• 24.

    לא להאמין

    משה, 15/03/06 10:22

    רציתי לרכוש מחשב כיס ב-BUG ובשום פנים לא הסכימו לתת לי לבדוק או להשתמש בו לפני הרכישה. ברור שלא קניתי. הרגשתי דפוק על הפסד הזמן. עכשיו BUG הפסידו לקוח להרבה זמן. מקווה שגם אתם לא תכנסו לשם עד שיחליטו לשנות את המדיניות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אל תקנו בבאג

    עובד לשעבר, 15/03/06 10:12

    בתור עובד לשעבר באחד הסניפים הכי גדולים של הרשת, המלצתי היא:
    אל תתקרבו לבאג.
    נתקלתי לא פעם ולא פעמיים במקרים בהם צוות המוכרים ואפילו מנהל הסניף משקרים ללקוחות במצח נחושה, ואפילו מקרים בהם נמכרו ללקוחות ביודעין מוצרים שאינם תקינים ולאחר מכן סירבו להחליפם - כל זאת מכיוון שחלק ניכר ממשכורתו של איש המכירות מתבסס על הבונוסים שהוא מקבל על מכירותיו.
    שרות הלקוחות ברשות ג'וסלין הוא מחפיר והרשת כולה מנוהלת בחובבנות וברשלנות.

    שורה תחתונה: עשו לעצמכם טובה, קנו במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש הבדלי רמה בין הסניפים:

    טל, 15/03/06 08:55

    הסניף בכפ''ס הוא מתחת לכל ביקורת מבחינת שירות ויחס נימוסי ללקוח. הסניף בהוד השרון ממש בסדר, עם מוכרים מביני-עניין ונכונים לעזור.
    נראה לי שבאג היא רשת בעייתית בעיקר בגלל כח האדם שלה, שיכול להיות יותר איכותי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני לא מת על ''באג'' אבל ....

    שחר, 15/03/06 08:34

    הפעם קצת הגזמתם , בעוד שבדרך כלל בכתבות שלכם אני נזעק לשמיים מהעוולות שנעשו ללקוחות , כן אני לא רואה הצדקה לכתבה.

    לקוח שהחליף על דעת עצמו מוצר שבאחריות ? למה הוא מצפה ?

    לקוח ששרף את העכבר שלו ומתלונן שבאחריות לא כתוב שלא מכסים נזק של שריפה ?

    מוצר שאזל מהמלאי ?

    שוב , אני ממש לא אוהב את באג כי הם יקרים ... אבל התלונות כאן ממש לא רציניות.

    (ולא אני ממש לא עובד בבאג , כמו שאמרתי הם יקרים בטירוף אבל הפעם אתם מנסים לחפש אותם בכח וזה לא נראה טוב)

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם חי היה לי מקרה דומה עם באג!!!! כולם להיכנס!!

    אורן רחמים, 15/03/06 07:42

    גם לי היה מקרה דומה עם באג
    לפני 4 שנים קניתי מחשב עם רישיון של וינדוס אקס פי הום אדישן באג היה להם הסכם עם מיקרוסופט על הדיסקים שלהם מופיע הסמל של החברה סניף באג ברחוב הלל בירושלים הועבר אחרי שנתיים בגלל שהם סגרו את החנות ועברו כמה חנויות יותר בהמשך הרחוב השבוע התקשרתי אליהם ואמרתי להם שהדיסק של הוינדוס שלי הלך לי לאיבוד ושאלתי מה לעשות הם אמרו לי שזאת לא אותה חנות שקניתי מהם את המחשב ולכן הם לא יכולים לעזור לי והם הפנו אותי למחלקת שרות לקוחות שלהם התקשרתי לשרות לקוחות והם אמרו לי שאני צריך לקחת את המחשב ולהראות לחנות ברחוב הלל את המחשב עם הרישיון והם יביאו לי את דיסק חדש לקחתי את המחשב לחנות ושם הם אמרו לי שאף אחד לא דיבר איתם התקשרתי שוב לשרות לקוחות והם אמרו לי שהם דיברו איתם אז הם התקשרו לחנות והם אמרו לי לחכות עד יום ראשון ואז הם יתנו לי את הדיסק התקשרתי ביום ראשון והם אמרו לי שאני צריך להתקשר שוב לשרות לקוחות שלהם התקשרתי והאשה שם לא ידעה לדבר איתי בכלל היא אמרה שאין יותר אחריות על המחשב שלי ואני אמרתי לה שזה לא קשור לאחריות זה וינדוס לכל החיים והיא אמרה לי שאין מה לעשות

