• 62.

    תודה

    יצחק, 12/02/06 21:58

    אתמול התוודעתי למדור דרך חברים.
    שלחתי תלונה והיום התקשרו אלי מהחנות בניסיון לפתור את הבעייה.
    קודם לא התייחסו אלי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    NET ACTION גם רמאים!!!!

    אלי, 12/02/06 18:44

    היה לי מקרה דומה ב NET ACTION
    זכיתי בDVD במחיר של 700 שקל...
    ופשוט ביטלו לי את הזכיה!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    האתר getit של ג. יפית גם שקרנים

    דפנה, 12/02/06 13:27

    גם שם קיים מחיר סודי בושה וחרפה לגרינברג יפית שמתימרת להציג צרכנות כשרה והיא עצמה רחוקה מזה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    המכרז של המדינה - רמאות נטו (ל''ת)

    רמאים, 12/02/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא קונה שם יותר, גנבים צריךללמד לקח

    א., 12/02/06 09:45

    העבירו הכתבה לכמה שיותר אנשים, חרם צרכנים ילמד את החצופים לקח. הם עוד שולחים לי כל שבוע מייל עם המבצעים שלהם, עכשיו יקבלו ממני את הכתבה הזו במייל חוזר

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ילדים,זה לא היה ברור לכם?אתם צריכים שוב ושוב הוכחות מחדש?

    במדינת הקאקרים, 12/02/06 08:51

    ולא נותנים כרטיס אשראי וח-ן בנק
    בטלפון לאף אחד.!.!.!.!.!
    אין מכרזים ואין בטיח, הסיפור עם
    השעון המתקתק ומציע חדש בשניה
    האחרונה--- קיים בכל המכרזים !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    המסחרה של המדינה

    דני צור, 12/02/06 08:47

    מי שקונה שם שלא יבוא בטענות...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    It happened to me also

    suri, 12/02/06 08:34

    I tried to buy a built in oven, I1 second before teh michraz was finsihed i saw there was a winner but then teh clock restarted. They're crooks and run false advertising. In America they would be fined. I will never try to buy from them again.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יש עוד פראיירים שקונים במכרז של המדינה? אצלי זה הולך ישר לפח הזבל.. (ל''ת)

    רינה לוין, 12/02/06 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני לא אקנה שם יותר בחיים - מספיקה פעם אחת של רמאות

    אבי, 12/02/06 00:04

    פעם אחת שאני מגלה שמרמים אותי או צרכנים אחרים ובאותו הרגע אני מוחק אותם.
    רק ככה הם ילמדו.
    פשוט לא להיכנס אליהם.
    ודווקא עמדתי להיכנס הערב כדי לקנות ציוד למחשב. מזל שקראתי את זה לפני כן...:-)

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הפתרון הפשוט הוא

    משהמ, 11/02/06 23:49

    שמי שרוצה להשתתף ירשם עם תעודת זהות+ מס' כרטיס אשראי ורק הוא ישתתף. זה ימנע מכל מיני א. מאשקלון או ב.ירושלים לתת סתם הצעות פיקטיביות

    הגב לתגובה זו

    • ואם הספק מכניס את כרטיס האשראי של אשתו

      תמיר, 12/02/06 23:35

      ומושיב עובד שיזרוק הצעות פיקטיביות ?

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מחיר המינימום צריך להיות המחיר ההתחלתי

    גיא, 11/02/06 22:07

    מחיר המינימום צריך להיות המחיר ההתחלתי ולא הפטנט המטומטם הזה שקוראים למכירה מכירה המתחילה ב - 99 ש''ח כשברקע יש מחיר מינימום גבוה הרבה יותר, מדובר ברמאות נטו. אם מחיר המינימום הוא 600 או 700 ש''ח זה צריך להיות המחיר ההתחלתי או המחיר הנקוב ואז המכירה לא פומבית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה נהוג גם בסקאל

    דני, 11/02/06 22:04

    גם סקאל באינטרנט עובדים באותה שיטה. מנצלים את אהבת הישראלי למכירות הפומביות וממציאים פטנטנים המרוקנים מתוכן את המושג ''מכירה פומבית''...

    הגב לתגובה זו

    • אני כבר מזמן הפסקתי להשתתף במכרזים. ברור שהם תרמית (ל''ת)

      אלון, 12/02/06 00:25

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חברה... יש לכם עסק עם יהודים....

