• 45.

    TDC עשו עבודה טובה

    ., 26/03/06 11:36

    גור ושינו,
    תודה רבה

    מנכ''ל HP ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שינו המלך

    החתיך מהדרום, 26/03/06 11:34

    שינו אתה האחד והיחיד ''תותח''
    המשך בעבודתך הנפלאה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    NRG אתם תותחים, תמיד לפני כולם (ל''ת)

    יואל, 26/03/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אינטל הבא בתור... (ל''ת)

    ruth, 26/03/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איך לא סגרו את שינו??? (ל''ת)

    גם, 26/03/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תודה לשינו וגור (ל''ת)

    גיל, 26/03/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    Bad news for foreign investments

    Dov, 26/03/06 08:54

    When this story hits the English mainstream media (it still seems that the editorial staff at TheMarker and Globes see this as too dangerous of a story to publish in English) it will have ill effects on the Tel-Aviv stock market comes Monday morning. If Rosenfeld was the CEO of a US company and was involved in any illegal activity, he would be facing years in jail. But in Israel, where murderers are let out of jail on weekends and have a third of their sentence cut for good behavior, white collar criminal are kings.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    Mr. Rosenfeld and HP

    john, 26/03/06 05:47

    Not only Mr. Rosenfeld should be fired - HP Israel should be closed at all. Their service sucks, here in israel. Do not buy any of HP products

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    how could they...

    l.c., 26/03/06 02:54

    I sincerely do not understand can poeple play with the trust of others...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    התגובות -פורום על השירות

    א., 26/03/06 01:17

    הפורום על השירות מעניין אבל לא
    שיייך לעניין הכתבה בעניין הפיטורים.
    לפי המתואר אפשר לכנות זאת
    כ''קומבינה'' יותר מאשר הפרת תקנות .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה של רוזנפלד למה לא כאן ???

    עובד HP, 25/03/06 22:46

    למה בכל האתרים האחרים מופיע תגובתו של גיל רוזנפלד.
    רק כאן בחרתם להעלם ממנה.

    מעניין....

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בדקתי ואני שמח לבשר לכם שאין אף חרדי בקרב המודחים,מישהו יכול לנחש

    חרדי נבער, 25/03/06 22:08

    למה? מי שהתקשה בניחוש אז התשובה היא ככה קודם כל החרדים לא עובדים ברובם המכריע כי נוח להיות טפיל ולנוח 7 ימים בשבוע בישיבה החלק השני של התשובה הוא שהחרדים נבערים והידע של הבורים ההלו מסתכם בתפילות סרק ובסוגיות תלמודיות מאובנות ועבשות כמו סוגיית קשירת גמל בערב שבת.יש מישהו שעדיין לא הבין שהלימודים התורניים מייצרים עול כלכלי של עשרות אלפי חרדים המחבלים בכלכלתה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון עדיף ללמוד פלוספיה ומדעי הריח

      חרדי לא נבער, 25/03/06 23:53

      אז קשקשן שכל כנס לחור שממנו באת.

      הגב לתגובה זו

    • עוד אחד מחיילי טומי המתוסכלים משחרר רעל? (ל''ת)

      מתכנת חרדי, 26/03/06 08:03

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אבל מה עם רמי ונטורה הגבר?

    עובד לשעבר, 25/03/06 21:11

    אני מקווה שלא נדבק אליו משהו....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פיצויי פרש

    יואל חאסקירוביץ, 25/03/06 19:49

    גילי ידידי, גם אני עשיתי זאת וכלום לא קרה רק טוב יצא מזה. שים לב שאתה מקבל את כל התנאים הפנסיונים + פיצוי פרישה כמו שהממונה שלי דאג לי + רכב מנהלים לתקופה של רבעון לפחות. אל תדאג , אצלנו זה סבבה אתה בוודאי תמצא מקום טוב יותר כמוני אצל משפחת טלדור

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    HP- רשויות המס ????

    kobisv, 25/03/06 18:21

    חברה, הבעיה הגדולה היא זאת
    HP ישראל ייבא חומרה לישראל
    ובנתב''ג, במחסן החליפו מדבקות
    ושלחו את החומרה לחו''ל,
    אז, שלא יעבדו עליכם, לדעתי
    שלטונות רשות המיסים בעקבות HP
    והם החליטו לדפוק את הש.ג.
    במקרה שלנו HP ישראל !
    זאת הבעיה האמיתית !

