• 90.

    רשת ארקפה

    צבי, 11/09/07 11:59

    רשת ישראלית (יהודית?) שמוכרת בשר חזיר - גם סניפיה הכשרים פסולים בעיני.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    להתחשב בדתיים????

    Homo Sapiens, 15/02/06 12:02

    הרי אלוהים הוא השקר הכי גדול בתולדות האנושות, אין שני לו.
    האמונה בשקר הנוראי הזה היא הזוהמה האמיתית, לא חזיר.

    השקר הוא כ''כ גדול וחזק, שסביר להניח שהוא יכחיד את האמת האחת והיחידה, שהיא החילוניות. אבל כשהחילונים יעלמו, הדתיים שישארו יתדרדרו למין אדם קדמון מצחין.
    אז כל עוד אנחנו פה, לא צריך להתחשב בהם, אלא להפך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה נפש תחשוב ברצינות על טיפול

      דתי, 15/02/06 21:54

      בן אדם, אתה ממש על הפנים. כנרה התבלבת בכדורים היום זה הכחולים -לא האדומם. אמאאא איזה חולה אתה רחמים עליך

      הגב לתגובה זו

      • אני חולה?

        Homo Sapiens, 16/02/06 13:12

        כן, הא? אני חולה? לא אתה והחברים שלך, שמאמינים במין שטות שנקראת ''אלוהים''. תפעילו טיפה את המוח שלכם אז אולי תבינו כמה כל האמונה שלכם וכל מה שאתם חושבים שהוא אמת, הוא בעצם בולשיט ארכאי שבעולם נורמלי כבר מזמן היה הופך ללא יותר מבדיחה.

        אבל אתה תמשיך לחיות בשקר שלך ובהתנחלות שלך, ולא משנה מה נכון ומה לא.

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    מתממים

    חיים, 11/02/06 20:46

    הרי האוכל שם אינו כשר!!
    לא רוצים חזיר - תאכלו כשר

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה בעיה? במקום לא היתה תעודת כשרות

    גבי, 10/02/06 18:03

    מן המשתמע שייתכן ויש אוכל לא כשר...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חזיר זה טוב ליהודים

    אחד שיודע, 09/02/06 22:33

    מסורות פרימיטיבות הן שהפכו את אחת החיות הנפלאות ביותר לטומאה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני לא מאמינה!

    אפרת, 09/02/06 13:20

    זה הסנדוויץ' שאני הכי אוהבת אצלם ואם הייתי יודעת שזה מבשר חזיר לא הייתי אוכלת!! אני פשוט לא מאמינה!
    אני בפירוש לא אוכלת סנדוויצ'ים עם בשר לבן ולרגע לא היה לי חשד שמא הסלמי הוא חזיר! אם לא רשום אחרת, הבשר אמור להיות כשר!
    חוצפה!!!! ובהחלט הונאה!

    הגב לתגובה זו

    • אבל היה לך טעים ולא הפכת לחזיר..

      גבי, 10/02/06 18:04

      מה בדיוק הבעיה? למדת שבשר לבן טעים.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כתבה מעולה. מעריב תודה

    ירון, 08/02/06 13:49

    וח''ח על הכתבה, מדובר בדיון ציבורי חשוב מאוד שיש להעלותו. לא יכפו עליי לאכול חזיר!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רק צמחונות! לא להרוג חזיר, תרנגול או פרה (ל''ת)

    צמחונית גאה, 08/02/06 01:39

    הגב לתגובה זו

    • הסבר לצמחונות

      לא דוגמנית, 08/02/06 13:52

      תרנגול מותר כי זה ציפור, ופרה אסור כי היא חיה!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל ה''נאורים'' - הנה ציטוט מאתר של ''שינוי'':

    איש אחד, 07/02/06 22:17

    ע''פ סקר של מפלגת שינוי (http://www.shinui.org.il/site/eton_article.asp?ArticleID=803&NewspaperID=44) 76% מהציבור בישראל מקפיד שלא לאכול בשר חזיר. רק 18% הם דתיים. השאר - מסורתיים (38%) וחילונים (20%).
    מלבד זאת - לא לקחנו בחשבון את כל המוסלמים שאינם שומרים כשרות אך מתנזרים לחלוטין מחזיר.
    אז כנראה שהכתבה אכן במקומה.

    מאידך - באמת למי שאינו דתי ומקפיד על כשרות אך בוחר לאכול במקום ללא כשרות קשה לבוא אח''כ בטענות.
    ואף על פי כן - מסתבר שעדיין במדינת ישראל למכור חזיר בלי לציין זאת במפורש לא ''הולך'' טוב בציבור.

    אה, ועוד דבר. לכל האינטליגנטים שהגיבו ש''סאלאמי זה תמיד חזיר'' - זה לא. תתעוררו. תקראו קצת. תשכילו. סאלאמי עשוי להיות עשוי מבקר או מחזיר או מעופות (לפעמים אפילו מסוסים). יש לו אלפי ואריאציות.

    יום טוב לכל העם המוזר והנפלא הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מחדל !!!

    אי, 07/02/06 22:16

    יש לעשות חרם צרכנים על אר קפה ...

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ואם היו מוכרים שם בשר אדם? מה הבעיה?

    ארנון, 07/02/06 21:35

    גם בריא ואולי טעים, מי יודע.

    לכל המגיבים המתחכמים: אז למה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עכשו הם רגישים לציבור. מניאקים!!!! (ל''ת)

    מאיר, 07/02/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הבנו

    שי, 07/02/06 21:24

    בעלי ארומה מתבקשים להפסיק עם התגובות המגוחכות בעזרתן הם מצפים לפגוע ברשת ארקפה...

    הגב לתגובה זו

    • וילדים המצחיקים מתבקשים ללכת לישון אחרי תשע. (ל''ת)

      יהודי מא''י., 08/02/06 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה?????????

    לקוח לשעבר, 07/02/06 21:19

    אמנם לא אכלתי שם בשר, אבל זה כבר הרבה מעבר לגבול החוצפה. סלמי זה סלמי וחזיר זה חזיר. מה פתאום הם מחליפים?!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    איפוא הבושה ? וניצול כ''א ? (ל''ת)

    אלמוני, 07/02/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בתאבון לאנשי העסקים של על -אל

    יוסי, 07/02/06 19:29

    כידוע ארקפה מגישה את האוכל בטרקלין העיסקי של אל על בנתב''ג

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לכל הרשעים המגיבים לכו תגורו בחו''ל..

    לא פה, 07/02/06 18:54

    תאכלו שם גם אחד את השני אם תרצו !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מילא רומסים את הדתיים, אבל מה עם המוסלמים? אסור לפגוע במוסלמים!!! (ל''ת)

    קדימה הפגנות, 07/02/06 18:49

    הגב לתגובה זו

    • מילא רומסים את הדתיים?

      יהודי מא''י., 08/02/06 10:22

      מסתבר שאני שווה פחות מסלמי... הממם... ואני חשבתי שהכל שווים במדינה דמוקרטית?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    האוכל חזיר מקבל אופי של חזיר (ל''ת)

    פרח, 07/02/06 18:41

    הגב לתגובה זו

    • האוכל תרנגולת, מקבל שכל של תרנגולת. (ל''ת)

      א, 07/02/06 21:32

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    התרגלנו לאכול חרא כשר

    קובי, 07/02/06 18:40

    חידיעתכם: סלמי הוא נקניק המכיל בין היתר בשר חזיר ושומן של סוסים (או חמורים)

    כך מכינים אותו!
    מי שזה לא לטעמו שלא יאכל את זה.

    ''סלאמי'' של חברות כשרות - אינו סלאמי.

    אני בחיים לא אכלתי נקניקים כשרים מבחירה (הצבא לא נחשב) ובחיים לא אוכל.

    מי ששומר כשרות שיבדוק תעודה או יתרח לשאול - לא צריך לצעוק ולהשתגע בגלל שלא התרחתם את עצמכם לשאול.

    תנסו להתנהג כמו אנשים נאורים ולא כמו בורים אפגנים אולי יצא משהו מהמדינה הזאת אם לפחות תעמידו פנים שאתם אנשים חושבים...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שוב: הסלאמי תמיד עשוי מבשר חזיר

    הדת אופיום לעם, 07/02/06 18:10

    ולכן הכותרת של הכתבה מטעה , משמיצה וחסרת אחריות. להלן ערך סלאמי בויקופדיה:
    Salami (also salame) is a sausage of Italian origin. The name comes from the Italian salare meaning to salt.

    Originally made from a mixture of chopped pork and salt which was air-dried in a casing, salamis now come in many varieties made in several countries. Nearly all are seasoned with a combination of herbs and spices in addition to salt. Salami prepared from raw meat is safe to eat because it has been cured. Other types of salami are smoked or cooked before air-drying; ''cotto salami'' refers to salami which is cooked. Some varieties are made of beef, while others mix beef and pork. Most if not all Italian salamis contain garlic, while few German varieties do. Some, like a few salamis from Spain, include paprika or chili. Several varieties are differentiated by the coarseness or fineness of the chopped meat. The traditional Salami is covered with a thin layer of edible mold.

    Many salamis are named after the city or region of their origin. Some examples are Arles, Genoa, Hungarian and Milano salamis.

    Oscar Mayer salami, made in the United States, lists as its first ingredient ''mechanically separated chicken;'' other major ingredients are beef hearts, pork, water and corn syrup.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן. לפחות תקרא את הציטוט שאתה מביא:

      עיניו בראשו, 07/02/06 21:40

      כתוב בפירוש:

      Some varieties are made of beef, while others mix beef and pork
      (סוף שורה שישית ואילך)

      לפעמים בקר. לפעמים ערבוב של בקר וחזיר.
      אז איך אתה אומר שתמיד הסלאמי עשוי מבשר חזיר?

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שאלה חשובה לכל מי שקורא !

    ארז, 07/02/06 18:00

    כל האנשים החביבים שהגיבו וטענו שאין כל בעייה במקרה שהוזכר בכתבה הנ''ל.
    תתארו לעצמכם שקניתם סנדוויץ' בארקפה או במקום אחר והייתם בטוחים שאתם נהנים מסלאמי עם גבינה. יאמי, נכון שזה היה טעים ?
    אבל רגע... פתאום מתברר לכם שבסנדוויץ' היה בעצם בשר שעשוי מפגרים של חתולים וכלבים שנדרסו בכביש.
    האם עדיין אתם חושבים שהסנדוויץ' היה טעים ?
    הרי בכל מקרה קניתם במקום לא כשר, אז מה זה משנה אם אכלתם חזיר או סתם את השכנים שלכם שנדרסו בכביש ?
    אשמח מאוד לקרוא תגובות הגיוניות לתגובתי זאת ושיהיה לכולם בתיאבון !

