• 10.

    נסו עור מלאכותי

    מוטלה, 01/03/06 08:42

    גם זול ופרקטי מאד ביחוד לילדים וגם לא מוציאים הרבה כסף, סלון מעולה עולה כ2000 ש''ח, ולא פוגעים בבעלי חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מסקנה לשלם סכום סמלי בלבד עד קבלת המוצר

    פראיירים הזהרו, 01/03/06 07:35

    פראייר מי שמשלם כסף מלא וממתין כמה חודשים עד קבלת המוצר אין היום כל מוסר באף מקום . יש עוד אלפי מקרים שלא מגיעים למערכת העתון ולידיעת הציבור וזה פשוט מקומם איך מתנהל המסחר היום .

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אותו דבר עם נייטסנטר

    אלי, 28/02/06 19:36

    אני הזמנתי מנייט סנטר ולקח יותר מחודשיים עד שקיבלתי את המיטה במשך כל הזמן הזה ניסיתי לדבר איתם אבל לא היה עם מי לדבר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דווקא אני קניתי שם והיה מעולה (ל''ת)

    טל יעקבי, 28/02/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ביתילי יותר גרועים מוכרים עור שמתפורר (ל''ת)

    דש, 28/02/06 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בתילי-עבודה בעיניים

    מיקי אליהו, 28/02/06 14:10

    לא נעים להיות בצד המפסיד לאחר לבטים ארוכים החלטנו לקנות זוג ספות מעור ברשת בתילי קיבלנו המלצות חמות מאנשי המכירות בחנווהבטחה כי מדובר בסלון ל20 שנה טיפלנו בו במסירות מרחנו קרמים וניקנו במגבונים וכל זאת על פי דברי טכנאי החברה שהגיע על פי הזמנתנו אבוי לנו הספות לא הפסיקו להוריד צבע החברה הציעה צביעה מחדש אנו סירבנו ולבסוף נאמר לנו כי לפנים משורת הדין נקבל ספה שאינה מורידה צבע
    שמחנו נורא הספות היו איתנו לאורך כארבע שנים ואז החלו להתקלף והעור הפך לדביק ולא נעים עד אשר נפער חור במרכז הספה-העור נקרע
    טלפונים לשרות הלקוחות הבהירו לנו דבר פשוט סלון מעור בשווי 9200 שח
    לא אמור להחזיק מעבר לשנה וכל נזק אשר יהיה מעבר לשנת האחריות יתוקן על ידי הקונה והינו באחריותו הבלעדית מצטערים אמרו בשרות הלקוחות
    מבקש עצה מנפגעים אשר שילמו את מיטב כספם לרשת בתילי והיום יושבים על קרעי ספות מעור

    הגב לתגובה זו

    • האמן לי

      מוטי חיפה, 01/03/06 08:39

      קניתי מ''ביתילי'' כל הקניות מאכזבות, אמרו שזה ''איטלקי'' והכל היה לא נכון, הקפד שעל המוצר ירשם ארץ ייצור ושם היצרן, הרוב מגיע מנגריות עלובות ללא זהות לך על מערכת ישיבה מחברה איטלקיות ידועות(אני לא עושה פרסומות)

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי בכלל חשב אחרת?

    דב, 28/02/06 13:59

    ההנחה כי 10,000 ש''ח קונים סלון איכותי במיוחד ושירות אמריקאי מצוץ מן האצבע.
    תלמדו לקח : אין מוצר - אין כסף.
    רוצים פיקדון של 10%, מילא. אבל בשום פנים ואופן לא לשלם על רהיט וירטואלי, בהנחה שתיכף יסיימו לבנות אותו בשטחים והנה הוא מגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יופי, אי די דיזיין, הרווחתם יופי של פרסום (ל''ת)

    יושב על הגדר, 28/02/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם אותי דפקו ''איי די דיזיין''

    עוד לקוח מאוכזב, 28/02/06 13:35

    גם אני קניתי שולחן וכסאות, הם אמנם הגיעו במועד אך הכסאות היו פגומים. חודשים לקח עד שהביאו לי כסאות תקינים, אחרי הרבה טלפונים, ריצות וכו'. הם גם לא הסכימו לפצות, עד שאיימתי בתביעה ובפרסום, ואז נתנו לי תלושים של 350 ש''ח. כמו כן כשהתלוננתי הם אמרו ''אם אתה רוצה, תבטל את העסקה ותקבל את הכסף''. ככה - בלי שום מחוייבות!!!
    מוסר השכל - 1. הרשת הזו כנראה לא יודעת לתת שירות טוב. 2. אל תשלמו מראש 3. תדרשו את המגיע לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עיצה לצרכ(ח)נים

    מוטי חיפה, 28/02/06 11:40

    או שאתם קונים מהמלאי, או שאתם מקבלים ערבות בנקאית, אים שילמתם את רוב הסכום, בכל מקרה לא לשלם יותר 5 ואו10% בעת ההזמנה.

    הגב לתגובה זו