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל ''המומחים''

    יוסף, 25/03/06 09:00

    אין לרב התגובות שום קשר להדחת הנהלת HP.
    כל מה שעמד בפני קבוצת המנהלים - מטרות עסקיות בלתי נתנות להשגה בישראל. ונכאן ה''תחמנות'' שלא גרמה שום נזק כספילאף ישראלי - עסקאות בטריטוריה שאינה באחריות ישראל.
    הפעילות הזו נעשית כמעט בכל העולם
    ובכל חברות המחשבים.
    החלק החשוב - אתיקה ןתחרות בלתי הוגנת - ןעל כך בשרך כלל משלמים אותם מנהלים במשרותיהם.
    כותב שורות אלה מייצג חברת HI TEC ברחבי העולם חוץ מאשר במדינה אחת - ישראל.
    תרבות הקניה בישראל - הגרועה ביותר.
    תקיעת יד לא שווה מאומה
    חתימה על חוזה - אינה מחחיבת
    ובעיקר - צורך במאמץ נפשי להבין מהיכן תבוא המכה הבאה.
    כך שאם כל הכבוד - אצלי קיימת הברירה - להדיר רגלי מלקוחות ישראליים ואיני מצר על כך אפילו לרגע.
    אולם למנכל HP כמו למנכל סיסקו וכמו לכתריסר בכירים בחברת מחשבים גדולה מאד אחרת (לפני מספר שנים) אין את האופציה - להוציא את הלקוחות הישראליים מחוץ לתחום פעילותם - ומכאן מתחילה הדרך ''לתחמן'' את המערכת תוך כדי שימוש בשותפים עסקיים המגיעים עם הזדמנויות עסקיות בחו''ל.
    אין חוק שאוסר על כך - העושה כך עובר על תקנות החברה.
    המפסידים במקרה זה הם סניפי החברה בארצות השונות החווים פתאום נגיסה בהכנסותיהם.
    הכל כאן ענין של מחיר.
    איני מבין מה יצא קצפם של המגיבים כאשר פעילות כגון זו גרמה לעובדה אחת - הורדת מחירים....
    (ןמי מאתנו לא מוכן לשלם פחות?)
    ברגע שחברות המחשבים ישוו את מחירי מוצריהם בכל העולם - הפעילות הזו תפסק מיידית.
    לא יעלה על הדעת שבנק איטלקי לדוגמא לא יהיה מוכן לשלם עבור אותו מוצר 30 אחוז פחות בגלל שלהנהלת חברת המחשבים מתאים ללהוריד את המחירים בישראל ובדולרים מול מחירון נקוב במטבע היורו

    הגב לתגובה זו

    • יצא קצפם של המגיבים כי הם ישראלים=מתלוננים סדרתיים (ל''ת)

      לא רואה לא שומע, 25/03/06 10:47

      הגב לתגובה זו

      • למי שלא רוצה לשמוע ולא רואה

        האשם, 25/03/06 20:37

        אז אולי סתם כך תדע שאנשים לא סתם מתלוננים.
        אני המלצתי אצלי בעבודה לא לקנות ניידים של HP בשום אופן, רק IBM והלואי שהיו לי שם מניות.
        איכות השירות של HP בארץ ידועה כמחפירה ללקוחות פרטיים.
        האשם

        הגב לתגובה זו

    • אדון יוסף , האם תוכל להסביר אם יש קשר לכך גם לשירות המחפיר

      תומר, 25/03/06 10:50

      שכ''כ הרבה מגיבים מזכירים אותו, (וראה גם בווי-נט, מעל 200 תגובות, כמחצית על השירות הגרוע)

      הגב לתגובה זו

      • שירות לקוי - אנא תהיה ספציפי יותר

        תומר, 25/03/06 12:40

        אשמח להתייחס -
        אבל תהיה אתה יותר ברור:
        - מהו המוצר
        -איפה נרכש
        -תוקף האחריות
        בן כמה שנים המוצר

        תודה

        הגב לתגובה זו

        • למשל: מנחשב חדש שנרכש ואחרי יומיים הלך לו ההרד דיסק

          שי, 25/03/06 13:28

          הוחזר לחברה ושהה שם במשך שלושה שבועות (להזכירך, הקונה רכש אותו כי היה זקוק לו עכשיו). זאת בלתת לו מכחשב חליפי, או לפחות לתקן כעבור כמיה ימים. הנה דוגמה.