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתבלבל בין כשרות לניקיון.

      ברוך, 07/02/06 21:20

      אני לא מקפיד על כשרות, אבל חשוב לי לאכול בשר שעבר פיקוח וטרינרי.

      אם הייתי נהנה מבשר כלשהו, ואחר כך הייתי מגלה שהוא עשוי מחיה שונה ממה שחשבתי, זה לא היה מפריע לי.

      אבל אם הייתי מגלה שנמכר לי בשר שהיה זרוק על הכביש, ולא עבר פיקוח וטרינרי, הייתי כועס ופועל בהתאם.

      אתה בוודאי גדלת בבית דתי, לכן יש לך קישור אסוציאטיבי בין כשרות לניקיון, וחזיר ללכלוך.
      אין שום נתונים אובייקטיביים שתומכים בטענה הזאת שלך.
      אתה חושב שכשרות=ניקיון, אבל המצב הוא בדיוק להיפך.

      בתור מי שעבד קצת במלצרות ואולמות אירועים, אני אומר לך שהבשר ה''גלעאט'' לפעמים שוכב חצי יום בשמש עד שמגיע המשגיח, וממשמש בו קצת בידיים שנרחצו לאחרונה בימי אברהם אבינו.

      מקומות שמעמיסים עליהם הוצאות גבוהות של כשרות, בהרבה מקרים מרשים לעצמם להקפיד פחות על ניקיון, בגלל הביטחון שלהם ושל הלקוחות שהכשרות מספיקה.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שאתה לא הבנת !!!

        רפי, 07/02/06 22:36

        אתה מנסה להתפלסף על כלום
        הבחור בכלל לא דיבר על נקיון הוא דיבר יותר על הכיוון של טעים .

        אם אכלת במקום לא כשר אז מה זה כבר משנה לך או לשכמותך ממה המנה שלך עשויה מעוף עם פיקוח וטרינרי חזיר עם פיקוח וטרינרי או מכלב שדרסו על ידו וטרינר .

        אתה לבטח גדלת בבית חילוני ...
        משום שאתה מפרש חכם = חילוני
        וחושב שלא כ''כ משנה מה האחר חושב אתה תמיד תוכל לומר משהו שבעיני כלום יחשב לחכם

        איך אומרים אצלנו : ''איסטרא בלגינה קיש קיש קריא''
        או במילים אחרות : אידיוט

        הגב לתגובה זו

        • תגובתי לרפי

          ארז, 08/02/06 07:13

          אמנם אני בנימוסי הטובים לא הייתי יורד על ברוך כפי שאתה ירדת, אבל כמו שאומרים ''ירדת לסוף דעתי''.

          הגב לתגובה זו

      • תגובתי לברוך

        ארז, 08/02/06 07:12

        כלל וכלל לא התבלבלתי.
        שאלתי שאלה בכל הרצינות הגמורה בלי קשר אם אני דתי או חילוני.
        ושוב : לא מעניין אותי כשר או טרף וגם לא נקי או מלוכלך.
        אותי מעניין שכשאני קונה משהו במקום שנחשב מכובד [ולא מרוכל שמסתובב עם סנדוויצ'ים בין מקומות עבודה לדוגמא] שאדע מה אני קונה. זאת בדיוק הנקודה.
        ו''ארקפה'' עשו מעשה נבלה ורמאות.
        זאת הנקודה.

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    חזיר

    משה, 07/02/06 17:52

    אתם עוכרי ישראל .למה להכשיל אנשים תמימים .הלואי והרשת תקרוס

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גם קפה גרוע. גם שקרנים. (ל''ת)

    דעה, 07/02/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני לא אכנס לשם יותר

    נאדר, 07/02/06 17:26

    חזיר ???

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לי אין בעיה עם חזיר, אבל הנבלות הללו

    אוכל כל, 07/02/06 17:18

    עוד ישלמו על ה''חוכמה'' שלהם.
    לא צריך לכפות על אנשים לאכול חזיר.
    טיפשים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    גועל נפש. אוכלי החזיר הגזמתם

    Omer.B.Rulz, 07/02/06 17:08

    רבאק! אנחנו מדינה יהודית!
    אחרי העבדות במצריים, 2000 שנות גלות, השואה! דווקא כשסוף סוף יש לנו מדינה יהודית שאינספור חיילים כבר מתו בהגנה עליה, דווקא עכשיו אנחנו הופכים לגויים?
    כל השנים היינו מאוחדים בגלות בקהילות קטנות בחלום רחוק שיום אחד יהיה קיבוץ הגלויות ועם ישראל ישוב כאחד! היום, מה שנשאר לנו זה לשמר את המסורת ארוכת השנים! למה להדמות לגויים? רוצים לאכול חזיר? תלכו לאירופה או לכל מדינה (לא ערבית) אחרת, אבל במדינה היחידה שמכבדת את היהדות, המדינה של היהודים, לזלזל ככה ביהדות?! תתביישו לכם.

    אוכלי החזיר - אירופה מחכה לכם! קחו איתכם את החזיר המסריח והמטונף שלכם ולכו לחיות בכיף עם הנוצרים שאתם כל כך מתחקים אחרי. מדינת הלכה? לא. חוק יסוד במדינה יהודית? כן.

    תכבדו את היהדות! בגלל זה אתם פה!

    -חילוני שומר מסורת.

    הגב לתגובה זו

    • החזיר מטונף?

      מאיר_שפירא, 07/02/06 17:28

      ראשית, אנחנו מדינת ישראל שבה חי רוב חילוני. אתה רוצה להמשיך ולשמור על המסורת? מה אתה עושה כאן ולא בישיבה?

      לגבי החזיר המטונף. אתה כנראה בחיים לא היית ברפת. כמי שחי שנים מספר בקיבוץ, אני מודיע לך שהפרות חיות כל היום בתוך החרה שלהם ויש להן מחלות שונות ומשונות (קרא את הספר החובה לחקלאי:''פרה פרה וקרציותיה'') והפרות די אוהבות להתפלש בחרה בו הן חיות כל היום, ומי שאיננה יוצאת למרעה, אזי גם את פרק הזמן הזה לא היה לה, והיא חיה 24 שעות ביממה בתוך החרה.
      מידי פעם תוקעים בה זריקות כדי לנסות לרפא אותה מחוליים שונים, ובא הוטרינר ומכניס בה יד עם כפפה כדי להזריע אותה...
      להמשיך לספר מה עוד קורה ברפת?
      ואתה קורא לחזיר מטונף?
      תתעורר.

      הגב לתגובה זו

      • מר שפירא היקר

        ארז, 08/02/06 07:16

        כנראה שלא הבנת את הבעיתיות שבמקרה הנדון.
        אין לי בעייה שכולם יאכלו בשר חזיר עם רוטב שמנת ביום כיפור.
        מצידי הם יכולים אפילו לוותר על ברכת המזון...
        הבעיתיות היא ברמאות שבמקרה הנדון, וזאת רמאות שפילה בפח תרתי משמע אנשים תמימים.

        הגב לתגובה זו

    • יש לי הצעה אחרת

      מישהו נורמלי, 07/02/06 17:40

      למה שלא תיקח את עצמך ואת האוכל הכשר שלך ותזוז לי מהצלחת!
      מי אתה בכלל שתקבע לי מה אני אוכל? מה אתה? אלוהים?

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!!!!

      רועי, 07/02/06 18:29

      מילים כדורבנות!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • נוצרים ? גרועים כמו החרדים.

      קצין ולוחם במיל, 07/02/06 18:45

      תן לחיות בשקט, בלי שפנאטים כמוך ייכנסו לי לצלחת ויקבעו לי מה כן ומה לא לאכול.
      אני יהודי שאוכל חזיר, לא כדי לחקות מישהו, אלא כי זה טעים לי.
      וכשאני נלחם על החופש שלי, אני רואה את עצמי כממשיך דרכו של יהודה המכבי לא פחות ממך.

      הגב לתגובה זו

      • לקצין היקר מהרס''ר במיל.

        ארז, 08/02/06 07:18

        אתה פשוט כותב כמו הגרוע שבשונאי ישראל.
        מה הקשר לרמאות שעשו בארקפה עם דתיים וחילוניים ???
        נעשה כאן מעשה נבלה ורמאות בלי קשר לדת/דתיים וכו'.
        תהנה מהבשר שלך עם השמנת.
        בתיאבון .
        ולא יזיק לך לחשוב קצת על הדברים שכתבת.

        הגב לתגובה זו

    • סנדוויץ

      נת, 07/02/06 19:45

      מספיק עם השטויות האלו. תטעם פעם את הגועל נפש שאתה קורא לו ולא תרצה להפסיק.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    רק בישראל יש אנשים שמתייחסים לחזיר כמעדן

    לא מבין, 07/02/06 16:32

    רק בישראל הצליחו כמה מגדלי חזירים להפוך את הבשר שלו ליוקרתי ונחשק, ואנשים מזילים עליו ריר כאילו זה איזה סטייק. זה כולה חתיכת שומן עם קצת בשר.

    תנו לפילה לנצח !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אל תגזים...

      קרניבור, 07/02/06 21:38

      בשנות ה70, בקומזיצים של ההורים שלנו, היו מדברים על ה''לבן'' בסוד. מרוב שזה היה קשה להשגה, כמעט לא חוקי, זה קיבל הילה של איזה מעדן מיתולוגי.

      היום, זה כבר אחרת. קל להשיג חזיר, וכל מי שרוצה יודע מה יתרונותיו וחסרונותיו.
      סטייק בקר ( מעדיף פריים-ריב, לא פילה) הוא טוב יותר מחזיר, אבל יש גם סטייקים לא רעים בכלל של צוואר חזיר.
      בנוסף, יש דברים שטוב לעשות רק מחזיר, כמו ספייר-ריבס, צלעות מעושנות לתבשילי קדרה, או נקניקים.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חוצפה שאין כדוגמתה!! (ל''ת)

    אורלי, 07/02/06 16:12

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה נקניק כשר

      אור, 07/02/06 16:41

      מה קרה? מה החוצפה? בכל העולם מיצרים, מוכרים, ואכלים סלאמי ותמיד הוא לא כשר, למעשה לקרוא לנקניק כשר סלאמי זו חוצפה והטעיה של הציבור עדיף שמי שרוצה נקניק כשר יקנה איזה טבעול או משהו כזה ולא ינדנד לנו על שטויות

      הגב לתגובה זו

      • מה ז''א

        רינת, 07/02/06 16:59

        מאיפוא הבאת את זה שכל נקניק סלאמי הוא אינו כשר?