    לכל החברה..., 11/02/06 20:05

    חשבתם לרגע שתקבלו משהו בחצי חינם? הצחקתם אותי.
    אל תיהיו נאיבים, אם זה זול .. יש סיבה...!
    לא תקבלו מתנות בגלל פרצופכם היפה.
    המכירות הפומביות נגועות באנשי עסקים מלוכלכים שמנצלים את תמימותכם, מעטים הם אלה שבאמת זכו, כי חייבים להראות מפעם לפעם שמישהו זוכה... בדיוק כמו מפעל הפייס. שיהיה לכולכם בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המועצה אמרה שיש הטעיית צרכנים

    שלמה, 11/02/06 19:48

    את זה רבותי אנחנו יודעים הרי על זה מעריב עשה את הכתבה הזאת.
    ומה אתם עשיתם מועצה יקרה?
    להגיד שיש הטעייה אנחנו יודעים וחווים יום יום את ההטעיות האלה מצד החברות.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רמאים

    רבי נחמן, 11/02/06 19:40

    כולם רמאים אין מוצרים בזול.
    הם רוצים גם את דמי המכרז וגם את הרווח מהמכירה לכן אני קונה אך ורק מ- ebay שם אין הפתעות.
    ושלא יעבדו עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אף פעם לא השתתפתי במכרז - ובדיעבד עשיתי בחכמה (ל''ת)

    גנבים נמאסתם, 11/02/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדובר במעשה רמייה לכל דבר

    להתלונן במשטרה, 11/02/06 18:39

    אם אדם מציג מחיר - זהו המחיר!

    הסתרה בתקנון אינטרנטי כל מיני ''תקנות'' המכשירות את השרץ אינה יכולה להיחשב
    שיטה חוקית.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קרה לי גם באתר של סקאל (ל''ת)

    Z, 11/02/06 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מיכרז של גנבים

    fryer only once, 11/02/06 17:29

    אני את הלקח למדתי כבר מזמן-המכרז של המדינה =המכרז של הפרייארים.לפני 5 שנים קניתי מוצר שמחירו המומלץ היה 35000 שח---''זכיתי'' לקנות ב15000 ומהר מאד גיליתי שרכשתי מכשיר משומש בעטיפת-בלוף כחדש--נלחמתי והוכחתי והצלחתי לקבל כעבור חודש וחצי מכשיר חדש--בבדיקתי הסתבר לי שהם קונים בחו''ל מכשירים REPACK שהוחזרו על ידי קונים לא מרוצים--מכשירים אלו שווים כ50% ממחיר של מכשיר חדש--וזו כפי הנראה השיטה--מצליח/הרויחו---נכשל/מביאים מכשיר חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תלמדו מסבא המגיב/המגניב

    מוטי, 11/02/06 16:28

    רואה ורטואלי באתרי הקניות לא קונה, הולך לחנות בודק, ממשש, מפעיל, מתמקיח ו...קונה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכן אני קונה רק דרך הקופון של המדינה! (ל''ת)

    חיים, 11/02/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא לרכוש כלום במכרז של המדינה (ל''ת)

    קובי, 11/02/06 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לקרוא את האותיות הקטנות

    רבקה, 11/02/06 16:06

    אסור להאמין לאף אחד. אני מאמינה שלא רק הם מטעים אותנו.
    הגיע הזמן להיות צרכנים חכמים , גם אם לוקח עוד קצת זמן לפני שמבצעים רכישה אסור להרפות , לבדוק להשוות ולא לתת לחברות האלה להתעשר על חשבוננו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קניתי מסאקאל לפני שנה וחצי ומאז אני רצה

    כריסטין, 11/02/06 15:52

    אחריהם להחליף אנטנה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הם אף מתוחכמים יותר !!!

    גם לי זה קרה, 11/02/06 14:59

    אם לאחר 24 שעות נוספות לא הגיעו למחיר המבוקש, הם מבטלים את המכירה!!!!
    לי זה קרה עם מקרר, ומאז אני לא רוכש דרכם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חוקי? אני לא בטוח, אבל מסריח ללא ספק - הסבר בפנים

    עמרי, 11/02/06 14:12

    בהחלט מדובר בהטעיה !
    אם המחיר השמור הוא נניח 1000 שקלים אז שיתחליו את המכרז מ 1000 שקלים ולא 99 שקלים כפי שרבים מאתרי המכירות אוהבים לעשות, שכן מחיר זה מבטיח אי זכיה!

