• 56.

    תשלום עבור חיוג לרשת אחרת

    השלישי, 14/03/06 19:03

    לאחר השלמת הרפורמה, כל מי שיחייג למספר המתחיל בקוד הרשת שלו והמנוי עבר לרשת אחרת, יקבל צפצוף שמתריע על חיוג לרשת אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רק המפלגה למלחמה בבנקים ובהוצל''פ

    דוד, 03/03/06 23:31

    החלטנו לא לשתוק אל מול העוול של ריביות קנסות ועמלות אסטרונומים יש היום כ3 מיליון הוצל''פ חלק נכבד ע''י חברות הסלולר יש שיטה היום בכל חברה מסחרית לפעול עפ''י שיטת מצליח מוסיפים מידי פעם עמלה ריבית או ''טעות'' מתוך הנחה כי רק אחד לאלף יתעקש ויבדוק את חשבונו וכל השאר יעשירו את קופות החברות כך שיוכלו לשלם מיליונים למנהליהם כתבו לנו www.hlv.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יפה (ל''ת)

    את כל כך מכוערת, 02/03/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ואיך אני אדע כמה אני משלם על השיחה בלי הקידומת?!

    רעיון טפשי, 02/03/06 12:18

    בסוף זאת תהיה ירייה ברגל.

    לי יש 050, אני יודע שלחבר יש 050, אבל אחרי שהתקשרתי פתאום מתברר לי ששילמתי על שיחה לסלקום (בלי ההנחה שנתנו לי בתוך הרשת).

    למה? כי ה-050 שלו עבר לסלקום.

    אז מה עשינו בזה?

    הגב לתגובה זו

    • הרעיון הוא שלא יהיו דמי קישוריות

      רעיון חכם, 15/03/06 19:17

      אם אין דמי קישוריות , אפשר לעבור בקלות מחברה לחברה בלי להחליף את המספר.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בקשה!

    בת 7, 02/03/06 08:13

    מבקשת רעיון איך לתקוף את הנושא.סחטו אותנו מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פיתרון פשוט ביותר לבעיה

    כנסו!!!!!!!!!!!, 01/03/06 22:26

    לא צריך ''לשמור מספר''. כל מה שצריך זה שבמקום שיופיע על הצג מס' הטלפון של המתקשר, יופיע כל דבר שהוא בחר לכתוב, יענו - במקום ''054-2222111 '' יופיע ''משה כהן'' או ''התותח''. אבל בינתיים, הדבר שרשום לכולם על המצח זה ''הפראייר''.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ניוד רע לצרכנים

    יגאל הצדיק, 27/02/06 10:47

    ניוד מספרי טלפון נייד הוא לרעת הצרכנים כי לא תיהיה אפשרות לדעת לאיזה רשת מתקשרים ובאיזה תעריף!
    אים ח''ח יבוצע הניוד תעלם המשמעות היחידה של הקידומת שהיא השיוך לרשת.
    ניתן לנייד את המספר בלבד ללא קידומת, אבל לשם כך יהיה צורך להוסיף ספרה שמינית ולהקים גוף שיחלק את המספרים עבור כל החברות הסלולריות למניעת כפילויות.

    הגב לתגובה זו

    • זה למה מפחיתים את הקישוריות

      א נ, 28/02/06 10:56

      התוכנית היא גם לבטל בסופו של דבר את הקישוריות לחלוטין וגם לאפשר ניידות כך שהקידומת תהפוך להיות בלתי רלבנטית לחלוטין ולא תהיה משמעות אם אתה מתקשר בתוך הרשת שלך או מחוץ לה.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    העיקר שהוסיפו ספרה כדי שכוווולם

    אמיר, 25/02/06 22:13

    ידעו לאן חייגו.מה היה הטעם בבאלגן חוצמזה שעכשיו קשה לזכור מספרי טלפון.צריך לנגיש בגץ נגד משרד התשקורת על הוספת הספרה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הלקוחות עלולים להפסיד!!!!