        הגב לתגובה זו

        • ככה זה בכל העולם.

          מהנדס מזון, 07/02/06 18:55

          בכל העולם נהוג שנקניק הנקרא ''סלאמי'' עשוי גם מבשר חזיר.

          מי שהטעה את הציבור כל השנים, אלה יצרני הנקניקים האחרים שיצרו נקניק כשר וכינו אותו ''סלאמי'' שלא כדין.
          באירופה הם היו נתבעים על הונאה כזו.

          הגב לתגובה זו

          • מהנדס יקר

            יוני, 07/02/06 21:33

            תפסיק לקדוח במוח, אין לי אפילו כח לענות לשטויות שלך.

            הגב לתגובה זו

          • אתה מהנדס מזון כמו שאני מהנדס ספינות חלל

            עלאק בכל העולם, 07/02/06 21:50

            לסאלאמי מספר כמעט אין סופי של ואריאציות. הוא עשוי להיות מבקר, מחזיר ואפילו בכמה ואריאציות מעופות. כן. ככה זה בכל העולם.
            כמובן שיש גם גרסאות שבהן מערבים בקר וחזיר, או עוף בקר וחזיר גם יחד.
            כך שגם באירופה איש לא היה נתבע על מוצר עשוי בקר הנקרא סאלאמי. זו לא הונאה רק קצת בורות (והרבה גאוותנות) מצידך.
            ולא היית צריך לעשות הרבה - אפילו לא לקום מהספה. תחפש קצת באינטרנט. אפילו בויקיפדיה.

            הגב לתגובה זו

      • You are right

        Eyal, 07/02/06 19:38

        That's like saying kosher bacon.. contradiction in terms. But most Israelis don't realise and wouldn't want to accept this.

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    חזיר מול בשר וחלב

    שושי, 07/02/06 16:06

    אינני יודעת מה נזעקתם? חזיר על פי ההלכה אינו חמור יותר מאשר בשר עם חלב. נהפוך הוא, בשר וחלב [צ'יזבורגר למשל] הרבה יותר חמור, מותר למכור לגוי בשר חזיר, מותר לתת לכלב בשר חזיר. אבל בשר וחלב אסור אפילו למכור לגוי או לתת לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • יש הלכה ויש הרגשה.

      חוחי, צפון, 07/02/06 21:52

      הם לא נזעקו מתוך צורך הלכתי. החזיר תמיד סימל משהו בשביל היהודים והעובדה היא שכ-70% מהאוכלוסיה בארץ לא אוכלת חזיר לעומת כ-50% שלא אוכלים בשר בחלב.
      ד.א. אכילת תרנגול משחיטה לא כשרה או חסה שלא בדוקה מתולעים חמורה לא פחות מחזיר ועל זה מקפידיה רק כ-30% מהאוכלוסייה בארץ... כך שאין מדובר על רמת החומרה ההלכתית, אלא על רגש.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    שלא יהיו חזירים

    אוהב חזיר, 07/02/06 15:57

    זה לא שנאמר על תאכל חזיר, שנאמר על תיהיה חזיר אך לכל כך הרבה כאן אין אפשרות ליישם את זה הלכה למעשה....

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תטעמו- תבינו! סנדוויץ' מצוין (ל''ת)

    איל, 07/02/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא מדובר ברגשות דת אלא זכות בחירה בסיסית במדינה דמוקרטית

    אדם מן היישוב, 07/02/06 15:52

    לצרכן יש זכות בחירה בסיסית לדעת מהם מרכיבי המזון ורוב המדינה חושבים שסלמי זה נקניק (אולי לא כשר, נכון) אבל בטוח לא חזיר, אז כל החוכמולוגים למיניהם אולי לא הבנתם שמדובר בזכות בחירה ולא ברגש דתי בכלל!!!!!!!!! רק הקורא הנבון השכיל להבין, ואותי לא יכריחו לאכול חזיר!! אני אחליט אם כן או לא ולא רשת ארקפה

    הגב לתגובה זו

    • וברביטוראטים, אתה אוכל ?

      מהנדס מזון, 07/02/06 16:45

      מכל מרכיבי הנקניק שלא ידועים לך, למה נטפלת דווקא לחזיר ?
      בנקניק תעשייתי יש חומרים מסוכנים לבריאות הרבה יותר מבשר חזיר.
      כנראה שבכל זאת יש מניעים דתיים מאחורי הטענות שלך.

      אז אם אתה דתי, אל תאכל במקומות לא כשרים.

      תכניסו את זה טוב טוב לראש - מקום שאין בו תעודת כשרות נוהג כמו כל מסעדה נורמלית בעולם, ואל תצפו ממנו שיתרגש מבשר חזיר רק בגלל שאתם באתם עם איזה תסביך מהבית, למרות שאתם ''לא דתיים''.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    יופי! אני בא לאכול שם יותר!!

    כל הכבוד!!, 07/02/06 15:36

    ולמי שאכל חזיר מבלי לדעת - תגידו את האמת - נכון שזה נורא טעים???

    הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה אשכנזי?

      דורון, 07/02/06 19:42

      אכול שנאה עצמית ורגשי נחיתות כלפי הגויים

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בקיצור חצי מדינה אכלו חזיר מבלי לדעת

    אפי אליאן, 07/02/06 15:26

    ממחר , להעיף את הכשרות מהמדינה אין צורך בה. חצי מדינה אכלה חזיר ומקומות לא כשרים. הכשרות וכל מה שקשור לזה סתם מקשה על החיים וגובה כמויות אדירות של כסף לכיסים של הרבנים.

    הגב לתגובה זו

    • או אולי להעיף את כל השונאים? יעזור יותר (ל''ת)

      יהודי מא''י., 07/02/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תשנו את השם ל- ''ארחזיר'' יא נבלות

    יוסי, 07/02/06 15:19

    למה הפלתם אותי באכילת חזיר?????????????????????????????????????????????????????????????????????

    הגב לתגובה זו

    • רשת מצויינית עם אהבת לקוח נדירה

      עופר, 07/02/06 15:45

      אין שירות ואיכות כזו בארץ, מה אתה מתבכיין פה, מדינה של אמנון לויים ורפים גינתים.
      חפשו את הרעים במקום אחר

      הגב לתגובה זו

      • נקניקי חזיר טובים יותר מכשרים שעשויים משאריות ונוצות ועצמות (ל''ת)

        נקניק חזיר-טעים, 07/02/06 16:31

        הגב לתגובה זו

      • כנראה שהם לא כל כך אוהבים את הלקוח

        יהודי מא''י., 07/02/06 18:32

        אם הם מוכרים לא חזיר ולא אומרים לו.
        גם לדתיים יש רגשות.

        הגב לתגובה זו

        • דתיים אוכלים רק המקומות עם תעודת כשרות

          עוד יהודי מא''י, 07/02/06 21:56

          אז אין להם בעייה כל כך...

          הגב לתגובה זו

          • אתה מדבר על דתי-כיפה, ואני מדבר על...

            יהודי מא''י., 08/02/06 10:17

            המגזר הגדול בארץ, שהוא אמנם חילוני אבל לא יתקרב לחזיר. אולי בחירת המילים שלי קודם לא היתה טובה. אל תשכח ש-75% מן הישראלים מאמינים באלהים.
            ברית מילה היא, לדוגמא, מצוה דתית - אבל בכל זאת לא תמצא בארץ אף יהודי עם ערלה, אפילו הוא חילוני.
            יש מצוות דתיות שהן חלק מהתרבות היהודית. ואחד הדברים המזוהים ביותר עם יהודים הוא שאין הם אוכלים חזיר. אחי הקטן, לדוגמא, חילוני לחלוטין, אוכל לא כשר בכיף, אבל לחזיר, ידידי, הוא בחיים לא יתקרב.
            יש דברים שהוא פשוט לא יהודיים.

            הגב לתגובה זו

    • השאלה היא: אם היה לך טעים? (ל''ת)

      אוהד, 07/02/06 16:44

      הגב לתגובה זו

      • השאלה היא: למה אתה שמח לאיד? (ל''ת)

        יהודי מא''י., 07/02/06 18:31

        הגב לתגובה זו

      • מה קשור טעים? יש דברים שאסור לאכול ולא בגלל הטעם (ל''ת)

        אריק, 07/02/06 21:32

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    פשע כלפי המוסלמים ולא רק כלפי שומרי הכשרות היהודים

    סלמאן אברהים, 07/02/06 15:13

    אני לא יודע אם נכשלתי במקרה הזה אבל לא אחת שתיתי קפה בארקפה ולקחתי סנדוויץ' לדרך. מי יודע אם לא אכלתי חזיר שאסור עלינו. נעשה כאן מעשה נבלה שלא יעשה ואני מקווה שהם יתנו את הדין על הכשלת ציבור.

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר, בארץ רק אנשים ישרים נותנים את הדין (ל''ת)

      שי, 07/02/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אחריות אישית

    גוסטב, 07/02/06 15:09

    כולם יודעים שהרשת איננה כשרה. אז מה התרעומת על כך שהם מגישים חזיר.

    מי שנכנס למקום לא כשר שישאל מה סוג הבשר. קצת אחריות אישית!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בשאוורמה אתה שואל אם זה בשר חתול ?

      ראש קטן, 07/02/06 15:22

      בינתיים במדינת ישראל, אני מרשה לעצמי להניח מספר הנחות בסיסיות.

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה מניח - אל תתפלא! (ל''ת)

        יאללה יאללה, 07/02/06 15:37

        הגב לתגובה זו

      • אם הכשרות כל כך מטרידה אותך- תשאל! (ל''ת)

        אל תהיה ראש קטן, 07/02/06 16:45

        הגב לתגובה זו

    • יש נוהל התנהגות לשומרי כשרות

      מאיר שפירא-מ.ד., 07/02/06 15:39

      מי שבאמת מאמין בדברים הללו, בכניסה לבית ממכר מזון מבקש לראות את תעודת הכשרות, אבל תמיד.
      אני עוסק 45 בהוראת דרך ותמיד זו התנהגותם של שומרי הכשרות, כל היתר רק מתחזים לשומרי כשרות.
      או אולי סתם מחפשים לחרחר ריב....