    מה שאני רוצה לומר שהיחס שם ממש מחפיר מטרטרים אותך כמו כדור פינג פונג פשוט מאוד עושים צחוק מהבן אדם

    ועצה לי לי אל כל מי שחושב לקנות מחשב או איזה חלק מהם

    אל תקנו בשום אופן מבאג מ!!!!!!!!!
    כי דבר ראשון המחירים שלהם בשמים!!!!!
    ודבר שני היחס שם הוא לא שווה את הכסף והזמן שמשקיעים אחרי זה!!!!!!
    השרות לקוחות שלהם מזוויע!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-20

      מלך השווארמה, 13/08/06 10:51

      תגיד לי חבר, על סימני פיסוק שמעת?

      אחרי שהצלחתי לקרוא את ערמת המילים שכתבת יש לי רק דבר אחד להגיד:

      מה אתה סתום???

      1.קנית מחשב לפני 4 שנים!! אתה מצפה שיזכרו אותך???
      2.איבדת דיסק של WINDOWS ואתה מצפה לקבל חדש? מה נסגר איתך? זה לא בעיה של באג! תתקשר לתמיכה של מיקרוסופט ותגיד להם שיש לך מספר רישיון חוקי ושישלחו לך דיסק.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    bug

    לימור, 15/03/06 07:40

    אני לפני למעלה משנתיים קניתי לאבי ברשת באג בקניון מלחה ירושלים סט של מקדלת ועכברר אופטי

    אבל הסט לא היה תקין ונאלצתי לרדוף אחריהם למעלה מחצי שנה עד שקיבלתי את כל כספי

    היחס בשירות הלקוחות פשוט מזוויעה לא תמיד עונים

    בקיצור בשבילי זו הייתה פעם ראשונה שאני קונה שם ואחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    באג - זבל של חנות

    אלכס, 15/03/06 07:34

    אני יכול להעיד שאכן באג הם הרמאים גדולים. אני רכשתי מחשב בסניף לב המפרץ ונשרף לי כרטיס מסך. אני היתי חייב להגיע עד לסניף המרכזי שלהם בהרצליה ושעות של ויכוחים עם גברת ג'וסלין עד שקבלתי כרטיס חדש. באג יבואנים לא רשמיים של חברת ABIT אבל הם לא רוצים שהמוצרים יחזרו אליהם כי הם יפסידו ככה ולכן הם מחליפים את הרכיבים החדשים לרכיבים משומשים.
    הם מסתמכים על כך שלאנשים אין ידע רב במחשבים ולכן מותר לסנדל אותם.
    בקיצור, אנ ממליץ לא להתקרב לרשת הזאת ומאוד מקווה שהם יפשטו רגל או שחברת ''מודן'' (בעליהם) תסגור אותם לצמיתות.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך צריך לסגור את באג!!!!! (ל''ת)

      xxx, 15/03/06 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עובד באג לשעבר

    מכור, 15/03/06 04:05

    כתבה מעניינת
    אני הולך לספר לכם את האמת:
    1)הידע של רוב המוכרים במחשבים הוא לא רב.
    2) אין למוכר מושג מה האחריות של כל דבר בחנות ומי נותן את האחריות עד שהוא לא בודק את זה, מכאן נובעת הבעייה בגלל שיש כלכך הרבה יבואנים למוצרים השונים באג לעולם כמעט לא לוקחת אחריות על הציוד שהיא מוכרת אלא תמיד בודקת מול היבואן בכדי לראות מה הוא נותן ולא מה הם נותנים בתור החנות שמוכרת ללקוח.
    כל הבירוקרטיה עד שבודקים כמה אחריות ומה זה כולל ואז מקבלים אישור של היבואן כל זה לוקח זמן ולפעמים בדרך כלל הלקוח יוצא בידים ריקות.