    אלי, 23/02/06 17:57

    כשאדם מתקשר מהסלולרי שלו שמחברה אחת לחברה אחרת- במידה ויש לו שכל, שלצרכן הישראלי לפעמים חסר- הוא יחשוב פעמים אם כדי לו להתקשר או כמה לדבר,- אם כולם יוכלו לשמור על המספר שלהם איך יוכל לדעת הצרכן לאן הוא מתקשר. אך אם נתוני השוק מראים שהתפלגות השיחות מחברה לחברה או בתוך החברה שווה- אז באמת הרפורמה כדאית כי היא תביא לירידת עמלת חילופי החברות כי לולא זה אנשים פשוט ישתמשו בסלולרי שלהם פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אז ככה:

    שמעונה מדימונה, 21/02/06 22:50

    אז אנחנו יודעים שסלקום זה דנקנר. ופלאפון זה בזק, זה סבן. אנחנו גם יודעים שהם שייכים לקליקת ה18 הידועה. ואנחנו יודעים שמשנת 1986 ועד היום המס שהם משלמים ירד מ 61% ל34% . ( אגב, גם הביטוח לאומי ירד מ15% ל5 ומשהו %)ועכשיו אנחנו יודעים, הודות לך, שהחבר'ה האלה שנושאים על גבם את כלכלת מדינת ישראל, נעזרים גם בגב שלנו. הם אמנם משלמים לנו את המשכורת שלנו אבל מביאים לנו אותה בהפוכה, ומחזירים לעצמם את הכסף בחזרה... איך אמרו הגששים? יענו, ישראבלוף (-:
    אז בסופו של דבר ידידתי (כל ישראל חברים) מי שנושא על גבו את העסק כאן זה כולנו.. במידה שווה. אבל יש כאלה שצוחקים בדרך אל הבנק ויש כאלה שלא ויש כאלה שאין להם בנק בכלל ללכת אליו, לא בבכי ולא בצחוק. אולי בתהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מגיעים לתא קולי - שילמתם!!! (ל''ת)

    כל פעם שאתם, 21/02/06 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ויש מי שעדיין לושב שישראל מסוגלת להיות דומה לארה''ב ?

    מימי, 21/02/06 18:41

    נבר אבר

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קצת דיוק במונחים

    יפעת, 21/02/06 18:28

    כאשר כמה חברות חוברות יחד זהו אינו מונופול כי אם קרטל..

    ואין תחרות קשה כל כך כי כמו שטרחת לציין, ישנו שיתוף פעולה די פורה בין החברות- כולן מעלות מחירים יחד והן היום כמעט הבדלים באטרקטיביות המבצעים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בארה''ב אין שוק שיחות פנים-ארציות

    דני, 21/02/06 18:24

    מה שכתבת היה נכון לפני 15 שנה, אז התחרו MCI ו Sprint ב AT&T , אבל היום בטלפון סלולרי כל שיחה בתוך ארה''ב היא בתעריף מקומי. אי לכך מי ישתמש בטלפון הביתי לשיחה מחוץ לעיר?
    ההבדל העיקרי הוא שבארה''ב כמעט לכל טלפון סלולרי יש תכנית דקות גלובליות, למשל 1,000 דקות שיחה בשעות היום כל חודש, כאשר הלילות וסופי השבוע לא מוגבלים. התשלום קבוע בין אם השתמשת ב 1,000 הדקות או לא.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דבר שאני לא מבין....

    האחד, 21/02/06 16:09

    רק לפני זמן לא רב הוכלפו כל מספרי הפלאפון כך שלכל חברה יש קידומת אחת והוסבר לנו שזה לטובתנו ושכך נדע בדיוק לאיזו חברה אנו מתקשרים.
    עכשיו רוצים לאפשר מעבר של מספרים בין החברות ושוב לא נדע לאיזו חברה אנו מתקשרים (וכמה אנחנו משלמים.) אז מה ההיגיון? תחליטו מה עדיף.