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ואני לסניפים הלא כשרים שלהם כבר לא אכנס. (ל''ת)

    יש גבול לחוסר, 07/02/06 14:48

    הגב לתגובה זו

    • סביר להניח שלא - כי אין להם סניפים כשרים!

      קובי, 07/02/06 15:15

      טמבל!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מקיא איכסססססססססססססס!!!!! (ל''ת)

    בוני, 07/02/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    התגובות מעוררות יותר גועל מהכתבה

    לקוח לשעבר, 07/02/06 14:27

    קראתי את התגובות - אני יודע שאסור לקחת אותן ברצינות כי זו קבוצה של 3 מפגרים שאין להם עבודה שכותבת את כל התגובות - אבל אני עדיין נגעל מהאטימות ומהבורות.

    להחליף את שיטת התגובות - ולתת רק לחכמים להגיב

    הגב לתגובה זו

    • אם יתנו רק לחכמים להגיב מי היה יכול לקרוא את התגובה שלך עכשיו? (ל''ת)

      מיוחס, 07/02/06 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    נקניק סלאמי אמיתי הוא תמיד מחזיר!!!!!!

    הדת אופיום לעם, 07/02/06 14:25

    כותרת המאמר היא פשוט מטומטמת.

    הגב לתגובה זו

    • סלאמי אמיתי עשוי מסוס

      טבעון, 07/02/06 15:41

      יא חמור

      הגב לתגובה זו

      • סלאמי אמיתי  (ל''ת)

        בן לאדן, 07/02/06 16:59

        הגב לתגובה זו

      • יש לך פגם חמור בשתי האונות

        הדת אופיום לעם, 07/02/06 17:58

        נקניק מבשר סוס מייצרים בעיקר בצרפת ובלגיה ושמו אינו סלאמי. הסלאמי הוא מוצר אוסטרו-הונגרי טיפוסי ומפורסם בכל העולם ו (הרץ למשל) העשוי בשר חזיר רחמנא ליצלן.
        חמור תקרא לאלו שהולידו אימבציל שאינו שולט בלשונו.

        הגב לתגובה זו

      • מקור הסלאמי

        הדת אופיום לעם, 07/02/06 18:03

        תיקון טעות: המקור הוא איטלקי, אבל הידוע והמפורסם הוא הונגרי. ראה להלן:
        Salami (also salame) is a sausage of Italian origin. The name comes from the Italian salare meaning to salt.

        Originally made from a mixture of chopped pork and salt which was air-dried in a casing, salamis now come in many varieties made in several countries. Nearly all are seasoned with a combination of herbs and spices in addition to salt. Salami prepared from raw meat is safe to eat because it has been cured. Other types of salami are smoked or cooked before air-drying; ''cotto salami'' refers to salami which is cooked. Some varieties are made of beef, while others mix beef and pork. Most if not all Italian salamis contain garlic, while few German varieties do. Some, like a few salamis from Spain, include paprika or chili. Several varieties are differentiated by the coarseness or fineness of the chopped meat. The traditional Salami is covered with a thin layer of edible mold.

        Many salamis are named after the city or region of their origin. Some examples are Arles, Genoa, Hungarian and Milano salamis.

        Oscar Mayer salami, made in the United States, lists as its first ingredient ''mechanically separated chicken;'' other major ingredients are beef hearts, pork, water and corn syrup.

        הגב לתגובה זו

    • שתוק ששששששששש (ל''ת)

      כשר למהדרין, 07/02/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון!

      אחד שקורא, 07/02/06 21:59

      הכותרת המטומטת היחידה היא זו שלך.
      בציטוט שלך מויקיפדיה מופיע שסלאמי נעשה בהמון ואריאציות, חלקן מבקר וחלקן מחזיר וחלקן מערבוב שלהם. אפילו מצוין שם שבארצות הברית יש סוג של סלאמי שמכיל בעיקר עוף.
      תקרא מה שאתה כותב!

      הגב לתגובה זו

      • נכשל בהבנת הנקרא

        הדת אופיום לעם, 08/02/06 11:15

        אני כתבתי שנקניק סלאמי ''אמיתי'' בהדגשה הוא האיטלקי או ההונגרי שעשוי חזיר. גם ביתר הארצות יש לפחות מעט בשר חזיר . נקניק מעוף אינו סלאמי אלא חיקוי.
        אגב, יש גם שרימפס כשרים מדג זהבון
        ויש קויאר מדג סלמון במקום חידקן ויש גם דתיים שלמען חיזוק דבריהם קוראים לעצמם חילונים.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    ממתי מעריב נעשו פקחי כשרות

    הדת אופיום לעם, 07/02/06 14:22

    לא מספיק שהמדינה מתנהלת מכח כפיה דתית (נשואין, קבורה, תחבורה ציבורית, צבא וכו') , אזי בא מעריב ונכנס בנעלי פקחי כשרות. מה זה לכל הרוחות עינינכם אלו סנדויצ'ים מגישה רשת פרטית. עושה רושם שיש כאן כוונה זדונית לפגוע ברשת מסיבות כלשהן או בגלל השקפת עולם של הכתבת.
    אני מקבל בברכה את הנאמר בתגובה 16 , גם אם יש בה הגזמה רבתי שמשרתת את המטרה. וכבר הכותב מוזמן לטיפול פסיכיאטרי וכי למה - כי מישהוא לא מסכים עמו? אז לא. מחר אולי יצאו פנאטים דתיים לחוצות וישרפו את השגרירות החזירית. יש כאן הרבה מאד תגובות של מסוממים דתיים שיוצאים מדעתם בשל החיה הזו שבלעדיה הסינים היו מתים מרעב ואילו היהודים אכלו ממנה , היו פחות מתים ממחלות לב ועורקים והיו פחות רעבים , בהיותה זולה לגידול ומתרבה בקלות. מה לעשות שאלוהים לא הכין שעורי בית.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אין על ארומה

    יצאתם אפסים, 07/02/06 14:15

    אני לא שומרת כשדרות אבל ממש לכלכתם...
    עד איפה תדחפו את הלחמניה שלכם ב45699 שח?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך לתבוע אותם - חרם צרכנים

    עדי, 07/02/06 14:03

    ומה עם הלקוחות החילוניים שלא אוכלים חזיר? אותם לא צריך לעדכן? זה רק מראה את הזלזול של ארקפה בלקוחות. בתור אחת שבילתה בארקפה לפחות פעם בשבועיים אני מתכוונת להחרים את המקום, בגלל חוסר אמינות שלה.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא נכנסת לשם יותר (ל''ת)

      אפרת, 07/02/06 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כן חזיר, לא חזיר, הקפה הכי טוב והסנדוויצ'ים הכי טעימים

    ג'ובני, 07/02/06 14:03

    וזה מנסיון של שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מי כופה פה דתיות? סה''כ ביקשו שקיפות וליידע את הציבור

    נחתום, 07/02/06 13:54

    אף אחד לא ביקש מהם להפסיק לשווק בשר חזיר.
    קצת כבוד לאוכלוסיה המהווה פה רוב (לא רק חרדים ודתיים מקפידים על הימנעות מחזיר - גם יהודים חילוניים וכמובן גם מוסלמים).

    ואם ללכת בקו שלך אז:

    ''למה להיות רזים בכח?'' - שיפסיקו לרשום את הקלוריות על כל דבר - אם את בדיאטה - תשאלי.

    ו-''למה להגיע בזמן לעבודה בכח'' - שיפסיקו לרשום מתי יוצא האוטובוס

    ו-''למה להישאר בחיים בכוח'' שיפסיקו לסמן על חומרים רעילים שהם כאלה. לפני שאת שוטפת את הפנים בחומצת מלח - תשאלי קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תדחפו לעצמכם !!! (ל''ת)

    שונא כופרים, 07/02/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יזבלים אתם לא מתביישים שתםגרו....

    נגד רשעים, 07/02/06 13:47

    מהר אמן אץ רשץ ברשעים הזאת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כשהבורות שולטת .

    אריק גור, 07/02/06 13:13

    סלמי הנו נקניק ( מותסס במקור )המיוצר מזה 3000 שנים מתערובת של רכיבי בשר ושומן חזיר ועם תוספות בשר אחרות בהתאם למתכוני המדינות השונות . מוצר זה לה היה ואיננו יכול להיות כשר . נהפוך הוא , אילו ה''מכשירים'' סלמי , הם החוטאים באי אמירת אמת. המוצר שמוכרים לכם זוגלובק ושות. איננו סלמי , לתשומת לב כולם , אלא סתם נקניק ( ואפילו הנו טעים וכשר... ) .
    מלבד זאת ''ארקפה'' איננו כשר , אז מצאתם על מי להתלבש ?

    הגב לתגובה זו

    • הבורות שולטת בעיקר אצלך.

      לא מאיסטנבול, 07/02/06 22:20

      סאלאמי הוא נקניק שעשוי להיות מוכן מבקר, מחזיר וגם מעוף. תקרא קצת באינטרנט, תשכיל. (נסה בויקיפדיה: http://en.wikipedia.org/wiki/Salami)

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמה בורות בכתבה אחת

    י, 07/02/06 13:12

    ''שינקן'' הוא שם של נקניק בדיוק כמו ש''סלמי'' הוא שם של נקניק.
    מי שקונה בשר במקום לא כשר צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שמדובר בבשר חזיר, שהוא, דרך אגב, הרבה יותר טעים בסלמי מאשר בשר בקר. המהדרין אוכלים את ה''הרץ'' ההונגרי שבו יש גם בשר סוס שמוסיף חמצמצות נפלאה לנקניק.
    אח.. נוזל לי ריר.. אני הולך לסניף ארקפה הסמוך...