    יתרה מכך שלא יחביאו את המחיר השמור, ושלא יחביאו את העובדה שמדובר במכרזעם מחיר שמור אי שם בתוך דפי התקנון.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פעם הבאה תקראו את האותיות הקטנות

    אליק, 11/02/06 13:41

    ירשום שם בברור...אם החברה שמספקת את זה...רואה שההצעה שקיבלה מהלקוח לא עומד בדרישות שלה לפני(750 ש''ח במקרה הזה) אז הם יכולים לבטל/להמשיך את המחירה לעוד 24 שעות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היום גם מכרז זה לא מכרז

    רמאים נמאסתם, 11/02/06 13:39

    מה פתאום נותנים למילה מכרז משמעות אחרת ???
    רמאים !!! לא יאמן לאן העולם מידרדר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא לקנות באולסייל-חובה לקרוא!!!!!!

    רוני, 11/02/06 13:17

    חבר שלי הינו ספק של פריטי רהוט אשר מוכרת במס' אתרי אינטרנט כולל אולסייל, ולשאלתי איך הוא לא מפחד להפסיד ולמכור במחיר נמוך, ענה לי:
    כי הוא מושיב כל מכירה עובד המשתתף במכירה באון ליין, ואם אין עובד הוא מפעיל קניין,
    לפי מה שאמר לי אולסייל יודעים זאת ומעלימים עין.
    לדבריו כל הספקים עושים זאת..

    אז שלא יעבדו עליכם........

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההצעה של מס' 3 מעולה (ל''ת)

    צרכנית, 11/02/06 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם לחוק היה שיניים המצב היה שונה

    רמאות-דרך חיים, 11/02/06 11:07

    אני לא מבין איך החוק מתיר לאתרים להציג את מכירותהם כמכרז פומבי ..... החל מ 99 שקל ..... בזמן שאין בכלל סיכוי שתזכה במוצר ב 99 שקל גם אם אתה המציע היחידי במכרז .........

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כולם רמאים כולל וואלה ואול סייל

    עבודה בעיניים, 11/02/06 10:11

    באתרים כמו וואלה אולי אין מחיר שמור .... אבל אין צורך למחיר שמור .... כי הספק של המוצר דואג שיהיה מחיר שמור על ידי הצבת קונה פקטיבי ......... שברגע שאתה תתחיל להציע יהיה מי שיעלה את המחיר גבוה יותר .... ובמוצרים מסויימים ההצעות יהיו החל מ ..... שאם תבדוק באינטרנט או באתר זאפ תמצא אותם במחיר קנייה הרבה יותר זול ממכרז תפור עם מחיר החל מ ...... !!

    הגב לתגובה זו

    • אין באמת משטרת צרכנות .....

      צודק לגמרי, 11/02/06 11:02

      כי כולם מרמים בלי חשבון את הלקוחות ........ ואף אחד מהם לא נענש ע''י הרשויות או ע''י כל גוף מפקח אחר .........

      הגב לתגובה זו

    • קניתי בואלה כדור סל במחיק כפול מאשר בשוק

      משה, 12/02/06 00:27

      קניתי כדור סל בואלה כולל משלוח 200 ש''ח כדור דמוי עור ,שבוע אחרי זה ראיתי אותו כדור סל בחנות ב100ש''ח בפוט רמאים עם קבלות

      הגב לתגובה זו

      • חלק מהאתרים מבטיחים השלמת הפער ואולי

        תמיר, 12/02/06 23:32

        גם זיכוי אם אתה מוצא את המוצר שרכשת דרכם במקום אחר ביותר זול

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    הגיע הזמן

    לא קונה שם, 11/02/06 10:01

    ולחשוב שפעם שילמתי 50 שח על הצעה למכונית..איזו תמימות.
    הגיע הזמן להפסיק לקנות שם ולהפסיק לשים הצעות.
    היום בעידן אתרי המכירות ברשת המכרז של המדינה זה פאסה.
    טענתם שמחיר שמור מקובל בעולם אולי נכונה אבל בעולם נוהגים לרשום את זה בצורה בולטת עי ההצעה הכי גבוהה.RESERVE
    כל הכבוד על הפרסום של הכתבה.
    תחשבו - הם אשכרה מתפרנסים מאנשים תמימים!!!
    לידיעתכם; הם גובים ככ הרבה כסף מהחברות שמציעות שם מוצרים שהם בקלות יכולים להפסיק לקחת דמי הצעה.

