• 43.

    חברות התקשורת

    שמואל שרעבי, 15/06/09 19:28

    חברות התקשורת מזלזלות בלקוחות בצורה גסה ביותר

    בעיקר חברת אורג' שמתעלמת מפניות רבות ללא מענה

    אנא , כל מי שנפגע יצטרף ורק כח מפעיל מח

    050-5534090 שמואל

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    טלויזיה פגומה

    נינה יקואל, 11/11/08 17:31

    רכשתי בחודש יוני טלויזיה פלזמה אצל אבי סופר ברח' אלנבי 122 ת''א ובנוסף קניתי מוצרי חשמל לבית החדש בערך כספי של 35,000 שקלים, ניכנסתי לבית החדש רק בחודש יולי, הטלויזיה פעלה יום אחד בלבד למשך כמה דקות, ולמחרת הפסיקה לעבוד מכיוון שנשמע רעש כמו צפירה ונוצר קרע במסך הפנימי, דיברתי עם אבי סופר והופניתי ליורוקום, הטלפונים כבר במשך שלושה חודשים הלוך וחזור, ודיברתי עם איתי ציונוב מנהל מח' פלזמה, ונאמר לי שאין אחריות על הקרע, אבל זה קרה באופן פיתאומי הטלויזיה תלויה על הקיר כמו תמונה, אין גישה לאף אחד, אני אלמנה אין לי ילדים קטנים,ואין גישה לטלויזיה, מה עושים למי פונים, איך יכול להיות שאין אחריות על מה שקונים בערך כספי כל כך גבוה, וכולם מפנים עורף, אני מבקשת את עזרתך הגברת גלית אבישי, תודה נינה יקואל.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עבודה מצויינת- ישר כוח!

    איילת, 07/08/08 14:48

    הכרתי את גלית לראשונה באחת הישיבות בהתאחדות הסטודנטים לפני מספר שנים כשהייתי יו''ר ומאז התרשמתי מאד מפעילותה. הייתי שמחה להציע כמה הצעות בנושא ולקדם נושאים. אפשר בדואל שלי,ayeletyuli@gmail.com
    ודה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שקיפות - ספרי לנו רק ממה מתקים הארגון שלך ?

    שועל, 07/10/07 20:26

    מעולם לא אהבתי מתנדבים -אני איש מאמין בתורת ישראל ושם כתוב שונא מתנות יחיה, תמיד מתנות עולות ביוקר, כול המתנדבים והתורמים עושים זאת למען עצמם - שלח לחמך על פני המים יום אחד תמצאנו.
    ספרי לנו איך מתקיים ארגונך ואנו נחליט אם להשתמש בשרותיך.
    אשמח אם תפרסמי זאת בגדול באינטרנט לידעת כלל ציבור הצרכנים כדאי ורצוי שתהיה שיקיפות במי נותן להם הגנה וכמה זה עולה להם באופן עקיף אם לא האופן ישיר

    הגב לתגובה זו

    • אני יסביר לך אך הם נותנים מתנות /מקרה שקרה...

      שאולי ברנע, 02/09/09 13:17

      אני יגיד לך הם מתקשרים לבית העסק ומבשים לשלם להם מחירים מופקעים של מאות שקלים בחודש .מדבר בחור מבוגר ולא חיוני לא נחמד וכופה על בעל העסק תשלום ללא שום התחיבות או נתון כול שהוא תשלם ואז תדע מה תקבל לא מתאים לך הוא אומר ואז מנתק את הטלפון 4 פעמים זה קרה לי בתחילה חשבתי שזה טעות ,תקלה רק אח''כ הבנתי שזאת התנאגות / מדניות אז ככה הם מחזיקים את עצמם תשלם נמליץ לא תשלם לא נמליץ......ללא כוונת רווח כן כוונת עושק ..ולמי תתלונן?????????????

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמלות הבנקים ענקיות ומופקעות!!!