    הגב לתגובה זו

    • למה בורות? מוסלמים לא אוכלים כשר

      אברהים סלמאן, 07/02/06 15:08

      אבל גם לא אוכלים חזיר. והם הפילו בפח הרבה מוסלמים שאוהבים לשתות קפה ולאכול סנדוויץ' באותו הזמן. בושה וחרפה שיתנו את הדין על כך.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    קפה מצוין, למה הנקניק מפריע לכם? מה עם בשר וחלב? (ל''ת)

    אלה, 07/02/06 13:11

    הגב לתגובה זו

    • אכן, מי שותה הפוך עם נקניק? (ל''ת)

      שרימפ כשר, 07/02/06 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    איזה מנוולים!!! בחיים לא אכנס לשם (ל''ת)

    זונות, 07/02/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה להזהיר, זה רק חזיר!לא נושך! (ל''ת)

    שינקן במקרר, 07/02/06 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נמאס להבליג

    פשוט חוצפה!!!, 07/02/06 12:42

    אם יש פה אנשים שבאמת מפריע להם שרשת כל כך גדולה עושה פשוט מה שבא לה, מבלי להתייחס לרגשות צרכניה היהודים והערבים, אני מציע תביעה ייצוגית נגד הרשת. אני לא אדם דתי אבל אי אפשר להתעלם מגבולות הבושה שנחצו כבר מזמן.
    אם מישהו מעוניין תוסיפו תגובה לדבריי ונמשיך הלאה...

    הגב לתגובה זו

    • בעד. (ל''ת)

      יהודי מא''י., 07/02/06 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמו מוסלמים.

    מולא 420, 07/02/06 12:42

    מוכרים חזיר וקוראים לו ''נביא''.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אז מה?

    יוני, 07/02/06 12:41

    אני חופשי לאכול מה שאני רוצה. אנחנו לא מדינת הלכה דוגמת אירן. הכריך, אגב, מעולה. ממילא כל אלה שעושים רעש זה מזרחיים מתוסכלים שאין להם לא הכסף ולא סטייל לאכול שם.
    תעשו לנו טובה, לכו לאכול שווארמה ולנשק מזוזות בנתיבות, עזבו אותנו בשקט מהפרימיטיביות שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל, גזען יקר...

      יהודי מא''י., 07/02/06 18:21

      אני 100% אשכנזי ודתי ברמ''ח אברי. סביר להניח שיש לי יותר כסף ממך, ומזוזות אני יכול לנשק בכל בית יהודי, לא צריך להרחיק עד לנתיבות בשביל הדבר הפשוט הזה.
      בקראך לי פרמיטיבי, אתה מוכיח כמה בעל דעות קדומות אתה. כולנו יודעים שמדינה ליברלית היא קודם כל לא גזענית, ומה מסתבר? שאתה גזען. הממם... אז מי פה בדיוק פרמיטיבי?
      ולהזכירך, אף אחד לא אסר עליך לאכול מה שאתה רוצה. מישהו קרא לסגור את ארקפה? הבקשה כולה היתה להודיע על כך שהם מוכרים חזיר.
      זה יפריע לך לאכול חזיר? לא.
      זה יעזור למי שלא רוצה לאכול חזיר? כן.
      אז על מה בדיוק אתה קופץ?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ח''ח למעריב שבדקו והודיעו (ל''ת)

    אסף, 07/02/06 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה אתם רוצים, הם לא אמרו שזה כשר.

    א, 07/02/06 12:37

    המקום אינו כשר, ואף אינו מתחזה לכזה ע''י תליית תמונות של רבנים וקדושים למיניהם.

    כמו שאינכם יודעים מה אחוז העוף ומה אחוז הבקר בנקניק, כך לא הודיעו לכם מה אחוז החזיר.

    מי שיש לו סטייה מיוחדת ששמה ''לא שומר כשרות אבל לא נוגע בחזיר'' שימצא פסיכולוג טוב שיוציא לו את שטיפת המוח שקיבל בילדות, ולא יטריד את הציבור בשגעונותיו.

    הגב לתגובה זו

    • תשכיל קצת לפני שתשלח 76% אחוז מהמדינה לפסיכולוג

      ב, 07/02/06 22:24

      למעלה ממחצית היהודים בארץ וכל המוסלמים בארץ סובלים מה''סטייה המיוחדת ששמה לא-שומר-כשרות-אבל-לא-נוגע-בחזיר''.
      אין לנו מספיק פסיכולוגים.
      יהיה יותר זול לכתוב בתפריט של ארקפה כנראה....

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה להיות דתיים בכוח?

    חילונית, 07/02/06 12:18

    אני חושבת שאנחנו המדינה היחידה בעולם שמנסים כאן לכפות את הדת בכוח (מדינות ערב לא נישבות, הן מדינות של העולם השלישי). מי שדתי או שומר כשרות שבכלל לא יכנס למקומות הלא כשרים. כל אחד צריך לדאוג לעצמו לבד, אם אני יודעת שאיני אוהבת משהו באוכל אז אני דואגת לבד שלא לאכול את זה ולא באה בטענות לאף אחד.
    פעם עבדתי באיזו מסעדה, ואחת הלקוחות אימה עלי שתתבע אותי על כך שהכנתי לה קפוצ'ינו עם חלב עמיד (במסעדה היה אך ורק חלב עמיד). היא באה אלי בטענות למה לא הודעתי לה שהחלב הוא עמיד. עבדתי באותה מסעדה שלוש שנים וזאת היתה הפעם היחידה שניתקלתי בכזה דבר. אז אני חושבת שאם לבן אדם יש רדישות לסוג מסוים של אוכל הוא צריך לדאוג לבד שלא לאכול אותו. לכל אחד יש רגישות או חוסר אהבה כלפי משהו ולעולם מסעדה לא יכולה לעמוד בדרישות של כל לקוחותיה והרגישויות שלהם.
    קצת הגיון.
    לא טעים - אל תוכלו!

    הגב לתגובה זו

    • לא כל מי שלא שומר כשרות רוצה לאכול חזיר (ל''ת)

      ארז, 07/02/06 12:46

      הגב לתגובה זו

    • הנה דוגמא לצרות אופקים גם מצד החילונים

      גם חילונית, 07/02/06 12:52

      מישהו בכתבה דיבר על הגבלות על ממכר סוגי מזון? מה את ישר קופצת?
      המטרה היא להגן דווקא על אנשים ליברלים (בניגוד אליך), שלמרות שהם דתיים או שומרי מסורת, הם אינם מוקיעים את המקומות הלא כשרים, ובמקום לצעוק ''חזיר! חזיר!'' הולכים לשם ומזמינים דברים שהם כן יכולים לאכול.
      את בתגובתך האטומה והחשוכה אינך שונה מהחרדים הפנטים ששוללים לגמרי מה שלא תואם את אמונתם.
      קצת כבוד לאנשים אחרים ולדעות אחרות לא יזיק!

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא יקבע לי

        חילונית, 08/02/06 14:17

        למה אני צריכה לכבד אחרים כאשר הם לא מכבדים אותי?! אולי הם אלה שיכבדו את הרגלי האכילה שלי?! בגלל שמישהו לא אוכל חזיר זה לא אומר שגם אני לא צריכה לאכול! ומי שזה מפריע לו שיבדוק לבד מה הוא קונה ואוכל. זה לא גן ילדים וכל אחד יכול בהחלט לדאוג לעצמו לבד! אני, למשל לא סובלת מרגרינה ושמן זית אז לפי דבריך אני צריכה לבוא בטענות לכל המקומות שמוכרים מוצרים הכוללים את המרגרינה ושמן זית?! אם אני לא אוהבת את זה אז אני תמיד, אבל תמיד דואגת לשאול האם הסלט שהזמנתי לא כולל שמן זית והאם את החביתה שלי לא טיגנו במרגרינה! קודם כל המדינה הזאת דמוקרטית ורק אחר כך דתית!
        ותגובתך, גברת, ממש אטומה!!!!

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לדתיים?

      ארז, 07/02/06 13:16

      נתנו כאן מכשול ענקי לפני עיוורים. זה בדיוק כאילו ששמו מקל לפני הרגליים של אנשים עיוורים.
      לא מדובר כאן על דת אן על כשרות. שהרי מי שאוכל כשר לא קונה שם.
      חבל שבכל דבר שונאים את הדת והדתיים גם כשזה בכלל לא קשור לעניין.

      הגב לתגובה זו

    • מה פשוט יותר מלרשום - סלאמי חזיר??

      אבי, 07/02/06 13:54

      למען הגילוי הנאות?

      הגב לתגובה זו

      • כתוב ''סלאמי'' וזה מספיק.

        א, 07/02/06 16:36

        הישראלי התרגל במשך השנים ל''סלאמי'' מזוייף, שאינו מכיל חזיר, בניגוד לדרך ההכנה המסורתית של הנקניק הזה.

        ועכשיו, כשיש מקום שמגיש סלאמי אמיתי, אתה רוצה שהם יודיעו על כך במיוחד ?

        אם כבר, צריך להתלונן נגד יצרני החיקויים.

        הגב לתגובה זו

      • מה יותר פשוט מלשאול: האוכל כשר? (ל''ת)

        דתי לשעבר, 07/02/06 16:47

        הגב לתגובה זו

        • איך כשר? הפוך עם נקניק (ל''ת)

          סלאמי, 07/02/06 19:20

          הגב לתגובה זו

      • קצת ידע - למגיבים בורים

        נקניקאי, 07/02/06 17:40

        סלמי קלאסי עשוי מבשר חזיר נקודה.
        טשטוש הגדרות באוכל קיים בישראל בגלל נסיון לשוות למוצרים כשרים אסוציאציות של טעמים מסוימים לאו דוקא כשרים.
        רק בורים זקוקים להגדרות מיותרות כאשר בכל העולם ברור לגמרי מה זה סלמי.

        הגב לתגובה זו

        • אתה אלי נקניק. לא נקניקאי.

          בור?, 07/02/06 22:47

          יש מאות ואריאנטים לסלמי. יש מבקר יש מעוף ויש מחזיר.

          חוץ מזה, בארץ, 76% מהיהודים ו-100% מהמוסלמים לא אוכלים חזיר. נושא רגיש. מה לעשות.

          הגב לתגובה זו

    • מטומטמת. (ל''ת)

      מיכאל, 07/02/06 14:25

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לנמק?!

        חילונית, 08/02/06 14:05

        האם ה''מטומטמת'' מופנה אלי? תנמק בבקשה איזה חלק ממה שאמרתי לא הבנתה?!

        הגב לתגובה זו

    • אני שומרת כשרות חילונית

      את טועה, 07/02/06 14:52

      לא רוצה לאכול פיגולים!
      שיתביישו להם. אני לשם לא אכנס יותר!

      הגב לתגובה זו

      • בטח, ואני דתי שאוכל חזיר...

        ברוך, 07/02/06 16:34

        אם את שומרת כשרות, את לא חילונית.
        דתיה יותר או פחות, אבל את דתיה.

        הגב לתגובה זו

        • או ש...