    הגב לתגובה זו

    • באינטרנט , הם לא גובים דמי הצעה

      ת, 11/02/06 15:39

      בעיתון הם כן , אבל גם אין מחיר סודי עד כמה שידוע לי , לפחות לא משלמים כשהם לא בסדר איתך.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פשוט להחרים אותם,הם יירדו על הברכיים (ל''ת)

    דניאל, 11/02/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זו היתממות של הכותב כנסו!!!

    יורם, 11/02/06 08:23

    האם מי שנכנס לאתר ורואה מחיר התחלתי של טלויזיה 42'' LCD
    ב 99 ש''ח מאמין שיוכל לרכוש אותה ב200 ש''ח? וכן זו לא הטעיית ציבור
    כי מדובר במחיר התחלתי ואם אין מספיק מתמודדים(בתקנונים יש התייחסות למינימום משתתפים) אתם לא מצפים שמישהו יפסיד.

    הגב לתגובה זו

    • אז שלא יציגו את זה כך..... (ל''ת)

      אלון, 12/02/06 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    התודעה צרכנית של עם מטומטם היא בשיטת העדר-ממשלה+חברות=רמאים גנבים (ל''ת)

    חוות המושחתים, 11/02/06 03:37

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה קיים גם בסקאל און ליין

    הכוח ללקוח, 11/02/06 01:53

    וזו פשוט רמאות לשמה , אין לי שום כינוי אחר לזה .
    שכן המחיר השמור , לכאורה מהווה מחיר מינימום . אם כך פרסמו את מחיר המינימום וזהו.
    היו לי מספר תכתובות עם סקאל בעניין , אחרי שמצאתי עצמי במצב שתואר בכתבה.
    אני בסקאל פשוט לא קונה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המכרז של המדינה לא אמינים.

    דורון, 10/02/06 23:58

    אני עדיין לא מבין איך הם קיימים ועוד מצליחים לגבות דמי השתתפות במכרזים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יאומן

    שלי, 10/02/06 23:28

    לא יאומן איפא שאתה נוגע יש בעיה. צריך לחשוף יותר ויותר סיפורים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם כך אז בשביל מה יש מחיר מינימום? (ל''ת)

    יוני, 10/02/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכול בגלל אולמרט ....

    בני, 10/02/06 21:26

    זה מה שקורה במדינה שאין לה ''רשות להגנת הצרכן'' , רק להזכיר שהיה לנו דבר כזה אבל אולמרט כשר התמ''ס לא שלא תיקצב את הרשות הוא למעשה סגר אותה לאחר פיטורו של המנכ''ל , עד היום(שנה וחצי לפחות )הוא לא מינה מנכ''ל חדש ופגע בכולנו הצרכנים.
    ''הגנת הצרכן'' חזקה זה אומר כלכלה חזקה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    משטרת הצרכנות

    יהודית, 10/02/06 21:05

    נקוה שבעזרת משטרת הצרכנות נהיה צרכנים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני חושב שאני יודע למה זה לא הוגן.

    תמיר, 10/02/06 20:44

    נניח והלקוח רואה מחיר התחלתי של מוצר 100 ש''ח , מוצר שמחירו במחירון כ 1000 ש''ח , הוא משלם את מחיר ההשתתפות במכרז , לדוגמא 10 שקלים , מצטרף בזאת למכרז המוצר ומציע 150 ש''ח , לא מודע לעובדה שה''מחיר הסודי'' הוא 650 ש''ח , כך שהסיכוי לזכות הוא לא אמיתי , בכך הוא הפסיד 10 שקלים מראש , לדעתי החברה צריכה לפרסם את המחיר הסודי כבר בהתחלה , ולא להתיימר להיות הזולים ביותר בפוטנציה , בזמן שמחיריהם דומים למחירים במכירות קבוצתיות , ואם הם לא מסכימים , לספר זאת לכולם , ופשוט להחרים אותם , למרות שיש אולי גם אנשים שאוהבים לקנות שם ומציעים מראש מחירים שקרובים למחירי המכירות הקבוצתיות , בקיצור לא יודע , אבל נשמע לא הוגן לאזרח הקטן שרוצה מוצר יקר במחיר זול , והאתר מתיימר להציג מצע שמספק זאת.