          הגב לתגובה זו

          • איפה נרכש?

            יוסף, 25/03/06 20:15

            היכן נרכש המחשב?

            הגב לתגובה זו

            • נרכש בחנות ברחוב יגאל אלו ת''א אם אינני טועה, באיזור של יד אליהו

              שי, 25/03/06 22:31

              אבל בעצם מה זה כ''כ חשוב היכן נרכש? למה זה צריך לעניין את הרוכש שצריך לקבל שירות מהחברה?
              מה אין קשר של אחריות בין החברה לסוכנים? ככה זה בכל חברת אלקטרוניקה שמכבדת את עצמה?

              הגב לתגובה זו

            • (המשך)אגב, זה היה מחשב נייד, חדש כמובן

              שי, 25/03/06 22:35

              רק בהתערבות ו''ד בוטלה העיסקה מפני שהקונה לא היה מעוניין במחשב מקולקל ובשירות מזלזל כזה

              הגב לתגובה זו

      • ראה תגובה ל-24 (ל''ת)

        המבין, 25/03/06 12:55

        הגב לתגובה זו

    • הניתוח שלך מענ יין, אבל לא התייחסת לשירות (ל''ת)

      שי, 25/03/06 10:54

      הגב לתגובה זו

      • התיחסות לשרות

        יוסף, 25/03/06 11:33

        איני חושב שהדחת מנכל HP קשורה לשירות והעליהום במקרה זה באמת מיותר
        אולם בכל זאת:
        לכל חוזה שרות ישנם התנאים משלו
        והנושא יכול להיות ברור לחלוטין רק באם לומדים אותו כראוי. (Uמי מאתנו באמת עושה כך?)
        במוצרי פריפריה יש בדרך כלל להעביר את המוצר הפגום - ליבואן דרך המשווק המיצג אותו.
        לא מעטים בישראל רוכשים לא רק מוצרי HP אחרי השוואת מחירים ב ZAP ואחרים ולעתים קרובות אצל מתווך או יבואן עצמאי באמצעות האינטרנט - לרבים מאלה אין כל גב מאחוריהם.
        במשך כשלושים השנים האחרונות עברו תחת ידי מגוון גדול של מוצרי מיחשוב.
        תמיד נרכשו אלה אצל משווקים מורשים של החברות המובילות - כגון יבמ HP ולאחרונה גם DELL -
        מחשבים ניידים - תמיד בתוספת מחיר להארכת האחריות היבואן לשלוש שנים.
        אני מוכרח להודות שבמספר המקרים המעטים שהזדקקתי לשרות (גם של HP) השרות היה ללא דופי.
        אולם - כאשר החוכמה היהודית ''עובדת'' שימוש בדיו שאינו מקורי. -ברטיסי זכרונות לא מקורים וכו - צרך לדעת שיש סיכון בצד החסכון הכספי (שברב המקרים משתלם) אולם היבואן באמת לא חייב לתת שרות או אחריות כלשהי במקרה זה.
        לא ראיתי כאן שום התייחסות למערכות הפעלה גנובות שאין אפשרות לעדכן כראוי - אני משער שחלק מהתלונות נובעות גם מכך.