          יהודי מא''י., 07/02/06 18:14

          היא הבינה שהתרבות היהודית, שבזכותה שרדו יהודים 2,000 שנים בגלות, והדבר המייחד אותנו מעמים אחרים, היא תרבות שאומרת לא לאכול חזיר. וזה הרבה יותר ממשהו דתי.
          אחי הקטן, לדוגמא, ממש לא דתי, אבל הוא לא יתקרב בחיים לחזיר. למה? כי הוא יהודי.

          הגב לתגובה זו

    • הם לא סיפרו שזה חזיר, זאת הבעיה (ל''ת)

      יוני, 07/02/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מנוולים (ל''ת)

    מנוול, 07/02/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם ככה הקפה שלהם לא משהו- ארומה שולט! (ל''ת)

    רק, 07/02/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אי הידיעה גוזלת מהלקוחות את הזכות לבחור מה יאכלו.

    C-cyclist, 07/02/06 12:04

    לכל אדם יש זכות לבחור אם יאכל חזיר, יאכל כשר, יאכל צמחוני, או ירעיב את עצמו.

    ברגע שלוקחים את המידע הבסיסי של מרכיבי האוכל - נוטלים מהאדם את הזכות לבחור.

    לבית הקפה יש זכות לתת ללקוחות לבחור במודע בבשר חזיר. אין לו זכות לקחת מהלקוחות את זכות הבחירה על ידי העלמת מידע.

    הגב לתגובה זו

    • 28 צודק במאה אחוז

      ארז, 07/02/06 13:17

      זה בדיוק העניין.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הזהירו את הציונים שלא לעלות בחומה.... (ל''ת)

    אא, 07/02/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגובה ל-17: עאלק דוקטור

    הפרקליט, 07/02/06 11:49

    לפני שאתה מדביק לעצמך תארים תדע לחבר שתי מילים. אני בטוח שאתה אשכנזי כנראה דתל''ש כי השנאה שלך למורשת ישראל יכולה לבוא רק מבור עמוק של שנאה עצמית ורגשי נחיתות עמוקים. אתה מגעיל בערך כמו החזיר שאתה אוכל ביום כיפור. אבל זכותך, תתפאדלק.

    הגב לתגובה זו

    • ''מגעיל כמו חזיר ביום כיפור''?

      אייל, 07/02/06 12:11

      יש לי חדשות בשבילך, חזיר ביום כיפור, יש לו בדיוק אותו טעם כמו חזיר כל יום אחר. טעים, אבל קצת שמן מדי.

      הגב לתגובה זו

      • רשעים !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        כצמן, 07/02/06 14:41

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-26

      ד''ר אביתר רייטר, 07/02/06 12:18

      אתה כנראה חסר השכלה בסיסית. אין לך מושג במורשת ואתה בכלל לא פרקליט. אני הרבה יותר יהודי ממך אבל אני גאה בהשכלה האדירה שלי וביכולת שלי לתרום למדינה הזו ! רגשי נחיתות? לא מכיר אותם. אני אפילו פעיל בעמותה חרדית ! אבל זה לא סותר את מה שאני אוכל ובמה שאני דוגל. על-פי צורת הכתיבה שלך, מעולם לא היית באוניברסיטה ואין לך שמץ של מושג במשפט.
      אתה הוא זה שגורם לשנאה ולא פלא ששונאים אותנו בעולם בדיוק בגלל אנשים חסרי מעוף והשכלה כמוך.
      תתבייש לך !

      הגב לתגובה זו

      • ד''ר חן חן, אני אתך!

        ליטל, 07/02/06 12:56

        ברוב המדינות בעולם אוכלים חזיר ולאף אחד לא קרה כלום. נהפוך הו שאנחנו, המדינה כל כך דתית, הכי נרדפת והכי שנואה בעולם. אז מה שווה כל הדת הזאת?

        הגב לתגובה זו

        • מדינה כל כך דתית?!

          יהודי מא''י., 07/02/06 18:08

          בערך 25% מהתושבים כאן בכלל אינם מאמינים באלהים... בארה''ב, למשל רק 3% אינם מאמינים. המספרים אצלנו הם מהנמוכים בעולם.
          אז על מה בדיוק את מדברת?

          הגב לתגובה זו

      • ''השכלה אדירה''

        דן, 07/02/06 14:38

        עם כל ההשכלה שלך ,
        צניעות זה כנראה משהו שלא לימדו אותך.
        בושה

        הגב לתגובה זו

      • מי קבע לך שאתה יותר יהודי ממישהו?

        יהודי מא''י., 07/02/06 18:12

        להזכירך, יהודי הוא גם מונח לאומי וגם מונח דתי. ככה שאתה יכול אולי להיות יהודי-שמי-עברי טהור, צאצא ישיר ליהודה המכבי מצדי, אבל אתה עדיין 0% יהודי מבחינת הדת. אנא השתמש בהשכלתך האדירה וחשב את הממוצע.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    הלוואי ואתבדה אבל....

    ''ארץ בושת''.גוגל, 07/02/06 11:49

    נראה לי שבשר חזיר זה מאוד טעים

    שלכם,
    ''ארץ בושת''.גוגל

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שיתביישו להם - בבקשה כנסו:

    chen, 07/02/06 11:36

    הם כאלה מסכנים שהם צריכים להטעות את הציבור על מנת שירכשו עוד כריך????
    יש לזה מילה = גרידיות
    לא קונה שם יותר!!! יש תחליפים....

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לארקפה יש סניפים כשרים? איפה? (ל''ת)

    עדי, 07/02/06 11:36

    הגב לתגובה זו

    • בשדה תעופה (ל''ת)

      סיגל, 07/02/06 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני יותר לא קונה שם

    עמי, 07/02/06 11:34

    כלקוח קבוע אני יותר לא דורך ברשת הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כולכם צבועים

    סיגל, 07/02/06 11:31

    נקניק זה הגדרה כללית המתייחסת לאופן עשיית בשר והוא יכול להכיל כל סוגי הבשר.מי שלא שואל ממה הוא עשוי פשוט מיתמם. הכי נוח זה להאשים אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצוין! כל הכבוד להם.

    ש, 07/02/06 11:29

    איזה רבי ממציא שטות וכולם נעמדים דום. עובדה - זה הרי אותו הדבר ועד שלא אמרו לכם, לא ידעתם. אם כבר - אל תאכלו בשר בגלל היחס הרע והאכזרי לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • אינך מבין דבר וקצה דבר בעולמם של דתיים

      יהודי מא''י., 07/02/06 18:05

      במקרה איסור חזיר אינו משהו שקבע איזה רבי, אלא ציווי אלהי.
      משנה מאד מה אתה אוכל: נניח שסתם לקחת אקדח וירית באויר. לא משהו להצטער עליו. אבל נניח שאחרי זה יספרו לך, נניח, שהקליע פגע בצנחן והרגת אותו.
      בסך הכל עשית אותה פעולה, או כמו שאמרת - ''עד שלא אמרו לך, לא ידעת''. ובדיעבד מסתבר שעשית משהו נורא. כמובן שאין שום הקבלה בין הריגת אדם ואכילת חזיר, אבל אני מנסה רק להמחיש את הנקודה. לאדם דתי זה משנה מאד מהו הבשר אותו הוא אוכל. ואם כל כך אכפת לי מסבלם של חיות (כמוני), אולי כדאי גם שתשים לב למצוקות של בני אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מתי תפתחו סניף בחיפה

    מחכה לכם, 07/02/06 11:25

    ותתחרו כבר בארומה שהיא הדבר הכי קרוב אליכם שיש לנו בחיפה כרגע...

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב חביבי , ממש בקרוב בעזרת השם (ל''ת)

      חולה ארקפה, 07/02/06 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בחיים לא נכנסת אליהם יותר (ל''ת)

    רמאים, 07/02/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לארקפה !!! הם נהדרים!!!

    ד''ר אביתר רייטר, 07/02/06 11:11

    הסנדוויצים שלהם נהדרים ונפלאים וטעימים ביותר !!! בשר חזיר הוא מזין, טעים ומעולה ! הכי פחות מזיק לגוף וטעים יותר מכל בשר אחר !!! אני מצדיע לארקפה, למזרע, לזילבר ולטי-טעם וכמובן לאסא ונזכר בימים נהדרים בחנות המעולה של ''סניורה'' בירושלים ! אני חילוני גאה ואף דתי או חרדי לא יקבע לי מה לאכול ומתי ! לעולם אינני צם ולעולם לא אצום עם נדר!!! מי צריך תוית על המוצר? תפסיקו לבלבל לנו החילוניים את השכל עם השטויות כמו ''פרה נמוכה'' או ''בשר אחר''. חזיר זה טעם החיים ומילה למופת !!!
    איכלו חזיר 365 ימים בשנה, בבוקר, בצהריים ובערב !!! בשר כשר זה בשר מגעיל שהרסו אותו עם מלח והוסיפו לו מים. פרשוטו נע או סלמי סיביו אוסטרוהונגרי אמיתי הם טעם החיים !!!! אנחנו הרוב באוכלוסייה ואנחנו נאכל מה שאנחנו רוצים ! אנחנו עושים מילואים ואזרחים יהודים למופת !!! שום דתי לא יקבע לי מה לאכול ומה לעשות. אנחנו החילוניים הגאים הכי יהודים שיש !!!
    כל הכשרות זה בבל''ט אחד גדול.
    אביתר: היהודי הגאה ביותר ביהדותו ובמה שיש לו בצלחת !!!!
    כל הכבוד לארקפה !!!! חיזקו ואימצו ופיתחו את הסניף הנפלא שלכם גם בימי כיפור !

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד כאן לא מעוניין לקבוע לך מה לאכול

      נתי, 07/02/06 11:33

      אבל איך נהיית ד''ר כשאתה אדם אטום וטיפש עד כדי כך. שאתה לא מבין שכל העניין הוא שישנם אנשים כמוני. שלא מעוניינים לאכול חזיר וסיבותינו עימנו ופה אתה לא תקבע לי מה אני אוכל.

      עזוב מה אני בכלל מנסה להסביר לך ולשכמותך. אם מישהו חושב אחרת מכם הרי הוא כופה את דעתו, הוא פנאט וכן הלאה.