    הגב לתגובה זו

    • בדקתי את התקנונים של אולסייל ווואלה

      תמיר, 10/02/06 23:05

      שופס , ובאמת לא מוזכר שם שום דבר על מחיר שמור , עכשיו גם חשבתי על זה..בתיאוריה המכרז של המדינה יכול לקבוע את המחיר הסודי כמחיר המקסימלי ואנחנו לא נדע את זה , דבר זה לבדו יכול להכריח אותם לפרסם את המחיר הסודי או לבטל אותו , כי אם אני לא יודע מה המחיר הסודי הוא יכול להיות גם המחיר המקסימלי , ואם כך למה לי בכלל לשלם 10 שקלים ולהשתתף במכרז כזה בו אולי , אין לי סיכוי לזכות בכלל במחיר נמוך יותר מהמחיר המקסימלי , האופציה קיימת לכן אני יכול להוכיח שיש להם שליטה על לדפוק אותי תמיד , אולי זה תקף בחוק אני לא יודע , על כל מקרה יזקף לזכותם שהם עושים מחיר סודי ולא מושיבים אנשים ש''ירימו'' את המחיר עד לאיפה שנוח להם , מה שיכול להיות שאולסייל ווואלה שופס לא עושים וכן מושיבים אנשים כאלה..

      הגב לתגובה זו

      • זה לא עושה את זה חוקי

        הכוח ללקוח, 11/02/06 12:12

        העובדה שהם מציינים את זה בתקנון ממש לא הופכת את זה לחוקי.
        יש פה הטעייה אם לא לומר רמאות לשמה.
        מוליכים את הצרכן שולל , בשעה שיש מחיר מינימום ( עלק ''שמור'') . הצרכנים מבזבזים זמן על הצעות שהן סרק בגלל מצג לא מלא העובדות.
        קמחי - תתעורר !!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • ועוד דבר פשוט !!

      תמיר, 10/02/06 23:11

      מה זה לקבוע מחיר מינימלי ויהיה לך מחיר סודי!! זה שקר , פשוט הולכת שולל! סתם כדי למשוך לקוחות , אבל אתה מפתה אותם בשקר !

      הגב לתגובה זו

    • אני יודע שזה נראה כאילו אין לי חיים

      תמיר, 10/02/06 23:30

      אבל אני אצל חבר שלי והוא נרדם ויבש אותי אז אין לי מה לעשות והתלבשתי על המכרז של המדינה , הפרט הבא והמעניין שגיליתי במסעותיי כחוקר (וירטואלית) בג'ונגלים העוינים של קהילות הצריכה , הוא שבתוך מכרז של טלוויזיית LCD (מכירה מס' 171270) , יש לשונית קטנה למעלה בצד ימין שאומרת : ''מכירה פומבית במחיר שמור'' וזה תוכנה : ''במכירה פומבית המסומנת כמחיר שמור קיים מחיר יעד מוסתר.
      מחיר זה הינו אטרקטיבי מאוד ביחס למחיר השוק.
      במידה וגובה ההצעות במכירה לא יגיע למחיר היעד ,
      המכירה תתארך ב24 שעות נוספות או תבוטל לפי שיקול דעת האתר.
      ר' סעיף 6.8 בתקנון '' עכשיו , חזרנו אלי , ''מחיר אטרקטיווי מאוד ביחס למחיר השוק'' זה מה שהם אומרים , כתוב שם שמחיר המחירון הוא 30,990 ש''ח אני אגיד לכם את האמת , זה נשמע לי מאוד יקר לטלוויזיית ''37 של טושיבה , אבל עם זאת אני לא מבין גדול בטלוויזיות , רק רואה מחירים בחלונות הראווה מפעם לפעם , מעניין אותי מה הוא מחיר השוק כמו שהם אומרים , ומעניין אותי עוד יותר כמה ישלמו אנשים על המוצר בסוף וכמה זה ביחס למחיר השוק. יאללה ביי בינתיים. נ.ב אני לא אתפלא אם הם הוסיפו את הלשונית הזו עכשיו כשכתבו עליהם כתבה , ושלפני זו זה היה רק בתקנון שלא תמיד נכנסים אליו.

      הגב לתגובה זו

      • מחירי המחירון באתרי המכירות

        גיל, 10/02/06 23:56

        גבוהים פי כמה ממחיר השוק, כך שהסיכויים שמשהו יקנה מוצר במחיר מציאה הם אפסיים, או במילים אחרות לא קיימים.