        הגב לתגובה זו

    • כשקונים מוצר של סוני יש שירות של ישפר גם אם קונים דרך מפיצים

      יוסף אתה טועה, 25/03/06 17:41

      רוב החברות מוכרות את המוצרים שלהם דרך מפיצים. האם אתה מצפה שאופיס דיפו תתקן את המחשב של HP ?
      לשיטתך לכל מפיץ צריכה להיות מעבדת שירות והיצרן עצמו פטור מאחריות. זה לא נכון בארץ ולא נכון בכל העולם. ההפך בישראל המצב חמור מבמקומות אחרים, לרוב אחריות היצרן בארה''ב או יפן תופסת לכל העולם, רק בישראל צריך לפנות למפיץ / יבואן המקומי כדי לקבל שירות בדר''כ בכסף נוסף בניגוד לשאר העולם. ראה הסכמי אחריות של סוני טושיבה סמסונג פאנסוניק וכו'

      הגב לתגובה זו

      • כנראה לא הובנתי כהלכה.

        יוסף, 25/03/06 20:21

        אופיס דיפו במפורש מפיץ מורשה כמו אחרים ואחריות היבואנים ''תופסת''.
        השאלה תמיד - כמה זמן לוקח לאירגון זה להעביר את המוצר למעבדות היבואן- מהי תהחייבות היבואן לתיקון במושגי זמו - כמה זמן לוקל להחזיר את המחשב לסניף אפיס דפו.
        אני משער שסה''כ - לפחות 14 ימי עבודה שמוזכרים בכתב האחריטת.

        הגב לתגובה זו

    • יוסף, ''איש היי-טק'' - תלמד קודם לכתוב בלי שגיאות, בור. (ל''ת)

      אבי, 26/03/06 01:45

      הגב לתגובה זו

      • אבי יקירי שגיעות הכתיב אינן משנות את אמת דבריו

        טורונטו, 26/03/06 04:49

        אבי במקום לקרוא לו בור, תתקן לו את שגיאות הכתיב, והתוכן ישאר נכון.

        הגב לתגובה זו

      • תתקן גם את שגיאתי, !!!!!! (ל''ת)

        טורונטו, 26/03/06 04:52

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממוטה

    אני, 24/03/06 23:40

    כזכור לכולם דובר HP טען לפני זמן לא ארוך שזוהי בדיקה שיגרתית שך הנהלת HP רק '' שהשיגרתית וההר הוליד עכבר '' הוליד בסאף ממוטה .

    דרך אגב יעקב נווה אל תתיחס ללשונות הרעות חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    I wonder

    AB, 24/03/06 22:45

    what is the real story in HP Israel. I love how the Israeli smells blood when it comes to corporations who invest and provide employment to Israel citizens. Grow up and be more professional, and definitely more compassion. It is the food on the table for many of you.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    וואלה....יש מצב למצוא עבודה ב HP (ל''ת)

    מובטל בכיר, 24/03/06 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    משהו לכל המגיבים שפשוט לא מבינים כלום

    משה, 24/03/06 20:32

    HP לא מוכרת ישירות ציוד ללקוחות פרטיים. הקובלנות שלכם על השירות נוגעות אולי למפיצים השונים, אבל אין בינם לבין החברה ולו חצי דבר.

    הדבר היחיד שאותו HP מוכרת ישירות הוא שרתים במסגרת פרוייקטים גדולים לחברות הגדולות במשק, וגם זה בדרך כלל דרך חברות אחרות כמו ''תים'' ולא בצורה ישירה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ולכן הם כל כך הצליחו להרגיז את כולם ולכן קרה מה שקרה היום ! (ל''ת)

      xerox באותה דרך, 24/03/06 21:30

      הגב לתגובה זו

    • לא יפה לשמוח לאיד, אבל...

      אבי, 24/03/06 22:49

      לא יפה לשמוח לאיד, אבל...במקרה של HP זה ממש כיף. ממש יום חג, אחרי היחס המחפיר והזלזול שקבלנו מהם במשך שנים, והמכשירים המקולקלים ששוכבים כאבן שאין לה הופכין.
      להנהלה המושחתת שנזרקת סוף סוף החוצה יש אחריות ברורה למצה הזה.
      הם עשו את ההחלטה האסטרטגית לא להשקיע בשרות. שרות עולה כסף והם רצו מקסימום רווחים.
      מדהים שהם המשיכו למצוא מספיק פריירים שיתפתו למחירים הזולים של המוצרים שלהם ויתעלמו מכל האזהרות לגבי רמת השרות.
      אני מקווה שההנהלה החדשה תהיה אחרתת, אני מצפה מהם לצאת בקריאה לכל הלקוחות שנפגעו ליצור קשר כדי לתת לנו את השרות שנמנע מאיתנו.
      אם לא - נמשיך להחרים אתכם.