    ענייה, 23/11/06 18:12

    עמלות הבנקים ענקיות ומופקעות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בזק בינלאומי

    אידה ממן, 15/02/06 12:22

    אני מחוברת לאינטרנט בזק בינלאומי מזה כחצי שנה, שלחתי אליהם פקס ושאלתי מדוע לוקחים ממני מע''מ, הרי אילת פטורה ממע''מ, בזק בטלפון לא לוקחים מע''מ, התשובה שלהם הפתיעה אותי ביותר, הסבה שלוקחים מע''מ גם באילת זה משום שאני יכולה להשתמש באינטרנט גם ממקום אחר בארץ, לדעתי זו חוצפה, לוקחים ממני כסף עלאפשרות להשתמש באינטרנט מחוץ לאילת, אפשרות שאני לא בקשתי מהם, אודה לכם באם תצליחו לשנות ולקבל זיכוי על המע''מ שנלקח, יש לי את התשובה שלהם בכתב באם תרצו אשלח אליכם בפקס. תודה
    טלפון: 6367055

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איך בתי עסק הצטרפו אליהם?

    שאול, 14/02/06 13:35

    פשוט טמטום אחד גדול.
    מה הם יודעים על בתי העסק האלה?
    כבר נכתב פה ואני חוזר ואומר בדיוק כמו אובייקטיבי להיזהר מהם.
    לא להתפתות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות מדובר באחלה חברים (ל''ת)

      לילך, 14/02/06 18:32

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק, אבל יש הרבה מאוד נאיבים (ל''ת)

      צרכן מבין עניין, 07/10/07 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בדיוק כמו אוביקטיבי ויפלו כמוהם (ל''ת)

    דני, 13/02/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מרבית העובדים בהתנדבות

    צרכן, 12/02/06 23:22

    על איזה כסף אנשים מדברים פה?
    אנשים טובים פועלים באמון הציבור ובמועצה הציבורית בהתנדבות.
    מה שאולמרט מוציא בשבוע על קמפיין בחירות, באמון הציבור לא חולמים להוציא בשנה.

    הגב לתגובה זו

    • כן ממש נשמות טובות עובדות בהתנדבות !!! (ל''ת)

      דב רוזנר, 13/02/06 01:00

      הגב לתגובה זו

    • אתה נאיבי , חבל''ז אתה באמת זקוק להגנה (ל''ת)

      שועל, 07/10/07 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי מממן?

    מ''צ, 12/02/06 21:56

    בעלי העסקים? יש פה היגיון?

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה רוצה שתעבוד חינם ? (ל''ת)

      לא פרייר, 07/10/07 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    היום מצאתי חרקים בפסטה

    מ, חיפה, 12/02/06 21:55

    של חברה ידועה, וחתום למטה גם בהשגחת הבד''צ, המשך ב''כלבוטק'', חשיפה כמו ל''טיב טעם'', חכו בסבלנות, יש לי עוד אריזות סגורות עם תוקף לשמוש עד 4.2007 וכולם מלאות חרקים חיים!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גלית אבישי ,תפרת לעצמך אחלה משרה ,כמה זה יעלה חנו ??? (ל''ת)

    יעקב אייכנצוויג, 12/02/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הציבור מעוניין לדעת מה העלות שלך,גלית, כולל ההטבות והפנסיה ! (ל''ת)

    דודו בליך, 12/02/06 20:57

    הגב לתגובה זו

    • זה סודי ,בנושא זה אין שקיפות (ל''ת)

      שקוף, 07/10/07 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ניסיתי להגיש תלונה, מסובך ולא ידידותי (ל''ת)

    שלמה, 12/02/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צריך גוף שיטפל בחברות הביטוח הישיר..

    הנביא, 12/02/06 19:44

    ות בעיקר שיודעות רק לקחת כספ ותו לא( המפקח לא עושה כלוםרק נותן להם גיבוי)

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תודה לך גלית שאת לא מתיאשת

    אחת, 12/02/06 17:57

    אחרי שאולמרט נאמן בעלי ההון עשה הכל כדי לפגוע בך (ובנו)

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה טוב להיות זהיר בקניות, אבל

    ענבר, 12/02/06 17:26

    זה טוב להיות זהיר בקניות, אבל יותר חשוב לשלוט בהוצאות שלך ושל המשפחה. ניתן לחסוך, לאזן את חשבון הבנק ולצאת מהאוברדרפט, בעזרת תוכנה חביבה שנקראת ניהול ביתי. בעזרת התוכנה ניתן לרכז את ההוצאות וההכנסות לפי סוגים, בנקים, בני משפחה ותקופות ולתכנן את ההוצאות המשפחתיות. פרטים נוספים באתר:

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד גלית אבישי. אשה עם הוכחות להצלחה

    מיכל, 12/02/06 17:19

    סוף סוף יש גוף שנוכל לסמוך עליו שהוא נקי מאולמרט שדאג להשחית את הארגון הראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מגיב 17, אתה עובד???