        הגב לתגובה זו

    • הסתכלתי שוב וראיתי שלא עולה כסף

      תמיר, 11/02/06 01:23

      להציע הצעה למכרז של המדינה באינטרנט , אבל בכל זאת אם זה לא עולה בכסף זה עולה במתח , עצבים , כעס , תחושת רמיה , וזמן. שיפצו את מי שהפסיד במכרז מסיבה כזו על פרק הזמן הכולל שהוא בזבז על המכרז , בתוספת עוגמת הנפש הרשומה למעלה , שבכסף.

      הגב לתגובה זו

    • באמת אין לך חיים (ל''ת)

      האזרח ק, 11/02/06 01:51

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פומביות- רק אולסייל או וואלה שופס!

    השאר לא אמינים, 10/02/06 16:34

    קניתי מס' פעמים באולסייל ובוואלה שופס, ותמיד הצלחתי לתפוס מחירים טובים, לא ''מחיר שמור'' ולא נעליים.
    כל מי שמתעסק עם שאר האתרים מסתכן בעוגמת נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפסקתי לקנות אצלהם

    איל, 10/02/06 16:20

    גם אני התנסיתי בחוויה דומה שאין ספק שהיא מרגיזה וזאת מעבר לכך שהיא שומרת רק על הספקים ולא על הלקוחות הטבעים של המכרז
    מאז ועד היום הם לא זוכים למספר כרטיס האשראי שלי
    אכן זו זכותם אבל זכותנו לקנות במקומות אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חבל!! הם הפסידו לקוח

    דוד, 10/02/06 16:09

    בזה הרגע הם הפסידו עוד לקוח שקרנים שכמוהם ......

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם יש מחיר שמור על מוצר אז מה הרלוונטיות של מחיר מינימום??? (ל''ת)

    גיא, 10/02/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חוסב לציין במכרז עם RESERVE שיש מחיר שמור!

    גל, 10/02/06 15:33

    אבל במדינה בה הפשע שולט, אף אחד לא מתרגש מעברות כאלה על החוק, ולא יעשו להם כלום. אפילו לא קנס.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא להגיש הצעות!

    לקוח מאוכזב, 10/02/06 14:54

    במכרז של המדינה הגיע הזמן שאנשים יקבלו קצת שכל,להחרים את כל הגופים[חנויות,חברות,ספקים] כל מי שרמאי או מפריז מחירים רק כך שלא תהיה להם פרנסה אולי ילמדו לקח,אבל אנחנו הם הטיפשים הרי בלי לקוחות הם לא שווים כלום ואנחנו נותנים להם לשלוט בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האינטרנט מעודד לקנות במקום אחר (ל''ת)

    חיים, 10/02/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם באתר של סקאל...זכיתי במצלמה

    טל, 10/02/06 14:24

    במחיר סביר... לא יותר מידי זול... ופשוט האריכו את המכירה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חשוב מאוד

    יפעת, 10/02/06 13:36

    יש לבדוק את כל הגופים במשק ולא לאפשר להם לעבוד עלינו !!!
    אין גבול לכמה חברות מנסות לעשות כסף על גבינו .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-10

      שרית, 10/02/06 17:46

      נכון, אסור להרפות.

      חשוב מה שמעריב עושה וחושף את על העוולות של הגופים שרק רוצים להרוויח כסף על חשבוננו.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם זה רק במכרז של המדינה?

    מירון, 10/02/06 12:40

    תבדקו ביתר המקומות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחיר שמור=מחיר מינימום

    אחרת הטעייה, 10/02/06 11:36

    להתל בצרכנים זהו כנראה סוד קסמם של הגופים הגדולים שאין מאחוריהם שמות של אנשים
    רק סיסמאות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פשוט שערורייה

    דני, 10/02/06 11:16

    איך יכול להיות שחברה מסתתרת מאחורי תקנונים ארוכים ובלתי מובנים.
    למה הלקוחות ממשיכים לקנות שם?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה ידוע...

    יונתן, 10/02/06 10:54

    השיטה הזו היא לא המצאה של האתר הזה. גם בEBAY משתמשים ותיקים יכולים להשתמש בשיטה זו. ההבדל הוא ששם זה מוצג ומיודע בבירור בעמוד הקנייה ולא מוחבא בתקנון הארוך והמסורבל... חבל שבארץ אנחנו רק מחפשים לעשות כסף על הלקוחות ולא לשרת אותם!!!

    הגב לתגובה זו

    • 6-אתה טועה ..