      אין לך שמץ כבוד לזולת.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לנתי (15)

        זהבה, 07/02/06 14:53

        נתי!!! בארצות רבות בעולם, אנשים אוכלים חזיר...ו..לומדים רפואה...מה הקשר?? הם לא יהודים, ולא חלים עליהם כללי היהדות...
        מי שאוכל חזיר הוא לא יהודי דתי אבל יכול להיות רופא מצטיין..
        ואגב!!! דתיים וחרדים נוסעים לא אחת לבתי חולים בארה''ב לקבל טיפולים מרופאים שאוכלים חזיר ומה עוד..וזה לא מפריע לדתיים מה אכל הרופא שם ...
        רק פה, יש להם כח..והם ממררים את חיי הרב עם הלכותיהם שכבר מזמן אבד עליהן הקלח

        הגב לתגובה זו

        • פשוט לא הבנת אותו

          יהודי מא''י., 07/02/06 18:00

          נתי, עד כמה שכישורי הבנת הנקרא שלי עומדים לצדי, לא התכוון כלל וכלל שמי שאוכל חזיר הוא אדם רע. ואני בטוח שרוב האנשים יסכימו בנדון. איש באמונתו יחיה, ואם האמונה היא חוסר אמונה, גם בה יחיה, ואין זה מעניני.
          הבעיה היא שהדוקטור האמור מצדד שמעשה הנפשע של הסתרת מידע מאתנו. יש בישראל אכלוסיה גדולה שלא תאכל חזיר, וארקפה אינה מספר על בשר החזיר שהיא ממחדירה לסלאמי. כך אנשים אוכלים דברים, שלו ידעו שמוגשים לפניהם היו מתרחקים, ואכילתם היא בגדר מעשה רע בשבילם. ואך בשבילם - את אכלי בשמחה, אבל אנשים כמוני ירגישו רע מאד אם יתגלה להם שאכלו חזיר.
          בשם נושאי דגל ההתנגדות לכפיה דתית, אתאיסטים כופים על הציבור אליו אני משתיך להצטרף לאתאיזם - האמונה באי האמונה. זוהי כפיה דתית לשמה. מזכיר את גזירות השמד בימי אנטיוכוס, לצערי. ואנו לא נסכים לכך.

          הגב לתגובה זו

          • החזיר כאן הוא לא הבעיה

            אלונה, 07/02/06 22:16

            אני חילונית לגמרי ואין לי בעיה עם מי שרוצה לאכול חזיר ונהנה מזה, לבריאות גם לך ד''ר אביתר רייטר.
            הבעיה כאן אחרת, כאן מדובר על הגינות, המקום יכול למכור חזיר כמה הוא רוצה, ואני בעד שתהיה מכירה חופשית של חזיר ושאר דברים לא כשרים בכדי שתהיה בחירה חופשית, אבל שאנשים יהיו מיודעים על כך ומי שרוצה יקנה ומי שלא רוצה לא יקנה, ברגע שמוכרים ולא מיידעים זו תרמית.

            הגב לתגובה זו

    • אין לי מילים!

      ערן, 07/02/06 11:37

      בכל זאת אני אנסה למצוא כמה - אני ממש, אבל ממש מרחם עליך. אתה באמת צריך טיפול נפשי דחוף, לפחות תתחיל עם סרוקסט ואז תעלה למשהו יותר חזק, ואני לא מתכוון בצחוק אלא ברצינות! אתה באמת מצריך עזרה דחופה ויפש שעה אחת קודם!

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      עינבל, 07/02/06 12:09

      הד''ר המכובד כתב לעניין. כל מילה זהב טהור. הם לא יכנסו לנו לצלחת. הם לא יקבעו מה נאכל או מה נקנה. אני קונה ב
      ,טיב טעם'' ונהנה. בשר חזיר טעים ונהדר. מי קבע ש''הם'' יגידו לי מה לאכול. חוצפנים וטיפשים.

      הגב לתגובה זו

      • יש רק בעייה אחת שכנתי היקרה מרעננה

        ארז, 07/02/06 13:13

        ''לפני עיוור לא תתן מכשול''.
        מצידי שתאכלי חזיר וגבנ''צ ביחד. אין לי בעייה עם זה. הבעייה היא עם המכשול שנתנו לפני עיוורים.

        הגב לתגובה זו

    • אביתר החזיר

      אמיר, 07/02/06 12:24

      אדם מגעיל ברמה של חזיר . שמור דעותיך לעצמך,ומקווה שבמהרה תזכה למענה על דבריך הנבובים.

      הגב לתגובה זו

      • אמיר: אתה דוגמה לפרוץ אנטישמיות

        ד''ר אביתר רייטר, 07/02/06 12:43

        בעולם המערבי הנאור ולכפייה דתית אכזרית. אתה קיי-סטאדי נהדר למחקרים בכל אוניברסיטה. חבריי ב-ייל ישמחו לדעת עליך.
        אתה בדיוק הדוגמא הקלאסית לסיבה שבעטיה שונאים אותנו בעולם. למזלי הרב, אני מתקן את הרושם הזה בכל מקום אליו אני מגיע בחו''ל. אתה קורא לי חזיר? אתה מכיר אותי? אכלנו באותה צלחת ב''סניורה''? שמור את הדעות שלך לעצמך ותתחיל להיות יהודי ! יהודי אמיתי לא קורא לאף אחד אחר במילה ''חזיר'' למרות שאין כל ספק על חוכמתו העזה של החזיר ועל קרבתו המדהימה מבחינה גנטית אל גוף האדם, כאשר אפילו מסתמי הלב שלו זהים לשלנו. חלב החזירה מהווה את מקור האנטיביוטיקה הטוב ביותר עלי אדמות. קרא קצת מחקרים אקדמיים לפני שאתה מקליד כלישאות חסרות כל בסיס אמפירי מחקרי. אחוז הכולסטרול בבשר החזיר נמוך מבשר בקר ומבשר התרנגולת. טוב שאתה לא מחפש אומגה3 או 6 בחזיר....ודרך-אגב: קרא את המחקר החדשני באוניברסיטת ייל: אומגה 3 איננו מונע סרטן ! תתבגר אינגע'לה !

        הגב לתגובה זו

        • מי שמדבר על כפיה דתית

          יהודי מא''י., 07/02/06 17:52

          אם אני לא רוצה לאכול חזיר, ואתה מגיש לי בשר חזיר מבלי לומר - אתה גורם לי לבגוד בדת שלי, וזוהי כפיה דתית.
          אתה הדוגמה הקלאסית שבגללה שונאים אתסיטים בארץ: חושב שאתה יודע הכי טוב מכולם, מנסה תמיד להראות כמה האדם הדתי לא משכיל לעומתך. ועוד מעז לקבוע לאדם אם הוא יהודי אמתי או לא! זה שאמא שלך נולדה למישהי שהיתה צאצאית של יהודים לא הופך אותך ליהודי טוב, ידידי. אתה יכול לצאת עם כמה הצהרות מנופחות שתרצה, אבל אדם בדיוק כמוך שלפחות מכבד את רצונותיו של אחר לא לאכול חזיר ואינו פותח בתעמולה אתאיסטית הוא כבר יהודי טוב ממך.
          לך דשן את כרסך בבשר חזיר. לא עניני. אבל אל תנסה להכריח אותי לעשות כמוך.

          הגב לתגובה זו

        • מדברים על זה שארקפה שקרנים, לא על הכולסטרול.

          יוני, 07/02/06 21:26

          מחר הם ישימו לך מים מהברז בבקבוק של פרייה, וכשתשאל למה הם יגידו לך ''זה בריא''.

          ואתה יודע את זה טוב מאוד. אתה כנראה לא יותר טוב מהם.

          הגב לתגובה זו

    • אביתר רייכר מוכר לי, נכשל בבגרות, היום הוא קופאי במסעדת ארקפה (ל''ת)

      יוכבד בהט, 07/02/06 12:47

      הגב לתגובה זו

      • מהיכן מגיעים שקרנים כמוך?

        מאיר-שפירא-מ.ד., 09/02/06 15:45

        כתבת שורה אחת בה אין אף מילה אחת אמת.
        זכותך להאמין באמונות תפלות, וזכותו של אבייתר וזכותי להתרעם כאשר מיעוט מנסה בכל דרך כשרה או לא, לכפות את רצונות על הרוב.
        כתיבת שקרים והמצאת שקרים הינה אחת מהדרכים הנלוזות הללו.
        מתאים לך כנראה.

        הגב לתגובה זו

    • ד''ר נכבד, אין לי שום דבר נגדך אבל

      ד''ר לחוקי תנועה, 07/02/06 12:55

      אין לך טיפת כבוד וסובלנות וזה מאוד מקומם, כי ככה חברה לא יכולה להתקיים ותתפורר בסופו של דבר. לא בגלל הדתיים, אלא בגללך ובגלל אנשים כמוך. מלאים בשנאה ומונעים על ידה.
      חבל.
      אני לא דתי, אבל יש לי כבוד לבני האדם הסובבים אותי. לך אין.
      אם היית מסכים הייתי מעביר, בסבסוד ממשלתי כמובן, אנשים כמוך לאוסטריה או להונגריה, לאכול שם הרבה נקניק ולחכות...
      דע מאין באת ולאן אתה הולך!

      הגב לתגובה זו

    • ד''ר רייטר הנכבד !

      ארז, 07/02/06 13:10

      אין לי התנגדות שתאכל חזיר שלם. בתיאבון ! אבל יש מה שנקרא ''לפני עיוור לא תתן מכשול''. ו''ארקפה'' שמו מכשול רציני לפני העיוורים.

      הגב לתגובה זו

    • חקוק בסלע, אביתר!

      שגיא, 07/02/06 13:41

      רק חבל שאתה מנסה למסחר את האיכות.

      כבוד בשר החזיר ושאר ''הטרף'' שמור במקומו. לכן הוא איכותי.

      ברגע שכולם ישכילו לבלוס בשר חזיר, איכותו תכחד. פשוטו כמשמעו.

      אז תנו לנו, ''הגויים'', לבלוס בשלוותא את בשרינו ואתם תאכלו את שלכם, כרצונכם.

      הגב לתגובה זו

    • ''וואו איזה גבר'' @@@

      יהודי, 07/02/06 14:03

      צפויות לך הרבה הפתעות אחרי 120 שלך.....