    הגב לתגובה זו

    • לאחד

      דני, 21/02/06 17:36

      הסיבה להחלפה לא היתה כל כך להיטיב עם הלקוחות.היתה באופן חלקי בעיית מספרים-יש הרבה פחות אפשרויות לקומבינציות של 6 ספרות,הרבה פחות כמובן מ-7,והחלה עולה בעיית זמינות מספרים.סיבה נוספת היא צורך עתידי בקידומות נוספות שהיו תפוסות.ללקוחות הוסבר שזה לטובתם כי הרבה לא ידעו כבר לאיזו חברה הם מתקשרים-כל כך הרבה קידומות,לך תזכור,וכמה זה עולה להם.אבל אתה עדיין מתקשר בין חברות ומשלם כמו קודם,רק ביותר ידיעה.

      הגב לתגובה זו

      • אה?

        רון, 21/02/06 18:56

        האחד צודק. אם לי יש אורנג' אני יודע שלהתקשר ל-054 זה זול. ואם המספרים עוברים בין חברות אז קידומת 054 יכולה להיות פתאום סלקום ואז זה יקר, וזה חשוב לי לדעת כמה עולה לי ואם לקצר בדברים.

        מה קשור מה שאתה כתבת לזה?

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לרון

          דני, 22/02/06 09:16

          הכוונה היתה שהסיבה לאיחוד הקידומות לא היתה בהכרח טובת הלקוחות אלא סיבות אחרות,ולא מעבר לזה.נכון שיותר קל לך לדעת אם אתה מתקשר בתוך אותה חברה (עכשיו שיש 4 קידומות ולא 13 ) - אבל זה לא המניע של חברות הסלולר אלא ההצדקה כלפינו.

          הגב לתגובה זו

          • אבל זה לא יעזור לי לדעת לאיזו חברה התקשרתי

            רון, 02/03/06 12:20

            ויצאתי מופסד מכל העניין.

            מה אכפת לי שההוא תקוע בחברה שלו? שידאג לספר לחברים שלו כשהוא מחליף מספר.

            הגב לתגובה זו

    • בזמן חיוג למספר שאינו של הרשת שלך

      השני, 14/03/06 19:00

      יתקבל צפצוף שמשמעותו שאתה מחייג מחוץ לרשת שלך

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בזמן האחרון נורא טרנדי לשנוא חברות סלולר

    קבוואח, 21/02/06 16:02

    וחבל, כי שוכחים שהן בבעלות של אותן 17 משפחות שלא בסדר לשנוא, למרות שזה טרנדי לשנוא עשירים.

    הגב לתגובה זו

    • טבעי שנשא רמאים וגנבים.

      מנש, 21/02/06 16:31

      כמו שטבעי שאתה/את מקבל/ת משכורת על טוקבק שקוף שכזה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חגית יישר כוח,

    יוסיפון, 21/02/06 15:51

    כלקוח המתעב את גנבי הסלולר (קרי חברות הסלולר ובזק האפסים) הייתי בטוח שכולם יסכימו איתך.
    לפי חלק מהתגובות ברור לחלוטין שחברות הסלולר מעסיקות גולשים בשכר ע''מ לתת טוקבקים שליליים.
    לא יעזור להם.
    אנשים, דברו כמה שפחות, רק מה שבאמת נחוץ. תשתמשו בסקייפ.
    הרבה יותר זול !!
    המטרה - לפגוע לגנבים בכיס.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! תעברו להוט! (ל''ת)

      רון, 21/02/06 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפכת ללוחמת זכויות ? צבועה ! (ל''ת)

    ספי, 21/02/06 15:46

    הגב לתגובה זו

    • צבוע את/ה ! שתול של הגנבים (ל''ת)

      יפס, 21/02/06 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תפסיקי להתבכיין (ל''ת)

    orange, 21/02/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חגית הפסקת להחמיא לעשירים???? (ל''ת)

    מדינת אוליגרכים, 21/02/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חגית הפסקת להחמיא לעשירים????? (ל''ת)

    מדינת אוליגרכים, 21/02/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קוראים לזה קרטל - לא מונופול

    איציק, 21/02/06 14:58

    ונחמד שאת מתחנפת אלינו פתאום, האנשים הקטנים, אלה שלבן זוג שלהם אין מיליונים בבנק.
    כן, הכתבה שלך על ''שינאת העשירים'', תמשיך להדהד.
    גם העובדה שאת זוגתו של רקנאטי, בן למשפחה הצדיקה שגרמה למפולת המניות בשנות השמונים, ממשיכה להדהד.
    נחמד שאת מנסה להתחנף אחרי המאמר הקודם והממש לא אתי שכתבת.