      ערן, 10/02/06 16:34

      אתה מתבלבל בין שני דברים שונים לחלוטין , הקונה יכול לרשום את הסכום הגבוה שהוא יכול לשלם על מוצר זה , במקרה הזה המכרז של המדינה קבע ת הסכום המנימלי !

      הגב לתגובה זו

      • אני מצטער, אבל אתה טועה.

        עוץ לי גוץ לי, 11/02/06 20:08

        באיביי יש למוכר את הזכות לקבוע מחיר מינימלי אשר מתחתיו הוא לא מתחייב למכור את המוצר.

        קוראים לאופציה הזאת reserve

        http://pages.ebay.com/help/basics/e_item3.html

        הגב לתגובה זו

        • נכון , קראתי את הקטע בתקנון אבל להבדיל

          תמיר, 11/02/06 23:14

          מאיביי המכרז של המדינה לא מפרסם שהמחיר השמור הושג כשהוא מושג במהלך המכירה.

          הגב לתגובה זו

        • ועוד דבר , זה שזה באיביי , לא עושה את זה חוקי.

          תמיר, 11/02/06 23:17

          אולי זה יכול להיחשב משפטית גם שם כהטעיית הקונה.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    בוקר טוב-רק עכשיו התעוררת

    גיל, 10/02/06 10:34

    חבל על הזמן היקר שלנו-מיותר להכנס למכירות הנל .
    האפשרות הנוחה והאמיתית הינה במכירות הקבוצתיות ,אך המחירים שם אינה מציאה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פריירים לא מתים רק מתחלפים

    rmbn, 10/02/06 09:31

    המשיכו להמר במכרז של המדינה ולהעשיר את קופת הבעלים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שימנו את פרץ כיו''ר משטרת הצרכנות. התפקיד לא מצריך השכלה אקדמאית. (ל''ת)

    צרכן, 10/02/06 09:12

    הגב לתגובה זו

    • גם יו''ר משטרת הצרכנות זקוק להשכלה אקדמאית (ל''ת)

      שוטר, 10/02/06 10:56

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא צריך השכלה יש לו פרופסורית מתי שרק מתחשק לו. (ל''ת)

        אוהב אמת, 10/02/06 13:34

        הגב לתגובה זו

        • מה שהיא יודעת אחלמא שכחה מזמן. שיהיה לה לבריאות. (ל''ת)

          שכנה, 10/02/06 15:18

          הגב לתגובה זו

    • ומה רצית להגיד בזה? (ל''ת)

      דני, 10/02/06 11:05

      הגב לתגובה זו

      • רציתי להגיד שלפרץ אפילו אין תעודת בגרות!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אקדמאי, 10/02/06 11:36

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק olsale

    המרוצה, 10/02/06 08:28

    אנשים, תקנו בolsaele האתר הכי רציני, הכי אמין, עם המחירים הכי זולים.
    קניתי מהאתר מדפסת של hp ב250 ש''ח פחות מכל חנות שבדקתי, למחרת התקשר שליח ותיאם איתי הגעה.
    חוץ מזה olsale התקשרו אליי אישית אחרי שבוע לוודא אם קיבלתי את המוצר...אלופים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למומחה טוקבוק מאולסייל

      ליאור, 10/02/06 21:30

      תן לי את הip שלך יא פחדן.....

      הגב לתגובה זו

      • אתה כזה טמבל ליאור מירושלים.

        אורן, 11/02/06 09:05

        אין כמו אולסייל במכירות פומביות אבל גם וואלה מצוינים.

        הגב לתגובה זו

    • קנית מדפסת HP ''בזול'' ?

      אחד, 11/02/06 13:19

      תשלם יקר מאוד על הדיו.
      הם יכולים לחלק ,מדפסות בחינם.
      הרי הם קורעים אותך בדיו.

      הגב לתגובה זו

    • שימו לב לתגובה 33 על אולסייל (ל''ת)

      שימו לב, 23/02/06 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפתרון פשוט!

    צימבל, 10/02/06 08:09

    רבותי - פשוט אל תקנו דבר באתר זה, ואז הם ילמדו שלא לתעתע בכם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      דני, 10/02/06 09:23

      פשוט נכון.
      לא ידעתי שקיים דבר כזה.
      אסור לקנות באתר זה דבר, עד שלא יורידו את השטות הזו של מחיר סמוי.
      צריך לעשות עליהם חרם.
      אז קדימה.

      הגב לתגובה זו