    מה שצריך זה להיות יותר גמישים ולתת ללקוחות את ההרגשה שבאמת הם קנו במקום אמין והם באים עם מוצר פגום לא משגעים אותם ומוציאים מהם את כל העצבים.
    בדרך כלל לחנות הזאת באים אנשים שלא מבינים במחשבים וכשהם חוזרים עם מוצר פגום הם לא מבינים מה אתה שואל אותם ומתחקר אותם שעה.
    הפתרון הוא פשוט לתת להם מוצר חדש כי בכסף שבאג מרוויחים על מוצר אחד הם יכולים ליבא שניים.

    זה שירות לקוחות...
    דרך אגב השירות של KSP הזולים בהרבה הוא מתחת לכל ביקורת זה פשוט לא יאמן.
    אם אתם לא בטוחים ב100% שאתם בחיים שלכם מתכוונים להחזיר מוצר שלא עובד לKSP אז אל תתקרבו אפילו לכניסה של החנויות שלהם.
    זה כמו לקנות בג'ינין ואחר כך לגלות שזה הפך לשטח צבאי סגור...

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לגבי KSP- שומר נפשו ירחק!!

      עמית רומם, 15/03/06 09:28

      מחירים זולים שמפתים צרכנים תמימים אבל אם יש לך בעיה אם חאד הרכיבים (ותהיה כי הם יתנו לך רכיבים בעייתיים מייצור שחור או מייבוא מקביל) אז אתה יכול לדבר ללמפה, כי הם ימרחו אותך ככה שייצא לך החשק לחיות.
      שירות לקוחות מזעזע!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני לא מסכים איתכם

    אלמוג, 15/03/06 00:14

    רוב האנשים קונים את הזול ביותר בב BUG אני מסכים שהמחרים לא זולים אבל אני מאוד בטוח בקניות שלי מBUG זה נשמע מוזר אבל זה בסופו של דבר זול יותר לאורך זמן .....
    קניות שלי כוללים מוצרים לא זולים.
    מחשב
    מסך LCD
    IRIVER
    HD
    מכולם אני מרוצה ....אומנם שילמתי יותר אבל לא ביזבזתי אף שנייה יותר
    מהחיים שלי לתיקונים (למרות שהיו)
    וממש לא הירגשתי רע אחרי הקנייה שלי !!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ג'וסלין הרמאית

    מידע פנימי, 14/03/06 23:26

    בבאג יש כמה סוגים של מוצרים -
    מוצרים של ספקים חיצוניים (לרוב בסדר) כגון LOGITECH וכדומה.
    ומוצרים של באג כגון UMAX, SAMSUNG, IRIVER IAUDIO והמחלה - המחשבים של באג.
    אל תופתעו אם קניתם כרטיס X600 של ABIT אם המחשב שלכם לא עובד כראוי - לרוב מדובר במוצרים משוחזרים. הרכיבים אינם תמיד תקינים והשירות הוא מתחת לכל ביקורת.
    ג'וסלין היא פקידה קטנה שלא עושה דבר, והתלונה הרווחת ביותר בבאג היא ''איפה מתלוננים על שירות הלקוחות''.
    לבאג יש את העובדים הכי מסורים אשר לרוב מקבלים חרא של יחס מהרשת בה הם עובדים.
    המלצתי - אל תקנו בשום מקום שלא מוכן לקבל מכם בחזרה את המוצר ומבטיח להחזיר לכם את כספכם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    המנכ''ל הוא עודד מודן לא עופר מורן!!!!! (ל''ת)

    לNRG, 14/03/06 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חשוב מאוד! תכנסו!

    מוכר, 14/03/06 22:57

    כמה בולשיט בכתבה אחת!