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה אוליגפול

      שי, 21/02/06 15:15

      קרטל זה רק במידה ויש תיאום אסור בין החברות בקשר למבצעים או מחירים.

      בפועל, מה שיש כרגע זו התאמה, שמותרת על פי החוק - כל עוד אין חילופי דברים ומידע בין החברות, אלא רק הסכמה שבשתיקה שלא לצאת במבצעים אגרסיביים.

      למצב בו יש מספר קטן של חברות ששולטות בשוק קוראים אוליגפול (כמו אוליגרכיה, שהיהא שלטון בראשו עומדת קבוצת אנשים קטנה)

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    להתקגל? (פסקה 3 מהסוף)

    יובל, 21/02/06 14:57

    כבר לא בודקים טעויות בימינו לפני שמציגים כתבות?...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בוודאי יש לה טעם נהדר בבגדים (ל''ת)

    ירמי, 21/02/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חיוך ממיס

    קרן צוברי, 21/02/06 14:49

    לו רק היה אפשר להקליק על התמונה ולגלות לפחות חצי גוף.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואיזה חיוך

    שימרון פרז, 21/02/06 14:48

    חגית מתגלה כקול צלול וחד במרחבי הדעתנות הקלושים של הרשת.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אחות של ג'ימי סאמרוויל?

    יוחנן, 21/02/06 14:23

    הברונסקי הזאתי?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש תחליף

    יוסקה, 21/02/06 13:38

    www.msmnetphone.com

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה יש לך בפורש??

    שמעון, 21/02/06 13:30

    אני עדיין בהלם מהכתבה המגמתית וחד צדדית שכתבה הכותבת על עשירי ישראל. . עדיין נותנים לה במה?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה יש לך בפורש??

    שמעון, 21/02/06 13:30

    אני עדיין בהלם מהכתבה המגמתית וחד צדדית שכתבה הכותבת על עשירי ישראל. . עדיין נותנים לה במה?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    העמותה לקידום השחיתות מוסרת:

    ''ארץ בושת''.גוגל, 21/02/06 13:07

    מספיק עם זה כבר. לצרכנים יש אינטרס שהחברה לה הם שייכים תרוויח כמה שיותר כי רק כך היא תוכל להעניק להם כמה שיותר. חברות ''אציליות'' הן מהר מאוד חברות כושלות שלא מרוויחים מהם כלום.

    שלכם,
    ''ארץ בושת''.גוגל – העמותה לקידום השחיתות

    [למה לפרק מושגים אם אפשר לכשף אותם?]

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי הכתבת הזאת?.????

    חיים סבן, 21/02/06 11:49

    רק שיהיה ברור לכולם כי הכתבת לא כ''כ חכמה
    החברות הסלולריות חברו לבזק לא מהסיבות שציינה אלא מסיבות אחרות,
    קודם כל לבזק השליטה על חברת פלאפון ודבר שני ברגע שיוחלט על ניידות מספרים אז גם לקוחות בזק יוכלו לעבור עם המספר שלהם להוט ואז יגרם נזק ממשי לבזק.
    ניידות המספרים מתייחסת למגזר הנייח והנייד גם כן ןעל כך הפחד של בזק ושל חברות הסלולריות

    הגב לתגובה זו

    • היא באמת די לא משהו...

      ירון חדד, 21/02/06 15:03

      כושר ניתוח של עובדת בזק...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא נורא ברונסקי

    אני, 21/02/06 11:29

    על היאכטה העלות לא מורגשת

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אבל מהמיסים שמשלמות החברות הסלולאריות משלמים את המשכורת של יחימוביץ (ל''ת)

    הלוא כן חגית?, 21/02/06 11:27

    הגב לתגובה זו

    • איך הגעת לשלי יחימוביץ'?? אני לא מבין (ל''ת)

      סתם אחד, 21/02/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    one of those companies

    nisim amsalem, 21/02/06 10:34

    is owned by chinese - don't give your money to chinese!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לכל מי שרוצה - יום ללא סלולרי ב-3.3 - נראה אתכם עומדים בזה

    אודליה, 21/02/06 10:28

    הרעיון - מי שיכול לא להשתמש - מצויין.