      הגב לתגובה זו

      • עם כל הכבוד - אני חושב שסתם הגבת

        יוסף, 25/03/06 11:39

        איני מאמין למילה אחת שכתבת.
        מוצרי מחשוב מוחלפים או משודרגים בתדירות של שלוש - ארבע שנים
        המוצרים ש''שוכבים'' סתם בתאורך כנראה - מיושנים מאד ומתאימים למוזיאון או שלא חל עליהם חוזה אחזקה.

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כלום

      נוסטרדאמוס, 25/03/06 23:11

      HP אמנם לא מוכרת ישירות וישנם דילרים וטיר 1 אך יש להם שירות לקוחות. אם פעם היית מתקשר ל - 098304848 היית מבין שאתה מדבר שטויות. מה שגם לא נכון הוא שאותם דילרים גדולים, הם גם המתמודדים במכרזי החברות הענקיות, בממשלתיות וכו'. חברות כמו CMS ו - Cdata, אינן נותנות שירות ורק מוכרות לדילרים ובכל בעיה אתה מופנה או לחברה ממנה רכשת או למרכז שירות הלקוחות של HP. צא ולמד.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    h.p=הפסקת פיפי,xerox= ז של ox, מה זה אומר הלקוח תמיד חייב !!! (ל''ת)

    האמת חזקה מהכל, 24/03/06 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    השירות ב-HP

    מאוכזב HP, 24/03/06 19:05

    אם קנית משהו חדש שלהם והוא התקלקל הם נותנים לך במקום משהו משומש מתוקן ואת שלך מטיסים לתיקון בחו''ל כך שאתה גומר עם מכשיר שלא אתה קנית ולך תתפוצץ. פרייר מי שקונה HP.

    הגב לתגובה זו

    • הגיון עקום

      מבין, 25/03/06 11:53

      בכל העולם מחליפה HP ציוד מקולקל בציוד מחודש וזוכה למקום ראשון בסקרי שביעות רצון, ורק בישראל תוקפים את השיטה. מה כל כך מקודש במכשיר שאותו קנית? מדוע אתה מעדיף לטרטר את עצמך למעבדה מקומית ולחכות ימים שיתקנו אותו בחדר אחורי בתחנה המרכזית הישנה, במקום לקבל (מיידית, ועוד ע''י שליח הביתה!) מוצר שחודש במפעל בחו''ל תחת בקרת איכות מחמירה? איזה הגיון זה?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    סופסופ...נפגעי HP -יום חג עבורנו!! (ל''ת)

    סיוון, 24/03/06 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש לי סורק שלהם 4 שנים.....

    יובל, 24/03/06 18:57

    אני לא ממש מכיר את החברה ואת השירות שלהם. אבל קניתי לפני כ-4 שנים סורק שלהם ועד עכשיו עובד מצויין.

    הגב לתגובה זו

    • כשיתקלקל לך, תוכל לזרוק לפח

      לקוח מאוכזב, 24/03/06 19:34

      אין אחריות, אין שירות, אין תיקונים, לא משנה כמה עלה לך המוצר, ועד כמה התקלה קטנה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רוזנפלד אחראי מיניסטריאלית על השירות המחפיר בחברה

    תומר, 24/03/06 18:53

    ולכן טוב שעף בקשת, וראוי שכל חברה אחרת תחשוב טוב אם כדאי להעסיק סמרטוט כזה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    GIL-welcome to the unemployment group (ל''ת)

    David, 24/03/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הזדמנות לשדרג

    שימרית, 24/03/06 18:33

    אני מזמינה לעובדי HP ולכלל המעוניינים במשרה חדשה בענף
    ההיי טק לאתר את חברת HumaSide .

    בטוחה אני שכבר כמה מעובדי HP שמעו על החברה המעולה הזו שמסייעת למומחים במציאת מקום עבודה חדש....