    במקרה הראשון באג החליפו לו לוח אם לחדש לאחר 9 חודשי שימוש!
    למה הוא היה צריך לקנות לוח אם חדש?? ואם הוא היה קונה מחשב חדש לגמרי, אז גם הוא היה רוצה פיצוי?

    במקרה השני גם כן באג צודקים. מה זאת אומרת: '' באריזה לא מצויין כי השימוש מותר רק בטמפרטורה מסוימת''??? גם לא רשום לך שאסור לשים את העכבר על הכיריים ולטגן אותו :) תקראי את התעודת אחריות לפני שאת חושבת שמגיע לך עכבר חדש. (אגב, מחיר קצת יקר מדי לעכבר אבל מילא)

    והמקרה השלישי הכי דפוק
    א. זו לא בעיית שירות
    ב. קורה שנגמר. אין לחנויות מלאי אינסופי. ולכל הרוחות, בכל פירסום מופיע ''עד גמר המלאי''!

    אז די עם הבולשיט הזה! אמנם באג יקרים יותר מכל השוק, אבל לפחות הם מפנים את זה למקומות חיוביים - השירות.


    גילוי נעות - הכותב הינו מוכר מחשבים ברשת החנויות ''מחסני חשמל''

    הגב לתגובה זו

    • מוכר - אתה מנסה לקבל עבודה בבאג ? (ל''ת)

      מידע פנימי, 14/03/06 23:29

      הגב לתגובה זו

    • גילוי נאות: הכותב הינו מנכ''ל הרשת (ל''ת)

      חובבן, 14/03/06 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם לי עשו את תרגיל ה mp

    לקוח מהמרכז, 14/03/06 22:13

    ניגשתי לסניף בסנטר בבקשה לרכוש מוצר דיסק און קי של סאן דינק - והמוכר אמר לי שאין יותר את המוצר וגם לא יהיה אבל אם אני רוצה אני יכול לקנות IRIVER CVPRA AK 300 שח

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קצת פרופורציות...

    בני, 14/03/06 21:50

    ממתי 3 (שלוש!!!) תלונות על חברה נחשבות כמשהו שאפשר להגדיר כשירות בעייתי? חברה כזאת מטפלת בעשרות אלפי לקוחות בחודש - אז 3 תלונות בשנה???

    חוץ מזה - כולנו יודעים מיהו הלקוח הישראלי...

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צודק

      ש, 15/03/06 09:50

      א - תסתכל על כל התגובות כאן

      ב - גם לי ולחלק מחבריי שעשו עסקים עם באג נתקלו בעיות שרות קשות!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    העכבר נמס?

    גיא, 14/03/06 21:38

    טוב לדעת שבבאג מוכרים עכברים משוקולד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    BUG+ZAP for the win

    ., 14/03/06 21:08

    תגיעו עם תדפיס של מחירים בחנויות מתחרות ותקבלו מחירי אינטרנט

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דווקא התרשמתי לטובה

    יהונתן סבן, 14/03/06 20:29

    לפני שנה קניתי מכשיר MP3 של קריאייטיב, כאשר הגעתי הבייתה המכשיר לא פעל כראוי, יום למחרת הגעתי לחנות באג בקניון ערים בכפר סבא וקיבלתי מכשיר חדש ללא שאלות וללא טענות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זרקו אותי משם בפעם הראשונה והאחרונה שהייתי

    אורן, 14/03/06 19:13

    ניכנסתי בדיוק בשעת הסגירה והמוכר פשוט גירש את כל מי שהיה בפנים.

    איזה עסק זורק לקוחות החוצה?

    הגב לתגובה זו

    • איזה מין אדם יגיע רגע לפני הסגירה?

      חצוף, 14/03/06 21:24

      חנויות בימינו פתוחות משעה 8:00 ועד 10:00 בערב. למה שמישהו יאפשר לך להכנס ו''להתעניין'' ברכישת מחשב, אם הגעת רגע לפני הסגירה?
      אם היית מבטיח שתרכוש מחשב, אולי היתה הצדקה להשאיר את החנות פתוחה עוד שעה ולאפשר לשלם לעובדים תוספת למשכורת.