      הגב לתגובה זו

    • אביתר, על חיי מין פעילים חשבת? (ל''ת)

      כדאי שתנסה פעם, 07/02/06 14:40

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחחחחחחחח........ (ל''ת)

        יוני, 07/02/06 21:23

        הגב לתגובה זו

    • שקיפות ודמוקרטיה

      מאיר שפירא-מ.ד., 07/02/06 15:32

      מאז זמן רב אנו חיים במדינה שבה חיים שלושה עמים: ערבים יהודים וחרדים.
      במדינה דמוקרטית מתוקנת הרוב קובע עבור כל המדינה כאשר השלטון מתחשב גם במיעוטים.
      פה הכל הפוך, כאשר החרדים המאמינים בכל מיני אמונות טפלות וזו זכותם המלאה, הם השואפים לשלוט במדינה.
      המדהים אצל החרדים הללו שהם נחמדים כלפיך כל זמן שאתה מסכים להם, ברגע שתביע עמדה מנוגדת הרי אתה צפוי לאיומים (כמו תגובות מסויימות כאן) גידופים וחרמות.

      כמו שאני לא תוקף חרדים שהם אוכלים בשר עוף מפוטם מלאכותית או דגים הגדלים במקווי מים זעירים כדי שיתנפחו ותשלמו עליהם יותר וכן בשר בקר שנופח במים ויש אפילו תקן בכמה אחוז מותר לנפח את הבשר במים ולרמות אותי שאשלם יותר על פחות בשר, כך לא יכול להיות שאם מדברים בשבחו של בשר החזיר מיד יש עדה של פנאטים שמסתערים בשאגות זעם.
      (זה לא אותם האנשים שטוענים שמוצא האדם שנברא בצלם אלוהים וחווה נבראה מצלעו של אדם, אלק, ותורת דארווין היא שטויות?)
      זכותי האזרחית במדינה דמוקרטית לאכול שפק כמה שאני רוצה ובבוקר אין כמו ביצים בקדלי חזיר (מטוגן עד פריך) .
      אז כל המזדעקים בשמן של האמונות התפלות: תמשיכו לאכול דג ביום שישי (אגב, דג מסמל את ישו בנצרות...) ואנחנו נאכל שפק, כל אחד בעניניו, בלי התנפלויות ובלי איומים.

      שמעתם על האימרה כי היחס בין אדם לחברו חשוב יותר מהיחס בין אדם לאלוהים? אבל אתם שכחתם זאת מזמן, השימוש אצלכם במשפט:''חיה ותן לחיות'' הוא ציני ולא רציני.

      לגבי רשת הקפה, אם לא כתוב שהמקום כשר, אז מה זה עניינכם מה מוכרים שם?
      אילו הייתם דתיים אמיתיים באמת, הייתם בודקים את תעודת הכשרות, ואם אין, עוזבים את המקום, ולא מתנהגים כבריונים ודורשים שהמקום יהיה כשר.

      וכדאי שתחשבו קצת על להיות בני אדם לפני יהודים ולפני כביכול דתיים, ולפני שאתם מנסים להעליב אנשים או לאיים עליהם, תחשבו קצת, אם אין בעיה עם זה......

      הגב לתגובה זו

    • you are an evil idiot!!!

      ettiek, 07/02/06 16:18

      i never heard such nonsence in my life!

      shame on you!!

      u belong in gaza!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אין לך כבוד לבני אדם שחושבים אחרת, אל תצפה ליחס שונה. (ל''ת)

      רון, 07/02/06 21:24

      הגב לתגובה זו

    • מחזק!

      רפי, 07/02/06 21:49

      אתה צודק ב 100% אביתר.. :)
      מסכים עם הכל

      הגב לתגובה זו

    • אביתר אתה הו-מו!

      שלומי, 09/02/06 01:29

      חתיכת מתנשא, יהיר ושונא בני אדם.
      אם אתה מגיב, לפחות תגיב לעניין: הכתבה עוסקת רק בדרישה לגלות בדיוק את רכיביו של הסנדביץ'. הרי גם אתה לא היית רוצה לקנות חתול בשק.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חרם צרכנים!!! על העקרון! (גרידיות מאוסה)בעעה (ל''ת)

    י, 07/02/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה קרה למגזר הערבי למה הם בשקט ?

    השח דרוויש טושי, 07/02/06 11:09

    תפילת יום שישי במסגד לקלל את כל הנקנקים של ארקפה !
    לא לשרוף מסעדות בבקשה !

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממממממ... pork!!!!!!

    porkman, 07/02/06 11:09

    yam yam give me some.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קישקוש מקושקש - כל הכבוד לארקפה המעולה

    הוינץ, 07/02/06 11:06

    אישית אני צמחוני אבל ההתחסדות שלכם ממש מגוחכת!
    מעניין מי זה ה''מומחים למשפט חוקתי'' שמדברים על הטעית הציבור. עד כמה שידוע לי הגנת הצרכן זה עדיין לא משפט חוקתי - אבל אולי אני לא יודע טוב...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא קונה אצלם יותר

    דוידי, 07/02/06 11:04

    שימכרו חזיר לאנשים אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • וקודם קנית בחנות שמוכרת שינקיין? (ל''ת)

      טמבל, 07/02/06 11:32

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חזיר

    .., 07/02/06 11:02

    פשוט חוצפה מצדם לעשות דבר שכזה, שייתנו את חופש הבחירה ללקוחות, ולא יקבעו בעצמם!!!!!!\
    פשוט בושה לרשת!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בושה וחרפה. תתביישו לכם.איפה המוסר? (ל''ת)

    אזרח, 07/02/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להחרים את ארקפה (ל''ת)

    שמוליק, 07/02/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ביזיון!!! בושה וחרפה!!! רק בישראל (ל''ת)

    מתי, 07/02/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פשוט חוצפה וזלזול בלקוח

    ענבל, 07/02/06 11:01

    אני (ויש הרבה כמוני) לא שומרת על כשרות מלאה, אבל באופן מוחלט לא אוכלת חזיר. הדבר מעליב ומזלזל. אני לא מתכוונת להכנס לסניפים שלהם יותר!

    הגב לתגובה זו

    • צבועה, מי צריך אותך (ל''ת)

      בועז, 07/02/06 11:28

      הגב לתגובה זו

      • למה צבועה? זכותה לחיות את חייה כרצונה. (ל''ת)

        רון, 07/02/06 21:21

        הגב לתגובה זו

    • לא שומרת כשרות מלאה....ממממ..

      א. לוהים, 07/02/06 11:33

      נוריד לך את הטמפקטורה בגיהנום ב 100 מעלות

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תתביישו מה עם חרם צרכנים? (ל''ת)

    לקוח, 07/02/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שוקל מחדש להיכנס לסניפים

    לקוח נאמן לשעבר, 07/02/06 10:53

    למרות שאני מודע לקיומם של סניפים לא כשרים ולמכירת חזיר -
    מפריע לי חוסר הרגישות שלהם,

    אולי אני לא אחזור בקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו בפאניקה מהאיום שלך (ל''ת)

      ארקפה, 07/02/06 11:29

      הגב לתגובה זו

      • זה לא רק שלו, זה גם שלי ושל הרבה אחרים שאכלו שם מוצרי חלב

        איתן, 07/02/06 21:21

        ארקפה תפסיד אותו, אותי ועוד הרבה לקוחות. בעיה שלהם.

        הגב לתגובה זו

      • תמכרו מה שאתם רוצים, זכותכם

        אלונה, 07/02/06 22:42

        ואני בעד, אבל אנא תיידעו, זכותי לדעת אם אני קונה נקניק מבקר, מצאן או מחזיר, זו כל הטענה. אל תמכרו חתול בשק.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ארקפה פשוט חבורה של מטומטמים

    חילוני 100%, 07/02/06 10:50

    כמה טיפש צריך להיות כדי לא להגיד דבר כזה?
    זה פשוט כל כך מטומטם וכל כל מיותר שחבל על הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגידו לי אתם מטומטמים?! זה יותר נורא ממה שעשו הקיצונים בצרפת!!!!!

    HELLO KITTY, 07/02/06 10:30

    זה שאתם פלצנים זה לא אומר שאתם באירופה או בארה''ב - פה לידיעתכם לא כולם מקבלים חזיר בהבנה- ובצדק!

    הגב לתגובה זו

    • We never know where to eat in Israel, but we know where to eat in (ל''ת)

      France,, 07/02/06 11:12

      הגב לתגובה זו

      • so dont

        joe, 07/02/06 12:32

        so dont come to Israel. and dont eat there. they dont need you.

        הגב לתגובה זו

        • Oh we do

          יהודי מא''י., 07/02/06 17:41

          The ones we don't need are the ones like you, Joe. Ever heard of Jewish culture?

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    סילבי-לא יפה!!! (ל''ת)

    מרגלית הבלשית, 07/02/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מודיעה בתדהמה

    ממשלת ישראל, 07/02/06 09:08

    איננו יכולים לנהל מדינה יהודית.

    אנחנו מבקשים מאלוהים שייקח חזרה את המפתחות.

    נכשלנו, עמכם הסליחה. הניסיון לא עלה יפה.

    נא לחזור לגלות ושם להתנהג כמו יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • חותם על כל מילה (ל''ת)

      דפוקים, 07/02/06 10:59

      הגב לתגובה זו

    • מדינת היהודים

      קרפיון, 07/02/06 10:59

      שנים שאני מחכה לתגובה שכזו. כן, יש להחזיר את המפתחות ויפה דקה אחת קודם. מדינת יהודים עאלק.

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה חופר?

      עדיאל, 07/02/06 11:21

      תעשה לי טובה חמודי זה שקשה ויש בלגאן כי אנחנו לא יודעים לשחק את המשחק זה דבר אחד אבל להגיד שנכשלנו זה כבר הגזמה. הבעיה היא שאתה והציבור שלך תמימים. אם תלמדו לשחק את המשחק החברתי כמו שתמיד היה בכל מקום וכל חברה בעולם שמי שמשפיע זה מי שיש לו כח וכסף אז תצליח להיסתפח בנחלת ה'.

      הגב לתגובה זו

    • No 1 you are 100% right (ל''ת)

      David, 07/02/06 11:29

      הגב לתגובה זו

    • מתי אלוהים נתן את המפתחות ?

      א, 07/02/06 12:32

      הקמת מדינת ישראל היתה מעשה של ''עליה בחומה'' שבכלל אסור עפ''י דברי אלוהים.

      לא ביקשנו את עזרתו, מסתדרים יפה בלעדיו.

      עם עזרה כמו שנתן לנו באושוויץ, עדיף כבר שיעזור לגויים...

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לגלות מתי שרק תרצה חמודי (ל''ת)

      ותן לי לחיות, 07/02/06 16:51

      הגב לתגובה זו