    הגב לתגובה זו

    • תודה שפרסמת את שם החברה שלך

      סתם עבד בהי-טק, 24/03/06 19:04

      כדי שנדע להמנע מכל קשר אתה. אפשר רק לדמיין איזו מין חברה שמחפשת לשכור אנשים שפוטרו בגלל שחיתות.

      הגב לתגובה זו

      • Moron

        AB, 24/03/06 22:37

        Her comapny is only a recruiting company. It might be a good idea for you to understand what you read before you jump the gun.

        הגב לתגובה זו

    • מה הכתובת? (ל''ת)

      י., 24/03/06 19:13

      הגב לתגובה זו

    • מומחים ???

      מופתע, 25/03/06 10:26

      איזה מקום חדש צריך מומחים כאלה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי הם ה-14 הבכירים האחרים? (ל''ת)

    רוני, 24/03/06 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יעקב - אתה מלשןף תתבייש (ל''ת)

    יעקב נווה, 24/03/06 18:18

    הגב לתגובה זו

    • תהייה גבר ותזדהה (ל''ת)

      יעקב נוה האמיתי, 24/03/06 20:40

      הגב לתגובה זו

      • חנון מלשן

        אלק גבר, 24/03/06 21:17

        תזדהה אתה.שים את הכתובת שלך באתר.
        מלשין על חברים ושכנים והכי גרוע אתה ראש הכנופיה.
        גם אותך יעיפו בסוף כמו כלב

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה נעשה נחפס ונדור אחר

    בנבניסטי, 24/03/06 17:54

    מה נעשה ? מה נמכור ניראה לי שנעבור לAPC

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שהחיינו! (ל''ת)

    רועי, 24/03/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולי עכשיו תהיה שם מעבדת שירות שממש נותנת שירות? (ל''ת)

    אסי, 24/03/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה מגיע מאירופה

    q, 24/03/06 17:14

    לא מהארץ ..
    אם אני לא טועה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לשכוח שחברה זאת מוכרת המון מוצרים אבל האחריות שלה = 0 (ל''ת)

    לקוח מאוכזב מאד, 24/03/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לעולם לא אקנה יותר מוצרי HP

    צרכן נבון, 24/03/06 16:52

    השירות בארץ הוא מתחת לכל ביקורת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    good he did not have to get the job (ל''ת)

    zeev, 24/03/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה קטע, אני בדיוק מחפש עבודה! לאיפה שולחים קו''ח?

    דודי, 24/03/06 16:08

    אני ממש טוב במחשבים, ויודע איך להחליף טונר לגמרי לבד. שווה להם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    HP חברה של גנבים עם שירות מזעזע

    שי, 24/03/06 16:07

    לא קונה שום מוצר של HP
    פשוט חבל על הכסף ואייכות מוצר גרועה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בשעה טובה !

    צחי, 24/03/06 16:04

    מגיע להם, הם צפצפו על הלקוחות במשך שנים אני שמח לראות את כל ההנהלה הבכירה עפה הביתה !
    מקווה שהחברה תלמד מהטעויות ותתן רמת שרות סבירה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תביאו מישהו שיודע מה זה ''שירות לקוחות''

    פגוע מדפסות, 24/03/06 15:58

    הדיע הזמן ש HP ישראל יתחילו לתת שירות ללקוחות שלהם. מקווה שהמנכ''ל החדש וההנהלה שלו יתחילו לשפר את הנושא הכאוב.

    הגב לתגובה זו

    • p (פגיעה )h (חמורה)

      פגוע מחשבים, 24/03/06 17:59

      שירות נוראי

      תקלות מוזרות במחשבים

      לוח אם שנפגע, מסך שנפגע,

      וכיד הדמיון הרעה.

      למה שיצליחו בחו''ל אחרי שנכשלו בארץ .



      הגב לתגובה זו

  • 5.

    גיל אתה מתחיל להיות פרפר(מוצר נלוה לגולם)

    טורונטו, 24/03/06 15:57

    תעברו כולכם לסין, ותפוצצו את העולם ב ''דולר סטור דיג'יטל'' כל הענקים האלו יכולים להריח לסינים בשיפולי הגב.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אבל על השירות הגרוע לא אומרים מילה...

