב לתגובה זו