    מי שחייב לקבל שיחות - שיקצר, או יחזיר שיחות מהטלפון הרגיל (בזק או הוט)

    עד כמה שניתן - לא לשלוח הודעות, תמונות, רינגטונים. (לידע כללי - כמות ה-sms שנשלחת בארץ היא למעלה ממליון ביום!!! - רק לא לשלוח הודעות יוצר פגיעה כלשהי ברווח ביומי.....)

    בקיצור, ישראלים טובים שלי, שמחוברים לסלולרי כמו אינפוציה - נראה אתכם מצמצמים רק יום אחד את השימוש.....

    בהצלחה!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אודליה-את צודקת אבל זה לא יקרה

      ראובן, 21/02/06 18:49

      ואם כן-באופן חלקי מאד.
      למה?כי אנחנו מטומטמים ואין לנו הבנה לגבי כוחנו כגוף צרכני.
      אני הולך עם נייד רק למקרים ואין ברירה/אפשרות אחרת (טלפון ציבורי,למשל). חבל שרובנו שולפים את המכשיר כל כך בקלות ומקשקשים מכאן ועד להודעה חדשה-ואחר כך מתפלאים שמזמברים אותנו!

      הגב לתגובה זו

      • זה לא ענין של לא יקרה, זה ענין של תבחר לעשות

        אודליה, 22/02/06 12:24

        אני לא מצפה מתושבי ישראל להימנע בהמוניהם - אני מכירה את העם שלי, לצערי....
        אני מצפה ממי שזה כן מזיז לו וכן מוכן לעשות משהו, לעשות את זה בעצמו. כל חודש. בתאריך שצריך לעשות את זה (4.4, 5.5, יש?), מחאת מעטים... ולשכנע את חבריו לעשות כן. רק קצת. לאט, אחד אחד... ככה זה, זה בעצם ענין של חינוך מחדש....

        כי בעצם מחאה אישית זה בדיוק העניין... אם תצליח לעבור יום בלי לחייג מהמכשיר שלך, ובלי לשלוח ממנו הודעות - תקטין את רוויחי החברה הסלולרית שאתה שייך אליה.
        זה אפשרי, אני ממליצה אגב בחום על הניסוי מטעמים אישיים... רק לנסות לסגור את המכשיר הזה למשך שעתיים - זה כבר חלק מהדרך לשחרור מזה....

        לא מדובר רק על קרינה, או על החופש מקרינה... לא מדובר רק על מחיר ועל הזכות להעביר את מספר הטלפון שלי מחברה לחברה. מדובר על להתרגל מחדש להרשות לעצמך לכמות את הסלולרי...
        וזה הרבה...
        יום טוב.

        נ.ב.
        בכל זאת נראה אתכם?

        הגב לתגובה זו

        • לאודליה

          ראובן, 23/02/06 16:20

          את צודקת.זה באמת עניין של מחאה אישית,מצד אלה שכן מזיז להם.אני אישית הולך בלי סלולרי וחי עם זה טוב מאד ולאחרונה עזבתי את בזק ועברתי להוט כי נמאס לי ממחירים מופקעים לפני שביצעתי שיחה אחת.
          עדיין הבעיה היא שהציבור הישראלי לא הפנים את כוחו כקבוצה מאורגנת וחזקה.די אם כולנו נסגור לשעה ליום את המכשיר וזה יעלה מליונים לחברת הסלולר,וכן הלאה.לא חסרות דרכים.הבעייה היא כאמור שטרם הפנמנו את העניין שמחאה יכולה לעשות את ההבדל,יש לנו כוח וצריך רק להשתמש בו נכון.קל לשלוף את המכשיר ולדבר בלי אבחנה ואם ''שברתי שביתה''...לא נורא,מישהו אחר ישבות בשבילי..התמכרנו לגמרי,נמשיך לקטר כקבוצה ויהיו פה ושם מי שיעשו משהו אבל זה יהיה טיפה בים וכדי לחולל שינוי אמיתי נחוץ הרבה יותר.

          הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה, שלא תעזו להפסיק לדבר.

      א, 21/02/06 18:55

      אני נוהג ככה תמיד - בלי קשקושים, שיחות מינימליות רק למה שצריך.
      ולכן אני משלם פחות מ100 ש''ח, למרות שהטלפון משמש אותי גם לעסקים.

      אבל אם כולם יעשו ככה, מי ימשיך לסבסד אותי ?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ובגלל זה אני מחכה לחורבן בית 3 !אם אני אמות שימותו גם העשירים

    אלעד, 21/02/06 10:23

    צריך להקים את מדינת ישראל מחדש בלי כל הטעויות שעשו בפעם הראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המאפיה הישראלית בסלולר (ל''ת)

    ליאת, 21/02/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    וביבי מוכר שהפרטה תביא תחרות!שקרן

    אמנון לוי, 21/02/06 10:21

    דוגמא קלאסית ליד אחת כמו מאפיה של חברות סלולר !
    עכשיו צריך רק לחשוף את ההסכם בין כל הבנקים וכמובן קיים מאז קום מדינת ישראל והשיתוף פעולה בין אוסם לשטראוס שנמשך עשרות שנים
    רבותי תתעוררו !!!העשירים לעולם לא ידפקו אחד את השני !הם תמיד ישלבו ידיים נגד האזרח הקטן !!!אין תחרות ואין הוזלות!מדינת ישראל צריכה לקום מחדש !!!

    הגב לתגובה זו

    • הפרטה מביאה התייעלות, לא תחרות

      שי, 21/02/06 15:19

      אל תדבר בשמו של נתניהו אם אתה לא יודע מה הוא מנסה למכור.

      הפרטה מביאה התיעלות, כי אדם פרטי ינהל את העסק יעיל יותר מהממשלה (מהסיבה הפשוטה שהוא ירצה לחסוך בהוצאות, כי זה כסף שלו, בניגוד למנהלי חברות ממשלתיות, שמנהלות כסף של אחרים, אז פחות אכפת להם).

      בעניין התחרות, נכון, לעיתים יש מצב בו החברה שולטת על שוק מסויים כמעט בלעדית, כי היא לא נתנה רשיונות לאחרים לעסוק בתחום, ואז כשהיא מפריטה, היהא גם מעניקה רשיונות לאחרים כדי ליצור תחרות - זה לא המקרה כאן.

      הגב לתגובה זו

      • הפרטה- חסכנות וקמצנות

        רון, 27/02/06 16:59

        הפרטה לא בהכרח מביאה התיעלות.
        כפי שכתבת זה כסף פרטי ואז יש קמצנות- שמובילה לפגיעה בעובדים, ולא פעם גם פוגעת באיכות לטווח ארוך כי מסתכלים רק על התוצאות בבורסה - וזה תמיד בטווח קצר.

        הגב לתגובה זו

    • לאמנון

      ראובן, 21/02/06 18:34

      הפרטה לא מביאה לתחרות,בהכרח.
      הפרטה מביאה להוזלה כתוצאת התייעלות.כשעסק מנוהל באופן יעיל הוא יכול להציע מחירים מוזלים באופן יחסי לעסק גדול ומסורבל בעל מנגנון מנופח.התחרות יכולה לנבוע מכך,אבל זו לא המטרה הראשונית-אלא ייעול.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    דליה איציק לא מצאה את העוז להחליט ...