      חוץ מזה, גם לאנשי מכירות יש משפחות וחיי חברה, הם לא קיימים רק בשביל העבודה.

      גישת ה''מגיע לי'' היא הפרצוף של המדינה הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • אם בעלי החנות היה שם היה מדבר אחרת

        קק, 15/03/06 10:00

        בגלל שזה רשת אז עובדים במקום כל מיני אנשים שכל מה שמענין אותם זה המשכורת ושעות העבודה.

        במקום נורמאלי מעניין אותם למכור לא פחות משלך לקנות.

        BUG תיפול מהר מאוד דרך אגב היא כבר נפלה, עתיד מחשבים פשוט קנו אותם.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    באג מאוד בעיתיים

    Ohad, 14/03/06 19:13

    רכשתי אצלם מוצר ולמחרת חזרתי עם המוצר ואריזתו תקול...לא רצו להחליפו אלא רק לתקנו
    פשוט בושה....חברה שכזאת...

    וחוץ מזה הם גונבים את הלקוחות ....

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין בארץ מקום ראוי לרכישת מחשבים

    צרכן מחשבים, 14/03/06 19:07

    ברשתות הזולות (אייבורי, מרדנית, KSP וכו') המחיר זול אבל האמינות מוטלת בספק והשירות על הפנים.
    ברשתות היקרות (בעיקר BUG) המחירים גבוהים מדי ולא תמיד מוצדקים, גם השירות משתנה מסניף לסניף.

    אין בארץ מקום מתאים שנותן שירות טוב ואמינות עבור מחיר הוגן. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • הסכת ושמע...

      טכנאי מחשבים, 14/03/06 20:36

      רק ברשת ''באג'' אתה יכול להיות בטוח שאתה אכן קונה מחשב חדש ולא בעל חלקים פגומים שהולחמו מחדש במקום להיות מושלכים לפח (נשמע מוכר, אייבורי...?).
      בגלל זה המחיר יותר גבוה.
      על איכות משלמים יותר.

      הגב לתגובה זו

      • מושתלים , נמאסתם! (ל''ת)

        שוש, 14/03/06 21:26

        הגב לתגובה זו

    • תקנה מטכנאי מוכר שיתן לך שירות

      michael, 14/03/06 22:42

      במקום לקנות מחנות ובייחוד מרשתות, חפש המלצות על טכנאי מחשבים אמין שגם נותן שירות. תשלם פחות או יותר מה שאתה משלם בחנות אבל הוא יודע היכן לרכוש את החלקים ויבטיח לך התקנה ושירות בבית או בעסק..גם אם זה עולה עוד כמה שקלים - זו הדרך העדיפה.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא צריך טכנאי

        כנראה שלא הבנת, 15/03/06 00:12

        אני צריך חנות נורמלית שאם מתקלקל לי הדיסק הקשיח ועשיתי לו את כל הבדיקות שדורש היצרן, הוא יוחלף במהירות האפשרית ואני לא אדרש להמתין כחודש ימים עד להחלפה.
        יש חברות, כדוגמת KSP שמייבאות בעצמן מוצרים ולרוב מאשימות את הלקוח בהאשמות מופרכות. כשהם כבר מחליפים מוצר לחדש, הם צריכים לשלוח אותו לחו''ל לחודש ימים לפחות ואז מקבלים מוצר מתוקן שהאחריות עליו מצומצמת מאוד.
        לסיכום - צריך להקים רשת שתמכור לאנשים שמבינים במחשבים, במחירים נוחים (כי אנחנו יודעים מה אנחנו רוצה, לא צריכים ייעוץ), עם אמינות גבוהה.