    חברה על הפרצוף, 24/03/06 15:55

    ככה זה HP. מעיפים על הפרת חברה, אבל משאירים כשמדובר ברמת שירות ירודה וחריגה מהסטנדרטים המינמליים בשוק.
    מה שבטוח זה שאני עם HP גמרתי לסיבוב חיים זה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חברה מעפנה

    אברי, 24/03/06 15:54

    מי שקונה מוצר שלה, שידע שהוא קונה אותו לשנה. כי לאחר שנה הם לא נותנים תמיכה ולא מתקנים אפילו בתשלום.

    הגב לתגובה זו

    • או שאתה משקר או שאתה לא יודע את העובדות

      עובד, 24/03/06 20:57

      אבל התמיכה במוצרים היא חינם ולכל החיים
      את התיקון במעבדה ניתן לעשות ללא בעיה גם מחוץ למסגרת האחריות
      אם אתה טועה אל תטעjava:checkform();
      שלח ה אחרים גם

      הגב לתגובה זו

      • אתה מטעה וטועה

        נוסטרדאמוס, 25/03/06 23:01

        התמיכה במוצרי HP איננה בחינם ובוודאי שאיננה לכל החיים. לפי מה שאתה כותב נראה כי אינך מעורה. התמיכה היא לשנה הראשונה כאשר ישנה אפשרות הרחבת אחריות לשלוש שנים בתוספת תשלום ובנוסף לכך לאחר מכן, שלא תדע מצרות. טוב שהלכה ההנהלה. האמת, שירות HP כל כך גרוע שגם המנכ''ל העולמי היה צריך ללכת הביתה. פה בארץ החברה פשוט לא מתייחסת ללקוחות והשירות שלה מתחת לכל ביקורת. אז לפני שאתה מפציץ בהבלים, לך ועשה שיעורי בית. שום דבר איננו חינם בשום חברה !!!! נאיבי שכמותך

        הגב לתגובה זו

        • אם אין לך מושג, אל תגיב

          נועם, 26/03/06 09:55

          מנסיון אני אומר לך שתמיכה היא לכל החיים ואת האחריות במעבדה אתה יכול להרכיב לשלוש שנים. כנראה שאתה לא חזק בלקרוא או להקשיב...א ז לפני שאתה אומר לאנשים לעשות שעור בית כדאי שפשוט תעזוב כל דבר שקשור לכתיבה או למחשבים ויפה שעה אחת קודם

          הגב לתגובה זו

          • איך זה שבאולטרסאונד לא גילו שיש לך אונה אחת

            נוסטרדאמוס, 26/03/06 22:59

            תגיד, מה שווה לך התמיכה אם המוצר לא תקין. אז התקשרת למוקד ואמרו לך שיש בעיה במכלול גריפה, או בתנור. על איזו תמיכה אתה מדבר. אתה קונה דיסק קשיח ב- 80 דולר ומקבל אחריות לשלוש שנים. לא תמיכה. אתה קונה מדפסת לייזר צבעונית ב - 2300 דולר והיא מגיעה עם שנה אחת אחריות. תלמד עברית כי להרחיב כותבים בח'. וזה לא חטא להודות בכך. ויפה שעה אחת קודם.

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדינת הקומבינות

    אני, 24/03/06 15:54

    לצערי הרב החוסר אימון הזה יגרום לאמריקאים לחשוב שוב אם כדאי להם להשקיע בארץ ואם בכלל כדאי לשכור עובדים ישראלים שהרי קומץ קטן של אנשים חסרי אימון עלול ליצור רושם רע מאוד ולהרוס לאחרים

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ל-HP: ההר יוליד עכבר - חיזקו ואימצו (ל''ת)

    מקורב, 24/03/06 15:51

    הגב לתגובה זו

    • ל- HP: ההר יוליד הנהלה חדשה - לכו לעזאזל (ל''ת)

      צבי, 24/03/06 17:50

      הגב לתגובה זו