    יורם פיראונצוונ, 21/02/06 10:20

    חיים רמון = ייקור הבריאות

    מהיום:

    דליה איציק = ייקור הסלולר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דברו חלש! (ל''ת)

    חיזקי, 21/02/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי משנגד הצרכנים הם משרד התקשורת והממשלה

    עולם שלישי, 21/02/06 10:08

    ברור וטבעי שחברות הסלולר ובזק יתנגדו לכל צעד שמטרתו הגדלת התחרות והורדת מחירים. מה שלא טבעי היא העובדה שמשרד התקשורת האמור לדאוג לאינטרס הצרכן הישראלי, נכנע בקלות ללחצי החברות הסלולריות ודוחה שוב ושוב את הפעלת ניידות המספרים. מדיניות כזו אופינית למדינות עולם שלישי בהן בעלי ההון שולטים בממשלה, ולא לעולם הראשון כמו ארה''ב והאיחוד האירופאי בהן הופעלה ניידות המספרים למורת רוחן של חברות הסלולר לפני מספר שנים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שנגד הצרכנים זה הצרכנים - זה האינטרס שלנו ולא שלהם...... (ל''ת)

      אורנה, 21/02/06 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    פשוט להחרים אותם, לא להשתמש

    אור, 21/02/06 10:00

    בסלולארים, רק קויי קרקע ובכדי ל''העניש'' את בזק אז רק אינטרנט למי שיכול - עד שיקרסו.....זה לא שוק חופשי וככה לא מיישמים דמוקרטיה...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טעות סמנטית

    מושון, 21/02/06 09:54

    התאגדות של חברות במטרה לשמור על מחירים גבוהים נקראת קרטל ולא מונופול

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חברות הסלולאר ו''בזק'' - נמאס לאנשים מכם

    אביבה, 21/02/06 09:49

    אם לאנשים בארץ היה את השכל להפעיל את כח הקניה החזק שלהם כמו זה שקורה באמריקה, ויום אחד בשבוע ימנעו משיחות טלפון (זה גם בריא וגם כיף לא נורמלי) הם היו יכולם להוכיח לחברות הסלולאר ו''בזק'', מי החזק והמחליט הקונה או המוכר.
    לא נכנע להם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לאביבה

      ראובן, 21/02/06 17:46

      תשלימי עם המציאות-בגדול,הישראלי כחלק מגוף צרכני מאוגד הוא סמרטוט ולא יותר.הוא יקטר על מחירים,יתעצבן ויקלל אך לא יניח את מכשירו היקר ליום שביתה (וניסו את זה),לא יקצר בדיבור,לא ישבית את המכשיר לשעה ביום וכן הלאה-פשוט,כי כגוף מאוחד, אנחנו כשלון טוטאלי.
      וכמה עוברים ל''הוט''? לא הרבה.שונאים את בזק אבל עושים?לא הרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נמאסתם חברות הטלפונים

    גלית, 21/02/06 09:45

    נמאסתם חברות הסלולאר עם ''בזק'' ביחד
    תתנדפו ותתנו לנו הצרכנים לבחור את מה שמתאים לנו.

    מספיק שיום אחד בשבוע אנשים לא ישתמשו בטלפונים ופלאפונים .....
    נראה מה אז יגיד המונופול שהשתלטט על חיינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מרד צרכנים בישראל - לצערינו.....

    שחר, 21/02/06 09:45

    לפני מספר חודשים הורכז מרד צרכנים נגד חברות הסלולר - המתבטא בשמירה על יום ללא סלולרי פעם בחודש (4.4, 3.3, 2.2, וכו')

    חברות הסלולר - גילו שוב את מה שהן ידעו מזמן - האזרח הישראל לא מסוגל לעבור 24 שעות ללא שימוש במכשיר.

    בנתונים כאלה? מה אכפת להם באמת מהצרכן? הן פה כדי להרוויח, והן מרוויחות. זהו.

    אם ישראלים ינסו לתת מעט תוקף לחרם צרכנים, אם ישראלים יהיו מוכנים ליום אחד להמעיט את השימוש האישי לטובת הוזלת המחירים הכללית - יש סיכוי לשינוי....

    זה תלוי בכולם... לא בנדיבות של חברת סלולרי זו או אחרת....

    הגב לתגובה זו

    • בסופו של דבר הישראלי כנראה פראייר (ל''ת)

      יונתן, 21/02/06 11:37

      הגב לתגובה זו

      • לא פראייר אלא פשוט אידיוט חסר מודעות לכוחו (ל''ת)

        רון, 21/02/06 18:14

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם אם הדבר יתאפשר

    TY, 21/02/06 09:43

    בסופו של דבר..
    החברות יאלצו את הלקוחות שמצטרפים למבצעים, לחתום על הסכמי התחייבות.