    אני, 12/02/06 16:49

    מתי היה לך זמן לכתוב את הכל? שאפו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לגלית אבישי ,הארגון

    איציק, 12/02/06 16:34

    הזה ממש מתבקש

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגשתי תלונה על רשות החניה בפ''ת

    אל''י, 12/02/06 16:26

    בהצלחה !!! הגשתי אצלהם תלונה אני מקווה שהטיפול יהיה טוב !!!
    הגיע הזמן שיתיחסו אל האזרחים לא רק כפרות חולבות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היעד הראשון,צריך דחוף חוקי פיקוח מחמירים לבריאות בתחומי הבשר והמזון (ל''ת)

    שמור לי ואשמור, 12/02/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    GO IN AND READ

    AVI, 12/02/06 15:41

    THIS IS BULLSHIT
    And I will tell you why. Ask yourself where will the money come from to operate this organization? any company that want to be a member will have to pay yearly dues which means they are dependent on the companies and not you the customer this organization will be exactly like the Better business in America which is really bad and not independent even though it's a none profit organization. so this will never work watch and see.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד !!! (ל''ת)

    מיקה, 12/02/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד - העיקר לעזור לצרכנים (ל''ת)

    צרכניה, 12/02/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האם הגוף ירכז תלונות כמו ה BBB

    אלי, 12/02/06 15:02

    בארה''ב?
    בארה''ב ה BBB מרכז תלונות כנגד בתי עסק כך שהלקוח יכול לבדוק מה מידת האמינות של בית העסק לפי תיעוד התלונות ובירורן באתר ה BBB.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נשבע לכם שכל כך רציתי לפרגן!

    ע., 12/02/06 15:01

    אבל אז נכנסתי לאתר שלהם והתחלתי לקרוא את החומר שמוצג בו. הכל היה טוב ויפה עד שנתקלתי במשפט ''למרות שהחקיקה הצרכנית בישראל הינה מהמתקדמות בעולם''.

    חבר'ה לצערי הבשורה המיוחלת עוד לא הגיעה והמהפכה כנראה שעוד לא יצאה לדרך!

    גוף שהנחת העבודה שלו שבישראל החקיקה הצרכנית היא מהמתקדמות בעולם, כנראה שאינו מבין מה היא צרכנות מתקדמת!

    בישראל החוקים הינם ''מכווני תאגידים/חברות'' ולא ''מכווני צרכן'' במדינות מתקדמות אמיתיות לצרכן יש כח עצום כבר מכוח החקיקה.

    הדוגמא העיקרית לנחיתותה של ישראל מהמדינות המפותחות באמת היא ''חוק כרטיסי החיוב'' הישראלי.

    אמצעי התשלום העיקרי בעסקאות שבין צרכנים לחברות הוא כרטיס האשראי שברשותם. בעוד שמדינות מתקדמות החקיקה מגינה על הצרכן ומאפשרת לו לבטל עסקה שבוצעה בכרטיס האשראי ללא צורך בהסברים, בישראל תצטרכו לתת הרבה הסברים וגם במקרים בהם החוק כבר לצדכם (כמו בעסקאות של מכר מרחוק או עסקה במסמך חסר) תתקלו בסירוב של חברת האשראי המצפצפת מצידה על החוק (נראה לכם שהיא תהיה מוכנה להפסיד בשביל החוק את העמלות של 3%-5% מבית העסק על כל עסקה).

    (אל תנסו לפנות למפקח על הבנקים כי הוא עסוק בלהכשיר את המשך הקריירה שלו לאחר סיום התפקיד. לרוב זה יהיה באחד הבנקים שהוא ''מפקח'' עליהם עתה. לכן כל פעם שאתם שומעים איך הבנקים מתחמקים בקלות מעבירות שהם מבצעים ולא מבינים למה. זה בגלל שמישהו שאמור לפקח דואג לכל מיני אינטרסים אישיים שלו. המקרה המפורסם האחרון היה רק בשבוע שעבר).