        הגב לתגובה זו

    • לא מסכים. יש לעשות סקר לפני הקנייה

      רגע ימדוד לי, 15/03/06 09:23

      אני מצאתי לדוגמא חנות מצוייינת ואמינה ביותר באזור מגוריי לאחר בדיקה בפורומים .
      אמנם המחירים שלה אינם הזולים ביותר אבל הם הוגנים ואתה מקבל שירות מצויין עם אדיבות וידענות של אנשי המכירות. בעבר הייתה לי בעייה שטופלה באופן משביע רצון על ידי המעבדה שלהם.
      המפרט שהזמנתי למחשב היה איכותי ומתאים ולא היו פוילע שטיקים כמו חלקי מחשב ביבוא מקביל או משופצים וכו'.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נסיון מפתיע ומאד לא נעים. לעולם לא שוב

    איציק, 14/03/06 19:05

    נכנסתי פעמיים לחנויות באג כדי לשאול על רכישת כבל חיבור בין שני מחשבים - זאת במחשבה שזאת חנות מהימנה ומקצועית. לתדהמתי בשתי הפעמיים נעניתי בגסות ובאי איכפתיות על ידי ''סגל'' של נערים וצעירים יהירים ואנטיפטיים, שהתנהגו כאילו השמש זורחת להם מהתחת. מילא אם היו מבינים בתחום שלהם - אבל נראו כחסרי כל ידע מקצועי, ורק לקוחות אחרים בחנות הסבירו לי ועזרו לי.
    במקרה הראשון המוכרים פשוט סובבו אלי את הגב ולא השיבו, ובמקרה השני השיבו :כאן זה לא בית ספר.... נראה שהחנויות האלה קיימות רק למען בני נוער שמחפשים משחקים או משחקים בעצמם תמורת משכורת.
    לעולם לא אחזור לחנויות של באג. אכזבה מרה!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגובה

    עדי, 14/03/06 19:00

    כתבה טובה
    אדע להתרחק מהרשת שילמדו

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל פעם שניכנסים נראה שאתה מפריע

    רמי, 14/03/06 18:19

    לעובדים

    הגב לתגובה זו

    • צודק ביותר

      רני, 14/03/06 18:41

      כך ניתן להבין גם מהכתבה, כי מפריעים גם למנהלת השירות בכל פעם שפונים אליה.
      אם כך מתנהגת פונקציה ניהולית אז מה ניתן לדרוש מהעבוד הזוטר?

      הגב לתגובה זו

      • מדויק

        יאיר, 14/03/06 20:46

        בסניף כפר סבא, לפחות, העבודים מתנהגים אליך כאילו אין להם חשק לשרת אותך

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק! חשבנו שזה רק אנחנו

          מחתרת הטוקבקים, 15/03/06 09:42

          באנו לסניף הזה, עמדנו מול המוכר חמש דקות ותופפנו עם האצבעות על השולחן, בזמן שהוא דיבר בסלולרי עם איזה חבר שלו והסתכל לנו בעיניים!

          בפעם הבאה חשבנו פשוט לקחת מוצר ולצאת מהחנות, כדי לבדוק אם לפחות ללקוחות *כאלה* הם מראים מינימום של יחס...

          גועל נפש של שירות.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי קונה בבאג ודומותיה?

    מושון, 14/03/06 17:47

    אלו חנויות לילדי עשירים צפונים.
    טיפ: אל תקנו בחנויות מחשבים הממקומות בקניונים. הם תמיד יהיו יקרים יותר.
    אל תקנו גם באופיס דיפו. המוכרנים שם לא מבינים במחשבים.

    קנו במקומות זולים ומקצועיים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבלבל את המוח

      ששל''ח, 14/03/06 18:36

      תבדוק מחירים במיוחד של מחשבים ניידים לפני שאתה כותב

      הגב לתגובה זו

      • באג\עתיד מחשבים יקרים בטרוף

        ff, 14/03/06 19:11

        אני קונה את כל חלקי המחשב שלי בחברה קטנה וטובה שהיא גם מעבדה (אחריות מעולה) ואני אומר לכם, באג ועתיד מחשבים יקרים לפחות ב 30 אחוז מכל חברה אחרת.

        בדוק!

        הגב לתגובה זו

        • אז תשתף אותנו בשם החברה. כדי שנוכל גם לקנות שם (ל''ת)

          אל תשמור בסוד!, 15/03/06 05:00

          הגב לתגובה זו