    אתה רוצה להצטרף? תחתום לנו שתהיה איתנו לפחות שנה וחצי...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התנהלות דוחה של חברות הסלולאר

    פגועת ''פלאפון'', 21/02/06 09:43

    חברות הסלולאר עושות בשוק מה שהם רוצות, כל כך שקוף שיש תיאום מחירים ואנחנו שותקים....
    אולי נתעורר כבר ונעשה חרם צרכנים מאורגן? - אולי אז יירדו מחירי השיחות הסלולאריות המשתוללים, זה מגוחך שלהתקשר לחו''ל יותר זול בהרבה מאשר לנהל שיחה בתוך הארץ למספרים ניידים...

    די לשחיתות חברות הסלולאר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בישראל יש קרטל סלולארי.

      הלוחש לסוסים, 21/02/06 12:11

      אם נבדוק כמה עולה שיחה יוצאת , נראה שכל החברות גובות אותו מחיר. איך בודקים? לא מצטרפים לשום חבילה שמציעות החברות, בטענה שאתם מדברים מעט מאוד, ואז תראו שכולן גובות אותו מחיר. החבילות למיניהן נועדו כדי למנוע מהצרכנים להשוות מחירים. הרי אפשר לטבוע בים החבילות.

      הגב לתגובה זו

    • לפגועה-ראי תגובתי לאביבה 12 (ל''ת)

      ראובן, 21/02/06 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    טריופול אמיתי (ל''ת)

    סטודנט לכלכלה, 21/02/06 09:39

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ''טריופול''

      מגיב סדרתי, 21/02/06 11:33

      זה כבר קרטל. (יש גם את מירס למרות שאתה לא סופר אותה)

      הגב לתגובה זו

      • זה לא....

        אלמוג, 15/03/06 01:02

        יש את מירס
        אא רשמו ....סליחה ...

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הקרטל של החברות כבר קיים

    חיים, 21/02/06 09:29

    מי שמכיר את השוק הסלולרי כיום יודע ש''באופן מדהים'' גם המחירים וגם המסלולים השונים זהים כמעט לחלוטין בין החברות, וכשיש העלאות מחירים - כל החברות מעלות את המחירים ובד''כ באותו שיעור.
    נראה לי שהקרטל הזה שיצרו החברות הסלולריות הוא הענין המרכזי, ולא סוגיית הניוד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דברו פחות בסלולרי

    חגית שמיר, 21/02/06 09:25

    גם יקר, גם לא בריא, גם מצריך אנטנות שמשפיעות על האנשים שלא מעוניינים לדבר. אם תחקרו קצת תיראו מה קורא מסביבכם, radiation.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמה חברות זה קרטל ולא מונופול (ל''ת)

    אסף, 21/02/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צריך לעשות את זה גם במיילים - חוצפה (ל''ת)

    ירון, 21/02/06 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק שתדעו שאנו העובדים צוחקים עליכם! (ל''ת)

    עובד בסלולר, 21/02/06 08:49

    הגב לתגובה זו

    • עד הפיטורים הבאים...

      לשעבר, 21/02/06 12:24

      לפני חודש פיטרו בסלקום 200 איש, לפני כן פיטרו באורנג' 500 והיתה גם רפורמה בפלאפון ופיטרו מאות עובדים.
      התחרות החזקה בשוק הסלולר הפכה את חברות הסלולר למקום עבודה לא נעים ורווי שינויים ארגוניים שכרוכים בפיטורים.
      תיהנה מהעבודה שלך, כל עוד היא קיימת...

      הגב לתגובה זו

    • רק שתדע גם לך יש סלולר (ל''ת)

      צוחק על עצמך?, 21/02/06 12:39

      הגב לתגובה זו

    • זה המקסימום שהצלחת ?! לוזר....

      מנש, 21/02/06 15:52

      עובד בסלולר ....פחחחחח
      לוזר !

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדינת אוליגרכים וגנבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מיכה, 21/02/06 08:43

    הגב לתגובה זו