    במדינות מתוקנות (או ''מתקדמות'') הצרכן יכול אף לבטל את העסקה בבית העסק עצמו, מבלי לספק יותר מדי הסברים. הוא גם יקבל את כספו בחזרה וללא משחקים ישראליים של זיכוי (שגם משום מה מוגבל לתקופה קצרה). אז בארץ אמרו שזה לא יעבוד כי ישראלים הוא תחמנים ובכל זאת קבעו שבית העסק יחוייב במשהו בסיסי ביותר. הבעיה שאפילו את הבסיס של הבסיס (פרסום מדיניות החזרות) בתי העסק לא מקפידים לקיים.

    אבל גולת הכותרת היא לדעתי גרמניה, שם הסבירו לי בחברת הסלולר שלה ייעצתי, כי לצרכן זכות מדהימה(!) לדרוש את כספו בחזרה, גם אם שילם במזומן, מכל חברה שמשמשת כאמצעי גבייה. כלומר, שילמת חשבון טלפון נייד במזומן בבנק וגילית רק לאחר התשלום כי לקחו ממך כסף על שירותים שלא ביקשת? ושהושתלו לך בחשבון מבלי ששמת לב? לא נורא, לך אל הבנק עם הקבלה ותעודה מזהה והוא יחזיר לך את הכסף במזומן. במידה ועשית שימוש לרעה בזכות זו החברה כבר תתבע אותך ובית המשפט כבר ידאג שזאת תהיה הפעם האחרונה שעשית שימוש לרעה. לא יצא לי אף פעם לראות את החוק מיושם - אבל אם הוא עובד, תודו שזה התקדמות אמיתית.

    כאשר עבדתי בבנקים בישראל סיפור כזה היה נחשב לבלתי הגיוני / דימיוני משהו. בנקים בארץ הרי אפילו לא מוכנים להתעסק עם שיק אם עבר יותר מחצי שנה מהיום הנקוב על השיק, זאת אפילו שעל פי החוק הישראלי כוחו של שיק הוא 7 שנים מהיום הנקוב בו! אז תארו לכם שהיו מכריחים בנק להחזיר תשלום ששולם אצלו במזומן אפילו 30 יום אחרי. (אם אתם רוצים ממש לעצבן אותם, תגידו למנהלי הבנקים לדמיין את זה ללא עמלה).

    בקיצור אני מקווה שאני טועה והם יצליחו בכל זאת, אבל אני מרשה לעצמי בשלב זה להישאר פסימי אפילו שבאופי אני די אדם אופטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי יממן את הגןף החדש (ל''ת)

    שאלת תם, 12/02/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי יממן את הגוף החדש? (ל''ת)

    שאלת תם, 12/02/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא ילך וחבל-צריך גוף אוביקטיבי ממלכתי ולא של אוסף חברות גדולות

    עוזי, 12/02/06 14:53

    חבל-זה יכול להוביל לניגודי אינטרסים
    ואז מי שיפסיד זה הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גוף מוזר, מזכיר את אובייקטיבי.

    צרכן, 12/02/06 14:51

    איך ניתן לקבל תלונות ולבדוק באמת חברות שמתירות בדיקה שלהן על בסיס וולונטרי? מחר אני אחליט שהעיניים של הגב' אבישי לא יפות ואנתק את הקשר איתה, האם היא תוכל להמשיך ולבקר אותי? בחיים לא.
    אגב, לא כתוב מי מממן את הגוף הזה.

    הגב לתגובה זו

    • כמו אוביקטיבי החברות הנבדקות מה לא ברור (ל''ת)

      אוביקטיבי, 07/10/07 20:36

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כיצד מונתה גלית אבישי למועצה לצרכנות? כנסו!!!!!!!!!

    דוד, 12/02/06 14:37

    איך אתם חושבים הגיעה גלית אבישי למועצה לצרכנות. בגלל כישוריה או קשריה ??
    גלית עבדה בהסתדרות ושימשה העוזרת של עמיר פרץ. בשנת 1999 היא מונתה לעוזרת של רן כהן שמונה לשר התמ''ס דאז. מיד לאחר מכן תפרו לה את המינוי למנכ''לית המועצה לצרכנות, אולם היא לא עברה את הוועדה לבדיקת מינויים בשירות המדינה (ועדת בן דרור דאז) בגלל השכלה חסרה למרות שהיא המציאה לוועדה אישור לתואר ראשון היא סיימה לימודים לתואר ראשון בסוציולוגיה.
    אבל אל דאגה, שיש קשרים לא צריך כישורים. לחץ נוסף על הוועדה הביא לכך שלא רק שהושתק עניין התעודה , אלא גם אושר המינוי בישיבה נוספת של ועדת בן דרור.
    מה חשבתם? שהיועץ המשפטי לממשלה ירדוף וינהל חקירה אחרי אלו שמינו מינוי פולטי שערורייתי כפי שמונתה גלית אבישי? מה פתאום!
    אבל אותה גלית אבשי לא התביישה לנהל מסע תקשורתי מלוכלך נגד אולמרט שכביכול ממנה את אנשיו למועצה כאשר היא אם כל המינויים הפוליטיים המלוכלכים

    הגב לתגובה זו

    • ואיך היא הודחה?

      אחד שיודע, 12/02/06 15:50

      היא עשתה עבודה כל כך טובה, שאולמרט חובב העשירים פשוט ייבש אותה. אני איתה, ושיבושו המלעיזים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    צרכנים! הצטרפו בהמוניכם

    אלונה, 12/02/06 14:35

    רק עם כח צרכני גדול נוכל להיאבק בעוולות הנעשות לצרכנים.
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נסיון נוסף

    רוני, 12/02/06 14:27

    נכשלת כיו''ר המועצה לצרכנות למה שתצליחי עכשיו????

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול

      תומר, 12/02/06 17:11

      היא ממש לא נכשלה, היא עשתה עבודה טובה מדי עד שהעיפו אותה. היא עשתה יותר מדי בלאגן והכניסה קצת פלפל לתחת של העסקים הגדולים בישראל, וכשיותר מדי אנשים התחילו להרגיש שכבד להם איתה, היא עפה הביתה.

      הגב לתגובה זו

      • מדוע גלית אבישי נאלצה לפרוש מהג'וב שלה בתמ''ת

        דניאל, 06/11/06 18:27

        במלה אחת: אולמרט.

        בשלש מלים: אולמרט ידיד העשירים.

        בראשי פרקים: אולמרט ידיד העשירים, מחבל בכל יזמה של הגנת המרכן, גם אם היא משרתת הן את החברות והן את הצרכנים (יש דבר כזה, אלא שהוא נבצר מבינתם של אלו הנהנים מגבוי בלתי מוגבל, הווה אומר, גבוי של אולמרט).

        יכול היות שהוא אינו עובר על החוק, או עובר עליו רק למחצה, אך הוא בודאי משחית ומעוות את החיים בישראל. שילך וייעלם לנו מהעיניים..

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי

    צרכן, 12/02/06 14:24

    מי ממן את הפעילות?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה חתיכה, היא נשואה (ל''ת)

    ד., 12/02/06 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה לך גלית!

    דני, 12/02/06 13:57

    על כל מה שאת עשית, עושה, ועוד תעשי למען כולנו. יישר כח!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בהצלחה (ל''ת)

    רודף צדק, 12/02/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תתחילו בעמלות שגובות הבנקים

    שונא בנקים, 12/02/06 13:40

    כמו העמלה החדשה של 5 שקלים עך משיכה בכספומט שלא שייך לבנק שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בלי איציק, בלי אולמרט - אבישי.. תודה לך! (ל''ת)

    אבי, 12/02/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מלחמה בתאגידים - רק באלימות (ל''ת)

    R.A.F, 12/02/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן - כל הכבוד !!!! אני איתכם (ל''ת)

    צרכן, 12/02/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הטיפול המסור

    דן צרכן, 12/02/06 13:17

    בעבר נזקקתי לשירותי המועצה לצרכנות בעיניין מסויים
    כל צוות המשרד דאז, כולל גלית אבישי, עשו ימים כלילות בכדי לתקן אתהעוולה אשר נגרמה לי!

    אין לי ספק כי טובת הצרכנים בלבד עומדת לנגד עיניי גלית אבישי וצוות ''אמון הציבור'' ועל כך תודתי

    עכשיו אפשר לקנות בשקט, יש מי שעומד על המשמר ודואג לטובתינו, הצרכנים

    הגב לתגובה זו